Myslím, že tento krok se dal od Porsche očekávat - proč nemít v jedněch z nejlepších aut jednu z nejlepších převodovek... ;-) Já bych sice levý pedál ve sporťáku postrádat nechtěl, ale je jasné, že svou klientelu si bezesporu najde... A teď si dovolím odbočit a popsat svůj včerejší zážitek, kdy jsem v centru Prahy viděl nádhernou neplánovanou "přehlídku" 6 Porschí - zřejmě se jednalo o společnou jízdu pár členů nějakého francouzského Porsche klubu (všechna auta měla francouzskou SPZ), kteří právě zaparkovaly svoje káry před jedním hotelem - a to hezky vedle sebe zadkem do ulice... Já stál na protějším chodníku (v očích jiskry a cejtil jsem se tak na 8 roků :-) ) a neplánovaně se tak zpozdil o dobrých patnáct minut, protože jsem se prostě nemohl odtrhnout - uznejte sami, že tyhle skvosty za to stály... ;-):yes: A sice - 996 C2, 993 C4S, 993 C2, 993 Turbo, 986 Boxster S a na závěr 911 z 80.let (řekl bych, že to byla 911 SC, ale nedostal jsem se k ní dost blízko)... Když majitel přeparkovával 993 C2, zvuk toho vzduchem chlazeného boxeru byl pro mé uši i na zpátečku dokonalým koncertem - bylo by hezké jednou slyšet odrážet se od stěn garáže ten samý zvuk, když levačkou otočím klíčkem ve svém autě... :-):yes:
V americe auto bez automatu skoro neprodáš.... Ani Porsche (tím spíš, že na něj mají dost často lidé, kteří moc technickýho nadání nemají (no jo, všichni nemůžou bejt Češi) ;-):-):yes:
Díky za odkaz, nááádhera... :yes::yes::yes::-) Jo jo, necelá tuna a k tomu 210 koní, stovka pod šest sekund - to bylo v '73 jak z říše snů... :-) Oni jich původně měli vyrobit jen 500 (kvůli závodům), ale ještě než skončil autosalon v '72 v Paříži, kde tuhle RS představili, byla celá série rozebraná... :yes: Tak přihodili další sérii 500 aut (původně se báli o odbyt >:D ) - a po ní se také zaprášilo... :-) Nakonec jich vyrobili asi 1600 (někde se uvádí 1800?) a dneska by člověk musel pomalu prodat střechu nad hlavou, aby sehnal nějaký originální kousek (na trhu je také dost přestaveb "obyčejnějších" 911 na RS)... Myslím, že ty tohle všechno víš :-), jen jsem to sem napsal pro případ, že by to někoho zajímalo... ;-) Takže díky za ten odkaz, můj nick je jen takové malé vzdání holdu tomuhle nádhernému kusu auta a části automobilové historie... :yes::yes:
Tak kámo takovouhle partičku nadšenců bych taky chtěl potkat cestou do práce. Anebo ještě lépe, jak jsi sám napsal, nebyl bych vůbec proti, kdyby mi jedna z těch čtyřkolejch krasavic každé ráno zazpívala před domem.... :-)
To to trvalo! Bylo šokující zjistit, že nová 997 má starou 5 stupnovou automatiku..Bylo jasný, že se čekalo na DSG, ale trochu se to protáhlo.
Taky bych polemizoval s tím, co je v článku, totiž že pro Turbo dostal přednost osvědčený Tiptronic - naopak - chtěli tam už dávat DSG, ale ještě se to nestihlo. Ihned po přichodu DSG půjde pětistupňový Tiptronic do propadliště dějit, kam patří
Předběhl jsi mě ;-) zrovna sem se chystal napsat to samé. "Porsche had hoped to complete work on its sequential manual gearbox in time for this summer’s introduction of the 997-based 911 Turbo, but that car initially arrives with a Tiptronic automatic or a six-speed manual." Prostě nedokázali DSG včas vyvinout a odzkoušet ;-\ ale jsem přesvědčený, že DSG v podání Porsche bude bomba :yes:
A proč bys něco muset vysvetlovat? Takový rozdíl v tom není, abys musel něco vysvětlovat. Prostě to bude automat a kdo se bude chtít vyřádit v manuálním režimu, ten bude čumět
A ty jsi s tim jel? Videl jsem video z novy oktavky (na idnesu myslim) a kdyz to DSG neceka, trva podrazeni pred zatackou i 3-4s, to uz je ale "trochu" pozde, jelikoz vetsina souteznich ridicu by uz byla davno v pangejtu...
Nesmysl, ty s tim nekdy jel ? Na video se vykasli, DSG mam a toto jsem u ni nikdy neregistroval, a bylo tady toho o tom i jinde jiz popsano dost. Podrazeni je bleskove, rychlejsi nez dokaze zcela bezny ridic, o tom nepochybuj.
A ta poznamka vyse o tom "že konvenční automat vždycky bude řadit líp v aut. režimu. než DSG", to je jiz zcela mimo misu >:D
Nez o necem tady zacnete tak zasvecene "mlit", zkuste si nekdy overit ona tvrzeni, nejlepe napr. zkusebni jizdou s DSGckem... Chapu, ze nekdo nemuze prijmout porazku Tiptronicu, jako klasicke HDM prevodovky..
no tak pro Americky trh je to uz dnes nutnost. Drtiva vetsina Amiku s manualem jezdit neumi a nikdy se to ani nenauci. Ale ja osobne bych v Porsche automat nechtel. Ikdyz od Porsche bude DSG opravdu uz na urovni...
umět používat vydličku a nůž... současně. My, co máme od spojky ubroušený levý kopyto... sice můžem uctívat "ručábo"... ale popravdě přiznám... že tři kilometry s automatem (s dobrým automatem) daj okamžitě na spojku zapomenout. Jistě... DSG a PORSCHE bude dokonalá harmonie. Pokud to tam budeš chtít vrážet pazourou... Porsche ti to dovolí... garantuju ti, že to dělat nebudeš. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Patří také k dobrým mravům opravit kolegu, pochybí-li. Vidlička není vyjmenované slovo po V, ani nemá předponu vy. Tudíž vidlička je s měkkým i. ;-) Jinak :yes:
Jé, Micinka objevila ameriku ;-) .. to je přeci stará známá věc.. navrhnou to v Německu, dají do toho motory z Polska, převodovky snad z JAR a další díly z Thajska a pak to smontují v Anglii.. vítej v globální vesnici :-!;-)
Jestli to tak má být nevyřešíme.. každopádně je to nevyhnutelný proces, dělaj to tak i ostatní, ale Toyota je opět o něco dále ;-) Třeba VW se teďka stává montážním závodem čínských "polotovarů", tak nevim nevim, jak teď bude GTIčko budovat Evropu >:-[] >:-[] >:-[];-)
Jezisi, ty taky misto burtu zeres sojovy maso, co? :-( Nejdriv si 3x presedni, zamysli se, klidne si to napis nejdriv na papir a pak zametej, ty pedagogu :no::no:
Kvalita českého jazyka p.GTI koresponduje s kvalitou produkce VW.
Bravo. Konečně jsem se dočkal. Konečně jsi odhodil masku a jseš svůj. Díky. Tvůj IQ potenciál odpovídá všemu, co obdivuješ ve vepříně. Abys pochopil GTI. Mám na mysli Tvého Vežíše Wrista.Určitě máš doma oltář ze skeletu nejlepšího automobilu na světě-totiž z PRASSATA.
Ani nechci domyslét Tvé desatero a už vůbec ne, co produkuješ na toaletě.
No nic, vrána k vráně sedá že.
Ještě jednou mockrát děkuji GTI.VWamen.