Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spy Photos: BMW X5

47 komentářů

Podle mě je třetí řada pěkná blbost - úplně k ničemu. Pohodlně se tam nikdo nepřepraví a když vezeš pět lidí, tak máš stejně většinou narvanej u kufr. Shledávám to pouze jako marketingovou hlášku - nic víc.
vidim to uplne stejne jako ty..jeste jsem nikdy neslysel, ze by nekdo jel v sedmi lidech..
No, my když jsme jezdili na školní výlety, tak nás jezdilo i třicet 😄
kdyz jsem byl ve statech tak jsme tam jezdili na vejlety v sesti, ve trech radach v Jeepu Commander. Slo to, ale jen proto ze nekteri z nas byli maly Malajci a ti nemeli s tema zadnima sedadlama problem. Ja bych se tam nevmacknul 😄 dalsi problem je ze pak ani neni kam dat batuzky.. MB R vypadala z tohodle pohledu mnohem lip a vyuzitelnejs, na druhou stranu nam ta dalsi "nouzova" rada sedadel poslouzila dobre a na haranty se to treba asi pouzit da..
rozhodne me vic nez tri rady sedadel zaujalo HEMI pod kapotou 😄
[odkaz] uz sem to sem sice jednou daval, ale pro ty co nevideli 😉 😄
tak dneska redakci trumfuješ! :yes:
marne hledam cervenajiciho se smajlika.. 😉 😄
Ach jo, vypadá jako kdyby se mu přilepila polévková lžíce na horní patro... ;-\ Nějak mě ten Bangle styl začíná otravovat. 7er super, 5er kombi super, a nové Z4 Coupé super (kvůli linii střechy, kabrio nic moc). Ještě zadek nového 3er kupé. Jsou super, to ano, ale něco tomu chybí. Mercedes to má v CLS a novém CL (ovšem dosavadní bylo magičtější), Audi vůbec. Přemýšlím, co že se z tohoto segmentu vytrácí. Vím, napsat že jde o "duši" je hovadina, ale jinak to pojmenovat ne... ne, neuvědomuji si teď jiné slovo. Volvo duši možná má, ale balancuje a pokud bude V70 (dle mého naprosto identifikační model značky) ve stylu V50, hodně rychle ji začne ztrácet. Saab ji ztratil aktuálním 9-3 a otřesným faceliftem 9-5. Lexus ji nemá vůbec, ale zato má v sobě auru nejlepšího možného přítele. Jaguáru zas tu jeho duši vůbec nevěřím. Kam tedy kráčí tento segment? Rozhodně k odosobnění, chladu, samotě... Závidím majitelům Biturba, závidím jim i, že se tolik sype. Je zatím posledním autem tohoto segmentu, které duši mělo. P.S.: Poslední větou nechcu říci, že duše je přímo úměrná poruchovosti. :-!
Musíš být smutný člověk.. 😒 ;-\
??? Jakože proč ??? 😲
Protože ti asi vyjma nic jinýho nezbejvá.
Snad to nevyznívá tak tragicky. Chtěl jsem psát, jak mne Bangle začíná otravovat, během toho jsem si uvědomil to o ostatních značkách a pokusil se vzpomenout si na jedno auto podobné kategorie, ze kterého subjektivně vyzařuje "duše". A vzpomenul jsem si na Biturbo. Ale těch aut je samozřejmě více. Já nechtěl říct že BMW, MB, Audi, Lexus, SAAB, Jaguar, Volvo ztrácí "duši", a proto bych je nebral. Fandím Volvu, žasnu nad Lexem, uznávám Mercedes. Jen jsem si tak zasteskl, to je celé. Jinak jsem samozřejmě člověk úplně veselý 😄 >😁 😄 >😁 😉 :-!
GTI
Já bych řekl... žes učinil nahoře velmi odvážný ponor... z velmi odvážného úhlu... Budu o tom určitě přemýšlet... Otevřel jsi velkou komnatu. Osobně věřím, že VOLVO nesleví... ví přesně co jeho skalní zákaznícu žádají. V50 nemohlo být tak sošné jako V70... V70 bude opět dokonalé. Někde tu Marko načrtl včera dalších několik let Volva, tak mrkni. P.S. máš pěknej úsměv... skoro, jako já, hele - 😄 😉
Problém je, že dnes už nikdo nevyrábí špatná auta. Psal jsem sice o vyšší střední, ale dá se na to nahlédnout komplexně. Ani Geely (či jak zní ten název) nevyrábí špatná auta. Chápeš, "špatné" auto nemusí být vůbec špatné, ba právě naopak. Dnes zajdeš do autosalónu Mercedesu pro Éčko, nebo do Kie pro Magentis a dostaneš dokonalý produkt (z nichž jeden bude mít na kapotě hvězdu pro nenechavce a druhý blbě prodáš). Třeba zmiňované Biturbo bylo tak strašně poruchové, až... to je fuk. Dnes jde z mainstreamu chlad, jediné, mezi čím si vybíráš je design, barva a poměr cena/image. I proto mám rád třeba Renault, pro kontroverzní design především. Multilink, aerotwin, keyless go, dCi, ESP, na všechno si zvykneš a vždycky se navíc najde někdo, kdo si tě poddá s tuhou nápravou, hřebínkama, klíčkem ve startéru, TDI pod kapotou a bez elektroniky. Hrad se sesype. Jediné hmatatelné co ti zbyde, bude design, barva a ještě poměr cena/image (tedy pokud si neměl svědky, když tě, coby vodiče Éčka, pokořil ten Magentis). Ale to hrozně odbočuji a dokonc úplně jinam, sakra. Mám pocit že milovat soudobé nové vozy, že je to hodně o přetvářce, o nalhávání si sám sobě. A modely prve uvedených značek (a samozřejmě další jiní) to jen podporují a např. ve mě budí ony pocity, které jsem zkraje napsal. Ale to je jedno, jsem rád za turbobenzín, denně mě baví, jen nevím zda si to mohu věřit. Je prostě až moc perfektní... A k perfektním věcem přeci nelze mít důvěru...
Muhehe plácám, a ještě k tomu Volvu. Je mi jasné, že lidé u Volva vědí, co chtějí jejich skalní. Nicméně od V50 (a především S40 mám strach, že by své zákaznické teritorium chtěli rozšířit. A to je sice v souladu s trendy, nicméně nikoliv už s vyjímečností.
P.S. 😄
Tak a teď mi vysvětli, proč Jaguaru nevěříš duši?
:yes: Cením úvahu :yes:
Ulétlo mi to... to ale neznamená, že tě necením 😉 :yes:
:yes: Cením úvahu :yes:
Tretia rada sedadiel má zmysel pre rodiny s tromi a viac deťmi. Autosedačky sú povinné, tak ich niekde musíte usadiť. Somozrejme, že otázka kufru je jasná, kufor defacto nebude, ale svoj okruh zákazníkov si X5 najde, hlavne ak budú môcť posladnú radu schovať do podlahy alebo úplne vyhodiť. A variabilita určite zostane vysoká. :yes: SUPER-BMW-SUPER
X5 do každý školky!!! >😁 >😁 >😁 A můžeš mi vysvětlit, kde reálně mají více než tři děti a X5ku??
Nie je to častý prípad, ale. Ak si chcem kúpiť BMW a mať viac ako 5 miest, tak aké? Konkurencia tlačí aj v tomto smere.
Sluníčko dneska zase pálí, co?
Když mám 7898562 dětí, tak si koupím Espace a nebudu kvůli tomu "obtěžovat" v showroomu BMW... 😉
7898562??? 😲
Jéé. Hele dCi, tak třeba 471283? Spokojenej?.. Prostě když chci auto pro víc než pět lidí (jedno jestli to jsou děti, nebo obyvatelé domova důchodců), tak nejdu pro X5..
Ak by mi to X5 ponúkla, ja by som pre ňu šiel. Už len preto, že tie deti, (alebo aj dôchodci) v nej budú ďaleko bezpečnejšie ako v Espace.
Espace je sakra bezpečné auto a na děti se při jeho navrhování myslelo (osobně si myslím) více než u kdejaké X5.
Já sice neznám údaje o X5 ani Espace, ale myslím, že v tomhle na tom nebude Espace vůbec špatně, už jen z toho důvodu, že je to auto určený primárně pro rodinu. Ano, X5 má jistou výhodu díky tomu, že je to SUVko. Ale jinak Espace, jako rodinný auto(van) je č.1 😄
[odkaz] Espace je sakra bezpečné!
😄 :yes: :yes:
😉
Já pro něj nejdu, ani když chci auto pro čtyři. :-!
Ty čekáš pořád na to SUVko od Renaultu, tak to si ještě počkáš.. 😉
Já především nejdu pro to SUVko >😁
rok 😉
Ako to robíš? >😁
Náhodnou selekciou >😁 >😁
ty seš ale kanec... 😉
>😁 >😒]
Mno, ze soucasnych SUV bude zachvili tezko si vybrat.Q7 vypada sQele, ale treba G 500 se bez treti rady klidne obejde. Tak co vybrat ??? Cayenne vynechame, ne ?
GTI
Jednoznačně VOLVO XC90.
Kua GTI proc? Rekni mi proc ? Nekecej ze te Q7 nebere.
Jel jsem ho v tom třílitru... parfektní jízda, naživo je mnohem lepší než na fotkách... ovšem přednost bych dal XC90... pro stopu milosti, přívětivosti... což v tomhle segmentu obtížně hledáš.
Dobrá volba :yes: Mě se líbí i současná X5
:yes: Jistě...
Óoooo, všemocný Markoooo, nemáš nějaké novinky? Kdy, za kolik? Prosím prosím, smutně koukám....