Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ceny Chevroletu Epica v ČR: Šestiválec střední třídy za 569 tisíc

Opět něco navíc přináší mezi 4,8 m dlouhé sedany korejský Chevrolet - za typicky korejskou cenu nabízí ucelenou výbavu a šestiválcové motory
Zpět na článek
15. 6. 2006 08:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2006 08:14
neregistrovaný "Homer"
15. 6. 2006 08:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2006 12:43
neregistrovaný "Homer"
15. 6. 2006 08:27
neregistrovaný "Mario"
15. 6. 2006 11:09
neregistrovaný "GermanCarFan"
15. 6. 2006 15:12
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2006 18:20
neregistrovaný "-*[]*-"
15. 6. 2006 08:13
neregistrovaný "cosworth"
15. 6. 2006 08:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2006 08:34
neregistrovaný "Mario"
15. 6. 2006 09:41
neregistrovaný "BRATISLAVA ALLSTARS"
15. 6. 2006 11:12
neregistrovaný "GermanCarFan"
16. 6. 2006 18:33
neregistrovaný "mari"
15. 6. 2006 10:08
neregistrovaný "Mirek"
16. 6. 2006 07:15
neregistrovaný "Petr"
16. 6. 2006 18:28
neregistrovaný "mari"
16. 6. 2006 18:27
neregistrovaný "mari"
16. 6. 2006 20:54
neregistrovaný "FSI"
16. 6. 2006 21:44
neregistrovaný "mari"
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2006 08:08
Chevy za 570 tisíc
No uznávám, není to špatný poměr cena/užitná hodnota. :yes: Jenže za úplně stejnou cenu si z USA můžeš přitáhnout víc jak pětimetrový Chevrolet Impala V6 3,5 VVT. A to je pravý Chevrolet. Pravá kvalita, která se nechvástá na první pohled: například výfukové potrubí komplet z nerez oceli. Někdo kdo rád hraje "prší" s automobilovou výbavou by mohl chtít přebíjet 4 airbagy těma 6 v Epice. Jenže boční v Impale jsou velkoobjemový záclonový, co pokryjí celý bok auta. Že nemá ani Epica ani Impala ESP ani za příplatek? :-) Připomíná mi to autokatalog AMS rok poté, co dostal Mercedes A ESP, protože jako jediný malý auto se opakovaně převracel. U všech ostatních malých aut pak bylo v katalogu v mínusech napsáno: ESP ani za příplatek >:D :no: U evropských aut oproti tomu není zmíněno, že bez příplatku není ani taková prkotina jako el. stahování oken. Aby bylo jasný, ani Epica ani Impala není kdovíjaký zázrak designově. Však se tu bavíme o velkým autě s šestiválcem za 570 tisíc....o opravdu velkým. Žádný malývelký, kvalitníplasty, silnýčtyřválec, kultivovanýdiesel a jiný marketingový oxymorony.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Homer"
15. 6. 2006 08:14
Re: Chevy za 570 tisíc
Nechci Ti do toho ňák kecat, ale Impala není pravej Američan. Má základ v Saabu. Když se koukneš na tvary karoserie, určitě to odhalíš. a krom toho, když US cars, tak jedině Ford nebo Chrysler. Auta od GM moc kvalitní nejsou, teda když nepočítám Caddilac.
Místo Epicy bych radši šel do Sonaty, tak je dost spolehlivá a i tvary sou líbivější.
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2006 08:23
Re: Chevy za 570 tisíc
Opravdu netuším, o čem mluvíš. Chevrolet Impala je na tradiční americké platformě W. Švédského původu v ní není ani šroubek. Pokud máš jiné informace, zajímal by mě zdroj. Navíc pokud chceš porovnávat přímo americkou trojku: Chrysler byl z těch tří vždycky nejvíc na štíru se spolehlivostí. Dnes i v minulosti.
neregistrovaný "Homer"
15. 6. 2006 12:43
Re: Chevy za 570 tisíc
No, tak to nevim, ale psali to v jednom Autokatalogu pro rok 2005, tak od tamtud to mám. Bylo to ale k tý předhozí generaci.
neregistrovaný "Mario"
15. 6. 2006 08:27
Re: Chevy za 570 tisíc
:yes:
neregistrovaný "GermanCarFan"
15. 6. 2006 11:09
Re: Chevy za 570 tisíc
Hod sem prosim nejaky tucny link s fotkama interieru a vnějšku. Jo, tomu se rika kulantni nabidka. Děkuju.
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2006 15:12
Re: Chevy za 570 tisíc
:-) :yes:
neregistrovaný "-*[]*-"
15. 6. 2006 18:20
Re: Chevy za 570 tisíc
vyfukove potrubi komplet z nerez oceli >:D >:D >:D a kdo ho nema? :-) Jinak cena super!!! no 2.5 v bawu ma 160 :*)
neregistrovaný "cosworth"
15. 6. 2006 08:13
bez titulku
nema cenu se bavit o tom co si koupis ve statech. tady to stoji proti superbu a tady se hledaji rozdily.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2006 08:28
Re: bez titulku
Korejský Američan stojící proti čínskému Passatu. To zní poeticky. :-)
neregistrovaný "Mario"
15. 6. 2006 08:34
Re: bez titulku
Co chceš, to je globalizace ;-)
neregistrovaný "BRATISLAVA ALLSTARS"
15. 6. 2006 09:41
Re: bez titulku
2.0 V6 105kw neni moc presvedcivy vykon. Ovela viac ma uz mrzi vykon 2.5 V6 ktory ma iba 115kw. Dufam ze aspon spotreba je prijatelna... Preto ma to zarazilo lebo moj 1991 BMW 325 ma vykon 142kw
neregistrovaný "GermanCarFan"
15. 6. 2006 11:12
Re: bez titulku
Aby bylo jasny, podivej se na muj nick. Ale musim se zastat amerik, cetl sem o jakymsi tahaci Kenworth, nebo jak, a ten netoci nikdy vic jak 1000 ot/min. Muze se to zdat zastarale, ale vydrzi to bez problemu (BEZ PROBLEMU) milion mil. Nekdo to oceni.
neregistrovaný "mari"
16. 6. 2006 18:33
Re: bez titulku
jenže Epica není BMW... Mimochodem samotné číslo nic neříká, důležitá je agilita v běžném provozu. Mimochodem 140 kw v 325i vypadá významě, ovšem realita je podstatně klidnější... ;-) . Do 4.000 ot. by jsi nerozeznal od 70kw (konkrétně v tom BMW)... :-) ;-)
neregistrovaný "Mirek"
15. 6. 2006 10:08
Re: bez titulku
Vím jak to myslíš, ale na Superbu narozdíl od toho vašeho "amíka" není čínskýho vůbec nic! VW prostě jen kvůli čínskýmu trhu prodloužilo rozvor, ale jinak nic. Superb je náhodou v poho, když pominu design. Je to kvalitní velký auto a i když ty plasty jsou oproti Epice staršího data, korejci jsou v tomhle směru hooodně pozadu. K Epice ještě jednu věc - je to první korejský auto, o kterým si nedovolím říct, že je ošklivý. A jinak mi přijde úchylný, že tolik vyznavačů amerik tady vášnivě diskutuje nad neamerickým autem..
neregistrovaný "Petr"
16. 6. 2006 07:15
bez titulku
V článku je chyba Automatická převodovka je za příplatek u 2.0, ale u 2,5l je standardně (ten se naopak nedodává s manuálem). Navíc je to pětistupňový japonský AISIN s možností manuálního řazení. ESP zatím nelze objednat, ale počítá se s ním...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
16. 6. 2006 18:28
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "mari"
16. 6. 2006 18:27
ŘADOVÝ ŠESTIVÁLEC ZA HUBIČKU
jednooký mezi slepými králem- říká se... Ovšem Epica nezastírá svůj původ a nabízí více než jen transatlantický vzhled :yes: . Ano, tady jde hlavně o pořizovací cenu a co nejlepší "value for money". Kde jinde dostaneš za 570 nový řadový šestiválec a 480cm poctivého plechu ? ESP nebude potřeba, protože tenhle parník se bude jenom klidně kolébat na vlnách pohody a ticha ;-) :yes: Vzhled přesně míří na svou cílovou skupinu: lidi, kteří vyznávají klasickou poctivou školu plnou plechu a válců . Posměch u tohoto auta opravdu není na místě. Jde si prostě jenom svou cestou a vesmírné technologie přenechává jiným... Pokud bych byl postaven před rozhodnutí vybrat Korejské auto- šáhl bych pro Epicu ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "FSI"
16. 6. 2006 20:54
Re: ŘADOVÝ ŠESTIVÁLEC ZA HUBIČKU
;-) :yes:
neregistrovaný "mari"
16. 6. 2006 21:44
Re: ŘADOVÝ ŠESTIVÁLEC ZA HUBIČKU
;-)