Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X1: Nový základ sDrive18d za 713 tisíc Kč, xDrive18d za 765 tisíc Kč

Ceník BMW X1 se rozšířil o nejslabší dvoulitrový turbodiesel – motor 18d s pohonem zadních i všech kol. První cena kompaktního SAV je tak nyní 713.143,- Kč.
Zpět na článek
12. 2. 2010 08:21
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 08:48
12. 2. 2010 09:45
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 09:55
12. 2. 2010 10:02
12. 2. 2010 10:17
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 10:36
12. 2. 2010 11:37
12. 2. 2010 11:52
12. 2. 2010 12:15
12. 2. 2010 12:03
neregistrovaný "dCi"
13. 2. 2010 09:48
12. 2. 2010 11:05
12. 2. 2010 11:17
12. 2. 2010 11:19
12. 2. 2010 11:30
12. 2. 2010 11:34
12. 2. 2010 11:56
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 12:43
12. 2. 2010 09:24
12. 2. 2010 09:29
12. 2. 2010 09:36
12. 2. 2010 09:37
12. 2. 2010 10:04
12. 2. 2010 10:12
12. 2. 2010 10:12
12. 2. 2010 10:16
12. 2. 2010 10:19
12. 2. 2010 11:08
12. 2. 2010 11:12
12. 2. 2010 11:21
12. 2. 2010 11:33
12. 2. 2010 11:34
12. 2. 2010 11:36
12. 2. 2010 11:38
12. 2. 2010 12:44
12. 2. 2010 12:57
12. 2. 2010 13:10
12. 2. 2010 13:19
12. 2. 2010 14:16
12. 2. 2010 14:17
12. 2. 2010 14:31
12. 2. 2010 14:32
12. 2. 2010 14:37
12. 2. 2010 14:38
12. 2. 2010 14:41
12. 2. 2010 14:44
12. 2. 2010 14:48
12. 2. 2010 14:51
12. 2. 2010 15:05
12. 2. 2010 14:53
12. 2. 2010 15:04
12. 2. 2010 14:38
12. 2. 2010 14:40
12. 2. 2010 15:38
12. 2. 2010 15:37
12. 2. 2010 10:10
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 10:32
12. 2. 2010 12:13
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 10:44
12. 2. 2010 12:24
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 12:49
12. 2. 2010 11:10
12. 2. 2010 12:17
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 12:55
12. 2. 2010 08:39
12. 2. 2010 11:52
12. 2. 2010 12:57
12. 2. 2010 13:41
12. 2. 2010 14:10
12. 2. 2010 14:18
12. 2. 2010 14:46
12. 2. 2010 14:55
12. 2. 2010 21:55
12. 2. 2010 21:53
12. 2. 2010 15:25
12. 2. 2010 15:58
12. 2. 2010 18:19
12. 2. 2010 17:55
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 19:43
12. 2. 2010 22:09
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 08:21
příšera
Zrovna včera jsem to potkal, je to hrůza. Auto vizuálně vůbec nepasuje na podvozek (ten je o dvě čísla menší), zepředu vypadá vyloženě hloupě, zezadu jakoby se někdo celkově spletl. Všechny Xka od BMW jsou subjektivně vizuální hnus, ale jednička teda tvrdí pilu. Příšerka pro ostudu :no:
Rozbalit vlákno
68
12. 2. 2010 08:39
Re: příšera
Ja si naopak myslim, ze je 100x hezci nez byla X3 a X5. Ale asi se k sobe vice hodime prisera k priserce!
12. 2. 2010 08:48
Re: příšera
O dvě čísla menší podvozek? Jakýkoliv argument bych bral, ale toto je opravdu hloupost. Je to na velkém rozvoru posazené relativně malé zvýšené kombi...
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 09:45
Re: příšera
Nešlo mi o rozvor, nýbrž o šířku.
12. 2. 2010 09:55
Re: příšera
Být rozchod ještě o něco širší, znamenalo by to hodně obité boky od kamínků. Na mě X1 působí velmi seběvědomě a naživo je dojem ještě lepší. Navíc má povedený interiér... Samozřejmě bráno optikou reality, tedy zvýšeného kombíku ideově vycházejícího z jedničkové řady (byť na podvozku BMW3), tedy nižší střední. V rámci malých SUV jednoznačně král.
12. 2. 2010 11:45
Re: příšera
Povedený interiér? Tak buď máme VELMI odlišná měřítka, nebo jsi viděl nějaký kus se spoustou drahé příplatkový výbavy.

Já viděl základní verzi s látkovým čalounění a za takové materiály (hlavně tu látku na sedačkách) by se styděl snad i Ceed. Proti ergonomii se (jaksi samozřejmě u BMW) nedá moc říct, ale přestože nejsem žádný fetišista na plasty, tak v tom základním X1 bych opravdu trávit svůj čas nechtěl... :no:
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 10:02
Re: příšera
X1 je na stejném podvozku jako má trojka, o které jsem nikdy neslyšel, že by působila jako úzké auto, navíc X1 je při stejné šířce kratší a jistě je o pár cm vyšší, zas má v základu větší a širší kola. Opravdu chceš tvrdit, že těch pár cm na 1,8m šířky dělají takový rozdíl, že jedno auto je o.k. a druhé na "podvozku o dvě čísla menším"? Hoď ručník, tohle je o ničem, X1 se ti nelíbí a hotovo, "argumenty" nech raději plavat. ;-)
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 10:17
Re: příšera
Hele nečísluj tady na mě, včera jsem ji zaregistroval prvně. Vidím to tam asi jen já: [odkaz]
Vypadá (bez čísel, subjektivně bohajeho) že je na malém podvozku. Fakt, že se na tom podepisují i ty nízkoprofily, to je taky pane trend >:D
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 10:36
Re: příšera
Já ti nevím, člověče, vezmu-li SUV vidím v X1 auto nízké s koly v rozích, opakuji na poměry SUV. Auta jako kuga, ix35, CRV nebo teď nová Sportage právě proti X1ce působí jako navršená hromada železa na podvozku kompaktu.
Avatar - saldy
12. 2. 2010 11:37
Re: příšera
To ano x1 je prostě nenucenej elegán, působí jako trojka na zvýšeném podvozku a kdo nechce úplně klasický vůz bmw3 ale ani krávoauto x3 tak je to přímo ideální snoubení toho pozitivního z obou tříd a nejedná se přitom o žádný kompromis, vzniká tak plnohodnotný racionální vůz do města,dálnice i na hory.
xDrive20d s 130kw je naprosto optimální motorizace a biturba z vrcholnýho dízlu nebrat, naopak nejslabší 105kw verze mi příjde trochu málo.
Ty dekory a sportovní sedačky v kůži jsou nutností, bez toho je to tragédie a nahoněná bída, peněženku si připravte i na autoklimu, navigaci která je spřažená s parkovací kamerou a ta je zde pro většinu lidí nutná, k dokonalosti už chybí jen kousíček, takže bixenony a automat, více už opravdu netřeba,nebo jsem něco zapoměl? Sice už jsme dost přes milion ale je to přece mazel ;-) :yes:
12. 2. 2010 11:52
Re: příšera
Mohu vědět, proč biturbo, respektive twinturbodiesel, nebrat?
Avatar - saldy
12. 2. 2010 12:15
Re: příšera
x1 je sice prémie ale stále "jen" kompakt a takto výkonný motor už není vhodný pro hlavní účel a zaměření vozu,bude už trochu mimo možnosti auta jako celku, jeho nabídka spíše vozu dodává punc exkluzivity a proto příplatek 75t už nepovažuju za úplně racionální, kupec už je pak celkovou částkou směrován spíše o třídu výše.
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 12:03
Re: příšera
Ale to já beru. Nesrovnávám X1 s ostatními. Prostě v jejím konkrétním případě mám pocit, že vypadá (na šířku) do svého podvozku nedorostle. Ale podle diskuse jsem jediný, spát s tím dokážu, takže ručník :-)
13. 2. 2010 08:02
Re: příšera
Pánové,
já na X1 čekal skoro rok, s tím, že si ho koupím. Obrovsky jsem se zklamal, je to nedorost a navíc za úplně nehoráznou a židovskou cenu, snad nejvíc předražené BMW.
Kamarád co tam byl se mnou, utekl od toho také a zkončil na Tiguanu za 0,9M se vší výbavou. "Můj" X1 s normální výbavou by přišel na 1,4M a za to mi však nabízeli X5 se zákl. výbavou, ale to je kus auta a mělo to motor 35 (sd). Prostě X1 je bohužel nesmysl!!!

MW
13. 2. 2010 09:48
Re: příšera
Prosím Tě, prober se! Za 1,4M máš X1 xDrive23d se všemi položkami v ceníku, která bude na tom s dynamikou podobně jako X5 xDrive35d. X5 v té tvé "normalní výbavě" by tě vyšla hrubě přes 2M. Tiguan, když se pořádně poskládá, tak na to co umí, také není žádná láce. A na motor s podobnými parametry jako má 23d, u něj rovnou zapoměň.
12. 2. 2010 11:05
Re: příšera
Ať se dívám jak se dívám, žádnou disproporci nevidím a porovnám-li s konkurencí, pak je X1 jednoznačně nejhezčí a nejméně kompromisní SUVkou.
Avatar - T613
12. 2. 2010 11:17
Re: příšera
no tak dal bych ho vedle GLK, ale vedle bezpohlavní XC60 a Q5 je to krasavec
12. 2. 2010 11:19
Re: příšera
Já beru nižší segment a ve vyšším pak XC60 vizuálně nad Q5. GLK mě nechalo úplně chladným, však víš ;-)
Avatar - T613
12. 2. 2010 11:30
Re: příšera
Jasný, už jsme to probrali a někdy bychom měli zajít opět podiskutovat ;-)
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 11:56
Re: příšera
OK, vidím to skutečně asi sám. Vždycky jsem tak trochu stál mimo dav ;-)
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 12:43
Re: příšera
Je vidět, že máš sportovního ducha. ;-) :yes:
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 09:24
Re: příšera
Tak je to na světě zařízeno, člověku, kterému se líbí Avantime se z podstaty vnímání designu nemůže líbit iksjednička. A jak píše pája, vybrat si, co by "argument" pro kritiku X1 zrovna velikost podvozku je pitomost největší, není auto s podobným rozměrem karoserie ať mezi klasickými kombíky nebo SUVéčky s větším rozvorem. Příště raději dvakrát měř a tak dál... :-!
Avatar - T613
12. 2. 2010 09:29
Re: příšera
Bacha na to! Na světě jsou i úchylové jako já, kterým se líbí jak Avantime, tak i X1 >:-[]
12. 2. 2010 09:36
Re: příšera
Ale u Tebe je to patologická zvrácenost >:D
Avatar - T613
12. 2. 2010 09:37
Re: příšera
plně souhlasím >:-[] :yes:
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 10:04
Re: příšera
Úchylové jsou tu od toho, aby potvrzovali pravidlo. >:D ;-)
12. 2. 2010 10:12
Re: příšera
Ty máš i Stalina nad postelí.
Avatar - T613
12. 2. 2010 10:12
Re: příšera
hoď tam zpátečku 8-s
Avatar - T613
12. 2. 2010 10:19
Re: příšera
Nad postelí mám jedině tvojí fotku jak si dáváš sojový steak >:-[]
12. 2. 2010 11:08
Re: příšera
Klíííd, oba víme, že to je místo, kde generace dvacátníků a třicátníků má nevybledlé obdélníky po Arnoldovi, Samantha Foxové, Sabrině a Sennovi :-)
Avatar - T613
12. 2. 2010 11:12
Re: příšera
Sabrina? To je kdo? :-)
A Senna tam vskutku byl :yes:
12. 2. 2010 11:21
Re: příšera
[odkaz]

Jeden z mokrých snů puberťáků v 80-tých letech :-)
Avatar - T613
12. 2. 2010 11:33
Re: příšera
tak tahle babička mě minula.. soráč >:-[]
12. 2. 2010 11:36
Re: příšera
Pořád lepší babička, než ruskej dědečka
Avatar - T613
12. 2. 2010 11:38
Re: příšera
ty jsi měl zas špatné krevní testy? zas máš dietu? >:D
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 12:44
Re: příšera
Ty voe, on neví, kdo je Sabrina. :*) Mimino jedno. >:D
Avatar - T613
12. 2. 2010 12:57
Re: příšera
Co bys nechtěl? V 89 jsem chodil do čtvrté třídy. 17.11.89 jsem byl na škole přírody ve slovenských Počúvadlech (někde u Bánské Šťiavnice) :*) >:D
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 13:10
Re: příšera
Tak to by ses měl příště chovat uctivěji, uvědom si, že jsou tu někteří, co se tou dobou bili holýma rukama za tvou světlou budoucnost. >:D ;-)
Avatar - T613
12. 2. 2010 13:19
Re: příšera
Hele já se taky chtěl ten večer bít! Přišli jsme zcelodenní procházky, měl jsem dostat svou porci kapustnice a ten číšník na de mnou stojí s mým talířem a nevěřícně zírá na noviny jak tam poliši skandují máme hole v ruce!
Bys ho normálně zabil, čobola jednoho >:-[]
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 14:16
Re: příšera
Tak hlavně, že ti tu vřelou polívku nevylil do klína, to bys moc světlou budoucnost neměl a já se nechal mlátit zbytečně. >:D ;-)
Avatar - T613
12. 2. 2010 14:17
Re: příšera
Ty sis určo šel pro nášup " Au au, policisto přitlač! au, au, ještě! ještě!" >:-[] ;-)
12. 2. 2010 14:31
Re: příšera
Pak to má k něčemu vypadat, když si tahle generace pamatuje akorát žrádlo a jak je táta vozil na klíně policejní volhou, že?!
Avatar - T613
12. 2. 2010 14:32
Re: příšera
no jooo.. jedna generace je praštěná, druhá (má) nenažraná a ta nejnovější sfetovaná >:D
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 14:37
Re: příšera
>:D no, nešel jsem úplně vepředu a pak jsem zavčas zdrhnul, ale byl jsem tam, a historie se neptá, jestlis odešel s dírou v hlavě nebo´s "elegantně" prolezl pod autem do bezpečí. Jednou jsi pro národ hrdina, a hotovo. >:D ;-) Ten masochismus jsem v sobě objevil až později. >:-[]
Avatar - T613
12. 2. 2010 14:38
Re: příšera
V tom případě jsem byl 17.11. socialistickým zřízením týrán hlady, protože jsem rozvracen třídní morálku >:-[]
12. 2. 2010 14:41
Re: příšera
Měl si svůj první sex... natáhl si SA58.
Avatar - T613
12. 2. 2010 14:44
Re: příšera
už dávno předtím jsem natáhl štrample :-!
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 14:48
Re: příšera
Na to bacha, tady Navtech nebude tušit, o čem mluvíš. ;-)
Avatar - T613
12. 2. 2010 14:51
Re: příšera
áá pán je znalec! ;-)
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 15:05
Re: příšera
Raději se tě neptám, na co sis je natahoval.
12. 2. 2010 14:53
Re: příšera
Já v jeho věku je stahoval holkám, ale on pořát lítal v parku s klackem a hrál si na Sokolovo.
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 15:04
Re: příšera
Máš :yes: Pepo!
12. 2. 2010 14:38
Re: příšera
Hlavně, jestli sis tykal s Vaškem
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 14:40
Re: příšera
Jasně, tehdy jsme si tykali všichni a oslovovali se soudruhu. Leda bys nemyslel Vaška Horáka, předsedu našeho uličního vejboru.
12. 2. 2010 15:37
Re: příšera
Já za její v aktovce schovaný plakát dostal za uši :-)
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 10:10
Re: příšera
Zas bych to tak nehrotil a neškatulkoval. Ano, Xka od BMW mi vizuálně zrovna dvakrát nesedí. Ale to většina SUV, včetně všech Antar, Géelkáček, Koleosů, Tiguanů, nebo opravdového "vrcholu" stylu Kuga (byť třeba Vitara, nebo CR-V vypadají skvěle). Nevím co by měl jeden očekávat od SUV, já ale třeba dálniční komfort při delších cestách do hor. Pokud zůstanem v Mnichově, tak zkušenost mám sice jen s X3, ale po D1 to působilo jak studená sprcha. Takhle naposledy jsem skákal na valníku, když jsem jako kluk sjížděl z role. Nepochopil jsem jediný obhajitelný důvod toho vozu.
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 10:32
Re: příšera
Dobrá přesmyčka k drncání v X3. :-) ;-) O smyslu SUV nemá cenu se přít, je to otázka životního stylu každého, jeho peněženky nebo prosté touhy sedět o kousek výš. Důvodů pro i proti jsou desítky, stačí si vybrat dle libosti. ;-)
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 12:13
Re: příšera
Spíš přesmyčka ke smyslu SUV, drncá třeba i CR-V. Nad čímž mi prostě zůstává rozum stát.
12. 2. 2010 10:44
Re: příšera
Těžko třeba za Clio zapřáhneš vlek a 2 koně. Smyslů je hodně, nesmysly hledá většinou ten, co sedí 30 čísel od země.
12. 2. 2010 11:49
Re: příšera
30 čísel od země? To už je málem mrakodrap! Ze sedaček výš než 15 cm nad zemí mám mořskou nemoc :-)
Caterhamy na vás!! :-)
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 12:24
Re: příšera
O zapřahání žádná, já nechápu důvod proč u aut s předpokládaným větším zdvihem tlumičů musí za jízdy vypadávat pilotům plomby.
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 12:49
Re: příšera
Fyzika, vysoké těžiště + měkké pérování = náklony a posádka válející se po dveřích. U modelů dožívajících generací byl jediným důstojným řešením vzduch, ale ten byl vzhledem k ceně dostupný až od dražších kategorií, elektromag. tlumiče jsou aktuálním důstojným řešením, nová X3ka je bude mít, i když nejsou všespasitelné, je to pokrok v tom kompromisu výšky s dynamikou. ;-)
12. 2. 2010 11:10
Re: příšera
Důvod ke vzniku SUV je jednoduchý...pokud je poptávka, je i nabídka... A Kugu bych ještě stále stavěl nad Koleos :-) Naproti tomu se mi docela líbí nová generace Sportage...
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 12:17
Re: příšera
Koleos je tragédie, ale šmrnc Kugy je (jako veskrze všechno fordně kinetické) bezkonkurenční. Ford beru skoro jako Seat, vůbec ničím mě neoslovuje, naopak. Nic osobního, pouze dojem :-)
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 12:55
Re: příšera
Koleos je designově taková loďka, na druhé straně jezdí líp, uvnitř vypadá a je zpracovaný líp než "premiový" freelander, což je čirá esence předraženého p.rdu, který má naopak pouze skvělý exterier, a snad proto má i nějaké kupce. Jinak mě třeba design fordu taky naprosto neoslovuje, u seatu je to lepší, aspoň ibizu můžu, ten kombík velmi, ostatní je bída. ;-)
12. 2. 2010 08:39
x3
X5 je dizajnovo podľa mňa celkom O.K., X3 to je niečo strašné a X1 je niečo v strede.
Rozbalit vlákno
9
12. 2. 2010 11:52
Re: x3
Taky to tak vidím. :yes:

Kdybych už někdy potřeboval něco do terénu nebo "terénu", bylo by to nejspíš z Ameriky (Jeep), Anglie (Range Rover, mňam) nebo s třícípou hvězdou - ML i GLK se mi celkem líbí jako většina současných Mercedesů a G (jako předpředvčerejší Mercedes) je pořád parádní!
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 12:57
Re: x3
S tvým přístupem k řízení ti garantuju, že ani Jeep ani RR by ti nevoněli, ML nebo GLK to je jiná, auta projevem mnohem méně připomínající náklaďák. ;-)
12. 2. 2010 13:41
Re: x3
Asi jo. Ale zase kdybych měl Range, třeba bych zpomalil, dodržoval rychlostní limity a užíval si tu "plavbu" :-)
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 14:10
Re: x3
Iluze, z kraje se můžeš snažit, ale nakonec budeš s každým autem jezdit dle svého naturelu, hlavní je vybrat si k němu vhodné auto, naopak to nefunguje, a nastoupí frustrace. ;-)
Mě se RR Sport výzorem líbí velmi, po fl má i slušný vnitřek, sám sebe jsem přemlouval, že to přece nebude jízdně taková bída, jenže ona je, RR je neohrabaný macík, málokde působí slovo sport v názvu tak komicky jako u tohoto auta. I ten veskrze prakticky pojatý touareg je proti němu sporťák s X5,6 bych range vůbec nesrovnával.
12. 2. 2010 14:18
Re: x3
Já ani nemyslel RR Sport, ale klasického "velkého" RR. Nicméně oba dva znám jen "nasucho" z autosalónů, blíž jsem se nikdy o žádné SUV ani off-road nezajímal - tedy pokud nepočítám Pandu 4x4, která je jedna v rodině a se kterou mě občasné svezení až nečekaně baví.
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 14:46
Re: x3
Nejlepší a nejzábavnější čtyřkolka s terénními schopnostmi, kterou jsem jel, bylo Suzuki Jimmy, akorát jako auto k cestování je to nepoužitelné.
12. 2. 2010 14:55
Re: x3
To věřím, Jimny jsem taky zkusil (když se vybírala ta Panda), jenže se do něj se 192 cm sotva vejdu ;-\
Ale Panda plní svou roli (město + terén + zima) velmi úspěšně. :yes:
Avatar - woody-alien
12. 2. 2010 21:55
Re: x3
Jo, Jimny je divočák. Neuvěřitelný co zvládne a jak se přitom pobavíš... :-)
Avatar - woody-alien
12. 2. 2010 21:53
Re: x3
Tak takhle jsem nedávno viděl plout krajinou rychlostí cca 70 kiláků Jeep Grand Cherokee. Když jsem k němu dojel, měl na zadku 5,7 HEMI. Dodneška nevím jestli se kochal nebo zuřivě spořil benzín... ;-\
12. 2. 2010 15:25
DRAVEČEK
Tohle jsou přesně ty káry, co se jim dveře zavíraj podpatkem pravého kopyta. Musíš to ale umět. Zde nejde o to, jakou estetickou školou jsi v mládí prošel, zda jste doma zaklínali barevnost Andřeje Varholy a každé zavlnění záclon ti připomíná ňadra Marylin Monroe, či jste pod drátěným Švejkem po sobě v kuchyni házeli z nudy utopence, zde jde jen a než o to, že tohle auto je ikonou ze své podstaty.

totiž tam, kam bavoráčka postavíš, tam své okolí dokonale dotvoří. Je to tím, že to auto dělal člověk, který netápal, člověk, který zná nejen svět designu, ale i design světa, člověk, který umí vtělit do karoserie všechno po čem toužíš - charakter, rozhodnost, jistotu. Tohle není maňásek pro kašpárky, je to nejmenší esuvečko od BMW. A tak, jak má nejmenší esuvečko od BMW vypadat, tak přesně... vypadá. Je to mnichovský draveček.

Zapomeň na nemotorné blondýnky, zapomeň na vytunelovanou okresní pekárnu, zapomeň na soukromo-veřejné zakázky, tvůrci tohoto auta měli jako budoucího vlastníka přece předobraz v tobě. Tedy... doufej.

P.S. dCi, jen lehkou korekci, BMW X5 je současný designový vrchol velkých SUV... na to pozor. Jakkoliv to nemusí být nutně můj šálek kávy pro svou možná až přílišnou zdobnost, umím ocenit vrcholnou klasu, vrcholný styl. A ty to jistě umíš též.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - wikinko
12. 2. 2010 15:58
Re: DRAVEČEK
videl si to uz nazivo? ja bavoraky milujem, ale toto auto vyzera velmi zle.
Avatar - saldy
12. 2. 2010 18:19
Re: DRAVEČEK
tak neni to snad tak hrozný, tady je možno porovnat s x5 či oktávkou ;-) [odkaz]
12. 2. 2010 19:17
Re: DRAVEČEK
Já náhodou jedno X1 dnes potkal cestou domů. Opravdu nic moc ;-\ Těžko se to popisuje, to auto vypadá jakési rohaté, tvarově neuspořádané, tenhle konkrétní kus měl navíc nějaká relativně úzká kola utopená v blatnících. To je bohužel nešvar doby (nejen, ale i BMW), nutit zákazníky kupovat zbytečně velká a široká kola, jen aby auto nevypadalo hloupě...

A to jsem ještě neviděl ten příšerný interiér, ty materiály (v základu) jsou fakt ostuda 8-s :no:
neregistrovaný "dCi"
12. 2. 2010 17:55
Re: DRAVEČEK
Nevím, pokud by mne oslovoval, pak mnohem více aktuální Mercedes ML. Mě celá ta SUVmóda přijde úsměvná, kor když je postavena na nějakých pětadvacetipalcích takřka bez pneumatik. Nic mi to neříká, jsem v tomto staromódní.
12. 2. 2010 19:43
Re: DRAVEČEK
Zprznit ráfkama se dá každý auto, to neni měřítko. V dnešním humusu je SUV přínos.
Avatar - woody-alien
12. 2. 2010 21:58
Re: DRAVEČEK
To ještě nejspíš neviděl v čem jezděj "negři" z NBA.
Nebo Beckham.... >:D
12. 2. 2010 22:09
Re: DRAVEČEK
Asi renault navigator ;-)
Avatar - Ricardo
12. 2. 2010 17:10
SUV pro každý den
Mně přijde X1 jako ideální volba. Má ten módní SUV-look, vevnitř je relativně prostorná, dá se koupit i jako zadokolka, ceny jsou ve srovnání s Mercedesem GLK výborné (navíc GLK vypadá pořád jako pracovní nástroj, X1 je prostě chic auto). Tak nějak nevidím mínusů, je to po všech stránkách dobré a smysluplné auto. Na běžné příměstské ježdění ideální vozidlo, se kterým se dá vyrazit i do hor. Na jízdu v terénu si dnes SUV nikdo nekupuje, tak proč i hrát na nějaké terénní schopnosti... Dovedu si ho za pár let představit ve své garáži :yes:
Rozbalit vlákno
25
12. 2. 2010 19:22
Re: SUV pro každý den
Proč u auta tohoto druhu považuješ zadní náhon za výhodu? To bych pochopil u luxusní limuzíny nebo u sporťáku, ale s X1 snad powerslidy neplánuje nikdo. A se zadokolkou už nezůstane ani ten poslední zbyteček "terénních" schopností, které má třeba 3008 s předním náhonem a tou jejich nastavitelnou kontrolou trakce.

Mimochodem, moji veteráni sice mají náhon na zadek, ale u auta na běžné ježdění bych ho nechtěl (resp. jsem ho nechtěl), a to ani u sportovního auta.
12. 2. 2010 19:36
Re: SUV pro každý den
Hlavně asi to, že to bude stát daleko méně peněz. Peugeot 4x4 prostě nedělá, tak to staví na tom, že je to "zbytečný". Je to o prioritách, kde s tim budeš převážně jezdit, ale aspoň máš u BMW tu možnost 4x4 koupit a když ho nechceš proto, že ho nepotřebuješ/chceš ušetřit, tak se rozhodneš.
12. 2. 2010 20:01
Re: SUV pro každý den
Tak to jo, zadokolka je jistě levnější. Jen se bojím, že všechny ty ušetřené peníze budeš muset zase vysypat za pozvednutí interiéru na použitelnou úroveň. ;-\
12. 2. 2010 20:12
Re: SUV pro každý den
Beaumonte, i kdyby dali dovnitř jen neohoblovaný prkno... kapiš?
12. 2. 2010 20:14
Re: SUV pro každý den
Jo, i to by bylo lepší než to co tam spáchali, souhlasím.
12. 2. 2010 20:18
Re: SUV pro každý den
Chceš facku, co?
12. 2. 2010 20:53
Re: SUV pro každý den
Nemyslím, že když reagujeme na GTI-ho příspěvek, musíme nutně klesat na jeho úroveň. Já tedy ne.
12. 2. 2010 21:05
Re: SUV pro každý den
Nech si ty podrážděný emoce do fabriky ;-)
12. 2. 2010 20:17
Re: SUV pro každý den
Tak ta soudná/použitelná úroveň podle mne začíná u toho 4x4... kůže, rádia a TV jsou buď rozmařilost, nebo osobní preference. Nedovedu si představit zadokolku s napakovanym vnitřkem blbostma. To je vražda pro to auto.
12. 2. 2010 20:23
Re: SUV pro každý den
Na TV v autě kašlu a rádio mi stačí základní (klidně s kazetou). Zkousnul bych i levný tvrdý plast palubovky, to moc neřeším (i když v prémiovém autě za tři čtvrtě mega...). Ale to na čem sedím a čeho se při řízení dotýkám (volant, řadička) to by mělo mít trochu fazónu...
12. 2. 2010 20:28
Re: SUV pro každý den
Všechno tě začne zajímat, až vstoupíš do síně prémie. Bez urážky.
12. 2. 2010 20:32
Re: SUV pro každý den
Právě proto že je X1 prémie, mě tak šokoval ten vnitřek základní verze. Opravdu hrozné, a to si o interiérech BMW už nějaký čas nedělám iluze. Zlatý Freelander, Kuga nebo nakonec i Tiguan.
12. 2. 2010 20:37
Re: SUV pro každý den
A kolik ty ostatní stojí? Snad by si nechtěl, aby bylo BMW bez dveří a střechy a vyrovnalo se konkurenci, ne?
12. 2. 2010 20:53
Re: SUV pro každý den
No jo, někde ušetřit museli, taky pravda. Teď ještě aby ta jízda v X1 stála za to.
12. 2. 2010 21:04
Re: SUV pro každý den
Já z toho měl stejnej pocit, jako s trojkou v kombíku. Je to nízko posazený a jediný, co mi vadí je ten předkus. Chce to tmavou barvu.
Avatar - woody-alien
12. 2. 2010 21:49
Re: SUV pro každý den
:yes:

Trochu stísněnosti neuškodí... ;-)
12. 2. 2010 23:02
Re: SUV pro každý den
Pokud chceš, aby měl interiér z tvého pohledu fazónu, připlatíš si za sportovní multifukční volant a sportovní sedačky v kůži. A chceš-li jej ještě opticky povýšit zvolíš jej v béžové.
Avatar - woody-alien
12. 2. 2010 21:42
Re: SUV pro každý den
Trochu přeháníš. Jel jsem s x-drive 20d trochu vyšperkovanou blbostma, ale třeba ta lepší látka na sedačky je za pakatel. Palubka není hrozná ani v tom základu bez navi a podobných rozmařilostí, lišta sem, lišta tam - jezdí parádně a to mě zajímá. Ale pravdu máš v tom, že jako čistá zadokolka mi to moc smysl nedává, jako čtyřkolka ale X1 vzbudila můj zájem. Dreamcar kvůli tomu ale měnit nebudu. ;-)
Avatar - Ricardo
12. 2. 2010 20:22
Re: SUV pro každý den
Pamatuju si, jak jsme se o tom bavili a asi máš pravdu... ty seš prostě "předokolkař", mně naopak díky zkušenostem pohon zadních kol vyhovuje řidičsky mnohem víc.
Objdenávat X1 nové, zrovna bych asi zůstal rovnou u sDrive18d a "ušetřených" 70 tisíc zaškrtal v položkách, které využiju víckrát nebo prostě víc chci (bavíme-li se v ceníkových relacích).
Když je u auta volba mezi 4x2 a 4x4 tak vždycky říkám - spočítejte si, kolikrát za rok je to 4x4 opravdu potřeba. Většina lidí si po chvilce vysvětlování uvědomí, jaký luxus to z finančního hlediska je. Uznávám, že kdo bydlí na horách, v Krokonoších, Beskydech nebo na Vysočině, ten považuje 4x4 i na půl roku za nutnost. Ale chválím každé SUV, které nabízí zákazníkovi volbu dle osobních preferencí. Zrovna já bych i s SUV jezdil hlavně po městě, jinak po dálnici a párkrát do roka na hory. A tam stejně dojede většinou až pod svah i dvoukolka - stačí se podívat, co parkuje na parkovištích.
12. 2. 2010 20:27
Re: SUV pro každý den
Jasně že 4x2 většině uživatelů stačí, to nezpochybňuju, viz ta 3008.
Myslel jsem to tak, proč bys u malého SUV dal přednost zadnímu před předním náhonem? Zábavnost zadokolky tu nevyužiješ, vliv točivého momentu na řízení je u takhle slabých motorů taky nepodstatný a přitom je zadokolka dražší, těžší a ubírá místo uvnitř.

Kdyby šla řeč o 550i nebo M3, neřeknu půl slova...
12. 2. 2010 21:18
Re: SUV pro každý den
Jen nekecej, ty by si proti M3 postavil i Mito ;-)
Avatar - Ricardo
12. 2. 2010 22:17
Re: SUV pro každý den
zadokolka od bmw lepsi predokolky od kohokoliv. Nemam rad zobecneni ale toto plati bez vyjimky. At za fwd vytahneme takove trumfy jako alfa ci audi, vyspelosti dobre odladeneho rwd se vyrovnat nemuzou
Avatar - Ricardo
12. 2. 2010 23:51
Re: SUV pro každý den
Vsichni to vime, ale nekdy je potreba to rict nahlas. A otazka, zda je lepsi x1 sDrive peugeotu 3008, je dobrou prilezitosti :-)
14. 2. 2010 15:38
Re: SUV pro každý den
Zadokolky od BMW a Mercedesu, jsou největší *, co jsem kdy viděl. Stačí mírně kluzký povrch (ujetý sníh a pod.), či nejstejnoměrné povrchy u kol hnané nápravy (zkušenost z léta - cha cha) a auto se nepohne z místa. Skutečně žebrácký pohon.