Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

OT:
neregistrovaný "GTI"
| 28. 6. 2006 09:00
OT: BERTOŇÁK (4) - letní repete
neregistrovaný "GTI"
| 28. 6. 2006 09:02
Tady Bertoňák. Před chvílí jsme vyrazili do Ženevy. Jde to ztuha. Ale musím se trochu vrátit. Přišli jsme z burzy, měli jsme tam lehkej konflikt s Ciellem, to jste asi četli. Jenže to psal Ciello. Jarda říká, že to bylo jinak. Já nevim. Já vim hlavně to, že jsme zkusili hůlku z burzy a je to dobrý, Jarda s ní dosáhne na spojku. Ráno Jarda skočil ještě k Baťovi a koupil 15 krémů na boty. Celý dopoledne jsme voskovali kastli. Pak jsme poprvé po čtyřech létech fachy potmě nasedli. Jarda zadníma, já předníma. Sedli jsme teda na ty sáně, nastartoval jsem a vyjeli jsme. Tak to bylo něco. Všechno šlapalo jak hodinky. Semafory vepředu Jarda těma lankama přehazoval špičkově. Na saních se sice nesedí nejlíp, ale člověk pod sebou cejtí poctivý dřevo, žádnej molitan. Problémy nastaly, jak jsme překročili třicítku. Ten obrácenej kabriolet, to je samozřejmě designová pecka, ale v praxi to přineslo menší problém. Nad třicet se vytvoří vzduchová bublina a nejde se nadechnout. Jarda vydrží bez nádechu dvě minuty, já ne. Tak že jsme vždycky minutu jeli, co to dalo, pak jsem to zašláp a pět minut jsme se vydejchávali. Nic není zadarmo. Jarda to vykoumal. Obšleh to od Porsche. Taky od koho jinýho. Někde slyšel, že 911 kabrio má přídavnou střechu. Tak jsme ji tam dali taky. Jarda přitáh z domova starou litinovou vanu. Tak jsme ji přepůlili. Byla to fuška. Padlo na to 75 plátků pilek na železo. Největší práci nám dalo okénko. To jsme museli udělat poměrně velké, víte, že mám patent na ten obrácenej kabrio. Hotovo. Stopětka svítí. Vepředu dvě nádražácký lampy, obrácený kabrio, sedíme na sáních a nad náma půl litinový vany. Nečekal jsem, že se nám to takhle povede. Tak teď jedem na tu Ženevu. Budou mrkat. Bertoňák. P.S. Dejcháme, jedem, ale často musíme zastavovat. Teď kvůli stopětce. Vaří ji chladič. Asi nějaká vyjímečná závada u stopětky.
OT: BERTOŇÁK (5) - letní repete
neregistrovaný "GTI"
| 28. 6. 2006 09:04
Tady Bertoňák. Vracíme se ze Ženevy. Cesta tam, to teda byla kláda. Jarda zezadu navigoval, sehnal protektorátní mapu, takže nám to z Prahy ubejvalo. Stopětka se akorát v Tatrách dost zadejchala, ale jak jsme přijeli do Budapešti, tak už to šlo. Profrčeli jsme Vídní, krásný město, skoro jako naše stopětka. Na dálníci za Vídní jsme měli lehkej konflikt s policií. Zastavili nás až po dvacetikilometrový honičče. Tu litinovou vanu můžem jen doporučit. Vystříleli do nás tři plný zásobníky z těch jejich Glocků a nic. Nakonec to zvládl Jarda, je dobrej, umí rakousky. Křičel na ně Ženeva anšlus, Ženeva anšlus. Pustili nás, asi poznali, že vezem stopětku na výstavu. Cesta už pak byla bez potíží. Na výstavišti nás nechtěli pustit dovnitř. Vzal jsem si sebou kladivo, že u stánku Alfy jim ze stočtyřicetsedmičky vybouchám za tři minuty tu novou Breru. Aby jako poznali, umění tuningu v praxi. No, ale kladivo jsme museli nechat v šatně. Nedalo mi to, a jak jsem tu Alfu zmerčil, žačal jsem jí zpracovávat pěstma. Stihnul jsem jen předek, pak nás vyvlíkla ochranka. Jak jsme letěli, zahlídli jsme pár pěknejch kousků, ale nic, co by posouvalo design světovýho automobilovýho průmyslu jako naše stopětka. Na parkovišti nám ji kupodivu nikdo neukradl, tak jsme se do ní nasoukali, Jarda zatáh´ za lanka, šoup tam zelenou, hůlkou mi přišláp spojku a hurá dom. Taková dálka. Už abysme byli v garáži. Bertoňák. P.S. Zkusíme s Jardou přebouchat stopětku na Leona. Líbí se nám. Bude to facha v tý tmě. Zas se ozvem.
OT: BERTOŇÁK (6) - letní repete
neregistrovaný "GTI"
| 28. 6. 2006 09:07
Tady Bertoňák, Cesta nazpátek ze Ženevy byla v pohodě. Jen na hranicích s Německem po nás chtěli doklad, že jsme přeočkovaný proti vzteklině. To teda nejsme. Teda já, vo Jardovi nevim, ale podle toho, jak byl na celníky vzteklej, tak bych řekl, že taky ne. Jsme plný dojmů ze Ženevy. Nejvíc nás vzal Leon, do toho půjdem naplno. Jarda koupil - ha ha - u nich v depu parádní kladiva, tak na stopětku vletíme, jen co smejem ten ženevskej prach./// Toho Leona jsme zmákli následující tejden. Je to hračka, když se to umí. Vanu jsme ale nechali, tak máme Leona cabrio, myslím, že to nemaj zatim ani u Seatu. Problém byl jen ten Leonskej vejfuk. Jarda řikal, že takovou rouru nemá ani Liazka. Já nevím, co je Liazka, tak nehodnotím, znáte mě. Podařilo se nám ale sehnat z vyřazený armádní výzbroje lehký zákluzný dělo. Facha bylo jen ho přiříznout do správný dýlky. Nakonec jsme ho nechali tak jak je a zastrčili ho zezadu pod sáně. Máme teď dobrou stabilitu v zatáčkách. Když to shrnu, tak za čtyřy roky ve tmě naší garáže (světlo pořád nejde) jsme stopětku dost vyšperkovali - nádražácký signální baterky na předku, jedny sáně nad střednim tunelem, litinová vana jako zimní střecha toho obrácenýho kabrio (sklo jen vzadu) a to zákluzný dělo jako vejfuk. Má to grády. Pasujem to někam mezi Leona a novou Alfu 159. Jo, z Alfy se ještě neozvali, dobře jim tak. Bertoňák. P.S. Dostali jsme předvolání na technickou. Tak jim tam předvedem co je bytelnej tuning v praxi. Tuning forever.
OT: BERTOŇÁK (6) - letní repete
neregistrovaný "Leftie"
| 28. 6. 2006 09:25
Panebože, ten "skvost" si už ani predstaviť neviem... obrázok / skicu od Bertoňáka nemáš??? >:D :yes:
OT: BERTOŇÁK (6) - letní repete
neregistrovaný "GTI"
| 28. 6. 2006 09:44
:-) Nemám... visí v Louvru... hned za rohem u vchodu :-) :yes:
OT: BERTOŇÁK (6) - letní repete
neregistrovaný "Leftie"
| 28. 6. 2006 10:05
Si videl DaVinciho kód??? Lebo vo filme (v Louvru) žiadna škodovka nevisela ;-) . Inak jeden týpek tam mal VelSatisa, čím sme sa okrajovo priblížili k článku, ku ktorému je vedená diskusia.
OT: BERTOŇÁK (6) - letní repete
neregistrovaný "GTI"
| 28. 6. 2006 10:10
:yes:
OT: BERTOŇÁK (6) - letní repete
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 28. 6. 2006 09:46
>:D :yes: Zákluzný děla místo výfuku se docela rozmáhají. :-) Nedávno jsem viděl i celou baterii (4 děla) >:D
OT: BERTOŇÁK (6) - letní repete
neregistrovaný "GTI"
| 28. 6. 2006 09:49
>:D :yes:
OT: BERTOŇÁK (6) - letní repete
neregistrovaný "Leftie"
| 28. 6. 2006 10:07
My sme tu mali istý čas Firebirda so šiestimi "delami" pod dverami... Len škoda, že "odymené" boli len dva >:D
Fíha...
neregistrovaný "Leftie"
| 28. 6. 2006 09:20
Som myslel, že ich prestali vyrábať... ;-\ Rád ich opäť vidím :yes:
Fíha...
neregistrovaný "2,7 RS"
| 28. 6. 2006 13:02
Přestali vyrábět Avantime - dle mého to je škoda... Ale účel splnil - spolu s Vel Satisem prošlapal cestu pro tehdy v nižší střední designově revoluční Mégane... :yes:
OT: Pro GTI a Lonese
neregistrovaný "2,7 RS"
| 28. 6. 2006 10:25
OT-éčka moc nedávám, ale musím udělat výjimku... :-) GTI, díky, že jsi se tento týden někde na diskusi zmínil o filmu "Muž a žena" - už docela dlouho jsem se chystal na ten film podívat, ale nějak jsem se k tomu nemohl dostat...Díky Tvé zmínce o něm jsem si však včera v jedenáct hodin večer řekl, že už to nebudu oddalovat, a ten film si pustil - jedním slovem KRÁÁÁSA!!! Lépe to neumím popsat, ale režisér toho snímku musel znát a hlavně milovat život... :yes: :yes: :yes: Lonesi, pokud jsi tenhle film ještě neviděl, naprav to - jako fanda Mustangu prostě nemáš jinou možnost... ;-) Díky a omlouvám se za OT... PS: Je tam k vidění i další Fordova nesmrtelná legenda - jen napovím, že film je z roku 1966 a Yaroukh by si tu scénu dozajista přehrával několikrát... ;-) :yes:
OT: Pro GTI a Lonese
neregistrovaný "GTI"
| 28. 6. 2006 10:32
:-) :yes: Celý život mi hlavě zní ta ústřední melodie :yes: A pak... jo, jak píšeš... rejža (Lelouche)... nesporně znalec života. A Anouk... co si neustále, snad tisíkrát dává vlasy z čela... to je dokonalé... a Trintignant... prostě... nemá to chybu :yes: :yes: Pes na pláži... auto, co jede (zdánlivě) bez šoféra... P.S. po dvaceti letech natočil pokračování... ale to už nefunguje.
OT: Pro GTI a Lonese
neregistrovaný "2,7 RS"
| 28. 6. 2006 10:48
Ta melodie mi dnes zní v hlavě od rána - a mám pocit, že se jí jen tak nezbavím... :-) :yes: O tom pokračování vím a nechám si ho ujít - nerad bych, aby se mi tenhle film jakkoli rozmělnil... ;-) Ale naopak jsem si jist, že originálem se ještě nejednou nechám unášet... :yes: :-)
OT: Pro GTI a Lonese
neregistrovaný "GTI"
| 28. 6. 2006 11:09
:-) :yes: :yes: Celý život... Patricia Kaas vydala desku - Piano Bar... a na ní nazpívala mimo jiných i tuhle filmovou melodii... Tak poslechni... je to tam...
OT: Pro GTI a Lonese
neregistrovaný "2,7 RS"
| 28. 6. 2006 11:32
Díky za tip... :yes:
OT: Pro GTI a Lonese
neregistrovaný "GTI"
| 28. 6. 2006 12:18
:yes:
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Fredriksson"
| 28. 6. 2006 11:04
Ce Renault VelSatis est une voiture le plus belle!! Regarde les lignes fantastiques de cette voiture!!! C´est qu´on peut faire une voiture de 21-éme siecle... Je l´aime...
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Leftie"
| 28. 6. 2006 11:09
Francúzky moc neviem (aspoň rozprávať nie ;-) ) ale predpokladám, že ho chváliš :-) :yes:
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Ghostyx"
| 28. 6. 2006 12:09
Je to super kára. Vypadá jak tank a je nadčasová, designem tak rozporuplná a neotřelá, že pořád (i když je již staršího data narození) má co říci v segmentu luxsusních vozů. Myslím, že jako jediný z francouzských vozů může skutečně konkurovat německým ikonám z velké 3... V černém laku a ve vrcholné verzi s 3,5 V6 opravdu nadupané dělo.
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Al Bundy"
| 28. 6. 2006 12:57
Technika a komfort sú naozaj v tomto prípade na vysokej úrovni. Ale ten design exteriéru? Myslím, že slovo rozporuplný ho celkom nevystihuje. ;-) Myslím, že tento hnus si môže kúpiť naozaj len ten, komu nezáleží na tom, že jeho auto bude vyzerať odporne, ale hlavne, že sa bude odlišovať. Pekné sú na ňom akurát detaily kľučiek dverí, a koncovky výfukov. Inak celková silueta aj detaily :no: ;-)
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Leftie"
| 28. 6. 2006 13:11
Kvôli tomu, že vyčnieva z rady je to hnus?!? ;-\ Renault (Francúzi) málokedy robil(i) konzervatívne vyzerajúce autá. Hnus je napríklad Seat Toledo - netreba pripomínať, ktoré auto ich asi inšpirovalo ;-) - vraj športové.... >:D :no: Vel Satis je test, je to test na konzervativcov (nie milovníkov konzerv ;-) ). U mňa prešiel. :yes:
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "anonym"
| 28. 6. 2006 13:35
Tiež vidím podobnosť s novým Toledom, a podľa mňa je chyba Seatu, že akože športovo profilovaná značka stavia nové modely s proporciami VAN-ov. Btw., podobne, ako Renault s Avantime (akože coupé >:D ) - tak aj dopadol. Ale tú prednú masku z Vel Satisa proste ani po facelifte nemôžem stráviť ;-\ . A podľa predajných čísiel si to zrejme myslí viac ľudí ;-) . Kam sa podela elegancia napr. zo starého Renault Safrane ? ;-)
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Leftie"
| 28. 6. 2006 13:40
Cením si na Renaulte hlavne ich odvahu. Avantime bol krok vedľa, ale cení sa aspoň snaha. Twingo, zase "trefa do černého" :yes:. SEAT nekomentujem - presne môj názor - len dodám, že tak dopadol aj SEAT :no: Renault Safrane, ten mal zase veľmi pekný predok, ale pre zmenu zadné svetlá...bez nápadu ;-\ a so spoľahlivosťou asi tiež na tom nebol najlepšie... ;-\
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Ghostyx"
| 28. 6. 2006 14:51
Souhlasím.
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Al Bundy"
| 28. 6. 2006 17:18
Avantime bol oproti Vel Satisu nádherný, ale chybou bolo prezentovať auto vysoké skoro 2 metre a kolmou zadnou stenou ako avantgardné kupé ;-\ . Keby ho označili za povedzme štúdiu nového Espace, verejnosť by ho podľa mňa skôr prijala. Odvaha sa cení, aj nové nápady, ale mne toto skôr pripadá ako obraz od Picasa. Nemá to jednotnú myšlienku, nič s ničím neladí, len kopa nápadov a kriviek a hrán krížom-krážom naplácaných. A nemyslím, že som zase úplne konzervatívny, keď modelom, ako GrandePunto, Alfa159, Focus C-max, Civic, atď dávam určite :yes: ;-)
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Al Bundy"
| 28. 6. 2006 13:37
Sorry za podpis. Som pozabudol. To som bol ja ;-)
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Ghostyx"
| 28. 6. 2006 15:01
Nesouhlasím s tím hnusem. Někomu např. taky může připadat hnusný např. design. nových BMW, ale já osobně tady vidím mnoho podobností... Navíc, Renault s Vel Satisem tady byl zhruba ve stejnou dobu jako např. 7 od Báwa, která to začala... Je to asi hodně o prostornosti a té je podřízeno vše. Podobně jako na BMW se ale musíš na to dívat déle, aby tě to chytlo za srdce... To auto je pro ty co se chtějí odlišovat a můžu ti říct, že např. v Rusku, kde se rádi bohatí odlišují a kde vládně prémiová německá 3 je to spolu s Volvem jediné auto, které je tam docela vidět a to o něčem svědčí...
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Ghostyx"
| 28. 6. 2006 15:14
Chci říci, že v takovém Rusku, kde na těch jejich cestách necestách (hlavně na mimo městských silnicích) málo co vydrží a málo co tam projde se svojí spolehlivostí i pokud se bavíme o luxusní třídě. A ještě jsem zapomněl napsat, že taky kromě Lexuse, který je tam velmi oblíben, a tak se příznivcům této značky omlouvám...
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Al Bundy"
| 28. 6. 2006 17:56
Súhlasím, že je to všetko podriadené priesrannosti a že je to naozaj pre tých, čo sa chcú za každú cenu odlišovať. Aj pri nových BMW mi chvílu trvalo, kým som si na ne zvykol. Len by si mohli trochu ujednotiť tvary predných svetlometov (každý model iný tvar krycieho skla). Ale na Satisa si asi nezvyknem nikdy.
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Jášek"
| 28. 6. 2006 16:31
Ty by ses hodil do redakce auto bildu.
Tvůj názor patří mezi německé konzervy. Tak čau, můžeš jít. :no:
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Al Bundy"
| 28. 6. 2006 17:43
Ako som už písal vyššie "A nemyslím, že som zase úplne konzervatívny, keď modelom, ako GrandePunto, Alfa159, Focus C-max, Civic, atď dávam určite :yes: ". Lenže fakt, že je niečo avantgardné, neznamená automaticky, že to je aj pekné. A možno práve ty patríš medzi tých, čo sami seba o všetkom, čo je odlišné, presviedčajú, že sa im to páči, len aby si dokázali, aký sú liberálny a otvorený všetkému novému. A ten, komu sa niečo (len niečo, nie všetko) avantgardné nepozdáva, toho odsudzuješ :no: ...A tiež môžeš ísť ;-)
Voila,VelSatis ma belle
neregistrovaný "Charger"
| 28. 6. 2006 13:57
:yes: :yes: naprosto souhlasím..
motory
neregistrovaný "sr"
| 28. 6. 2006 12:26
dvoulitr 127kW a třílitr 133kW? Nepřijde vám to trochu divné?
motory
neregistrovaný "dCi"
| 28. 6. 2006 15:25
Myslím, že ten starý třílitr od Isuzu si lidé pořídí především kvůli zvuku šestiválce. Nový 2.0 dCi ho strčí do kapsy a kultivovaností nezaostává. Je ovšem pravda, že Renaultu citelně chybí konkurenceschopně výkonný naftový šestiválec kolem 3l pro vozy jako Vel Satis, Espace a Laguna Initiale.
motory
neregistrovaný "Charger"
| 28. 6. 2006 17:11
no tady ten dvoulitr trumfne třílitr skoro ve všem. Řadím ho spolu s dieslem od BMW mezi nejlepší čtyřválcové naftáky na trhu :yes: :yes:
Tomu pomůže už leda svěcená voda nebo výrazný facelift
neregistrovaný "Ricardo"
| 28. 6. 2006 16:09
Nepamatuju si kdy jsem ho viděl naposled. Snad v televizi (teda pokud se v něm vozí ten Širak). Přitom interiér je OK ale s vnějškem to asi frantíci hodně přešvihli.
Tomu pomůže už leda svěcená voda nebo výrazný facelift
neregistrovaný "Leftie"
| 28. 6. 2006 16:16
V DaVinciho kóde bol... ako som vyššie spomínal. Aj keď je pravda, že tých VelSatisov je ako "Safranu" :-)
Tomu pomůže už leda svěcená voda nebo výrazný facelift
neregistrovaný "dCi"
| 28. 6. 2006 16:31
Sice to automobilce moc neprospívá, ale pořád lepší, než by jich bylo jak Octavií. Musí to být hrůza, vlastnit stříbrnou TDI Octavii a jet v nějaké dlouhé koloně. Zprava, zleva, zpředu, zezadu, všichni se na sebe v těch stříbrných škodovkách dívají. Nevěřím, že je to dobrý pocit. >:D
Tomu pomůže už leda svěcená voda nebo výrazný facelift
neregistrovaný "OZZY"
| 28. 6. 2006 16:36
S Tebou chlape zase rád souhlasím.
:yes:
Tomu pomůže už leda svěcená voda nebo výrazný facelift
neregistrovaný "Ghostyx"
| 28. 6. 2006 16:41
:yes: :yes:
Tomu pomůže už leda svěcená voda nebo výrazný facelift
neregistrovaný "OZZY"
| 28. 6. 2006 16:45
Ale úplně fantasy pocit by byl, sedět v tom SATISu a koukat na stříbrnooctaviány TDI. To bych si užíval.
Ať už se povedl nebo né, jisté je jedno. Rendl jde cestou futur a nebojí se toho, narozdíl od německej přizdisráčů, kteří jen vyčkávaj a hlavně chtěj mít jistotu úspěchu.(tedy prodeje) Trpaslíci a koule se taky prodávaj co? ??? A kdopak vymyslel MPV? A další, Megan scenic atd...To VW tahal kačera, když se po silnicích v evropě proháněl jeden megánek za druhým. Uhlazenou konzervou moc vývoj nepostrčíš!!! :yes:
Tomu pomůže už leda svěcená voda nebo výrazný facelift
neregistrovaný "Charger"
| 28. 6. 2006 17:03
No nevím jestli BMW je s se svým designem "přizdisráč" a jestli měli jistotu úspěchu, ale jinak s tebou souhlasím :yes:
Tomu pomůže už leda svěcená voda nebo výrazný facelift
neregistrovaný "dCi"
| 28. 6. 2006 17:03
Tak zase Renaultu jde o jistotu úspěchu (tedy prodeje) stejně jako německým přizdisráčům. Je to přeci jen mainstream, čili prodej toho nejhoršího ve zlatém obalu (samozřejmě v ceně materiálu onoho obalu). Ale rozumím ti, i mi je cesta Renaultu velmi sympatická, mám s nimi navíc dlouhodobě dobrou zkušenost. Jinač Espace byl první evropské MPV, nikoliv světové, nicméně MidiMPV už si ukrást nenechal (Scenic), stejně jako první hatchback (R16) a tak dále a tak dále a dostanem se až k vynálezu Turba! Renault jede. :yes:
Tomu pomůže už leda svěcená voda nebo výrazný facelift
neregistrovaný "Charger"
| 28. 6. 2006 17:05
:yes:
Tomu pomůže už leda svěcená voda nebo výrazný facelift
neregistrovaný "OZZY"
| 29. 6. 2006 19:14
Jasně dCi.Jede a pojede.
Čekám na ofenzivní vlnu, viz vize pana ředitele. Zní to nadějně, jen to zrežírovat. :yes: :yes: :yes: Už se těším na novou lagunu, SUV atd..
Tuším, že laguna bude bomba. :yes:
Tomu pomůže už leda svěcená voda nebo výrazný facelift
neregistrovaný "Charger"
| 28. 6. 2006 17:09
:yes: >:-[]
Tomu pomůže už leda svěcená voda nebo výrazný facelift
neregistrovaný "Al Bundy"
| 28. 6. 2006 18:31
Ten facelift by musel byť asi podobne radikálny, ako generačná zmena novej Hondy Civic ;-)
Vel Satis
neregistrovaný "švihák znalec"
| 28. 6. 2006 16:51
O Vel Satisu můžu psát cokoli. Pořád ještě jeden mám. Je to 2,2dCi v antracitový metalíze. Je to auto dělaný se smyslem pro detail. Má nádherný a pohodlný interiér. Dnes jsem si zrovna na něj vzpoměl, když jsem prvně čistil interiér RR Vogue. I když je to auto s dvoumilionovým rozdílem, kvalitou materiálů i zpracováním mi ho hodně připomělo. Vel Satis je podle mého krásný auto, a ten komu se nelíbí, přeju mu se s ním svézt. Myslím, že hodně lidí změní názor. A jen k předešlým příspěvkům o Avantime- s tím klenotem jsem najezdil 120000km, a takový krásný zážitky mi na něj nedaj zapomenout. To s běžnou sériovkou nezažiješ...
Vel Satis
neregistrovaný "dCi"
| 28. 6. 2006 16:55
Avantime je nářez. Drž se ho, jednou se mu budou auta klanět. :-!
Vel Satis
neregistrovaný "švihák znalec"
| 28. 6. 2006 17:01
Já už Avantime ale prodal. Půl roku jsem ho nepoužíval. I Murano prodávám. Snoubenka chce nějaký menší teréňáček v automatu, nenapadá vás něco? Nedělá se Honda HRV v automatu?
Vel Satis
neregistrovaný "dCi"
| 28. 6. 2006 17:04
E? Jak si mohl prodat Avantima??? :-O :-O :-O
Vel Satis
neregistrovaný "švihák znalec"
| 28. 6. 2006 17:10
Jeje, tebe to ňák vzalo. Stál v garáži, a já tu garáž potřeboval. A já si od jistý doby věcí moc nevážím. Auto je jenom auto. Chci se vozit pohodlně, mít rád svoji káru, ale když jde pryč, tak bez milosti.
Vel Satis
neregistrovaný "dCi"
| 28. 6. 2006 17:23
Koupil bych další garáž >:D . Jaká to vlastně byla motorizace?
Vel Satis
neregistrovaný "švihák"
| 28. 6. 2006 17:47
3,0 V6 24V Privilege
Vel Satis
neregistrovaný "dCi"
| 28. 6. 2006 18:03
Mňam :-!
Vel Satis
neregistrovaný "Charger"
| 28. 6. 2006 17:04
Dělá, ale nemyslím si že by to byla nejlepší volba..
Vel Satis
neregistrovaný "Charger"
| 28. 6. 2006 16:59
:yes:
Vel Satis
neregistrovaný "Ghostyx"
| 29. 6. 2006 11:19
:yes: :yes: Naprosto s tebou souhlasím. Taky jsem v tom jel konkrétně s verzí 3,5 V6 Initiale, jednou na předváděčce na nějakém zámku a můžu potvrdit, že je to neskutečný bourák. Zvuk motoru naprostá paráda, zpracování a kultivovanost na stejné úrovni jako ikony velké německé 3, svojí nadčasovostí je dokonce předčí, protože si myslím, že se jen tak neokouká a je to i vidět, že i když je již staršího data narození než někteří konkurenti, tak pořad zaujme a vzbuzuje pozornost. Podle mě, je to skutečný francouzský aristokrat a já tvrdím, že ani nová C6 od Citroenu na něj nemá... Vrcholnou motorizací a např. palubovkou určitě ne...
Fantastic
neregistrovaný "Charger"
| 28. 6. 2006 17:08
Vel Satis- už jenom ten název dává vědět že nejde o nic obyčejného. Je to auto individualistů. Je to auto těch co ví co chtějí. Luxus a styl tak trochu jinak. BRAVO Vel Satis :yes: BRAVO Renault už jenom za odvahu :yes:
Fantastic
neregistrovaný "dCi"
| 28. 6. 2006 17:17
:yes:
Nevíš náhodou, proč renault už nedělá výbavu Baccara? To byla tak nádherně marnotratná záležitost, že německé "prémiovky" hadra. Kožený stropy apod.
Renault 25 Baccara: [odkaz] Safrane je o něčem podobném, jen má víc dřeva a modernější palubovku. Jedním slovem nádhera.
:-!
Fantastic
neregistrovaný "dCi"
| 28. 6. 2006 17:19
Jenže já neumím dávat odkazy, ach jo, tak si to alespoň představujte. ;-\
Fantastic
neregistrovaný "Jirka"
| 28. 6. 2006 22:01
Tady jsou odkazy na tu superluxusní 25. Renault si to zaslouží. I Mercedes by se moch , [odkaz] hlavně tahle je dobrá [odkaz] , tomu říkám křesla [odkaz] , kožená přístrojovka [odkaz] , v celé kráse [odkaz]
Fantastic
neregistrovaný "Jirka"
| 28. 6. 2006 22:02
Mercedes by se mohl zastydět.
Fantastic
neregistrovaný "dCi"
| 28. 6. 2006 22:04
Díky moc :yes:
Fantastic
neregistrovaný "R25"
| 28. 10. 2007 22:33
Haha.. R25 - nejvyssi verze Baccara nema kozenou palubni desku. Je to pouze plastovy vylisek. A drevo neni drevo, ale plastova lista. Vse je jen tak na oko. Jinak je to desny humus - take jsem mel. Pak jsem mel Safrana Baccara, pozdeji Safrane Phase II Initiale tam uz to bylo lepsi a ted mam Velsatis Initiale. To je stejne jak safrane - kvalita spracovani. Jen je to jine auto..
Fantastic
anonym
| 7. 12. 2007 17:36
Čendo, kdy si měl safrana initiala? >:D
Fantastic
neregistrovaný "Bóďa..."
| 7. 12. 2007 17:37
Čendo, kdy si měl safrana initiala? >:D
Fantastic
neregistrovaný "švihák"
| 28. 6. 2006 17:19
To bude vědět Marko. Něco luxusnějšího by se objevit mělo.
Fantastic
neregistrovaný "Marko"
| 28. 6. 2006 19:12
Vyrazne luxusnejsi nez sucasny Vel Satis bude ten crossover ("Radiance"), ktory ho nahradi cca. okolo 2009. Detaily k tomu autu ale nepoznam (okrem toho, ze to ma byt koncepcoiu karoserie nieco medzi kombi a mpv a asi tam bude v ponuke aj 4WD.). Btw. Renault uz pripravuje okrem compactneho SAV (od 2007 na platforme buduceho X-Trail) aj velke SAV na platforme buduceho Murana.... ;-)
Fantastic
neregistrovaný "Ghostyx"
| 29. 6. 2006 11:25
Marko jako vždy... :yes: :yes: :yes: Dík za info.
Fantastic
neregistrovaný "OZZY"
| 29. 6. 2006 22:18
Kam chodíš na ty info chlape?
Fantastic
neregistrovaný "Charger"
| 28. 6. 2006 21:11
asi se jim to nevyplatilo ;-\ Každopádně kdybych se měl rozhodovat mezi MB E220cdi a Vel Satisem 2.0 dci tak bych šel rozhodně do Vel Satisu..je to taková srdcovka, podobně jako Avantime.. :yes:
Fantastic
neregistrovaný "Ghostyx"
| 29. 6. 2006 11:23
Taky vzpomínám... Baccaru myslím nahradilo Initiale, ale taky nerozumím trošku marketingu Rendlu, proč tyto verze již skončily. Že by nějaká cizí autorská práva?
Fantastic
neregistrovaný "švihák"
| 28. 6. 2006 17:17
Charger to vystihuje. Jsou limuzíny a jsou pohodlný limuzíny. Když si tady nebudeme hrát na značky, jestli je noblesnější tahle nebo tahle, a skutečně porovnáme pohodlí, hlavně bez zaujatosti, Vel Satis vynikne. Z Vel Satisu se vystupuje. Z Audi a Mercedesu se souká.
Fantastic
neregistrovaný "dCi"
| 28. 6. 2006 17:20
přesně :-!
Fantastic
neregistrovaný "Charger"
| 28. 6. 2006 21:12
:yes: perfektně řečeno :-)
Fantastic
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 28. 6. 2006 22:43
S tím se asi dá souhlasit. Na druhou stranu, prostě Renault nemá jméno a renomé na to, aby si ho kupovali místo S-klasse (Audi nezmiňuji, ačkoli je na tom v tomhle směru taky líp).
Fantastic
neregistrovaný "dCi"
| 28. 6. 2006 22:47
Vel Satis je konkurence spíše pro E-klasse. Nicméně i já bych bral raději jeho, z části právě i pro to jméno a renomé Mercedesu, nebo Audi. Možná to bude působit divně, ale nikdy jsem nechtěl patřit mezi majitele jedné z oněch tří německých Značek. A to ty značky (vyjma Audi) uznávám a beru! :-!
Fantastic
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 28. 6. 2006 23:05
Jasně. U tebe je to věc širšího postoje a tam je to trochu něco jiného. To je věc, kterou zcela chápu. Já, a teď se neuraž, bych zase z nějakého iracionálního důvodu nechtěl Renault. Ne konkrétní model, ale ta značka mi prostě není dost sympatická. Ačkoli několik konkrétních aut bych, asi třeba zvažoval, ale čistě z racionálních důvodů (i když u minulého Espace - se vstupy vzduchu na zrcátkách - ten se mi moc líbil a asi kdybych kupoval vůz této kategorie byl by někde na vrcholu žebříčku.)
Fantastic
neregistrovaný "dCi"
| 28. 6. 2006 23:12
V pohodě. Kdyby se každému líbil Renault, připadal bych si tu brzo, jako onen TDI řidič stříbrné Octavie. :-!
Fantastic
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 29. 6. 2006 00:13
:yes:
Fantastic
neregistrovaný "OZZY"
| 29. 6. 2006 22:00
A vo tom to je. :yes:
Fantastic
neregistrovaný "OZZY"
| 29. 6. 2006 22:17
Jsem přesvědčen, že rendlu nejde o to šokovat a být za každou cenu jiný. Když budete sledovat uplynulých 20-25 let zjistíte, že vždy se snažil přinést do automobolového světa něco nového. Počínaje designem,(kdo pamatuje na Fuego¨) přes všechny své patenty až třeba po futuristické stavby Vel Satis apod.Takový koncept Kalos to je mňamka.
Jasně, že šlápl vedle. Ale to je právě ta odvaha, která většině dalších chybí. Obzvlášť trapnej v tomto ohledu je pajcér a vyčkávač VW. Pak postaví svojí nabubřelou platformu, mediálně nás Čechy zmáknou a maj úspěch v kapse. To je ten pokřivenej vkus, kterej byl lidem vštěpován 50 let.Na druhou stranu jsem rád, že z toho nejsou stříbrno- octavomobilové.
Jinak klobouk dolu i před invencí a kreativitou dalších,citroen a italů všeobecně. Zejména design.
Ať žije Vel satis, ať žije rendl, jen tak dál kluci. Hlavně nebuďte tuctoví. :yes:
Fantastic
neregistrovaný "švihák"
| 2. 7. 2006 07:22
:yes: :yes: :yes:
Vel Satis 3.0 V6 Initiale
anonym
| 7. 7. 2007 17:21
Nemate nekdo zkusenost s upravou vykonu? ne, ze by 180 koni bylo malo, ale jakod druhy auto mam Imprezu WRX, a obcas je ten prestup moc znat :-), nikdy jsem nebyl na velkoseriovy auta typu VW concern, a jizda Vel Satisem to je samozrejme proti subarku valeni se na pohodlnym koberci, nicmene vic koni vic vi :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku