Úspěšné SUV Honda CR-V patří i na českém trhu stále k velmi populárním asijským vozům do lehkého terénu, ale v USA se již při vysokoteplotních testech na jihozápadě země testují prototypy třetí generace.
Tajná zpráva z Vlkohradu - Bernd P. :Stejně tak jako v případě neúspěchu G5 musíme přijít rychle s G6, budeme muset i Passata rychleji upravit, jinak po příchodu leadra trhu (FORD MONDEO) budeme muset zase zkracovat směny v továrnách. To nelze, jinak pak bude 5 německých na stole, ale na pitevním. ;-)
Sundej svářečský brejle, Manitou... já, jako i mnoho dalších zde čekáme netrpělivě, co z Ford ve střední porodí... ale že by to měl být potrat... to bych teda nečekal.
Hochu, při těch svářečskejch brejlích nesmíš koukat do zrcadla, jinak si nedovedu představit, žes nepochopil 5 německých na stole. Pro tebe lopatou: pět německých členů představenstva na pitevním. No opravdu je vidět tvoje dnešní indispozice, to já už poznám. Tak ještě jednou, dej si dobrej oběd a po něm nazdar ;-)
Po příchodu RAV-4 jsem si říkal prima, Kojota jo vzala za správný konec a designovala ho více do crossoverovata. Jak vidno, stejně na tom bude i CR-V, profil připomíná podobně jako u Streamu kupé, jen budu chvíli oplakávat rezervu na dveřích. Docela zajímavé bude sledovat, jaké budou reakce lidí na nový design přídě [odkaz] , Honda totiž tenhle styl bude asi u řady svých nových modelů používat (už s tím pomalu začíná nyní). Uvidíme, jak rychle to zase převezme Mazda a další značky >:D
Tak prej si nelze před koupí projet CTR ? Zálohu složit, ale jiSTotu, že nakonec auto budeš mít ti taky prej nedaj. No to je mi teda STrategie prodeje ;-)
Myslím, že je to STandardní příSTup při obSTarávání netrpělivě očekávaného SporTovního auta. Je zajímavý, že u chySTaných německých aut je skládání zálohy na ještě nevyráběná auta STandardní chování (a to zdaleka nejde jen o SporŤáky), u Hondy je to považováno za neSTandardní? Jo, holt některé modely mají důvěru, že budou dobré, u jiných si musíš počkat na předváděcí jízdu ;-)
No dobrej pokus zahrát to do ztracena - mám pocit, že to překrucuješ - jednak jsem nikdy zálohu skládat nemusel i když šlo auto do výroby na objednávku, druhak, když složím zálohu na CTR, dostanu ho ? Půjde do výroby podle mé objednávky s tím co si objednám nebo to bude proskladvyroběnka a já budu muset brát i barvu co nechci ? Kolik je pro ČR kusů ? Není náhodou Honda nejistá, kolik a zda nějaká dostanou ?
Zálohu skládáš proto, aby na tebe při zahájení prodeji bylo myšleno nejdřív, je to zcela běžné, fakt nechápu, kam míříš. A pokud auto objednáš a složíš zálohu, tak bys ho asi dostat měl, ne? Jakou barvu budeš mít je asi trochu předčasné uvažovat, když ještě není známo, v jakých bude a jasná není ani specifikace. Prostě pokud někdo chce mít CTR mezi prvními, tak si ho objedná a bude mu asi jedno, jestli bude růžovej, nebo lila a jestli bude mít koberečky červený nebo černý. CR se totiž kupuje kvůli něčemu jinému, ale to bys nepochopil . :-)
Tak za prvé - vypadly ti velká písmena ST ;-) . Za druhé - tady v Evropě, pokud se tedy záloha skládá, tak je to na vůz, který je něčím specifický, třeba nadSTandardtní výbavou, a to pro jiSTotu prodejce, že ten specifický kus opravdu odebereš. JeSTli se u Hondy nosí zálohy pro první pomyšlení, pak je to spíše všimné, které se sice odečte z ceny vozu, ale je to svým způsobem zvláštní, že na oSTatní zákazníky se nemyslí. Co kdyby složili peníze všichni kdo by jej chtěli ? Jinak bejt první je sice fajn, ale jezdit v růžovým CTR je tak trochu divné, to bych pochyboval o tom, že si jej ten dotyčný koupil pro to, na co v konci naražíš. PS: proti CTR nemám nic, ještě jsem jej neviděl a nezkusil, kritizoval jsem STrategii prodeje. Chápu ale, že ses musel navézt, no snad ti pomohlo. ;-)
No ty se tu pasuješ do role dobře informovaného, tak patrně víš víc než já. Pokud nevíš, jakou zálohu a na co vlastně kdo chce a kolik lidí ji už složilo a proč, tak nechápu, co tu řešíš, já takové informace nemám, tak se tu bavím v akademické rovině. Vzhledem k tomu, že se o auta trochu zajímám, tak vím, že jsou auta, na která se platí zálohy aniž by je ještě někdo viděl. V případě CTR Conceptu se dá alespoň říct, že si budoucí majitel může udělat vcelku reálnou představu.
Hmm..akorat by me zajimalo jakej styl pride presne mazda od hondy prevzala..Jinak na tech skicach nic moc, co se me vuubec nelibi je ten divnej tvar bocniho okna.. 8-s;-)
Uvidíme až to odmaskujou, myslím, že design přídě bude daleko za vzhledovým průměrem, jen počkej na ty reakce >:-[] . Ale jinak to zatím působí celkově dost usedle, to souhlasím. :*)