Při jedné z prvních vyjížděk jarním Mnichovem bylo včera vyfoceno nové kupé BMW M3. Do prodejen se nová generace M3 dostane až příští rok, poprvé s osmiválcovým motorem, jehož výkon by mohl překročit třísetkilowattovou metu.
Díváš se na svět života, díváš se na život světa... BMW... ikona ikon... nekonečná jako vesmír a nedostižná jako tvá touha... BRAVO BMW :yes::yes::yes:
O technice a jízdních vlastnostech asi není pochyb, ale bude se mi stýskat po jednoduché eleganci současné dobíhající M3. Je to jednoznačně nejpřítažlivější auto v portfoliu BMW.
Z toho si nic nedělej,nasedni do multiply a opakuj si,sem cool,sem cool,sem cool..... ;-) >:-[] Jinak BMW,neni co dodat,zase jste nejlepsi a emko je minimalne na dalsich nekolik let jasna volba pro opravdovy fajnsmekry :yes::yes::yes:
...poprve usednout do soucasne generace "trojky". Pres vsechny mozne negace tvrdim jedno. Clovek po usednuti, zarazeni, jizde vi, ze kociruje neco zcela jineho, nez je bezna konfekce. I kdyby Vas do auta usadili poprve, sundali veskere znaky a pak teprve pak Vam dovolili otverit oci, citite, ze se nejedna o tuctovku. K M3 se zrejme jen tak nedostanu, ale zcela urcite nebude preslapem, at jiz bude vypadat jakkoliv!
je to presne ako hovoris, na pohlad je to "obycajne" bmw, ale po nasadnuti a nastartovani sa ti zjezia chlpy aj na dlaniach !!! >:-[]:yes: nedavno som mal tu moznost prevetrat este staru M3 a este teraz mam vsetky chlpy napozore !! ;-)
Ježiš...jsem si poslintal triko!!! Fakt nádhera...jen nemůžu pořád strávit ten zadek 3 coupé....ty světla ;-\ ..jinka >:-[]:yes: 305KW je nářez!!!! Wou
Naopak, ten zadek mi připadá daleko lepší než u sedanu. Je to návrat k tradičnímu zadku BMW a je to tak dobře. Předek u sedanu byl bomba, ale u toho zadku si myslím, že to strejdovi Banglesovi poněkud ujelo docela dost východním směrem... ;-)
Já to zase vidím opačně :-) u coupé rozhodně nevidím nějakou vazbu na minulost, kterou zmiňuješ, ten salon ma světla jako e36 a e46.. a coupé zase jako sedma... myslím, že mu nesluší, ale stejně bych to coupé raději :-)
O technice není pochyb, ale co je na BMW přitažlivého? Není sice obludné
jako sedmička, ale je vrcholně nudné. Rozdíly mezi jednotlivými generacemi jsou minimální, stejně tak jako mezi 4 a 2 dveřovými modely.
Stojí na každém rohu a mají k výjimečnosti opravdu daleko. Možná je to taky důvod, proč se tolik BMW, Golfů a 911 tuní. Extrémní nuda, spousta lidí si je kupuje pouze pro image, skoro vždy existuje zajímavější alternativa. / jinak Z4 a Boxter jsou OK /
Právě v tom to je, "nuda" na povrchu (i když já tvrdím, že ne vždy), ale pod povrchem? No já tvrdím, že absolutní špička. Pro mě ty káry co mají rozporuplné reakce jasou ty nejlepší, protože jsou dělané s hlubším záměrem a ten já tuze obdivuju...
To je jen otázka nastavení - do kdy je to o designu a od kdy je to nekompromisní nářadí. Také si myslím, že víc sexy zadeček, než 911t nikdy nemůže mít žádné jiné auto:-) a na druhou stranu, kvality zadní části 1001k Bugattky uznat musím.. A to se mi nějak extra nelíbí, prostě ho obdivuju, protože musím...nic lepšího není:-)
Právě v tom to je, "nuda" na povrchu (i když já tvrdím, že ne vždy), ale pod povrchem? No já tvrdím, že absolutní špička. Pro mě ty káry co mají rozporuplné reakce jasou ty nejlepší, protože jsou dělané s hlubším záměrem a ten já tuze obdivuju...
Stejně si myslím, že až budeš sedět u benzinky na zahrádce a u kotníků Ti zastaví tahle krasavice, WoW, zatají se ti dech a srdce začne pumpovat. A když pak při odjezdu uslyšíš serenádu pro dvě gumy, osm válců a dokonalý výfuk, řekneš si, že jednou, alespoň jednou, by sis alespoň víkend s M3 dal. ;-)
To mas pravdu, ja bych si dal i jen jedno blby odpoledne s M3, i kdyby vypadala jako krabice od bot. To ale nic nemeni na tom, ze designove se mi moc nezamlouva...
... k technice neni co dodat :yes: , ale co se tyce designu tak me osobne se nelibi...mel jsem rad jednoduchost "pred Bangleovskych" modelu, ale tenhle styl designu nemam rad od zacatku....ale jak rikam co se tyce techniky tak neni diskuze :yes: