Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen chce prodloužit pracovní týden za stejný plat

190 komentářů

[odkaz]
:yes: , ale ta fabka s tim golfem vypadají dost hrozně
..a co teprve ten fiat, to je hruuza.. 😉 😄
ten mi nějak nevadí, ale to co vypadá dobře u swiftu působí u fabie nějak zvláštně až nepatřičně. a ten golf mi příjde, že je nějak sraženej do délky a o to samý vyhnanej do výšky, zkrátka jako když v paintbrushi zkrátíte obrázek na délku, takk se vám vyžene do výšky 8-s
Hmm... ale 149 nevypadá špatně :yes:
jo, ta vypadá vážně šmrcovně :yes:
Fabie takhle nevypadá, tohle je dost neovedená koláž :no:
Mno..nako se mi nezda ani jeden.. 😄
Jako omalovánky do školky dobrý 😉 PS: Nejhezčí malůvku má KIA.
tak ty fabie se nebojim... roomster+swift->to bych udelal u kompu taky (teoreticky 😉 ) takhle vypadat nebude(doufejme)
naopak, toto neni prilis vzdaleno realite, zustava cely predek i identicky resene celni sloupky.
ta alfa je cista retus, navyse velmi amaterska.
[odkaz]
:yes:
Vypadá to na jasnou volbu. Buď budou dělat víc nebo nic....
mozno som nemal doteraz dostatocny rozhlad, ale to som fakt netusil, ze maju vo vw 3-dnovy vikend...tam je to cisty socializmus, bracho 😄
Podla vsetkeho , za xvilu prinutia IG Metall znizit pracu vo vw na 0 hodin v tyzdni a bude pokoj... ...nexapem preco ix nutia pracovat az 4 dni v tyzdni. Aspon sa prestane produkovat ten hnus a pozvolna upracovany robotnici prejdu k perspektivnejsim automobilkam... ..potom , stale k dalsim , az vsetci budu v odborovej centrale (uz nebude kde pracovat) a nastane nirvana , slavne nemecke automibilky prestanu existovat , aspon preziju tu hanbu predtym nez by to skupili japonci aspon na suciastky... ...potom totiz zacnu byt konecne obdivovane , napr. take gti , akoze co to vsetko vydrzalo a ze je to skoda ze sa to uz nevyraba , ved to bolo vlastne take male, neskodne... :😉
Co si myslíte o počtu směn a jeho vlivu na kvalitu aut? Napadlo mě to už u čtení Audi TT a teď tady máme přímo článek o pracovní době... Třeba takový Audi A2: prodejní propadák, když už se prodávalo a vyrábělo šnečím tempem, začalo to nandávat Japoncům spolehlivostí v TÜV. Cadillac svolávačky skoro nezná, ale jakmile přidal třetí noční směnu v továrně Lansing, kvůli obrovský poptávce po vozech na platformě Sigma, byla z toho asi po roce první svolávačka. A oproti tomu silně skomírající Buick, který trpí odbytem rok od roku víc se bez větší námahy stal nejspolehlivější americkou značkou. A co X-type? Bleskový start výroby, pak silný útlum. A ty rozdíly ve spolehlivosti v průzkumech před několika roky, kdy okupoval spodní příčky, a dnes - věší se na ocas Lexusu IS.... To píšu jen tak k zamyšlení. Vím, že většina z Vás statistiky spolehlivosti neuznává. Jenže pokud vyškrtnete průzkumy spokojenosti zákazníka, které jsou o něčem úplně jiném.... zjistíte hroznou věc 😄 že ono to po celém světě dopadá úplně identicky. Je jedno, kdo to pořádá. Takže pokud nevěříte na celosvětový spiknutí... Ale abych se vrátil ke směnám: vyrábět "zpomaleně" je určitě dost nerentabilní, ale konzument na tom imho dost vydělává. Což teda určitě neplatí u počtu pracovních dnů v týdnu. Myslím délku pracovní doby během dne a rychlost jakou je spuštěná linka.
Přidám mojí zkušenost ze života. Pracoval jsem cca půl roku v továrně která vyrábí klimatizace pro nejmenvaný koncern. Tyto klimatizace jsou identické pro několik různých aut jak levnějších tak i luxusních kterých je na našich silnicích velmi mnoho zajímavé, ale bylo, že z 1000 kusů se vrátili různé počty podle automobilky. Z té která vyráběla trošku luxsnější se vracelo tak 6-10 kusů za dva týdny ale třeba z té obyčejné továrny přišla jedna nebo žádná.Nemohu bohužel jmenovat o jaká auta jde ale to není důležité, důležité je, že se vraceli z některých směn takové závady jako, že v topení chyběl elektrický člen na rozmrazování předního okna přitom přes závěrečný test toto obějít nešlo, operátoři (češi) si tedy pomohli jiným který drželi v ruce a pak ho ve shonu už nenamontovali. Chybějící šroubky a serva byli celkem častý jev.
Tenhle nazor ma neco do sebe! Na druhou stranu, odbory jednou vsechno zahubi!
Naprostý souhlas. Už idea odborů má v sobě cosi zvráceného. Kdo třetí mi má co kecat do mého vztahu se zaměstnavatelem/zaměstnancem? Že chrání zaměstnance před zlým velkým podnikem? Vždyť tak vzniká vedle podniku druhý paralelní moloch, který tě nutí ke členství, jinak se tě nebudou týkat kolektivní smlouvy o výhodách. Nezřídka brání přijímání nových zaměstnanců... Odbory mají v sobě cosi z gangů vybírajících výpalné či organizací houfujících přistěhovalce z určité země. Všechno to jsou nechutné bojůvky, které by měly být postaveny mimo zákon. 😄
Kmotr používal odbory jako nástroj politckého boje a rozvracel jimi cizí podniky. Al Capone to dělal ve skutečnosti taky.
Jsou dva uhly pohledu, ten zahranicni, kde nekolik odboraru na smenu prochazi mezi pracovniky a urcuji mistrum vyroby, kde kdo bude na smene delat (samozrejme k prihlednuti k ruznym moznym problemum jednotlivych pracovniku), cimz dochazi k naruseni koncepce vyroby samotne. Ten cesky, kdy lecktere zahranicni firmy (i domaci), hresi na neochotu Cechu cestovat za praci a doslova z nich drou kuzi (rodinna zkusenost s nadnarodni korporaci)...Kde je ta mez? Nikdo ji neurci, bohuzel!
Jo, jistě... chyba je opravdu na straně těch zaměstnanců... je to sice tvrdé, ale je to tak. Zbalit kufr a jít jinam, to je cesta.
😄 Jistě... odbory, historickej předvoj bídačenejch dělníků na sklonku předminulého století... Copak se někdo dnes ještě může domnívat, že mají odbory své opodstatnění? Ne. Je tu Parlament... ten ať přijme krátký, průzračný zákon a podle něho, nechť se dál odvíjí pracovní vztahy. Platí ti zaměstnavatel málo? jdi jinam. Nebo se udělej sám pro sebe... co ti brání? Hlavně nebreč na schůzi odborovýmu předákovi na rameni...
Problem je, ze odbory jsou formou ve firme...to je spatne...velmi spatne. A zda jim jde o to, aby majitel prosperoval a svuj profit zohlednil vuci zamestnancum? Ne, jde o vlastni prospech...delnici jsou pouze zivym stitem... :no:
Ano, ano :yes:
:yes: :yes:
:yes: Souhlas!
paci sa mi veta: když už se prodávalo a vyrábělo šnečím tempem, začalo to nandávat Japoncům spolehlivostí v TÜV. Japonci podla vsetkeho robia 10 az 12 hodin do tyzdna a vyrobia jedono auto za den. Alebo taky TWR mal problemy so spolahlivostou, lebo v tej poondenej hmle v Anglicku museli narychlo zmontovat 5000 aut denne
29 hodin... chápeš to? Představ si... nevím sice tak úplně přesně jak to bouchá Toyota v Kolíně... ale že by tam je-li na zkrácený úvazky, to jsem zatím nezaznamenal... No, ale nakonec... 29 hodin za tejden... už sis to někdy zkusil? Dá se za tu dobu udělat poměrně hodně... někdo to dotáhne i na evropskou jedničku... Holt sis vybraj špatnej džob... to víš GURU je tu jenom jenden. GURU-GOLF... tvůj sen. V tom pátečním volnu má VW ukrytý poklad... doufám, že to chápeš... Tak vydrž a počkej na hvězdu prvního desetiletí... na GURU 6... BRAVO VW... jen slabí štěkají... na silné a pevné :yes: :yes:
Ano, vlastně je to velká výhra, že dělají 28 hodin týdně, 4 dny. To mě fakt hřeje na srdci...ale, o čem to (kromě toho, že ta společnost je jakási nezdravá) vypovídá? že kapitalismus je vlastně dělnický ráj!!! Více peňez a méně práce! jenže, pak se neptejme, jaké automobilka tvoří zisky...
Problém je volnej pátek... nuda života... ale jinak samozřejmě, život namá být o tom, že tě z práce vezou na ARO 😉 Chce to balanci... VW ji hledá. A to je fajn.
VW hledá balanci, jak nezkrachovat... 😄 . Jinak, na volný pátky mi nešahej!!!! to je jediný, co mě na studiu baví >😁
>😁 >😁 Jo,jo, paráda >😁 :yes: :yes:
no nic, za chvíli zkouška... 8-s .
tak se tu nepožerte 😉
VW uz ji naslo. Koukni se jake chysta propousteni 😒
Tak ale ked robis 28 hodin do tyzdna tak podla mna ti ziadne ARO nehrozi. Mne sa stavalo ze som robil 90 hodin do tyzdna. Zarobil som sice viac ako 100 litrov mesacne ale inak to bola kvalitna psychiatria. Neodporucam.
:no: 8-s
Ad poslední dvě sousloví: Proto pořád mluvíš o Lexu >😁 Už chápu :yes: >😒]
Nemyslím si, že by Lex štěkal na VW... je tu v Evropě i na štěkot zatím moc slabý... Nakonec... řek´bych, že i cílí jinam.
Nemluvím o VW... Ty jsi ten, který poslední dobou všude pořád mává praporkem Lexusu...
Aha, já se divil, co že to plácáš. Nečteš mě... to nejsem já, kdo mává praporkem, naopak, já biju na poplach... ale tuším, že tys (pro mne zcela nepochopitelně) prekábátil a zavrhl jsi milovanou Francii...
Svez se Xsarou a pak Lexem, pochopis to... 😄 Ja vzdy nedal dopustit na Renault a pak jsem zjistil rozdil mezi nim a dnes uz korporatnim bratrem Nissanem. Je to...je to nekde jinde
Ježišmarja... mě o Francii snad nemusíš psát... Napiš to kolegovi ZZ...
To víš, někdo mění auta, někdo kabát v '89 :no: 😄
píšeš o sobě? "jen slabí štěkají na silné a pevné?" 😉 navíc golf je zřejmě tvůj sen, "tak neváhej brácho šoupni 110L na protiúčet a golf ti přestane býti snem" p.s. jestli zulu-golf 6 bude vypadat tak, jak nastiňuje odkaz, tak to všichni svatí při nás...
Co blázníš, FSI?... jakej sen? 😄 Píšu o výrobci aut VW, kterýžto jest tedy jedničkou v Evropě a jeho Golf jedničkou v nižší střední... Tuším, že s Corollou drží čelní místo v nižší střední na světě. Co sem motáš nějakou 110L?... VW vloni vyrobil 100,000.000 aut... z toho 25,000.000 bylo GOLFů. Všechno se to prodalo...
Myslíž za posledních 60 let, že 😉 My ti rozumíme.
Sto tisíc aut? To zas není tolik :no: btw, GTI už to fakt nehul >😒]
Ta carka oddelujici miliony je zazita uz dost dlouho...ver mi! GTI to uz vi take! 😉 :yes:
GTI ví totiž všechno :-!
Minimalne, kde v ciselne rade pouzit carku urcite... 😄
Když všechno, tak všechno :-!
Mario ještě ve škole neprobíral velký čísla... 😄
Zatím ne, ale už se těším až se to doučím a budu moct onanovat nad prodejema VW s váma velkejma klukama... :-!
Onanovat už snad můžeš teď hned... >😁 :yes:
Když to není nad golfem, tak to není ono... Tak mi zatím nechej moje malé dětské radosti - třeba prodeje nového Santy >😁
>😁
tý brďo! kam těch 25 milionů golfů nasoukal? mariánský příkop? >😁 😉
Kdyz ti Golf vydrzi tak 4-5 let a pak musi do srotu, tak to zase neni takovy problem, ne? >😒]
ty by jsi ho "ujel" i za dva roky! >😁
Nemas pravdu. Nikdy bych se nesnizil k tomu neco takovyho vlastnit😉
Burzouste! >😒] >😁 Reakcionari! >😒] Monarcho!!! >😁 >😒] >😁
Přiznání vlastní nevědomosti je polehčující okolností... Tak proto ti také odpouštím 😉
Vlastnit neco od VW nebo chodit pesky, to je neco ve stylu rceni;-\"rad budu chodit bos, kdyz moje bota zustane vrazena v *nejakyho blbce" 😉 Je to o prioritach a zivotnim stylu😄
No, to jistě... Právě. 😄
>😁 :yes:
Myslel jsi, ze vyrobil "stomilionte" auto, ze jo... 😉
😄 jistě.
Tech Golfu bylo 25.000.000 za 32 let od 1974...
Takze uber ty nuly
GTI nak se ti hnuly.....nuly 😄
Dokonalej slogan, ale nic se mi nehnulo 😄
Takhle jsi to napsal : VW vloni vyrobil 100,000.000 aut... z toho 25,000.000 bylo GOLFů. Všechno se to prodalo...

Tomu ale sam neveris 😄
...do toho zaratal aj tanky a panzerfausty z druhej svetovej... ;-\
toto dokaze napisat len neuveritelne obmedzeny clovek, ktory nedokaze chapat svet okolo seba. Niekto mu, chudakovi, zafixoval do hlavy, ze cokolvek, co pochadza od VW je vyborne, a vynikajuce!
Ted jsi to dokonale vystihl. A dokonce v cizim jazyce 😄
proc of VW lze koupit jen plecku za hodne penez >😁
a co by si xcel? Kvalitne auto? U vw? 8-s
minuly rok bolo vyrobenych asi 47 milionov aut.... zeby VW vyrabalo tajne?
Soucet vsech dosud vyrobenych aut...kapisto?
😄 děkuju... musím se smát >😁 >😁 fakt :yes:
Kdybyses místo smání naučil pořádně psát, rozumněl bys, že "minulý rok vyrobil 100 000 000 aut" a "vyrobil 100 000 000 autO" je dost rozdíl. A tys to prostě napsal blbě, tak to uznej, ty kazateli... :no:
>😒] >😒] Tedy nechtěně jsem tu zavdal k bratrovražednému boji, jak že to je s počtem vyrobenejch VW >😁 >😁 Tak tedy, jako ve školce - paci, paci, pacičky, VW dělá placičky >😁 No, tak se také stalo, že v roce 2005 (to číslo znáš, ne) VW vyrobil stomilióntý vůz. Co? Kapišto? Jo, a také vyrobil již dvecetipětimilióntého GURU... P.S. Tak to naprav o buď jeden v tý nadcházející dvoustovce... :yes:
Vyrobil v minulosti hodne aut. To je MINULOST. Podle sefa vw je kazdy Golf dotovan - automobilka na nej doplaci, ve skutecnosti je drazsi nez kolik za nej mohou chtit na trhu. To je prosim konec vlkohradu a ani miliony aut v minulosti je nezachrani od z¨ruseni teto tovarny, pokud s tim neco neudelaji.
Ano, máš pravdu... Vydělává na tom samozřejmě zákazník... neboť dostane v GOLFU takovou porci techniky, a kvality, o jaké se mu opravdu u konkurence ani nezdá... Koneckonců, to, na co koukáš... tedy přístrojovka, sáhni si na ni... a pak zkus Focus... jak desetidenní chleba... a tak je to ve všem. Kdo to ví, jezdí třicet let Golfa. Přečti test GTI i R32, tam člověk pochopí tu filozofii VW... jízda pro každý den... VW to zvládne... zvládnout to totiž musí. :yes:
ty to uz nejako nezvladas.... 😲
😄 Vyrobit golf je drazsi nez za kolik se muze prodat. Nikoliv proto, ze by mel lepsi vybavu nez ostatni. Ktery vyrobce by dobrovolne spickove vybavil auto, aby ho mohl prodavat se ztratou? Golf je drahy, protoze ti co ho vyrabeji jsou sakra drazi.
Tak to není zcela přesné. Golf je velmi nadupané auto... zadní náprava... třeba, a přitom cenu musí jakžtakž držet při zemi. Do toho (souhlas) drahá výroba... vejplaty atd...
akurat tak musis donho nadupat praxy.... ;-\
Nepiš nic o nápravě... Před nějakým rokem jsi se mi tady smál, cože to píšu o nějaké víceprvkové nápravě, kterou měl můj vůz 10 let před Golfem... Náprava není nic, tu nepočítáme a víc toho v repertoáru Zulu nemá... :no:
GTI
Právě, že má... Má také tu vyspělost... vypiplanost klenotu.
Co čekáš? Vím, na žvanec a na vejplatu. Pálíš cédo za cédem a cígo za cígem. Dál nic. Co čteš? Leo... to je dobrý na sliny, ale chce to něco pro hlavu... abys získal přehled. Třeba v autech... kámoš v hospodě to ví přece nejlíp, jenom japonce. A proč? Už ses ho na to zeptal, nebo se třeseš strachy, aby se ti nesmál, těma prohulenejma zubama. Pochop, auto, to si musíš vyvzdorovat sám. Hospodský řeči přenech jinejm. Nebo korejce. Proč? Jen se posaď naproti zrcadlu a poctivě si odpověz na otázku, jaký auto v malejch vozech bys měl nejraději. Nikdo, ani ty sám sebe přece do toho zrcadla nepřesvědčíš, že takovej Picant je vlastně malý korejský Lambo... Není... myslím, že to tušíš... Ovšem máš tu třeba překrásnou Fabii. ještě dnes. Teď v tento okamžik, kdybych měl jít koupit reprezentanta v malých vozech a žil jsem v Česku, beru jenom Fabii... Jen mrkni na RS... v černý... je to překrásnej vozejk... po sedmi létech výroby... Jen tak, pro legrandu... mrkni na předchozí Clio... já abys věděl.. No, a pokud tedy toužíš po nižší střední... měl bys vědět, že tu, před víc jak třiceti léty, nadefinoval VW GOLFEM :yes: Neskutečně povedeným autem. Například zadní náprava... Mrkni do Čivavy, jerde na tyči z klepadla... a mrkni do Golfa... co tam všechno narvali. Můžem tu takhle psát až do rána... ani Focus si nemůže šplhnout tím svým výborným podvozkem. A víš proč? Protože jenom VW umí dokonale sladit vše co dělá vynikající auto vynikujícím autem. Jen VW vše doladí a sladí... tak, aby se vše vzájemně doplňovalo v jednu velkou harmonii. A taak to je... tomu můžeš věřit. Nezapomeň ovšem, že máš toho GOLFA za cca 600... a ty přece víš, že se taky v tom segmentu prodává BMW... tak je potřeba, abys uměl vědět. Jo, umět vědět co je nižší střední, a co v ní znamená GOLF. A pokud máš pochybnost... přečti si testy, třeba tady, na auto,cz... GOLF JE IKONOU nižší střední. Je etalonem této třídy. Každý z výrobců ho musí sledovat... Žádné auto ho zatím z trůnu nesundalo. A protože víš, co příjde za dva roky... GOLF bude nejen (jako vždy) technicky na výši, ale bude výrazně omlazen, ano, nastává výměna generací šoféru Golfa... Buď tedy ten z nové generace. Vyplatí se počkat... budě to zázrak v nižší střední. GOLF EPOCHA. To ti podepíšu. :yes:
proti vw nemam nic, fabrika ako kazda ina... ...ale ty si chory. :no: ...ale vzdy prekvapis este zhovadilejsim nazorom ;-\
podme si vsetci kupit golfa, to bude super vsetci budeme mat rovnake auto, lebo vsetci ludia by mali byt rovnaky, rovnake uniformy, rovnake tvare, rovnake ucesy, najlepsie v sedej farbe vsetko, aby sme nevedeli co je pekne a co je skarede, co je dobre a co je zle, Proste len golf. Nova era Golf, vsetci su si rovni. A niektori su si rovnejsi.
Neměj obavu, že se ti to podaří... Vždy budou ti, co se umí rozhodnout a ti, co jezdí v něčem jiném. Tvrdím, že nejlepší volba v nižší střední je třicet let v Evropě jenom GOLF. Buď konkrétní a napiš, pokud máš jiný názor, co si má podle tebe člověk v této třídě koupit?
uz to hovorilo X ludi a X-krat , bohuzial golfpalice to nie su... ;-\
>😁 :yes: :yes: :yes:
toyota corolla,jasny priklad lepsiej kupy :yes:
GTI
Corolla je jedinej světovej hráč, kpoměřitelnej s úpěchem Golfu. Pokud se ti ten neskonal nudnej kabát líbí, ok. Lepší je Golf.
Keci v kleci. VW zije z minulosti. Uz cele zastupy dokonalych a velkych a obdivuhodnych, tech co si mysli, ze diky historii a velikosti se jim nemuze nic stat, skoncili porazeni do te doby smesnymi outsidery. Ale dlouho uz to nepujde. Kdyz ctu ten rozhovor, tak vidim, ze i hlavouni to pochopili. Holt cist informace a slozit si z nich celek je narocna disciplina.
Buď konkrétní. Vypiš v čem GOLF není jedničkou. A podívej se na Apoštola. Vždyť to je po dlouhé době zase zázrak ve střední třídě. Nebo snad máš jiný tip? P.S. Problémy VW jsou popsané a řeší se... a nikoliv na úkor zákazníků. Naopak - EOS... třeba. Copak by člověk mohl koupit něco jiného? Pokud tomu trochu rozumí?
ano mohol, predstav si ze ano... ...prave "Pokud tomu trochu rozumí"... ...je tu jeden problem, ty uz tomu nerozumis... 8-s
Proc pri takove dokonalosti koncern urychluje facelift a nastup noveho modelu? Nemuzu opet nez konstatovat - uz i ospale vedeni mezi svymi castymi vyjezdy do bordelu zjistilo, ze asi nebude vse v poradku. Prominte, s tim bordelem jsem nemohl odolat, ale o tom jaci lide, s jakymi prioritami a s jakou starosti o koncer (jak ho podojit), sedi ve vedeni to vypovida. Potom neni divu, ze Golf se vyrabi se ztratou.
GTI
Asi mě nečteš... opakovaně píši - G5 je konzervativní... záměrně. Došlo ovšem ke generační výměně šoférů a VW tak novej kabát v G6 přiblíží víc mladé generaci... Třicet let s Golfem jsou tu jeho fandové... dnes jim je kolem 50. Přemejšlej...
ja ti to celkom jednoducho vysvetlim, golf je ako univerzalne celosezonne pneumatiky, proste na leto aj na zimu, ale nie je ani super na zimu a ani super na leto a presne o tom to je, ked budem hladat dizajn, tak nepojdem do golfa, ked budem hladat super motory tak tiez nepojdem do golfa a takto sa da pokracovat, golf je mozno univerzalny, ale ta univerzalnost je nezaujimava pre vela ludi, kazdy hlada na aute nieco ine
Cením myšlénku... Pouze čekám na dokončení, na ten výběr... myslím, abys jako napsal, že tedy nikoliv celoroční, že ty považuješ pro svůj život za vhodnější v nižší střední... a co? Co?
Kdyz ty to nechces slyset. Motory ma lepsi Honda, podvozek ma lepsi Honda i Ford, Opel s tim tvym guru masti plichtu a pokud vezmu v potaz fakt, ze Golf sdili platformu s OII, tak z praktickeho hlediska neni co resit 😄
Hm... a že GTI nereaguje, co? K tomu totiž není co dodat, je to totiž pravda. :yes:
Golf není jedničkou minimálně ve vnějším a vnitřním vzhledu a základních motorizacích. Pokud tomu někdo alespoň trochu rozumí, tak rozhodně nekoupí EOS.
:yes:
Hov.no s voctem, co to je zase za výplod chorého mozku. Picanto a korejský Lambo? Chceš snad tím říct, že Fábka je to české Lambo? Fábka je Lambo servisů, sen majitelů autoservisů a prodejců náhradních dílů. Zkušenosti s nikoli jedním autem, takže můžeš psát co chceš. Někdo jezdí na dizajnu a nestárnoucích tvarech, někdo v autě... Nepiš nic o nápravě, viz. můj příspěvek výše. Když ji ještě Golf neměl, tak jsi tento pojem zesměšňoval, teď se tady tím oháníš? Běž do ***! Zůstaň konzistentní v názorech. Nebo tak to hlásáš nějak, ne? Golf je takový etalon, kterému je potřeba do dvou let změnit rypák, aby vůbec udržel krok - žádný nový model. Chlape, dej si sprchu a nezesměšňuj se takovými příspěvky. Nemáš to zapotřebí. :yes:
GTI
MichaleHá, vím přesně co je Golf, vím přesně, co mám psát. Golf je špičkou nižší střední. Celosvětově mužeš ten úspěch Golfu měřit jen s Corollou. Zde v Evropě (koupit Corollu pro nudnou nepovedenougolfovskou vizáž snad ani nelze) můžeš jako alternativu koupit jen Focus... sice bez kvalitního kabátu, ale zato s dobrým podvozkem a motorem. Pokud si na autoznalce jen nehraješ... tak bys to podepsal. Nebo, co bys tedy preferoval? Logana?
Logan je za 200 táců bezkonkurenční nabídka. Už jsi viděl prostorný nový sedan s technikou á la renault (která se neliší od techniky fabie nebo pola) za ty prachy? To jen tak na okraj... Golf není špatné auto, ale není o nic lepší než jeho konkurenti, snad vyjma nějaké C4, megane, Accent nebo 307. Jedinou technicky zajímavou věcí jsou motory TSI a TFSI. Léta marketingem masírovaná značka udělala své, takže nyní je VW v našich končinách považováno za ten "správný" znáček na kapotě... Ale podívej se kdo si ho ve skutečnosti kupuje... Mladá generace to není. A to je smutné. Velmi smutné. Tohle není první výkřik koncernu a kdo v této branži už takhle veřejně mluví o vlastních problémech asi dobře ví na čem je. Teče mu do bot... A aby zachránil poslední zbytky nadějí, tak ti nabízí do své ikony za 600 hadrů výbavu za 50tis. zdarma, kdyby jsi náhodou přehlédl, že se jedná o ikonu. :no:
GTI
Konečně se to dá číst 😉 Jo, ta mladá generace... tohle VW dost podcenil, souhlasím. Já neříkám, že je G nějak výrazně lepší... ovšem v souhrnu vlastností a užitejch materiálů, včetne vzorové ergonomie tou jedničkou je. Možná měla ta generační obměna fandů nastávat už u G5... ale věřme VW, že práskne bičem a představí opravdu parádní G6.
Víš, já tomu moc nevěřím. V rámci konzervatismu pro VW obvyklém počítám, že bude G6 velmi slabá evoluce... nic víc čekat nemůžeme. Legendy na mladé moc nepůsobí (jinak velice povedená reklama), reklamy určené pro ameriku jsou spíše k smíchu a pokud VW nenabídne trochu odvazu, rytmu, srdce, prostě pár zatáček na vinuté okresce, mladou generaci neosloví. A navíc mladí lidé, vyrůstající v současném světě čím dál více začínájí také vážit na vahách, poměr cena/užitná hodnota a i přes všechny plusy tady začíná Golf ztrácet...
GTI
Souhlasím. Přesto VW věřím. Jen považ... kdyby Golf zašel jako třeba Escort... a do toho nová ikona... třeba - Almera... 8-s 😄 Toho bych se dožít nechtěl... 😄
😄 jo a ta Almera, nabízela ti o tolik míň jak ten Golf? Víceprvek vzadu, dva dobré benzínové a jedne dobrý naftový, prostor stejný, snad jen ta přístrojovka nedosahovala té úrovně, ale 300 papírů, to byla výzva! A ten sedan vůbec nevydá špatně ani teď.... :yes:
GTI
Jo, to je zajímavé, ten sedan je příjemnější než hatchback. Ten je tedy superusedlej...
Ty si protirecis. Tady pises : Nezapomeň ovšem, že máš toho GOLFA za cca 600... a ty přece víš, že se taky v tom segmentu prodává BMW... a me tluces do hlavy, ze BMW je "premiovka" a ta jde od melouna vys. Tak si uz konecne vyber jeden nazor a za nim si stuj. Takhle prelitavas jak KDU v politice.
7 sedadel, pohon všech kol, benzínový motor 2.4 litru (110 kW) + přední elektromotor (105 kW) + zadní elektromotor (50 kW).. spotřeba? 5 litrů benzínu na 100 km.. je mi potěšením představit Vám budoucnost.. Toyota Estima hybrid :yes: [odkaz] Toyoto! Urychleně to dovez do Evropy, ýbrScharan se už nemůže dočkat >😒] 😉 Brácho, dejcháš ještě? Ty voe, to je nářez co? Brácho, co s tím uděláš? Brácho, už sem dlouho nečetl žádnou esej o evropským designu.. možná by si měl něco napsat.. brácho, napiš něco o tom, jak VW vládne světu, o tom jak Golf kraluje nižší střední.. brácho, napiš něco o nedostižné německé ýbrtechnice.. brácho, napiš něco o výkřiku techniky, který si říká FSI.. brácho, napiš něco o moderních turbochrochtodehtech TDi.. brácho, napiš to! Brácho, taky nezapomeň na tu pohádku, jak v roce 2008 přijde G6 a jak zase bude všechno dobrý, eVWropský.. brácho, udělej si tu radost a napiš to! Brácho, vím, že Ti to dělá moc dobře.. brácho, neváhej a napiš to! :no: :no: :no: Hale maňas, až se jednou probereš, tak se asi nebudeš stačit divit, kam mezitím svět pokročil.. Today, Tomorrow, Toyota
ten sa uz neprebere... ...to musi vymriet... ;-\
Tome, jsi inspirativni...ale nerikej, ze se Ti Estima libi! 😉
Co se týče vzhledu, tak tohle je verze určená pro japonský trh. Tečka. 😉 Evropská Previa by jistě vypadala trochu odlišně, třeba podobně tomuhle [odkaz]%20Previa.jpg… což je pro mě naprosto líbivý design odpovídají zaměření auta. Ano, Previa se mi libí 😉
Problem je, ze evropska Previa neni. Alespon myslim, ze soucasna generace se nikam do EU nedovazi. A pritom, Toyota design umi...treba v Evrope naprosto neznamy Matrix...no a Lex je prece taky Toyota. 😉
Mě osobně Previa v nabídce Toyoty dost chybí.. uvítal bych, kdyby ji zase začali dovážet.. Matrix je super, ovšem nevim jak moc by byl v Evropě úspěšný, navíc když tu má Toyota nabídce Corollu Verso.. nový Lexové jsou super duper - všechny :yes:
Pohonny system Toyota Estima/Previa za 1 :yes: :yes: :yes: ale myslim si ze previa posobi o dost lacnejsie ako jap. estima, tzn. aj ked mi dych vyraza pomer vykon/spotreba a cena sa da (vzhladom na pokrocili pohon) ale ten design... preco nekupuju Europania GS 450h ked je taky dobry? Tradicia? Zarucene kvality europskych premioviek?! Asi ano... a to je vec, ktoru Lexus nema! A tiez to meno... Kolko ludi pozna Lexus a kolkymi ludmi (myslim aj laikov t.j vsetkych) pri pocuti znacky Lexus prechadza vzrusenie ako pri BMW/MB/AUDI??? Mozno nie az tak malo, ale ovela menej... a preto sa budu kupovat EU (resp. Nemecke) premiovky stale viac ako nejaky Japonsky Lex... Je to pravda (co sa Slovenska tyka urcite) :-! Veci sa, ale mozu zmenit, no to nam bude jasne az za par rokov, ak dovtedy Nemecka prime trojka nevymysli lepsie kladivo na usporne pohony Lexusu v prime triede... Ma niekto iny nazor? Rad si ho vypocujem... 😉
Když tvrdíš, že se neprodává, tak bych rád viděl nějaká čísla.. co já vim, tak celoevropské prodeje Lexusu (EU+EFTA) rostou meziročním tempem přes 100%, v ČR je meziroční změna dokonce kolem 700%.. kolem čtvrtiny prodaných Lexusů má hybridní pohon.. model GS je obecně trochu problém, říká se o něm, že je přeci jen trochu moc "americký", zejména designově.. o kvalitě, technice a technologiích Lexusů nemá cenu pochybovat, jediným problémem je to, že ještě nemá takové jméno.. mnoha lidem značka Lexus nic neříká - ale situace se bude měnit - tím sem si jistej.. chtěl bych zdůraznit jednu věc - žádný výrobce, žádný model.. nikdo z nich nemá nic "rezervovaného", nikdo si nemůže být jistý tím, co bude za 10-20 let.. důležité je hledět do budoucnosti - pro děti, kterým je dnes 10 a méně let (a pro všechny další generace) už bude Lexus zavedenou značkou, budou ho přirozeně považovat a za konkurenci německé trojky.. v delší časové horizontu není nic nemožné.. pokud bych mohl radit, tak bych doporčoval vzít v potaz jednu věc - Lexus se dokázal stát nejprodávanější prémiovou značkou v USA.. co dokázal.. Lexus je +- 10 let za sebou bez ohrožení jasně nejprodávanější prémiovou značkou v USA.. US trh má svá specifika, to je bez debat, ale stejně.. když se USA dokázal stát nezpochybnitelně nejlepší, určitě dokáže v EU minimálně tvrdě konkurovat
:yes: Dobreee... Presne cisla nepoznam, ale poradie hej... a take LS sa este nikdy nedostalo do prvej trojky (S,7,A😄 a tiez GS medzi (E,5,A6) takze z tychto udajov som vychadzal. Mne sa "nazivo" moc pacil LS430 - velka kapota, mohutne auto, vzbudzovalo respekt, vlastne prvy Lex, ktory som videl nazivo vedel, ze tak toto je Lexus - vtedy som si povedal, tak toto je Japonsky Mercedes! Preto, ako hovoris, je iba otazkou casu, kedy sa Lexus zaradi u ludi medzi nemecke premiovky a spolu zacnu tvorit Naj-premiovu stvorku... Mozno uz za 3 roky, ak Lex vylepsi oblasti v kt. za nemcami zaostava (ergonomia! podvozok atd) tak zacneme s Lexom porovnavat ostatnych a nie naopak! Mne to vadit nebude. OT: mame doma Passata 2002, Scenic II 2004 a Megane 1995... no pri obnove vozoveho parku sa urcite obzriem po ponuke Japoncov, a ked budu mat nieco lepsie ako Europania tak preco nie, lepsi vyhrava, to je zakladom zdravej konkurencie 😉
:yes:
>😁 >😁 >😒] >😒] :yes: 😉 Ad Estima: Mně to přijde dobře futuristický. Je to hodně o posunutí vnímání designu. Musíš fakt otevřít pořádně dveře, hlavu, okna, vnímání, abys to vzal.. a až to uděláš, tak pochopíš, že tohle nepřijíždí z žádné budoucnosti, ale že tohle je zatracená současnost!
:yes:
v nižší střední. Podle peněženky. Máš-li vatu pak je to jasný, bereš bavoráčka tak, jak je. Budeš jednička i ty. Nebo A3... překrásnej koník. S DSG... Za menší peníz máš vlastně jen dvě varianty - FOCUS a GOLF. Focus bereš, pokud nemáš zkušenost s klasou v nižší střední... Focus má dobrej podvozek... a naftu, tak pokud ti to stačí, bereš ho. Chceš-li... vyžaduješ-li, legendu a i dokonalost materiálů, bereš GOLF... asi i s DSG... protože to ti z Golfa udělá rázem subpremii... No, a to je všechno. tedy, skoro všechno. Potřebuješ-li větší kufr, valíš překrásnou OCTAVII a pokuď máš čas počkat na klenot téhle třídy, počkáš na podzim... vítr přivane VOLVO... třicítku. Tím to ovšem končí... Pět dokonalejch vozejků... Je tam ještě jeden. Krásnej, osobitej, a ve dvoulitrovém turbu ho budeš milovat s celou svou rodinou - MB-A. A to už je opravdu všechno. :yes:
Zapomnel jsi na ty, kteri neprojizdi zatacky s kvilejicimi pneumatikami a uprednostnuji komfort, ty radsi treba C4, navic ve velmi originalnim obalu. Stejne tak extravagantni Megane. Astra mozna ztraci nepatrne v jizdnich vlastnostech, ale je velmi zajimavou nabidkou. Exoticka Honda Civic, dotazena Mazda 3, starnouci ale ultraspolehliva Corolla, nekompromisni AR 147. Golf a Focus koupis, jelikoz vis, ze je dobrym mixem. Ostatni jsou nekterymi svymi vlastnostmi prevysuji a nekterymi zaostavaji za temito dvema. Ale, jsou proto horsimi? Ne, urcite ne. Zalezi na prioritach!
GTI
Ano, jistě. A pokud dojde na lámání chleba, pak já tvrdím, že jinou možnost vlastně nemáš. Ty umíš ve zkratce pěkně charakterizovat ostatní produkci... jenže to nestačí pro to abych vybral... Ano, vím, jaká je Corolla a Mazda 3... to jistě... známe 147... jenže já psal o realistické variantě - a to je jen těch 6 modelů nahoře. To jsou ty perly nižší střední. Ostatní jsou JEN v nižší střední. Přece mi nechceš říct, že ty bys koupil něco jiného. Nekoupil.
Ja mať prachy tak tejto triede idem do Lexa IS a v nižšej ani Golf ani Focus (predchádzajúce gen sa mi páčila viac) ale Corolla Wagon by bola moja voľba.
To víš, já Ti řeknu do čeho a Ty se mi vysměješ 😉 btw, nižší střední jezdím :-!
GTI
Směju se tu akorát šaškům typu ZZ... nechápu, proč bych se ti měl smát za tvou volbu v nižší střední.
Stavět A3 na úroveň BMW je směšné. Více bezduché auto než je A3 v nižší střední snad ani neexistuje. Pokud si někdo koupí A3 místo Golfa, tak nemá mozek. Nic víc než Golf totiž nenabízí a to je víc než smutné za ty prachy. Takže jeden vůz je vyřazen. Pak ti zbývá ten Focus, ale je tu třeba i Leon - varianta ke Golfu a Octavii. Když už chceš koncern... Jestli třicítka bude stejná jako většina běžných modelů volva, tak počítám, že to bude propadák. MB-A je určitě zajímavá alternativa, ale musíš mít štěstí a vytáhnout si ne-páteční kousek, a že těch pátků u mercedesu mají... No a pak jsi zapomněl kouknout se směrem, odkud tě každé ráno pošimrá paprsek slunce... Tak ti to ráno zvedne náladu když na východě vidíš sluníčko, než když tě vítá slejvák a zima... 😉
GTI
Měl bys porovnat A3 a Golfa. rozdílné naladění podvozku, odezva volantu, a samozřejmě vnitřek... A3 je takovej malej vizuální klenot. G je každodení dříč, A3 je démant. Jízdní vlastnosti samozřejmě neporovnávám s BMW1... o to snad nejde. Pokud je v tomto segmentu BMW sportovec, je A3 gentleman.
A3 - gentleman? NEEEEEEEEE! Ani kdyby to byla ve spojení k podvozku s porovnáním BMW pravda, tohle spojení nikdy nepřekousnu... 8-s
GTI
😄 Má noblesu. Fakt.
Noblesu ??? No jestli ji ma, tak dovedne ukrytou 😄
Jízdní vlastnosti samozřejmě neporovnávám s BMW1... o to snad nejde. U auta nejde o jizdni vlastnosti ??? U lokomotivy, u sanek, u koleckovyho kresla a podobnych veci nejde o jizdni vlastnosti. U auta o ne JDE. GTI - u auta JDE o jizdni vlastnosti. S nima je spojena bezpecnost a potazmo i uzivatelova spokojenost. Teda pokud se mu strojovna nebude s**t, o cemz lze u dnesni produkce s uspechem polemizovat. A uvedom si konecne, ze tu tebou porad omilanou "premiovku" netvori cena, ale celkovy souhrn vlastnosti, z nichz ty jizdni tvori obrovskou a nejdulezitejsi cast. Podivej se na Phaetona - je v 3 megovym segmentu. Ale cim tam je ??? Kvalitou ??? Vyjimecnosti ??? Originalitou ??? Krasou ??? ............GTI probud se. Je tam pouze cenou. A podle toho ma i prodejni vysledky. A tak je to i s ostatnima. Jakypak je A3 vizualni klenot ??? Podle ceho ??? Jizdni vlastnosti to nebudou, pohodli taky ne, uzitkovost ci cena uz tuplem ne............tak kam chodis na ty voloviny???
bla bla bla ... bla bla bla
Duchaplné, nejezdíš audi A3?
Potřebuješ-li větší kufr, valíš překrásnou OCTAVII ?????????? ty si mi za radikal? oslavujes tu golfa ako neviem co a pritom dokazes zabudnut na golf sedan s menom yetta??????!!!! chlape myslim si ze to iba s tym golfom hras a zabudnut na yettu to je hamba.
Líbí se ti Jetta, princezna touhy... OK... Mě víc oslovuje Octavia. Mnohem víc.
GTI, toto su fakta na minuly rok... ak si myslel vseobecne vyrobenych aut... tak to napis zretelne!! ,,"Na celom svete sa vlani vyrobilo 57 961 495 motorových vozidiel, čo je nárast o 4,4 % v porovnaní s rokom 2001. Z uvedeného počtu bolo 49 530 951 osobných automobilov (medzi tie sa v Amerike rátajú aj ľahké úžitkové vozidlá, najmä pikapy), zvyšok tvorili úžitkové automobily (teda nákladné automobily, autobusy a špeciálne vozidlá). V krajinách Európskej únie bolo vlani vyrobených 14 788 330 osobných vozidiel, čo je o jedno percento menej ako predvlani. Nemecko, ktoré je najväčším európskym výrobcom automobilov, vyrobilo vlani 5,12 mil." A vyroba Golfu nestoji viac ako jeho cena!!!! HALOOO kde zijes?? bez golfu a pola by VW nemohol existovat, ani bugatti a ten ich Veyron s 300 milionov stratov!! Vyroba auta sama o sebe stoji tak 1/3 ceny auta... drahy je vyvoj!!
P.S: Golf je dobre auto... no nie dokonale... ani zdaleka!
Alfa Romeo 147/159, Audi A3/A4, BMW 1,Citroen C4,Ford Focus, Honda Civic, Mazda 3, MB A/B/C, Mini, Mitsubishi Lancer, Opel Astra, Peugeot 307,407, Renault Megane, Seat Leon, Subaru Impreza, Skoda Octavia, Toyota Corolla, VW Golf, Volvo S40, atd. ... ten kto sa uz viezol s kazdym z nich nech posudi co je najlepsie.... ostatni podla chuti... peace
"peace" nepis, to je potom xudak gti zmateny (hlada cez Google co to znamena)... 8-s
Hele, GTI je sice, no jak to rict...., no proste GTI, ale z Googlu bych ho nepodezrival! Na to jsou tady jini prebornici😉 GTI je rad, ze zvlada napsat diskusni prispevek😉
GTI
>😁 Občas... >😒] :yes:
AR 159, A4, M-B "C" a P407 patri do stredni tridy... 😉
407 a C-cko patria myslim do nizsej strednej... ale mozem sa mylit ak ano tak sa ospravedlnujem...
Neospravedlnuj sa, ale je to tak 😉
GTI
😄
4 pracovní dny můžou prosazovat jen magoři... pak se diví, že se přemisťuje výroba do Asie... dobře jim tak!
GTI ty jsi opravdu magor, nech se vysetrit a hlavne nelez na auto.cz. Kdyz vstoupis do nejake diskuze tak ji vubec nectu, je mi totiz na bliti, blueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gti blueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ale no fuj 8-s Máš tohle zapotřebí?
Trochu ostré až naturalistické, ale jinak souhlasim :yes:
Z Tvych pripsevku cisi inteligence, ale tenhle to silne degraduje. Mas stejne vyhranene nazory jako GTI, ale vetsina nicku Tebe stejne jako jeho respektuje a k nicemu podobnemu se nesnizi. Tohle bych od Tebe necekal! :no:
Díky.
Jsi hlupak, na takova se slusi jit pouze s vidlemi! Bez zpatky na pastvu... :no:
se tady pořád rozčilovat 😄 Jakobyste nevěděli, že GTI svoji pravdu hájit bude, i kdyby měl koule ve svěráku a doutnající roští pod nohama. Prostě "Golf je lepší" je pro něj něco jako pro některé lidi "za komančů bylo líp". Takže klídek, užívejme si vůz svýho srdce i kdyby jej vyráběli na Novým Zélandu a bavme se 😄 Schválně, jestli dokáže GTI někdy napsat příspěvek bez použití slov: "Brácha, štěkat, guru, apoštol, kovboj, ikona, Evropa a BRAVO" 😉
GTI
😄 Brácho... neštěkej ani na Apoštola, ani na GURU. Copak seš nějakej nedomrlej kovboj? Kde žiješ? Šaloamounovy strovy? Nebo Evropa? Pokud Evropa, pak volám, křičím - BRAVO... akorát bych to lehce doplnil - za komančů bylo líp... ovšem jen těm, co si to stejně nazasloužili, tak do pekla s nima 😉 Problém je... tedy problém mých odpůrců (a jsou vůbec tací?) je ten, že já mám s tím GOLFEM pravdu :yes: Už třicet let. A jestli vydržím, tak ještě třicet let mít budu... tedy za G6 dám ruku do ohně...
Na to se nedá říct nic jiného než: :yes: 😄
GTI
😄 :yes:
Někoho tak zaslepenýho a neochotnýho (neschopnýho) otevřít oči a přiznat chybu, mýlku, jsem ještě v životě neviděl. Je mi tě dost líto.
Jedinej problem je ten, ze ty si myslis ze mas pravdu a ohanis se necim, co uz je davno nejen dohnano, ale i prekonano 😄
GTI
Shrnu to do krátké věty - v nižší střední můžeš dnes koupit prakticky jen - BMW1, AUDI A3, MB A, GOLF, FOCUS, OCTAVIA. To jsou reprezentantí na špici. Se zavřeným pravým okem pak ASTRA, LEON. Zavřu-li očí obě, pak možná (s odřenejma ušima) ALFA 147. Dál nevidím nic. Ovšem když našpicuju uši, přijede ještě v září VOLVO 30... a pak už je jen vakuum. To snad víš...
Ne že bych byl žabožrout ale co P307, Megane a C4? Netvrdím že se vyrovnají A3 ale s Oktávkou se srovnávat můžou. TTTCorollu asi vynecháváš schválně... :-! PS: nižší střední arabských šejků je Audi S8 a BMW 760iL.
😄
zabudol si na corollu (mnozstvo predanych kusov je ako golfov) a na volvo s/v40 a ..., paci sa mi ze davas octaviu do nizsej strednej lebo tam patri a nie ako niektori ju radia do strednej,
este by si mal tam dat aj hodnu civic, viem ze ti nevonia ale pozri kolko kusov sa predalo a stale je zaujem,
Novy Civic je na ceskych silnicich videt vice, nez jsem predpokladal...tah se Honde vydaril.
Hondu tam dat GTI nemuze. Jemu u auta nejde o jizdni vlastnosti a tak tam nemuze dat lidra tridy 😄
Kratka veta = kratka (ale pekna) blbost. Jestli na spici pocitas i MBA, tak oci neprivirej, ale rovnou si je vypichni........ Ja vim. U auta preci nejde o jizdni vlastnosti 😄
Trochu se to tu zvrhlo v tlachani zda je lepsi Golf nebo neco jineho. Ale v tom clanku jde o neco jineho. Jde o to jak "socializmus" rozklada spickove firmy. Konkretne v nemecku se za 8 let dostala vyroba z pozice svetove jednicky do problemove automobilky ( mysleno nemecke zavody ). Jde o to, jak rozhazovani penez na nevidane pohodlny zivot delniku postupne zabiji sebelepsi firmu. Jak odbory jsou ve skutecnosti zkazou pro zamestnance, kteri jim uveri. Jak kratkodobe "socialni vydobytky" ohrozuji behem nekolika let samotnou existenci tovarny. Mozna to neni na automobilovy server, ale je to podstata problemu, ktera vysledne ovlivni i auto samotne. I v nasi zemi byla napr. novym zakonikem prace nastoupena podobna cesta jeko v Nemecku (i kdyz to byly samozrejme jen prvni kroky). Kazdy by mel otevrit oci a videk, k cemu "socializmus" vede. Prozatim se zda, ze cesta do zkazy byla zazehnana, ale velmi tesne. Je s podivem, jak mnoho lidi nevidi, nebo nechce videt, k cemu podobne recepty vedou.
Už je to tak. Doba se mění a ETALONY s ní. To nejlepší co můžeš dostat v nižší střední, dostaneš jen ve Focusu, to už ví každej, kdo má auta pod kůží. Každej testovanej vozejk z nižší střední je srovnáván v té nejdůležitější kategorii, tedy v jízdních vlastnostech, jedině s Focusem. V designu nelze srovnávat, přeci jen každý má svůj vkus a své oko (ve Wolfsburgu mají opravdu svérázný vkus i svérázné oko). A pokud se v nějakém testu testovaný vůz srovnává s Golfem pak je to jen v prodejních číslech (i když statistika je neúprosná a nejprodávánějším Golf už dávno není, jo v Německu tam jo, ovšem to jsou jen národní zvyklosti, ve Francii také vede francouz). Co se tyká výbavy testovaných jedinců, tak je také někdy v daných testech Golf zmiňován, ovšem jen pro odstrašení za co vše připlácíš. V Golfu není nic sladěno, chybí lepší základní motorizace (chybí pořádná 1.4, 1.8, 1.6 D, common rail, DPF bez příplatku), slabá výbava (příplatky za cokoli, zadní el. okna jen v kombinaci s něčím), nudný kabát. Prostě bída. Za 600 klapáků získá soudný člověk jinde mnohem více, ať už ve vzhledu, ve výbavě, v jízdních vlastnostech a nebo dokonce ve všem, viz ten Focus. Stačí jen kouknout do ceníků, testů, sjet očima a vyzkoušet. Nepopírám, že pro někoho bude mít jistě své kouzlo, leč pro mně zcela nepochopitelné. Podle zdejších příspěvků je však toto nepochopitelné pro většinu diskutujících, což mně vzhledem k tomu, že zde publikují své příspěvky lidé s láskou k autům, docela povzbuzuje. Král Golf je mrtev, ať žije král FOCUS. 😉 PS: O tom, že něco co ještě ani nespatřilo světlo světa, bude na výši, dokonalé a zázrak, tak to se nám snažili vštěpovat rudí a jak to dopadlo a jak skončili. Kde nic tu nic, zázraky nebyly. Nebude ani tentokrát. 😉
jj, tak tohle si napsal fakt dobře. Naprostej souhlas :yes:
Focus je výborné auto. Jediný vůz, který se může důstojně postavit jedničce segmentu, kterou jestedy GURU. Focus má výborný podvozek a slušnou motorizaci, v kontrastu k VW tedy zejména naftu. Auto tvoří ovšm mimo podvozku a motoru též to další... Umět vše sladit... to je to umění, které stvoří jedničku ve třídě. Focus má jeden velký problém - vizáž. Ještě se snad nestalo, any starší model válcoval model nový. Tohle trpké ovoce sklidil Focis za to, že se Ford tak trochu zalekl té jeho nové vlny. Focus jedna, byl blesk z nebe. Takový nástup po umrtveném Escortu jsme nečekali nikdo a Ford opravdu zabodoval. Nezvládl vizuálně F II. Co se týká GURU, pak i on má vynikající motorizaci... v benzínu dokonce jasně válcuje i Focuse. GURU má trochu problém s usedlým vnitřkem. Ale nelze posuzovat vnitřek G a F. G je ergonomicky i esteticky dokonalý, byť jaksi "šedivý" Focus neumí udělat horní díl přístrojovky, velmi šetří s měkkými plasty a to se samozřejmě nepromíjí. Z hlediska úspěšnosti se Golf může měřit (v celosvětovém pohledu) pouze s Corollou. Ale Focus je mládě... tak by to nebylo fér. Jinak, Evropská jednička... je GOLF. v 2008 přijede G6 - dokonale zúročenejch třicet let titěrné práce na šlechtění předchůdců, spolu s novou krví. G6 bude (musí) být výrazně omlazený. Víme proč - generační obměna fanoušků... kterejm je kolem 50 😉 Takže jediný kaz, přílišný konzervativní akcent bude za necelé dva roky odstraněn. O "ůtroby" netřeba mít obavu... ty budou opět na vrcholu třídy. A bude to stále stejné - GOLF, GURU jednička, Focus (který vystřídal Kadetta, resp. Astru) bude dvojkou. Když tak, si tenhle můj příspěvek někam ulož a v prosinci 2008 ho sem znovu vlož a připoj jen větu o tom, zda jsem se mýlil, či ne 😄 :yes:
Hele začnu hned od podlahy, to tvoje 30-leté šlechtění, tam to všechno je, tam je patrná ta degenerace a mutace, to pohřbení původní myšlenky. Nevím co tu píšeš o nezvládnutí F2, podívej se jasně do STatiSTik - hvězdou a lídrem trhu (pravda, krom německého byla, ale to je vlaSTně jedno, ty přece blahořečíš Evropu a tam vedl Focus) byla jak první generace, tak nyní 2 navazuje a pozice drží. Technika: v benzínech G nikoho neválcuje, 1.4 chabá, FSI vyšší výkon vykoupen dražším palivem, snad jen ten 2.0TSFI stojí za pochvalu, v dieslech je to na hození G ručníku. Vnitřek: i samotní němečtí redaktoři (a to už je co říci) přiznali, že Focus má nejergonomičtější palubní desku, G pochválili za jednoduchost, to však asi není to samé jako ergonomie. Nahlížíš na ten Focus špatně, rozumím tomu, že zjištění, že tvoje modla není již na špici, může být pro tebe šokem, ovšem takovouhle zahořkloST a neunesení porážky jsem nečekal. PS: pokud srovnáváš jen podle jména, pak je to jasné proč, měl bys však brát celou řadu Escort+Focus. PSS: V roce 2008 se po prohře sám omluvíš 😉
Nezapomeň, že jsem ve Focusu seděl... a jel ho... Ty tvrdíš, že G je nic a F všechno. Já tohle netvrdím ani obráceně. Nejsem padlej... Připadáš mi jak malej kluk, kterej uznává jen Focus a nic víc... Současně vím, které auto je v souhrnu lepší. Možná, že F III bude lepší než G6... Já fandím G6...
Brzdi hochu, já netvrdím, že JEN Focus je nejlepší auto. Nahoře jsem to psal, pod padnoucím kabátem je výborná technika, dokonalé jízdní vlastnosti, podpořené slušnou výbavou za výbornou cenu. Golf nezatracuji, neodepisuji, má výborný motor 2.0TSFI a když se poštěstí nějaká pořádnější a podařenější akce, tak může být i za solidní cenu slušná výbava. A nezapomeň, že já G V zkusil - 1,6 FSI, 1.9 TDI, 2.0 FSI a 2.0 TSFI. Když to musím ale napsat po rýči: Focus je pro mne nejlepší volbou v mých prioritách. Psal jsem nahoře, že nepopírám, že pro některé řidiče má G své kouzlo - pro mne nepochopitelné 😉
Dost sis to u mě vyžehlil... 😉
😉 ano citate spravne... Civic je jednicka z mojho pohladu... Jazdil som Golf IV, V, Focus I,II ...a novu Civic-u! Jednoznacna volba. Golf zaspal design zvnutra, F II vyzera byt este mensi ako I. a dokonca stratil nejake to caro, vzdy som obdivoval F I. ked bolo sero a jeho zadne svetla ziarili ako vyduchy raketoplanu. Tiez G V. vyzera byt mensi ako predchodca... :-! Jednoducho BMW, Citroen, Civic... vsetci ucia ludi na novsi, avantgardnejsi design... kde to, G a F na design-vyvoj zabudaju... ja viem... predajne cisla... no nemohli by byt lepsie keby G ma pretiahnutejsie, vyraznejsie linie a F ostrejsie hrany... tieto auta povazujem za "celkom" pekne, ale neposkytuju mi na pohlad ziadnu euforiu... hadam nastup F III. a G VI. vsetko zmeni, potom mozu byt jasnou volbou aj u mna! 😄 PS: Veeelkym minusom Civic-u je ale ponuka motorizacie 1.4 vpoho, 1.8 vpoho, ale kto si dnes namontuje tazky a pritom pomerne nevykonny naftak do tak maleho auta... tu civic zaostava za vsetkymi... priznavam ;-\
pozeral som parametre, civic v nafte je taksi (o 157kg) ale ma lepsie zrychlenie ako 1.8l (8,6s oproti 8,9s), 140koni a 340Nm je celkom slusny vykon na diesel aj ked je to 2.2l oproti tomu golf 5 (2,0l tiez 140 koni, krutiaci moment 320Nm, pohotovostna hmotnost moze byt az 1450kg cize porovnantelne az viac, ale zrychlenie je horsie 9,3s)takze by som zase netvrdil ze honda je nejako pozadu
Manitou 😄
mrdej tučnáka do hlavy ;-\