Tak a je to tady. Další kabrio v dieselu. Jak se mi to ještě nedávno zdálo barbarské, tak tady u toho krasavce mám nutkání mu to odpustit. Že by to bylo tou dokonalou boční linkou? Tím harmonicky vyváženým tvarem? Tou šibalsky vyčnívající anténkou? Nebo prostě tím, že Volvo je hodně o nadhledu a tak i my bychom měli nahlížet jinak?
Stahnu strechu a vezmu ho do alpskejch tunelu abych se pokochal tim, jak se jeho nadherny zvuk odrazi od skalnich sten. Nafta v kabriu je jako rockovy koncert poslouchany v magnetaku od sikmookych obchodniku. Nebo jako libani s nadhernou modelkou pres sklo vylohy. Naftu nemam rad a v kabriu uz to je uplny barbarstvi. Kdyz uz si nekdo tohle auto koupi, tak urcite nema potrebu setrit na palivu. A k nicemu jinymu naftak neni. Sorry, ale chrochtavej a smradlavej kabriolet - dekuju nechci :-(
Taky ti ho nikdo nenutí. Pravděpodobně na něj ani nemáš a i kdybys měl, tak už máš pro letošek smůlu ;-) Smradlavá nafta? To mi řekni, a teď upřímně, u jakého moderního dieselu cítíš nějaký smrad? To je víc smradu z LPG! A myslíš, že majitel chce šetřit na palivu ve spotřebě? Co když chce šetřit palivo globálně? Třetinový rozdíl ve spotřebě je docela dost, ne? Kdyby tak uvažovalo více lidí.. Proč si lidé kupují hybridy? Aby ušetřili na spotřebě? Vážně si to myslíš? :-)
U jakeho moderniho dyzlu citim smrad? No spis se zeptej u jakeho ho necitis. To bude kratsi. Smrdej vsechny - bez rozdilu. A pokud clovek nema neco s nosem, tak to citi kazdy. A co se tyka toho setreni - rekni mi (zkus byt objektivni), jaky duvod vede nekoho aby si koupil kabriolet v nafte ???
At ctu jak ctu, tak jediny co vidim je nesmyslna uvaha, ze majitel chce setrit palivo globalne. Pokud by tomu skutecne tak bylo (cemuz asi ani sam neveris), tak by onen "uvedomely" majitel musel zajit tak daleko jako je produkce NOx a potom by radeji rovnou spachal sebevrazdu.
Ale zpatky k nafte. O tom, ze naftak smrdi a chrochta, neni pochyb. To je fakt, ktery se nejspis nikdy nezmeni a pokud clovek neni hluchy ci ochrnuty, pak to vnima a musi to objektivne priznat. A co si budem povidat. Pokud si nekdo tohle auto koupi, urcite to nebude uvedomely ekolog, ale spis pozitkar a mozna trosku exhibicionista. Volvo C70 se mi libi moc, jeho mechanismus skladani strechy je super, ale dat do tohoto krasavce naftu - sorry - to je skoro trestny cin.
Líbí se mi, jak propaguješ svou pravdu za tu objektivní >:D:yes: a že víš, čemu já věřím a ne. Velmi statečná tvrzení :-) A k tomu C70: tohle není auťák na kdovíjaké dovádění, je to, jak píše mari, o plynutí krajinou, užívání si, větru točícího se na plešce, klídek, pohoda. Nepopírám, že se k tomu nehodí benzín, ale ta nafta také nebude špatná. Věř mi. Chce to jen nechat trošku zbourat zažité vnímání světa. "Svět se mění a my s ním." Pokud to neakceptuješ, tak zůstaneš pozadu. Je to jen na tobě. A tohle Volvo ti nabízí tu zkousnutelnou podobu změn. Protože když bys MUSEL jít do kabria v naftě, tak co bys vzal? Tohle Volvo, nebo třeba EOS TDI, 307CC HDi? :-) A ještě jsi zapomněl na jeden důležitý faktor. Někomu nafta prostě vyhovuje více než benzín a nemusí to být vážně vůbec o spotřebě. ;-)
Moc nechapu proc bych mel propagovat svou pravdu jako objektivni a podle ceho soudis, ze vim cemu veris a cemu ne. Vetsinou pisu jen to co je pravda. Netvrdim, ze C70 bude auto na kdovijake dovadeni, jen si nedovedu predstavit, ze kdyz stahnu strechu, udlysim kadlakadla. Jizda s nim urcite nebude spatna. Nehanim naftu jako takovou. Od off-roadu, pres dodavku a vys - tam je jeji misto. Manzelka ma RAV4 (v nafte) a jezdi to moc pekne. Kdyz jsem si sjel s 535d, byl jsem nadsen, ale pouze kdyz jsem byl uvnitr. Kdyz stojis venku, je to hruza at se jedna o RAVku nebo 535d nebo cokoli jineho. Nedavno stal u marketu zlatavy MB S. Nadhera. Kdyz potom odjizdel - humus. A to je to, co ja pisu a co mi jde proti srsti. Chapu, ze si spousta lidi koupi naftaka, ale jsem presvedcen, ze minimalne 90% z nich to dela kvuli spotrebe. Co jineho ma naftak lepsi nad benzinem nez tu sporebu? Zkus se zamyslet.
Zatah zespodu ??? A s cim to srovnavas? Pokud to srovnas se srovnatelnym konkurentem a ne s necim, co vetsina ropomilu pouziva (napr. 1.9 TDI vs 1.6 MPI - pro shodny vykon), tak je benzin lepsi. Staci jen uznat fakta
A ze nemusis tak radit ??? A proc vetsina ropaku dostava 6 stupnovou prevodovku? Pro uzky pasmo vyuzitelnych otacek. Takze zase vedle.
A ze nemusis motor tolik vytacet ??? U naftaku nejen ze nemusis - ale nemuzes, kdezto u benzinaku nemusis ale i muzes. A to je rozdil. Mimochodem cim jezdis ty?
Někteří antidieselové asi trpí lehkou idiocií. To je tak těžký pochopit, že to auto si můžeš koupit v benzínu a kdo bude chtít, tak si ho koupí v naftě? Proč musíš nadávat na vkus ostatních? Někdo prostě má rád naftu, tak si jí koupí, někdo benzín, tak si koupí benzín. Proč pořád děláte z lidí co si koupí naftu idioty? To jako když se ti líbí modrá a někomu jinýmu zelená, tak je idiot, protože modrá je ta správná barva? Já jezdím dieselem léta, prostě protože se mi to líbí a chci ho mít, při nákupu auta jsem nic nekalkuloval, prostě jsem chtěl diesel, protože mi vyhovují jeho charakteristiky. Proto přece nebudu chodit do fór fuckovat na ty co si kupujou benzín...
Hlavně klid... ;-) Vkus je vysoce individuální záležitost, ale to přece neznamená, že nemohu mít svůj vlastní názor na vkus ostatních - názory na věci či lidi okolo sebe si vytváříme podvědomě každý, ať chceme či nechceme... Takže když vidím chlapa v obleku s bílýma ponožkama, když vidím nové domy s věžičkama, když vidím kabrio v dieslu - vše to ve mně vyvolává obdobné pocity... :-)
>:D Neboj, tak zlé to není... Pytlík potřebuji spíše okolo nedělního oběda, když je náhodou zapnutá televize... :-( Oproti tomu je vše ostatní selanka... ;-)
Idiot ne, ale žijeme v tržní ekonomice, kde výrobce reaguje na poptávku, tak přestaňte řešit, proč kdo do čeho strká naftovej motor. Snad u každýho článku kde je zmínka o naftovým motoru v autě x se dočtu, jakej je to nesmysl. Není.
Nezpochybnuju krok Volva, ze ma v C70 naftaka. Trh si to nejspis zada a lidi od Volva by byli sami proti sobe, kdyby ho tam nedali. To je logicky a bez problemu pochopitelny. Co uz je mene pochopitelny (aspon pro me) - jedinec, ktery si tuhle variantu koupi. Znudenej, prachatej, hluchej??? Nejspis jo. Nebo je tu z vas nekdo takovy, kdo by vyhodil takovy prachy za takovouhle kombinaci (kabrio+nafta) ??? A pokud ano, tak proc ??? Z jakyho duvodu ??? To me vazne zajima.
Jo, někdo potřebuje podstavec, někomu stačí jen bejt dobrej... co dobrej... výbornej. VOLVO zmáklo dokonale zadání CC... A teď nafta... Na všechno zapomeň... hybrid, nafta, čulibrk... na čem jedeš, na tom jedeš. Ještě bych se klonil u cabria k benzínu... přeci jen, střecha dole, chce to sametovej zvuk... na ten zatím nafta nemá. Ale trend je jasnej. P.S. Nezapomeň mrknout dovnitř... abys už konečně pochopil, jak má vypadat přístrojovka... BRAVOLVO :yes:
inu, jak je to praxí v anglii (ale tam to mám rád!)....můžeš si přát jakoukoliv převodovku, pokud to bude automatická :-) PS: v dieselu? Tak pěkné auto? proč? PROČ? nechápu to, někdo má diesel rád, protože mu šetří, ale dát ho do cabria od Volva... ;-\
Pravda je, že diesel produkuje dunění, které u kabrioletu asi moc neprospěje uším posádky. Jinak si ale myslím, že svým charakterem tam diesel může patřit: totiž klidná a plynulá jízda jaksi ke kabrioletu patří víc, než kvílení pneumatik a vytočeného motoru. Výfukový odér nafty ale taky není nejpříjemnější- o čemž se již přesvědčili majitelé například Audi Cabrio TDI z devadesátých let. Osobně bych ale taky upřednostnil benzín :yes:
Ale ma pravdu. I kdyz se s nim o par prispevku dohaduju, s timhle musim souhlasit. Doba si to zada. A lidi ustupujou ze svych naroku. Podivej se na to - nafta zacala v nakladacich a dodavkach. A dneska ??? Radoby sportovni verze modelu v nafte, kabria v nafte. Sokovalo me, kdyz jsem zjistil, ze vrcholny model u nove 307 je naftak a ze dostal oznaceni GT. Nemusis chodit daleko. Podivej na Skodovku. zacalo to Fabii RS. Jede sice slusne, ale pokud ma byt RS sportovnim modelem, tak to je slapnuti do prazdna. Jakypak to je sportovni model s takovou vahou na predku a s takovym motorem? A pokracuje to dal. OIIRS - mame tu dva modely - dva pomyslne vrcholy, VW GT 2.0 TDI a asi bych si vzpomnel na dalsi. Je to tak - doba si to zada. Sice to nechapu ale je to tak. Bohuzel :-(
to souhlasí. Já taky o tom nepolemizuju. Ani nemůžu: ropák mám doma >:D . Ale některým autům moc nejde k "pleti". Sporťák a kabrio pouze benzín. A taky mě rozčilujou všude ty automaty. Copak jsou všichni váleční invalidové? Nebo si šetří pravačku na něco jinýho? >:-[] . Každý o to nestojí... Automat má svůj smysl, ale do sportovního (myslím opravdu sportovního) auta nepatří. To platí i pro Ferrari a Porsche. Kdo si chce hrát na závodníka, musí na to mít buňky. Pokud je zvyklý jezdit jak v Kalifornii s rukou z okna před kavárnama, tak ať se odstěhuje tam. Takový seladoni tam mají ráj... Řazení je jedna z nejkrásnějších věcí v autě- teda v tom správným autě...
Tak v tomhle se shodnem. Myslim s tim fofrklackem.I kdyz verim tomu, ze ty moderni seqence dokazou asi divy. Staci si vyzkouset DSG a clovek musi smeknout.
PS. Nevim jak jsi myslel tu poznamku o sportaku a kabriu ve spojeni s benzinem. Zdali doopravdy, ci ironicky. Ale jinak je ta veta podle meho gusta.
Jistě, trh si to žádá, tak to holt dostane - kabrio v dieslu... Ovšem to, že si to trh žádá, mě ještě nenutí, abych to chápal - při takovém stylu uvažování už by nám snad ani nezbyl prostor pro vlastní názor...Takže můj názor je, že kabrio v dieslu je vrchol nevkusu, a když nějaké takové vidím na silnici, nevím zda se smát či brečet... :-( Takže to shrnu do pár slov - kabrio v dieslu = volovina... :no: Pardon, v tomto případě spíše volvovina... ;-)
Ale chapu. Nerozciluj se. Jo a hele. O par prispevku vys jsem se te zastal. Tak me nekamenuj. Vidis, ze kdyz napises najaky rozumny prispevek ...... :-)
Pozor, aby nedošlo k nedorozumění - já nepsal, že nechápu, proč to chce dělat i Volvo...Já měl na mysli, že nechápu ty lidi, kteří tu poptávku po těchto vozech vytvářejí... A to je velký rozdíl... ;-)
Tak to jsme na tom stejne. Myslim ohledne pochopeni tech lidi, kteri tu poptavku vytvareji. Pochopim naftu v pracovnim sedanu, ale nepochopim ji v kabriu.
Napadla mě taková otázka, na kterou neznám odpověď. Kdo vlastně stojí za tím, že se nafta objevila v osobních autech? Kdo byl ten první, kdo něco takového představil, uvedl na trh? Kdo to byl? Kdo začal celé tohle naftové šílenství? Někdo být první musel!!! Víte to někdo??
Přece ho nebudeme kritizovat za to, že dal do C70 naftu... Ovšem pokud by to byla jenom jedna z možností, tam by ta kritika pak sedla. Takhle bych to vnímal jako sondování trhu... Samo Volvo odhaduje, že v naftě pojede jen každej pátej... tak klid. Jinak, nezapomeňme, že je to coupe-cabrio, zatáhneš střechu a máš parádní čtyřsedadlovej vozejk... kdo zná motor D5... ví, že to není motor montovanej současně do
Zetorů.. . Kdybys chtěl v benzínu držet na silnici s D5 krok... tak bys potřeboval tak třílitr... nebo tedy Volvo motor co ho užívá i Focus ST... jinak nemáš šanci...