Britský malosériový výrobce sportovních speciálů Ultima si připsal další rekord. Model Ultima GTR720 překročil rychlost 100 i 160 km/h rychleji než Ferrari Enzo.
MIG welded round and square tube spaceframe chassis,
Fully bracketed to accept Chevrolet V8 engine and Porsche
transaxle, steering, fuel tanks, seat belts, pedals, radiator,
handbrake, gear linkage and brake servo mountings.
All powder coated in black satin finish. ====Ł2929.00
Neviem ci o to naozaj stojis, ale objasnit ti to mozem. Tie male rozdiely v brzdeni su sposobene tym, ze tieto auta maju brzdy nadimenzovane tak, ze bez problemov dokazu prekonat prilnavost pneumatik a tak zalezi uz len na pneumatikach, odpore vzduchu(aerodynamicka brzda) a umiestneni taziska, ako rychlo bude auto schopne zastavit. To k tej prvej casti.
Co sa tyka pouzitia slovicka radove: zvikne sa pouzivat vo vztahu k desiatkovej sustave kde rozsahy radov su tvorene nasobkami alebo podielmi cisla 10 a ked chces vyjadrit moznost variacie v danom rozsahu radu. Napr. mozes povedat radove desatiny sekund,co znamena ze to moze byt od 0,1 po 0,9s. Slovne spojenie radove pol sekundy teda nedava(aspon mne) ziaden vyznam.
Já si myslím, že to tak může být... Součet časů 0-160 a 160-0 nesouhlasí s 0-160-0 u žádného auta. Bude to asi tím, že při akceleraci nejdřív musíš sundat nohu z plynu a pak brzdit (auto má větší setrvačnost), zatímco při prostém brzdění ze 160 suto pouze zpomaluješ (tj. nesnižuješ nejprve dynamiku)... Pokud mám pravdu, tak byste se měl autorovi omluvit. s pozdravem RallyFan
Sice se říká, že auto musí jet, ale podle mě se musí i líbit. A vážněch byl jezdil daleko raději "pomalejším" DB9 nebo Carrerou GT, než touhle obludkou :-)
Svezl jsem se na okruhu a byl jsem popravdě zklamán, zřejmě z důvodu nereálných očekávání. Můj osobní pocit z dynamiky jsem mněl téměř stejný, jako kdybych řídil gallardo. Jinak ta auta porovnávat nechci, protože jsou kroměně toho, že jsou proklatě rychlý úplně jiný. Mluvim pouze o pocitu přetížení při zrychlení a v zatáčkách.
Můj názor je, že kouzlo toho auta je hlavně v tom, že je relativně dostupný jak na pořízení, tak na servis. Zručný automechanik či autofanda, který prodá třeba dům si může koupit auto, které to ve zrychlení nandá i motorce, púřitom si servis zařídí u sebe v garáži...Jinak v normálním provoze je utrpení s tímhle autem jezdit.Na to jsou "vhodné" neporovnatelně složitější seuperautomobily renomovaných výrobců...
...protoze Veyron vas v plnem luxuse vypaly z nuly na 100 za 2,4s (Carauto,při měření na prašném povrchu(!)), na 160 maji celkem schodne casi a hlavne jede 407km/h. Jen takovy detail: Boeing 747 vzleta pri 300...
ale tu ani nikdo nehovori o tom, tu proste spravili test 0-100mph-0 a tam bol najlepsi, k tomu veyronu, trochu si precitaj info o tom aute a tvoje nadsenie sa rychlo schladi, porovnaj cenu, predlzuju vyrobu lebo stale su problemy, ludia rusili objednavky lebo stale nedostali objednane auto a hlavne veyron ma standardne obmedzovac na 300km/h a ked chces ist rychlejsie musis zavolat technika z firmy, ktory donesie druhe pneumatiky, zrusi obmedzovac, pojazdis si na okruhu, na cestu ta nepusti a potom ho tam da naspat, takze uz to asi take zaujimave nie je ze??????
Tohle autíčko od Ultimy je nadupaná kára trochu mi připomíná 911. Co se týče rychlosti tak je to docela slušný no takové našláplé porsche vás výjde o nějaký ten milionek navíc a o ferarri nemluvě. Tohle auto bych viděl tak na úrovni Enza to taky není zrovna krasavec a cena o té nemluvě. Veyron to je auto z pekel takový mladší bratříček Mc Larenu F1. Já bych chěl vidět proti sobě v reálu tyto auta tam se totiž ukáže jak přesné přístroje a jak je to s rychlostí a zrychlením v reálném světě ne tam kde vládnou nějaké tabulky a kdy při testu byl nějaký testovací jezdec.