Podle mě je třetí řada pěkná blbost - úplně k ničemu. Pohodlně se tam nikdo nepřepraví a když vezeš pět lidí, tak máš stejně většinou narvanej u kufr. Shledávám to pouze jako marketingovou hlášku - nic víc.
kdyz jsem byl ve statech tak jsme tam jezdili na vejlety v sesti, ve trech radach v Jeepu Commander. Slo to, ale jen proto ze nekteri z nas byli maly Malajci a ti nemeli s tema zadnima sedadlama problem. Ja bych se tam nevmacknul :] dalsi problem je ze pak ani neni kam dat batuzky.. MB R vypadala z tohodle pohledu mnohem lip a vyuzitelnejs, na druhou stranu nam ta dalsi "nouzova" rada sedadel poslouzila dobre a na haranty se to treba asi pouzit da..
Ach jo, vypadá jako kdyby se mu přilepila polévková lžíce na horní patro... ;-\ Nějak mě ten Bangle styl začíná otravovat. 7er super, 5er kombi super, a nové Z4 Coupé super (kvůli linii střechy, kabrio nic moc). Ještě zadek nového 3er kupé. Jsou super, to ano, ale něco tomu chybí. Mercedes to má v CLS a novém CL (ovšem dosavadní bylo magičtější), Audi vůbec. Přemýšlím, co že se z tohoto segmentu vytrácí. Vím, napsat že jde o "duši" je hovadina, ale jinak to pojmenovat ne... ne, neuvědomuji si teď jiné slovo. Volvo duši možná má, ale balancuje a pokud bude V70 (dle mého naprosto identifikační model značky) ve stylu V50, hodně rychle ji začne ztrácet. Saab ji ztratil aktuálním 9-3 a otřesným faceliftem 9-5. Lexus ji nemá vůbec, ale zato má v sobě auru nejlepšího možného přítele. Jaguáru zas tu jeho duši vůbec nevěřím. Kam tedy kráčí tento segment? Rozhodně k odosobnění, chladu, samotě... Závidím majitelům Biturba, závidím jim i, že se tolik sype. Je zatím posledním autem tohoto segmentu, které duši mělo. P.S.: Poslední větou nechcu říci, že duše je přímo úměrná poruchovosti. :-!
Snad to nevyznívá tak tragicky. Chtěl jsem psát, jak mne Bangle začíná otravovat, během toho jsem si uvědomil to o ostatních značkách a pokusil se vzpomenout si na jedno auto podobné kategorie, ze kterého subjektivně vyzařuje "duše". A vzpomenul jsem si na Biturbo. Ale těch aut je samozřejmě více. Já nechtěl říct že BMW, MB, Audi, Lexus, SAAB, Jaguar, Volvo ztrácí "duši", a proto bych je nebral. Fandím Volvu, žasnu nad Lexem, uznávám Mercedes. Jen jsem si tak zasteskl, to je celé. Jinak jsem samozřejmě člověk úplně veselý :-) >:D:-) >:D;-):-!
Já bych řekl... žes učinil nahoře velmi odvážný ponor... z velmi odvážného úhlu... Budu o tom určitě přemýšlet... Otevřel jsi velkou komnatu. Osobně věřím, že VOLVO nesleví... ví přesně co jeho skalní zákaznícu žádají. V50 nemohlo být tak sošné jako V70... V70 bude opět dokonalé. Někde tu Marko načrtl včera dalších několik let Volva, tak mrkni. P.S. máš pěknej úsměv... skoro, jako já, hele - :-);-)
Problém je, že dnes už nikdo nevyrábí špatná auta. Psal jsem sice o vyšší střední, ale dá se na to nahlédnout komplexně. Ani Geely (či jak zní ten název) nevyrábí špatná auta. Chápeš, "špatné" auto nemusí být vůbec špatné, ba právě naopak. Dnes zajdeš do autosalónu Mercedesu pro Éčko, nebo do Kie pro Magentis a dostaneš dokonalý produkt (z nichž jeden bude mít na kapotě hvězdu pro nenechavce a druhý blbě prodáš). Třeba zmiňované Biturbo bylo tak strašně poruchové, až... to je fuk. Dnes jde z mainstreamu chlad, jediné, mezi čím si vybíráš je design, barva a poměr cena/image. I proto mám rád třeba Renault, pro kontroverzní design především. Multilink, aerotwin, keyless go, dCi, ESP, na všechno si zvykneš a vždycky se navíc najde někdo, kdo si tě poddá s tuhou nápravou, hřebínkama, klíčkem ve startéru, TDI pod kapotou a bez elektroniky. Hrad se sesype. Jediné hmatatelné co ti zbyde, bude design, barva a ještě poměr cena/image (tedy pokud si neměl svědky, když tě, coby vodiče Éčka, pokořil ten Magentis). Ale to hrozně odbočuji a dokonc úplně jinam, sakra. Mám pocit že milovat soudobé nové vozy, že je to hodně o přetvářce, o nalhávání si sám sobě. A modely prve uvedených značek (a samozřejmě další jiní) to jen podporují a např. ve mě budí ony pocity, které jsem zkraje napsal. Ale to je jedno, jsem rád za turbobenzín, denně mě baví, jen nevím zda si to mohu věřit. Je prostě až moc perfektní... A k perfektním věcem přeci nelze mít důvěru...
Muhehe plácám, a ještě k tomu Volvu. Je mi jasné, že lidé u Volva vědí, co chtějí jejich skalní. Nicméně od V50 (a především S40 mám strach, že by své zákaznické teritorium chtěli rozšířit. A to je sice v souladu s trendy, nicméně nikoliv už s vyjímečností.
P.S. :-)
Tretia rada sedadiel má zmysel pre rodiny s tromi a viac deťmi. Autosedačky sú povinné, tak ich niekde musíte usadiť. Somozrejme, že otázka kufru je jasná, kufor defacto nebude, ale svoj okruh zákazníkov si X5 najde, hlavne ak budú môcť posladnú radu schovať do podlahy alebo úplne vyhodiť. A variabilita určite zostane vysoká. :yes: SUPER-BMW-SUPER
Jéé. Hele dCi, tak třeba 471283? Spokojenej?.. Prostě když chci auto pro víc než pět lidí (jedno jestli to jsou děti, nebo obyvatelé domova důchodců), tak nejdu pro X5..
Já sice neznám údaje o X5 ani Espace, ale myslím, že v tomhle na tom nebude Espace vůbec špatně, už jen z toho důvodu, že je to auto určený primárně pro rodinu. Ano, X5 má jistou výhodu díky tomu, že je to SUVko. Ale jinak Espace, jako rodinný auto(van) je č.1 :-)
Mno, ze soucasnych SUV bude zachvili tezko si vybrat.Q7 vypada sQele, ale treba G 500 se bez treti rady klidne obejde. Tak co vybrat ??? Cayenne vynechame, ne ?
Jel jsem ho v tom třílitru... parfektní jízda, naživo je mnohem lepší než na fotkách... ovšem přednost bych dal XC90... pro stopu milosti, přívětivosti... což v tomhle segmentu obtížně hledáš.