Jo, je to možný... zbouchat káru za tři minuty. Je mi ovšem úplně jedno, jestli trvá výroba 911ky 599 minut, nebo výroba 599ky minut 911. Jde mi o to, aby to vyrobený auto bylo krásný a dokonalý... Ale chápu, že vedle ikon, vedle skvostů, který můžeš parkovat ve svým loftu přímo vedel plazmy... se musí vyrábět i auta v časovce... podle toho to taky vypadá. P.S. Až se zase poděláš po dvaceti dekách sekaný... nezoufej... vždyť výroba trvala jen pět vteřin...
No, v pátek jsem si dal 300g rumpsteak a zesral jsem se po něm jako Alík... Možná že ale ten steak je efektivnější na výrobu, protože ušetříš energii na mletí.. Tak teď nevím :-)
Prober se!! U Fordu vkladaji do auta i tu "dusi" a to chvilku trva. Tam si na rychlokvasky nepotrpi. Jedna vec je za jak dlouho a druha, co vlastne kdo vyrobi;-)
Ford dava do aut dusi? A do kterych, jestli se muzu zeptat? Kdybys napsal, ze to dela AM nebo Jaguar, tak bych ti veril, ale bezny Ford (Focus, Mondeo, Fiesta) jsou stejne bezduche plechovky, jako Skoda, VW nebo Opel. Proste neosobni nuda, dobra tak jako sluzebni auto pro cestaky, ale svoje tezce vydreny penize bych za to nedal ani omylem.
A to vse jen proto, ze jsi jeste nedostal rozum;-) Ja do tebe ale vkladam velke nadeje a verim, ze v kratkem case prohlidnes, zahodis kimono a pochopis to, co modri davno vedi:-) PS: Trochu u te driny premyslej, treba pak vydelas vic korun a nebudes muset vrazet penize do asijcu jen proto, ze na ten Ford ne a ne dosahnout;-)
Spis to bude tim, zes ho jeste nedostal ty;-) Vsak az bude Type-R, muzes se svezt. Modri uz davno vedi, ze Ford je na to, co se skryva pod temi zbyvajicimi ctverecky. Kimono nenosim, ale vymenit Hondu za Ford by bylo asi jako kdybys presel z X-typu do Lady. A sorry, ale ta posledni veta mi prijde, jako bys ji nepsal ty, ale nejaky pubertak. Mam-li na Hondu, opravdu si myslis, ze nemam na Ford, ktery pri prichodu do autosalonu rika "dobry den, sleva je 20% na vsechno a kdyz budete platit hotove, bude to i vic"? ;-)
Málo co vytknout jejich čtyřkolkám. Prodávám Murano. Moje snoubenka se zbláznila do drobečka Hummer H2. V pátek ho jdu do Impexcaru projet, zatím ho na 75% beru. Černý, vše možný v chromu, navigace, dvě LCD,DVD, načipovanej. Je v nabídce na netu, je zatím nejzajímavější co jsem našel. Kdyby někdo narazil na zajímavější, dejte prosím vědět. Jinak na salonu v Brně jsem viděl Toyotu FJ Cruiser a dost dobrý!
s tím, že výroba automobilu není o minutách a hodinách. Ale důležité je, odnést si z toho jednu věc - auto se dá zbouchat za 28 hodin a ještě ke všemu je zbouchané lepší než to za 35 či 90 hodin! To je teprv bomba! V koncernu už studují jak se to dělá.... :-!
Něco ti napíšu - dnes jsem jel za novým Yarisem... koukám mu na ty zadní blinkry... na to prohnutí plechu kolem... a říkám si - to snad není možné, že ten Coulin v tom může spatřovat krásu... v malých vozech. Auto vzhledově o ničem. Pro koho to vlastně je? Chlap by si do toho sedl asi těžko... je to bez předku, bez kapličky... a bez naděje. Ženská? Vždyť by se ho lekla... takže... opravdu nejde o hodiny ani o minuty. Ani nevíš, jak jsem rád, že se tu prodává Yaris II, Corolla a hlavně Avensis... protože jak jinak by si člověk tak zřetelně mohl uvědomit tu dokonalost tvarů 407, Laguny, Vectry, Apoštola, Focusu, GOLFU :yes: Octavie II(považuji dnes její předek za snad nejkrásnější na silnici). A když už jsme u toho, tak jsem se dnes také zadíval na Octavii I... a upřímně smekám. Ano, smekám. Považuji to auto takřka za zázrak... každá křivka absolutně sedí ještě i dnes, po snad deseti letech... Přes poledne jsem se byl mrknout na 207... tak to ti doporučuju... uvnitř to auto nemá jedinou chybičku... znám dobře vnitřek 206... tak 207 je jiný nebe... opravdu dokonalé... Koukám do katalogu, dodávaj tam i tři barvy kůže... No, můžeš mít dnes v tomto segmentu něco stylovějšího? Jo, jo, Yarise >:D:yes: >:-[] P.S. první co mě u 207 chytlo byla její velikost... je to dospělé auto...
Vídíš GTI a já toťka obdivoval Yaris, jak se jim ten vzhled vydařil, jak dospěle to auto působí oproti minulé generaci. Tímto "malým" autem bych klidně jezdil i já, narozdíl od generace minulé. A malým jsem dal do uvozovek, protože to rozhodně není malé auto... A má vlastní nezaměnitelnou identitu jak mezi malými vozy, tak v rámci vlastní značky. A to počítám. Vzhledem k tomu, že téměř nerozeznám 207 od 307, alespoň když jede proti mě, u VW jsou pro mne taky některé modely příliš se překrývající, Vectru kombi před faceliftem a Signum poznáš taky pořádně až zezadu... Ford má třeba také celkem jednoznačně odlišené modely, přitom poznáš na první pohled, ke které značce patří. A napsat třeba o Vectře, Laguně nebo Focusu jako o dokonalosti tvarů? :-) Focus mám rád, líbí se mi, svezení parádní až na příšernou lenost základní 1.6, ale jako dokonalost tvarů? Ne... ;-) A doufejme, že ta 207 nebude dosahovat obecně stejných kvalit jako 206. Příšerný to vůz. No je vidět, že každý spatřujeme krásu někde jinde. Proto zaplať pánbůh za to, že je na trhu takový výběr. Mě padli do oka japonci - mimochodem viděl jsi už na živo nový civic sedan? Po té hrůze na fotkách je to jeden z nejpovedenějších sedanů dneška - tobě zase VW s Peugeotem. Jo a teď si ještě uvědomuju, že tady píšeme nesmysly, ne? Ono zbouchání auta už je věcí hrubé práce, do toho nepatří design apod. To je věcí vývoje. Takže ať je auto sebepěknější nebo sebestylovější, pořád ho japonci vyrobí rychleji a kvalitněji než zbytek světa... :yes:
Tak 407,Laguna,dobre uznavam karosarske lahodky,ale ako sa Ti tam mohol pripliest nezazivne a bezduche auta!?Mimochodom uz si videl niekedy nove Polo?Dat na taku malu sracku masku s Passata,nebol bohvieako podareny tah!To popri nom ten Yaris ziari ako Petra Nemcova vedla Paroubka!