Novinky
0
Vynikaji ci Clio vetsinum aut ukaze nem difuzor a je pric 😉 😉 😉
Přejít do diskuze
No nic ve špatným 😄 ale na R5 GT 1,4 Turbo z roku 1986 s výkonem 88 kw jedu z nuly na sto za 6 sekund.
Zbytečný jsou taky 17" disky a kola, který v tomhle případě auto na úkor bezpečnosti pořádně zbrzdili. Kdybych to obul do 15" Speedlinu a 205/45/15 Dunlop Sport tak bych na tom Cliu bez problému udělal 0-100 za 6 sekund a míň.
Zbytečný jsou taky 17" disky a kola, který v tomhle případě auto na úkor bezpečnosti pořádně zbrzdili. Kdybych to obul do 15" Speedlinu a 205/45/15 Dunlop Sport tak bych na tom Cliu bez problému udělal 0-100 za 6 sekund a míň.
Abych ti řekl pravdu, tak v Radotíně jsem ještě nebyl. Spousta lidí říká, že je ale super, tak bych to měl vyzkoušet. Líbila se mi celkem ta venkovní ve Šterboholech. Je tam i tunel, takže pocity jako z Monte Carla 😉
Viděl jsem video Clio Sport (ten starší se 172 koníkama) vs. Civic Type-R na okruhu. Nevim jestli za volantem toho Civica seděl nějakej neuměl, ale Clio si ho docela s přehledem podalo... :yes:
Jeden by si mohl myslet,že jsi najezdil 50 tisíc třeba v M3 nebo tak nějak a užil si jízdu,ale ty jsis zazávodil ve stokonovém tdi a naklepal jsi kde koho,bravo!Takových potkáváme denně všichni dost.Se svou dravou fobií nalepen na zadku kde koho a všem to dává.A co teprve RS-úplná nirvána! >😁
Všichni píší stejný "blábol", protože četli stejný tiskový materiál😄. Podle něj vytváří difuzor přítlak 40kg na silnici a až 70 kg na okruhu...
Teda pardon, vidim že auto se celkem líbí (mě docela taky), ale nemůžu jinak. Tak popořadě: na co potřebuje předohrab 70kg přítlaku na zadní nápravě? Ok, i kdyby, ale 70??? To vám řekli u Renaultu? Nejsem aerodynamik ale tohle je trochu přehnaný. Jednak světlá výška (podle fotek tipuju tak 12-15 cm) je na auto s difuzorem (aby byl účinnej) prostě moc. Navíc by bejby muselo mít zakapotovanej spodek - vsadim boty že nemá, takže to bude spíš jen kosmetickej doplněk. A to nemluvim o maximálce 215 - tohle auto prostě nemůže (a ani nepotřebuje) vyvinout 70 kg přítlaku na zadní nápravě. Celý je to podle mě zase jenom marketing.. Ale nevěšte hlavu, na autowebu napsali stejnej blábol 😄
No, pánové, nechám toho - vidím, že to s Váma nemá moc smysl... 😄Jen jednu věc si dovolím dodat k tomu krouťáku - je hezký, že tě zatlačí do zad, a je hezký, že při tom máš pocit, že akceleruješ jak ďábel...Problém je, že ten pocit zatlačení do sedačky nemusí mít s reálnou akcelerací nic moc společného - auta, ve kterých budeš akcelerovat mnohem lépe, Ti velmi často zdaleka nezprostředkují onen falešný pocit zrychlení...To zatlačení do zad totiž nezpůsobuje samotná akcelerace, nýbrž dynamika akcelerace, což je zcela zásadní rozdíl... 😉
Tak na toho Civica sa tesim... jediny vysokootackovi (myslim ze ani turbo ani kompresor) voz, na ktorom ma viezli bolo stare GTO... asi do 3000 sa to spravalo ako stara benzinova sunka, ale otacky okolo 6000 >😁 >😁 >😁 Diwocina... viem o com pises, len nemam tu cest dokonca ani stretnut kazdu nadupanu masinku... ak budes mat link na nejake zrovnavacie video tak ma veelmi potesis (Clio Sport vs. Civic Type-R) C U :-!
Metro jsem nikdy neřídil, ale jak tak odhaduju, tak to zrovna vodvaz nebude... 😄 S FaTDI ( 100Ps ) jsem zažil pěkných 50tis km a když jsem jí vracel, tak mě překvapilo několik věcí: to, že mám ještě papíry, typ aut na který si můžeš dovolovat a hlavně, že po tom řádění nebyl žádnej technickej problém, ani zásadní opotřebení. A RS je o dalších 30PS a 40nM dál...
Ad1) Souhlas Ad2) Souhlas Ad3) Tam, kde je zkroucíno, nemá RS s těžkým předkem nejmenší šanci, neboť právě tam bude ST excelovat - když bude FRS ze zatáčky vyjíždět, ST už bude atakovat tu další... 😄 Ad4) S tramvajema závodím tak leda v metru... 😉
Do tohohle se musim vložit. Ad1) Clio je boží a v testu zábavy atakovalo původní clio 182 Gallardo. Nový nebude horší Ad2) Fiesta ST je moc fajn a škoda, že se jich tady moc neprodá. Ad3) FaRS je možná pomalejší o dvě sekundy na některym okruhu, ale tam kde je zkroucíno je zase ofous rychlejší díky výjezdům Ad4 Máločeho se na silnici leknu, ale s FaRS a tramvajema nezávodim, vždycky dostanu pořádnej nářez ...
No...zajímavé... Tak si k tomu báječnému Golfu GTI postav soupeře rovnoceného! Myslim, že proti Meganu Sport by se Golf měl jít schovat.. :-!
Ne to není vtip..., protože srovnáváš hrušky s jabkama. GTI je dobré auto, ale zapomínáš, že má turbo a tohleto ne. Tohleto se dá srovnat jedině s připravovaným Civicem o přibližně stejném výkonu, ale věř, že odvaz to bude u obou... Pokud si někdy jel s motorem, který není nadopován turbem, ale vytáčí se to "extrémních" otáček, tak víš o čem je řeč, jinak nevíš nic... To se nedá srovnat s ničím jiným. Měl jsem párkrát tu čest s Hondou Type-R a věř, že ta jízda v plné palbě předčila veškeré moje dosavadní zážitky a to jsem již najezdil docela dost s vozy u hodně renomovaných značek. Tohleto bude něco podobného, protože to prý má točit až 7000.
Někde jsem napsal, že by byla Fabia pomalá? 😉 Pouze jsem napsal, že na trati dostala od ST nakládačku, což je prostě fakt... 😄 Ono 20 koní navíc + podvozek vyladěný od RS divize Fordu udělá svoje... :yes: 😄
Teď se trochu mejlíš, brácho. Nejsem žádnej fanda ropohltů a Fabia rozhodně není můj favorit. Nicméně by bylo nefér popírat, že je hodně, HODNĚ rychlá, když se to s ní umí.
Trošku úlet, ne? 😉 Proti Fiestě ST by na silnici neměla RS nejmenší šanci... Např. na minutovém okruhu při testování britského Fifthgearu jí ST nadělila takřka dvě sekundy, což je na jednu minutu doslova debakl pro RS... 😄 Pokud chceš hodnotit HH, nemůžeš je hodnotit optikou nějakého německého časopisu, kde RS vyhraje díky spotřebě - o tom tahle auta vážně nejsou... 😉
Jasně že není 😉 - chodím do Radotína...Znáš? Výborná dlouhá dráha (910m), na které se dá i rozumně předjíždět, takže to není o postrkování soupeřů... :yes: 😄
Ze vo Francuzsku nevedia vyrobit dobre HH ? Sa pozri na Peugeot 106 GTi (S16) alebo Citroen Saxo VTS. Jasne kvalita vypracovania interieru je, povedzme nie najlepsia ale o to tu nejde. To nie Audi A8. Tu ide hlavne o to co je pod kapotou. Mam Saxo VTS (seria - 118 koni) a chodi ako blaznive. V meste sa malo co chyta. Si predstav tych 200 koni. Ja viem, vaha mojho a Clia je ina ale aj tak. Motor v Cliu je perla. :yes: Kiez by bolo viac takychto aut. >😁
>😁 zaujimave... niektore casti (difuzor, vetraky za prednymi kolami) ale celkovy dojem??? Uwidime co to bude na vlastne oci... Golf GTI sa bat nemusi... ale co cena? A sice Clio V6 bola slusna masinka, len tomuto vytvoru neviem prist na chut... a palky typu "technika F1" >😁 to je akoze vtip,ze?!
Na tom druhým voze do rodiny a obrazu bídy máš kus pravdy. Tenhle kříž si nesem jako cejch čtyřiceti let automobilovýho utrpení (až na dvě tři světlý výjimky)... Ale tady můj souhlas s Tebou končí. Fabia RS je Hot-Hatch. A to i přesto, že jí lítaj saze od vejfuku. A pokud nesouhlasíš se mnou - možná dáš za pravdu britským Top Gear. Na jejich testovacím okruhu totiž mladoboleslavský kamna řízený panem Clarksonem vykleply Mini Coopera řízenýho Stigem. Což věru překvapilo nejen mě, ale i všechny přítomné... Takže neodsuzovat bez spravedlivýho soudu... 😉
GTI, Fabia prece neni rodinne auto. Jako kombik, prosim,ale jinak je to velikosti a uzitnou hodnotou tak 2. auto do rodiny. To ze v CR plni roli jinou je spise obraz bidy spolecnosti a ne toho, ze Fabia je rodinne auto. Vsemi ostatnimi parametry krome turbokamen spada do tridy HH. Ale protoze s turbokamny je to vysmech, tak je to hned rychly rodinej vozejk >😁
Přesně tak. Pěkně v duchu současnýho škatulkování. Dřív jednoduše stačilo říct Hot-Hatch. A všichni věděli - Golf GTI, Escort XR3i nebo, co já vím, Vauxhall Chevette. Každej z nich ryzí zástupce, každej z nich nabízel víceméně to samý. Jenže dneska, kamaráde, s označením HH nevystačíš. Srovnej mladoboleslavskýho FábereReSu s posledním wolfburským GTI. Oba hatchbacky. Oba uměj zaroštovat pod kotlem. Jenže každej pálí něco jinýho - Golfíkovi hučí v plamenech benzín, FábeR(S)a přilejvá do ohně ropu. A teď, babo, raď. Jak vměstnat do škatulky HH praotce týhle kategorie a naftovýho rebela..? A díky tomu se tady pravidelně scházíme a diskutujem. Ne, FábeR(S)a není konkurentem tohohle Clia - tak, jako jen máloco může bejt konkurentem naftovýho hot-hatche z MB. Ale Clio si mě získalo, protože je tak blízko ideálu Hot-Hatche ze sedmdesátejch, jak jen auto 21. století může bejt. Renault se vrátil ke kořenům a čerpá staronovou mízu. Zbejvá si jen přát, aby nezůstal jedinej. :yes:
RS je jiná liga... o třídu. Také zaměření aut je jiné - RS spíše rychlej vozejk pro rodinu, Clio jako malej HH...
Uz to tolik nehul, kamo... 😉 Jen tak mimochodem v tehlete Francii vzniklo docela dost dobrych aut o kterych bohuzel ty pri svem permanentnim omameni ani nemuzes vedet. >😁
No tak v míň pohodlnym autě než je 206 sem snad eště neseděl. Jo napadá mě Felicie, ale ta by snad měla bejt o nějakou tu generaci zpátky...
:yes: 😄 Zrovna odcházím na motokáry, tak jsem z Tvého popisu Clia dobře naladěnej... 😉 Jednoduchá přímá koncentrovaná zábava... :yes:
kli😜 Peugeot sice nebyl nejhorší- ovšem snad nechceš říct že Vectra(královna devadesátých let) byla o tolik horší... Tohle aspiruje na výrok století...A to jsi měl Vectru na 17ti palcovejch tuningáčích? Se zavařenýma klikama? Vectra, chlapče, ta nabídla ve své třídě svezení jaké nemělo obdoby! Kam se hrabal Passat nebo Mazda 626, o Peugeotu 405 nemluvě... To teda jakou Vectru jsi měl vypůjčenou, ale určitě to nebyla ta od Opelu 😉
>😁 >😁 >😁 >😁 Golf rv 91 s jednaosmičkou a snížený >😁 :yes: :yes>😁okonalé!!!… Budu hádat: a s neonovýma trubicema pod prahama+ liščí ohon na anténě... Hmmm 😄 >😁
Kdybyste se mě ptali, jak si ho představuju, tak takhle. Dámy a pánové, můj HH pro 21. století. Relativně jednoduchej, přímej, koncentrovanej. Malý dravce Renault vždycky uměl a touhle generací se s grácií vyšvihl i pred kolegu Pažouta, kterej bohužel vypadá jako žába, který někdo narval do huby dva tenisáky. Škoda. Mohli jsme se těšit na bratrovražednej souboj. Takhle si vždycky radši koupím toho hezčího. Takže GO GO GO, CLIO! :yes:
Jezdil jsem ve půjčené vektře 90leta - tolik vychvalovaný - ale připadal jsem si jak v motokáře. Rád jsem tenkrát sednul zpět do svého peugeota 405 diesel (bez turba) a Paříž - cheb jsem dělal za 8,5 hod, bez tankování a neunavenej. Nedovedu si představit totéž např v opelu vektra. Auta se vyrábí hlavně pro běžnou potřebu a většina lidí ohodnotí hlavně pohodlí. Proto byl a snad je v evropě nejprodavanějším vozem, ne tvrdý folcvagen ale pohodlný renault 206. Myslím si že francouzi umí vyrobit dobrý vůz, připadá mi, že ve střední třídě se ostatní automobilky více méně přizpůsobují jeho novým dizajnům. Vůz se splývavou zádí zavedl renault a všechny automobilky začaly napodobovat, to samé espace renault jako první v evropě a najednou šup a už byl espace vw atd. a se současnýma tvarama je to to samé. Vzpoměňte když krachoval nissan, renault mu nabídl své akcie k propojení (takové galantnější koupení) poslal své inženýry do japonska a dnes je to myslím druhá nejprodávanější značka v japonsku. Uvažoval jsem jeden čas o fordu mondeo, ale zjistil jsem že motorově není tak jak se tváří. Peugeot byl v té době krok dopředu.
No jo hoši z "rákosu", možná mají oproti zbytku světa o něco lépe nastavenou kontrolu kvality výroby, ale já tvrdím, že snad kromě starého modelu Supra a nejnovějších modelů od Lexusu (IS, GS), do doby než hoši vsadili všechno na jednu kartu tzv. hybridních pohonů, celá ta jejich produkce se nesla a vlastně částečně pořád nese v duchu nudy. Prostě průměr bez nápadu. Občas je to "rakosová" křeč, ale v celku to ujde. Možná jim chybí tak trošku tradice..., myslím ta evropská tradice v designu a estetice. Ale učí se rychle! To je problém např. i u Mazdy a spol. Toyotu a Hondu ovšem stavím pocitově výš. Hondu považuji za absolutně nejlepší. Co mi vadí ale obecně u jejich produkce vysvětlím na příkladu Toyoty. Prakticky až do dnes nejsou schopni odstranit následující neduhy jako např.: podivný a proporcemi nevyvážený design (Avensis, Corolla atd.), podivná jakoby papírová konstrukce, byť se honosí 5 hvězdami v crash testech (dveře jsou pocitově lehké, nebytelné a dokonce rezonují při závírání i u Land Cruiseru, což je strašný, když si představíš, že za to máš dát přes 1,5 mega), podivné a lacině působící materiály v interiéru, hlavně tradičně palubka (přetrvává do dnes snad kromě nového RAV4 a Lexusu), hlučnější a u krátkých verzí (Yaris) občas poskakující podvozky s tradičně již poddimenzovanými brzdami (přetrvává do dnes, dokonce i u IS, což je překvápko) a tak bych mohl pokračovat, prostě vše tzv. malinko šité horkou jehlou a poplatné max. stlačení nákladů směrem dolů a max. výdělku. Pokud se toto někomu líbí, tak mu to neberu, ale já i za cenu "statisticky" o něco vyšší poruchovosti sáhnu raději po tradičních evropských značkách, které tyto výše zmíněné neduhy dokážou ve většině případů vypiplat beze zbytku...
pak budem o pořádných autech, VW Golf GTI 1,8 16V MY91 komplet v plastu, zavařený kliky, křídlo, o 6cm snížený, neony... :yes: pořádný německý auto, žádnej galskej plecháč...
Jsem zvědav, kolik bude stát výměna zadního tlumiče! Když se podívám na ten kolos, ve kterým se budou držet agresivní kondenzáty a budou to hezky žrát zevnitř 😒 , jinak parádní jedovatý auto.
Hele, ty jeden FSI, nepsal jsi náhodou u Rextona, že v Asii neumí vyrobit pořádný auto? Teď už jsi ve Francii. Za chvíli vyjmenuješ všechny kontinenty a země a o čem nám se pak budeš psát? 😄 :no:
Pěkně si s tím cliem vyhráli.Čumím na ten ohromnej rozvovor náprav.Ani octavia II takovej nemá a to je o třídu a "rádoby" o dvě třídy výš. :yes:
Jo tak tohle bude super auto, určitě s ním zažijete plno zábavy. Jenom mě mrzí že nedělaj Megane Sport po modernizaci (nebo už zase dělaj???)
A rozhodně bych bral Scénica v provedení Sport, to by bylo hodně rychlý rodinný svezení, mňam!!! Snad ho udělaj!
A rozhodně bych bral Scénica v provedení Sport, to by bylo hodně rychlý rodinný svezení, mňam!!! Snad ho udělaj!
01.05.2006 GM: 400,000 aut; 26.5.2006 VW: 360,000 aut; 30.5.2006 Toyota: 1,000,000 aut..a to sem ani moc nehledal
:-!
:-!
Ale hlava/rozum má dozerať nato, aby zadok niečo také necítil... resp. čiastočne a nie až vtedy ak je auto v *a hlava tiež. >😁
to je sice hezká reakce, ale já mám na mysli skutečně jen to vnímání člověka... smyk je opravdu cítit tam co píšu, a ne v hlavě, že?😄
Kdysi jsem pro renault pár let pracoval - externě. Do konce života jsem nechtěl "kosočtverec" vidět 😉 , ale Clio V6 mám jako model a osobně neznám lepší ""víkendovou hračku"", než právě Clio Sport :yes:
Před 10ti lety jsem měl možnost sedět v podobném Cliu sport za 1,5 mil.Kč. Bylo to v době kdy Renault opustil po super 6ti leté vítězné sérii F1 jako dodavatel motorů a technici se nudili, neměli do čeho píchnout tak pro zábavu vyvynuli clio sport cupe a na tehdejší dobu to byl zážitek. Omezovač rychlosti při 230km/h atd. Takže tento hezký skvostík bude asi pokračovatelem.
jen tak na okraj - auto se neovládá hlavou, ale když to vezmu do důsledků, tak zadkem... protože právě tam se scházejí všechny vjemy o tom, jak a kam auto jede nebo se sune...
Postavili se tomu čelem...díly, které by stály za to vyměnit, se najdou skoro na všech autech...akorát málokterý výrobce se k tomu přizná, pokud to zrovna někoho neohrožuje na životě. Navíc píšou (pokud se tomu dá věřit), že to zatím nic nezpůsobilo. Může jít o prevenci. Viva Japan.
Jo, pamatuji si, jak jsi tu psal o svém názoru na HH, takže mi je jasné, že tohle je dle tvého gusta. 😄 Hot hatch, jak má bejt :yes:
Říkáš, že chceš opravdový hot hatch? Mrštnou potvoru, která po šlápnutí na plyn nebude čekat dvě století a rovnou s Tebou poletí do nebe plného otáček? Káru, která zatočí ve chvíli, kdy na to jen pomyslíš? Auto, které vpředu zbytečně netahá dvě tuny navíc(holky se Ti přece taky líběj štíhlý, ne)? Auto, které se cítí nejlépe, když ho ždímáš do posledního koně? Auto, u kterého ušetříš za dálniční známku, protože už u prvního nájezdu Ti bude našeptávat "koukej to radši vzít po té okresce"? Pak to máš jednoduché, u Renaultu totiž udělali káru přesně pro Tebe - Renault Clio Sport :yes: :yes: :yes:
Viděl bych to tak na 680 tis... Je to dost, ale zase víš, že za své peníze dost dostaneš... 😉 :yes:
s velkým výkonem :yes: 200 koníků... co můžeš chtít víc... Není nic lepšího, než mít v mládí "nekompromisní" naduplou lítačku. Chce to ovšem jedno - umět jezdit. Na to nezapomeň. BRAVO CLIO :yes:
Připrav si tak 670 kalcků... Jinak souhlasím, že to nemá chybu a v dané třídě, kde prakticky vše je nadopováno turbem zřejmě i nebude mít konkurenci...
Výkon nie je všetko :-!
Aj ked som zvedavý skôr na "SuperClio" s motorom vzadu... pokiaľ spravia... 😄
Aj ked som zvedavý skôr na "SuperClio" s motorom vzadu... pokiaľ spravia... 😄
to si děláte *, že to má na zadní nápravě skrutnou tyč a ne ramena? sem ani nevěděl že se to ještě dneska používá, ale zase když jim to funguje tak proč ne😄