Novinky
0
je to moc kraaasneeee :yes: :yes: :yes:
v případě, že najdu sponzora >😁
Tohle JE auto. Má čisté linie, je to klasické GT... a pak... je neokázalé... vzácný rys... v této kategorii. Ta cena... 6mega... to není vada... tak to má být. Máš v Yarisu toužit po Fioranu... Obráceně... to by byla dokonalá úchylka. BRAVO FERRARI :yes:
Zrovna jsem to psal vedle k Alfě - Ferrari odvedlo na tomhle autě skvělou práci, designově navazuje na své předchůdce, přesto je to jednoznačně Ferrari pro 21.století... :yes: O technice by pochyboval jen...sakra, kdo by o ní mohl pochybovat? Nikdo... 😉 Cena se mi v kontextu zvyklostí v této třídě a toho, co tento vůz nabízí, zdá vynikající - což i potvrzuje 16 objednávek z ČR... Sakra, 16 těchto skvostů se za pár měsíců (vím, čekačka asi bude delší 😉 ) bude prohánět po českých silnicích - už se těším, až nějaké potkám ve chvíli, kdy majitel bude drtit plyn u podlahy... 😄 :yes: Sakra, Ferrari v posledních 10 letech opravdu jede...teda jelo vždycky, ale ty víš, jak to myslim... 😉 :yes:
Me teda Fiorano moc nebere, proto cekam, az jeden z tech kousku potkam zive, abych si udelal finalni nazor (nastesti to vypada, ze to nebude takovej problem 😄 ). Na te fotce v clanku (te, ktera je i na homepage) mi to pripomina starou Corvettu "flasku od kokakoly". Nedavno jsem mel moznost videt pohromade Maranello, F430, 348tb a par dalsich a proste Maranello je porad jako nove, ten design nestarne. Naopak F430 vypada i ve skutecnosti stejne blbe, jako na fotce. Zlata 355 Berlinetta.
355... :yes: :yes:
Ještě dodatek - v hodnocení F430 bych s Tebou nesouhlasil... 😄
Tak skus pozriet ine fotky a hlavne z profilu to nema
To co sa stalo... ? nezobrazilo dokoncenie textu, ani link, pekne. 😄 Chcel som len tolko, ze z profilu vyzera uzasne... [odkaz]
Nevyzera😄 Me se proste nelibi styl toho auta, divne udelany svetla, nic pro me. Kdyz vidim Maranello, to je proste kus auta (a kdo slysel zavodni Maranella pri zavodech GT, tomu uz tech tisic rozzurenych srsnu v usich zustane a nejaky Fiorano vypada tak nejak utaple...)
uz jedno jezdi na prazskych znackach, v cerny barve. videl jsem ho cca 3 tydny zpet...
Ach jo....to je prostě neskutečná krása!!!!! Na živo je ještě lepší a veřím, že pojede stejně skvěle jak vypadá.....chtěl bych být bohatý😄
Maranellskej koník je zpět mezi modlami. Pokud si dobře pamatuju, moje poslední příspěvky na téma Ferrari nebyly pravda příliš oslavný. Dost možná jsem nijak neplesal ani nad Fioranem. Nu a dneska to vidím jinak. Mrknu na ty fotky a je to zpět. Ferrari ve svým oslnivým hvězdným hávu. Tak, jak jsem to měl jako malej, tak, jak by to měl mít každej kluk. Ferrari, absolutní hvězda vysokooktanovýho nebe. Věřte mi, že jsem rád. Už se totiž nemusím stydět sám před sebou, že mě pohled na Ferrari nevzrušuje. Vzrušuje. Fiorano je zase starej dobrej automobilovej rajc! :yes:
je to nadhera,co dodat...a docela dobry cifry u priplatkovejch vybav, co cislo, to jeden logan 😄 libi se mi ty kufry za sto litru 😄
Hmmm, ja bych radsi vzal 997 Turbo.....Sice neni tak vyjimecne, ale myslim, ze na okresce by byl jasnej vitez....turbo.
toto auto se nekupuje kvůli vítězstvím na okreskách 😉
:yes: tak tak, som pred časom čítal v Speed-e test kde Micu Evo VIII to naložilo Galardu, no objektívne priznali že sa to jednoducho porovnávať nedá lebo každé auto je z iného cesta. Je určite veľa áut ktoré by Ferrari porazilo a stáli by polovicu ale o tom to asi nebude... 😉
Podívejte se na výsledky měřených kol na okruhu v Mostě na srazu na
www.hp-exclusiv.cz a zjistíte, že např. 350Z bylo rychlejší než M6. Asi
si to někteří neuvědomují, ale mezi sebou závodí řidiči, né auta!!
Na okruhu hodně záleží na gumách a pokud si vezmete slušné cca 250-300 koňové auto na okresku, tak se vás bude bát předjet i EVO. Né že by nebylo rychlejší, ale riziko kolize je většinou velké. Co se týče 911T
tak v testu ve speedu napsali, že se dynamicky nemůže rovnat Gallardu a to v původní verzi v testu Auto motor und sport totálně vyhořelo s F430! A F599 je jiná liga /viz. parametry/
www.hp-exclusiv.cz a zjistíte, že např. 350Z bylo rychlejší než M6. Asi
si to někteří neuvědomují, ale mezi sebou závodí řidiči, né auta!!
Na okruhu hodně záleží na gumách a pokud si vezmete slušné cca 250-300 koňové auto na okresku, tak se vás bude bát předjet i EVO. Né že by nebylo rychlejší, ale riziko kolize je většinou velké. Co se týče 911T
tak v testu ve speedu napsali, že se dynamicky nemůže rovnat Gallardu a to v původní verzi v testu Auto motor und sport totálně vyhořelo s F430! A F599 je jiná liga /viz. parametry/
to by me zajimalo jakej si mel Speed, pze v tom co mam ja(je vnem i test Fiorana) tak pisou, ze je to nejrychlejsi auto na okresky...
PS: Vim, ze Ferrari obecne se nekupuje k tomu aby bylo nejrychlejsi na okreskach, ale me nezajima kolik lidi se za mnou otoci atd. Ja mam proste radsi Porsche. ¨
Jeste k tomu Gallardu: No Gallardo je mozna rychlejsi(ikdyz v primce ne) Ale taky je to pres 500 koni proti 480. A taky cenove to nejde porovnat. A to nepocitam to, ze Turbo se daleko vic hodi na deni jezdeni...
PS: Vim, ze Ferrari obecne se nekupuje k tomu aby bylo nejrychlejsi na okreskach, ale me nezajima kolik lidi se za mnou otoci atd. Ja mam proste radsi Porsche. ¨
Jeste k tomu Gallardu: No Gallardo je mozna rychlejsi(ikdyz v primce ne) Ale taky je to pres 500 koni proti 480. A taky cenove to nejde porovnat. A to nepocitam to, ze Turbo se daleko vic hodi na deni jezdeni...
Hi leute ich komme aus Germany, ich habe ein Fiorano. Der Wagen ist mein Leben, der ist nur der Hammer mehr nicht. ich habe mein spass damit und ich hoffe alle die ein ferrari haben die haben auch ihrn spass. Und freue mich wenn jemand zurück schreibt.
Bye Bye
Bye Bye