Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová pravidla (6.díl): Zastavení a stání

13 komentářů

Tady Bertoňák. Tak se zase s Jardou hlásíme. Dost teď proháníme našeho hybrida. Piliňáky místo suchýho listí zásobujeme teď starejma spodkama z Německa. Jo, Jarda pro ně jezdí někam na sever. Je prej toho tam tuny. Uděláme na troje tanga dvacet kilometrů. Jarda ještě dokázal sehnat u ministerstva zdravýho dechu potvrzení, že užíváme biopalivo, tak vyrazíme brzy do Krkonošskýho národního parku. To bude něco i pro naše psy. Museli jsme jim opilovat řezáky, úplně mi jima rozdrásali záda... zejména v kopcích, to jsou jak utržený ze řetězu. Házím si teď na záda točenej kabanos... přeci jen ten uherák, to byl velkej luxus, říkal Jarda. Já teda nevím, co je luxus, tak nehodnotím, moje zásada, ale každopádně mě ten náš hybrid dost vzal iluze o klasickým tuningu. Nedávno jsme byli v Lipsku. Jo, na výstavě aut. Bylo jich tam strašně moc. Stály jedno vedle druhýho a dost mě překvapilo, že na přeskáčku. Tak jsme tam vedle zaparkovali a předváděli lidem, co je to klasickej hybridní tuning v praxi mistrů. Psi panáčkovali, Jarda mi natíral záda indulonou, abych byl fit na zpáteční cestu a občas přihodil jedny, dvoje tanga do piliňáků, aby jako naše multikára měla dobrej tah na volnoběh. No, němčouři koukali. Zajímavý bylo, že k večeru všechny vystavený auta lidi odvezli... Jardu pak napadlo, jestli jsme si to nespletli a nezůstali jen na parkovišti. No, možný je všechno. Vím, že Jarda je dobrej. Psi taky. Tak já půjdu pořád za nima. Cejtím, že na nás něco velkýho čeká. Tak zatím - tuning forever. Zas se ozvem. P.S. Z Alfy se konečně ozvali. Nebyl jsem ale doma. Bertoňák.
To stání v druhé řadě se mi celkem pozdává. V místě kde žiji je to mnohdy jediná možnost jak neparkovat kilometr od baráku. A že jsem za to stání v druhé řadě už dostal od MP spoustu předvolání..
Tady si někdo plete základní pojmy - zastavit x stát, takže těch předvolání bude možná ještě víc... 😉
Aha..no, sakra..tak zase nic 😄 Díky za upozornění! :yes:
😉
Jak ti to stojí, brácho? Dneska na to pozor. Máš to všechno popsaný v pravidlech. Tak především ti to může stát i trochu šikmo... no, to znáš ne? Ale problém, problém nastává s kolmým stáním... soudím, že to hodinu v akci udržíš těžko. Pak ale počítej s bodama... rozumíš, na naše silnice nějací měkotové nepatří. Tak trénuj.ˇP.S. Nakonec... musíme ocenit naše zákonodárce. Jdou s dobou. Jak čtu, tak naši registrovaní po meči můžou parkovat i za sebou ´´Oóó... 😉 hmmm... tak hlavně, aby nakonec nemuseli mravokárci stříkat na silnice nápisy - nepřístupno do 18ti... (myslím barvou)...
A co ženy-řidičky? >😒]
>😁 pro ty mám slabost... líbí se mi v každé poloze 😉
:yes: >😁
Myslím,že parkování je spíš o hodnotě IQ řidiče,než o nějakých sankcích.Takže se rozhlédněte kolem sebe a zjistíte jak je na tom národ.
:yes:
Motoristé mají portál proti šikaně a skrytému zdanění


Tisková zpráva portálu ChceteZmenu.cz – Motoristé proti šikaně

České sdělovací prostředky jsou svědectvím mediální kampaně ve prospěch nového silničního zákona. Mediální kampaň ještě prohlubuje strach českých řidičů. Zásadním efektem nového silničního zákona jsou především vystresovaní řidiči.


Bodový systém je šikanózní. Dvojí postih za dopravní přestupek je korupční pobídka. Podporujeme názor, že zákon je třeba co nejdříve novelizovat, protože je špatný.


Jestliže totiž řidič může být pokutován již za překročení nejvyšší povolené rychlosti o jeden či dva kilometry v hodině, což běžně republiková policie toleruje, ovšem strážníci nikoliv, pak naprosto popírají funkci tachometru, který není přesným laserovým měřičem typu radaru, ale orientačním měřičem, který má za úkol orientačně a s rezervou informovat řidiče o aktuální rychlosti vozidla. Prosazujeme novelizaci, která zavede toleranci +10 km/h po vzoru Slovenska.


Ptejme se také, proč jsou pokuty nastaveny tak šíleně vysoko? K eliminaci nebezpečných řidičů totiž plně stačí samotný bodový systém. Pokuty v řádu desetitisíců korun jsou naopak skrytým zdaněním již tak velmi zdaněných motoristů.


Měli bychom občanským tlakem vytrvale odstraňovat vadné místní značení a šikanózní snižování nejvyšší povolené rychlosti v obci na 30 km/h a méně v místech, kde to není potřeba. Je třeba doplnit rušící značky, aby takové omezení netrvalo i tam, kde je nadbytečné. Měli bychom vyžadovat zvýšení povolené rychlosti na vybraných městských úsecích na 70 km/h, tak jak je to běžné na Slovensku.


Je třeba zavést na vybraných úsecích dálnic zvýšenou nejvyšší rychlost 160 km/h po vzoru Rakouska.


Cílem portálu je novelizovat silniční zákon tak, aby zůstala opatření, zvyšující bezpečnost provozu a naopak byly odstraněny pasáže, šikanující motoristy a zavádějící další skryté zdanění.
Dobrý den, mě by zajímalo, jestli je nějak řešeno parkování autobusů ve městě. Mají povoleno nebo ne, stát na parkovišti určenému pro osobní auta? Díky za odpovědi.