Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spy Photos: Lexus IS 500 na Nürburgringu

36 komentářů

Kdo neokusil neuvěří. Lexus je s novou generací IS ještě o skok dál, než byl s minulou. Ortodoxní Evropa si to nechce připustit, ale kdo zkusil, sednul, projel, zažil, bavil, slavil... a kdo má všech pět pohromadě, učaruje mu L-finesse, ten už ví. A ten kdo ví, tak ví, že IS500 bude krutě zatápět. Bude jediný soupeř - M3. Na poli 4D sedanu nižší střední s klasickou koncepcí nikdo jiný nebude. :yes: Luxusní sportovní zážitky, dokonale vyvážený (a tím nemyslím pouze skvělé vyvážení podvozku) poměr pohodlí a sportovnosti, naservírované v unikátním neokoukaném kabátu, výborné zpracování a vynikající kvalita - to je, pánové, Lexus IS :yes: 😉
>😁 >😁 >😁 Ty jsi snilek. To ze mas V6 s tihmle objemem je vic nez mily, to jo. Kola mas taky hezky, urcite to pekne jede, tady se porad shodneme. Ale tech 5 pohromade a Lexus???? Ses si tim uplne jistej? >😒]
Někdo, kdo jezdí v Mondeu za jeden a půl mega s jiným logem, mi budou povídat o všech pěti pohromadě? >😒] 😉
>😁 >😁 >😁 >😒] :yes: 😉
To sem byl já 😉
Já jsem si to myslel >😁 >😁 😉
To neslo nepoznat😉
>😁 Az pristi rok vyjede novy Mondeo, budes prvni kdo bude chodit po AAAAAAAAAAAAAAAA a prosit, aby to IS vykoupili😉
Tvá včerejší naivní nálada tě zjevně neopustila >😒] 😉
Jen pockej ZZajici😉 Pristi rok se uvidi (smajlik vyplazujici jazyk)
ty.. tak jsem kdysi zaslech... teda přečet >😁 názor... že někdo prohlásil.. >😁 že.. >😁 Lexus.. >😁 je jak >😁 pro >😁 šouklaře.. >😁 >😁 >😁 (smailík válejícího se Ciella pod stolem smíchy) >😁 😉 >😒] >😒]
Z vlastnej skusenosti si dovolim tvrdit(jazdil som RX, gs aj IS a nie kratko) ze kvalita dielenskeho spracovania a jazdne vlastnosti lexusu IS sa nevyrovna audi A4(jazdim uz na tretej A4). Jednoducho povedane ako celkovy "balik" ma lexus neoslovil.
Tvrdit to můžeš. Je to přeci tvůj názor 😉
No vidis a v nasi firme je zakaz kupovat Audi (z duvodu velice spatnych zkusenosti s modely A6 a A😄 a tak se managment musi vozit jen v BMW. 😄
GTI
To tvé zjištění potvrzují i testy. IS je technicky výborně udělané auto... ale zapomněli na řidiče, na radost z jízdy... na tomhle se shodují ve všech testech... Ostatně to je logické... na tohle musíš mít zkušenosti... to jsou roky dřiny... radost nelze narýsovat.
skodoliby clovek by mohl mit radost z toho, ze radis IS do nizsi stredni... >😒] 😉
GTI
Nevrátil sez z elektrickejch autíček na Matějský pouti >😁 člověče, tuhle pohádku by ti nevěřili ani u Lexe >😒]
to zas tady bude plků od germanomilů... Ale Lexus je tady a je třeba ho brát naprosto vážně... :yes: A to co si Toyota zamane ,toho dosáhne... :yes: >😒]
Dobry den z roboty prajem, ja by som sa iba chcel opytat, ako je to s tymi brzdovymi dostickami, kdesi som cital, ze na novom Lexuse po jednej jazde na Grossglockner a dole ich uplne zodrali.. To je to extra spracovanie..? Ak nahodou viete, ako to cele je, prosim reply. Dik. Lebo uz od reklam v TV na Lx-IS som bol z neho hotovy a teraz tato 500, paradicka. Pocka sa, uvidi sa.
Jo jo cetl jsem to taky... Kvalita zpracovani auta je jedna vec, to opravdu maji v Lexu dobre vychytane, ale neverte vsem masirkam co vas masiruji dnes a denne v reklamach... Zadne auto neni bez poruch, hlavne dnes, kdy je to cele prospikovane pocitaci a elektronikou obecne a kazdy Lex je taky jeden jezdici pocitac, takze tvrdim, ze Lex taky nemusi byt vuci tomu az tak imunni jak by se na 1 pohled zdalo, viz. napr. nedavne svolavacky Toyoty do servisu... Co je ale obecne pravda u sikmovokejch hochu (pokud pomineme jejich design, ktery se muze nekomu stale jeste nelibit) je to, ze maji porad jeste "nedostatky" na podvozkovych partiich (horsi stabilita na urc. nerovnostech..., vetsi hlucnost apod.) a brzdach (coz je obvykla bolistka skoro vsech aut, Korejci pocinaje a Japonci konce), ktere v porovnani napr. s premiovou nemeckou 3 jsou ponekud mene ucinne a hlavne pri opakovanem extremnim brzdeni dost vadnouci coz je k nepochopeni... Co ale Lex. ani pri vsi ucte k nemu a jeho snaze asi nikdy neprekona (mozna v USA, ale tady v Evrope tezko) je image premiovych evropskych znacek a jejich letita, ale opravdu letita tradice ve vyrobe aut... :-!
GTI
Bravo :yes: :yes:
Krátké a trefné. Když to člověk srovná s těmi cancy lidí, co bezduše obdivují Toyotu za každý prd... Jako by to byla nějaká super vize budoucnosti, mít jednu značku, která převálcuje všechny. Copak všichni nechceme konkurenci a pestrost? Ať existuje Toyota, ať existuje VW, Fiat... je to zábavnější pro nás piloty... 😄
jo jo.. tak jako v F1..? >😒]
No, Hondu v motorkách sem asi tahat nebudeme, co? 😄
GTI hl. tady zase napis ze Passat je nejvic a budem vsichni vedet... :-!
GTI
BMW už pomalu v Evropě balí kufry... nakonec hele... TTT rozhodla, TTT zařídí. M3 jde do šrotu, budem tu vynášet teď IS... Ani náhodou. Lehce uvnitř podměrečný auto... co se tu prodává s jedním benzínem a jednou naftou...jednou kastlí za cenu lepe vybavené Octavie... Logan má bohatší nabídku. Někdo tam nahoře píše, že v této generaci je IS opět dál... 😄 >😒] No... tak to je opravdu světovej úspěch. Je smutné, že zde na serveru o autech, kde by snad měli psát tak trochu znalci aut... se objeví jedno auto v županu a zde se rozjíždí regulerní diskuze, že se M3 začíná třást... je tohle vůbec možné? kde jsou názorové proporce... kde je vědomí možného? Jak M3, tak AMG, tak S4 jsou dokonalé evropské produkty... desetiletí piplané největšími světovými odborníky... a tady vyjede jeden skokan... a masturbátoři honí tubu... Zoufalé. Opravdu zoufalé... Jedno auto jedna kastle, dva motůrky (nafta jede na 180 koních 😄 )... P.S. jestli si tu vůbec někdo vzpomene na to, jak minulej IS vlastně vypadal... a já doporučuju si to vyhledat... tak přesně to samé bude IS aktuální znamenat v této a nadcházející době. Takřka nic... pár kousků se tu prodá (v červnu se prodaly dva 😄 ) a dál bude už jen ticho. Koupě IS je jistě dobrá koupě... auto kolem melounu... co se snaží zaujmout v Evropě, kolébce aut a dokonalosti. Jo... kolik lidí zaujme vidíš na prodejích... tak mrkni jak jede bavorská trojka... ale pozor... ať se ti nezamotá cop do vlastního hledání sebe sama. Bože... bavoráka ti servírujou ve všech možnejch karosářskejch variantách, na mnoha motorech a pohonech... v nesčetných možných variantách výbavy... a ty nám tu chceš tvrdit, že IS je konurentem BMW... mateřská školka hadr. Hadr. Odmítám tu vést infantilní diskuze, zda je lepší Logan či 911ka jenom proto, že pisatel má Logana v garáži. Na tuhle úroveň to tady nechat kleknout... tak tu chybí už jen recitační kroužek revolučních tradic :no: :no: :no:
Koupě IS je jistě dobrá koupě... auto kolem melounu... co se snaží zaujmout v Evropě, kolébce aut a dokonalosti. Jo... kolik lidí zaujme vidíš na prodejích... tak mrkni jak jede bavorská trojka...///S tímhle naprosto souhlasím... :yes: a vůbec celej tenhle příspěvěk je na dosti vysokej úrovni..dokonce tak,že ani ti kteří za normálních okolností do tebe rejpaj nic nepíšou >😒] :yes:
GTI
😉 :yes:
Souhlas GTI... :yes: :yes:
Zadny "anonym", ale Ghostyx... 😉
GTI
😉 :yes:
GTI ,zase víš ho... Lex IS se prodává i jako KOMBI... Jinak tvoje klasika -oda o ničem :no: :no: :no:
Nechci nic říkát,ale hledal sem jak sem moh..a na LExuse IS kombi sem fakt nikde nenarazil :no: příště si rozmysli co píšeš
Oprava IS se prodávalo jako kombi...
GTI
:yes:
Neda mi to abych se neozval. Nebudu se zastavat IS proti BMW3 a uz vubec ne proti famozni M3, ale ten tvuj vystrelek do tmy, ze jak AMG tak S4 jsou piplane desetileti, musim poupravit na spravne zneni. Jak AMG, tak Audi konecne pochopili (a ze jim to ta desetileti trvalo), co vlastne opravdovi ridici chteji. Zadny preplnovany bezcharakterni monstra, ale atmosfericky strojovny s charakterem. Takze nejake plkani o historii muzeme s klidem zanechat. Tito dva (bezpochyby velci hraci) zacinaji psat uplne novou kapitolu, kde jsou samozrejme ve stejne neznamych vodach jako IS 500.........jinak kralem byl, je a pri soucasnem vyvoji nejspis i stale bude .......... famozni M3 :yes: