Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ultima GTR720: 160 km/h za 5,3 sekundy

Britský malosériový výrobce sportovních speciálů Ultima si připsal další rekord. Model Ultima GTR720 překročil rychlost 100 i 160 km/h rychleji než Ferrari Enzo.
Zpět na článek
13. 6. 2006 12:34
neregistrovaný "rychlej"
13. 6. 2006 12:47
neregistrovaný "bbleach"
13. 6. 2006 12:42
neregistrovaný "bbleach"
13. 6. 2006 12:43
neregistrovaný "bbleach"
13. 6. 2006 12:53
neregistrovaný "bbleach"
13. 6. 2006 13:29
neregistrovaný "vladik"
13. 6. 2006 16:42
neregistrovaný "taylor"
14. 6. 2006 11:39
neregistrovaný "vladik"
14. 6. 2006 22:31
neregistrovaný "taylor"
13. 6. 2006 13:39
neregistrovaný "Zigi"
13. 6. 2006 14:46
neregistrovaný "RallyFan"
13. 6. 2006 14:05
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 6. 2006 14:17
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 6. 2006 14:33
neregistrovaný "ZZ"
13. 6. 2006 14:40
neregistrovaný "anonym"
13. 6. 2006 16:28
neregistrovaný "anonym"
13. 6. 2006 20:17
neregistrovaný "matyszek"
13. 6. 2006 20:48
neregistrovaný "Petr"
13. 6. 2006 22:03
neregistrovaný "masO"
13. 6. 2006 20:18
neregistrovaný "matyszek"
13. 6. 2006 20:19
neregistrovaný "matyszek"
13. 6. 2006 22:03
neregistrovaný "masO"
13. 6. 2006 23:16
neregistrovaný "zorb"
13. 6. 2006 23:37
neregistrovaný "_GK_"
14. 6. 2006 00:16
neregistrovaný "zorb"
14. 6. 2006 08:55
neregistrovaný "king"
14. 6. 2006 09:52
neregistrovaný "anonym"
14. 6. 2006 19:29
neregistrovaný "ma"
14. 6. 2006 19:34
neregistrovaný "ma"
15. 6. 2006 13:13
neregistrovaný "Mikulas"
15. 6. 2006 18:34
neregistrovaný "zorb"
21. 6. 2006 08:28
neregistrovaný "ma"
27. 8. 2006 22:36
neregistrovaný "matheus"
25. 10. 2006 10:28
anonym
neregistrovaný "rychlej"
13. 6. 2006 12:34
výkony ok ale design ko
k cemu neco takového, copak nestaci zrychleni moji M5 na stovku za 4,9 ??
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "bbleach"
13. 6. 2006 12:47
Re: výkony ok ale design ko
a proc se delaji ferrari, lamba, lotusy..... Proc vsichni nejezdi s 1,2 HTP?? vzdyt na cestu do teska to staci... :no:
neregistrovaný "bbleach"
13. 6. 2006 12:42
0-160-0 na vlastní voči
[odkaz] clovek by ani neveril kolik opravdu jede...co? >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "bbleach"
13. 6. 2006 12:43
Re: 0-160-0 na vlastní voči
MIG welded round and square tube spaceframe chassis,
Fully bracketed to accept Chevrolet V8 engine and Porsche
transaxle, steering, fuel tanks, seat belts, pedals, radiator,
handbrake, gear linkage and brake servo mountings.
All powder coated in black satin finish. ====Ł2929.00
neregistrovaný "bbleach"
13. 6. 2006 12:53
Re: 0-160-0 na vlastní voči
ehmmm.. pardon, ten prvni odkaz nejak nefrci...lepsi zde: [odkaz]
neregistrovaný "vladik"
13. 6. 2006 13:29
plechovky
je zajímavé, že všechny ty plechovky zastaví ze 160-0 km/h skoro stejně jsou tam minimální rozdíly řádově půl vteřiny
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "taylor"
13. 6. 2006 16:42
Re: plechovky
tento prispevok odzrkaldluje tvojho genia. ci uz ide o to brzdenie alebo o radove polsekundy. zjavne sa vyznas v problematike
neregistrovaný "vladik"
14. 6. 2006 11:39
Re: plechovky
ještě že jseš tady ty inteligente a objasnil jsi mi to ;-)
neregistrovaný "taylor"
14. 6. 2006 22:31
Re: plechovky
Neviem ci o to naozaj stojis, ale objasnit ti to mozem. Tie male rozdiely v brzdeni su sposobene tym, ze tieto auta maju brzdy nadimenzovane tak, ze bez problemov dokazu prekonat prilnavost pneumatik a tak zalezi uz len na pneumatikach, odpore vzduchu(aerodynamicka brzda) a umiestneni taziska, ako rychlo bude auto schopne zastavit. To k tej prvej casti.
Co sa tyka pouzitia slovicka radove: zvikne sa pouzivat vo vztahu k desiatkovej sustave kde rozsahy radov su tvorene nasobkami alebo podielmi cisla 10 a ked chces vyjadrit moznost variacie v danom rozsahu radu. Napr. mozes povedat radove desatiny sekund,co znamena ze to moze byt od 0,1 po 0,9s. Slovne spojenie radove pol sekundy teda nedava(aspon mne) ziaden vyznam.
neregistrovaný "Zigi"
13. 6. 2006 13:39
Picoviny
Jsou to picoviny a ten kdo to psal je chuj a buh vi kde to stahl!!! >:-[]
Jen si sectete casy u McLarenu F1 a vubec to nesedi!
CHYTRAk Libor ZEZULKA
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RallyFan"
13. 6. 2006 14:46
Re: Picoviny
Já si myslím, že to tak může být... Součet časů 0-160 a 160-0 nesouhlasí s 0-160-0 u žádného auta. Bude to asi tím, že při akceleraci nejdřív musíš sundat nohu z plynu a pak brzdit (auto má větší setrvačnost), zatímco při prostém brzdění ze 160 suto pouze zpomaluješ (tj. nesnižuješ nejprve dynamiku)... Pokud mám pravdu, tak byste se měl autorovi omluvit. s pozdravem RallyFan
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 6. 2006 14:05
U-GTR
Co by Micka udělala s Ultimou, aby se ji aspoň trochu víc líbila [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 6. 2006 14:17
Re: U-GTR
Ano, změnu bych udělal na obou stranách - to jen pro rejpaly. Jen se s tím nebudu dělat, aspoň můžete srovnat. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
13. 6. 2006 14:33
GTR
Sice se říká, že auto musí jet, ale podle mě se musí i líbit. A vážněch byl jezdil daleko raději "pomalejším" DB9 nebo Carrerou GT, než touhle obludkou :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
13. 6. 2006 14:40
To je hodne naslaply
Libi a moc :yes: Proste v jednoduchosti je krasa :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
13. 6. 2006 16:28
bez titulku
Svezl jsem se na okruhu a byl jsem popravdě zklamán, zřejmě z důvodu nereálných očekávání. Můj osobní pocit z dynamiky jsem mněl téměř stejný, jako kdybych řídil gallardo. Jinak ta auta porovnávat nechci, protože jsou kroměně toho, že jsou proklatě rychlý úplně jiný. Mluvim pouze o pocitu přetížení při zrychlení a v zatáčkách.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "matyszek"
13. 6. 2006 20:17
a co bugatka?
A jak si v tomhle stojí Veyron? Zrychlení i brzdy má docela slušné. šak koukněte ;-)
Sice jen akcelerace, ale stojí zato >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Petr"
13. 6. 2006 20:48
Re: a co bugatka?
celkem pekny video [odkaz]
neregistrovaný "masO"
13. 6. 2006 22:03
Re: a co bugatka?
No ty *teda, ten zvuk je uplne neuveritelnej! :yes: Zbytek no comment ;-) :-)
neregistrovaný "matyszek"
13. 6. 2006 20:18
bez titulku
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "matyszek"
13. 6. 2006 20:19
Re: bez titulku
kura, jak mám vložit
neregistrovaný "masO"
13. 6. 2006 22:03
Re: bez titulku
Joo tak to nevim.. :-)
neregistrovaný "zorb"
13. 6. 2006 23:16
Re: bez titulku
sakra lidi, poraďte jak vložit odkaz
neregistrovaný "_GK_"
13. 6. 2006 23:37
? Něco chybí ?
Nějak mi tam chybí třeba Koenigsegg CCX nebo Ariel Atom a Bugatti Veyron ty by mohli lecos předvést ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zorb"
14. 6. 2006 00:16
Re: ? Něco chybí ?
to rozhodně!
Ariel je solidní peklo.
neregistrovaný "king"
14. 6. 2006 08:55
bez titulku
jak vsichni rikali, jak je enzo nej a pritom mclaren nad nim skoro ve vsem vitezi a f40 ma na to kdy vznikla i dnes slusne parametry
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
14. 6. 2006 09:52
bez titulku
Můj názor je, že kouzlo toho auta je hlavně v tom, že je relativně dostupný jak na pořízení, tak na servis. Zručný automechanik či autofanda, který prodá třeba dům si může koupit auto, které to ve zrychlení nandá i motorce, púřitom si servis zařídí u sebe v garáži...Jinak v normálním provoze je utrpení s tímhle autem jezdit.Na to jsou "vhodné" neporovnatelně složitější seuperautomobily renomovaných výrobců...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ma"
14. 6. 2006 19:29
porovnanie s ostatnymi
tu mate porovnanie s ostatnymi [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ma"
14. 6. 2006 19:34
Re: porovnanie s ostatnymi
chyba tam akurat caterham r500 ktory bol rychlejsi ako McLaren [odkaz]
neregistrovaný "Mikulas"
15. 6. 2006 13:13
Na Veyron nikdy mit nebude...
...protoze Veyron vas v plnem luxuse vypaly z nuly na 100 za 2,4s (Carauto,při měření na prašném povrchu(!)), na 160 maji celkem schodne casi a hlavne jede 407km/h. Jen takovy detail: Boeing 747 vzleta pri 300...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "zorb"
15. 6. 2006 18:34
Re: Na Veyron nikdy mit nebude...
našel jsem odkaz kde je video se zrychlením Veyronu, ale nevím jak sem ten odakaz vložit :-( :-( :-(
poraďte někdo prosím!
neregistrovaný "ma"
21. 6. 2006 08:28
Re: Na Veyron nikdy mit nebude...
ale tu ani nikdo nehovori o tom, tu proste spravili test 0-100mph-0 a tam bol najlepsi, k tomu veyronu, trochu si precitaj info o tom aute a tvoje nadsenie sa rychlo schladi, porovnaj cenu, predlzuju vyrobu lebo stale su problemy, ludia rusili objednavky lebo stale nedostali objednane auto a hlavne veyron ma standardne obmedzovac na 300km/h a ked chces ist rychlejsie musis zavolat technika z firmy, ktory donesie druhe pneumatiky, zrusi obmedzovac, pojazdis si na okruhu, na cestu ta nepusti a potom ho tam da naspat, takze uz to asi take zaujimave nie je ze??????
neregistrovaný "matheus"
27. 8. 2006 22:36
Re: Na Veyron nikdy mit nebude...
ten omezovač má na 350km/h
továrna zvýšuje výrobu aby stíhala uspokojit poptávku a cenu taky kvůli zájmu zvýšili. co ty na to ;-)
anonym
25. 10. 2006 10:28
ultima
Tohle autíčko od Ultimy je nadupaná kára trochu mi připomíná 911. Co se týče rychlosti tak je to docela slušný no takové našláplé porsche vás výjde o nějaký ten milionek navíc a o ferarri nemluvě. Tohle auto bych viděl tak na úrovni Enza to taky není zrovna krasavec a cena o té nemluvě. Veyron to je auto z pekel takový mladší bratříček Mc Larenu F1. Já bych chěl vidět proti sobě v reálu tyto auta tam se totiž ukáže jak přesné přístroje a jak je to s rychlostí a zrychlením v reálném světě ne tam kde vládnou nějaké tabulky a kdy při testu byl nějaký testovací jezdec.
Rozbalit vlákno
0