Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Londýn: Nový Chrysler Sebring - doplněno!

Evropská premiéra americké limuzíny střední třídy se odehraje již za měsíc v Londýně
Zpět na článek
22. 6. 2006 10:05
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 10:13
neregistrovaný "Paja"
22. 6. 2006 10:21
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 10:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 10:23
neregistrovaný "Marko"
22. 6. 2006 10:59
neregistrovaný "Dinar"
22. 6. 2006 10:25
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 10:30
neregistrovaný "Homer"
22. 6. 2006 10:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 10:39
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 10:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 10:49
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 11:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 11:28
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 15:47
neregistrovaný "mates"
22. 6. 2006 10:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 10:47
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 10:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 11:03
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 11:16
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 11:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 11:28
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 11:29
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 11:17
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 10:49
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 11:04
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 11:16
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 11:29
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 11:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 12:02
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 12:14
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 12:06
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 12:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 12:46
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 10:56
neregistrovaný "briza"
22. 6. 2006 11:47
neregistrovaný "mari"
22. 6. 2006 12:26
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 13:11
neregistrovaný "mari"
22. 6. 2006 13:18
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 12:23
neregistrovaný "Dzosua"
22. 6. 2006 12:54
neregistrovaný "vincek"
22. 6. 2006 13:36
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 15:22
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 16:36
neregistrovaný "Gilgit"
22. 6. 2006 16:49
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 17:10
neregistrovaný "Gilgit"
22. 6. 2006 17:27
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 17:41
neregistrovaný "Gilgit"
22. 6. 2006 20:10
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 03:45
neregistrovaný "Gilgit"
23. 6. 2006 12:13
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 18:15
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 20:13
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 22:14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 6. 2006 09:43
neregistrovaný "Arnošt"
23. 6. 2006 09:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 6. 2006 13:05
neregistrovaný "xyz"
24. 6. 2006 17:59
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 10:05
VW from US
Tak to vypadá, že nejen motor bude od VW. Viz. přední lampy. Jo a taky mě dost překvapuje, jak se pořád snažej nacpat se do Evropy a ono to furt ne a nejde :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Paja"
22. 6. 2006 10:13
Re: VW from US
Z designu bude zrejme zklamano vice lidi... ;-\
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 10:21
Re: VW from US
... no a technikou to asi taky nezachrání... :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 10:19
Už tu byl
Jak se mi nelíbí nenápadité naroubování Crossfireu už jsem psal pod Golfem Pájovi. Nesouhlasím ale s tím, že se cpou a pořád to nejde. Chrysler už tu byl s plnou silou. V dobách "last hope". 300m se tu prodával v takových kvantech, že Japonci (o Korejcích nemluvě) mohli jen tiše závidět, co se situace ve velkých neevropských limuzínách týká. Vozy LH byly natolik populární, že sem v rámci odlišení se, doplulo i spousta Concordů, LHS a Intrepidů. A ostatně.... třeba Voyagery z oněch let dodneška v Praze početně přebíjejí Espacy! Chrysler jako jediný z americké trojky i v Evropě vyráběl....a opět: jiné neevropské značky tou dobou mohly leda závidět. No a pak to kleklo....koupil je Mercedes. :-( Tak snad je zase někomu prodá. :-) Třeba mně, za symbolickou korunu.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Marko"
22. 6. 2006 10:23
Re: Už tu byl
Ja som z toho Crossfire stylu tiez znacne sklamany. To auto je pre mna hotova katastrofa. Ako plastikova stavebnica od Revellu (mozno) dobre, ale aby som vobec pri nakupe auta tohto segmentu zaradil nieco take na short-list - tak to ani nahodou. design je otrasny (dokonca si dovolim tvrdit, ze nieco ako pokus o americko-europsko-azijsky kompromis), a okrem toho mam vyrazny pocit, ze to auto je mensie ako predchodca. Dokonca tak, ze v EU pomeroch to klesne z vyssej strednej do strednej triedy....
neregistrovaný "Dinar"
22. 6. 2006 10:59
Re: Už tu byl
Souhlas, je to jako plastové autíčko, které se zapomenuté na slunci trošku zdrclo. A ty štráfky na kapotě... ;-\
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 10:25
Re: Už tu byl
:-) Jo Voyager... krásnej rodinej VAN. Jedno z mále US aut, které se vážně v Evropě chytlo. Ovšem ta strašná kvalita.. spolehlivost pod bodem mrazu. A souhlasím, že z US značek jsou tady v Evropě asi nejúspěšnější v prodejích. 300M, Neon... občas to člověk vidí. Ale kdo by kupoval zastaralou techniku a mizernou spolehlivost? Ty? ;-)
neregistrovaný "Homer"
22. 6. 2006 10:30
Re: Už tu byl
To jo, ale mám dojem že to nebylo špatnou US kvalitou. Dyť Chryslery se montovaly a snad i montujou v Rahousku u Steyra. Nebo se mejlim.
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 10:36
Re: Už tu byl
A v tom je ten problém ;-\ Chrysler je sice i v USA brán jako míň spolehlivý než Ford a Chevy, ale takový faux-pas jako předvedly steyerský výrobky v TUV se tam nikdy nekonalo.
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 10:39
Re: Už tu byl
Já mám za to, že se v A dělaly jen Voyagery. Nebo i jiné modely?
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 10:44
Re: Už tu byl
300m a Neon určitě ne. PT si nejsem jistej. Určitě se tam montovaly Voyager a Cherokee. Nyní už i 300C.
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 10:49
Re: Už tu byl
Aha. No, o Neonu jsem nikdy neslyšel nic dobrého. Jak jsou na tom s kvalitou ty Jeepy z A? Dobrý? Ten 300C mě tedy velmi překvapil. Víš, že jsem o něm uvažoval, ale rakouskej bych teda nechtěl :-!
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 11:12
Re: Už tu byl
Jeep. Osobní dlouhodobý zkušenosti žádný nemám. Podle TUV propadák. Podle kamarádů, skalních fandů: dobrý. Ale věř fandům značky ;-) :-) Každopádně novej Grand Cherokee na mě udělal obrovský dojem uvnitř. Nádherný tvrdý odolný materiály, který ale nemají nic z ošklivosti starších interiérů Jeepů. 300C taky nádherně zpracovanej interiér s tím rozdílem, že plasty si očividně půjčil z Mercedesu. A hlavně už neměl na volantu tu falešnou želvovinu ale dřevo. :-) Dovez si 300C z Ameriky.
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 11:28
Re: Už tu byl
:yes:
neregistrovaný "mates"
22. 6. 2006 15:47
Re: Už tu byl
Grand Cherokee v rodine. Rok starej, nic moc, teda spis nic nez moc :no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 10:42
Re: Už tu byl
O spolehlivosti skutečného Voyageru (neevropského) bych ti mohl dlouze povídat z první ruky. Jasně, není jako Nissan Maxima, do kterýho liješ jen benzín a olej, ale 2 poruchy za 5 let mi přijde jako slušný výsledek. S evropskýma autama v rodině jsou mnohem častější problémy, takže bych to rozhodně nenazýval "pod bodem mrazu". ;-) A se zastaralou technikou nesouhlasím vůbec. O konstrukčních řešeních a základní výbavě aktuálního Voyageru se může konkurenci jen zdát. Pokud ovšem nejsi z klubu: "zabijte tuhou nápravu" >:D Pak to "zastaralá technika chápu". 300M = platí totéž co Voyager (samozřejmě teda nemá tuhou nápravu). Neon: pro Evropu nehorázně předražený a nemá ani zdaleka kvality jako stejně drazí konkurenti.
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 10:47
Re: Už tu byl
V tom asi bude ten problém. Není Voyager jako Voyager ;-\ A asi to rakouští bratříčci toho vašeho dost kazí. Do toho stačí pár testů v médiích, které to strhají a kámoš, jehož šéf koupil funglovku u nás a byl s ním víc v servisu, než na silnici. Proto je asi teď spokojený s Touaregem. ;-\ Zastaralá technika - třeba Crossfire? ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 10:53
Re: Už tu byl
Do Crossfiru se klidně navážej jak chceš. V tom ti nebudu bránit. Na něm je dobrý jen design předku. Tím ale nemyslím, že ho chci ve zmutované podobě na Sebringu. >:D
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 11:03
Re: Už tu byl
:-) Jasně. O Crossfiru jsme se spolu už bavili. Mně se fakt od prvního okamžiku líbí :yes: ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 11:16
Re: Už tu byl
Seš úchylák...
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 11:24
Re: Už tu byl
Je. :-) Ale tu lásku ke Crossfireu jsem mu v hypnóze vnuknul já. ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 11:28
Re: Už tu byl
Napiš mi radši dole, co ty na Concorde? Myslím ty modely 2000 a i ten novější s užší maskou ala 300M
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 11:29
Re: Už tu byl
>:D Jsem! :yes: ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 11:17
Re: Už tu byl
>:D :-) :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 10:49
Tohle ne...
300M mě na krátkou dobu uchvátila, ale bohužel, jako většina US vozů té doby měla a to značně odfláknutý zadek, škoda. Ale pak přišla více než stoprocentní náhrada 2000 Concorde - v černé barvě a vyleštěný, dechberoucí auto. Sebring je taky pěkný, předek už není tak radikální jako u 300M, ale zase zadek už působí mnohem lepším dojmem (zejména zadní světla u 300M jsou skoro tragická). Ale tohle??? 300C je krabice, ale pěkná, ale tady jako kdyby se někdo snažil tu krabici naohýbat, aby měla dynamičtější tvary jako současný Sebring.. Hnus. Takhle ne! Skloubit dva protichůdné tvary prostě nejde.. Tedy jak je vidět, jde, ale je to fakt :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 11:04
Re: Tohle ne...
>:D >:D Ani nechtěj vědět, co jsem si všechno představoval, když jsi mluvil o tom skloubení protichůdných tvarů >:D >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 11:16
Re: Tohle ne...
Nechci.
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 11:29
Re: Tohle ne...
Ale chceš... :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 11:44
Re: Tohle ne...
Tak píšu dle instrukcí. :-) Ale už jsem to tu kdysi zmiňoval. Sedany na platformě LH byly to, co ze mě udělalo fandu amerik....jdu takhle Karmelitskou ulicí....a najednou nádherný auto...nádherná plochá silueta, nádherný přední světlomety (zadní taky nepovažuju za tak úžasný, ale díky celku je toleruju) - byl to 300m. Pro mě to bylo nej auto na světě. :-) Všechny tyhle sedany 300/Concorde/LHS/Intrepid se ale ukázaly už v roce 97 jako modelový rok 98. A právě proto to byla bomba v designu. Concorde se mi líbí taky, nejvíc asi LHS. Nejmíň Intrepid....logicky, je nejlacinější a nepropracovaný.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 12:02
Re: Tohle ne...
Já to nemám tak zmáklý. Concorde je od Chrysleru a LHS je tedy co? Já asi před týdnem kdesi v centru viděl právě velký černý monolit, krásně vyleštěný byl to ten novější s užší maskou tzn. asi rok 2003? Každopádně z něj čněla jen zadní a přední světla. No nádhera. 300M beru stejně, ty světla toleruju, ale pořád se mi příčí, jakmile mě to auto mine a vidím víc než boční siluetu.. Mě na nich vadí to, že jsou hranatý, což mi nesedí ke zbytku auta a pak to, že mají ještě oranžový plexi, což mě hodně ruší. Tady ve vedlejší ulici má "soused" 300M v zelený. Tam ten kontrast oranžovýho blinkru s barvou karoserie hrozně překáží. To se mi právě líbí na tom Concorde, či co to tedy je, jak je vyřešenej ten zadek. Tady nějakej rusák má model 2001 [odkaz] Ten co jsem viděl já, byl novější, taky měl vpředu čirou optiku, aspoň myslím. Dokonce koukám, že udělal celý stránky, docela hezký [odkaz] já si sice moc nepočtu, tady je ten zadek hezky vidět [odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 12:14
Re: Tohle ne...
300m, Concorde i LHS je od Chrysleru, jen Intrepid je Dodge. Ale někteří šedí dovozci ho rebadgeovali na Chrysler.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 12:06
Re: Tohle ne...
Prostě tohle v černý - [odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 12:13
Re: Tohle ne...
300m/LHS/Concorde/Intrepid se vyráběly od 97 paralelně. Přičemž Concorde je to s placatou tlamou a LHS to vysokou tlamou. Někdy spíš ke konci výroby (přesný rok z hlavy neznám) se LHS přejmenoval na Concorde Limited. A ještě o kousek později se začal vyrábět i s nižší výbavou jako Concorde a původní Concorde byl zcela vypuštěn. Všechny 4 auta byla náhrada za New Yorker, který se ke konci kariéry jmenoval LHS. Tak nějak to bylo. Docela přehledný ve srovnání se Stratus/Cirrus/Sebring/Breeze. O tom zase až někdy jindy. >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 12:46
Re: Tohle ne...
Přehledný? Vůbec ;-) >:D
neregistrovaný "briza"
22. 6. 2006 10:56
Kdyby mi nekdo tu fotku ukazal
... nevidel jsem ten znak na masce a chtel abych si tipnul znacku tak by odpoved znela Kia. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
22. 6. 2006 11:47
DOKÁZAL TO...
a co? No říká se, že pouze Schrempp vzal dva orly (Mercedes a Chrysler)a skloubil je do jednoho krocana... Tak tohle auto je názorným příkladem "globální kooperace" . Dóbro došli... :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 12:26
Re: DOKÁZAL TO...
Karlovačko nebo Ožujsko? >:-[]
neregistrovaný "mari"
22. 6. 2006 13:11
Re: DOKÁZAL TO...
nikoliv...- spíše na smetiště dějin... :-)
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 13:18
Re: DOKÁZAL TO...
Takovou poctu si nezaslouží ;-)
neregistrovaný "Dzosua"
22. 6. 2006 12:23
bez titulku
fakt kara no nevim :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vincek"
22. 6. 2006 12:54
podoba
vic nez cokoli jineho v tom vidim tohle [odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 13:36
Re: podoba
>:D . Kup si brejle ;-)
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 15:22
Re: podoba
Přišpendli ho!!!!
neregistrovaný "Gilgit"
22. 6. 2006 16:36
Re: podoba
Aniz bych mel cokoliv osobne proti prispevatelum Lonestarstate a ZZ, nechápu jak muzete tak nesmyslne tvrdit ze vozy vyrábené firmou Magna Steyr mají spatnou kvalitu. Kdo se vyzná v automobilovém prumyslu tak ví, ze je tomu práve naopak. Práve zacátkem cervna byla továrna Magna Steyr Fahrzeugtechnik vyznamenaná v rámci americké J.D. Power Initial Quality Study jako nejlepsí evropská továrna na automobily která exportuje do USA. Na dalsích místech následuje továrna BMW v nemeckém Dingolfingu a finská továrna Valmet, která vyrábí vozy Porsche. To není názor, ale fakt. Moje krédo je ze se snazím vypovídat jenom o tom cemu rozumím a doporucuji to také výse zmíneným autorum. Pro ty, co by chteli vedet víc nez oba experti. Magna Steyr vyrábí ve Stýrském Hradci (Graz) vozy Chrysler 300 C (vcetne kombi), Chrysler Voyager, Jeep Grand Cherokee a Jeep Commander pro vsechny trhy mimo severní Ameriky. Dále se v Grazu pro vsechny trhy sveta vyrábí vozy BMW X3, Mercedes E 4Matic, Mercedes G a Saab 9-3 Cabrio. Chrysler PT Cruiser se v Rakousku vyrábel pred nekolika lety, výroba ale byla pomerne brzo zastavena, protoze se ukázalo, ze zájem o tento vuz mimo severní Ameriku je o hodne mensí nez americká centrála ocekávala.
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 16:49
Re: podoba
Aha, takže ty exporty do USA jsou z Grazu BMW X3, Mercedes E 4Matic, Mercedes G a Saab 9-3 Cabrio, jo? O špatné kvalitě mluvíme z výsledku TÜV a ze zkušeností lidí, které známe, případně z testů médií... Gilgite, mě spíš překvapuje, že někdo tak světaznalý neumí ani reagovat na správné vlákno diskuze. No, holt jsi expert v jiných oborech... Každopádně díky za tvůj uchvatný inspirativní příspěvek 8-s
neregistrovaný "Gilgit"
22. 6. 2006 17:10
Re: podoba
1. Já nejsem svetaznalý, ale rakouským automobilovým prumyslem (mimo jiného) se zabývám profesionálne. 2. Reagovat na správné vlákno umím, ale rekl jsem si ze moji reakci dám za poslední príspevek ZZ. 3. Americké ocenení je za vozy BMW, Mercedes a Saab. Ale: Firma Magna Steyr pracuje podle jednotných metod a zásad kvality. Vsechny vozy se lakují na jedné lakovací lince (krome BMW X3, které má vlastní lakýrnu). Chces skutecne tvrdit, ze Magna Steyr kvalitne vyrábí BMW, Mercedesy a Saaby, a ve vedlejsí hale schválne nekvalitne montuje Chryslery a Jeepy? To snad nemá logiku. Jediné vysvetlení by mohla být nizsí kvalita dodávaných dílu. Pro vozy Chrysler a Jeep mnoho dílu prichází do Grazu z USA a Kanady, zatímco vetsina dílu pouzitá pro vozy BMW, Mercedes a Saab pochází z Rakouska, Nemecka a dalsích evropských zemí... Za to, co dostane ze severní Ameriky, ale Magna Steyr nemuze.
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 17:27
Re: podoba
Já netvrdím, že kvalitně vyrábějí BMW, ale ořou Chrysler, takže mi to nepodsouvej. Buď od té slušnosti. V Evropě vyráběné Chryslery horší než ty z USA, takto jsou výsledky TÜV. Tohle pro tebe má logiku? Plky o systémech kvality si nech od cesty. Velmi dobře například rozumím QMS a to co o tom vím, mi stačí, abych ňáký ISO nebral jako bernou minci. Asi tak. Dnes má systém kvality i paní Blažková na zametání schodů a přesto zamétá hůř než paní Kadrnožková, co ho má také ;-\ Z toho co píšeš mi ovšem vychází jediný závěr: v Rakousku ty díly z US neumějí poskládat, kdežto v US ano >:D :yes:
neregistrovaný "Gilgit"
22. 6. 2006 17:41
Re: podoba
Pokud je to tak jak píses, tak zrejme centrálu Chrysler Group v USA ovládají hlupáci. Pokud jsou rakouské Chryslery a Jeepy o tolik horsí nez americké, proc výroba techto vozu v Rakousku bezí jiz radu let a proc jim z USA zadávají nové zákazky (poslední nábehy výroby - 300 C v cervnu 2005, Commander v lednu 2006)? Proto, aby jim Rakusani kazili image po celém svete? Sorry, ale porád v tom nevidím logiku. A to ocenení z USA také nic nevypovídá? Jinak systémem kvality jsem nemyslel ISO a podbné veci, ale vnitrní kulturu firmy, kterou dobré firmy mají a mely dávno pred existencí ISO a podobných nesmyslu.
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 20:10
Re: podoba
Nemyslíš, že je jedno jestli se vnitřní management kvality firmy jmenuje ISO nebo ***PrTz? ;-) Výsledky TÜV asi nebereš, že? No, asi když to Němčouři dělají na zakázku pro "svwé" automobilky, tak musí na poslední místo zákonitě zboží od strýčka Sama, co? V tomhle logiku taky nevidíš? :no:
neregistrovaný "Gilgit"
23. 6. 2006 03:45
Re: podoba
Myslím to tak, ze jsou firmy (v ruzných zemích a v ruzných oblastech cinnosti - od pekare po výrobce automobilu) které proste uz dávno pracovaly/vyrábely kvalitne, aniz by k tomu potrebovaly jakékoliv certifikáty.
neregistrovaný "ZZ"
23. 6. 2006 12:13
Re: podoba
V tom se určitě shodneme :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 18:15
Re: podoba
A není to tím, že ten návod k tomu byl anglicky a ne, jak bych to řekl, natürliš im deutsch. ;-) >:D
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 20:13
Re: podoba
>:D :yes: Asi jsou zvyklí na obrázkový návody z IKEA ;-) A proto pak chudák Lones najde šaltpáku místo ovládání stěračů ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 22:14
Re: podoba
>:D >:D ach ty vozy... >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "Arnošt"
23. 6. 2006 09:43
Re: podoba
AUF Deutsch bitte :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 6. 2006 09:25
Re: podoba
Já proti tobě osobního taky nic nemám. :-) Nicméně bych netrvdil, že mluvím do něčeho, čemu nerozumím. JD Power IQS měří počet poruch za pouhých 90 dnů provozu. Výsledky jim lítají jak na centrifuze. ;-)
neregistrovaný "xyz"
23. 6. 2006 13:05
pro redakci
Vazena redakce, mel bych pro vas mensi obecnou korekturu. Jsou urcite vyrazy, ktere jsou zazite, ale zcela nesmyslne. Pro ilustraci "LED dioda", "LCD displej" a dalsi podobne vyrazy jsou proste mirne receno divne.

Ve slove LED je jiz "light emmiting diode" takze vy vlastne reknete "světlo vydávajicí dioda dioda" prostě pro příště "světla jsou z LED" a ne "světla jsou z LED diod"

to samé platí u LCD displejů "Liquid Crystal Display" taze vy opet rikate "displej z tekutych krystalu displej" (byt v tomto clanku ne, ale bezne to pouzivate. V tomto pripade by se melo napsat "LCD panel" protoze i obrazovka by byla mirne mimo smysl.

- je to jen drobnost a jak LED dioda, tak LCD displej se hojne pouziva, ovsem postrada to dost vyznam. Jelikoz jste "prestizni" magazin "na urovni" tak by nebylo od veci vyhnout se elementarnim nepresnostem v technickem popiru daneho zarizeni.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
24. 6. 2006 17:59
Re: pro redakci
Vážený pane, máte samozřejmě pravdu, ovšem výraz "LED dioda" je už natolik zažitý, že se zřejmě brzy stane "spisovným". Ostatně čeština už pojala podobných kotrmelců více. Význam zkratky LED znáte vy, já náhodou také, ale troufám si tvrdit, že většina lidí ne a vůbec jim to nechybí. Prostě jsou zvyklí číst a psát "LED dioda", nehledě na to, že to logicky vlastně není špatně. Ostatně kdybychom se chtěli pouštět do pregnantní jazykové očisty, můžeme se dostat i k tvrzení, že v českém textu nemá co dělat ani anglická zkratka a dospěli bychom k "jedinému správnému" výrazu "dioda, vydávající světlo". Totéž analogicky platí u LCD. Děkuji za váš názor, ovšem s vaší laskavou a tichou tolerancí zůstanu i v dalších textech u své verze. Hezký den, Ladislav Čermák.