Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz SLR 722 Edition: Ještě rychleji

V Affalterbachu si pohráli s osmiválcovým mechanicky přeplňovaným motorem, aby do 150 kusů Mercedesu SLR McLaren mohl být zabudován motor se zvýšeným výkonem na 478 kW (standardně 460 kW). Celé se to jmenuje Mercedes-Benz SLR 722 Edition.
Zpět na článek
10. 7. 2006 19:22
neregistrovaný "peto"
10. 7. 2006 19:42
neregistrovaný "oz"
10. 7. 2006 21:00
neregistrovaný "ZZ"
10. 7. 2006 21:39
neregistrovaný "Marko"
10. 7. 2006 21:47
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 7. 2006 22:28
neregistrovaný "ZZ"
11. 7. 2006 00:06
neregistrovaný "Ozzy"
11. 7. 2006 09:20
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 09:55
neregistrovaný "Leftie"
11. 7. 2006 10:01
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 10:28
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 10:36
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 12:20
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 13:06
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 13:06
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 13:14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 13:28
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 13:46
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 05:17
neregistrovaný "nielblack"
11. 7. 2006 14:15
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 14:16
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 21:38
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 7. 2006 14:57
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 15:14
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 22:35
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 7. 2006 22:24
neregistrovaný "156 driver"
12. 7. 2006 16:45
neregistrovaný "Ghostyx"
11. 7. 2006 10:30
neregistrovaný "Leftie"
11. 7. 2006 10:35
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 10:44
neregistrovaný "Leftie"
11. 7. 2006 10:57
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 11:10
neregistrovaný "Leftie"
11. 7. 2006 13:11
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 13:45
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 14:20
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 15:06
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 15:17
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 15:33
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 16:49
neregistrovaný "Nomad"
11. 7. 2006 18:11
neregistrovaný "anonym"
12. 7. 2006 12:44
neregistrovaný "Nomad"
11. 7. 2006 17:08
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 20:02
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 23:13
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 7. 2006 23:17
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 07:59
neregistrovaný "Leftie"
17. 8. 2006 15:45
neregistrovaný "mcl"
11. 7. 2006 10:42
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 12:02
neregistrovaný "Leftie"
11. 7. 2006 13:15
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 14:55
neregistrovaný "Leftie"
11. 7. 2006 15:02
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 20:10
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 08:01
neregistrovaný "Leftie"
11. 7. 2006 12:07
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 12:13
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 12:15
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 12:15
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 12:07
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 13:25
neregistrovaný "ciello"
11. 7. 2006 13:29
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 14:42
neregistrovaný "ciello"
11. 7. 2006 21:41
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 7. 2006 11:21
neregistrovaný "ZZ"
11. 7. 2006 14:22
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 22:15
neregistrovaný "Kraken"
11. 7. 2006 17:11
neregistrovaný "Nomad"
11. 7. 2006 18:44
neregistrovaný "stop mercedes"
11. 7. 2006 20:40
neregistrovaný "Ja"
12. 7. 2006 16:26
neregistrovaný "stop mercedes"
11. 7. 2006 20:28
11. 7. 2006 20:36
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 20:55
11. 7. 2006 21:55
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:24
11. 7. 2006 22:32
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 23:18
12. 7. 2006 11:25
neregistrovaný "ZZ"
11. 7. 2006 21:22
neregistrovaný "MichalH"
11. 7. 2006 21:58
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 07:19
neregistrovaný "MichalH"
12. 7. 2006 07:27
neregistrovaný "MichalH"
12. 7. 2006 08:59
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 09:38
neregistrovaný "MichalH"
12. 7. 2006 10:37
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 08:57
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 09:34
neregistrovaný "MichalH"
12. 7. 2006 10:36
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 13:13
neregistrovaný "MichalH"
12. 7. 2006 13:46
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:14
neregistrovaný "Ja"
11. 7. 2006 23:07
11. 7. 2006 23:29
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 23:41
12. 7. 2006 00:53
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:01
12. 7. 2006 01:22
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 16:16
neregistrovaný "Marco"
12. 7. 2006 01:49
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 00:05
neregistrovaný "Ozzy"
11. 7. 2006 21:17
neregistrovaný "don Pedro"
11. 7. 2006 21:23
11. 7. 2006 22:07
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:13
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:14
neregistrovaný "don Pedro"
11. 7. 2006 22:25
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:45
neregistrovaný "don Pedro"
11. 7. 2006 22:48
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 17:45
neregistrovaný "don Pedro"
11. 7. 2006 22:23
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:34
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 23:08
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 23:27
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 23:47
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 00:45
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 00:55
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:08
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:09
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:12
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:19
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 23:43
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 00:49
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 00:50
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:02
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:08
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:10
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:11
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:13
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:16
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:18
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:24
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:12
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:17
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:21
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:23
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:25
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:30
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:10
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:07
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:11
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:39
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:44
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:44
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:52
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:09
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:12
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:23
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 13:16
neregistrovaný "Nomad"
11. 7. 2006 22:10
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 12:42
neregistrovaný "Balet"
12. 7. 2006 12:43
neregistrovaný "Balet"
12. 7. 2006 13:41
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:21
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:29
neregistrovaný "don Pedro"
11. 7. 2006 22:54
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 23:09
11. 7. 2006 23:26
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 23:12
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 23:25
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 23:34
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 00:37
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:03
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 00:39
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 10:39
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 10:29
neregistrovaný "Leftie"
12. 7. 2006 01:48
neregistrovaný "Tead"
12. 7. 2006 01:55
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 09:53
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 10:30
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 13:52
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 10:45
neregistrovaný "Leftie"
12. 7. 2006 13:52
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 11:23
neregistrovaný "GTI"
12. 7. 2006 13:52
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 12:13
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 12:52
neregistrovaný "Leftie"
12. 7. 2006 13:51
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 14:27
neregistrovaný "Nomad"
12. 7. 2006 14:50
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 14:57
neregistrovaný "Nomad"
12. 7. 2006 15:06
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 22:18
neregistrovaný "Kraken"
14. 7. 2006 20:29
neregistrovaný "Ozzy"
neregistrovaný "peto"
10. 7. 2006 19:22
*, kupim si ho
predam dom a idem do SLR. zivot je vecou priorit.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "oz"
10. 7. 2006 19:42
Re: *, kupim si ho
a mrkvu budes pestovat v kufri a zajace v batozinovom priestore? ;-) sak ta s tym zo Suce pozenu..
neregistrovaný "ZZ"
10. 7. 2006 21:00
Kola
Ta kola to zabíjí ;-\ "Standardní" McL SLR se mi líbí víc...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Marko"
10. 7. 2006 21:39
Re: Kola
...ale inak to je pekne vybrusenY SLR, ze?! ;-) Inak, ono skor islo pri tych kolesach o to, ako to bude vyzerat v pohybe - a tam sa to myslim podarilo dost slusne :yes: :yes: (...a ta fotka s dlhym predkom a "pokryvenou priestorom v buducnosti" - to je nadherna vizualna hra - masterpiece of Mercedes-Benz PR-Dept. ;-) )
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 7. 2006 21:47
Re: Kola
Ta fotka souhlas ;-) :yes: :yes: Ty kola... No mě se líbí, zejména to že jsou černě lakovaná tomu dává takový nádech výkonosti. Nicméně zas musím částečně dát za pravdu, že ty kola nejsou úplně to ono. Jde o tvar loukotí a také bych řekl, že je problém v tom, že není střed hlouběji, tzn. že jsou jaksi "placaté" ;-) Ale jinak :yes: :yes: , snad také nebude mít problém s alternátorem ;-)
neregistrovaný "ZZ"
10. 7. 2006 22:28
Re: Kola
Jo, fotka brá... ale já mám problém, že jak si na něco zvyknu a pak mi do někdo předhodí otočený o 180 stupňů, tak se mi to nelíbí. Jako třeba tyhle kola. IMHO jsou ta standardní ve tvaru náběhu turbíny naprosto dokonalá :yes: :yes:
neregistrovaný "Ozzy"
11. 7. 2006 00:06
Re: Turbíny naprosto dokonalá
Super :yes:
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 09:20
useless car
not sporty, not dynamic, not fast enough, nothing - just expensive piece of "exclusivity", neither McLaren, nor Mercedes....
Rozbalit vlákno
46
neregistrovaný "Leftie"
11. 7. 2006 09:55
Re: useless car
no vieš... s tými autami je to ako s láskou... nemá žiadny racionálny základ... proste Ti prepne... a si stratený...
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 10:01
Re: useless car
:-) s tym suhlasim, ibaze v pripade SLR nevidim ani jeden parameter, ktory by oslovoval. Auto je riesene dost kompromisne, komfort mal byt a la Mercedes, jazdne vlastnosti ako McLaren. Bohuzial sa (podla mna) nepodarilo ani jedno. Jedine, co dokaze SLR ponuknut je "limitovana vyroba", pricom teraz zacinaju robit "limitovanu ediciu limitovanej vyroby" - trochu paskvil, nie? Ked beriem do uvahy auta, ktore boli postavene ako limitovane edicie, ci uz ide o Enzo alebo Carrera GT, tak jedine, v com im dokaze SLR konkurovat je cena, kedze stoji cca 14 Mio, oproti 16 Mio CGT, resp. 28 Mio Enzo. Ale kazdopadne si rad precitam, preco sa ti to auto paci, co je TO, co ta chytilo... ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 10:28
Re: useless car
No jo... I kdyby tě neoslovil, tak stejně se za ním na ulici otočíš... Prostě o tom tohle auto je. Zvenčí je super. Jenže interiér8-s :no: Ani materiály, ani jejich kombinace, ani tvarosloví... Nic z toho se mi nelíbí (platí pro všechny verze SLR).
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 10:36
Re: useless car
na ulici sa otocis za takmer vsetkym, co je svojim sposobom nezvycajne (trabantom kabrio pocinajuc a trojkolkou konciac), ale pri niektorych kuskoch len pozorujes, a pri niektorych sa v duchu smejes, nad clovekom ktory kupil a nevedel sam preco kupil... Ci je zvonku super - mozno na obrazkoch ano, ked ho vidis v skutocnosti, tak ani velmi nie (samozrejme nmoj nazor). Ked uvadzali prve skice/prototyp, tak som bol plny ocakavania - vyfuky na stranach, novy motor, technika a ladenie robene McLaren-om. POtom som ho videl nazivo, sadol som do neho - a nic. Poriadne nevies, co to auto od teba chce... Minuly rok som ho vyskusal a ten pocit nicoty sa zmenil na mierne opovrhnutie tymto autom. Mozno mas iny nazor, ale z vlastnej skusenosti tvrdim, ze to auto nestoji za nic.... 8-s
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 12:20
Re: useless car
Já jsem v něm neseděl a vlastně jsem ho ani na vlastní neviděl. Každopádně souhlasím s tím, že nestojí za 14 milionů. To je jedna věc. A za druhé.. SL AMG v černé barvě, případně s nějakými "select" doplňky udělá za půlku ceny skoro stejnou parádu. Navíc má mnohem, mnohem familiérnější interiér. [odkaz]
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 13:06
Re: useless car
SL je fakt vydareny kusok. Dava ti presno to, co od neho ocakavas, prijmny roadster, tahany viac do komfortu, na rovine schopny velmi pekne zrychlit. Sice problem so zakrutami, ale to nie je oblast,kde by som ho chcel uplatnovat Pravdupovediac, viac sadne manzelke, alebo ked ideme len na pohodovu "vychadzku". 55 AMG - jasna volba, 65 AMG - zbytocnost pokial ide o motor, 600 V12 velmi tazka predna naprava.
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 13:06
Re: useless car
Mne irituje nepomer predni a zadni casti vozu...a navic Gordon Murray nastavil s F1 tak vysokou latku, tudiz to vypada, ze ten "pravy McLaren zustane navzdy pouze jeden...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 13:14
Re: useless car
Však SLR je taky napůl MB, ne čistý McLaren.
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 13:28
Re: useless car
Vzhledem k financni propojenosti je to pochopitelne, proto si myslim, ze duchovni nastupce F1 uz nebude...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 13:46
Re: useless car
No tak to snad už při první fotce si ani nemohl přemýšlet, že to bude duchovní nástupce F1. Nástupce si musí udělat McLaren sám. ;-)
neregistrovaný "nielblack"
12. 7. 2006 05:17
Re: useless car
souhlas s Pajou McLaren F1 nema chybu a tento krizenec je sice peknej ,ale na McL F1 podle me proste nema. F1 je totiz cistej McLaren ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 14:15
Re: useless car
mici, to se ti líbí? mě příde, že dát tam logo hyundai, tak tady píšeme, že je to přeplácané...materiály super (asi), slícování a fortelnost megasuper (určitě),barvy nic moc (pro mě) a design trochu ujetej (opět můj názor)...za klasiku co se týká interiéru bych zvolil nebo [odkaz]
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 14:16
Re: useless car
zapomělo to na : [odkaz]
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 7. 2006 21:38
Re: useless car
ta Alfa je v mejch ocich temer tragicka - konkretne ten "s citem umisteny" screen+ovladani
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 14:57
Re: useless car
Líbí se mi to v porovnání s tím, co nabízí SLR... Ten Jag se mi líbí, ale ta Alfa ne. Ne proto, že to je Alfa a Jag, ale proto, že já nemám rád velké kovové plochy, a u tý Alfy to navíc vypadá jako plast. A plast imitující kov fakt nemám rád. Aspoň u aut se toho mohli vyvarovat. Zvlášť u takové velké plochy. Také nemám příliš rád karbonové obložení, což má právě ten SLR v téhle limited verzi. Jak plech tak ten karbon, mrazí od pohledu...
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 15:14
Re: useless car
jinak, mě se naprosto moc líbí i tohle: [odkaz]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:35
Re: useless car
Jo. To zas jo. Je to jiná škola. Žádné trendy, funkční tvarování, ovládání "postaru" :yes: :yes:
neregistrovaný "156 driver"
13. 7. 2006 22:24
Re: useless car
V tej Alfe je kov, nie "akože kov", inak súhlasím, že fotky nie sú veľmi presvedčivé, ale naživo ťa dostane (brácho ;-) ).
Mal som na 3 dni 159 a musel som sa VEĽMI dlho prehovárať, aby som ju dílerovi vrátil... >:-[] :yes:
neregistrovaný "Ghostyx"
12. 7. 2006 16:45
Re: useless car
Omyl kámo... Právě zvenčí to auto vypadá divně, právě včera jsem ho tady v Praze viděl a řekl bych, že Lambu nebo Frárku nesahá ani po kotníčky pokud jde o to tvé "otočení se". Naopak si myslím, že ten interiér je na tom to jediné co se jim povedlo, jinak to je paskvil, taková šedivá myš, která splývá se zbytkem a za kterou se otočí jenom ten, co ví o co se jedná a to ještě kroutí hlavou jak je to neforemný auto a že si to za ty prachy je vůbec někdo schopen koupit... :no: :no: Postav SLR a "lacinější" F430 vedle sebe a uvidíš koho budou obdivovat víc...
neregistrovaný "Leftie"
11. 7. 2006 10:30
Re: useless car
Auto sa mi celkom páči...nepýtaj sa ma..."neracionálny dôvod" aj ked som tam skôr čakal V12...mi k tej dlhej kapote viac pasuje, neva... Dizajnovo je to veľmi pekné auto. Oproti Enzu a Carrere GT je vizuálne najvyváženejšie - môj názor - Aj ked sa mi prestávajú páčiť tie ich "editions"... Ochvíľu to bude ako v Škode v minulosti... "silver line", "black edition"... >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 10:35
Re: useless car
Jenže SLR nikdy nebude mít edici Heinline ;-) >:D >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Leftie"
11. 7. 2006 10:44
Re: useless car
No... človek nikdy nevie...:-) s "turbínovými" diskami by možno vedel plavať... :-! A brzdiaci štít by spravili s neprestrelnej ocele... výduchy motorov by zakryli nech ho nedetekujú tepelne navádzané rakety... a máš "Bundeswehr Edition"... nechal som sa uniesť.. sorry to slnko >:D
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 10:57
Re: useless car
no ten brzdiaci stit je tiez kapitola sama o sebe. Aby sa zakryli nedostatky brzd, ktore nie su tak ostre ako v pripade Carerry GT, alebo Murcielaga, tak vymysleli "vtakovinu" brzdiaci stit. cudne , ze auta rychlejsie a ostrejsie na zrychleni zidny brzdiaci stit nepotrebuju - vynimkou je Veyron, ktory vsak riesi problemy s aerodynamikou. >:-[]
neregistrovaný "Leftie"
11. 7. 2006 11:10
Re: useless car
No ja zase čo som sledoval TopGear tak hovoril, tiež niečo o brzdách ale v tom zmysle, že "idú" alebo "nejdú"... t.z. alebo nebrzdíš alebo flekuješ >:D A brzdiace štíty tu boli a možno aj budú...mne sa to pomerne páči... (jednoduché riešenie) Zospodu štítu by som si dal nápis "BRZDÍM" :-!
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 13:11
Re: useless car
brzdit maju brzdy nie stity - ak chces jazdit a nie lietat. Co myslis, ze s autom urobi brzdny stit v zakrute? Nemusi byt nejaka prudka - staci tiahla zatvarajuca sa. Nedokazes regulovat brzdny ucinok, je to svojim sposobom navrat o niekolko desatroci spat. Na efekt mozno pritazlive, ale to potom si mozes dat namontovat aj smerove kridelka, na strechu nasavanie, chladenie vysuvacimi tryskami a pod. A mas namiesto auta Enterprise! Uz budu chybat len klingoni!
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 13:45
Re: useless car
To si nemyslím.. Tohle brždění asi bude zejména účinné z vysokých rychlostí, kdy by se mohly brzdy zbytečně přetěžovat. V nižších to už ubrzdí brzdy samy. Jak známo odpor vzduchu klesá geometrickou řadou..
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 14:20
Re: useless car
skoro bych řekl až exponenciální :-) . Ten štít je super...já lítám po internetu s bohemia airlines a taky na runwayi používám brzdící štíty/rušiče vztlaku. Takže...proč ne? to auto totiž umí i rychlosti, kterými přistávají velké dopravní letouny :-) :yes:
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 15:06
Re: useless car
pri lietadlach to dokazem pochopit, tam podvozok nezohrava ziadnu ulohu, potrebujes brzdit na rovnom useku to je vsetko. Ale stity pri autach??? To nie! Ziade zo "serioznych" supersportov to nepotrebuje, pocnuc Murcielagom, konciac Ferrari Enzo nevidis ziadne "vtakoviny" zakryvajuce kompromisy konstrukterov.
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 15:17
Re: useless car
takhle...vtakovina to je, ale milá. Jinak, podvozek letadla vydrží věcí...chceš nějaký link? napadá mě 747 v kai-taku, hodně známé video
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 15:33
Re: useless car
ocividne si nerozumieme! Podvozok lietadla nie je stavany na zakruty/prenos sily, nepotrebujes mat na nom diferencial.... Ide o to aby vydrzal "naraz: pri pristavani (preto je z casti z titanu) a brdzdenie obstarava iny system nez podvozok... Takze, ked sa vratime spat k autam, tvrdim, ze vysuvne kridla/brzdne stity len zakryvaju nedostatky podvozku. Enzo/Murcielago/McLaren F1, Zonda, Koeniggseg, F430, Gallardo, Modena, Bugatti EB110, 911 carrera/turbo ziadne brzdne stity nepotrebuju. Vacsina menovanych aut je lepsia ako SLR. SLR je paskvil, neidentifikovatelny svojim zameranim, kompromis na kompromise = vysledok = JUNK!
neregistrovaný "Nomad"
11. 7. 2006 16:49
Re: useless car
Ale to je prave zpatecnisky nazor! Proc si tedy to same nemyslis o vysuvnych spoilerech. Podivej se na ten seznam ted: Murcielago :ma, EB110:ma, 991:ma, turbo:taky. Tak nevim proc ti vadi, kdyz ma auto stit na brzdeni ale nevadi ti ,kdyz ma "stit na pritlak". Tyhle dva systemy byly a budou, a kdyby nefungovaly, proc by teda inzenyri mercedesu davali brzdne stity na 300SLR (myslim ted starou verzi) i kdyz to auto jezdilo slavne zavody jako Mile Miglia, nebo 24h LeMans (aspon myslim ze ho jeste tehdy jezdily, pred tou nehodou MB). Bylo by to plytvani hmotnosti auta. A nove SLR, jakozto vzpominka na stare SLR ma postrani vyfuky, ma 2 sedacky, je to sportak a MA STIT!
neregistrovaný "anonym"
11. 7. 2006 18:11
Re: useless car
OK. skus to z druhej strany. Ako najuznavanejsi supersport je casto uvadzany bud McLaren F1 alebo Enzo. Tym autam sa neda po technickej stranke nic vytknut. U mna maju navyse velke plus prave kvoli tomu, ze nemaju ziadne vysuvne kridla, spojlery, brzdy a podobne veci. Inzinieri to zvladli aj bez tychto "pomocok". To co ma Murcielago na bokoch, nie su spojlery - je to pasivne nasavanie vzduchu, kvoli chladeniu a je mozne ju aktivovat len v nizsich rychlostiach pretoze "skodi" aerodynamike. SLR je paskvil - vyskusaj ho a porovnaj s ostatnymi menovanymi autami. To, ze sa ti paci je tvoj nazor, otazka by bola, ci by si si ho kupil keby si ho vyskusal a porovnal s konkurenciou.
neregistrovaný "Nomad"
12. 7. 2006 12:44
Re: useless car
To anonym (prispevek 11.7. 06:18:11):
Ale ja nenapsal, ze "sa mi SLR paci". Navic Murcielago MA vysuvny spoiler, ja se nezminoval o bocnich vysuvnych chladicich vstupech vzduchu, to je uplne vec mimo. A muj nazor je, ze sportovni auto muze mit styl jaky chce, muze byt kompletne beze spoileru, ale muze mit i ruzne velke, ruzne tvarovane spoilery. Je to porad sportovni auto. Jsou to dve ruzne cesty a ja uznavam obe. Je fakt, ze zkonstruovani auta bez techto aerodynamickych (aktivnich) prvku je tezky orisek, ale pokud das dobry, funkci spoiler na jakekoliv auto bez nej, klidne i ten McLaren, jeho jizdni vlastnosti by se jistojiste zlepsily v nejakem smeru, a toto resi aktivni prvky: muzes mit auto bez nich, a kdyz to nejvic potrebujes, aktivuji se aby ti pomohly byt lepsi, rychlejsi, ... Abych se ale vratil k tomu SLR. Netvrdim, ze se mi libi, uz vubec netvrdim, ze bych si ho koupil (najdi si muj prispevek dole), ale uznavam ho jako auto, ktere patri do dnesni doby, a ktere ma svoje misto, zakazniky, a svou cenu
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 17:08
Re: useless car
no, já jsem ti chtěl ukázat, že pár zákrut zvládne :-) . Diferenciál tam samozřejmě není. a že nebrzdí? se podívej, jak to dopadne, když nebrzdí - Irkutsk :-(
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 20:02
Re: useless car
Mě je to buř! >:-[] >:D >:D Jaguar XJ220 - nemá brzdný štíty, brzdy (zřejmě) nic extra, motor z Metro Mini (nebo prostě upravný motor z jiného, dost obyčejného brit. auta, už nevím) >:-[], zatáčení jak v letadle (čím větší poloměr, tím líp).. Ale ta duše, ten tvar... :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 7. 2006 23:13
Re: useless car
a navic ve sprintu napraskal Zonde :oP
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 23:17
Re: useless car
JO! A basta ;-) :yes:
neregistrovaný "Leftie"
12. 7. 2006 07:59
Re: useless car
Prečo mám pocit, že McLaren F1 brzdiaci štít MÁ?!?!? :-!
neregistrovaný "mcl"
17. 8. 2006 15:45
Re: useless car
lebo ho fakt ma, staci si pozriet video s tiffom
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 10:42
Re: useless car
Vec nazoru. Po stranke dizajnu je to absolutny odklon od toho, co si predstavim ked sa povie McLaren. Ak mam hodnotit auta podla dizajnu, tak z danej trojice vyhrava Carrera GT. Ak by som mal pridat inu volbu, tak v tejto chvili je to Murcielago LP 640. Sulad toho co vidis a co ti auto "slubuje" hoci stoji je v pripade murcielaga dokonaly. Enzo je uplne ina otazka - nepaci sa mi. kedze som ho nevyskusal neviem hodnotit jeho jazdne vlastnosti.
neregistrovaný "Leftie"
11. 7. 2006 12:02
Re: useless car
No ja som neskúšal ani jedno z nich... ;-\ A NFS nepovažujem za dôveryhodný >:D S tým odklonom od McLarenu súhlasím... inak posledný výtvor dizajnera Mclarenu je strela "Prodrive" :yes: Spojenie McLaren-Mercedes sa mi čoraz menej pozdáva...ked pozriem na Kimiho... :-( Ale nie o tom som chcel. Carrera GT je nádherné auto ale to miesto za dverami (zadné sklo) mi nejak nereže...pripomína mi to motorový čln... a ENZO... hlavne pred... resp. predná náprava jak Peug.407 :no: Na superšporty mi veľké previsy nepasujú ;-\ Ale "nikto nie je dokonalý".
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 13:15
Re: useless car
vpredu budes mat vzdy na supersporte "slusny " previs. Jednoducho ho potrebujes kvoli rozvadzaniu vzduchu k chladicom a kvoli aerodynamike, aby si nevzlietol... ;-)
neregistrovaný "Leftie"
11. 7. 2006 14:55
Re: useless car
Máš pravdu... ale ked sa pozrieš zboku na McLaren F1 a ENZO tak tie previsy (predné) vyzerajú opticky na mclarene menšie...mpžno je to zaoblením... každopádne nemám ani na jedno z nich ;-\ Ale to s tým SL AMG je rozumný názor... :yes: alebo nové CL AMG :yes: vlastne SLR mi k tým superšportom nejak nepasuje BTW. Nie je SLR tzv. "muscle car"? ... asi viac by mi pasoval CLK-GTR :-! toto je superšport od Mercedesu...
neregistrovaný "ja"
11. 7. 2006 15:02
Re: useless car
V podstate ani neviem, ci je SLR supersport alebo GT. Tazko povedat. Je to paskvil. CL nie je moja salka kavy...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 20:10
Re: useless car
Pro mě osobně (pocitově) je to tak, že SS má motor za řidičem, co nejvíce středu a GT má motor před řidičem. Většinou spíše vpředu, i když třeba právě SLR má myslím motor hodně blízko středu, proto je kapota táák dlouhá a kabina tolik vzad. Ale pro mě je to prostě GT, ačkoliv vím, že oficiálně je to SS.
neregistrovaný "Leftie"
12. 7. 2006 08:01
Re: useless car
Ďakujem za vysvetlenie. :yes:
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 12:07
OT: New Holden Commodore
Neni to take nahodou predzvest Nove
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 12:13
Re: OT: New Holden Commodore
Nove Vectry, obrazky hodim...
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 12:15
Re: OT: New Holden Commodore
[odkaz]
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 12:15
Re: OT: New Holden Commodore
Nejde to, omlouvam se vsem... :-(
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 12:07
OT: Renault Modus facelift
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ciello"
11. 7. 2006 13:25
Re: OT: Renault Modus facelift
jak ze škaredýho auta udělat ještě škaredější.. >:D
neregistrovaný "Paja"
11. 7. 2006 13:29
Re: OT: Renault Modus facelift
Ten naraznik ho nahodou katapultoval na papiroveho favorita WTCC.. >:D >:-[]
neregistrovaný "ciello"
11. 7. 2006 14:42
Re: OT: Renault Modus facelift
chvíli mi to "WTCC" dalo zabrat.. ale >:D jo.. nemám co k tomu dodat.. >:D
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 7. 2006 21:41
Re: OT: Renault Modus facelift
spis bych rekl WTF
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 11:21
Re: OT: Renault Modus facelift
>:D >:D Yaroukh nezklamal :yes: ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 14:22
Re: OT: Renault Modus facelift
...a ochraň nás ode všeho zlého... >:D
neregistrovaný "Kraken"
12. 7. 2006 22:15
Re: OT: Renault Modus facelift
omg renault sa zblaznil, cim dalej tym viac robi skaredsie a skaredsie auta..nechapem to.
neregistrovaný "Nomad"
11. 7. 2006 17:11
bez titulku
Teda ja zaslechl nejake zvesti o prichodu silnejsi verze SLR, coz mi pripadlo jako vcelku dobry napad (pokud by slo ruku v ruce s prepracovanim podvozku). SLR prece jen nebylo idealnim naradim na okruh. Jenze tohle, na co se ted divam na fotkach, je jiny pripad. Kdyz se nad tim zamyslim, dochazim k nazoru, ze tohle je primarne urceno pro zakazniky v juesej. Myslim ted celebrity typu Paris Hilton, Britney Spearmint ci jine jedince, honici se za nejnovejsimi a nejexluzivnejsimi supersporty, se kterymi by se mohly tak snadno predvadet pred novinari, a dzet se o chvili dele na vysluni hvezd. Pripadne pro zacinajici rapery, kteri prvni co udelaji, bude, ze na ne navesi nejake ty suprdupr chromovane kola, co nikdo nema, osazene pravymy diamanty, pripadne pozlacenymi limci od "renomovanych" firem jako Asanti, Lexani, atd. Ty standartni kola tomutu stylu napovidaji. Kdo nezna "Pimp My Ride", nepochopi. Jinak co se tyce aspon toho vykonu: 478 kW je 641HP, "standartni" verze disponovala 460kW, coz je v prepoctu 616HP. Obrazek si udelejte sami ;-) Myslim, ze dojdete ke stejnemu nazoru, tedy: ruce pryc od nej, ten je pro jine existence, pro ty, co maji na adrese napsano alespon Sunset Boulevard. A stejne si dovolim tvrdit, ze by do nej nesel nikdo z vas, sem pisicich, pokud by mohl vybirat i mezi ostatnimi kousky v pruzracnych a divokych vodach tohoto superexluzivniho segmentu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stop mercedes"
11. 7. 2006 18:44
pěkný hnus
výkonově to auto je upně super,ale vzhledově je to teda hnusnéakorát to zmrvili ;-\ :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ja"
11. 7. 2006 20:40
Re: pěkný hnus
Naco ti je (papierovy) vykon, ked parametre (zrychlenie, maximalna rychlost, schopnost pouzit vykon v zakrute) su horsie ako u slabsej konkurencie??? 8-s Spomedzi "exkluzivnych" supersportov je SLR na chvoste vo vsetkych parametrov. Takze, parafrazujuc tvoj prispevok, tank t72 ma uplne super vykon, ale dizajn nic moc >:D
neregistrovaný "stop mercedes"
12. 7. 2006 16:26
Re: pěkný hnus
:yes:
11. 7. 2006 20:28
ČP. 722
To je dobrá adresa. Dobrej barák. A dobrá čtvrť. SLR je dělo. To není žádnej Lambokýč... Vyžaduje ovšem od tebe tři věci - konto na obdivuhodné úrovni, IQ nad 130 a váhu pod 120, pak to nemá chybu. Rozumíš... tohle auto... to si nekupujou lidi, co střádaj na auta. Tohle auto si kupujou lidi, co auta střádaj. A v tom prostě musíš registrovat podstatnej rozdíl. P.S. To IQ je potřebný... abys vůbec byl schopnej obsáhnout, co sis vrazil do stáje. BRAVO SLR :yes:
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 20:36
Re: ČP. 722
Promiň, ale urazil si Lamborghini... ;-\ Nevidím v něm žádnej kýč.
11. 7. 2006 20:55
Re: ČP. 722
Nevnímej můj postoj fatálně. Je to problém... udělat supersport... aby to tzv "sedlo" Ale, tak jako tak, je to v tomto segmentu o pocitech hodnotitele. Já sice vím, co je Miura :yes: ovšem ta se už nějakej pátek nevyrábí... Takže, víš, já nepřijal ta geometrická lambocvičení současnosti... nemá mě to čím oslovit... nedávno jsem ho viděl v Praze ve žluté... a řekl si - no, kdo se do tohodle může posadit a jet v tom?... já prostě nechápu.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 21:55
Re: ČP. 722
Třeba já. Do Murcielaga bych, pokud bych na to měl a uvažoval o kategorii supersportů, šel. Nebo bych o něm rozhodně uvažoval. Má to všechno co to mít má. Miura. Ano. Ale vzpomeň na svá mladší léta. Auta už prostě nebudou jako tehdy. Miura je a byla jen jedna, stejně jako E-type a spousta jiných vozů. Každá, každá a ještě jednou opakuji každá automobilka je jen obchodní společnost. Jejím cílem je vytvářet zisk. Ne snad proto, že by ji auta byla lhostejná, ale bez zisku by nemohla dále existovat. Takže auto je jen a jen a jen produkt. Může být vytvářen srdcem, může být vytvářen inženýry, ale hlavně se musí prodat. V počátku automobilismu to tak nebylo, ano tam vznikaly ty legendární jména jako MB, L&K, Ford... Ale jakmile se podařilo sestrojit funkční automobil a vychytaly se ty nejzásadnější chyby, tak si každý z "velkých mužů" uvědomil, že se s tím mohou živit. Velmi slušně živit. Velcí muži již shlížejí na asfaltové přímky zhora a tak jejich majetky a snad i poselství převzali další. Ale aby alespoň jejich jméno žilo dál, tak musí prodávat. A musí se podřídit trhu. Trh je neúprosný. Lamborghini vzniklo mnohem později. Ale dokázalo se vypracovat a stvořilo legendu. Pravidla pro něj jsou však stejná jako pro všechny ostatní. Tvůj postoj chápu. Nevím sice, kolik přesně ti je let, ale je mi jasné, že tvého srdce, které jak známo bije 911 úderů za minutu, se zmocnili už jiné legendy. Proto ta nová Lamborghini nepochopíš, už nikdy. To je prostě fakt. Nová generace žádá aktuální vozy. Je to fakt se kterým nic neuděláš. Ani já ne... Geometrie Murcielaga je typická - Lamborghini. A barvy? Italské, žhnoucí. Navíc je tu černá. Matka všech barev... SLR, pěkný kabát s horší podšívkou (rozuměj interiér). Je to Mercedes-Benz. Tím si image nepokazíš to je jasné. Ale když už máš sako od Bosse, není trochu jedno, jestli stálo 40 nebo 80 tisíc. Je to už jen o penězích. Jasně, že ten rozdíl bude vidět. Ovšem takový skok už s image neuděláš. A na okruhu také neosilníš. Tam se cení spíš kombinéza než sako, rozumíš mi. ;-) Kdyby to mělo aspoň hodně hodně luxusní interiér, dalo by se to brát jako ultimátní GT. Jenže interiér je jako v SS. A tam vidím ten nesoulad. Takže já bych to viděl tak, že na image do města si pořídíš SL AMG (můžeš i CL, rozhodně ti ostudu neudělá) a na okruh třeba Ferrari, Lamborghini a nebo něco jiného..
11. 7. 2006 22:24
Re: ČP. 722
:-) ...matka všech barev... to je kouzelné :yes: No, pro mne nemá Lambo citovej náboj. Lépe řečeno... neuměl bych ten náboj do něho vtěsnat. Nemohu s tebou souhlasit v tom, že dnes se auta, co ti vlezou do srdce nedělaj... Stále se dělá Porsche... stále se dělá... třeba Fiorano... to jsou auta s duší... milá... a s dravcem pod kapotou.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:32
Re: ČP. 722
Ano. Jak píšu Porsche, pro Tebe, věčné téma. Ale jsou to jen vpodstatě jen "jemné" variace. Tím nechci říct, že Lambo dělá nějaké mílové skoky. Ale nevychází z jednoho tvaru. Fiorano? Myslíš nové Ferrari? Pokud ano, tam souhlasím. To může do srdce vlézt... Nemám s ním reálný kontakt, nikdy jsem se ho nedotknul. Já chápu, že tě současná Lamborghini neoslovují.. Ale nesouhlasím s tím lambocvičením.. Současné vozy z velké míry tvaruje počítač. Ale tomu není jinak ani u SLR... Jo a díky... za tu barvu. Je to matka barev, je to barva tmy.
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 11:25
Re: ČP. 722
Hele :-) Já bych řekl, že bys tam líp vtěsnal ten svůj náboj, než sám sebe >:-[] ;-)
neregistrovaný "MichalH"
11. 7. 2006 21:22
Re: ČP. 722
Tak nějak jak píše GTI. Lambo je možná jeden z nejpoužitelnějších supersportů, ale už není co bývalo. Z těch aut nečiší nadšení, láska a péče o detail tak typická pro italské vozy. Myslím, že Feruccio se musí v hrobě obracet... Technika není všechno, duše takovému autu nesmí chybět. Podívej, co dokázal Romano Artioli na začátku 90. let... Renesance Bugatti, to nemělo konkurenci. EB110SS, pojem pojmů! Bohužel doba supersportům nepřála. Současné Bugatti? Škoda mluvit, jenom další uberauto... :no:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 21:58
Re: ČP. 722
Ano. Jenže doba nepřeje ani nyní těm supersportům jak by sis je představoval. Píšu výše GTImu. Automobilka musí generovat zisk. Jinak konec. Technika není vše. Ale já nevidím to, že by např. Countach měl nějakou větší péči o detail, než Murciélago.
neregistrovaný "MichalH"
12. 7. 2006 07:19
Re: ČP. 722
Oh, napsat, že doba nepřeje supersportům ani nyní? Teď je zlatá éra supersportů! Vznikají nové a překvapivě všichni z nich, i ti nonameové se uživí! Za rok se prodá tolik supersportů, co prodalo dřív Ferrari s Lambem za 10 let... Nevím, jak moc měl Countach pečované o detail, ale určitě ve své exkluzivitě nevozil koncernové ovladače topení, zámky a já nevím co všechno. Sorry, za 5 až 8 milionů si představuji trošku víc. A hlavně, Countach předstihl dobu o světelné roky, což Murcielago ani při nejlepší vůli ne!
neregistrovaný "MichalH"
12. 7. 2006 07:27
Re: ČP. 722
Ale abych tě alespoň trochu potěšil, třeba Gallardo se mi na pohled velice líbí. Líbí se mi jeho kompaktnost, myslím, že to auto by se dalo dotáhnout. Chce to zapracovat. A neshazovat se půjčováním motoru... >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 08:59
Re: ČP. 722
Tak Gallardo se mi sice ne-nelíbí, ale mě právě nesedí ta kompaktnost. Jedině Murcielago.
neregistrovaný "MichalH"
12. 7. 2006 09:38
Re: ČP. 722
Auto s výkonem 600 koní, s kterým bych měl problém vlézt se při té šířce na silnici asi není pro mě. Zkus si po pěkné horské silnici vodit takovou krávu... Myslím si, že Gallardo je celkově použitelnější auto.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 10:37
Re: ČP. 722
V tomhle máš zajisté pravdu..
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 08:57
Re: ČP. 722
Málo čteš! Píšu, že nepřeje supersportům, takovým, jaké by se ti líbily - tzn. těm co by byly své a "nepůjčovali" si různé díly z koncernu. Nonameové také používají "koncernové" díly, protože třeba světla nebo motor je pro ně moc drahé vyrobit. Nezlob se na mě, ale jestli je pro tebe důležitý fakt, zda má auto zámek od jiné firmy... Za A) není vidět B) důležité je jestli funguje jak má. A plýtvat zdroje a finance na vývoj takové části automobilu, jako je zámek si může buď značka co prodává mnohem víc aut ročně než F + L dohromady, nebo se zámek vyvíjí pro koncern dohromady, čímž se dá ušetřit. Jinak SS nikdy neměly interiéry které by oplývaly krásou atd. Takže jestli mám mít ošklivý interiér s ovladači topení, ktré jsou třeba v Audi, tak mě to neuráží...
neregistrovaný "MichalH"
12. 7. 2006 09:34
Re: ČP. 722
Zkusím to napravit s tím čtením. Je fakt, že mi na něj nezbývá tolik času jako dřív. Nonameové používají sice silně upravené agregáty nebo světla (třeba Noble), ale taky chce za auto s výkonem Lamba a jízdními vlastnostmi Porsche 2mil.! A to je zásadní rozdíl. Pokud platím 5-8 mega, tak já osobně bych chtěl platit za výjimečnost! Další věcí je, že třeba u takového LP640 ta zdířka á la Fabia vidět je! Když kupuju Lambo, tak nešetřím, tak ať oni nešetří na mě. Jestli to může dělat ve stejné cenové kategorii Ferrari, tak oni taky. Nesmějí být nenažraní. Nesrovnávej interiér EB110SS se současnými Lamby. Je to nějakých 12 let zpátky! Na svoji dobu byl skvělý. Stejně jako to auto, které předběhlo konkurenci o roky a to jsem velmi skromný... Hergot, ale s tím čtením jsi mě dostal...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 10:36
Re: ČP. 722
Jo v tom máš pravdu, že u auta za 5 - 8 mega už by je výroba alespoň částí které jsou vidět nezabila... Jenže kdyby nebylo koncernu, bůhví, jestli tady to Lambo ještě je.. :-( Já nesrovnávám interiér EB110SS (zase si špatně četl >:D ) Já psal o tom Countachi.. Je to dané stavem společnosti jako celku - nedostatek morálky, lehkovážnost, odpor k zásadám atd. Proto i auta ztrácí charakter. Nic víc, nic míň.
neregistrovaný "MichalH"
12. 7. 2006 13:13
Re: ČP. 722
Diablo nebyl úplný propadák, ale jistě, že by mohli mít teď teoreticky problémy. Jinak tuhle větu "Jinak SS nikdy neměly interiéry které by oplývaly krásou atd." jsem si mylně vyložil jako to EB110...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 13:46
Re: ČP. 722
Jasně, už jsem líný psát pořád supersport, tak píšu SS. Ale ani tak, všeobecně SS nemají pěkný interiér, ani ty současné, ani ty "minulé". Prostě supersporty... Tady je ta EB110 - mě to tedy přijde dost hrozné Chápu v kontextu doby to tak hrozné nebylo, ale i v té době se určitě, jako obvykle, dal najít krásnější interiér u vozů GT... [odkaz]
neregistrovaný "Ja"
11. 7. 2006 22:14
Re: ČP. 722
keby si vo svojej obmedzenosti dokazal drzat kozistenciu nazorov. Vidi sa mi, ze vzdy hladas argumenty, aby si mohol napisat nejaku hlupost. ;-\ Ale, aby som nemlel podobne bludy ako ty (mimochodom, dufam, ze si pamatas svoju "onaniu" pod clankom o Murcielagu LP640 ) >:D >:D . SLR je kompromis, ktory ocividne nikam nevedie. To, ci to bude zberatelsky kusok ako Gulwing takisto pochybujem. Na GT je SLR male a stiesnene vo vnutri. Na supersport nema absolutne parametre. Je to junk, ktory si kupia ludia ako Britney Spears (ako napisal niekto vyssie). Lamborghini sa drzi svojej filozofie (az na vykyv v podobe SUV LM) - vyraba supersporty. Miura bola prekonana dalsou ikonou Diablo. A doablo bolo nahradene Murcielagom. POchybujem, ze si sa k danym autam dostal blizsie ako 5 metrov. POchybnosti o tom, kto v nich jazdi su podobneho razu ako tvoje obmedzene otazky kto jazdi v subaru impreza a Mits EVO. Odpoved je prisne jednoducha - ten komu sa to paci, ma na to (gule) a chce mat auto na jazdenie a nie do "vitriny"! >:D >:D Tvoja laska je zhmotnena maximalne pod monitor. To podla mna nema ani gule ani nevyjadruje postoj k jazdeniu. >:D Podobne ako vacsina toho spamu, ktory tu generujes - ktory patri na literarny server do sekcie auta, podsekcie o com sa mi snivalo!
11. 7. 2006 23:07
Re: ČP. 722
Máš, koukám, se mnou, čím dál víc problémů, viď. Ale děláš si to sám. Tolik bys chtěl diskutovat... a nějak ti tu nikdo ty tvé Lambopohádky nebaští. Je to proto, žes než napadač. Takovejch tu občas pár proletí... v lambech, či v jinejch snech... koneckonců... dokonale u mne zapadáš do okruhu vyznavačů lambostylu... Ano. V tom jediném s tebou souhlasím. Jsou lidé... kteří jezdí v Lambu a jsou lidé, kteří jezdí v SLR... >:-[] Ale jak píšeš... je to o tom, co se komu líbí >:-[] :no: A jestli se domníváš, že Miuru překonalo Diablo... pak neznáš význam slova "překonat" P.S. Pokus se uvolnit a pochopit, že tvá snaha o názor může u jiného vyvolávat zde na diskuzi lehké úsměvy. Tak jako je tomu u mě v případě tvých pokusů tu něco napsat. Dospělý a vyrovnaný člověk s tím nemá zpravidla problém a nepasuje se tu do role vometáka, co napadá ostatní přispěvatele za jejich názory, jako ty. Osobně tě tipuju na velkého životního šaška. Ale ten soud může být zkreslený dojmem, jakým působíš skrzevá své příspěvky zde. V reálu... to může být lepší... ale i horší, viď >:D Takže má rada - zkus příště méně osobně napadat přispěvatele a více se soustřeďuj na věcnou stránku diskuze. Jestli to dokážeš... Píšeme tu nyní o pojmu - Lambokýč, nikoliv o příspěvateli s nickem GTI... nějak se ti to fakt plete.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 23:29
Re: ČP. 722
Netahej do toho to Lambo, prosím. Lambo není kýč. Kýč je Guru s tuningem, když dře vejfukem asfalt ;-) To doufám chápeš.
11. 7. 2006 23:41
Re: ČP. 722
No, to si piš, že to chápu. Já fakt vnímám lambo v jeho aktuálním kabátu velmi povrchně... Prostě mně nebere.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 00:53
Re: ČP. 722
Jak jsem psal. Je to tvoje věc, ale proč ho schazovat slovem "kýč"...
12. 7. 2006 01:01
Re: ČP. 722
Nechci ho shazovat...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:22
Re: ČP. 722
Ok. :-)
neregistrovaný "Marco"
12. 7. 2006 16:16
Re: ČP. 722
Lambo oproti SLR, Ferrari nebo GT od Porsche rozhodne kyc je i podle meho nazoru. Jiste, je to "maso".... ale syrove. Hruba sila v kycovitem kabate. Nic s dusi. Uz to dilenske zpracovani... ne, katastrofa to neni, ale na Porsche nema. Neco jako evropska-americka kara, takovy evropsky Viper. Taky presne vim, jaky typ lidi si Lamba, Vipery atd. kupuji.... kazdopadne presny opak tech, co se biji v poradniku o Ferrari. Jo, a i kdyz svuj nazor vubec nikomu nevnucuju, tak opravdu vim, o cem mluvim. Obcas mam i prilezitost se tady v Nemecku podobnymi karami povozit. Mejte se.
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:49
Re: ČP. 722
no jo...každýmu se holt nezavděčíš...někteří si možná čtou tvoje příspěvky s lehkým úsměvem...to je život,no. Hlavně že na hudbě a jaguáru se shodnem >:D
neregistrovaný "Ozzy"
12. 7. 2006 00:05
Re: IQ je potřebný...
:yes:
12. 7. 2006 00:10
Re: IQ je potřebný...
:yes:
neregistrovaný "don Pedro"
11. 7. 2006 21:17
Vžuummmm
Tož to je kua kára všech kár :yes: a tak je to spravne...tak to ma byt. Onehdá mne jeden takový kósek předjel na D-ajnc (tedy bez toho magického 722), a sem se ho snažil dohonit za oučelem obhlídky jeho sqostného exteriéru, a (jak již modří vědí) dopadlo tak ... že to nedopadlo. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2006 21:23
JEDU PULSE NA DVD
Jo, Pink Floyd ten památnej koncert konečně vydali i na DVD... Jedu TIME :yes: ... za svůj život... určitě po desetitisící... ten hymnus rocku... to světlo vesmíru... do toho mi kolem hlavy letí SLR... Mercedes-Benz SLR... A když Gilmour se svou nebeskou pilou mi zatne její zuby do mozku... proletí ve stejném okamžiku mým srdcem SLR v dokonalém lopingu. Jo... v lopingu času... v lopingu časoprostoru... Můžeš s ním obletět celou mléčnou dráhu... a až se vrátíš... najdeš na Zemi sebe, SLR a nekonečnej vesmír... v sobě...
Rozbalit vlákno
65
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:07
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Děláš si p*del. Zrovna poslouchám, byť z DVD, koncert Gilmoura. Nevím, jestli to oficiálně vyšlo i zde. Stahoval jsem to od jednoho kanaďana asi měsíc a půl (4,7 GB, šlo by to i rychleji, ale časově jsme se míjeli). Začíná to skladbou Shine On You Crazy Diamond (I) a je tam i druhá část jako 11. stopa. Nádhera. Ta druhá část začíná pohledem na stroj vyrábějící růžový? šum. A pak ty dva údery do té nejhlubší struny na base... Nádhera. SLR je proti tomu takhle malý... Hudba je mnohem silnější emoce než auto. Jakýkoliv. Mě k rockové hudbě, obecně, nejvíc sedí XJS. Je tam ta poetika, přesto je hrubé oproti očekávání. Bez slitování. :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:13
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
A nakonci té Part II - standing ovations :yes: :yes: >:D ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
11. 7. 2006 22:14
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Tak tak pravda pravda, Pink Floyd + Jag to sedí jak prdélka na hrnec. K SLRku mi pasuje takový nějaký hodně technický heavymetal, kterýžto já zrovna nemusím, narozdíl od toho SLRka, tudíž tohle auto pro mne jaksi nemá vhodného hudebního partnera.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:25
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Ne to zas souhlasit nebudu. Mě k Pink Floyd zas ten Jag nesedí zcela. Ale obecně vzato mi k XJS sedí rocková hudba. Taková No Quarter za letní bouřky v černém XJS... Až mě mrazí 8-s 8-s :yes:
11. 7. 2006 22:29
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
:yes:
neregistrovaný "don Pedro"
11. 7. 2006 22:45
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
OK, beru. A jen dodávám: Kashmir + červený XK (střecha dole) + pjekná Indka = taky dobrá rovnice. Nu a jdu spát a nechám si o tom zdát. Good night.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:48
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Jo jo, XK ano. Ale v mém podání - min. generace, zelené, R, coupé, bez indky, ale třeba s nějakou jinou kostí...
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 17:45
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Tož zabíháme juž do detailů a podrobností jenž má každý dle svého vkusu nastavené jináč (a ani to jináč nejde), v zásadě se fšak shodnem - dobrý auto a dobrá hudba patří k dobrému životu, a sejde-li se obé najednou taknějak dohromady, tož to se pak ta kvalita násobí ... Tož tak. :yes:
11. 7. 2006 22:17
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Solo Gilmour tu na DVD vyšel - :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:23
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Ano, vím, že něco vyšlo. Máš to DVD? Jen jestli je to to stejné?...
11. 7. 2006 22:28
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Jo. Jmenuje se to - D.G. In Concert. Je tam 16 skladeb. První je Shine On... a poslední Comfortably...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:34
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Aha.. No tak to jsem hloupej. To by bylo jednodušší to sehnat někde tady. Každopádně je to nádherné.. Ano poslední je CN s Bobem Geldofem.
11. 7. 2006 22:36
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Jo. :yes:
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 23:08
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
kdybych tak jen tušil, o čem se bavíte...GTI, žádám další díl "doteku klasiky"! jaké písničky mám stáhnout od pink floyd?
11. 7. 2006 23:15
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Time, Welcome To The Machine, Comfortably Numb :yes: Jako dokonalost z celé dokonalosti Pink Floyd.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 23:27
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Já mám raději instrumentálnější skladby... No a jako vrchol stejně považuji Animals.
11. 7. 2006 23:38
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Těžké vybrat... Jednu historku z roku 1975... tuhej... fakt tuhej rudej teror... pouštím na zimním stadionu jako študák brigádně hudbu do repráků (hastrmane tatrmane... kávu si osladím...)... přijde kámoš, oči jak ťagry - mám na kotouči (kotouč na kotoučovej magnetofon) NOVÝ FLOYDY... Wish You... Sundám "kávu" a na magneťák navinu tenhle flák... Prostě jsem to risknul... a představ si to... lidi bruslej... a do toho pozvolna najíždí Shine You Crazy... Dokonalá atmosféra... lidi se zastavovali koukali na amplióny... Do 10 minut přijela policie... naštěstí jsme se nedostali ke zpěvu... to bych asi dostal doživotí... Takhle to vyřešila jen důrazná domluva... Jo... to byl svět... Ještě dnes mám v sobě ten pocit, když Gilmour zved´ty svý tóny nad celej stadion... jako na Letný... o dvacet let později... :-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 23:47
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
jj...něco jako když já jsem pustil na vesnický dýze (když jsme skoro ubili DJ, kterej král výhradně Káju a Když se načančám...) tohle (toho domu si nevšímejte, to je jen pro efekt) [odkaz]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 00:45
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Jo ten dům znám, už mi to ukazoval kamarád. To se zase nedá srovnat... To co předvedl GTI je jaksi hodnotnější a docela bych to chtěl vidět.. A hlavně zažít. Jak z jeho pohledu, tak z pohledu těch nic netušících "oveček"..
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 00:55
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
jo, to jo...to byla jen parafráze na téma "přišel jsem a šounul tam něco, co nikdo nečekal". PS: líbí se ti Wizards in winter? mě hrozně!!!
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:08
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Mě hrozně... ne! >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:09
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Jsi ZZlý! >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:12
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Koukej to vzít ZZpět ;-) >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:19
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
ani ZZa nic! >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 23:43
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
? to jsou ty pigs, dogs,sheeps..?
11. 7. 2006 23:53
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Jo.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 00:49
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Jo to jsou oni. Nádherné, koncepční album. O typech lidí. Samply, texty, že si ho až *musím pustit... Aspoň začátek z Dogs... 8-s 8-s ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 00:50
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
* k.urva
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:02
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
jj, stahuju. Stejně mám divnej vkus - líbí se mi každá výborná hudba, ať je z jakého chce žánru - třeba takoví Temptations - My girl...to je prostě klasika, pustit si to v létě na okresce, jet pomaloučku a kochat se krajinou...(to jsou chvíle, kdy jde jen o tebe a o to, jaký jsi člověk a jak si umíš život užít - jsme sice na serveru o autech, ale v takovéhle chvíli je úplně jedno, jestli jedeš Lexuse nebo Passata nebo Legacy) ;-)
12. 7. 2006 01:06
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
:yes:
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:08
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
poslouchám tvojí bruslařskou...už se to rozjede? >:D
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:10
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
jo vono to má 13 minut..aha, tak nic...tak to se asi dočkám kolem 5 minuty >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:11
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
13 minut na tom albu nemá nic. Ale 17 jo.. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:13
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Shine on you crazy diamond - 13:35
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:16
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Aha...! Tak to jo. Já myslel na Animals.. :-)
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:18
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
no nic...jdu na welcome to the machine
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:24
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Hlavně neskákej po skladbách. Jestli máš čas, sílu a chuť poslechni to celý. Jestli ne, tak to nech na jindy. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:12
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
říkejte mi jasnovidče...4:36 :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:14
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
A v čem? Nikde se v 4:36 nezačne zpívat, ani +- 5 vteřiny..
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:17
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
ale přestanou drnak a začnou hrát...tomu se dá říct, že se to "rozjede" ne?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:21
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Drnkat >:-[] >:-[] ... Jo, dá se říct že ano. Já to tvé rozjetí vnímám už v 4:33 s úderem do činelů.. Ale drnkat >:-[] >:-[] :no:
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:23
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
no, víš jak jsem to myslel...přelož si to takhle: "končí jedna maxi výborná pasáž, která je velmi rafinovaná a přímo pulzující životem a začíná ještě mnohem živější a lepší" :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:25
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Já nevím, nějak mi přijde divný, že se ti to líbí ;-) >:D
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:30
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
>:D Jo, je to divný...musím si pustit něco rychlejšího, jinak neusnu :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:10
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Pozor! Hrozí depresí. Album nutno poslouchat celé a od začátku. Rozhodně pokud možno nahlas, ne tedy úplně...
12. 7. 2006 01:12
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
:-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:07
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Já také nejsem vymezen zdaleka jen na rock....
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:11
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
to je dobře...inteligentní člověk by měl mít hlavně přehled a nadhled...být vymezen znamená být omezen ;-) :yes:
12. 7. 2006 01:15
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
:yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:39
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Teď udělám krok, kterýho snad nebudu litovat, protože tím o sobě dost prozradím.. Tady je celý playlist toho co +- poslouchám, plus ještě nějakou hudbu, co mám v jiném adresáři, ale to je většinou ještě několik dalších písniček od již uvedených interpretů. Tedy neposlouchám to všechno pořád, většinou mám nějaké "období" a zaseknu se na nějaké kapele atd... Něco už jsem docela dlouho neposlouchal. Nebo to už poslouchám jen minimálně. Jsem docela často u počítače, takže je pro mě pohodlnější poslouchat mp3. Stačí na to kliknout. Je to playlist - m3u soubor pro winamp, až to stáhnete a otevře se to, musíte dát ihned "stop". Jinak to samozřejmě bude skákat po písničkách, protože je nenajde.. [odkaz]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:44
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Z čehož plyne, že mám docela široký "záběr" ;-)
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:44
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
sákra...nějak se mi to odmítá spustit, mrzák jeden přehrávačskej WinRipáckej...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:52
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Musíš Winampem ;-) Používám WinAmp Lite 5.111 ;-)
12. 7. 2006 01:00
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Akorát to poslouchám ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:09
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Ty se normálně opičíš >:D >:D
12. 7. 2006 01:11
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Inspiroval jsi mě :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:12
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
To snad ani nejde, jak si svébytný... ;-)
12. 7. 2006 01:20
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Dneska jsme to tu pěkně rozezpívali ;-) Jo, a minule jsme u Page pozapomněli na desku co vydal s D. Coverdalem... jdu spát... usínám s Gilmourem... Dobrou.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:23
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Dobrou noc. Také už se půjdu chystat... Ta deska.. No Plant to není, ale třeba Shake My Tree je pěknej flák ;-) :yes:
neregistrovaný "Nomad"
12. 7. 2006 13:16
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Ted, kdyz uz si zminil hudbu kontra auto... Nedavno jsem brouzdal po webu Koenigseggu a objevil jsem kompilaci nekolika skladeb, ktere se podle lidi od firmy nejvice hodi k tomu autu a zaroven ho charakterizuji. Odkaz na tu page je tu: [odkaz] samotny prehravac najdete na prave strane pod nazvem Koenigsegg Music Player >:D Samotna hudba stoji podle me za p*d, ale je to urcite zajimava vec, kdyz mluvime o autech. PS: Urcite vyzkousejte prvni song, na zacatku je tam zvuk startujiciho vozidla (neni mi znamo, jestli jde primo o Koenigsegg, ale byla by skoda, kdyby to nebyl on) :-)
neregistrovaný "don Pedro"
11. 7. 2006 22:10
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Tož to sem ani nevěděl že tento hudební skvost je k mání i v DVD podobě, hned zejtra mažu ho kupovat si :yes: P.S. ešče mne napadla jedna taková řekněmež časová paralela: "Good Times Bad Times" - a tou si teď pročistím ušiska aj celej škopek zas já.
11. 7. 2006 22:19
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
:-)Dobré časy... Teď to vyšlo. :yes:
neregistrovaný "Balet"
12. 7. 2006 12:42
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Wow, nečekal bych tady fandy do PF... Já sám je velmi miluju, dokonce sem donutil třídu, abysme ples zasvětili jejich hudbě (teda alespoň začátek, teda)... [odkaz]
neregistrovaný "Balet"
12. 7. 2006 12:43
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
[odkaz]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 13:41
Re: DAVID GILMOUR AT ROBERT WYATT'S MELTDOWN
Originální :-) ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:21
SHINE ON YOU CRAZY DIAMOND
Když už GTI načal jedno z věčných témat. Hudba. Pink Floyd. Dovolte mi, abych vyjádřil upřímnou soustrast rodině. Dnes bylo oficiálně oznámeno, že tento svět navždy opustil Syd Barrett. Zazářil krátce bláznivý démant, snad tedy konečně našel svůj klid a místo k rozjímání...
Rozbalit vlákno
2
11. 7. 2006 22:25
Re: SHINE ON YOU CRAZY DIAMOND
:yes: :yes: jo, jo...
neregistrovaný "don Pedro"
11. 7. 2006 22:29
Re: SHINE ON YOU CRAZY DIAMOND
Good Bye, nechť jest mu země lehká, mír jeho duši, a pořadnou jamsesion v nebi, kde naň již mnohé hvězdy čekají ....... :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 22:54
Neuměněmci
To z toho nemohli sundat ty příšerný registračky, když šli forit promo fotky??? Chtěl jsem si ho dát na plochu a tohle mě neskutečně "tankuje". Koukněte na to, taková krásná fotka a ... já bych je nakopal. Ach jo :-( [odkaz]
Rozbalit vlákno
10
11. 7. 2006 23:09
Re: Neuměněmci
Krásnej snímek... registračku holt tam nech.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 23:26
Re: Neuměněmci
Neboj, retušovat ji nebudu. Dal jsem si ten snímek s kapotou vstříc budoucnosti.. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 23:12
Re: Neuměněmci
se na ně vyser a dej si tam tohodle : [odkaz]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 7. 2006 23:25
Re: Neuměněmci
DBR9 pěkné, no... Už jsem měl. Snažím se měnit každé tři - čtyři dny. Změna je život. ;-) Jo a nedávej už tapety z desktopmachine.com - maj nahoře tu mluvící reklamu a když přes to nechtěně přejedu kurzorem abych okno zavřel, tak to spustí ty kecy do hudby co poslouchám. Což mě neskutečně S*E*R*E. Já mám na tapety nejraději seriouswheels.com - přehledný desgin hlavní stránky, bez mluvících reklam, obvykle mají menší kompresi na JPEG, k vozidlu aspoň pár základních informací a na obrázkách nemají "podpis". ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 7. 2006 23:34
Re: Neuměněmci
ale hur se tam hledá... kazdopadne tady máš dalšího krasavce: [odkaz]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 00:37
Re: Neuměněmci
Hůř ne, tedy pokud ovládáš umění zvané abeceda ;-) >:D >:-[] >:D
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 01:03
Re: Neuměněmci
wole...že tam nejsou hned náhledy všech :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 00:39
Re: Neuměněmci
No to jo... Krásný, nádherný auto. A blbá fotka... Docela mě mrzí, že výrobci častěji nevezmou své muzejní kousky a nenafotí s nimi nové fotky, ne jen při příležitosti nového modelu...
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 10:39
Re: Neuměněmci
Nafotia ;-) ....vacsina "slavnych" aut je nafotena v nadhernych interieroch a exterieroch. Akurat, ze tie fotky su sucastou exkluzivnych printovych materialov s obrovskou ("predajnou" aj zberatelskou) cenou. A nie su k dispozicii na internete...
neregistrovaný "Leftie"
12. 7. 2006 10:29
Re: Neuměněmci
šak ked ideš cez Firefoxa... tak si to môžeš bloknúť. Dáš pravé tlačítko na tom posr*nom smajlovi a vyberieš spodnú možnosť tuším "blokovať"... a nabudúce by to malo byť bez nich... aj mam desktopmachines len s autami... ;-)
neregistrovaný "Tead"
12. 7. 2006 01:48
OT:Daimler
Tak chlapi dneska sem viděl konečně po opravdu dlouhé době Daimler Double Six.....neskutečný auta....naprosto naprosto uchvacující linie...a ten interiér....no nic:-)bude se mi azs o něčem zdát :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 01:55
Re: OT:Daimler
To povídej Ricardovi ;-) ... Tak tady asi není o čem.. ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 09:53
SLR
S SLR-kom by som to rozhodne nevidel az tak cierne, ako niektori diskutujuci. Da sa sice polemizovat o designe, o interierovych prvkoch, alebo o koncepcii auta (a s mnohymi budem suhlasit). Rozhodne ale neplati, ze by to auto bolo nepouzitelne. Dalsia vec: "zaklinat sa" iba parametrami je obmedzujuce. A to aj v tejto kategorii aut. ( Naviac ten vykon je viac ako dostacujuci (...co mozem potvrdit)). Tiez sa neda suhlasit s tym, ze brzdny stit je hlupost. Ma ho aj McLaren F1, a podobne prvky aktivnej aerodynamiky bude mat aj nove super-Ferrari. Tiez by som polemizoval s nazorom, ze SLR sa nestane zberatelskym klenotom ako 300SL. Urcite ze stane. Mozno vdakaje tej svojej "rozhadanej" koncepcii... Konec-koncov ani 300SL nie je co do jazdnych parametrov (hlavne ovladatelnost) nijaky skvost - a je legendou. Jednoducho - auta sa nestavaju legendami (iba) na zaklade technickych parametrov. Takto to nefunguje. Tato hra je uplne aj o niecom inom - o znacke, o spojeni s niecim "vacsim" (nech je to cokolvek vyznamne), o pocitoch, o nejakom druhu vynimocnosti, atd...// A este k tomu preco je to auto ake je (nechcem chyby na nom osprevadlnovat, iba vysvetlujem). Bolo dost tazke zladit predstavu MB a McLarenu. Jeden chcel luxusne GT, druhy 2-miestny supersport. Vysledok bol kompromis - ktory sice poniektori neprehltnu, ale ako kompromis je to auto vynikajuce. A z "chyb" sa obe spolocnosti poucili, a nasledujuci Mercedes SLR bude 2-miestny supersport charakterom blizsii povodnemu F1 nez sucasnemu modelu. A vyvojove prace vedie v prevaznej miere zas McLaren. Samozrejme necakajte nic tak extremne ako F1. To auto bude pouzitelnejsie pre "bezne" jazdenie....
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 7. 2006 10:30
Re: SLR
:yes:
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 13:52
Re: SLR
;-)
neregistrovaný "Leftie"
12. 7. 2006 10:45
Re: SLR
Ved toto som presne myslel na začiatku... (príspevok 9) Z niektorých aút / lietadiel / motoriek / hocičoho:-) nevznikali z racionálneho dôvodu ale práve z toho pre niekoho "nelogického" dôvodu... Výber sa robil srdcom, nie hlavou. ;-)
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 13:52
Re: SLR
:yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
12. 7. 2006 11:23
Re: SLR
:yes:
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 13:52
Re: SLR
;-)
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 12:13
Re: SLR
trošku mi až příde, že kdyby nové SLR mělo na antéńě liščí ohon a neony pod autem, tak se z něj legenda stane taky...je to fér? :-) ;-)
neregistrovaný "Leftie"
12. 7. 2006 12:52
Re: SLR
Legendou sa stáva modelová rada, nie konkretny stroj... pokiaľ ho nemal niekto rovnako slavny ako samotny model auta... snad to nebolo prísliš zložito vysvetlené... >:D Aj ked nemám pocit, žeby po Paris Hiltonovej bolo SLR drahšie :-) Charizma je to, vďaka čomu sa auto stáva legendou.
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 13:51
Re: SLR
A keby Ferrari F430 CHallenge Stradale malo lisci chvost a neony pod autom nebolo by to podobne?! :-) ;-) Ale vazne: kazdy robi co moze...je urcite jednoduchsie postavit cele auto v jednej firme - ma to jasny ciel. Ale Mclaren a Mercedes museli ako dve samostatne firmy prekonat rozpor v zadani a aj v cielovej skupine zakaznikov. Nie je to idealny stav....
neregistrovaný "Nomad"
12. 7. 2006 14:27
Re: SLR
Clovek se ale nemuze zbavit dojmu, ze se to auto nemelo jmenovat Mercedes-McLaren, ale Mercedes AMG!
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 14:50
Re: SLR
Na tom aute su viditelne stopy inzinierov McLarenu (aj ked boli drzani na uzde). AMG zas pripravuje na koniec dekady limitovanu ediciu moderneho Gullwingu na platforme buduceho SL.... a AMG nehra ulohu "state-of-the-art" firmy kalibru McLarenu. ;-)
neregistrovaný "Nomad"
12. 7. 2006 14:57
Re: SLR
Dodatek: Mluvim o charakteru auta.
neregistrovaný "Marko"
12. 7. 2006 15:06
Re: SLR
Jaj...ano. ;-)( Ale ja zas nema pocit, ze toto je typicky vyrobok AMG...)
neregistrovaný "Kraken"
12. 7. 2006 22:18
To us neni auto ale raketa...
imho ... :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ozzy"
14. 7. 2006 20:29
SL-No.1
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0