Ekonomika
X5 je dizajnovo podľa mňa celkom O.K., X3 to je niečo strašné a X1 je niečo v strede.
Taky to tak vidím. :yes😒br />
Kdybych už někdy potřeboval něco do terénu nebo "terénu", bylo by to nejspíš z Ameriky (Jeep), Anglie (Range Rover, mňam) nebo s třícípou hvězdou - ML i GLK se mi celkem líbí jako většina současných Mercedesů a G (jako předpředvčerejší Mercedes) je pořád parádní!
Kdybych už někdy potřeboval něco do terénu nebo "terénu", bylo by to nejspíš z Ameriky (Jeep), Anglie (Range Rover, mňam) nebo s třícípou hvězdou - ML i GLK se mi celkem líbí jako většina současných Mercedesů a G (jako předpředvčerejší Mercedes) je pořád parádní!
S tvým přístupem k řízení ti garantuju, že ani Jeep ani RR by ti nevoněli, ML nebo GLK to je jiná, auta projevem mnohem méně připomínající náklaďák. 😉
Asi jo. Ale zase kdybych měl Range, třeba bych zpomalil, dodržoval rychlostní limity a užíval si tu "plavbu" 😄
Iluze, z kraje se můžeš snažit, ale nakonec budeš s každým autem jezdit dle svého naturelu, hlavní je vybrat si k němu vhodné auto, naopak to nefunguje, a nastoupí frustrace. 😉
Mě se RR Sport výzorem líbí velmi, po fl má i slušný vnitřek, sám sebe jsem přemlouval, že to přece nebude jízdně taková bída, jenže ona je, RR je neohrabaný macík, málokde působí slovo sport v názvu tak komicky jako u tohoto auta. I ten veskrze prakticky pojatý touareg je proti němu sporťák s X5,6 bych range vůbec nesrovnával.
Mě se RR Sport výzorem líbí velmi, po fl má i slušný vnitřek, sám sebe jsem přemlouval, že to přece nebude jízdně taková bída, jenže ona je, RR je neohrabaný macík, málokde působí slovo sport v názvu tak komicky jako u tohoto auta. I ten veskrze prakticky pojatý touareg je proti němu sporťák s X5,6 bych range vůbec nesrovnával.
Já ani nemyslel RR Sport, ale klasického "velkého" RR. Nicméně oba dva znám jen "nasucho" z autosalónů, blíž jsem se nikdy o žádné SUV ani off-road nezajímal - tedy pokud nepočítám Pandu 4x4, která je jedna v rodině a se kterou mě občasné svezení až nečekaně baví.
Nejlepší a nejzábavnější čtyřkolka s terénními schopnostmi, kterou jsem jel, bylo Suzuki Jimmy, akorát jako auto k cestování je to nepoužitelné.
Tohle jsou přesně ty káry, co se jim dveře zavíraj podpatkem pravého kopyta. Musíš to ale umět. Zde nejde o to, jakou estetickou školou jsi v mládí prošel, zda jste doma zaklínali barevnost Andřeje Varholy a každé zavlnění záclon ti připomíná ňadra Marylin Monroe, či jste pod drátěným Švejkem po sobě v kuchyni házeli z nudy utopence, zde jde jen a než o to, že tohle auto je ikonou ze své podstaty.
totiž tam, kam bavoráčka postavíš, tam své okolí dokonale dotvoří. Je to tím, že to auto dělal člověk, který netápal, člověk, který zná nejen svět designu, ale i design světa, člověk, který umí vtělit do karoserie všechno po čem toužíš - charakter, rozhodnost, jistotu. Tohle není maňásek pro kašpárky, je to nejmenší esuvečko od BMW. A tak, jak má nejmenší esuvečko od BMW vypadat, tak přesně... vypadá. Je to mnichovský draveček.
Zapomeň na nemotorné blondýnky, zapomeň na vytunelovanou okresní pekárnu, zapomeň na soukromo-veřejné zakázky, tvůrci tohoto auta měli jako budoucího vlastníka přece předobraz v tobě. Tedy... doufej.
P.S. dCi, jen lehkou korekci, BMW X5 je současný designový vrchol velkých SUV... na to pozor. Jakkoliv to nemusí být nutně můj šálek kávy pro svou možná až přílišnou zdobnost, umím ocenit vrcholnou klasu, vrcholný styl. A ty to jistě umíš též.
totiž tam, kam bavoráčka postavíš, tam své okolí dokonale dotvoří. Je to tím, že to auto dělal člověk, který netápal, člověk, který zná nejen svět designu, ale i design světa, člověk, který umí vtělit do karoserie všechno po čem toužíš - charakter, rozhodnost, jistotu. Tohle není maňásek pro kašpárky, je to nejmenší esuvečko od BMW. A tak, jak má nejmenší esuvečko od BMW vypadat, tak přesně... vypadá. Je to mnichovský draveček.
Zapomeň na nemotorné blondýnky, zapomeň na vytunelovanou okresní pekárnu, zapomeň na soukromo-veřejné zakázky, tvůrci tohoto auta měli jako budoucího vlastníka přece předobraz v tobě. Tedy... doufej.
P.S. dCi, jen lehkou korekci, BMW X5 je současný designový vrchol velkých SUV... na to pozor. Jakkoliv to nemusí být nutně můj šálek kávy pro svou možná až přílišnou zdobnost, umím ocenit vrcholnou klasu, vrcholný styl. A ty to jistě umíš též.
videl si to uz nazivo? ja bavoraky milujem, ale toto auto vyzera velmi zle.
Já náhodou jedno X1 dnes potkal cestou domů. Opravdu nic moc ;-\ Těžko se to popisuje, to auto vypadá jakési rohaté, tvarově neuspořádané, tenhle konkrétní kus měl navíc nějaká relativně úzká kola utopená v blatnících. To je bohužel nešvar doby (nejen, ale i BMW), nutit zákazníky kupovat zbytečně velká a široká kola, jen aby auto nevypadalo hloupě...
A to jsem ještě neviděl ten příšerný interiér, ty materiály (v základu) jsou fakt ostuda 8-s :no:
A to jsem ještě neviděl ten příšerný interiér, ty materiály (v základu) jsou fakt ostuda 8-s :no:
Nevím, pokud by mne oslovoval, pak mnohem více aktuální Mercedes ML. Mě celá ta SUVmóda přijde úsměvná, kor když je postavena na nějakých pětadvacetipalcích takřka bez pneumatik. Nic mi to neříká, jsem v tomto staromódní.
Mně přijde X1 jako ideální volba. Má ten módní SUV-look, vevnitř je relativně prostorná, dá se koupit i jako zadokolka, ceny jsou ve srovnání s Mercedesem GLK výborné (navíc GLK vypadá pořád jako pracovní nástroj, X1 je prostě chic auto). Tak nějak nevidím mínusů, je to po všech stránkách dobré a smysluplné auto. Na běžné příměstské ježdění ideální vozidlo, se kterým se dá vyrazit i do hor. Na jízdu v terénu si dnes SUV nikdo nekupuje, tak proč i hrát na nějaké terénní schopnosti... Dovedu si ho za pár let představit ve své garáži :yes:
Proč u auta tohoto druhu považuješ zadní náhon za výhodu? To bych pochopil u luxusní limuzíny nebo u sporťáku, ale s X1 snad powerslidy neplánuje nikdo. A se zadokolkou už nezůstane ani ten poslední zbyteček "terénních" schopností, které má třeba 3008 s předním náhonem a tou jejich nastavitelnou kontrolou trakce.
Mimochodem, moji veteráni sice mají náhon na zadek, ale u auta na běžné ježdění bych ho nechtěl (resp. jsem ho nechtěl), a to ani u sportovního auta.
Mimochodem, moji veteráni sice mají náhon na zadek, ale u auta na běžné ježdění bych ho nechtěl (resp. jsem ho nechtěl), a to ani u sportovního auta.
Hlavně asi to, že to bude stát daleko méně peněz. Peugeot 4x4 prostě nedělá, tak to staví na tom, že je to "zbytečný". Je to o prioritách, kde s tim budeš převážně jezdit, ale aspoň máš u BMW tu možnost 4x4 koupit a když ho nechceš proto, že ho nepotřebuješ/chceš ušetřit, tak se rozhodneš.
Tak to jo, zadokolka je jistě levnější. Jen se bojím, že všechny ty ušetřené peníze budeš muset zase vysypat za pozvednutí interiéru na použitelnou úroveň. ;-\
Beaumonte, i kdyby dali dovnitř jen neohoblovaný prkno... kapiš?
Tak ta soudná/použitelná úroveň podle mne začíná u toho 4x4... kůže, rádia a TV jsou buď rozmařilost, nebo osobní preference. Nedovedu si představit zadokolku s napakovanym vnitřkem blbostma. To je vražda pro to auto.
Na TV v autě kašlu a rádio mi stačí základní (klidně s kazetou). Zkousnul bych i levný tvrdý plast palubovky, to moc neřeším (i když v prémiovém autě za tři čtvrtě mega...). Ale to na čem sedím a čeho se při řízení dotýkám (volant, řadička) to by mělo mít trochu fazónu...
Všechno tě začne zajímat, až vstoupíš do síně prémie. Bez urážky.
Právě proto že je X1 prémie, mě tak šokoval ten vnitřek základní verze. Opravdu hrozné, a to si o interiérech BMW už nějaký čas nedělám iluze. Zlatý Freelander, Kuga nebo nakonec i Tiguan.
A kolik ty ostatní stojí? Snad by si nechtěl, aby bylo BMW bez dveří a střechy a vyrovnalo se konkurenci, ne?
Trochu přeháníš. Jel jsem s x-drive 20d trochu vyšperkovanou blbostma, ale třeba ta lepší látka na sedačky je za pakatel. Palubka není hrozná ani v tom základu bez navi a podobných rozmařilostí, lišta sem, lišta tam - jezdí parádně a to mě zajímá. Ale pravdu máš v tom, že jako čistá zadokolka mi to moc smysl nedává, jako čtyřkolka ale X1 vzbudila můj zájem. Dreamcar kvůli tomu ale měnit nebudu. 😉
Pamatuju si, jak jsme se o tom bavili a asi máš pravdu... ty seš prostě "předokolkař", mně naopak díky zkušenostem pohon zadních kol vyhovuje řidičsky mnohem víc.
Objdenávat X1 nové, zrovna bych asi zůstal rovnou u sDrive18d a "ušetřených" 70 tisíc zaškrtal v položkách, které využiju víckrát nebo prostě víc chci (bavíme-li se v ceníkových relacích).
Když je u auta volba mezi 4x2 a 4x4 tak vždycky říkám - spočítejte si, kolikrát za rok je to 4x4 opravdu potřeba. Většina lidí si po chvilce vysvětlování uvědomí, jaký luxus to z finančního hlediska je. Uznávám, že kdo bydlí na horách, v Krokonoších, Beskydech nebo na Vysočině, ten považuje 4x4 i na půl roku za nutnost. Ale chválím každé SUV, které nabízí zákazníkovi volbu dle osobních preferencí. Zrovna já bych i s SUV jezdil hlavně po městě, jinak po dálnici a párkrát do roka na hory. A tam stejně dojede většinou až pod svah i dvoukolka - stačí se podívat, co parkuje na parkovištích.
Objdenávat X1 nové, zrovna bych asi zůstal rovnou u sDrive18d a "ušetřených" 70 tisíc zaškrtal v položkách, které využiju víckrát nebo prostě víc chci (bavíme-li se v ceníkových relacích).
Když je u auta volba mezi 4x2 a 4x4 tak vždycky říkám - spočítejte si, kolikrát za rok je to 4x4 opravdu potřeba. Většina lidí si po chvilce vysvětlování uvědomí, jaký luxus to z finančního hlediska je. Uznávám, že kdo bydlí na horách, v Krokonoších, Beskydech nebo na Vysočině, ten považuje 4x4 i na půl roku za nutnost. Ale chválím každé SUV, které nabízí zákazníkovi volbu dle osobních preferencí. Zrovna já bych i s SUV jezdil hlavně po městě, jinak po dálnici a párkrát do roka na hory. A tam stejně dojede většinou až pod svah i dvoukolka - stačí se podívat, co parkuje na parkovištích.
Jasně že 4x2 většině uživatelů stačí, to nezpochybňuju, viz ta 3008.
Myslel jsem to tak, proč bys u malého SUV dal přednost zadnímu před předním náhonem? Zábavnost zadokolky tu nevyužiješ, vliv točivého momentu na řízení je u takhle slabých motorů taky nepodstatný a přitom je zadokolka dražší, těžší a ubírá místo uvnitř.
Kdyby šla řeč o 550i nebo M3, neřeknu půl slova...
Myslel jsem to tak, proč bys u malého SUV dal přednost zadnímu před předním náhonem? Zábavnost zadokolky tu nevyužiješ, vliv točivého momentu na řízení je u takhle slabých motorů taky nepodstatný a přitom je zadokolka dražší, těžší a ubírá místo uvnitř.
Kdyby šla řeč o 550i nebo M3, neřeknu půl slova...
zadokolka od bmw lepsi predokolky od kohokoliv. Nemam rad zobecneni ale toto plati bez vyjimky. At za fwd vytahneme takove trumfy jako alfa ci audi, vyspelosti dobre odladeneho rwd se vyrovnat nemuzou
wow
Já viděl základní verzi s látkovým čalounění a za takové materiály (hlavně tu látku na sedačkách) by se styděl snad i Ceed. Proti ergonomii se (jaksi samozřejmě u BMW) nedá moc říct, ale přestože nejsem žádný fetišista na plasty, tak v tom základním X1 bych opravdu trávit svůj čas nechtěl... :no:
Vypadá (bez čísel, subjektivně bohajeho) že je na malém podvozku. Fakt, že se na tom podepisují i ty nízkoprofily, to je taky pane trend >😁
😁rive20d s 130kw je naprosto optimální motorizace a biturba z vrcholnýho dízlu nebrat, naopak nejslabší 105kw verze mi příjde trochu málo.
Ty dekory a sportovní sedačky v kůži jsou nutností, bez toho je to tragédie a nahoněná bída, peněženku si připravte i na autoklimu, navigaci která je spřažená s parkovací kamerou a ta je zde pro většinu lidí nutná, k dokonalosti už chybí jen kousíček, takže bixenony a automat, více už opravdu netřeba,nebo jsem něco zapoměl? Sice už jsme dost přes milion ale je to přece mazel 😉 :yes:
já na X1 čekal skoro rok, s tím, že si ho koupím. Obrovsky jsem se zklamal, je to nedorost a navíc za úplně nehoráznou a židovskou cenu, snad nejvíc předražené BMW.
Kamarád co tam byl se mnou, utekl od toho také a zkončil na Tiguanu za 0,9M se vší výbavou. "Můj" X1 s normální výbavou by přišel na 1,4M a za to mi však nabízeli X5 se zákl. výbavou, ale to je kus auta a mělo to motor 35 (sd). Prostě X1 je bohužel nesmysl!!!
MW
A Senna tam vskutku byl :yes:
Jeden z mokrých snů puberťáků v 80-tých letech 😄
Bys ho normálně zabil, čobola jednoho >😒]
Caterhamy na vás!! 😄