Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Toyota Corolla s novým čtyřválcem 1.8 litru

Další generace vozu Toyota Corolla, která se možná představí už tento rok, dostane nový zážehový čtyřválec 1.8 litru.
Zpět na článek
20. 6. 2006 09:03
neregistrovaný "manitou"
20. 6. 2006 09:22
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 09:28
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 09:33
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 09:40
neregistrovaný "manitou"
20. 6. 2006 10:08
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 10:50
neregistrovaný "tw"
20. 6. 2006 17:28
neregistrovaný "Tom"
20. 6. 2006 19:53
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 21:50
neregistrovaný "Tom"
20. 6. 2006 21:59
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 12:47
neregistrovaný "tw"
20. 6. 2006 10:14
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 10:28
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 10:49
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 10:59
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 11:30
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 09:52
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 10:42
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 11:04
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 14:10
neregistrovaný "Tlama"
20. 6. 2006 19:56
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 21:51
neregistrovaný "Tom"
20. 6. 2006 22:43
neregistrovaný "TRUCKER"
22. 6. 2006 16:09
neregistrovaný "Umierneny"
23. 6. 2006 02:17
neregistrovaný "TRUCKER"
20. 6. 2006 09:47
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 09:57
neregistrovaný "Komanche"
20. 6. 2006 10:06
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 10:08
neregistrovaný "Eddie"
20. 6. 2006 10:10
neregistrovaný "Eddie"
20. 6. 2006 19:57
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 17:00
neregistrovaný "don Pedeo"
20. 6. 2006 23:06
neregistrovaný "anonym"
20. 6. 2006 10:08
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 10:12
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 10:17
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 10:33
neregistrovaný "masO"
20. 6. 2006 11:07
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 16:00
neregistrovaný "Arnošt"
20. 6. 2006 10:20
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 10:31
neregistrovaný "mates"
20. 6. 2006 10:39
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 10:51
neregistrovaný "mates"
20. 6. 2006 11:02
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 11:31
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 11:35
neregistrovaný "mates"
20. 6. 2006 15:20
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 11:29
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 17:47
neregistrovaný "Tom"
20. 6. 2006 22:02
neregistrovaný "Jarda"
21. 6. 2006 10:23
neregistrovaný "ZZ"
20. 6. 2006 11:00
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 11:11
neregistrovaný "Mario"
20. 6. 2006 11:18
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 11:20
neregistrovaný "Mario"
20. 6. 2006 11:28
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 12:35
neregistrovaný "čj"
20. 6. 2006 11:42
neregistrovaný "mari"
20. 6. 2006 11:41
neregistrovaný "mari"
20. 6. 2006 11:53
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 12:02
neregistrovaný "mari"
20. 6. 2006 12:04
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 12:07
neregistrovaný "Dinar"
20. 6. 2006 12:19
neregistrovaný "mari"
20. 6. 2006 12:44
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 12:22
neregistrovaný "mari"
20. 6. 2006 13:24
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 12:21
neregistrovaný "milion"
20. 6. 2006 12:24
neregistrovaný "mari"
21. 6. 2006 00:31
neregistrovaný "TRUCKER"
21. 6. 2006 09:40
neregistrovaný "hoborg"
22. 6. 2006 13:10
neregistrovaný "Coulin"
21. 6. 2006 10:04
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 15:06
neregistrovaný "Charger"
22. 6. 2006 19:06
neregistrovaný "Jarda"
23. 6. 2006 02:25
neregistrovaný "TRUCKER"
20. 6. 2006 13:20
neregistrovaný "Honza"
20. 6. 2006 13:27
neregistrovaný "Honza"
20. 6. 2006 14:21
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 17:36
neregistrovaný "Charger"
20. 6. 2006 14:27
neregistrovaný "Tlama"
20. 6. 2006 15:46
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 13:25
neregistrovaný "Honza"
20. 6. 2006 13:32
neregistrovaný "mari"
20. 6. 2006 13:47
neregistrovaný "saar"
20. 6. 2006 14:02
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 17:14
neregistrovaný "Honza"
20. 6. 2006 17:39
neregistrovaný "Charger"
21. 6. 2006 18:51
neregistrovaný "Charger"
20. 6. 2006 18:42
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 20:06
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 22:04
neregistrovaný "Jarda"
21. 6. 2006 00:52
neregistrovaný "TRUCKER"
21. 6. 2006 09:07
neregistrovaný "Skyline"
22. 6. 2006 19:16
neregistrovaný "Jarda"
21. 6. 2006 11:56
neregistrovaný "Tom na cestách"
22. 6. 2006 19:19
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 13:17
neregistrovaný "Coulin"
23. 6. 2006 09:59
neregistrovaný "Coulin"
25. 6. 2006 18:21
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 22:06
20. 6. 2006 22:50
neregistrovaný "VDC"
20. 6. 2006 23:26
neregistrovaný "VDC"
21. 6. 2006 00:17
neregistrovaný "VDC"
21. 6. 2006 08:29
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2006 09:29
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 10:01
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2006 10:19
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 18:29
neregistrovaný "Tom"
22. 6. 2006 19:44
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 19:43
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 18:25
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 19:38
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 18:38
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 19:32
neregistrovaný "Jarda"
21. 6. 2006 08:35
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2006 09:52
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 10:15
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2006 10:23
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 12:59
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2006 13:19
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 15:10
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2006 15:20
neregistrovaný "Skyline"
21. 6. 2006 17:17
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 19:49
neregistrovaný "Jarda"
21. 6. 2006 20:17
neregistrovaný "rusholme"
23. 6. 2006 13:31
neregistrovaný "rusholme"
22. 6. 2006 19:48
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 18:39
neregistrovaný "Jarda"
21. 6. 2006 11:12
neregistrovaný "Skyline"
22. 6. 2006 19:46
neregistrovaný "Jarda"
21. 6. 2006 10:13
neregistrovaný "Skyline"
21. 6. 2006 10:16
neregistrovaný "Honza"
22. 6. 2006 20:00
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 18:41
neregistrovaný "Jarda"
21. 6. 2006 15:02
neregistrovaný "Charger"
21. 6. 2006 07:53
neregistrovaný "ma"
21. 6. 2006 09:08
neregistrovaný "Skyline"
21. 6. 2006 09:31
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 09:55
neregistrovaný "ma"
21. 6. 2006 10:12
neregistrovaný "Skyline"
21. 6. 2006 13:46
neregistrovaný "Zi!p"
22. 6. 2006 20:02
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 18:43
neregistrovaný "Jarda"
21. 6. 2006 19:47
neregistrovaný "mato"
22. 6. 2006 20:12
neregistrovaný "Zi!p"
23. 6. 2006 10:01
neregistrovaný "Coulin"
22. 6. 2006 13:29
neregistrovaný "Coulin"
neregistrovaný "manitou"
20. 6. 2006 09:03
TAK TO JSEM ZVĚDAV
To je jasný, technika bude asi výborná, ale co ten kabátek ? Bude u Toyoty konečně na co koukat ?
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 09:22
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Suhlasim. Kto je tvorcom toho odporneho design ze vraj "siteho na mieru Europskeho vkusu"? Kto tvori take odporne designy ako Avensis alebo Corolla. Ziadam tu osobu alebo team designerov prepustit z Toyoty!
My chceme neeuropsku Corollu a neeuropsky Camry prec s tymito hnusnymi customizaciami pre Europu, my chceme pekne auta, preco nas Toyota diskriminuje? >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 09:28
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
neeuropska Corolla: [odkaz]

neeuropska Camry: [odkaz]
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 09:33
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Camry uz se tady neprodava (teda aspon ne v CR) a ta nova US verze me moc (aspon na fotkach) nebere. Corolla ano, sedan je v US mnohem hezci, nez tady - ale treba T-Sport vypada moc dobre (a libi se mi evropsky interier). Navic ruzne designy pro ruzne lidi budou vzdy vyvolavat polemiku - kdyz byl novy Civic predstaven v USA a v Evrope, na diskusich v USA spousta lidi nadavala, ze "Evropa UZ ZASE dostane to hezci", zatimco tady spouta lidi volala "po hezci americke verzi". Vsem se zavdecit proste neda.
neregistrovaný "manitou"
20. 6. 2006 09:40
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Tak jsem to Skyline zčíhnul a vysvětli mi, teda jestli to víš, proč se sem třeba nedováží ten matrix, to vypadá pro typickýho evropskýho pepíka jako stvořené - sportovní a přitom na půl kombi, pže pepíci zbožňujou velkej kufr ;-)
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 10:08
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Matrix by se tady prodaval spatne, tenhle styl aut v Evrope nefrci. Evropan potrebuje krabici, jinak neveri, ze se do toho neco vejde. A pepici, kteri zboznujou velkej kufr by tohle nezvladli, je to moc odvazne (navic to urcite nema TDI a tak to ani nemuze byt sportak ;-) ). Proto tady Toyota prodava Corollu Verso, ktera je evropskemu vnimani maleho MPV podstatne bliz.
neregistrovaný "tw"
20. 6. 2006 10:50
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Toyota Matrix je společné auto vyvynuté vyráběné Toyotou a GM (verze GM se jmenuje Pontiac Vibe). Vyrábí se v Kanadě a prodává v USA a Japonsku (tam pod názvem Toyota Voltz). Pontiac Vibe se vyrábí v USA.
Pontiac i Toyota jsou technicky stejné, jen plechy jsou trochu jiné a používá mnoho dílů z Corolly. Zajímavá je 115V zásuvka v kufru což není zrovna obvyklá výbava.
Auto mělo zaplnit mezeru Toyoty v oblasti tzv. sport wagon což je třída v Evropě ne zrovna moc populární a proto se o dovozu do Evropy nikdy neuvažovalo. Jedná se o náhradu Corolly Station Wagon (kombi), která se v USA přestala prodávat v roce 1997.
neregistrovaný "Tom"
20. 6. 2006 17:28
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Není co dodat :yes:
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 19:53
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Uz jsem si rikal, zes to tu definitivne vzdal. ted vidim, ze ne :-)
neregistrovaný "Tom"
20. 6. 2006 21:50
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
To si nemohu nechat ujít ;-)
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 21:59
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Takovy perly jako VWcera tu nejspis uz nebudou. :-O
neregistrovaný "tw"
20. 6. 2006 12:47
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
ještě pár odkazů
Pontiac Vibe [odkaz] Voltz [odkaz] Voltz se v Japonsku prodávala jen do roku 2004
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 10:14
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Hej, Camry sa myslim nepredava nikde v Europe. Nahradil ju Avensis, pokial tomu dobre rozumiem. A je to skoda, lebo ten je nemastny, neslany.. Toyotu by som chcel, ale design Corolly a Avensisu je velke minus, ktore ma dost odradzuje..
Corolla hatch-back europska sa este da zniest, ale Combi a Sedan su hrozne
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 10:28
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Camry odesla bez nahrady, Avensis nahradil Carinu. Toyota vyklidila vyssi stredni pro Lexus, auto urovne Camry tady nemelo moc sanci (neni se cemu divit, ani ja bych si ji nekoupil, predevsim proto, ze zakladni 2.4 me nebere a 3.0 V6 je zas jen v automatu). Vzhled Avensisu z velke casti dela barva - takova bronzova metaliza na verzi Sol (chromove linky, elektrony atd.) vypada fantasticky, naopak stribrna je dost spatna). Corolla konci, nema cenu ji ted moc hodnotit. Zkus se v tom Avensisu projet, pocitej ale s tim, ze je to spis pohodlne nez sportovni auto, uplne jine, nez treba Accord.
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 10:49
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Skusal som aj Accord 2.2 CTDI aj Avensis 1.8 benzin. Musim povedat ze lepsi pocit som mal z Avensisu, napriek pociatocnemu ocakavaniu. Myslim ze Avensis je super rodinne auto. Okrem designu.. tam vedie Accord.
Dik za vysvetlenie, na Carinu (resp. Coronu) som uplne zabudol. Suhlasim ze Camry by sa v Europe asi nepresadila, velkostou a cenou uz je v triede kde europania budu preferovat nemecke limuziny. Ale napriklad Nissan Maxima sa tusim celkom dobre predaval kedysi, co je velmi porovnatelne s Camry.
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 10:59
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Co konkretne zahrnujes do "lepsiho pocitu"? Mozna je to tim zamerenim, Accord ma mnohem lepsi podvozek, ale taky je tvrdsi. Kazdemu vyhovuje neco jineho, me prisel Avensis nejisty, mekky. Ale jako rodinne auto muze prave proto vyhovovat vic. /// Maxima - a) mnohem lepsi design, puvodni model z roku 1994 vypadal dokonale a i dnes je to pekne auto; b) motory - oba byly sestivalce, jak 2.0 tak 3.0 - predvsim 3.0 se chlubil mnoha ocenenimi za ticho a klid, viz test s ctvrtdolarem, postavenym na hrane na viku motoru na neutral; c) k obema motorum sel dat manual. /// Camry v tomto smeru nemohla Maxime konkurovat, bohuzel Maxima se zazdila sama, novy model byl designove krok zpet a kvuli nizkym prodejum a celkove financnim problemum Nissanu se prestala dovazet.
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 11:30
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Absolvoval som len kratke cca 15 min skusobne jazdy takze nemozem povedat ci ma lepsi podvozok, radenie, riadenie Avensis alebo Accord. V Avensise som mal pocit bezpecia vo velkom auto, motor reagoval okamzite a mal dostatocnu silu. Velmi presne riadenie. Od Hondy som ocakaval viac, citil som sa v nej ako v mensom aute nez Avensis. A hlavne na motor 2.2 CTDI som sa tesil, vela som o nom cital, sam mam turbodiesel z roku 2000 a cakal som teda velmi vela. Ale nejak to na mna nezaposobilo motoricky a podvozkovo. Mozno to je tym ze od Hondy som ocakaval zazraky a od Avensisu skoro nic, resp. malo po skusenosti s predchadzajucou verziou (velmi makke pruzenie a slaby motor 2.0) to je skok dopredu.
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 09:52
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
:-) :-) To je přesně klasická ukázka designu, který nikam nesměřuje. Dokonce je tam jeden čelní pohled, který mě tedy hodně rozesmál. >:D Nedováží se to proto, že by to tu takřka nikdo nekoupil. Neboj, že to TTT neví. Je to jako bys v Louvru chtěl uplatnit karikaturu malovanou lidovým umělcen na Karlově mostě... Stačí se podívat na každé parkoviště v česku... a i tedy u vás, na Slovensku... tam uvidíš dokonalost střihů.
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 10:42
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Co clovek to nazor. Podla mna napriklad design VW nikam nesmeruje (vid novy Passat). Takisto Toyota Europe design nikam nesmeruje, potacaju sa zprava dolava s kazdou dalsou verziou auta vyvinuteho specialne pre Europu. Vid predchadzajuce verzie Corolly, ta s tymi okruhlymi prednymi svetlometmi je u mna na druhom mieste v sutazi o naskaredsie auto na svete, hned v tesnom zavese za Fiatom Multipla. Novodoby design europskych Coroll a Anvensis ma odpudzuje podobne. Naproti tomu design zodpovedajucich neeuropskych verzii by som vedel stravit. Ta nova US Camry je trosku strihnuta do Korei :-), ta predchadzajuca verzia bola asi najkrajsia pre mna..
BTW, bojim sa ze TTT nevie ze ich europsky design stoji za... Myslim, ze ich trhove podiely v Europe to odzrkadluju.
Dokonalost strihu bohuzial na CZ a SK parkoviskach moc nevidim.
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 11:04
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Passat byl zlomem... designerská lahůdka. Zraje v čase. Souhlasím, že evropská odnož TTT přešlapuje hodně na místě. O Corolle to píšeš výstižně. Ta nová bude znamenat jen to samé, co znamenaly modely předchozí...
neregistrovaný "Tlama"
20. 6. 2006 14:10
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
.. a proto je mozna nejprodavanejsim autem na svete;-) Neni "umeni" vyrobit auto pro 10000, ale pro miliony. Takhle se na to diva Toyota coby vyrobce usilujici o maximalizaci prodeje. Corolla nema byt designovy zazrak, nybrz auto co bude mit uspech u vsech vekovych a zajmovych skupin kdekoliv na svete. Clovek kupujici si Corollu ma trosku jiny kriteria, nez clovek kupujici si Lotus. Ja Corollu mam, ale pritom bych si z fleku vedle ni pral Exige;-) Corollu bych nevymenil za nic (zkusenosti se sluzebni Octavkou, Borou a ted Focusem). Je to proste pohodovy, BEZPROBLEMOVY auto.
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 19:56
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Tlamo - to je zbytecny. Argumentace fakty na blaboly = skoda slov :-).....Jinak souhlasim :-)
neregistrovaný "Tom"
20. 6. 2006 21:51
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
:yes:
neregistrovaný "TRUCKER"
20. 6. 2006 22:43
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Ale blbost, je jasně vidět, že už to s TTT designem jde rázně kupředu (Aygo, Yaris, Ravka, Land Cruiser) Jestli Corolla a časem i Avensis půjdou stejným směrem, není co řešit!
neregistrovaný "Umierneny"
22. 6. 2006 16:09
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
Zamysli sa. Ja sa bavim o modeloch ktorych design bol specialne vyvinuty pre Europu = Corolla a Avensis.
Ty spominas modely ktore su rovnake v US aj tu v Azii (Landcruiser, RAV4, Yaris), tie su v pohode. O tych sa nebavime..
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 6. 2006 02:17
Re: TAK TO JSEM ZVĚDAV
O.K., asi jsem si jen neuvědomil, které jsou speciálně evropské a které celosvětové. Já ale fakt doufám v obrat k lepšímu....
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 09:47
NAFUKOVACÍ VESTY DOŠLY
Evropa opět diktuje design. Takřka během jednoho roku dochází ke kompletní obměně modelů u všech automobilek v malých vozech. To je segment inspirativní zejména pro Česko. Ano, CLIO, 207, PUNTO, ASTRA... ti všichni ukázali kvality nových tvarů. Obdobně to zažijeme v nižší střední... taktéž aktuální třída pro Česko. Zajímavé je, že karty jsou již dlouho rozdány. A dlouho rozdány ještě budou. Dokonalost v podobě BMW1 či AUDI A3, včetně Mercedesu A... se sice překonat nedá, ovšem i v evropském standardu si milovník krásy najde svou parketu, k níž mátožně vzhlíží ostatní svět. Svět nižší střední čeká, kam ji na další desetiletí vrhne GOLF VI. a FOCUS 3. A jak je to s těmi kartami? Je to prosté. V nižší střední je šlechta - shora uvedené premiovky. Jsou drahé... ale dokonalé. Dokonale budeš v nich vypadat i ty. Pod nimi stojí na příčce dvě ikony - GOLF, GURU a FOCUS. Obě auta s vynikajícími jízdními vlastnostmi... každý s trochu jinam cíleným kabátem, oba tak trochu konzervativní, ovšem, u obou sázíš na jistotu. V těchto autech jsi na silnici za znalce. Ta auta maj nejsilnější imidž. Musím upřímně napsat, že OPEL dokázal udělat Astru velmi stylově... a můžeš ji tedy vnímat takřka na stupínku stejně s uvedenou dvojkou. Máš-li vztah k Francii, volíš 307, Megane a C4... myslím, že v C4 se Citroenu podařilo najít svou anantgardní pozici, zahrnující mix oduševnělých tvarů, snových křivek a jaksi až milého sci-fi looku (narozdíl od Civica). Samozřejmě je tu italská kráska... 147 a stále uhrančivé třídveřové STILO. V obou jsi taktéž na silnici za znalce. Ať si ovšem koupíš z Evropy cokoliv, zdůrazňuji - COKOLIV - získáváš vynikající auto, s vynikajícími jízdními vlastnostmi, špičkovými materiály použitými na vnitřek, a hlavně, hlavně získáváš vyzrálý design. Nic z toho (jako komplex) ti tu nikdo jiný nemůže nabídnout. Korea nemá imidž a Japonsko nemá tvary. P.S. Nepíši o Octavii... ovšem jen proto, že tématem jsou hatchbacky (s logickou výjimkou v podobě MB-A). BRAVO EVROPSKEJ DESIGN :yes: BRAVO DOKONALOST EVROPY :yes: A jeden dotaz na závěr - mohl by mi někdo srozumitelně napsat, proč bych si tady, v kolébce nejkrásnější aut světa, měl po večerech voskovat cop?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Komanche"
20. 6. 2006 09:57
Re: NAFUKOVACÍ VESTY DOŠLY
to je opravdu umeni svoje plytke nazory cpat do jakychkoli diskuzi, nejlepe tech, ktere s tim nemaji nic spolecneho... :no: :no: :no:
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 10:06
Re: NAFUKOVACÍ VESTY DOŠLY
bez komentare :-(
neregistrovaný "Eddie"
20. 6. 2006 10:08
Re: NAFUKOVACÍ VESTY DOŠLY
Tak to je hustej blábol... prej "Ať si ovšem koupíš z Evropy cokoliv, zdůrazňuji - COKOLIV - získáváš vynikající auto, s vynikajícími jízdními vlastnostmi, špičkovými materiály použitými na vnitřek, a hlavně, hlavně získáváš vyzrálý design." .. nenech se vysmát... co třeba takovej Renault.. kvalita úplně na houby.. jediné plus,že to pěkně vypadá.. a že Japonsko nemá tvary ? No nic. Tak se vzbuď a koukni se někdy na silnice >:D Ale co čekat od člověka,co vychvaluje předražený Golfy... :-!
neregistrovaný "Eddie"
20. 6. 2006 10:10
Re: NAFUKOVACÍ VESTY DOŠLY
Jéé omlouvám se.. sem si nevšiml,že to psal ten známej GTI .. to bych na to ani nereagoval páč to bylo házení hrachu na zeď.. pozdě bych honiti. :-)
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 19:57
Re: NAFUKOVACÍ VESTY DOŠLY
Tak ted uz to vis :-)
neregistrovaný "don Pedeo"
20. 6. 2006 17:00
Re: NAFUKOVACÍ VESTY DOŠLY
Tož já bych rozhodně nezapomínal/nezatracoval jednoho zástupce "s navoskovaným copem"z nižší střední => Mazdu 3, akurát nevim jestli se mi víc líbí jako hatch nebo sedan, neb ten sedan hodnotím jakožto nejpovedenější ze všch sedanů v daném segmetu
neregistrovaný "anonym"
20. 6. 2006 23:06
Re: NAFUKOVACÍ VESTY DOŠLY
"stále uhrančivé třídveřové STILO. V obou jsi taktéž na silnici za znalce". Ve Stilu, že jsi za znalce??? Nedotažený auto z Itálie, který se stalo pěkným propadákem?? :no: :no:
20. 6. 2006 23:20
Re: NAFUKOVACÍ VESTY DOŠLY
Škoda, že nevíš proč.
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 10:08
OT: JAK KUPOVAT AUTO - 7
Tak co, už máš za sebou křest ohněm u rodnýho paneláku? Tak to je fajn. Teď už to bude jen zábavné. Až budeš ráno odjíždět, ne, aby ti to chcíplo. Kouká na tebe nejmíň padesát fanoušků, tak si dej záležet. Možná ti bude na přístrojovce svítit oranžová, tak to není indikace, žes nejlepší jezdec v ulici, nýbrž výzva k utrácení. Tak teď prožiješ, čemu se říká rajskej život. U pumpy dělej, že máš na celou cisternu a ne jen na 10 litrů, co si načepuješ. Pistoli zmáčkni až tehdy, cos ji zastrčil do nádrže, abys nepokropil komplet osazenstvo pumpy. Ty by tě hnali. Chceš-li se vyhnout ostrý střelbě ze zálohy, běž zaplatit hned po načerpání - u pupmy je totiž podezřelej každej. Plať jen za sebe, hospodský zvyky přenech jinejm. Proto už od vchodu halekej číslo stojanu, z kterého jsi čerpal. P.S. Možná se ti to zdá jednoduchý, ale pokud budeš čerpat na dálnici, tak ti při placení někdo mezitím napíchne gumu. Tak si už dopředu připrav hever a kulomet. Proč hever, to víš jistě už i ty. O kulometu zas příště. To víš, auto, to chce chlapa. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 10:12
OT: JAK KUPOVAT AUTO - 8
Tak co, vše ok? Zvládl jsi zaparkovat ten svůj klenot před rodným panelákem a poměrně úspěšně jsi vykrvácel u pumpy?... tak to jsi složil automaturitu. Ovšem Harvard, tvůj Harvard, to je D1. Praha - Brno, 200 ostrejch kilometrů středoevropský džungle. Ale klid. Zvládneš to. Možná. Tak až se to přiblíží, nezapomeň - bažanta, alespoň tři pasy nábojů do kulometu a sepsanou závěť. Tak ten bažant... to je jasný, zásada je nezastavovat... bažanta nasaď jen na rovinkách, bacha na kopce, aby sis v Brně nemusel sušit jeansy. Pokud máš auto, kterému se na zadní sedadlo vejde lehkej kulomet, máš vlastně vyhráno, kulometný hnízdo ovšem musíš umět vyhrabat rukama tak do tří minut. Jinak amen s tebou. To je pak aktuální ta závěť. Takže jedeš, bažanta na sedadle spolujezdce a koukáš kolem sebe. Zásada - tiráka nepodjížděj, vydrž. Stejně rychlý auto se pokus předjet zleva, pomalejší auto zásadně zprava v odstavným pruhu a přitom mávej rukou se vztyčeným prostředníkem. Je to tu takovej folklór. Ovšem pozor - když tebe někdo předjíždí, sleduj, zda nemá něco v ruce. Je-li to pistole, máš naději, a můžeš začít kličkovat. Pokud je to pupma na broky, a tys viděl Bullittův případ, víš, jak skončíš. Obdobný je to u samopalu. Jak spatříš samopal, je to vážný. Zpravidla půjde o kalašnikova a se střelcem se nedomluvíš, teda, pokud jsi nejezdil na dovolenou do Afganistánu... asi ne, viď. Tak zastav a na trojúhelník se vybodni. To, co se odehraje, pak nejspíš uvidíme všichni v televizi v pořadu Na stopě. Ty se asi ale dívat nebudeš. Máš ale šanci - předej auto a peněženku bez boje. Na dálnici se sice nesmí stopovat, ale takovejm chudákům, co přijdou o všechno, staví i dálniční policie, neměj obavu. P.S. Kdybys náhodou dojel vlastním autem do Brna, tak to je asi takovej úspěch jako přistání na měsíci, buď na sebe hrdej. Nazpátek jedeš stejnou trasu, ale pozor - ve vedlejším pruhu. Tak hodně štěstí. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 10:17
OT: JAK KUPOVAT AUTO - 9
Tak co, absolvoval jsi úspěšně Dé jedničku? Tam a zpět? Tak k tomu velké gratulace, takovejch je málo. Příležitostně se zastav u dálniční policie pro diplom za odvahu. Máš dobrou káru, važ si jí. Ovšem to, jak si svý káry skutečně vážíš, to poznáš jindy. To poznáš až tehdy, když o ní příjdeš. Jo, nejde totiž o to – jestli, ale jde jen o to – kdy. Každýmu tu jednou ukradnou auto… to je tady už takovej národní zvyk. Na krádež se ale duševně nepřipravuj… na to se připravit nedá. Tak až jednou půjdeš z Delvity s plnou taškou rohlíků a namísto svý káry najdeš na parkovišti odloženej nákupní vozejk, ne aby ses složil, takovou radost těm kolem přece neuděláš. Drž se, budeš to potřebovat. Zavoláš mobilem toho, o kom sis do této chvíle myslel, že ti pomůže. Nepomůže, ale přesto zavolej. Asi tak za tři až šest hodin to hoši od policie přijedou sepsat. Máš tedy dost času, abys sněd´ ty rohlíky… Pokud ovšem čekáš, že přijede něco jako Sherlock Holmes a Steve Carrella dohromady, tak brzy vystřízlivíš. Všichni budete koukat na místo tvého posledního spočinutí jak vyjevený sovy. A tehdy si začneš bejt poprvé podezřelej. Sepíšou s tebou protokol a až to skončí, nezapomeň se obrátit na svojí pojišťovnu. Teda, pokud nejsi pojištěnej, tak se vrať do Delvity a kup si tam pevnej provaz, ten tě zbaví starostí. Pokud pojištěnej jsi, máš se na co těšit. Navštíví tě pojišťovák. Pokud jsi někdy viděl filmy z výslechů v Guantánamu… tak si můžeš udělat rámcovou představu o průběhu jednání s pojišťovákem. Není to hra na kočku a myš… to měj na paměti. To je krvavá řež a těch 16 stránek výslechu bude trvat asi 3 hodiny. Přijdeš o iluze, o naději a budeš si připadat jak dopadenej těžkej zločinec. Ale na duchu nesmíš klesat. Pokud přesvědčíš pojišťováka, že nejsi jedním z chapadel automafie v okrese, máš naději, že tvůj případ postoupí do vyšších pater. Tam se podrobí tvůj výslech konfrontaci s realitou trhu. To, žes svou káru cenil nad bejby Astona je sice dojemný, ale na pojišťovnu tím žádnej dojem neuděláš. Cenu za auto počítá pojišťovna totiž podle tabulek. Tabulky ale nesestavujou takoví jako ty… Tak tehdy pochopíš, že za zmizení svý káry bys vlastně měl ještě možná něco zaplatit… Ale nevěš hlavu… jak píšu, je to tvrdej zápas. Za čas ti přinese pošťák tu almužnu od pojišťovny. Můžeš to použít jako bonus při koupi svý další káry, ale má rada je – tohle nedělej. Kup si za to parádní dovolenou někde u rybníka a přemejšlej, jestli by to nechtělo koně. Jednoho. Toho ti neukradnou… teda, pokud nebude dobrej na Taxisu. Tak hodně štěstí. :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "masO"
20. 6. 2006 10:33
Re: OT: JAK KUPOVAT AUTO - 9
JAK KUPOVAT AUTO 1-9 :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 11:07
Re: OT: JAK KUPOVAT AUTO - 9
:-) ;-) :yes: Díky.
neregistrovaný "Arnošt"
20. 6. 2006 16:00
Re: OT: JAK KUPOVAT AUTO - 9
:-) :yes: Nemohl bych to obdržet komplet na mail, ať to nehledám od jedničky :yes:
20. 6. 2006 21:57
Re: OT: JAK KUPOVAT AUTO - 9
:-) Arnošte, děkuji ti :-) :yes: Teď jsem to sem dával, vždy po třech kusech... tak, prosím tě, mrkni jen vedle. Zejtra ještě dám ten závěr :-) Moc si vážím tvého zájmu. :yes:
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 10:20
to Tom, Jarda, Eddie, Tibby...
Zkusime to. Vcera jsem psal neco jineho, ale kybl sracek uz se zase vylil. Jako vzdy k tematu, samozrejme (skoda, ze na monitoru GTI se kazdy nadpis zobrazuje jako "sem zase vyblij nejaka moudra, vsichni te miluji" a tak on sam si porad mysli, ze k tematu opravdu pise). Nicmene, pokusy o diskuse konci vzdy stejne - monology a urazkami ze strany pana "vsechnovimvsechnoznam". Jeho jednani se rika "internet trolling" (viz [odkaz] a jedine, co udajne pomaha, je ignorace. Vim, nebude to lehke, GTI kazdy svuj zvratek naplni narazkami a urazkami vsech nenavidenych oponentu, nicmene kdyz nebude reagovat nikdo z nas (a myslim tim ani na jeho nesmyslne reakce na nase vlastni prispevky), treba ho to casem prestane bavit. Vyhlasuji tedy tyden ignorace, GTI a jeho lzi z predchozich diskusi a vykonstruovana obvineni, do kterych se sam zapletl, uz nema cenu dal komentovat - a jen tim lijeme vodu na mlyn jeho prujmu. Zkusme to. Treba to tady bude zase o autech a ne o snobech, povrchnosti a rasismu.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "mates"
20. 6. 2006 10:31
Re: to Tom, Jarda, Eddie, Tibby...
Za mlada jsme jeste na lavice psavali "kdo si mysli, ze xxx je vul, at udela carku" :-)Nebo jsme kreslili vlacek a misto carek se delaly vagonky:-) To bych k te vyzve jeste doplnil;-)
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 10:39
Re: to Tom, Jarda, Eddie, Tibby...
Tak to u nas na zakladce nefrcelo :-) Ale dalo se s takovym jedincem nebavit ;-) Jsem proste unavenej a znechucenej z diskusi, kam jdu pokecat o Corolle a po otevreni vidim sahodlouhe kraviny a posmesne reakce na nekoho, komu se libi Camry (takovy zlocin, fuj, to by se u nas ve strane netrpelo!).
neregistrovaný "mates"
20. 6. 2006 10:51
Re: to Tom, Jarda, Eddie, Tibby...
Asi budu trochu ulezelejsi rocnik;-) Takovyho typka jsme vyresili vzdycky docela rychle;-) Vetsinou to stacilo jednou a byl pokoj;-) Jinak souhlasim, ze uz je to dost unavny:-(
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 11:02
Re: to Tom, Jarda, Eddie, Tibby...
To jako kdyz byl vagonku/carek dostatecny pocet, pozvali jste ho na dvorek na "ferovku"? :-) To tady bohuzel nejde a ani neverim, ze by to pomohlo. :-( Na mailu muzu spam filtrovat, tady bohuzel ne...
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 11:31
Re: to Tom, Jarda, Eddie, Tibby...
Jenze po netu mu deku tezko das :-)
neregistrovaný "mates"
20. 6. 2006 11:35
Re: to Tom, Jarda, Eddie, Tibby...
Ja vim kde bydli >:-[] Ale vazne, deka neni reseni! To byl je for.
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 15:20
Re: to Tom, Jarda, Eddie, Tibby...
Mates - deka je jedno z moznych reseni :-)
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 11:29
Re: to Tom, Jarda, Eddie, Tibby...
100% souhlas :-)
neregistrovaný "Tom"
20. 6. 2006 17:47
Re: to Tom, Jarda, Eddie, Tibby...
Jdu do toho :yes:
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 22:02
Re: to Tom, Jarda, Eddie, Tibby...
To jsem cekal >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
21. 6. 2006 10:23
Re: to Tom, Jarda, Eddie, Tibby...
Pánové, pár dní tu nejsem a dějou se tu věci... ;-\ Starej nemocnej pán, jehož radostí je prdět síru na vše jiné, cizí, pro něj nepochopitelné. Je to velkej otraVWnej ubožák, který tu diskuzi už bezmála půlroku jen * :no:
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 11:00
BUĎ KRÁL EVROPY
Nenech se rozkolísat, brácho. Hustěj to do tebe horem dolem... je to jen krutá hra kšeftu. Kalkul. Rozumíš, chtěj si kousnout... chtěj rafnout kus žvance... chtěj najít cestu k tvýmu kontu. Nikdy neslev. Buď rozvážnej. Propočítej na co máš, a pokud to bude na hodně... ber v nižší střední zásadně premiovku, doporučuju BMW1, není-li na premiovku, pak ber GOLF nebo FOCUS. Budeš tu králem silnic... to vím já, ale hlavně to ví všichni, které na silnici potkáš. Vyjádříš tím autem i svůj patriotismus, svou lásku k Evropě. Vím, vím, cítíme to stejně... Naštěstí je tu takovejch, jako ty, nebo já většina. Naštěstí... :yes:
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Mario"
20. 6. 2006 11:11
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Já bych bral Hyundai
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 11:18
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Hyunday... tedy celá dovozová Korea tvrdě tlačí na pilu... a řekl bych že správným směrem. Akorát prostě, Mario... nemůžeš v tom Hyundai... bejt tím králem Evropy ;-) to ale víme oba. Tak pokud při koupi auta nemáš tuhle ambici, či jsi limitován financemi (myslím, že tohle je stále hlavní důvod pro koupi auta z Korei)... jedno je už dnes jisté - Korea vybředla z pokusů a omylů a táhne tvrdě na branku.
neregistrovaný "Mario"
20. 6. 2006 11:20
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
:yes:
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 11:28
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
:yes:
neregistrovaný "čj"
21. 6. 2006 12:35
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Korea bez Korey jako žena bez ženy! ;-)
neregistrovaný "mari"
20. 6. 2006 11:42
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
to by nemusela být špatná volba :yes:
neregistrovaný "mari"
20. 6. 2006 11:41
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Tvůj patriotismus je sice obdivuhodný, ale je potřeba si uvědomit- že každý si hledá nejlepší řešení pro sebe. Což v podstatě znamená, že ten -kdož například touží po prvotřídní spolehlivosti, nemá dodnes v Evropě adekvátní náhradu. To je bez debat. Povážlivě dobře se ovšem zvedá například i Korea. Kvalitativně i technicky. Jiná věc je ovšem design: exteriéru i interiéru... Existují sice vyjímky, ale celkově vzato je to prostě jiná kultura- takže v tomto bodu souhlasím. Velmi nelibě nesu značné kvalitativní propady (zejména spolehlivost) Francouzkých a nově i Švédských automobilek... Tohle je právě voda na mlýn všem, kteří by chtěli obstojnou alternativu k německým značkám a takto se musí podívat po něčem jiném. Většinou po dálnovýchodní produkci- která nabízí standartní, rutinní kvalitu bez závažných výkyvů... To pak člověk v zájmu své trvalé a spolehlivé mobility udělá i lecjaké ústupky ze svého patriotismu. Mě například napadá hned několik japonců o kterých bych mohl bez výčitek uvažovat. Takže já osobně s tím problém nemám. Znovu opakuju, že extrémně se zvedá kvalita zejména v Korei: ten kdo měl možnost vyzkoušet např Sonatu v posledních 4. generacích, ten mi musí dát za pravdu. Holt se s nimi musí do budoucna počítat... Problémem Golfu je jeho neuvěřitelná obehranost a rozšířenost, Focusu zase mdlý vzhled... V této třídě bych to viděl na Astru nebo onen C4 :yes: . Jasnou volbou (po zvážení všech objektivník kriterií) by však asi byla naše Octavia. BMW 1 je opravdový designový problém, a i přes jeho nesporné jízdní kvality bych šáhl spíše pro A3. Nikdy jsem se netajil zděšením nad designovým směřováním BMW- tohle považuji za osobní automobilovou tragédii :no: .
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 11:53
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
:-) Koukám že na Bengleho si asi nepřipijeme... ale jinak souhlas. Jo, Korea těžce útočí... a řekl bych, že je to člověku tak nějak sympatické... vnímám to velmi pozitivně. Je to pro mne ten správnej boj o zákazníka. Ano, zažil jsem tu první sonatu :-) a ta letošní je nebe a dudy, no nebe zatím ne... chtělo by to vypiplat podvozek, (a pro mne i kastli) ale ohlédne-li se člověk, vidí ten posun. Kastle jsou problémem... třeba zadní blatník a celá záď santa Fe... to je ukázka, že neveděli, jak na to... přitom ve světlé barvě se to trochu setře... a tady si každej kupuje Santa Fe v černé... nechápu. Nevidím problém v tom, že je tu "zagolfováno" Jo,jo, já Astro dožíval dlouho a přiznávám, že jsem ji trochu zpočátku nedocenil. Má velmi aktuální a dravé rysy. O Octavii netřeba psát... dokonalej produkt.
neregistrovaný "mari"
20. 6. 2006 12:02
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Santa Fe je opravdu takový nevzhledný individuum. Ovšem třeba Terracan :yes: . Sorento je taky dokonalé- teda pokud jde o design
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 12:04
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Jo, Sorento... problém vidím v lesklejch plastech kolem dokola. Chtělo by to matný povrch a silnej motor.
neregistrovaný "Dinar"
20. 6. 2006 12:07
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Sorento je zatím jediný Korejec, kterého bych si s klidným svědomím koupil, jen nechápu jak po sorentu mohli tak sprasit Sportage.
neregistrovaný "mari"
20. 6. 2006 12:19
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
:yes:
neregistrovaný "Umierneny"
20. 6. 2006 12:44
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Sportage je len dvojca Hyundai Tucson. A ten je skaredym mladym bratom stareho Santa Feho. Tak asi preto chudaci vyzeraju ako vyzeraju :-(
Dufajme ze novy Tucson bude podobny novemu Santa Fe, to je designovo uz uplne inde.
neregistrovaný "mari"
20. 6. 2006 12:22
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
to bych řekl jsou už spíše detaily. Na tom by měli zapracovat-to souhlasí. Důležitý je ovšem styl, vyvážené proporce atd. A tady Sorento zabralo "šponu" ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 13:24
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
:-)
neregistrovaný "milion"
20. 6. 2006 12:21
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Design exterieru Sorenta je určitě velmi povedený, ale interier i po faceliftu je diplomaticky řečeno diskutabilní. Znám firmu, která pořídila před cca 2 lety tři Sorenta, u jednoho měnili po 10.000 km automatickou převodovku a druhému zkorodovaly páté dveře po jedné zimě . Takže kvalita, pokud se dá z těchto případů usuzovat, pokulhává.
neregistrovaný "mari"
20. 6. 2006 12:24
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Já taky nehodnotím kvalitu- protože ji neznám osobně... Ano spolehlivost začíná být problémem globálně.
neregistrovaný "TRUCKER"
21. 6. 2006 00:31
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
GTI, do *, copak to fakt nechápeš? Které auto v této třídě není kalkul? No na těch prémiových kompaktech jejich tvůrci asi příliš nezbohatnou, to je pravda, ale jak můžeš odsuzovat Corollu a zároveň do nebe vyzdvihovat Golfa? Vždyť to jsou v podstatě úplně stejné auta a pro svého výrobce jsou oba jedním z nejstěžejnějších modelů vyvinuté s jediným cílem- co nejvíce jich prodat. Nebo zdá se Ti snad, že Golf by byl snad nějaká extra srdcovka dělaná za účelem co nejvíce ohromit svou originalitou? To určitě ne. A nikdy to žádná originalita nebyla. Nechápu, že i někteří donedávna zarytí "Golfisté" kritizují současnou V. generaci za příliš usedlý design, jako kdyby snad některá z předchozích generací byla nějaká bomba. Vždycky to bylo bezpohlavní auto a nevím jak, ale prostě si tady u nás v Evropě vytvořilo image, jakou si vytvořilo. Možná dobrý marketing....kdo ví? A dnes, kdo se prostě o auta nezajímá a chce koupit nižší střední, jen se porozhlédne po stádu kolem sebe a řekne, no jo, Golf, co jiného, má jej tolik lidí, tak to musí být přece dobrý, ne? Jenže bohužel celá Evropa se nám nezadržitelně žene do sraček. Evropa rozjela pekelně nebezpečný vlak, ze kterého už nejde vyskočit.....vlak nebezpečně rychlého vývoje. Zní to asi hloupě, protože jako zákazníci bychom si měli mnout ruce, ale není tomu tak. Evropská konkurence jede na ostří nože. Pokud nějaký nový model nepřijde s několika oslňujícími technickými novinkami, je skoro předem odepsaný. Je to zbytečná generace, jejíž vývoj si mohli klidně ušetřit, protože konkurence je roznese na kopytech. Ať už se jedná o fakt užitečné věci třeba týkající se bezpečnosti nebo třeba úplné "kraviny" jenom více hýčkající šoféry, prostě každý nový model musí přinést něco extra. Ještě furt nechápeš, co? Tvrdá konkurence by přece zákazníkovi měla přinést ještě větší profit....., ale nepřináší. K tomu všemu se ještě neustále zkracují životní cykly jednotlivých generací a automobilky už ten vývoj prostě nezvládají. Stávají se objeťmi vlastních výplodů. Alespoň tak si já vysvětluji ten hrozný trend současné doby, kdy se Evropě údajně celkem drasticky snižuje spolehlivost. Dále je to určitě i honbou za nejnižšími náklady a přesouváním výroby (ať již komponent či celků) směrem na východ, kde šichťáci musí za pár peněz vykazovat nadlidské výkony a chrlit tisíce kusů, což se na kvalitě pochopitelně podepíše (vlastní zkušenost s americkým koncernem na výrobu litých, no vlastně i plechových kol v Ostravě). Zato Japonci, Ti si tohle nedovolí. Ti si raději vyčkají a až jednou s něčím příjdou, tak ví, že se tím zákazníkovi mohou opravdu pochlubit a dívat se mu při tom do očí. Protože vědí, že se mu za pár týdnů v servise nebudou muset omlouvat, že jim při vývoji zrovna tohle poněkud uniklo. A já budu volit Japonce, protože to je naše cesta, to je jediná cesta, jak mít dobrou alternativu. I když vím, že to asi není zrovna reálné, ale nechtěl bych se dožít dne, kdy by si japonské značky v Evropě byly pro neúspěch nucené sbalit svých pár švestek a odejít. Z čeho bych pak měl vybírat? Evropská konkurence bude čím dál ostřejší a jestli se nestane zázrak, jejich přetechnizované výrobky se jim budou čím dál více vymykat z rukou. A já si chci vybírat, chci mít to právo výběru, jestli si koupím vzhledného Evropana a s ním jako bonus spoustu neplánovaných návštěv v servisu nebo jestli si vyberu Japonce a s ním jako bonus i notnou dávku jistoty. Proto volím Japonce. Nehledě na to, že pokud to chceš vidět, tak prostě vidíš, že u mnoha Japonců už Tvoje volba nemusí být na úkor estetice a originalitě designu. Vím, že design a emoce stavíš asi na 1. místo při výběru, budeš se divit, ale já taky. Já se do auta taky nejdřív musím zamilovat, než si ho koupím. Ale láska nemusí být jen a pouze vnějšek. Malý příklad- jako rodina máme už mírně postaršího Japonce (1995). Líbí se nám, to je jasné, zejména když nám vyleštěné stojí na čerstvě střiženém trávníku našeho dvora. To na parkovišti ve městě už je to horší. Soudobí konkurenti už mu nedají mnoho příležitostí k vyniknutí. Introš snad ani nebudu komnetovat- plasty, plasty, plasty, všude (včetně výplní dveří, jelikož se jedná o zákl. model) nevzhledný šedý plast. Palubka taky nic extra. Ale stejně ho MILUJU. Právě pro jeho techniku. Mimochodem je totiž vybaven pohonem 4 kol. Ty pocity v zimě porostě musíš zažít. Letošní vánoce- kalamita jak cyp (jak se u nas pravi), jenže Ty prostě potřebuješ nebo chceš někam jet, tak zkrátka jedeš. Přicházíš k autu, odemykáš, pomalu ometáš, kolem stojícím a klepajícím si na čelo opakovaně sděluješ, že skutečně jedeš pryč. Konečně ses pomalinku rozjel. "Centrum" dědiny je jakš takš v pohodě sjízdné, ale z výjezdu z obce máš dost obavy. No aby ne, při takové fujavici. Pomalinku a nejistě se suneš kupředu. Vidíš první jazyky a závejě. Projíždíš.... Ty další jsou ale větší a větší, říkáš si, že tady Tvá cesta určitě končí, nemáš přece Pajero, ale jen o pár cm zvýšený klasický kombík 4WD. V myšlenkách se ještě ujišťuješ, že sis skutečně s sebou vzal lopatu a už začínáš přemýšlet, kterému farmáři v nejhorším případě zavoláš a budeš ho přemlouvat, aby na chvíli přerušil přežírání a ožírání a přijel Tě traktorem vytáhnout. Ale ona (Micinka) zatím jede, jede s takovou suverenitou, jakou už Tvé myšlení nezvládá chápat. A najednou jsi na protažené cestě vyšší kategorie....stíráš studený pot z čela, zastavuješ, aby jsi těm nevěřícím Tomášům, co Ti klepali na čelo mohl telefonicky oznámit, kde se právě nacházíš a s neskrývanou hrdostí až vychlobačností jim sdělit, že tohle je prostě Mitsubishi, co jiného jako čekali. Jasně, namítneš, že i spousta Evropanů má pohon všech kol, ale mi se nejdnalo konkrétně o něj, chtěl jsem Ti prostě ukázat, jak je technika důležitá pro vztah Ty a Tvoje kára. A miloval bych ji i bez těchto extrémních zážitků, když vím, že servis vidím jednou za uherský rok a to většinou pouze kvůli standardním úkonům, kvůli tomu, že vím, že u sebe nemusím mít tisíce čísel na všechny možné i nemožné asistance a odtahovky a proto, že vím, že já prostě v klidu jezdím i když mnozí moji známí v evropských autech mnohdy i mladších mají problémy. A to je o tom, ta možnost spolehnout se. Vždyť stejné je to i u lidí. Neříkej mi, že by sis klidně vybral za svou partnerku nějakou hyperkrásku s "designovými kvalitami" úrovně Miss Universe, která by byla přelétavá, nevěrná a v situacích, kdy bys ji opravdu potřeboval by se na Tebe.....a ještě navíc z vysoka. Ne, tkovou jednoduše nelze milovat! A jak už jsem psal, někteří Japonci Ti nabídnou super design i super spolehlivost v jednom, tak není co řešit. V malých vozech mám jasno, tam by to byl Yaris. V nižší střední Mazda 3, Honda Civic nebo když už bych teda mohl tu prémiovku, tak určitě BMW 1. Mimochodem hlavně tomu s tou kvalitou nejvíc držím palce, protože vím, že na počátcích 7er tam byly nějaké problémy, ale teď jsem zas četl nějaký průzkum a tam vyšlo BMW maximálně dobře, takže se tomu snažím věřit, protože moje absoultní jednička opravdu pochází z Evropy. Ale jinak, jak jsem zmiňoval Golfa a Corollu- kdybych si z nich musel vybrat, tak asi Corollu. Ani jeden mi nenabídne pořádný design, ale tu Corollu prostě kvůli spolehlivosti, však už víš!!! A už na to kašlu, bo mě bolí prsty, ale jestli jsi to celé dokázal přečíst a snažil se nad tím i zamyslet, tak Ti za odměnu dávám :yes: ;-) !
neregistrovaný "hoborg"
21. 6. 2006 09:40
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Coulin"
22. 6. 2006 13:10
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Fakt dóóbrý Truckere...Tleskám :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 10:04
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Tak tomuhle říkám slavnej návrat Truckera ;-) :yes: Víš, že tě mám rád... koneckonců, v "PROSEKU" máš jednu z hlavních rolí... :yes: Víš... někdy mi napadá, že jsem prožil zázrak... že toho Golfa snad nechali stárnout se mnou :-) takže s tím problém nemám. Je mi jasný, že mladí kluci potřebujou najít "svýho" Golfa. Truckere... v Civicovi ho ale nenajdou... a v Corolle už vůbec ne... Jinak jsi mě vzal parádně za srdce. Rád tě čtu... A velmi jsem vždy cenil tvůj charakter. Bravo TRUCKER :yes: :yes: :yes: P.S. To si piš, že jsem to podrobně přečet. Celé! :yes:
neregistrovaný "Charger"
21. 6. 2006 15:06
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Tak toto stojí za :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 19:06
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 6. 2006 02:25
Re: BUĎ KRÁL EVROPY
Tak trochu netradičně si "odpovím" i já sám: všem zůčastněným děkuji za palce :yes: a GTI, nad Tebou (resp. nad Tvým vztahem ke Golfu a nad naším hledáním našeho "Golfa") jsem přemýšlel, nicméně díky velkému kvantu článků a přesycenosti diskuse se obávám, že už se tady třeba nemrkneš, ale kdyby náhodou, tak Ti slibuji, že na tohle téma ještě pokecáme (snad se najde alespoň trochu vhodný článek, ať to není úplně OT).
neregistrovaný "Honza"
20. 6. 2006 13:20
tak konečně něco k té nové Corolle
Jsem docela zvědav jak bude vypadat, ale nebude to pro mě to hlavní. Mám Corollu z roku 1999 a jediné co řeším je dolévání benzínu a vody do ostřikovačů. Jediné co bych současné generaci vytknul je menší kufr oproti konkurenci.

našel jsem nějaké počítačem vytvořené možnosti jak bude nový model to bude ten první tak si myslím, že to nebude tak špatné ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Honza"
20. 6. 2006 13:27
Re: tak konečně něco k té nové Corolle
tak koukám, že mi to uřízlo odkazy, [odkaz] , [odkaz]
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 14:21
Re: tak konečně něco k té nové Corolle
:-) ...
neregistrovaný "Charger"
20. 6. 2006 17:36
Re: tak konečně něco k té nové Corolle
ehm..jestli do světa pustí toto, tak může být Evropa v pohodě 8-s
neregistrovaný "Tlama"
20. 6. 2006 14:27
Re: tak konečně něco k té nové Corolle
Cece ja mam uplne stejny problemy;-)) Benzin a obcas nejaky ten olej:-)) Na novy Corolle me ste zadni naprava. Nechapu to... Teda chapu, ale nesouhlasim:-)
neregistrovaný "Skyline"
20. 6. 2006 15:46
Re: tak konečně něco k té nové Corolle
Na novou Corollu jsem hodne zvedavy. Po predstaveni Civiku totiz Toyota oddalila predstaveni Corolly (proto taky tolik presluhuje) a poslala designery zpatky k prknum. Holt takovy krok od Hondy nejspis necekal nikdo, rozdil mezi 7G a 8G je po designove strance propastny. Takze kdyz to Toyota vzala takhle vazne, nejspis se mame na co tesit. Jestli na mem soukromem zebricku sesadi Civic sice pochybuju, ale ten utok na Civika je zrejmy (uz jen tim, ze hlavnim motorem ma byt nova 1.8, pritom prave tento motor je hlavni chloubou noveho Civiku). Ta skica na prvnim odkazu vypada dost dobre, ale na Toyotu mozna az moc akcni, uvidime.
neregistrovaný "Honza"
20. 6. 2006 13:25
a další, ale už spy foto
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "mari"
20. 6. 2006 13:32
Re: a další, ale už spy foto
zatím v tom vidím Austin Allegro...
neregistrovaný "saar"
20. 6. 2006 13:47
Re: a další, ale už spy foto
a ja v tom vidím nové stilo
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2006 14:02
Re: a další, ale už spy foto
No, Yaris po třech kilech hrachový kaše... to jsem přesně čekal...
neregistrovaný "Honza"
20. 6. 2006 17:14
Re: a další, ale už spy foto
Tak to jsme dva. Ono čekat třeba Cčko od mercedesu by asi nebylo pro Toyotu a její nový směr, kdy má modely co nejpodobnější asi nezvyklé. Ono to tak funguje i u koncernu VW. A nejvíc je to vidět u Seatu. Ahoj a různosti automobilů zdar. :-)
neregistrovaný "Charger"
20. 6. 2006 17:39
Re: a další, ale už spy foto
No přesně.8-sNavíc tam je zřetelně vidět ta hrozná příd, která se objevila právě u Yarise a to je podle mě to, co toho Yarise nejvíc hyzdí.. :no:
20. 6. 2006 22:01
Re: a další, ale už spy foto
Přesně.
neregistrovaný "Charger"
21. 6. 2006 18:51
Re: a další, ale už spy foto
;-)
neregistrovaný "Tom"
20. 6. 2006 17:46
Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru auto
Internet troll = someone who comes into an established community such as an online discussion forum, and posts inflammatory, rude or offensive messages designed intentionally to annoy and antagonize the existing members or disrupt the flow of discussion. Naprosto přesné! Souhlasim se Skylinem! Připojuji se! Aby bylo jasno, dělám to pouze kvůli tomuto serveru!!! Za zkoušku nic nedám. Chtěl bych tímto apelovat na všechny, kterým alespoň trochu záleží na úrovni tohoto serveru.. na všechny, kteří nechtějí, aby to zde vypadalo jako v diskuzích na idnes apod. Apeluji na všechny, kterým na tomhle serveru opravdu záleží - přestaňte krmit trolla.. ignorujte trolla a všechny jeho nohsledy, nereagujete na jejich příspěvky!
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 18:42
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
To se ale tezko zvladne. Ja jsem si rikal, ze bych spustil protiutok (protiobranu :-) )az treba po patym nebo desatym dementnim prispeVWku, ale to bych ve vetsine pripadu mohl zacit do deseti minut od uvedeni clanku :-)
neregistrovaný "Tom"
20. 6. 2006 19:47
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
Já bych navrhoval, striktně neodpovídat na všechny dementní příspěvky (respektive maximálně napsat, že je to dementní příspěvek a dál nereagovat).. troll na tomhle serveru je takovej dement, že je schopnej každou minuty vyplodit debilní příspěvek ;-\ Pokud bude psát rozumě, normálně budu reagovat, ale jakmile napíše nějakou demenci, tak končim..
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 20:06
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
Nebude to pak nuda ??? Kazda grupa ma sveho tridniho saska ne ?
neregistrovaný "Tom"
20. 6. 2006 21:54
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
To se uvidí.. každopádně to, co ten dement dokázal minule, to se fakt nevidí.. nerad bych, aby takhle dopadla většina diskusí na auto.cz
neregistrovaný "Jarda"
20. 6. 2006 22:04
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
Nedopadne neboj :-)
neregistrovaný "b@bi"
20. 6. 2006 22:23
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
Můžu přihodit jeden svůj postřeh jakožto nezaujatýho pozorovatele těchle diskusí, sleduji je asi týden. Souhlasím s Vámi, že si tady z toho GTI dělá tak trochu svůj píseček. Ovšem z toho, co sem od něj četl soudím, že pro něj jsou auta něco víc než zboží. A v tom je pudl. Kdo bere auta jako zboží, nemůže ho pochopit. Auta mají duši a o tom to je. GTI to ví. Stejně tak GTI má neopakovatelný styl psaní a rozhodně bych ho nezatracoval. Kdo někdy viděl TopGear, tak ví, že GTI je zatraceně blízko. BRAVO GTI, malej českej TopGear. Ale řešení Vašeho problému s ním bych viděl v tom, kdyby si GTI založil svůj vlastní web, něco jako blog, kam by psal své postřehy. Měl by svůj píseček, svoje fanoušky a a Vy svůj klid. Doufám, že tento příspěvek nebude brán jako rektální alpinismus :-)
20. 6. 2006 23:11
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
:-) Děkuju... vážím si moc tvých slov. :yes:
neregistrovaný "TRUCKER"
21. 6. 2006 00:52
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
Ale já myslím, že většina přispěvatelů (kromě pár ubožáčků, co se tady přijdou anonymně vyřádit a potom si myslí, jací nejsou hrdinové)jsou tady šílení autaři a Ti auta neberou jen jako zboží. Já mám takovou teorii, že pro každého správného chlapa je auto něco mnohem víc.
neregistrovaný "Skyline"
21. 6. 2006 09:07
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
Lhani, urazeni/zesmesnovani ostatnich a povrchni arogance podle me nejsou znakem cloveka, pro ktereho jsou auta vic, nez jen zbozi. Tvuj prispevek neberu jako rektalni alpinismus, ale jako nazor nekoho, kdo tady neni prilis casto a/nebo necte nektere diskuse, ktere jsou vsak pro pochopeni podstaty veci zasadni. TopGear a GTI maji k sobe stejne daleko jako nove Enzo a 30 let stary Trabant, a to po vsech strankach.
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 19:16
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
Musim souhlasit
neregistrovaný "Tom na cestách"
21. 6. 2006 11:56
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
1) mám pocit, že drtivá VĚTŠINA (spíše všichni) LIDÍ na tomhle serveru AUTŮM FANDÍ, pouze každý nějakému jinému, 2) GTI umí psát.. to ano, má svůj styl.. je tu ale jedno ALE!!! GTI těžce mimo realitu, nemá téměř žádný rozhled, nevyzná se v technologiích, neví co se děje v ostatních evropských zemích, natož v USA či Japonsku, jeho znalosti končí rokem 1990.. GTI UMÍ PSÁT, ALE NEMÁ OČEM, 3) GTI má jednu těžkou duševní vadu, která ho diskvalifikuje a předem neakceptovatelně determinuje věškeré jeho příspěvky - GTI APRIORY vynáší do nebes absolutně vše od VW a NESNÁŠÍ VŠE MIMOEVROPSKÉ.. výsledek zná každý P.S. souhlasím s vlastním webem či blogem - super návrh, kterej by vyřešil "naše" problémy - hej Lonesy, nechceš mu začít dělat bloggera? ;-)
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 19:19
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
Presne tak - napada me jediny prirovnani. Velkej, krasne stavenej penis, kterymu chybi to hlavni - erekce.
neregistrovaný "Tom"
22. 6. 2006 21:35
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
>:D >:D >:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "Coulin"
22. 6. 2006 13:17
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
Nebo by si to mohl vyrejvat na zdi veřejnejch záchodků... >:D >:-[]
22. 6. 2006 23:36
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
Že bys i ty vlez do toho kýblu š*aček od kašpárků?
neregistrovaný "Coulin"
23. 6. 2006 09:59
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
Ne ne GTI ,a´t si tu každý plká co chce,ale fakt přiznej co ti němci dávaj-to musej bejt majlant za ty kraviny co tu píšeš... >:-[] >:D Jen mám teď méně času reagovat :no: to víš jsem po dovo a TTT teď frčí ,tak musím prodávat... :yes: >:-[] >:D
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 18:21
Re: Do not feed the troll !!! Aneb pokus o záchranu serveru
>:D
20. 6. 2006 22:06
TAK CO TO SHRNOUT?
No, ale co napsat? Kolega tu prezentoval možnou a asi i realistickou fotku přicházející Corolly. No, tak, jak píše Charger... to může Evropa v klidu spát. Takže nic nového pod sluncem... a nadále platí - "Když už tedy japonec, pak TTT až nakonec" :yes:
Rozbalit vlákno
46
neregistrovaný "VDC"
20. 6. 2006 22:50
Re: TAK CO TO SHRNOUT?
A co bys radsi - Phaetona, nebo Lexus LS? :-) Popravde...
20. 6. 2006 23:18
Re: TAK CO TO SHRNOUT?
Nic bych radši... Kdybych měl volit při koupi mezi Phaetonem a Lexusem LS, nekoupil bych si žádné. V tomhle segmentu by mě těžko někdo mohl odtrhnout od Mercedes-BENZ S-Klasse.
neregistrovaný "VDC"
20. 6. 2006 23:26
Re: TAK CO TO SHRNOUT?
To jsem cekal... Ano, S-Klasse, nejlepsi vuz dneska (po technicke strance). Ale sondoval jsem pevnost tveho "japonec nakonec"... Kdyby byly na skladu jen vyse zminene modely, tak phaentomas by to snad bejt nemoh, ne? :-)
20. 6. 2006 23:51
Re: TAK CO TO SHRNOUT?
Koukal jsem se teď kvůli tobě na stránky Lexe... 8-s :-) VDC, to je v mém případě absolutně, ale absolutně-absolutně vyloučené ;-) Naskočil bych do Phaetona (s tím bych také neměl absolutně žádnej problém) a prchal bych před těma kreaturama :-) ;-) :yes: P.S. Technika Lexe je famozní... leč kabát... a já cením kabáty... tedy krásné kabáty... třeba, jako má Phaeton. Doufám, že ti to stačí :-)
neregistrovaný "VDC"
21. 6. 2006 00:17
Re: TAK CO TO SHRNOUT?
No kdo chce kam... :-) Ja jenom, ze se rika, ze je blizsi kosile nez kabat...
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2006 08:29
Re: TAK CO TO SHRNOUT?
Babička říkala, navrch huj a vespod fuj. Asi tak si to myslel GTI ? Radši na vrch huj ? To by říkalo i něco o tvém postoji, a nejen k autům. Radši hodnotíš podle toho jak to vypadá navenek, ale co je opravdu uvnitř tě nezajímá. Přečti si to, co z tebe vypadlo a popřemýšlej nad svou osobností. Tedy pokud jsi ve své zaslepenosti ještě toho schopen. Nehodnotím tvé názory na hezká nebo nehezká auta, ale styl tvého chování v diskusi. V každém příspěvku skrytý útok a nebo poučování o tom co je dokonalost. Jsi bůh, jsi designér, prognostik ? Dokonalost světa je jeho různorodost ! A k faktům, Toyota Corolla je nejprodávanější model auta na světě (prodalo se ho nejvíce kusů v rámci modelové řady). Možná je to proto, že jsou to tak odpudivé auta. A jsem u jádra věci, vkus lidí je různý (ještě že tak) a to že se něco zamlouvá tobě neznamená, že by někdo jiný z toho nemohl obrátit obsah svého žaludku. A taky to neznamená, že to musíš podsouvat někomu jinému a vnucovat mu svůj pohled na to co je hezké a nebo hodnotné, ať to dělaš jakou koli formou. Myslím, že stojí za vyzvednutí jedna věta z mnoha v tvém příspěvku. "V nižší střední je šlechta - shora uvedené premiovky. Jsou drahé... ale dokonalé. Dokonale budeš v nich vypadat i ty." Ano, ukázal jsi se jako člověk, který potřebuje auto jako ten pověstný kabát. Něco tím zakrýt a nebo poléčit bolavé ego ? Zase navrch huj a uvnitř fuj ? (nebudu hodnotit to,co označuješ za "premiovky" - pro tebe to možná "premiovky" jsou).
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 09:29
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Špatně, Honzo, všechno špatně. Tedy pokud píšeš z Evropy, zde není nejprodávanějším vozem Corolla, zde je to GOLF... A víš proč... protože v Evropě jsou na vizáž auta mnohem náročnější požadavky. Někde si nech ukázat celou řadu Golfů a Coroll... pak pochopíš, proč je Golf třicet let evropskou ikonou. V Indii jsou nejprodávanější rikši... dokonalej vozejk, možná, že se jich tam prodá víc, než tady Yarisů... tak přehodnoť své tabulky. P:S. Jsem až dojatý tvou starostí o mé nitro... ale udělám ti radost... potřeboval bych se léčit... ovšem s kolenem... nějak mi v něm vrže. Jinak díky, žes věnoval mé osobě tolik času... příště bych uvítal nějakej realistickej autopříspěvek... pokud jsi ho schopen... s Corollou ovšem na mě nechoď... to snad raději i tu rikšu ;-) :yes:
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2006 10:01
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Máš pravdu budeme to posuzovat podle tebe. Protože se v Čechách prodává nejvíce Fabie, tak je to nejlepší auto na světě. A nebo - protože vedle na vesnici jezdí nejvíce Zetorů, tak je to nejlepší traktor na světě ------- protože mám v garáži VW tak je to nej auto na světě. A nebo budeme hodnotit úspěch v celosvětovém měřítku, tudíž v úspěšnosti udělat design, který bude vyhovovat co nejvíce lidem s technikou a spolehlivostí, která je o krok před tou tvou ikonou. Kdyby to totiž bylo tak špatné auto jak tvrdíš, tak by se rozhodně tak neprodávalo, protože se nemá potřebu prodávat pod cenou ba naopak je někdy dražší. Čím to vysvětlíš že ve světovém měřítku nemá Golf takový úspěch. Něbude to tím, že v Evropě žije už jen z legendy, z toho co jednou byl, ale už je to pryč ?
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 10:19
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Proč bys měl cokoliv poměřovat podle mě? to nechápu. Motáš to páté přes deváté. Golf namá ambici světového auta, jako Corolla. Je to to samé jako Focus, 147, C4... to jsou jen namátkou vybrané evropské dokonalosti o níž se Corolle ani nezdá... přesto ani ony nejsou vyráběny jako "světové vozy"... Nikdy jsem nenapsal, že Corolla je špatné auto... Corolla je výborné autíčko, s nagativy, která tu teď nemusím vypisovat... báječně si s ní zajezdíš... ale pro mne a nejméně pro dalších 25 miliónů jinejch nemá tu přitažlivost jako GOLF... GURU. Ikona nižší střední třídy v Evropě. A to je všechno, Honzo.
neregistrovaný "Tom"
21. 6. 2006 18:29
Re: RIKŠOU DO RÁJE
>:D :no: Golf by rád byl světovým vozem, moc rád.. bohužel pro něj na to nemá ;-) Pro Tebe a pro dalších 25 miliónů sice nemá přitažlivost jako Golf, ale dalších 32 miliónů lidí to vidí opačně >:-[] ;-)
21. 6. 2006 18:42
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Jestli seš TTTom, tak cením, že ses vyspal z té horečky omladnic a pokoušíš se formulovat myšlénku... Nikdo tu totiž není zvědavý na nevychované výlevy poberťácké úrovně. Nauč se čelit nepříjemnému čelem a ne hrbem. V tomhle máš velké nedostarky. Co se týká Corolly či Golfa, tak asi nečteš ty správný knihy. Golf nikdy (myslím v prohlášení VW, narozdíl od TTT) neaspiroval na světové auto. To bys vědět měl. Ono je to ale jedno... vždyť se oba shodneme, že v celosvětovém měřítku (jde.li ti o ně) jsou jen dva vozy, které sedí na Olympu neúspěšnejších v nižší střední, to je Corolla a Golf. To je dobrej výsledek, ne.
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 19:44
Re: RIKŠOU DO RÁJE
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 19:43
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Kde jsi vycetl, ze Golf nema ambice svetoveho auta ??? Ma je sakra VWelky, asi jako kazdej jen trosku inteligentni a dravej vyrobce cehokoli (CEHOKOLI), jenze na to nema. To, ze by chtel a nemuze .... >:D >:D >:D ....ale GTI - Golf ty ambice ma. A to sakra VWelky. A duvod, proc se v Evrope prodava jinak nez ve svete ??? .....kazdymu aspon trochu inteligentnimu jedinci to je napro100 jasny >:D >:D
22. 6. 2006 23:31
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Uklidni se a seznam se s prohlášením jednotlivejch atomobilek. Včetně Fordu o Mondeu... třeba, a ve svaté paměti Scorpiona... Málo toho víš a kopeš kolem sebe jak žába na zádech >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 18:25
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Ja jsem oupelne klidnej >:D .Najdi mi, PROSIIIIIIIIIIIIM, nekde prohlaseni VW, ze Golf nema ambice byt svetoVWym VWozem >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 19:38
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Ach jo. Uz je to tu zas. Slepota, hluchota, scromlost. Precti si znovu Honzuv clanek ...mimo jine se tam pise : "nejprodávanější model auta na světě" - tedy nic o Evrope. Zase sis to zakrivil - tedy spis zakriVWil :-( ..A to, ze by byly v Evrope pozadavky na vizaz mnohem narocnejsi ... kdes tohle slysel >:D >:D ... a to s tou evropskou ikonou - kdy pochopis jak je to ve skutecnosti??? .....souhlasim s tebou v jednom .... v tom leceni >:-[] ..ovsem ne s kolenem, ale s hlaVWou :no:
22. 6. 2006 23:34
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Nauč se číst, nějak ti to nejde. :no: Oči vyměňujou v rybárně...
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 18:38
Re: RIKŠOU DO RÁJE
No tak bys tam mel zajit a nafasovat aspon troje. Honza napsal pravdu a tobe to nejde pod fousy : a kdyz uz to selektujes, tak to delej poradne. Pak by to bylo takhle: "Špatně, Honzo, všechno špatně. Tedy pokud píšeš z Čech, zde není nejprodávanějším vozem Corolla, zde je to Fabia"
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 19:32
Re: RIKŠOU DO RÁJE
:yes: :yes:
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2006 08:35
Re: RIKŠOU DO RÁJE
A ještě k tvé otázce : "dotaz na závěr - mohl by mi někdo srozumitelně napsat, proč bych si tady, v kolébce nejkrásnější aut světa, měl po večerech voskovat cop?" odpověď : protože se tu už nezdravíme vztyčením pravé ruky a provoláním dvou slov a proto, že konečně vidíme dál než za práh svých dvěří a učíme se poznávat, že kultura, věda i umění vzniklo jinde než jsme si původně mysleli. Začínáme vidět a rozpoznávat krásy, hodnoty, které jsme před tím neviděli a nebo nechtěli vidět přes naraženou rádiovku.
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 09:52
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Nedělej tu ze sebe omezence. Kam jsi kdy viděl nebo vidíš je tvůj problém, ale pokud ti Corolla rozšířila estetickej obzor, měl bys asi na sobě poměrně podrobně zapracovat. P.S. radiovka :-) se povedla...
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2006 10:15
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Tím to není, neříkám, že Corolla má nej design na světě. Jde o kombinaci všeho co k autu patří a ne jen o kabát nasazený na technologii z druhý světový. Kdy VW přišel na to, že na zadní nápravě může být něco jiného než vlečná ramena ? Kdy přišel na to, že PD asi nebude ta správná cesta. Že by mohlo být něco jako filtr pevných částic, airbagy na kolena, a o nějakém novém druhu pohonu ani nemluvím. To i automobilka, která dělá auta ze slámy (Hyundai), už má model s hybridem. To je "kámo" to co dnes letí, je to technologie, ne hezký hadry na něčem co ještě před pár lety oralo na polích. To je to o čem to je, o čem je dnešní doba, technologie.
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 10:23
Re: RIKŠOU DO RÁJE
:-) Mladej hošan, co?... nadrženej na hodně barev. Jo... držím ti palce. Tak přehlížej ikony Evropy a zkoušej bejt úspěšnej v Corolle... To je totiž také cesta. Silní, Honzo, silní ovšem jezdí v jiných vozech...
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2006 12:59
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Kéž by mladej, ale mohlo by to být i horší. Jen s tebou kominukuju tvou řečí. Tak nějak jsou mi barvy ....., nevím jak jsi k té dedukci přišel. Možná pro tebe filtr pevných částic, víceprvková zadní náprava, VVTi, nové generace pohonu , nové generace airbagů, jsou barvy. Je to o postoji k technice, ty koukáš na naleštěný plechy a já na technologii pod ní. Kdyby totiž nešla technologie kupředu, tak se tu furt mlátíme klackama po hlavě ( i když to taky asi ne - to je taky technologie) a jíme syrové maso.
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 13:19
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Vypadá to, Honzo, že nebejt TTT, jezdíme tu na trakařích. Kdybys koukal hlavně pod kapotu, jezdil bys BMW nebo Lexus... jenže ty nekoukáš pod kapotu. Ty prostě hledáš auto, na které máš a které se ti líbí... jako -skoro- každej. Filtr pevných částic je pěknej evergreen... a víš ty, co se s těma částicema děje v tom filtru? :-) tak klid. Nechci být příliš tvrdý, ale zpoza Corolly tu moc svou starostlivost o svět zítřku neobhájíš. Špíše bych ocenil, kdybys napsal, že tě ta Corolla prostě sejmula, že ji miluješ, že na ni nedáš dopustit... to je vztah k autu... ale přednášku z hodiny fyziky... s tou na mě nechoď...
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2006 15:10
Re: RIKŠOU DO RÁJE
mrkni sem, tam píšou lidé svoje zkušenosti [odkaz]

K technologii - kolik motorů s 16 ventilovou technikou nabízel VW před 8-10 lety ? Třeba zrovna v Golfu ? Mám tam 1,3 63kW a Do Golfu teď dávají jejich 1,4FSI 66kW. A to mám motor ještě bez technologie VVT. Je mi jedno jestli ty technologie bude uvádět do provozu Toyota, Ford (bioethanol vypadá fajn) nebo třeba VW, ale je důležité, že to vůbec někdo dělá. Bez toho se to nikam dál nehne. Je mi jedno jestli technologii dodává někdo ze západu, nebo východu, je to jen úhel a místo pohledu, Země je kulatá. ;-) Možná proto jezdí v USA tolik Japonskejch aut, je to pro ně vlastně západ. >:D a Evropa ten východ. >:-[]
neregistrovaný "Skyline"
21. 6. 2006 15:20
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Evropa je pro USA vychod - tak to je trefa >:-[] :yes: Je vlastne usmevne, ze kdyby se nas internet troll narodil v USA, bude plivat na vse odtud. Jo, svet je malej - a kulatej ;-)
21. 6. 2006 15:42
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Pokud chceš brát za úhel pohledu kulatost Zeměkoule, tak abys ten úhel udržel, musel bys zároveň bydlet na Měsíci... což tedy nebydlíš. Jinak, samozřejmě souhlasím - je mi ausgerechnet jedno, jestli motor do Coroly si dodává TTT nebo ho má od VW (či obráceně). Řeč snad je o Corolle...
neregistrovaný "Alessio"
21. 6. 2006 17:17
Re: RIKŠOU DO RÁJE
"A kam se podějí lodičky na moři, že nejsou vidět, tati?" "Inu, spadnou přes okraj světa, Kolumbe. A ted pojď ke stolu...podáváme vejce" ;-)
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 19:49
Re: RIKŠOU DO RÁJE
souhlas :yes:
neregistrovaný "rusholme"
21. 6. 2006 20:17
Re: RIKŠOU DO RÁJE
lepší mladej hošan, než zaprděnej senila co se naučil klikat myší a ví všechno nejlíp... dle mého SILNÝ člověk si zakládá na decentnosti a nedává najevo stav svého konta tím, že jezdí v těch jak ty říkáš "ikonách" v těch "ikonách" často jezdí právě ti SLABÍ, pro něž je "ikonové" auto jediná jejich silná stránka, jediná možnost jak se zviditelnit
22. 6. 2006 23:26
Re: RIKŠOU DO RÁJE
V tom se mýlíš. Zásadní tvůj omyl je v tom, žw ty se domníváš, že pracháč se staví do očí... to je právě slovo toho, kdo tím pracháčem není. To chudej se má potřebu konfrontovat... pracháč ne.
neregistrovaný "rusholme"
23. 6. 2006 13:31
Re: RIKŠOU DO RÁJE
to není o pracháč nepracháč, ale o silný a slabý... psal jsi, že silní jezdí v jiných vozech než corolla, chápu to tak, že silní jezdí v "ikonách". dle mého bohatý silný člověk nepotřebuje "ikonu", aby zapůsobil, klidně si "vystačí" s avensisem, ví že jeho síla je jinde než v auto ve kterym jezdí
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 19:48
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Spravne GTI - silni budou jezdit v jinych vozech >:D tak prehlizej svetovy ikony a zkousej bejt uspesnej ve VW.
22. 6. 2006 23:32
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Kdes koupil to VW? Běž si lehnout, tady je to na tvůj mozek moc náročné >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 18:39
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Kde ??? Tady vsude >:D
neregistrovaný "Skyline"
21. 6. 2006 11:12
Re: RIKŠOU DO RÁJE
:yes: >:D :yes: (vidim, ze si nedas pokoj, ale pobavil jsem se vyborne) ;-)
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 19:46
Re: RIKŠOU DO RÁJE
:yes:
neregistrovaný "Skyline"
21. 6. 2006 10:13
Re: RIKŠOU DO RÁJE
:yes: (nicmene i zde plati "do not feed the troll")
neregistrovaný "Honza"
21. 6. 2006 10:16
Re: RIKŠOU DO RÁJE
:yes:
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 20:00
Re: RIKŠOU DO RÁJE
:yes:
22. 6. 2006 23:27
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Pak si ho umej... od toho průjmu vrchního kašpárka >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 18:41
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Opet hodnotny prispevek.
neregistrovaný "Charger"
21. 6. 2006 15:02
Re: RIKŠOU DO RÁJE
Poslední věta :yes: :yes:
21. 6. 2006 17:52
Re: RIKŠOU DO RÁJE
;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "ma"
21. 6. 2006 07:53
OT: spolahlivost golfa
ahoj GTI pozeral som stranku autorecenze.cz su tam prispevky majitelov aut a skoro kazdy kto mal golfa hovori o 100% spolahlivosti ale este doplni ze kazdych 10 000km meni ziarovky, menil stabilizatory na prednej naprave, vaha vzduchu to je pravidelna zavada ako aj lambda sonda, oprava abs, jednemu dymi s palubovky.... ale kazdy napise ze je to super auto super spolahlive a hlavne ked si pozries ake auto mali predtym tak to bola felicia alebo favorit, takze to nie je moc objektivne porovnanie, kazdy pise o drahych nahradnych dieloch a ani predlzene vymeny oleja nie su dobre, lebo nakoniec su drahsie ako polovicne
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Skyline"
21. 6. 2006 09:08
Re: OT: spolahlivost golfa
:yes:
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2006 09:31
Re: OT: spolahlivost golfa
Prosímtě, tyhle pohádky, to už tu máme za sebou... praskající žárovky v Astonech >:D špatný ostřikovače předního skla ve Fioranech >:D ... na to nemá význam ani reagovat vážně. Vážně. :no:
neregistrovaný "ma"
21. 6. 2006 09:55
Re: OT: spolahlivost golfa
vzdy odpovedas iba na cast a vzdy to zahovoris na nieco ine, zabudol si na vahu vzduchu, opravu abs, stabilizatory.... ale to su podla teba nepodstatne drobnosti, ktore odstavia auto a musi ist do servisu, ked su to take drobnosti tak preco sa to opakuje stale dookola??? neviem ci kazdeho bavi stracat cas a peniaze castymi navstevami servisu, ked tak vela zaplatili za tu tvoju "legendu"
neregistrovaný "Skyline"
21. 6. 2006 10:12
Re: OT: spolahlivost golfa
Do not feed the troll.
neregistrovaný "Zi!p"
21. 6. 2006 13:46
Re: OT: spolahlivost golfa
Jak může někdo prohlašovat takovou hovadinu jako že Golf je ikona??? Ikona čeho proboha?!Přijde mi, že Ty se sám nad sebou a nad všim co třeba jen okrajově souvisí s VW rozplýváš tak, že jsi úplně zapomněl vnímat realitu kolem sebe...
Pro mě je Corolla auto s velkým "A"... Corolla to je synonymum ke slovu spolehlivost, zatímco golf je jeho opakem...
Takhle to bylo, je a bude a to si doufám nebudeme zastírat! ;-)
21. 6. 2006 17:58
Re: OT: spolahlivost golfa
Mýlíš se. Nad VW jsem se tu nikdy nerozplýval... to jsou drby copovej dětí... GOLF ikonou nižší střední je třícet let. Dnes jej dostihl jen Focus... Corolla je technicky také dobré auto, ale nějak holt neumí vypadat... jinak ti Corollu neberu, miluj jí, ale občas se začti do textů odborníků... třeba redaktorů na auto.cz... ti ti v testech určitě otevřou oči. :yes:
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 20:02
Re: OT: spolahlivost golfa
:no:
22. 6. 2006 23:22
Re: OT: spolahlivost golfa
:no:
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 18:43
Re: OT: spolahlivost golfa
Ten palec sis mel dat sobe >:-[]
neregistrovaný "mato"
21. 6. 2006 19:47
Re: OT: spolahlivost golfa
mam golfa V, poznam ludi, ktori maju golf V. mozem ta ubezpecit, ze sa jedna o 100% spokojnost a spolahnivost.
21. 6. 2006 19:49
Re: OT: spolahlivost golfa
:yes: jistě.
neregistrovaný "Zi!p"
22. 6. 2006 20:12
Re: OT: spolahlivost golfa
No jen dočkej času ;-)
Boží mlýny melou pomalu ale jistě.... :-)
neregistrovaný "Coulin"
23. 6. 2006 10:01
Re: OT: spolahlivost golfa
Bravo-tím pádem si vyhrál v loterii-jsi jeden z tísíce >:-[] >:D :yes:
neregistrovaný "Coulin"
22. 6. 2006 13:29
Kdo chce znát pravdu...
Koho zajímá realita nejen o Corolle ale o Toyotě jako takové ať číhne na Tipcars-nic jen tvrdá realita... :yes: :-! TTT
Rozbalit vlákno
0