No, letošní sezóna je, jako ta předcházející, těžce pod kontrolou Citroënu a Loëba ;-) A to jezdí se starou Xsarou >:-[] (pro chytráky: ne ta Xsara není sériový model) ;-)
;-):yes: ..hodně se mluví o nové C4, tak jse na ni moc zvědavej... Jestli to půjde takhle dál a bude ještě lepší než Xsara, tak krom záběru z helikoptéry a onboard kamery přichází téměř nuda.. >:D
>:D No, asi to tak bude. I když nástup "modelu" je vždy provázen porodními bolestmi. Včera jsem potkal novou C5 Break. Na zadním skle měla samolepku "Vítěz rallye 2004 a 2005"... nějak mi tenhle profil k Citroënu nejde. Ale ono to v podání Renaultu není o nic lepší :-) Asi si málokdo koupí C3, protože to Loëb valí driftem, nebo Lagunu kvůli Alonsovi ;-)
>:D to máš sakra pravdu.. nicméně ta C3 nebo C5B mně tam nesedí vůbec.. ta C4 už ano, ale Alonso a Laguna.. :yes::yes: >:D:no: ale na druhou stranu podpora týmu se musí úkázat.. a stejně si myslím, že 80% lidí co si jde pro citruce 5 break nemá ani potuchy o WRC natož o nějakým Löebovi a Kronos ani nezmiňuju.. >:-[] a oproti tumu fešáci v týmovejch vohozech z butiku renolt potkáš docela dost.. ale ti spíš jezdí R19.. >:-[]
R19 >:-[] Ještě Megane coupé >:D Ale jistě. Podpora značky musí být. Motorsport je k tomu velmi dobrý. Jen mi jde třeba víc k Alfě než k Citroënu... Bral bych ho i u Seatu, kdyby ho ta prasata z Vlčího hrádku nedovedla tam, kde je. Alonso jezdí Thálií, woe ;-)
Netusil jsem, ze se bude delat 207 WRC.Jestli to nejni tak, ze se tu srovnavaji uplne jiny auta.207 bohuzel nepatri do stejne kategorie jako C4 WRC.Je to kategorie S2000....
Panove, zkusim sem hodit testy Dacie Logan S2000, budte mile prekvapeni...jo a na Barumce bude mozne videt GP S2000, skupinu N budou udajne tihle divosi valcovat!
C4 bude podle mne pouze vyvojovym stupnem, nakonec mu v roce 2008 odeberou turbo, evropske automobilky breci, ze se jim nevyplati vynakladat spousty penez do vyvoje preplnovanych aut, to, co se podarilo Citroenu je unikat. Vypada to, ze ve WRC bude prim nepreplnovany dvoulitr, bez omezeni vykonu s pohonem vsech kol. Ale turba, ty podle mne odejdou do vecnych lovist...
No výkon určite obmedzený bude. Aj S2000 má reštriktor. V F1 tiež nie je úplne voľný vývoj v oblasti motorov, je tam dosť reštrikcií a dnes sa blížia výkony 2,4 litrových V8 k hranici 800 koní! Samozrejme, v rely musia použiť sériový blok a motor musí vydržať určite viac než 1000 km, ale aj tak by asi nemal byť problém atakovať s atmosférickým dvojlitrom 400 koní a to FIA rozhodne nedovolí.
To, že má restriktor, neznamená, že má omezený výkon. Je otázkou techniků, co z toho dostanu při těchto možnostech. U S2000 není zatím výkon žádným konkrétním číslem v PS omezen. O 400 koních za těchto podmínek pochybuju. Xsary, které byly nejvýkonější Kit Cary, měly s podstatně méně omezujícím restriktorem výkon 303 koní v tovární specifikaci... 307WRC už budou jezdit pouze v soukromých rukách - vývoj pokračovat nebude, 207WRC nebude a s C4 se ještě uvidí. Ale osobně mi na S2000 přijde už poměrně velká.
:-):-):-) C4 Ma sice aky taky naskok ale Rellye
sa rozhoduje as na RZete . Dobri jazci dobre auta ale dufam ze nebudeme pocut len [C4 a 207] ale aj tak PEUGEOY Go Go Go !!!