Novinky
Přiznám se, že si nejsem tak úplně jist, kam Audi s touhle S3 vlastně míří... V nabídce již mají jako top verzi A3 se šestiválcem, 250k a pohonem všech kol za 1 070 000... Pod ní pak je 2,0 TFSI (200k), rovněž s pohonem všech kol, za 925 000... Argumentem, proč dát přednost S3 před 6-válcem (ceny asi budou podobné), může být leda hmotnost nad přední nápravou a případně sportovnější charakteristika podvozku - u Audi je to ale spíše na škodu, protože o jejich sportovních podvozcích (vyjma nové RS4) se většinou píše, že uberou hlavně komfort, aniž by přidaly adekvátní sportovní vlastnosti... Takže kdo chce opravdový sporťák a řeší váhu apod., poohlédne se asi jinde 😉... Pokud ale chceš top verzi kompaktního Audi, jdi do 6-hrnku - budeš mít stejně rychlou káru jako S3, navíc s báječným soundtrackem, který potěší i všechny okolo... 😉
dle mého u mnoha lidí půjde jen o to "S".. o tu "jedinečnost" v nabídce.. i když paket S-line s eS-kem na čumáku můžeš mít v 1.6 se 100 konikama.. takže vlastně... no nevím.. 😄
Mám občas možnost povozit se upravenými auty od B&B, jezdil jsem i s jejich A3 TFSI v různých stupních výkonových úprav také ve srovnání s V6. Už TFSI upravené na 170kW (předokolka) je na okruhu srovnatelně ryhchlá jako V6 quattro. Takže podstatně lehčí dvoulitr o výkonu skoro 200kW s quattrem bude pro sportovní svezení po všech stránkách (vyjma zvuku)lepší než top verze V6, a to i s ohledem na zmíněnou prkennost sportovních podvozků audi, která by u nového S-ka vzhledem k nižší hmotnosti na přední nápravě nemusela být tak hrozná. Tedy pokud bych se rozhodoval o koupi nabušené A3 sáhl bych určitě raději po S3 než po V6.
To by mě zajímalo co dostane pod kapotu RS3, jestli teda bude, když už jednou dokázali motoráři od audi z toho TFSI vyždímat 235KW, tak na co si je šetří? >😒] RS3 na dohled? No spíš by to měl bejt bombónek v záloze pro nějakou omezenou sérii nové TT :yes:
Najväčšou slabinou Turbo motorov je .... vodič. Drvivá väčšina ľudí ktorí si kúpia prepĺňaný motor nevedia o tom, že po jazde ho treba nechať bežať na voľnobeh nech sa turbo ochladí. Potom pindajú že im odíde turbo po 80-100.000km. ;-\
To není můj případ :-!
Tohle by těm lidem měl říkat prdejce když si to auto kupujou, ale určitě se najdou i takový co o tom rádi pomlčej aby měli tržbu z novýho turba :no:
Tohle by těm lidem měl říkat prdejce když si to auto kupujou, ale určitě se najdou i takový co o tom rádi pomlčej aby měli tržbu z novýho turba :no:
pokud vím, tak informaci o dochlazování turba najdeš v každé instrukční knížce...
90% ľudí číta príručku až keď má nejaký problém... a to nielen pri aute, takže je to fakt na predajcovi ako píše Jirka.
A co to má společného s S3?
Bré ráánko, S3 má preplňovaný benzínový dvojliter... len toľko. 😉
Ale co má společného tebou zmiňovaná slabina s Audi S3? To sem tohle moudro budeš psát pod každý turbo-motor???
jasně.. a vždy s nadpisem... brééé ranko..! >😁 >😁 >😁 😉
>😁 :yes:
nejsem si jist, jestli jsi to správně pochopil.. ale jsem si jist, že ZZ ano... >😁 >😁 tak se ještě jednou společně zasmějem.. >😁 >😁 tobě.. >😁 >😁 😉
>😁 >😁 >😁 >😒] :yes: 😉 A dneska, až přijdu domů ze školy, napíšu za odměnu 30x "ZZ miluje ciella" >😒]
Tuž sem jel se na garančku ku jednemu prodejcovi koncernovych automobiluf, a jak sem vam tam tak čekal a čekal, tuž sem prolezal všecke ty šourumy. VW: Polo auto je fakt poloauto, Golf vs. Golf+ mne překvapil rozdilnym interierem (ani jeden mne teda nijak moc něnadchnul), Passat naopak ma interier docela fajny, Tuareg je celkem fajny aj zvenči aj zevnitř. Škoda: Fabia+Oktavka - tam něni co řešiť a řikať bo to každy zna, Roomster se mi nelibi ani po pořadne obhlidce vněška aj vnitřka. Audi: Q7 je stroj z kereho dycha sila až na sto honu (enom aby to byla aj pravda, ale asi ja bo Audi je Audi). Seat: syncy tuž ten Leon to je vam take moooooooc fajne auto, to sem očumoval ze všckych nejdyl. Už mi aj nabizeli zkušebni svezeni (na kere se juž tak dluho rychtuju, a furt kua nemam čas kua) a zrovna v ten čas mi volal servisak že juž ma garančku hotovu a ja musel valit na servisni zasah kajisk na druhy konec regionu, bo robota nepočka, kua. Tuž tak.
No faakt silný zážitok si mal z toho ako tak čítam... :-! Zaujímavé dojmy, silne subjektívne ale prečo nie. Len mi vysvetli svoju definíciu "Polo je fakt poloauto" lebo ja na tom polo-aute nič polo-vičné nevidím, som presvedčený že Polo patrí vo svojej triede na špicu, či materiálmi, vypracovaním alebo výbavou (Comfortline), spoľahlivosťou a pritom nieje cenovo prestrelený. Prípadne mi napíš ktoréže to afto je podľa teba v tejto triede nie polo-vičné. :-!
postav to Polo-auto vedle Grande Punta... 😉 Tu su myslím slova zbytočné.. čo..?!?? >😁 😉
Áno, áno 😉 také jsem rozladěn z předku GP 😉
Tak to mně zase vzhled babyMaserati nevadí, dokonce se těším až GP potkám v černém kabátě - zatím se asi nenašel v mém okolí žádný odvážlivec který by do toho šel, vládne červená, což se dá u malého auta a zvláště téhle značky čekat - některým malým či střednětřídním autům černá sedne (posledně mne dostal černej Leon) Tož tak.
Nic ve zlým, Polo jsem nechtěl nijak urazit, kvality tebou zmíněné vnímám. Nicméně vidím-li Polo nejdřív zepředu a pak z boku, tak ten přední pohled mi tak nějak říká že by to auto mohlo být delší než ve skutečnosti z toho bočního pohledu pak je. A to jest takovej můj malej interní "problém" a proto s nadsázkou poloauto (a není to myšleno nějak snad hanlivě). Jináč můj favorit v malých autech je Fiat Grande Punto, osobně jsem si ho prolez a řikám fakt JO, a s tím nehne ani GTI. Taky je mi celkom sympatická Suzuki Swift (s tou ale zatím nejsem blíže seznámen). No a pak je tady samozřemně MINI (staré i nové) - to byl, je a bude král malých aut, s tím žádná jiná automobilka nemá šanci nic udělat (neb kult je holt kult, v tomto případě autoosobnosti). Tož tak.
je tam toho, najlacnejšie čo mohli urobiť je zameniť design bakelitov v predu a vzadu, čo je na tom SPY neviem...
Jinak k S3, mel by tam byt pouze exkluzivne 3,2