Novinky
0
Konečně pořádný oživení v nižší střední :yes:
0
Skvely design, naprosto unikatni, dokonce by se dalo vypozorovat i par odkazu na typ 480 ES.
0
predok ako skopirovany z S80...ale inak :yes:
na prvni pohled docela obycejny hatch, ale staci mrknout na zad a vyvolava emoce. Zadni partie tohoto Volva patri k nejuchvatnejsim pocinum v segmentu. Jeho uspech bude zalezet predevsim na cene. Uplny propadak to snad ani byt nemuze, protoze na severu se volva a saaby kupuji jaksi ze zvyku, takze minimalne o domaci a sousedni trhy ma postarano 😉
zadni partie ti tu pripadaji nejvic cool v segmentu, zakryj si ta svetla vytahla az nahoru a vypada to jako zkopirovane stilo 3D jenze je to vic do kulata, volvo tu opisuje... :no: :-!
Jdi s tím Stilem do prd*le, prosímtě. Fiat není auto. :no:
Dzosua ma ale trochu pravdu...
Dobře, uznávám, asi ano. Já jsem Fiat nikdy nevlastnil, takže v tom nějaké Stilo prostě nevidím. Auta této značky mi tak splívají, že si ani zadní část Stila nedokážu pořádně vybavit. Možná mělo také stějně dominantní boky a velkou část kufru zasklenou. Je to možné.
"zakryj si", "vic dokulata" ... "pridej si", "predstav si" ... no comment
no comment tak jo jeste ze je to volvo protoze kdyby to byla KIA tak ji komplet pomluvite, znacky, marketing to je na Vas to pravy, takhle to prave funguje v tom nasem svete. A je to dobre, hloupa je spokojenost... :-!
Jo tak tohle Volvo se mně líbí..😄 a to jako,že dost..uvidime jak bude vypadat ve skutečnosti... 😉
...za moc by to nestálo. Jsem lehce zklamán... Nepřijde ani dynamická, ani decentní, ani originální, ani elegantní. Není ani ošklivá... Je to takové cosi. Mám-li srovnat Audi A3, Alfu 147, BMW 1 (které nesnáším)a Volvo C30, tak to poslední je nejméně výrazné. Interiér nevnáší proti S40 žádnou změnu. Po designové stránce jsou jediným pro- ty zadní světla. Ale to je hodně slabý argument. Katastrofou jsou ty plastové lemy 8-s - vrchol nevkusu. Celkový dojem: 4+ ;-\
No tak Mari, klidek... 😉 Myslim, ze to prehanis... Kazde Volvo nese (jak je to jiz dnes zvykem u vsech zavedenych znacek) shodne linie, aby bylo jasne, ze o jakou znacku se jedna... Predni maska je dnes jiz minimum... Ja to tak tragicky nevnimam, prave naopak, myslim, ze tohle Volvo skvele navazuje na legendarni 480 a taky si myslim, ze bude mit i skvele prodejni vysledky po uvedeni. Casem pochopis, proc. :yes: :-!
nemůžu si pomoct, ale přijde mě že boční linie připomíná něco tak z roku 1988... Asi Hondu civic 3D. Určitá spojitost s 480kou tam existuje, ovšem o prodejním úspěchu moc přesvědčený nejsem. Ani S40 za to moc netahá...
Proč by taky měla, když je to de facto převlečenej focus s cenou o polovinu větší? Hlavně u V50 je ta příbuznost s focusem hodně vidět... :no:
niej plast ako plast ... to ze je to plastove neznamena, ze je pouzity plast z fabie junior, pozri sa na foto konceptu a mozno to uvidis
Trochu tomu chybí jiskra původního konceptu (nebo ta devatenáctipalcová kola?), ale každopádně každodenně docela oživení nižší střední a automobilismu vůbec. Mě se líbí. Zdovolením si půjčím frázi GTI (nebo koho?): BRAVOLVO!!!!!!!!!! :yes: :yes: :-!
Aneb: interier mňam, exterier mňam, celek tudíž mňam mňam. No a pak juž se dá jen dodat HEJA HEJA SVERIGE HEJA HEJA VOLVO :yes: :yes: :yes:
nevím, zda je to věkem, 480ES se mi ve své době líbilo mnohem víc. tenkrát to bylo něco, co nikdo neočekával, jiné, než všechno ostatní, jiné než kterékoliv volvo. tohleto zase tolik nevybočuje
Netřeba tě kamenovati - 480SE bylo vyjímečné ve své době, no a od té doby juž uplynula nějaká ta doba. A za tu dobu spousta automobilek vyrobila mnoho mnoho aut. A tož přijít fčíl s něčím novým, neotřelým, neokokaným jde jen velice stěží (jestli vůbec). No a v těchto intecích jest C30 počinem zdá se mimořádným, nebo alespoň ne určitě tuctovým. Tož tak.
Podle mě to je parádní počin, ovšem pro masivní úspěch mi tomu chybí další pár dvěří. Jinak moc moc hezké :yes:
S laskavým svolením autora si zde dovolím dáti odkaz: [odkaz] , pjekné počteničko :yes: :yes: :yes:
Konečně, poprvé tento týden vidím v news krásný vůz. Upřímně jsem to čekal. Tohle jsem chtěl vidět v sériové výrobě od studie SCC. Ta 480ES (mimochodem dodnes designová perla) byla u SCC, a je i zde! Ale pomalu. Jeden by neřekl, co udělají Volvácký boky (poprvé u studie ECC) na takovém štěněti. Dodávají kuráž a zároveň hravost, prostě optickou stabilitu. Ta by ovšem byla jen poloviční, nebýt borce, který schválil tvar střechy a bočních oken. Nádherně se laská s klínovitým profilem, čemuž velmi šikmá záď neuvěřitelně pomáhá a doplňuje celkový boční, překvapivě působivý retro výraz. Ty boky, jsou tak celistvé, tak dokonalé že bych je chtěl umýt. Záď je nakonec velmi chytrá, velmi krásná, ale svou prvotní působivostí nepřekonává mnohem hlouběji procítěný boční profil vozu. Nicméně i záď je na 100%. :yes: :yes: :yes: No, po čtyřech fotkách prohlašuji následující. C30 vypadá minimálně stejně dobře jako Mégane 3D (kašlu v tuto chvíli na třídy a prémie, beru to čistě ze subjektivních estetických hledisek). ALE!!! Uznávám je večer, již docela pozdě. Podívám se na C30 ještě zítra ráno a pak občas po pár dnech. Nechávám si tedy otevřené dveře na změnu názoru (např. měnil jsem názor u S40/V50, neměnil jsem u S60/V70). Pro tuto chvíli je C30 nejkrásnějším 3D hatchbackem současnosti. Uvidíme, zda v mých očích a jejich pomalém navykání dokáže to samé, co Mégane 3D. :-! Volvo :yes:
Já ti dám megane 😉 ... ovšem jinak, dCi... jinak ses teď překonal - :yes: :yes: :yes: P.S. o autech ti to jde líp než o marim...
kde ses válel? 😄
Za volantem 😄
tak konečně...já teda taky, ale pořád nechápu těch tvých spoustu km děnně - čím víc o tom přemýšlím, tím víc jsi pro mě závozník s notebookem na trase Praha-Ulambátar >😁
😄 až se budeš živit na své noze... ani ti to nepřijde. Již jsem psal, že mám kolegy, co jezděj kolem 100 ročně. S přehledem. já mám rekord 65. To jsem vlastně amatér 😄
Mám-li být upřímný, Mégane 3D a C30 mají v mých očích zatím vizuálně velmi mnoho společného. A není to jen počet dveří. Sám se tomu divím a stále to ještě studuji, hledám a hltám. Pokud na něco formulovatelného přijdu, napíšu. 😉 P.S.: Ale no tak, neříkej že zrovna ty tu jeho koupelnu nechápeš. :-!
Víš... možná jde o "ducha" stylistiky těch aut... to nepopsatelné, co na tebe dýchne a ty si spojíš dvě auta... je to možné.
Já myslím, že to popsat jde. 3D i C30 totiž působí velmi podobně, v podstatě stejně. Mají ohromný punc retra (jak o tom píšu výše). Nikoliv v prvoplánových linkách (á la celosvětový trend), ale v celkovém vizuálním vyznění samotných vozů. Je na nich vidět radost z jejich tvorby (ač si uvědomuji chladný kalkul jejich podstaty), oba vypadají daleko menší než jsou. Nevím uvidím, každopádně mi C30 udělalo velkou radost
:-! :yes:
:-! :yes:
Pokud ne nejhezcim, tak alespon znacne originalnim, ale zaroven se drzici vytycene nove linie designu soucasnych Volv tak, aby bylo hned na poprve jasno o koho se jedna. V pripade Megane to byl rekl bych ale vetsi sok s tou zadi u 3 a 5D... Dnes se vi, ze to byl ale genialni tah na branku a do dnes je to naprosto originalni a netuctove auto a dovolim si tvrdit, po strance designu ani nijak zvlast nezestarlo a nezevsednelo, coz je docela prekvapko... Doufam, ze u tohohle Volva to po strance designu bude podobne. :yes: :yes:
Volvíčko, to je evropská značka, podle mého gusta. C30 zepředu i z boku velmi dynamické a pěkné auto, jen na ten zadeček si budu miset trochu zvykat...ale kdo chce, ten si zvykne. Takže :yes:
Chceš dělat do aut? Pláceš se v tom od rána do rána, od Picanta po Rio? Teď to máš jednoduchý... koukáš na první ligu... koukáš na klenot. Paja asi přiopilej vedrem, přitakal nahoře kolegovi, že prý jde o kopii Stila... klid... klid... klid. Sakra. Pajo! ty neznáš manýru boků VOLVO? Ty neznáš zádě VOLVO? Je to velká kláda... máme v hlavě ještě koncept a i touhu, aby to v serii tak zůstalo... Takže výborná zpráva je - jo, koncept takřka zůstal. Premiovej segment se v nižší střední vyklenul k nebývalé dokonalosti... BMW 1 jako drzek drzků, AUDI A3 jako distunguovaný sportovní švihák a VOLVO C30... jak dokanalá severská kráska. Sakra... člověk se na C 30 podívá... a napadne ho... jak tohle vůbec někdo může dokázat stvořit?... auto, co tě sejme do kolen... jako nádherná ženská. BRAVOLVO :yes:
připojuji se k bravovolvo! :yes: jen, mistře škatulkáři (milé, trefné,potřebné), volvo je prémie? Že bych přehlédl markovu novou esej? 😉
Volvo je subpremiová značka... tedy v segmentech střední a dvě nad... poze tím, že velikostně je vždy mezi dvěmi třídami. Jinak, co se týká atributu image... tam problém není. Co se týká nižší střední, pak zde odpadá překážka velikosti (je to regulerní nižší střední) a tedy pak jaksi zatříděšní C30 je namístě mezi premiový segment. Mimochodem, už jsem tu o tom psal... sestup premiového segmentu do menších tříd je dle mého taková malá společenská autorevoluce... Brzy zas o tom napíši.
Docela by mne zajímal tvůj názor GTI. Jaké z těch aut, co jsi jedno po druhém označil určitým přívlastkem, by stálo ve tvé garáži? Ne teoreticky, ale naprosto vážně... premium compact za one mega crowns. BMW 120d se mi líbí, jenže tohle také. Každé z těch aut je ale kromě vzhledu (který je úžasný u obou) úplně o něčem jiném ...
Ano, každý reprezentant nižší třídy je jiný. Mimochodem v mainstreamu to tak není, viď... tak i tohle je odrazem toho, jak to prostě ti premioví hráči umí. Zapomněl jsem tam napsat ještě MB A-Klase. Takže, kdybych měl volit premiovku v nižší střední... bez dlouhého rozmýšlení bych (ovšem racionálně) koupil AUDI A3 se 4dveřmi. Je to velmi vyzrále, stylové auto. Vzal bych ho v dvoulitru T s DSG. Nevzal bych C30 ovšem jen proto, že má málo dveří. Jinak to je nejstylovější kára. BMW 1 je krásně drzej, uvnitř dost malej... a tak bych to viděl jedině pro dva lidi... jako rodinné by to asi nebylo to pravé. No... a musím se přiznat, že se mi moc líbí i MB-A s dvoulitrovým turbem... ale v souboji s A3 bych se - pro chlapa - klonil k A3 a pro ženu k MB-A. (opět s akcentem na praktičnost... jinak C30) P.S. Pocitově vnímám více jako dámská auta - MB-A, C30, pro chlapa pak A3, BMW1. Ostatně vnitřek VOLVO 40/50, a ten je takřka totožný s C30, navrhovaly ženy... je tam znát ta lehkost, čistota...
Souhlasím, ale čekal jsem trochu více chvály na BMW 1. Už jsem pro ni témeř rozhodnutý, protože rád řídím a jezdíme pouze ve dvou. To Volvo mne ale dostalo do kolen, nehledě k tomu, že moje máma má S40. Je to bezpečný tank, ale radost žádná ...
VOLVO... to je jiná filosofie, než BMW... BMW 1... to ti gratuluju... rozhodně kup. Jestliže neřešíš problém, kam s dětma... pak je to ideální volba. Co já se tu jen už vypsal o tom, jak je krásnej, stylotvornej, uhrančivej... Kup ho a jeď 😄 :yes: No... C30... bude krásné... ale až naživo uvidíme, jestli i pro chlapa... zatím mi do něho zapadá ideálně žena.
Tak to je super, díky. Mně se také moc líbí už od začátku, navíc je to BMW a na M3 prostě nemám - to je jasné. Ještě mi prosím napiš tvůj názor na nedávno publikovanou 1er se třemi tveřmi...čekám ještě, co se z toho vyklube. Jezdím sám nebo s přítelkyní, takže počkat nebo ne?
Auto typu hatch-back má mít patery dveře... sundáš bundu, otevřeš zadní boční dveře, hodíš ji na sedadlo... sedneš a jedeš... lámat se tam přes přední dveře... to mě nebere. To nehovořím o údržbě auta - luxování a tak... Je to věc praktického užívání auta. Dvoudveř je elegantní... méně praktický. Já bych BMW1 vzal zásadně v pěti dveřích.
..na fotkach na me pusobi trosku nesourode, ale jako uz tolikrat nazivo nejspis bude pusobit jinak...takze si s utvorenim nazoru pockam az ho uvidim na ulici....
..bude??? >😒]
Jo, tohle bude fungovat... :yes: Myslím, že u BMW a Audi právě teď šampaňské neotvírají... 😉 Doufám, že k více než slibnmému vzhledu přidá Volvo i odpovídající zážitky za volantem - přeji mu to... 😄 :yes:
Mám-li být upřímný a hodně subjektivní, tak myslím že láce vzhledu 1er a A3 se konečně dostává k projevu. (Opět Hugo Boss >😁 😉.) Nevěřím, že C30 bude prodejnější, či lepší na okresce než vrtulka a kruhy. Ale k čemu, nejsem Loeb, mám rád pohodlí. Francouzská škola 😉
Hele, kup si něco ob Bosse... možná změníš názor 😉 😄 Jasně, nejde prioritně o driftování... Já C30 vnímá jako klenot... jako stylovej doplněk... k dokonalejm hodinkám 😄 Ty mi to zase nandáš 😉
tak toto vazne beriem 😄 - S80 je moja tajna laska, kombik zbytocne velky - a hla seversky bratia privadzaju svoju novonarodenu trojdverovu sestru - pockam si az dospeje, nieco pre nas odlozim a az pride ten spravny cas, moje kroky k dilerovi Volva povedu nech specati nas vztah 😄
neni to zly, dokonce bych rekl, ze je to ve sve tride docela klasa, ale jako vsechny Volva je takovy bezpohlavni. Hezke, kvalitni, zaujme, je to Volvo, ale za koule te nechyti. Jak rikam, proste Volvo.
Tak nevím jestli nejsem slepej. Co jsou vlastně třetí dveře? Jen to sklo, nebo všechno včetně svítilen a spz ? Pokud pouze sklo, tak je to velmi pěkné, ale nejspíš to nebude definitivní podoba. Vysoká nakládací hrana a miniaturní plocha třetích dveří možná (bohužel) zmizí na úkor praktičnosti. Máte někdo lepší voko ? 😄
dizajn samozrejme volvo podarený :yes: :yes: preferujem autás s hranatým štýlom a volvo ma celkovo oslovuje aj dizajnom,ale nepredpokladám že pôjde o nejaký predajný šláger nakolko pôjde o konkurenciu pre BMW 1 a Audi A3...celkovo sa však dá predpokladať ,že svojím vzhľadom priláka na svoju stranu zákazníkov od konkurencie.
Teda, 100 příspěvků a nic moc. Čekal jsem nějakou ostřejší názorovou přestřelku. No jo, je to Volvo. Každej našlapuje opatrně. Přijít s tím KIA ED, tak by to byla asi jiná >😁 Zpátky k Volvu. Mně se líbí. Rozkliknul jsem fotky, čumák - typický Volvo, boční linka dobrá, jen mi nesedí ten vyboulený nárazník na zadku, ovšem při zadním pohledu ... bomba. Konečně se Volvo trochu odvázalo. Jdou na to chytře, žádnej extrémní převrat, ale lehké stravitelné krůčky. Celý auto je klasická Volvo konzerva a pak ten úúúúúplně jinej zadek. Novej, nespoutanej. To auto je udělaný, aby se prodávalo. Oproti totálně nudný A3, kterou není na silnicích ani vidět (proč asi?), divnému 1er, nadupaným verzím mainstreamových hatchů by mě asi oslovilo právě toto nové VOLVO :yes: Jsem velmi zvědavý, jak mu budou slušet jiné barvy a jak potom dopadne kombinace plastových "krytů" podběhů. U stříbrné vypadají skvěle :yes:
Mas pravdu, kazdej slape po spickach a velmi opatrne. Je to Volvo. To je problem Volva. Nevyvolava zadne emoce, ani kladne , ani zaporne. Jak rikam, za koule te nevezme. Ale jinak je to svezi vitr ve volvich vodach :yes:
Krásná stylovka! Jednoznačně jedno z nejhezčích aut nižší střední. V porovnání Audi A3, BMW 1, Mercedes-Benz B - Volvo jednoznačně vítězí. Nebude to nikdy trhák, který bude hýbat segmentem ale jako exkluzívní vůz pro dva to bude klasa. Navíc ta inspirace v čtyřistaosmdesátce, k tomu kvalitní motory, podvozek Focusu a bezpečí + kvalita tolik typické pro Volvo. Jediným problémem by mohla být cena (viz. neúspěch Alfy 147 na trhu). Jinak třikrát BRAVO BRAVO BRAVO!!!!!
:yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes:
Prekrasne auto, tesim se nazivo... 😄 Mam rad Audi, ale A3 je proti tomuhle designovy odvar... 😐 Cim nizsi trida, tim vyrazneji chce zaujmout a take zakaznici to asi lepe prijmou zde nez u sedanu vyssi tridy. TAKZE az pohled do ceniku rozhodne, zda to nebude volvovina 😉
Jak jsem uz kdysi napsal...pro mne idealni imageovy (flotilovy)firemni vuz pro obchodniky :yes: :yes: Nekterym se nelibi vyrazna zad...mne uchvacuje ze vseho nejvic :yes: Dale kombinace robustniho pontonu karoserie s pomerne tenkymi(opticky) sloupky...velice zajimave :yes: Nakonec si vypujcim od GTIho BRAVOLVO!!! :yes: 😉
Jak jsem uz kdysi napsal...pro mne idealni imageovy (flotilovy)firemni vuz pro obchodniky :yes: :yes: Nekterym se nelibi vyrazna zad...mne uchvacuje ze vseho nejvic :yes: Dale kombinace robustniho pontonu karoserie s pomerne tenkymi(opticky) sloupky...velice zajimave :yes: Nakonec si vypujcim od GTIho BRAVOLVO!!! :yes: 😉
Právě si připadám jako adolescent s klacíkem v ruce, který si usmyslel, že trochu poškádlí obsah vosího hnízda, ale... Jako rejpal bych řekl, že je C30 křížencem Fiatu Stilo 3D s Hondou Civic 5D přitesaným do současného volvostylu. >😒] Ale jako běžný pozorovatel říkám: "Krása". Hezčí než A3, hezčí než BMW 1 a dokonce hezčí než AR 147. Prostě skoro tak hezký jako Civic 3D >😁 :yes: To se prostě Volvu moc povedlo, jen se bojím, že to bude uvnitř hodně, hodně malé, tedy zejména vzadu. Ale přesto :yes: TOP 3 současného segmentu C.
S D5 bude to auto litat!Mam D5 v S60 a uz i tam je to obcas opravdu moc...
:-!