No uznávám, není to špatný poměr cena/užitná hodnota. :yes: Jenže za úplně stejnou cenu si z USA můžeš přitáhnout víc jak pětimetrový Chevrolet Impala V6 3,5 VVT. A to je pravý Chevrolet. Pravá kvalita, která se nechvástá na první pohled: například výfukové potrubí komplet z nerez oceli. Někdo kdo rád hraje "prší" s automobilovou výbavou by mohl chtít přebíjet 4 airbagy těma 6 v Epice. Jenže boční v Impale jsou velkoobjemový záclonový, co pokryjí celý bok auta. Že nemá ani Epica ani Impala ESP ani za příplatek? :-) Připomíná mi to autokatalog AMS rok poté, co dostal Mercedes A ESP, protože jako jediný malý auto se opakovaně převracel. U všech ostatních malých aut pak bylo v katalogu v mínusech napsáno: ESP ani za příplatek >:D:no: U evropských aut oproti tomu není zmíněno, že bez příplatku není ani taková prkotina jako el. stahování oken. Aby bylo jasný, ani Epica ani Impala není kdovíjaký zázrak designově. Však se tu bavíme o velkým autě s šestiválcem za 570 tisíc....o opravdu velkým. Žádný malývelký, kvalitníplasty, silnýčtyřválec, kultivovanýdiesel a jiný marketingový oxymorony.
Nechci Ti do toho ňák kecat, ale Impala není pravej Američan. Má základ v Saabu. Když se koukneš na tvary karoserie, určitě to odhalíš. a krom toho, když US cars, tak jedině Ford nebo Chrysler. Auta od GM moc kvalitní nejsou, teda když nepočítám Caddilac.
Místo Epicy bych radši šel do Sonaty, tak je dost spolehlivá a i tvary sou líbivější.
Opravdu netuším, o čem mluvíš. Chevrolet Impala je na tradiční americké platformě W. Švédského původu v ní není ani šroubek. Pokud máš jiné informace, zajímal by mě zdroj. Navíc pokud chceš porovnávat přímo americkou trojku: Chrysler byl z těch tří vždycky nejvíc na štíru se spolehlivostí. Dnes i v minulosti.
2.0 V6 105kw neni moc presvedcivy vykon. Ovela viac ma uz mrzi vykon 2.5 V6 ktory ma iba 115kw. Dufam ze aspon spotreba je prijatelna... Preto ma to zarazilo lebo moj 1991 BMW 325 ma vykon 142kw
Aby bylo jasny, podivej se na muj nick. Ale musim se zastat amerik, cetl sem o jakymsi tahaci Kenworth, nebo jak, a ten netoci nikdy vic jak 1000 ot/min. Muze se to zdat zastarale, ale vydrzi to bez problemu (BEZ PROBLEMU) milion mil. Nekdo to oceni.
jenže Epica není BMW... Mimochodem samotné číslo nic neříká, důležitá je agilita v běžném provozu. Mimochodem 140 kw v 325i vypadá významě, ovšem realita je podstatně klidnější... ;-) . Do 4.000 ot. by jsi nerozeznal od 70kw (konkrétně v tom BMW)... :-);-)
Vím jak to myslíš, ale na Superbu narozdíl od toho vašeho "amíka" není čínskýho vůbec nic! VW prostě jen kvůli čínskýmu trhu prodloužilo rozvor, ale jinak nic. Superb je náhodou v poho, když pominu design. Je to kvalitní velký auto a i když ty plasty jsou oproti Epice staršího data, korejci jsou v tomhle směru hooodně pozadu. K Epice ještě jednu věc - je to první korejský auto, o kterým si nedovolím říct, že je ošklivý. A jinak mi přijde úchylný, že tolik vyznavačů amerik tady vášnivě diskutuje nad neamerickým autem..
V článku je chyba Automatická převodovka je za příplatek u 2.0, ale u 2,5l je standardně (ten se naopak nedodává s manuálem). Navíc je to pětistupňový japonský AISIN s možností manuálního řazení. ESP zatím nelze objednat, ale počítá se s ním...
jednooký mezi slepými králem- říká se... Ovšem Epica nezastírá svůj původ a nabízí více než jen transatlantický vzhled :yes: . Ano, tady jde hlavně o pořizovací cenu a co nejlepší "value for money". Kde jinde dostaneš za 570 nový řadový šestiválec a 480cm poctivého plechu ? ESP nebude potřeba, protože tenhle parník se bude jenom klidně kolébat na vlnách pohody a ticha ;-):yes: Vzhled přesně míří na svou cílovou skupinu: lidi, kteří vyznávají klasickou poctivou školu plnou plechu a válců . Posměch u tohoto auta opravdu není na místě. Jde si prostě jenom svou cestou a vesmírné technologie přenechává jiným... Pokud bych byl postaven před rozhodnutí vybrat Korejské auto- šáhl bych pro Epicu ;-):yes: