Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 2.2 HDI FAP: nový čtyřválec bi-turbo

Peugeot 407 letos dostal nový motor HDI, čtyřválec 2.2 HDI bi-turbo FAP s výkonem 125 kW a točivém momentu 370 Nm. Chcete o něm vědět více?
Zpět na článek
27. 6. 2006 11:01
neregistrovaný "M"
27. 6. 2006 11:06
neregistrovaný "M"
27. 6. 2006 11:16
neregistrovaný "mari"
27. 6. 2006 11:56
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:19
neregistrovaný "mari"
27. 6. 2006 12:08
neregistrovaný "M"
27. 6. 2006 12:19
neregistrovaný "mari"
27. 6. 2006 11:24
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 11:43
neregistrovaný "hoborg"
27. 6. 2006 11:50
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:04
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:10
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:14
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:55
neregistrovaný "eda.nezbeda"
27. 6. 2006 12:09
neregistrovaný "hoborg"
27. 6. 2006 12:27
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 15:42
neregistrovaný "JJK"
27. 6. 2006 22:35
neregistrovaný "Jyrki"
27. 6. 2006 23:52
neregistrovaný "misoo"
27. 6. 2006 23:06
neregistrovaný "907"
27. 6. 2006 11:35
neregistrovaný "Vlado"
27. 6. 2006 12:12
neregistrovaný "M"
27. 6. 2006 11:38
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 11:47
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 11:52
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 11:53
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 11:56
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 11:43
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 11:48
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 11:57
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 12:07
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:09
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 12:00
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:01
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:07
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 12:12
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:14
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:16
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:21
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:23
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 12:26
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:33
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 12:36
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:36
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:14
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 12:15
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:25
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 12:32
neregistrovaný "manitou"
27. 6. 2006 12:35
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:53
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 12:47
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 17:44
neregistrovaný "manitou"
27. 6. 2006 20:10
28. 6. 2006 08:16
neregistrovaný "manitou"
27. 6. 2006 12:35
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:49
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 12:23
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:27
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 12:41
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 12:43
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:49
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 12:52
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 13:24
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:22
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 13:14
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:50
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 13:22
neregistrovaný "maverick"
27. 6. 2006 13:42
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 13:51
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:05
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 13:23
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 13:12
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 13:29
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 13:46
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:13
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:31
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:46
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:56
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 13:53
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 13:58
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:03
neregistrovaný "Jirka"
27. 6. 2006 14:08
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:26
neregistrovaný "Gabrosh"
27. 6. 2006 16:52
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:13
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 14:00
neregistrovaný "Jirka"
27. 6. 2006 14:18
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:28
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:34
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 14:41
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:44
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:50
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 15:06
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:29
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 14:19
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 14:21
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 16:13
neregistrovaný "Jirka"
27. 6. 2006 16:17
neregistrovaný "Jirka"
27. 6. 2006 16:45
neregistrovaný "Paja"
28. 6. 2006 09:35
neregistrovaný "Jirka"
27. 6. 2006 13:57
neregistrovaný "Jirka"
27. 6. 2006 13:36
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 13:53
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:06
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 14:13
neregistrovaný "parre"
27. 6. 2006 14:13
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 14:30
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 14:35
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:18
neregistrovaný "parre"
27. 6. 2006 14:28
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 14:32
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 14:48
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 14:51
neregistrovaný "Alessio"
28. 6. 2006 00:04
neregistrovaný "misoo"
27. 6. 2006 14:30
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 14:34
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 14:35
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:51
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 14:55
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 15:13
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 20:49
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 14:39
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:47
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 14:48
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 15:05
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:11
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:13
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:18
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:27
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:38
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:46
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:05
neregistrovaný "mari"
27. 6. 2006 15:09
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:21
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:23
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:35
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:46
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:51
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:58
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:34
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 15:43
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:44
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 14:47
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:50
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 20:46
neregistrovaný "anonym"
27. 6. 2006 20:49
neregistrovaný "Alessio"
neregistrovaný "M"
27. 6. 2006 11:01
Turbo
Jen tak mimochodem jsou to sice dve mala turba ale kazde je jine, nebo konkretne kompresory jsou jine u turbiny si nejsem jist
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "M"
27. 6. 2006 11:06
Re: Turbo
Tak uz to mam i turbiny jsou jine, takze asi tak.
neregistrovaný "mari"
27. 6. 2006 11:16
DOBA NAFTOVÉHO TEMNA...
.. nastupuje :-) . Můžeme mávat rukama jako bychom chtěli zastavit splašené koně, ale není to nic platné :-) . Kdo to nezažil-neuvěří: je to doslova návykový pocit když auto ve dvou tisících začíná doslova ujíždět pod rukama. Není žádnou vyjímkou když v běžném provozu dovede dvoulitr v naftě pořádně prohánět šetiválcový benzín ;-) :yes: . Nevýhodu nafty vidím ve velké hmotnosti motoru, tudíž se jí nechce tak lehce zatáčet jako benzínu. Důležitá správa: Velice podobný-ne-li dokonce stejný motor dostane budoucí Mondeo :-) ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 11:56
Re: DOBA NAFTOVÉHO TEMNA...
Spíš doba policejního temna...proti tomu je všechna nafta světa ambrózie... :no:
neregistrovaný "mari"
27. 6. 2006 12:19
Re: DOBA NAFTOVÉHO TEMNA...
:-)
neregistrovaný "M"
27. 6. 2006 12:08
Re: DOBA NAFTOVÉHO TEMNA...
jo je to stejny motor
neregistrovaný "mari"
27. 6. 2006 12:19
Re: DOBA NAFTOVÉHO TEMNA...
:-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 11:24
Vecny dotaz...
"Motor 2.2 HDI FAP je u modelu 407 spojen s manuální šestistupňovou převodovkou ML6C, oblíbenou pro svůj jízdní komfort, přesnost a rychlost řazení.." To by byla prvni prevodvka od Peugeotu, ktera je presna... ;-)
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "hoborg"
27. 6. 2006 11:43
Re: Vecny dotaz...
:] to bude asi obecnej problem francouzu ze jim ty prevodovky moc nejdou. Ja mam zkusnosti hlavne s Citroenama, ale je to fakt hruza. I u novejsich z toho mam vzdycky pocit ze je ta saltpaka volne polozena v kyblu a radi se tim ze ji polozim na jinou stranu. zvyknout se na to casem da, ale tak nepresny razeni jsem fakt nezazil.. Myslim ze by francouzi udelali dobre kdyby si ty prevodovky nechali delat od japoncu :] ale i moje stara Fordi popelnice '90 je na tom lip :] // u Peugeotu nevim, nikdy jsem zadnej neridil
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 11:50
Re: Vecny dotaz...
Clovece, mozna je to jenom uhel pohledu..me zas nejak u Fabie nesedelo, ze radicka nekladla zadnej odpor..tak nevim. A rozhodne me pobavilo u recenze na 207, ze se muze obcas povest zaradit jiny stupen, to musel mit autor dobrou opici >:D
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:04
Re: Vecny dotaz...
Zajiste se shodneme, ze Peugeoty jednoduse exaktne chodici razeni nemaji, s trefenim se do spravneho "kvaltu" jsem treba u 307 problem nemel, ale bylo to jako kdyz kvedlate hustou polevku. Rekl bych takove nemechanicke. K Fabii, ta ma presnost razeni vyssi, ale jako etalon bych ji taky nevedl. Krasne razeni jsem zazil v Accordu 2,2 Vtec...treba.
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:10
Re: Vecny dotaz...
Ja to spis nechapu z toho duvodu, ze to je snad jejich firemni filozofie, ze jinak by byli "uplne dokonali" >:-[] Na prevodovky se remca uz snad 15 let a oni s tim nic neudelaji?
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:14
Re: Vecny dotaz...
Nevim, zda Ford oproti PSA pouziva jine prevodovky ke spolecnym motorum, pokud tomu tak je, pak frantiky nepochopim, pokud prevodovky sdileji, pak se jedna o obrovskou zahadu...
neregistrovaný "eda.nezbeda"
27. 6. 2006 12:55
Re: Vecny dotaz...
A co kdyz je to cele jen v adaptaci a maji jinou kulisu. Prevodovka je stejna az na "drobnosti" jako je radicka, kulisa a pripojeni do kastle ...
neregistrovaný "hoborg"
27. 6. 2006 12:09
Re: Vecny dotaz...
nejde o odpor, taky mam radsi trosku odporu, a ne tak jak je to u fabie nebo oktavky (ale tam mam hlavni problem s posilovacem rizeni a schazejici zpetne vazbe).. to co jsem se snazil popsat je ze razeni ktery jsem zazil u Citroenu ma proste hrozny vule. nenapada me lepsi slovo nez "vykvrdlany" :] a tohle bylo i u celkem novejch citroenu. jak jsou na tom ty uplne soucasny netusim
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:27
Re: Vecny dotaz...
Ono to není tak hrozný, ale na řazení malíčkem to halt není no :-)
neregistrovaný "JJK"
27. 6. 2006 15:42
Re: Vecny dotaz...
Jazdim C4 a fakt to radi jak na Ikaruse. Niekedy dokonca vyhodi spiatocku a ne a ne ju znova zaradit. Najlepsie co som zazil bol jednoznacne Subaru Forester. :-!
neregistrovaný "Jyrki"
27. 6. 2006 22:35
Re: Vecny dotaz...
Taky jezdim C4 a pred tim jsem mel 106-ku. Nevim jestli mam takovy stesti, nicmene to razeni sice neni nejlepsi, ale vylozene takhle spatne bych ho taky nepopisoval. Sluzebni Octavie jsou na tom hur a uplne nejhorsi zazitek jsem zazil s Mazdou 323.
neregistrovaný "misoo"
27. 6. 2006 23:52
Re: Vecny dotaz...
ja som mal rok C4 a teraz mam focusa. je to nebe a dudy, saltpaka v C4 je dlhsia, gumenejsia, nepresnejsia, obcas nejde zaradit pozadovana rychlost, hruza... vo focuse presny opak, saltpaka posobi velmi stabilne a je jemna a presna zaroven ! podla mna najlpsia v nizsej strednej !! ;-) :yes:
neregistrovaný "907"
27. 6. 2006 23:06
Re: Vecny dotaz...
Taky jsem čet už hodně kritiky na převodovky od Peugeotu, Takže mě poznámka typu "občas jenom hádáte co jste právě zařadili" vůbec nepřekvapuje. Mám ale projetou jejich skoro celou modelovou řadu a nějak mi to nepřijde, asi jsem si zvyk...A jestli má někdo pocit že řazení je u Peugeotu nemechanické, tak ať se projede v 207, ta tenhle "zážitek" posouvá na jinou úroveň.
neregistrovaný "Vlado"
27. 6. 2006 11:35
Zivotnost
Je to super,ale kolko to vydrzi?.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "M"
27. 6. 2006 12:12
Re: Zivotnost
standardne se tento motor testoval na 330 tis km, ale na tuto hodnotu se testuej i VW takze je to takova normalni hodnota s tim ze se obecne udava zivotnost 250tis km.
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 11:38
Černý střelec na D1..
šach, mat! Dobře rozehraná partie s jasným vítězem. Kdo zná podvozek 407 a jeho vytříbené, čitelné chování s pořádnou dávkou zpětné vazby, ten ví, o čem píšu. Černá střela na nízkých "Hortazkách" se stříbrným pohledem xenonů bez klišovitého pouťového efektu.. Kůže v rukách sebou nervózně cuká a zpětné zrcátko ukazuje vzdalující se siluetu "konkurenta" ve stříbrné šedi hrnoucího se ke krajnici ve snaze držet krok se lvím sprintem. První domky blízké vesničky skrývají modrou Fabii s kožní vadou na nose... kruciš, 5 bodů!!! >:-[]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 11:47
Re: Černý střelec na D1..
>:-[] >:-[] ;-\ :-( :-( :-( :no: Ale zas proto to má 200Nm už při volnoběhu-po městě zařadíš za 6 a projedeš Prahou z Proseku až na Nuselák..tam s úšklebkem podřadíš na 5 a dojedeš až na Chodov...pak tě konečně čeká D1...jízda tvého života...a ty víš, že těch 5 bodů za to stálo.. >:-[]
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 11:52
Re: Černý střelec na D1..
;-) Ale jen 2,4 X... pak už to je na veřejně prospěšné práce :no:
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 11:53
Re: Černý střelec na D1..
:-( Odlepuju obrázky ze skříně jako Lucie než šla do školy...už zbývají jen 4... :no: :no:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 11:56
Re: Černý střelec na D1..
:-) :yes:
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 11:43
Nicméně..
se těším jako malý kluk, až si vyzkouším roli zákazníka :yes:
A na ty protáhlé obličeje koncernových závodníků >:-[]
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 11:48
Re: Nicméně..
Myslíš ty f maximálním eReSu 2.0TDi f kumbále? :yes:
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 11:57
Re: Nicméně..
Inu i ty. 407 je o podvozku a gripu, o 1G v bočním a o vědomí sériové nadřazenosti.. ale všechno má své meze a všechny tři fyzikální zákony stojí jako sudičky nad kolébkou s nízkoprofilovými osmnáctkami... ;-)
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:07
Re: Nicméně..
:-) :yes:
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 12:09
Re: Nicméně..
;-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:00
Re: Deziluze
Nejsem ten "f" ale jen si dovoluji podotknout, ze OII RS ma pomer vaha/vykon 11,44kg/kw a 4,08kg/Nm, kdezto 407 prinejlepsim (vychazim z hmotnostnich udaju 2,0HDI, realne vsak bude hmotnost o cca 50kg vyssi) 12,64kg/kw a 4,27kg/Nm. Takze podvozkove je P407 jedna z nejlepsich predokolek na okresky (bez der), ale ma prilis vysokou hmotnost na to, aby jste byl za jejim volantem imunni vuci koncernovemu tdi v RS... ;-)
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:01
Re: Deziluze
v primce...dovetek
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 12:07
Re: Dieseluze
Ehm, on čas a (především) příležitost ukáže. Jedna věc je výkon, druhá jeho průběh a třetí, jó ta třetí se nazývá poměr rozložení hmotnosti na nápravách, čili setrvačné hmotě za tou zadní. Není to nějaké moje akademické blouznění, měl jsem možnost vyzkoušet...
Jede! Hm, jede pěkně, príma to táhne... trochu utáhneme.. aghrrr, uá, sakra... tak to zase trochu srovnáme, nějak nám to vyplavalo :-)
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:12
Re: Dieseluze
To se stale spise bavime o zakroucenych silnickach II. a III. tridy. Tam rychlost oproti jinym predokolovym sedanum nezpochybnuji (tedy az na AR159), ale mam obavu, ze o 2 metraky vetsi hmotnost se projevi ve zrychleni v primce...nota bene, kdyz to beres ciste fyzikalne, tak 200kg udela hodne i v zatazkach... ;-)
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:14
Re: Dieseluze
Ale ten bagl...ten proste neodpares... :-)
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:16
Re: Dieseluze
Paradoxne ten bagl muze pri koncepci vse vpredu spise prospet diky dovyvazeni vozu blize k idealu 50/50 ;-)
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:21
Re: Dieseluze
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 12:23
Re: Dieseluze
Tak o tom ani potom, lze jen souhlasit. Nejsem si jistý těmi dvěma metráky, ale Peugeot nikdy s výjimkou 206 nebyl právě muší váha. Ještě jsem nevyzkoušel, nemohu hodnotit, ale věřím, že momentový průběh dvoustupňového přeplňování dokáže mnohé kompenzovat... Navíc, 407 se neprofiluje jako sportovní vůz s továrními úpravami. Bezmála rodinná sériovka jako důstojný konkurent takové kategorie vozů má moje (už tak jisté) sympatie.. Silnice jsou ale plné i jiných dieselových "Stříbrňáků", ne jen O2RS >:-[]
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:26
Re: Dieseluze
:yes: já jsem ji nadhodil jen proto, že existuje i koncernová varianta, před kterou bychom měli být ostražití ;-) A propo, 206 tuším váží víc než O1
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 12:33
Re: Dieseluze
;-)
Žertére >:D
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:36
Re: Dieseluze
>:-[]
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:36
Re: Dieseluze
Ty jsou tak tezke, ze muzes byt v klidu! >:D
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 12:14
ADIE, NATURAL
Natřískané silnice, černé body i za to, že za jízdy žvejkáš, omezená rychlost... to vše stojí proti vysokovýkonným benziňákům. Nafta, zejména CR dnes už je na takové uživatelské luxusní úrovni... a tak silná ve středních otáčkách, že bys musel bejt bláhovej, abys do běžného auta, ať už je to nižší střední či střední cpal benzín. Musíš prostě vědět, že ten naftovej kovboj s tím neskutečně lítá... za 7 na sto... to ty, s nártem lehkým jak motýlí křídlo dokážeš taky... ale jedeš jak s hnojem. Samozřejmě, že koupit 911 v naftě může jen ignorant... ano, tam prostě benzím pasuje... do každého sporťáku. A ty máš snad sporťák? Nemáš... Tak proto ten uvážlivej kovboj bere naftu. Až si jednou, jako druhý auto, koupíš pro radost Caymana... oba víme, co tam bude bublat. Ovšem, vlez si třeba do Focusu a vyzkoušej ho v naftě... už tě z něho nevyndaj... takovej je to pokrok. A ta 407? Jen si ji zkus. Sejmeš v dlouhým táhlým, koho si zamaneš... A skoro ani nepoznáš, že jedeš naftu. Tak se rozhodni...
Rozbalit vlákno
56
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:15
Re: ADIE, NATURAL
Ty jsi dnes TRENDSETTER! ;-)
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 12:25
Re: ADIE, NATURAL
Jak sleduju vývoj nafťáků... je to jasné. ;-) Myslím, že jsem nenapsal nic novátorského, že to takhle vnímá většina.
neregistrovaný "manitou"
27. 6. 2006 12:32
Re: ADIE, NATURAL
Vím, že to bude opět zaonačeno jinam, ale prozradil bys mi sladké tajemství co ti bublá v tvý nový káře, nafta nebo benzín ?
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:35
Re: ADIE, NATURAL
Alkohol! >:-[] >:D
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 12:53
Re: ADIE, NATURAL
>:-[]
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 12:47
Re: ADIE, NATURAL
Manitou, stokrát jsem tu psal, abys nespojoval mé texty s mou osobou, s mým životem. Já tu miluju řadu kolegů (tebe občas) pro jejich intelekt, pro jejich schopnost napsat originální příspěvek, který mě, tu rozesměje, tu rozpláče, tu na*ere... prostě pro jejich schopnost formulovat myšlénky... Ale čím kdo jezdí... přiznám se... mě nezajímá vůbec. Pokud bych měl být přesto tak nějak k tobě mile a člověčensky otevřený... (opravdu se přiznám, že nechápu, jak by někoho mohlo zajímat čím jezdím), pak snad jen - neuhádl bys v čem jezdím, a jezdím v tom, co by se ti moc líbilo. Možná.
neregistrovaný "manitou"
27. 6. 2006 17:44
Re: ADIE, NATURAL
GTI, koukám, že jsem ti šlápl na kuří oko. Nikdy jsem tu nechtěl osobní zpověď, kdo čím jezdí. A už vůbec ne od tebe. Mates se třeba přiznal sám, vlastně přiznal ... on to nikdo od něho ani nechtěl, prostě to dal do placu, stejně jako třeba misoo. Proč jsem se však ptal tebe na pohonné hmoty, které čerpáš ? Protože by mne to zajímalo z pohledu jakým způsobem jsi napsal svůj příspěvek v kontrastu s tím jak kolikráte přelétávaš ve svých názorech. Nezajímá mne třída, nezajímá mne značka ani model, zajímal mne pouze motor, co papá. Tvé právo neodpovídat jsi využil, konec, tečka. PS: další dílek do skládačky ;-)
27. 6. 2006 20:10
Re: ADIE, NATURAL
Na nic jsi mi nešláp, Manitou... já nejsem přece mates. Jeho právem... nebo nevím jak to vhodněji napsat, abych se ho nedotkl, bylo tu napsat třeba i to, s čím jezdí i jeho manželka. Na tohle mám sice názor ale prezentovat ho tu nehodlám. Je přece krásné, že jsme každý jiný. Třeba já... absolutně si nedovedu představit, že bych tu napsal, čím jezdí manželka má. Proč taky? Ale abys mě správně pochopil... já nikoho, ani Matese nekritizuji... jen... prostě... asi jako ty... mám na skoro všechno názor... ;-) A mě opravdu nezajímá v čem jezdíš třeba ty... V žádných názorech nepřelétávám. Nebo mi snad chceš podsouvat, že miluju i hybrid - psí spřežení a piliňáky, jako Jarda s Bertoňákem? Pokud jsi zkusil naftu i benzín v různých variantách a různých časových rovinách, jistě jsi zaregistroval razantní nástup nafty. Mimochodem, pojem "naftovej kovboj" jsem sem vnesl já... to je ten, co shání kanystry nafty z bagru od kámoše za deset... těma opravdu opovrhuji. Nedávno mě tu někdo poučil, že moderní, zejména CR motory by to už nepapaly... sláva :-) Paradoxně tu asi bude ubejvat aut na naftu... :-) P.S. Velmi cením samet benzínových motorů...
neregistrovaný "manitou"
28. 6. 2006 08:16
Re: ADIE, NATURAL
Myslím, že jsi to špatně pochopil, ale raději toho nechme. Psal jsem to už jednou, v kontrastu některých tvých příspěvků mne zajímalo na co jezdíš. Položil jsem otázku a čekal, zda odpovíš. Neodpověděl, ale to je tvoje právo, volba, rozhodnutí. Nic s tím nenadělám a vlastně ani nechci (nelze přece někoho k něčemu nutit). Zdá se mi, žes to pochopil jako útok na tebe - s čistým svědomím ti sděluji, že to tak myšleno nebylo. PS: Nedávno jsi tu psal, že svoji novou káru proháníš již 3 měsíce a tak nějak předpovídám co by to mohlo být za značku, leč není nic krásnějšího než jen hádat a domnívat se, proto jsem také psal o tom, že nechci vědět ani třídu atd. Třeba se ve svém odhadu někdy utvrdím in natura. A tím nemyslím, že se sejdeme na Kolbence v servisu Lexu >:-[]
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 12:35
Re: ADIE, NATURAL
Nedavno jsem cetl glosu Chrise Harrise, kde popisoval jak se svoji 911 nebyl schopen na zatackovite silnice predjet Accord CDTi.. ;-) Jinak minuly tyden jsem mel moznost najet par km s Avensisem 2,2DCat 177PS, nemel najeto ani ctyrciferne cislo, takze bylo nutne brat jeho vykony s rezervou, ale presto mezi 2000-3500 to byl opravdu prijemny (dobra brutalni) zatah, pritom vsak s velmi kultivovanym projevem a spotrebou stylem brzda plyn okolo 7l/100km. Zastavba do Lexu asi neprobehla bez uhony na kultivovanosti, ale v TA funguje temer dokonale!
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 12:49
Re: ADIE, NATURAL
Harrise jsem četl... velmi pravdivé. A tvá zkušenost to jenom potvrzuje.
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:23
Re: ADIE, NATURAL
Jo, je to paráda, když snídáš jednoho za druhým a dojezd pořád 1000km :-) A když občas okusíš..pssst..dvoustovku..víš, že tě ten adrenalin přišel na +100Kč...paráda :yes:
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 12:27
Re: ADIE, NATURAL
Pocta ;-) :yes:
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 12:41
Re: ADIE, NATURAL
Ale prdlačky. Ne, nepodléhejme tomu, že jenom diesel je naše budoucnost, to je přání automobilek, aby na nás víc vydělaly. Alespoň v té nižší střední, tu si přece kupují i lidé pro své soukromé účely a pokud s ním nenalítají víc než min nějakých 30 za rok, tak se jim ta černočerná obluda v motorovým prostoru neoplatí. Počítat snad umíme všichni, ne? :yes: A v dlouhým táhlým? Ať si ta 407 HDI letí, jestli se teda stihne zařadit před horizontem v euforii z rychlosti, já si ji pak vychutnám v těch serpentinách co následují... >:D
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 12:43
Re: ADIE, NATURAL
Na serpentinach 30+ za rok nenalitas, leda bys byl ridic linkoveho autobusu nekde v horni dolni :-) pocitat snad umime vsichni ;-)
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 12:49
Re: ADIE, NATURAL
Ty serpentiny nesouvisely s tím kolik nalítáš.... ;-) To tady jenom krotím tu eforii ze spojení P407 (jediného slušného peugeotu současnoti) a motoru 22 HDFI v dlouhým táhlým... všechno má své pro a proti... :-!
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 12:52
Re: ADIE, NATURAL
Máš pravdu... a pro naftu v sedanu jsou jenom pro... Pro jsou také pro sportovní benzín, ovšem benzín v běžném sedanu... tam už je to dnes - proti. Tak, jako nafta ve sporťáku.
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 13:24
Re: ADIE, NATURAL
věřím našim východním přátelům, že pro záchranu benzinového motoru v autě udělají maximum... >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 14:22
Re: ADIE, NATURAL
:-)
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 13:14
Re: ADIE, NATURAL
Ale ony s tím právě souvisely, až moc ;-) viz GTI.
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 12:50
Re: ADIE, NATURAL
Ale s čím si ji vychutnáš... jedině s třílitrem v turbu... za 18 na sto.
neregistrovaný "maverick"
27. 6. 2006 13:22
Re: ADIE, NATURAL
Hi,
posledni mesic jsem mel moznost si vyzkouset 2 zajimave motorizace k diskusi benzin vs. nafta. Mam Mondeo kombi 2.2 TDCi, predtim jsem mel Focus kombi 1.6 benzin. Mel jsem na pul dne pujceny novy Focus ST 5D (2,5l 5valec) a stavajici Mondeo ST kombi (3,0l 6valec). Jizdni vlastnosti Focuse i Mondea ST jsou super (do zatacek nebrzdis, jen motas volantem), ale pak jsem si sedl do sveho normalniho naftoveho mondea (114kW, 360-400Nm) a uz mi obe STcka motoricky tak vyjimecna neprisla. A po cca 14 dnech jsem byl rad, ze mam 2,2 TDCi - a duvod? Pri podobne razantni jizde mam v nafte prumernou 7l, dlouhodobou 5.8, ale u obou STecek byla 15.... A to uz je u soukromeho auta rozdil...
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 13:42
Re: ADIE, NATURAL
Potom jsi jezdil s ST tak na 30%, ale jinak věřím, že pocit zátahu v tom rozmezí dvou tisíc otáček je velmi podobný a na rovném úseku silnice v tuto chvíli budou i podobně rychlé... Chápu všechny výhody nafty ve střední třídě... Ale to je všechno.
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 13:51
Re: ADIE, NATURAL
Víc chápat nepotřebuješ..s vidinou bodového systému bys musel být velká buržoazie, abys sis kupoval 2,5l benzín jenom na okruh... ;-)
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:05
Re: ADIE, NATURAL
Změřili tě někdy na opuštěné okresce někde mezi vesnicemi? Mě ne... :yes:
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 13:23
Re: ADIE, NATURAL
V nižší střední s menším benzínovým motorem... :yes: ;-)
neregistrovaný "Perun"
27. 6. 2006 13:12
Re: Vychutnej si svého kozla..
a nebo to STIčko, pokud ho máš >:-[]
Ale asi ne a v takovém případě by mě velmi, ale velmi zajímalo, jakou zbraní míříš na lva? Aby ti ta ochutnávka trošku nezhořkla :-!
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 13:29
Re: Vychutnej si svého kozla..
Na lva, na lva mířím čímkoliv! Možná vyjma 407, která patří ve své třídě k tomu lepšímu středu, v současné době peugeot nemá pořádný auto! Od dob 106, 205 a 306 nevyrobil peugeot stejně dobré auto v následující generaci, zůstal ve svém vlastním stínu, zubožený a slabý! Podívej se na 207. Ihned co přišla, ozvalo se pár nadšených výkřiků a pak se zařadila do masy a šedi průměru... Co nabízí krom vyfouklých tvarů? Nic. Nic lepšího v technice, designu, nikde. Je sice prostorná, ale těžká, pomalá, bez jiskry a v lepší motorizaci a slušnější výbavě příliš drahá. Takže jsem úplně klidný... A ta 407? Myslíš, že někdy bude stejně dobrá jako 405 ve své době? Každý nechť si odpoví sám...
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 13:46
Re: Vychutnej si svého kozla..
Tohle zavání velkým flamem, opatrně na něj! >:-[] Dnes se rozdíly mezi třídami stírají, proto je tak těžké navázat na úspěch předchozí generace...a propo, kolik už jsi viděl 207 v provozu, že na ni pliveš?
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:13
Re: Vychutnej si svého kozla..
Pár už jich jezdí, ale co na tom kolik jich jezdí? To nesouvisí s mým vnímáním toho, jaké auto je...
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:31
Re: Vychutnej si svého kozla..
Podle mě souvisí...nemůžeš hodnotit jenom podle ultrazvuku to, co se ti ještě neplete pod nohama... ;-)
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:46
Re: Vychutnej si svého kozla..
206 taky jezdí jak bakterií a přesto si myslím, že toto auto nikdy nemělo sjet z pásů... >:-[]
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:56
Re: Vychutnej si svého kozla..
>:D >:D >:D v tom případě končím diskusi na téma 207 :-)
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 13:53
Re: Vychutnej si svého kozla..
P405 se stala legendou, prisla s uhlazenymi tvary od Pininfariny, ktere byly u Peugeotu platen jeste na zacatku devadesatych let, mela vse, co jste si tenkrat od stredni tridy mohli prat. Prostor, pohodli i highendovou variantu. Jeste P406 vychazela ze zhruba stejne idee, pak vsak Peugeot zrejme pod vahou uspechu v motoristickem sportu pro nektere mozna nepochopitelne obratil. P407 nebude nikdy tak masovym vozem jako P405 a evidentne k tomu ani urcena neni. Ja jsem rad, ze P nasel odvahu prijit s necim jako je prave 407.
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 13:58
Re: Vychutnej si svého kozla..
Spojení 405 a uhlazené tvary bych zrovna moc nevykřikoval, to už spíš 406 po faceliftu, ta bude designově použitelná i za 4 roky (samozřejmě na 17" ;-) ) 406 a 407 je v bezpečnosti rozdíl dvou generací, a to je hlavní plus vývoje aut. Že je krásná, o tom žádná. Bazaroví kovbojové se po ní za pár let umlátí...teď je za milion v plný v kombíku moc drahá.
neregistrovaný "Jirka"
27. 6. 2006 14:03
Re: Vychutnej si svého kozla..
Tak se podívej na boční siluetu 405. Jo Pininfarina odvedl kvalitní práci. :yes:
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:08
Re: Vychutnej si svého kozla..
Neumíš se na to podívat v kontextu doby. To co nabízí dnes 407 v technice a bezpečnosti nabízí dnes i její konkurence. Její výhodou je vzhled a jistá schopnost pohybu po cestách. :yes:
neregistrovaný "Gabrosh"
27. 6. 2006 16:26
Re: Vychutnej si svého kozla..
No nevim, jestli vis co pises. Asi jsi se nepodival na technicke specifikace toho auta, ale jen pro představu: Speciální přední rám - ochrana chodců, přední náprava ze soutěžních 405 a 406, bi-turbo čtyřválcový motor, kolenní airbag pro ridiče... Ve své třídě?
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 16:52
Re: Vychutnej si svého kozla..
speciální přední rám - nevím, možná to ostatní mají, akorát se to třeba jinak jmenuje. kolik automobilek zahrnuje do vývoje ochranu chodců typu vystřelovací kapoty apod.... Přední náprava z čeho? Soutěžní 405? Ta už musí být dávno překonaná nebo je to dnešní standard - je to víc než 10 let zpátky. Soutěžní 406 neznám. Motor ještě ani nejezdí, ale svými výkonnostními parametry nevyčnívá. Na kultivovanost si musíme počkat. Kolenní airbag má za příplatek i toyota yaris...
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 14:13
Re: Vychutnej si svého kozla..
Vis jak vubec P405 vypada? 406 po faceliftu naopak brousila hrany, specialne predni masky a svetel...Jinak P407 v plne polni s 2,0HDI u prodejce s trochu smlouvani sezenes za 750k ;-)
neregistrovaný "Jirka"
27. 6. 2006 14:00
Re: Vychutnej si svého kozla..
Highendovou variantu myslíš 405 T16 :yes: .
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:18
Re: Vychutnej si svého kozla..
Jo, další věc, kterou dnes pežout neumí... Kdysi měl v každé své řadě bonbónek. Kvalitní bonbónek. A určitě se špatně neprodávali. Škoda, že tak klesl... Dodnes patří tyto vozy i přes své stáří k tomu lepšímu, co člověk na cestě potká a vždy ho po úsměvu jenom zamrzí... ;-\
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:28
Re: Vychutnej si svého kozla..
Tobě se může zdát, že klesl, někomu zase, že je to pragmatikcý přístup. Tenkrát byla jiná doba..obyčejná auta tolik nelítala. Dneska ti vrcholová benzinová verze ubere proti "sérii" 3 sec. na zrychlení z 0-100 a přidá 100% spotřeby... Navíc, počkej na 207 RC, to si Peugeot nemůže dovolit nevypustit, každá automobilka HH má ;-)
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 14:34
Re: Vychutnej si svého kozla..
Obycejna auta tolik nelitala u nas...tak je to. Nicmene na top vykon, tedy 220km/h a zrychleni z klidu na 100km/h pod 9s, stacil P405 Mi16 s dvoulitrovym sestnactiventilem, dnes je na to 3,0V6 bez jakychkoliv sportovnich ambici. Ty dva vozy se nedaji srovnat, drive to byl top model pro radost z jizdy, dnes je to manazersky vuz pro dalnice. poznamku se spotrebou jsem nepochopil, vina bude zrejme na me strane...
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:41
Re: Vychutnej si svého kozla..
Ty to pises, jako kdyby ve Francii jezdili vsichni s Mi16..i tam to bylo silne auto..a ta spotreba..preci si par vlaken vyse a bude to jasne :-) Jakkoliv nechci srovnavat Mi16 s dnesnima naftakama, to bych se neopovazil.
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:44
Re: Vychutnej si svého kozla..
>:D >:D Ale vrcholová verze nemusela být vůbec překoňovaná (106 rally - o kolik byla rychlejší než 106 XSi?), tam jde i o jiné věci než jen výkon motoru. A když jsme u těch sekund? Víš co to je rozdíl 3s ve zrychlení z 0 na 100? To je jiná dimenze!!! A se spotřebou to není taky tak hrozné. :yes:
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:50
Re: Vychutnej si svého kozla..
Tak kdyby ty 3s nebyly poznat, tak by to asi nevyráběli :-) Pro mě ale má pramalý význam, jestli se rozjedu na 100 za 10s nebo za 7. Zvlášť když mě čeká hodinová cesta ;-)
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:06
Re: Vychutnej si svého kozla..
Tak potom pro tebe nejsou určeny ty bonbónky v daných modelových řadách a je zbytečné o nich jakkoliv diskutovat.
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 15:29
Re: Vychutnej si svého kozla..
To je skoda, pak asi nikdy nepoznas rozkos z rizeni... ;-)
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 14:19
Re: Vychutnej si svého kozla..
Jiste pohon 4x4, myslim, ze davala 200k, coz je hodnota se kterou dnes jezdi GTI. Nicmene i Mi16 byla fantasticka a jeste v 95 jsem o ni uvazoval, ale vsechny byly totalne slitane predchozimi majiteli. P405 byla pro Peugeot, stejne dulezita jako P205. A mate pravdu, ze podobne skoky se povedou malokdy. Obecne 80-ta leta byla velmi plodna, skok ktery se podaril Fordu se Sierrou, Audi s typem 100 a pozdeji 80, VW s Passatem B3 dnes jiz zrejme nenastane. Nevim, ze by mne dalsi modely (s vyjimkou AR156 tak vzaly)... :yes:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 14:21
Re: Vychutnej si svého kozla..
:yes: :yes:
neregistrovaný "Jirka"
27. 6. 2006 16:13
Re: Vychutnej si svého kozla..
Jo používala 4x4 (Torsen). Motor při plným kalupu dával 159Kw a 318Nm (turbo navyšovalo plnící tlak z 1.1 na 1.3bar). Z 0-100 km/h za 6,5s a maximální rychlost 235km/h. Tady přidávám zajímavý odkaz
neregistrovaný "Jirka"
27. 6. 2006 16:17
Re: Vychutnej si svého kozla..
A sakra odkaz někam zmizel, takže napodruhé [odkaz]
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 16:45
Re: Vychutnej si svého kozla..
Krasna technicistni vecicka...ano tyto bonbonky z nabidky Peugeotu zmizely, dokonce i BX melo svoji sportovni variantu, byt s nepreplnovanym dvoulitrem. Jestli si dobre pamatuji, Mi16 i Turbo mely obe prekrasne tvarovane sedacky, ktere jsem nekde slysel trefne nazvat "pornografickymi"! :-)
neregistrovaný "Jirka"
28. 6. 2006 09:35
Re: Vychutnej si svého kozla..
Jo vypadají dobře (kůže-alcantra) a jsou velmi pohodlná. Tady jsou v celé kráse [odkaz]
neregistrovaný "Jirka"
27. 6. 2006 13:57
Re: Vychutnej si svého kozla..
Jo 405 na začátku 90. let to byla sakra kvalitka. Ne nadarmo získala titul auto roku. S ní udělal Peugeot velký skok ve všech směrech. S novou generací (406) už skok nebyl tak razantní. Ale to se povede málokomu. Vzpomeňte na Alfu 156.
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 13:36
Varianty:
Logické varianty motorizace: Turbobenzín (chci top výkon a benzín mě netrápí) , velký atmosféra benzín (pocit nadřazenosti a síly, cena mě nesere), diesel nad 2 litry (chci velkou atmosféru benzím, ale nemám na provoz),diesel pod 2 litry (jezdím hodně,nechci drahý auto), benzín pod 2 litry (jezdím málo)
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 13:53
Re: Varianty:
Sušeji už jsi naše cuore sportivo pohřbít nemohl >:-[]
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 14:06
Re: Varianty:
>:-[]
neregistrovaný "parre"
27. 6. 2006 14:13
Re: Varianty:
precetl jsem si tvuj vycet nekolikrat a musim uznat zes to trefil. Je to jako par bodu do bible auto.cz :-!
neregistrovaný "Charger"
27. 6. 2006 14:13
Re: Varianty:
>:D :yes: >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 14:30
Re: Varianty:
....bohužel. Jsem rád suchý. Mám rád sucho. praktikuji suchý humor a vlhký sex...a jezdím v subaru. To mě myslím vystihuje dokonale ;-) >:D
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:35
Re: Varianty:
>:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "parre"
27. 6. 2006 14:18
Re: Varianty:
...jeste jsem chtel dodat ze presne tohle jsem bolestne nedavno resil. Mel jsem na misce vah dva motory se stejnym obsahem 3, se sesti valcema pekne v radce za sebou a nemohl jsem se rozhodnout, ale vubec...
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 14:28
Re: Varianty:
Jak presne...(bohuzel ;-\ ) >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 14:32
Re: Varianty:
zapoměl jsem: 2,5l benzín atmosféra v Legacy (jezdím dobře, jezdím rád) >:D
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 14:48
Re: Varianty:
... na benzín dá tatínek... ;-) :-)
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 14:51
Re: Varianty:
benzínek dá firmička... >:D
neregistrovaný "misoo"
28. 6. 2006 00:04
Re: Varianty:
velmi vystizne ! :yes:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 14:30
A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
pokud umíš jezdit, zejména tedy s manuálem... využíváš nejen akcelerační možnosti motoru, ale i ty zpomalovací účinky. Tak i v tomhle má nafta navrch. V tohle tedy zásadně. A co je zajímavé, ten novej malej motor VW - má prý malé brzdící účinky... stáhneš nohu z plynu... a auto jede stále dál... nevím, zdy bych z toho byl odvázanej. Dojíždím-li totiž ke místu zastavení, pak přeřazuji až na dvojku... a až pak teprve víc přibrzdím brzdou... jinak ji jen tak šolíchám.
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 14:34
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
čoveče, to jsem dělal ještě ve felicii...teď si ale užívám brzdný účinek kotoučů a na nižší stupně řadím jen pro zábavu (když se mi che a stíhám to)
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:35
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Však počkej, od 1.7. zastavíš i na volnoběh :no: :no: :-(
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 14:51
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Písně teoretiků jízdy... Alessio... zpívej velmi potichu... ;-) Samozřejmě, že když ti na přechodu vskočí bába s vajíčkama do cesty, asi nebudeš postupně přeřazovat, ale hamtneš na to. Já píši o standardu... tedy jak běžně jezdíš... jak brzdíš. A jestli brzdíš jen na kotouče, tak to honem zlepši.
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 14:55
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
no, normálně nechám kvalt a brzdím. když je čas, tak dám o stupeň dolů a brzdím motorem, když není, tak ne. O dva stupně a víc jen pro zábavu (a když jsem sám). PS: nech už toho s tím teoretikem jízdy,ano?
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:13
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Špatně jsi mě pochopil - já to myslel na tenhle příspěvek... jako že to je píseň teoretiků, ne že bych tebe za teoretika jízdy snad považoval. No, a vidíš - dobržďuješ... jistě. Dobržďuj co nejvíc...
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 20:49
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
ok :yes:
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 14:39
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
No zas tak slavné to taky není... A protože se po městě trckám max. polovinu času stráveného v autě, tolik zase brzdného účinku motoru nevyužívám. Motor je na to, aby auto jelo, ne na brždění, na to tam jsou ty 4 kotouče za kolama.... Jo kvalitní brzdy... To je kapitola sama pro sebe... :yes:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 14:47
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Tohle na mě nezkoušej MichaleH. To bych se tě musel zeptat, kdy počítáš, že se naučíš jezdit. Když už jsme u toho, kolik ti vydrží destičky (a kotouče)?
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:48
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
:yes: :yes:
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:05
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
GTI, každej má jiný způsob jízdy. To, že nevyužívám brzdný účinek motoru souvisí s tím, že jezdím poměrně dost rychle, tam to použití již je dosti diskutabilní. Stačí když sundám při zařazené pětce nohu z plynu a brzdí to dost samo... A přitom s plynulostí na tom nejsem zrovna nejhůř. Poslední desky jsem teď měnil po 30tis km. A navíc, je sice krásné, když má někdo po 100tis kotouče a desky jak nové, ale přitom utahanej motor... >:D Čekám tedy na tvoji školu jízdy a zkusím to při první cestě aplikovat... :yes:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:11
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Je jenom jeden správný spůzob jízdy... a jde o to, jak intenzívně spolupoužíváš brzdu... tedy i ten letec dobržďuje motorem, pokud to tedy umí? Ovšem tvrdit, že motor není na brždění... tos mě tedy velmi překvapil... P.S. A tu rychlou jízdu... tu bych, MichaleH chtěl jednou zažít... ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:13
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
ech - způsob...
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:18
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Není jeden správný způsob jízdy, jde o to kudy jezdíš, proč tam jezdíš, s kým tam jezdíš a podle toho zřejmě jedeš, podle toho jak správně píšeš, spolupoužíváš brzdu. Snad sis nemyslel, že ten kdo nebrzdí motorem až na dva, jezdí tak, že vyřadí nebo vyšlápne spojku a jde tvrdě na brzdy a pak zase zařadí a akceleruje? Jinak doufám, že když podřazuješ a využíváš brzdné síly motoru (ve spolupráci s mačkáním prostředního pedálu), tak tam taky poctivě kopeš meziplyny! (pokud se samozřejmě neposouváš v koloně, abys mě zase nebral za slovo)
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:27
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
To "na dva" je samozřejmě... do zastavneí třeba na semaforech. Jinak jistě, vím, kde před zatáčkou je třeba to tam kopnout s meziplynem, šoehce dobrzdit a zase akcelerovat. Jinak - to by ses divil s kolika óféry jsem již jel a dělaj přesně to, o čem píšeš - vyhodí 5ku a začnou brzdit... Tak jaksi... o takovejch jsem psal nahoře. To asi tvůj případ (naštěstí) nebude... ;-)
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:38
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Jel jsem již s hodně šoféry kdy jsem se potají modlil, ale tohle jsem ještě snad nezažil a nebo jsem to s tím vyplavujícím se adrenalinem nepochytil... >:D
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:46
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
:-)
neregistrovaný "mari"
27. 6. 2006 15:05
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
dobré téma... Já ke zpomalování používám brzdný účinek motoru v co největší míře. Pedál brzdy zapojím až k úplnému zastavení nebo samozřejmě tam kde je potřeba zpomalit náhle a silněji. Nebo třeba při sjezdu dlouhého klesání tam hodím odpovídající kvalt a motor mě stále rovnoměrně brzdí: a brzdy kolikrát není ani zapotřebí... Proto mě třeba moc nevyhovují automaty u kterých se v podstatě učinně brzdit motorem nedá...Jedině že bych tam selektorem házel kvalty ručně -ale kdo by to tam dělal že...? Takže když je vhodný provoz a jedu mimo větší města, tak brzdu použiju až na konci cesty :-) . Jezdím rychle (tedy ehm ehm ;-) ) ale předvídavě. Dávám nohu včas z plynu a zbytek doplachtím s brzdícím motorem
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:09
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Podepisuji... přesně, jako já. :yes:
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:21
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Tak to potřebuješ za normální situace začít brzdit 100m před bodem kdy je potřeba tam mít tu správnou jízdu. Pak se ti GTI nedivím, že bys někdy tu rychlou jízdu chtěl zažít. :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:23
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Neříkám, že po jízdě hledám paruku na zadní sedačce... Máš v autě počítač? Kolik ti ukazuje celkovou průmernou rychlost? 60... 70?
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:35
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Bohužel nemám. 70 km/h celková průměrná rychlost? Tak to by bylo dost pokud by člověk nejezdil po dálnici... Každý týden jezdím 2x týdně trasu 216 km, z čehož je 25km dálnice a 21 obcí, dvě a čtvrt až dvě a půl hodiny podle provozu a to by mi hodně ten údaj zkreslovalo...
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:46
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Mám dlouhodobě kolem 70. Na první pohled je to málo... ale protože člověk jezdí i po městě...
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:51
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Šak píši, že je to dost, pokud ti netvoří zbylých 50% dálnice... :yes:
neregistrovaný "GTI"
27. 6. 2006 15:58
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Jo :yes:
neregistrovaný "Paja"
27. 6. 2006 15:34
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Tomu se rika bezna plynula jizda, nevyjezdenost za volantem poznam vetsinou diky zbytecnemu a leckdy panickemu brzdeni v mistech kde to vubec potreba neni. Kdyz vezu rodinu, pak specialne volim co nejplynulejsi jizdu s vyuzivanim podrazovani, byt obvykle koncim u stupne tri, nicmene to uz jsme u 30km/h a pak v klidu brzdy pouziji, pokud potrebuji silneji, jemne pribrzduji pri podrazovani (ne, pata spicka to u mne neni...mam spatne postaveni pedalu a navic mi zena nepovoluje me oblibene smajdy, kde jde tak hezky ohnout podrazka). V pripade nutnosti nahleho brzdeni samozrejme jdu na brzdy hned.
neregistrovaný "MichalH"
27. 6. 2006 15:43
Re: A CO DOBRŽĎOVÁNÍ?
Proto jsem nahoře psal GTImu, že neexistuje z mého pohledu jeden způsob jízdy... Co člověk, to názor. Já když si představím, že bych až na 30 km/h brzdil jenom motorem, tak bych si připadal jako brzda provozu. A to taky vozím rodinu, kdy volím podstatně jiný styl jízdy než když jedu sám. Prostě jedu "normálně", ale taky žádné 100m brzdící manévry...
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 14:44
OT - spam v diskuzi
Chtěl bych vzkázat redakci, že je sice pěkné, že diskuzi chráníte pře spamem, ale slova jako spec i alista nebo soci a listický jsou v diskuzi o autech slova potřebná, ne-li klíčová. Ta vyjágra proč ne, ale c*alis... Já jen, abychom to za chvíli nemluvili Newspeakem... ;-\
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2006 14:47
Re: OT - spam v diskuzi
Dotaz na redakci: kam zmizel Alessio? :*) :*) >:D >:D
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 14:50
Re: OT - spam v diskuzi
>:D :yes:
neregistrovaný "anonym"
27. 6. 2006 20:46
Re: OT - spam v diskuzi
socialistický specialista socialisticky sex * komunisticky komunista
neregistrovaný "Alessio"
27. 6. 2006 20:49
Re: OT - spam v diskuzi
...no....vida...