to ze neni sportak no vyzkousel sem si na vlastni kuzi audi s8 rok vyroby 2002 no 360 koniku je znat pred tydnem sem mel to stesti a svezl sem se v s8 ala lamborghini a veru to uz je sportak nalazeni podvozku a hlavne ty brzdy!!!! ze 150 na nula za 3 sekundy !!! a ten motor zatah je brutalni ale myslim ze by podvozek snesl i tech 520-600koni ;-) jeste ze tam nebyl ten omezovac 320!fakt sila ale 3,7 milonu bych za to ja nedal :-)
Clovek, ktory sudi ludi podla dohadov, domnienok a vlastnych predstav, je obycajny slaboch, ktory takymto sposobom zakryva vlastnu ubohost. Mozno mas komplex, traumu z detstva, mozno ta v skole spoluziaci sikanovali a nikto nebral do uvahy tvoj nazor. Beriem, chapem. Teraz sa potrebujes odviazat. Ty mi vravis, ze mam chapat druhych? Ty, ktory tu zhadzujes nazory tych, ktori sa opovazia s tebou nesuhlasit. A co je horsie, nielen nazory, ty zhadzujes samotnych ludi. To je prave tvoja tragedia - to nepochopenie druhych ludi, ludi, ktori maju iny nazor nez ty - presne to, co vycitas mne. Ten prostacek - to je prave to, co sedi na teba. Takych ako ty su bohuzial tisice. Maly bezvyznamny napoleonikovia, ktory sa stale snazia prekonat svoje sukromne Waterloo. Stale sa nevedia dostat cez hradbu vlastnej obmedzenosti, a tak aspon kricia na cele hrdlo. Obsah ich reci je na urovni stanicneho bufetu, ale kricia a revu a nakoniec si ich niekto vsimne. A co viac - najdu sa ludia, rovnaki ako on, ktori sa nechaju presvedcit o vsetkych tych hlupostiach. Takito ludia ostatnych zhadzuju a pretoze jednoducho nemaju na to, aby dokazali argumentovat, zakopavaju nazory svojich odporcov pod ciernu zem. Jeden z takych ako ty sa onedlho stane predsedom slovenskej vlady. To je zasa tragedia tohto naroda. Pisal si tiez, ze som prilis jednoduchy. V poriadku, je to tvoj nazor. Podla tvojich reci a "hodnotnych" prispevkov vsak viem, ze by som ta dokazal kedykolvek sfuknut a schovat do rukava. Aj my mame pomenovanie pre takych ako ty. Poznas pojem - TRULO? Na Slovensku dokonala charakteristika. Snazil som sa pochopit tvoje prispevky. Stale mi neslo do hlavy, preco velebis len svoj nazor, preco nemozes niekedy priznat pravo na nazor aj ostatnym...uz som to pochopil. Tvoj posledny prispevok mi k tomu znacne pomohol. Ano, mozno mas pravdu, mozno som naozaj len obycajny "prostacek", kedze mi to trvalo tak dlho. Hladal som v tvojich prispevkoch inteligentneho cloveka. Marne. A je mi to celkom luto...
Aha, tvoji debatu s manitouem jsem nečetl. Nicméně sdělit výtky redaktorovi je tvé právo. Je už na tobě, zda to učiníš veřejně, či soukromě. Já to například učinil soukromě :-) Někdo volí ale jiné cestičky...
Manitou s tím má společného to, že chtěl redaktorovi (viz X3) sdělovat výtky... tak o tom je má diskuze s manitouem. Samozřejmě, že nejedná-li se tu o práci, tak zde na diskuzi si my diskutující můžeme vytýkat, vyčítat :-) takřka cokoliv. to znáš ne? Ovšem, že bych tu napsal větu adresaovanou redaktorovi, totiž, že bych chtěl sdělit výtky k jeho práci (za kterou jsem ho ausgerechnet před tím pochválil...) to je opravdu znak neumětele.
Co s tím má společného manitou??? To jsem fakt nepochopil. Abys to pochopil. Reaguji na tvou poslední větu. Samozřejmě, že můžeš vytýkat cokoliv komukoliv a nemusí se jednat o tvého podřízeného. Nebo jsi snad můj podřízený?
Sdělit výtky může než nadřízený svému podřízenému. Myslím výtky k výsledku práce. Pokud bys tuhle nuanci necítil a přesto chtěl redaktorovi něco z jeho práce vytýkat.., tak jestliže v jednom příspěvku vychválíš práci a v druhém naznačíš, že budaš něco vytýkat (bože...) vypovídá to dost o tvém nerozhledu, jak se chovat ve společnosti. Takže - pokud chceš redaktora chválit... chval veřejně... ostatně to tu často děláme... je to adresátovi jistě milé. Pokud ovšem pochválíš a chceš vytýkat (?) ... vytýkej privátně... bude to adresátovi mnohem milejší, viď. To se tak v dobré společnosti, ZZ, dělá běžně asi tak už deset tisíc let. Asi jsi si toho spolu s Manitouem zatím nevšiml. Psal tu jeden blb také... že své holce vypráví, jak se mu moc líbí nějaká herečka... a co, že se mu na té herečce líbí, a že to ta jeho holka má menší a tak... To je ze stejného soudku... říká se jim - NEUMĚTELOVÉ, sloni v porcelánu, jinak též akci se říká trapas, faux pass.
Nemáš na to, Miso. To je jednoduché... jsi příliš jednoduchý. Neumíš pojmout geniální práci AUDI teamu designerů na tomhle skvostu, neumíš zapasovat ten výrobek do času, neznáš věci, souvislosti, historii kulturu, astetiku, jejich vývoj a vzájemné ovlivňování. Protože, kdybys byl v tomhle vzdělán, nemohl bys tu psát soudy na úrovni žáka třetí obecné... jakou klasickou A8 máš na mysli? Žádná klasická není. Je jen AUDI A8. Pojem - "nepáčí" je vhodnej tak k táboráku... jestli se ti "páčí" či "nepáčí" holka, co sedí vedle Jardy... ale na auto cz... tahle kategorie, jako rozhodný soud... to se nezlob, to ja opravdu na hluboké zamyšlení, jestli má vůbec význam sem psát. P.S. Zásadně se mýlíš, že květnatými řečmi si dokazuju vlastní nemohoucnost (zajímavá úvaha :-) Mišo, jsem zvyklý hájit nejen každý svůj odstavec, každou svou větu, nýbrž i každé své slovo. A to nikoliv jen na auto.cz. Nemysli, že každý je tak přituplý jako ty, že se pohybuje v rovině - vadí-nevadí. Musíš se naučit chápat i ty druhé. Já chápu tebe, tedy chápu, že na víc nemáš, než na soud, který jsi vypustil (doufám z mozku) Ty se snaž pochopit zase příspěvky mé... je mi jasné, že s tím máš občas práci... ovšem nejsem přesvědčen, že chyba je vždy na mé straně. Ach, Miso :-):-) ty bys mě fakt dojal... Znáš pojem - PROSŤÁČEK? V Česku dokonalá charakteristika... P.P.S. Nakonec... Miso, jsem rád... že podle tebe "S8 není úplně hnusná" :-);-):yes:
som tu jediny, kto si vsimol, ze GTI-ho nazory su vzdy tie najlepsie a vsetky ostatne su chybne, hlupe, ci neodborne? Ja len tak, ze nemam rad ludi, ktory si kvetnatymi recami dokazuju, ze su dolezitejsi nez v skutocnosti su. Tak sa totiz zakryva vlastna nemohucnost. A k S8 - mne sa to jednoducho nepaci. Klasicku A8 mozem, ale toto mi pripada, akoby sa vratili niekam spat. Nevravim, ze to je uplne hnusne, ale nieco mi na tom nesedi
Jasan, že amerika 60-te roky neni to isté, čo nejaký new model. Niektoré sa už aj snažia preniknút na euro trhy. Ale rozdiel v naladení podvozkov tam stále je. Si len zober, že väčšinou bez problémov rozoznáš podla komfortu pruženia nemca a francúza. A ameriky sú stále ešte meksie a plavnejšie. O výkone ich X-litrových motorov vôbec nepochybujem. ;-)
Koukám, že tu pomalu přebíráš roli Jardy... nemyslím z "Bertoňáka"... a to bych ti nepřál. Tak málo si zase o tobě nemyslím. Tak už nech těch rad jak a kde si mám lepšit náladu... a přemějšlej o s-maxu. Neskutečnej úlet, manitou, neskutečnej. A - upřímně - pokud to za neskutečnej úlet nepovažuješ... tak máš na hodně málo. Protože napsat někomu (z redakce) že mu chceš sdělit VÝTKY... k jeho práci... no... :no:
Nebol by som si tak istý, Al. Ver či nie, ale za posledných 40 rokov aj američania podstatne pokročili vo vývoji, už to nie sú "kočáre" zo šesťdesiatých rokov, v ktorých sa vďaka "húpavému podvozku" priemerný európan pozvracal už po nastúpení a zabuchnutí dverí ;-) A ruka v ruke s vývojom podvozkov ide aj ich zvyk pchať všade tie obzrutánske mnohovalcové opachy, ktoré tiež už vyrábajú z ľahkých materiálov. A tým výkon nechýba. No ale aby som nebol nesprávne pochopený - ja so POSLEDNÝ, kto by chcel obhajovať americké autá. Len chcem poukázať na to, že do diskusie treba pristupovať férovo ;-)
Aj taká kludná a plavná jazda v majestátnom aute (lepšie cabrio) má niekedy niečo do seba, ale musíš uznať, že na takú filmovú nahánačku sú podstatne vhodnejšie autá s podvozkom. To úplne milujem, keď v americkej detektívke nejaký BMW M3 sa snaží v uličkách LA (SF) utiecť pred nejakým amerika sedanonm - a stále sa mu to nedarí >:D . 2-3 zátačky, a bol by preč z dohladu, nemyslíš ;-)
nemá ten poměr stand. přenosu sil na kola být obraceně? správně tedy 40-60% na přední-zadní nápravu (podobně jako ostatní nové vozy Audi quattro torsen - např. RS4)
"Jeho podstatným prvkem je mezinápravový diferenciál Torsen, který ryze mechanickou cestou rozděluje výkon motoru mezi přední a zadní nápravu v poměru 60 : 40." Tak komu se toto souvětí nezdá, tak vězte, že diferenciál Torsen dělí točivý moment motoru mezi přední a zadní nápravu v poměru 40 : 60. Jo chybička se vloudila. ;-):yes:
Ne, u felčarů ne. Tys ale asi byl často na střelbách z rakeťáku, že jo ? ;-) Já se tu taky bavím, dojímá mně to tvý přešlapování na místě a snaha najít něco ke strhání tam, kde to nejde. ;-) PS: jj, to tahání věcí z minula nebo odjinud, to je tvá fajnovka. Tak zítra a ať si v lepší formě. Dnes jsi působil unaveným, čeče nebo snad únavným, dojmem. ;-)
Nbyl jsi na vojně u felčarů? Mě je fajn... sedím tu s nohama na stole, klátím pérkama a královsky se bavím. :-) jak neumíš vystihnout to cenné na AUDI S8. P.S. To "neználku" bylo na ten neskutečnej úlet pod s-max.
Hele ty neználku významu slov ;-) , čti pozorně. Já nahoře zmiňoval Volvo R a obyčejnou 60 jako vzor, kde je vidět ten rozdíl - dokonalá krása, elegance sama a k tomu R, které má tu správnou jiskru. Nesrovnal jsem jej s S8. Každej vozejk je jiná liga, ale princip je stejnej. Podobně jsem uváděl jako příklad Jaga a jeho R. PS: zkus ty kolotoče (běž raději s dětmi nebo vnoučaty, než sám), možná to bude ten správný impuls pro více radosti v životě a optimističtější pohled na svět ;-)
No to ano, na dálnice bez zatáček. Osobne mi europske autá sedia podstatne viac. Na našich klukatých cestách by asi bežný europsky kompakt 1.6 v pohode natrel nejakú ameriku V8 sedan. (Zase nemyslím nejakú Corvettu, alebo tak)
Jasné. Nechchcel so tým povedať, že Jaguar je úplne archaický, ale len, že technologický progres pre neho neni až taká priorita, ako dôraz na tradíciu. ;-)
:-) audi se cpe mezi Velký kluky a ještě tam stále není. Popisuješ to parádně, jak básník, ale já to, co popisuješ, tak necítím. Audi u mně ty koule ještě nemá, jakoby neumělo udělat ten poslední krok ne bo prostě nevím. Mám tam prázdno, jak třeba popisuješ toho lexe
Jaguar není pozadu, co se týče technologii. XJ je chemicky "nýtováno", což je velice inovativní. Co se týká motoru, tak asi zásadní "nedostatek" je to, že je to V8 a ještě o menším objemu, takže srovnávat ho s V10 je dost složitý. Jenže 10 je prostě číslo který k Jagu absolutně nesedí, takže raději V8 (když není V12).
VOLVO R bych především netahal do lux ligy. A nic "civilnějšího" než 60R ani nakonec neznám. Což je mimochodem dobře pro VOLVO. Já kolotočový atrakce totiž již dlouho nevyznávám. Jsem tykavý stále stejně. Přiznám se ovšem, že ve mně občas s-Maxově hrkne.... ;-) Neználku mravů ;-)
V podstate súhlas. Ale technologická prevaha bude zrejme zase na strane Audi. Napr, neni som si istý, Jaguar nerobí štvorkolku len X-type(jasné, že zase iná trieda :-) ), alebo aj XJ ? Zase každý to nepotrebuje, ale neni to len o tom. ;-)
Tys dnes zas netykavka ;-) Nevím, jestli zrovna Volvo R nebo Jaguar R jsou italští hejskové, něco jiného je jasná jiskra a něco jiného italskej uragán vášně ;-) Popleto ;-)
Nahlížíš na to příliš cirkusově... Ambicí S8 není v tobě rozdmíchat vášně italského hejska. S8, to je chlad dokonalosti, oduševnělost tvarů. Nějak si poplet texty... ta parodie na mou závorku k S8... tedy nepasuje vůbec... Ale to je u tebe běžnej jev.
Audi a Jaguar sanedá porovnávať. A8(S8) - to je vyváženosť tvarov, hladkosť línií, klasická elegancia. S-type zase aristokratická noblesa a dravosť zároveň. Každý má niečo do seba :yes:
Hochu, mýlka jest na tvé straně, ale to už jsem si tak nějak zvykl >:-[] Mrkni na to ještě jednou a ještě jednou přečti, cos napsal, krása ledovce. ?!? Když chci styl, tak musí umět chytit u srdce, to je stejné jako s ženskou, musí mít jiskru, jeden pohled a je vymalováno (ne v trenkách, ty prasáku). Tu jiskru u ledové krásky a ani u ledové krásy v podobě S8 nenajdeš, a to ani lupou ;-)
Myslím, že se mýlíš. Naopak... AUDI vytvořilo styl... ledovce. Tichá, důstojná technicistní krása... kterou nelze "dolaďovat" žehlicím prknem na zádi. To auto je dokonalé samo o sobě. Tím nechci řící, že konkurence to dělá špatně. AUDI to dělá po "audiovsku" a já ten záměr velmi citlivě vnímám. A souhlasím s tvou větou... ono to opravdu už vylepšit nejde...
Možná je tam vidět ta síla, možná to má i ty koule, ale něco tomu chybí a já (a to je snad jasný, že já :-)) přesně vím co - STYL. Mrkni třeba jen S-type nebo XJ v normálním provedení a v provedení R - vidíš to ? Rve ti to srdce, ta klasa v krásném kabátku, krásné detaily a pod kapotou pořádnej motor. To samý R od Volva. Neříkám, že je to A8 špatný, technika bude jistě výjimečná, ale ten kabátek vypadá tak nějak jako by říkal, mám pod kapotou výborný motor, ale vzhled jsem moc neměnil, ono to ani moc nejde. ;-) A teď do mně ;-)
přiznávám, že jsem nic tak dokonalého, jako je S8 dlouho... dlouho neviděl. Až jsem se lekl toho oslnění. Absolutní vyváženost klasy, tiché síly a harmonie tvarů. Tohle je premiovej segment se vším všudy... Ale hlavně - podíváš se na to a první co tě napadne je - to je neskutečný dělo. Rozumíš... mrkni třeba na Lexe... nic... nehne to s tebou. Je to udělaný, jezdí... ale nemá prostě "koule". Na tohle AUDI mrkneš... a bezpečně víš... že tak nějak bys to udělal i ty. Všechno, všechno - mřížka, výkroje blatníků, linie bočních oken, tvar zadních blinkrů, zadní hrana kufru, celková hladkost karoserie, vyváženost kabiny k předku i zádi... prostě... to je dokonalost dokonalosti. P.S. Je to neskutečný dělo, opravdu. Bez kazu... najdi jiné... takřka nenajdeš... tiše tu přiznávám, že z triumvirátu S, 7, 8... je S a 8 jedničkou (neboť každý zásadně jiný) a BMW7... je až třetí...
...a nechává systém pracovat za ni. :-) No co na to říct. Má to německej počet válců, větší výkon, nevypadá špatně. Ale nemá plyšovej ocas. A to je to. To má jen jedno auto a za tři mega by bylo taky. ;-)