Novinky
0
Uznávám. ps: asi třikrát jsem už viděl starší generace BMW 7 s oznčením M, ale nic oficiálního to asi nebylo....
Přejít do diskuze
Hm... No, to je to samý... Žádná oficiální M7 (jako M3 a M5) prostě není a nebyla. Že tomu tak někteří úpravci nebo majitelé říkají, to je jejich věc (blbost)... Mrkni sem: [odkaz] , [odkaz] , [odkaz] Nenajdeš tam prostě zmínku o M7...
Souhlasím s Mišákem i s tebou, ale jenom v něčem (zájem, konkurent)... M7 ale podle mě nikdy nebyla... Snažil jsem se jí najít (přiznávám že ne moc), ale bez úspěchu... Chci důkaz 😄
na co? tak poslouchejte: 1.) V USA je velký zájem o tyto kategotie vozů i přímo o M7
2.) Předchozí generace M7 existovala
3.) Konkurence pro Audi S8
2.) Předchozí generace M7 existovala
3.) Konkurence pro Audi S8
a naco prosim ta... v 7 si kral dialnic tak ci tak, inde je aj tak 7 nepouzitelna... a v M ani nehovorim... 😉
Spíš bych čekal 7xx iS... Stejně jako je X5 4,8iS... Kdysi jsem četl, že 7 i X5 jsou na Mkový verze moc těžký... Ocenil bych i X3 x,xiS, protože mi přijde, že by ještě nějakej silnější a větší motůrek snela...
No já myslím, že něco jako Z9 nebo Z8 je už jaksi M verze sama o sobě...Čím míň, tím líp. PS: hřbitov nech doma- rodinné poklady se dědí z generace na generaci 😉 :yes:
Doufám, že před tím proběhne archeologický výzkum 😉 , kdyby si někdo třeba vzal ssebou do hrobky Cobru, Mustanga a 911ku, jako nejbližší členy rodiny >😁
Souhlas, ale přeci jen, pokud bude něco jako Z9, nebo nová Z8, mělo by to mít verzi M. 😉 Já v restituci dostal kus hřbitova, tak přemýšlím co s ním. Možná ho prodám korejcům, aby na něm postavili továrnu.
s kořením se musí zacházet opatrně...Když to přeženeš-můžeš výsledek vylít do dřezu 😄. Takže nezoufej že eMko bude jenom vzácným kořením divoce kličkujícím mezi výmoly českých silnic...Buď rád, že to bude jenom uzavřená společnost o čtyřech členech. Jinak by se lehce mohlo stát, že na něj dosáhne kdejaký hochštapler s restitucí kravína... 😄 Dobrého po málu 😄 😉 :yes:
Myslím, že xml se bojí nárůstu hmotnosti budoucího osmiválcového M3 (a z něj později odvozené lehčí CSL) oproti současné šestiválcové generaci... 😉
len sa bojim ze sa nova M3 CSL ani nepriblizi terajsej (rozumejte narast vykonu ale sucasne aj narast hmotnosti retarduje vysledny efekt)
M3 CSL je lahůdka... :yes: 😄 Ale popravdě šestka už mi přijde trochu moc velká a těžká na verzi CSL - spíše čekám, že později zase přijdou s M3 CSL...
abych pravdu řekl, tak za svezení bych klidně "na férovku" s majitelem šel, ale důvod byl jiný 😄 😄 😄
Co? Dostal si přes držku? >😁 >😒] >😁 >😁 ..asi si byl až moc blízko. 😉 >😁 Já a dravec? Ani ne. Jen bych si přál, aby ta verze vznikla. 😄 :yes:
M6 csl - Micino, Ty jseš teda dost "nenáročný" dravec 😉 každopádně na M3csl jsem měl tu čest pohlédnout zblízka, společně s odborným výkladem a odcházel jsem s vykloubenou čelistí... :yes: :yes: :yes:
A potom hops do testu na auto.cz ...aby sme si to aj my mohli vychutnat na videu :yes: :yes: :yes:
Chápu tento krok. Ale doufám, že to neznamená, že nebude M6 CSL. Ne že bych to nevydejchal, ale rád bych takovej model viděl. Minulá M3 CSL byla moc pěkná a myslím že i M6 by si takovou limitovanou sérii zasloužilo. 😉
v poho😄 i když AMG vyrobilo prototyp A 32 AMG s motorem 3,2 Kompressor, byl na prodej a něco se o něm dá najít na netu...
o tom článek nemluví... píše se jasně, že M-B vytváří sportovní variantu "každýmu" modelu, což není pravda... rač si to přečíst pořádně...
nesmysl - AMG verze neexistuje od každého modelu Mercedesu... není a nebude třída A a B, protože AMG verze musí splňovat určitý výkonnostní kritéria, což u těchto aut nelze - u minulý generace áčka (W16😄, sice byla verze A210 Evolution, ale od označení AMG se ještě před prodejem upustilo právě ze zmíněnýho důvodu