Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Moc hezke
| 12. 2. 2010 08:36
Jenom co do velikosti, uz dost velke na ceske silnice na muj vkus dalnice musi byt super ale mrouskat se stim v Praze ci jinem velkem meste to uz bych nechtel!

At uz konecne sesrotuji A6, ktera se mi nikdy nelibyla.
Avatar - iudex
Moc hezke
| 12. 2. 2010 09:02
No ale A6 sa aj po rokoch výroby zákazníkom stále páci, súdiac podla predajov.
Kazdopádne súhlasím s tým, ze Sportback je nádherné a aj primerane praktické auto, podla mna momentálne to najlepsie z portfólia Audi.
Moc hezke
| 12. 2. 2010 09:13
Přiměřeně praktické není ani náhodou, svým způsobem se A5 Sportback blíží klasickému kupé a to zejména místem uvnitř. Jezdilo se mi s ním hezky, ale jako rodinné auto bych ho nemohl nikomu doporučit.
Avatar - iudex
Moc hezke
| 12. 2. 2010 09:17
Uvazujeme v dimenziách prémiových áut strednej triedy. Teda porovnatelný priestor ako A4 ci 3er, pritom praktickejsí a lepsie prístupný kufor. Ked to samozrejme vezmes prísne úzitkovo, tak slusné kombi nizsej strednej plní rodinnú funkciu daleko lepsie (308 SW, Ceed SW). Ja som to bral ako auto takmer tak elegantné ako A5 kupé, ale praktickejsie ako A4 sedan.
Moc hezke
| 12. 2. 2010 09:31
Krabici s běžným kancelářským křeslem jsem málem bez sklopení sedaček nedostal ani do Avantu ;-)
Moc hezke
| 12. 2. 2010 11:49
>:D njn, to člověk vozí denně
Avatar - Loptos
Moc hezke
| 12. 2. 2010 15:15
>:D
Avatar - twistedTSD
Moc hezke
| 13. 2. 2010 00:07
a6 je (podle me) nadherna, nadcasova, proste krasa
Avatar - Emel
Super
| 12. 2. 2010 08:59
Tohle je pro mě plnohodnotná náhrada sedanu A6 :-).
Avatar - iudex
Super
| 12. 2. 2010 09:06
Dovolím si nesúhlasit. A6 je limuzína vyssej strednej triedy so vsetkým, co k tomu patrí: reprezentatívny vzhlad, posobivé rozmery, slusný vnútorný priestor aj vzadu. Podla mojho úsudku dokonca odlákala cast klientely A8cke, pretoze ponúka skoro rovnaký priestor a techniku a berie vietor z plachiet A8cke (teda doterajsej generácii, novinka to asi zmení). V týchto parametroch Sportback nemoze (a ani nechce) konkurovat.
Kazdopádne i ja povazujem Sportback za nádherné a vydarené auto a viem si ho predstavit ako jediné auto v rodine, reprezentatívne a pritom dostatocne praktické.
Avatar - Emel
Super
| 12. 2. 2010 09:12
No, důležité je, jestli jako ten reprezentovaný člověk sedíš vpředu nebo vzadu. Pokud bych si měl tu A6 řídit sám, pak si myslím, že A5 v této variantě dokáže nabídnout rovnocennou porci image, pohodlí i techniky.

Samozřejmě, je to celé ovlivněno tím, že se mi A6 nelíbí a A5 ano.
Super
| 12. 2. 2010 09:15
A6 poskytuje o tolik více pohodlí, že je neměřitelné. A5 je samozřejmě zase na druhou stranu podstatně agilnější. Překvapením je, že A5 Sportback dostaneš za ceny srovnatelné s A6...
Avatar - iudex
Super
| 12. 2. 2010 09:21
Cena je samozrejme aj pri prémiovke podstatný argument. A6 ako auto na konci zivotnosti sa moze predávat so slusnou zlavou, Sportback ako novinka moc s cenou dolu nepojde. A ako píses, ked mám A6 za cenu A5 Sportback, je to celkom dilema. Ja by som napriek tomu uprednostnil Sportback.
Super
| 12. 2. 2010 09:27
Záleží co od auta chceš, pokud by mělo plnit univerzálnější účel, pak je A6 lepší. A upřímně jsem moc zvědavý na A7, ta už splní téměř vše ;-)
Avatar - Emel
Super
| 12. 2. 2010 10:17
Univerzálnější je možná A6 Avant, ta ale zase vypadá trošku nafoukle.
Avatar - white label
Super
| 13. 2. 2010 00:06
Emel, toyota
To snad nemyslíte vážně, buď jste v obou autech nikdy ani neseděli, nebo měříte max. tak 17O cm...
Co se vám líbí, nebo nelíbí je vaše věc, ale nesrovnávejte nesrovnatelné. A5 sp.b. je celkovým vnitřním prostorem téměř srovnatelná s A3 sp.b. a pocitově dokonce menší, než Golf6..., za to A6 je prostorem a komfortem téměř srovnatelná s (neprodlouženou) A8. A5 vs A6 je prostorvě jako dětské a dospělé auto a to není žádná velká nadsázka a týká se to jak prostoru vzadu, tak i vepředu... ;-)

P.S. Naprosto v tomto ohledu souhlasím s Iudexem a webpajou...
To je minimálně stejné, jako kdyby někdo tvrdil, že trojkové BMW (kupé, nebo sedan) může zcela nahradit pětku..., nebo Céčko, Ečko...
A5
| 12. 2. 2010 09:11
Spolu s Q5 jedine Audi, ktere neni prehnane opulentne kolotocarske, ale skutecne pekne auto :-)
Avatar - positivemind
Asi 5 minut jsem viděl...
| 12. 2. 2010 09:23
Cenovku 1,009 milionu korun - už jsem si to chtěl jít koupit >:D
jestli
| 12. 2. 2010 10:11
to bude mít stejný sračkoidní pohon kol, jako [odkaz] , tak nevím...
jestli
| 12. 2. 2010 11:57
>:D tak to je dost bída, Q7 nemá uzávěrku?
Avatar - white label
jestli
| 15. 2. 2010 11:00
Quattro s torsenem přímo uzávěrku dif. nemá, jen EDS, myslel jsem že to víš... ;-)
Stačí se podívat na Q7. Copak takhle nějak vypadá auto do "terénu"...? :-)
jestli
| 12. 2. 2010 13:02
Tak toto je opravdu hodně vypovídající video. Bych se divil, kdyby se Honda nesnažila ve svém vlastním videu svou úhlavní konkurenci znemožnit. >:D
jestli
| 12. 2. 2010 13:21
A to jde?
Já myslel, že hlavní konkurenci pro SH-AWD je xDrive a ne to, co má mezi koly audi nebo lexus... :-)
jestli
| 15. 2. 2010 09:52
To je pěkně podpásový video. Lexus i Audi mají Torsen, který přenáší poměr točivého momentu. A když jsou obě kola na ledu, není co přenášet na další dvě kola. To jsou jenom auta na upravený dálnice.
Avatar - white label
jestli
| 15. 2. 2010 10:52
On by tak krátký "kopec" s patřičným rozjezdem (pomocí setrvačností) zvládl i torsen s EDS na obou nápravách (to ale autoři videa nechtěli), ale v případě, že s autem v takové stoupání jedeš takto pomalu až vlastně úplně zastavíš, není schopno EDS s otevředým dif. dodat (pouhým bržděním druhého kola bez adheze) potřepnou sílu k rozjezdu...
Avatar - iudex
OT: PRVÁ JAZDA A8
| 12. 2. 2010 13:12
Síce je to od konkurencie, ale aspon nejaká info o tom, ako nová A8 jazdí: [odkaz]
PROTIPÓL
| 12. 2. 2010 15:41
Jo, jo, na silnicích můžeš za volantem potkat různé kreatury. Jsou jezdci malých či středních MPV, údajně se prý jedná o auta, no, na tohle mám už dlouho a pěvně ustálený názor. Názor mám i na sportack od AUDI.

Vnímejme tyto karosářské aktivity (A5SB, Apoštol CC, CLS) jako dokonalé protipóly malých MPV segmentů. Nahoře je diskuze o tom, zda se jedná o rodinný vůz či ne. Záleží na tom, co si kdo představujeme pod pojmem rodina. A pokud bys s tímhle měl problém, podívej se, čemu říkali na přelomu 50/60 let rodinný vůz v Itálii. F500. Měl rozměry takřka poloviční než jeho retronástupce...

Takže pojem rodinný vůz sem netahejme, všichni víme, co je tím rodinným ideálem, a co je (většinou) životním rodinným kompromisem.

AUDI A5 sportback je přece o něčem úplně jiném. Je to auto o životní nadstavbě. Pro toho, kdo si tu nadstavbu může elegantně dovolit, kdo má současně velmi vyvinuté estetické cítění, pro toho, kdo má rád věci, které tvoří styl. A to je vše.

Co na sebe do světa křičí řidič v týdě či řidič v AUDI A5 sportback, to víš přece moc dobře sám...

BRAVO S5SB :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku