Novinky
0
K nerozeznání od výtvorů renomovaných úpravců BMW >😒] 😄 Já bych v tom Porsche rozhodně neviděl 😄 Ale už se Panamery nemůžu dočkat. Už jen to jméno! :yes: A prý bude mít i desetiválec z Carrery GT! :yes: :yes:
0
Za ty tunery! :yes: >😁 Taky si říkám, jak v tom poznali Porsche - zřejmě podle zvuku toho desetiválce... 😉 Panamera sedne k Porschi nekonečně víc než Cayenne, jenom si říkám, jestli očekávaných 20 tis. vozů ročně není trochu příliš...Ale jsem na ní velmi zvědav... :yes:
0
Mě osobně Cayenne nijak nevadí, dovedl bych si ve své garáži jeden Cayenne S představit.. 😉
0
Já Cayenne beru spíše jako nutné zlo (stejně jako spolupráci s VW) - alespoň má Porsche zdroje na vývoj aut typu Carrera GT... 😉
0
:yes:
Kto chce vidiet Panameru "v pohybe", tak tu je: [odkaz]
Opravdu spíš nic, než moc, ten předek je trochu zklamání, kdybych nevěděl co to je, nikdy bych netipnul, že je to Porsche.. ;-\
Fantasticke auto. Design se opet nemcum skvele podaril... krivky jsou trosku hranatejsi ale to ted presne leti a urcite zajisti excelentni prodejnot. Malililiko mi to pripomina ze ze zadu BMW ale ale opravdu jen naznakem-rysy jsou uplne jine a pro porsche jedinecne. Porsche je unikat - oceneni za design ho v tomto pripade nemine. BRAVO PORSCHE >😁 BRAVO REDAKCE >😁
Není to trochu zvláštní, že Porsche si pujčilo kabát BMW? A hlavně, co na to Mnichovští? To se smí? Skoro bych řekl, že to dělá větší publicitu BMW, než Porsche. Je vidět, že v kabátu Passata by jim to nikdo "nesežral".. 😉
M-B CLS, Porsche Panamera, Audi Q7.....Tatra! S motorm v zadku a designom navazujucim na 613ku (603ku,87ku,77ku) by sa do tejto neovej triedy 4-dverovych kupe sialene hodila. Nemyslite? 4-dverova, 4-miestna, s motorom vzadu, jemne sa zvazujucou strechou, dlzoku cca 5m...Tatra!!!! Kto je za?
Pane Lorenz, uvezu to? 😄 >😒] K věci. Určitě souhlasím s tím, že by to bylo asi přesně to, co by se mi od Tatry líbilo, pokud by mohla vyrábět osobní vozy. Jenže problém je v tom, že nebude. Ne že bych jí to nepřál, ba naopak, dokonce většina zdejších diskutérů by si to přála. Jenže i kdyby udělali krásné auto, které by bylo technicky aspoň lehce nad průměrem dnešní doby, tak by se neprodávalo asi moc dobře. A problém samozřejmě není trh v ČR, SR, ale v záp. Ev., případně i v Asii. Snad jedině, kdyby se zalíbila v Rusku, ale ani to by nestačilo. Tatra si bohužel nestačila po 2. sv. válce vybudovat dostatečně silné jméno jako výrobce osobních vozů (tedy myšleno v ekonomicky silných zemích) a nástup "rudého teroru" po r. 1948 to definitivně pohřbil. Bohužel. Dnes by dokázali asi pomoc jen miliardy proudící z království černého zlata. Jedině nějaký dostatečně bohatý šejk, který by chtěl mít "svou" značku vozů a chtěl by i to, že má nějakou historii. Pak by se možná dalo uvažovat o Tatře aspoň jako o malém výrobci a možná by se časem dopracovala dál. Ale nevím, nevím.
od sejka by to nebolo ono. To chce kohosi ako Vyridil,Veskrna,Stejskal...chapete o com tu (slovensky) hovorim. "Zlaty cesky rucicky!" (myslim aj tam hore Neco jako "Ledwinka & syn" 😉