Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Accent Hybrid: Další dostupný hybrid přijde český trh

Osamělé kapky hybridních automobilů se pomalu, ale jistě mění v houstnoucí déšť
Zpět na článek
23. 5. 2006 08:58
neregistrovaný "Pavel"
23. 5. 2006 09:18
neregistrovaný "prekladys"
23. 5. 2006 09:36
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 10:14
neregistrovaný "ero"
23. 5. 2006 14:30
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 14:38
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 15:05
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 14:31
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 10:11
neregistrovaný "RS"
23. 5. 2006 10:13
neregistrovaný "Homer"
23. 5. 2006 14:45
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 10:17
neregistrovaný "Homer"
23. 5. 2006 10:32
neregistrovaný "Honza"
24. 5. 2006 11:03
neregistrovaný "anonym"
23. 5. 2006 10:40
neregistrovaný "anonym"
23. 5. 2006 13:33
neregistrovaný "anonym"
23. 5. 2006 14:54
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 15:07
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 15:20
neregistrovaný "MadPete"
23. 5. 2006 16:18
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 15:28
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 16:16
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 14:04
neregistrovaný "Citronek"
23. 5. 2006 14:34
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 14:57
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 15:04
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 14:20
neregistrovaný "Paul"
23. 5. 2006 14:37
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 15:31
neregistrovaný "Paul"
23. 5. 2006 16:19
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 17:20
neregistrovaný "Paul"
23. 5. 2006 18:41
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 18:57
neregistrovaný "Honysek"
23. 5. 2006 21:36
neregistrovaný "Paul"
23. 5. 2006 21:40
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 21:59
neregistrovaný "Paul"
23. 5. 2006 22:06
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2006 10:04
neregistrovaný "Mirek"
25. 5. 2006 09:47
neregistrovaný "Jazdec"
25. 5. 2006 15:35
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 21:41
neregistrovaný "jazdec"
23. 5. 2006 22:02
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2006 12:57
neregistrovaný "Banjo"
24. 5. 2006 14:26
neregistrovaný "anonym"
24. 5. 2006 15:06
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2006 20:11
neregistrovaný "alien5"
1. 6. 2006 11:12
neregistrovaný "amater"
neregistrovaný "Pavel"
23. 5. 2006 08:58
hybrid
Konečně se to začíná s těna hybridama hýbat >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "prekladys"
23. 5. 2006 09:18
Re: hybrid
na krytu v kufru vidím i nápis kia, předpokládám tedy, že i sedan rio (v evropě se neprodává) bude mít alternativně hybridní pohon.
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 09:36
A co Evropa?
Bravo. Uz i Korejci predbehli renomovane evropske vyrobce. Evropske koncerny maji sice mocna marketingova oddeleni, ktera vas presvedci, ze jejich auta jsou nejlepsi na svete, ale v oblasti pohonu zaostavaji cim dal vice. Jeste par let bohorovneho prehlizeni alternativnich pohonu a ztrata bude nedohnatelna.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ero"
23. 5. 2006 10:14
Re: A co Evropa?
A nie je to len v hybridoch. Chcel by som napr. Fabiu 1,5 common rail diesel, 81 kW, 235 Nm. Hmm, no mozem si akurat tak piskat - za "uzasnu" cenu dostanem len nevybavene trojvaclove nekultivovane TDi cudo. Ohladom takehoto motora sa prebudil Renault, ale kym udavaci tonu v motoristickych europskych casopisoch typu VW a spol. pochopia, ze to treba, uplynie doba. O hybride radsej pomlciac.
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 14:30
Re: A co Evropa?
Tenhle diesel je (v rámci možností) super! Docela slušnej výsměch VW a jejímu chrostajícímu impotentnímu tříhrnku :no:
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 14:38
Re: A co Evropa?
Presne tak. Take jsem na to nerazel. Nejmenovany koncern zaostava jak v CRD tak v hybridech ale i treba v alternativnich palivech jako lih nebo bionafta. Neskutecne marketingove orgie se pak rozpoutaji, kdyz k existujicimu motoru pridaji vedle turba take kompresor (TSI). Opravdovy technicky pokrok se zastavil. Nove modely jsou nove pouze jinak zohybanymi plechy. Uvnitr - jenom recyklace stavajicich reseni.
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 15:05
Re: A co Evropa?
:yes:
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 14:31
Re: A co Evropa?
A bude hůř ;-\
neregistrovaný "RS"
23. 5. 2006 10:11
není hybrid jako hybrid
Honda by se tady mela priucit... korejci aspon umej dat hybrid do auta, za ktery se clovek nemusi stydet. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Homer"
23. 5. 2006 10:13
Bravo Hyundai
To že se konečně taky výrobce s ležatým H rozhodl pro něco takového je chvályhodné. Nejefektnější je samozřejmě digitální přístrojová deska. Bohužel se jedná jenom o tzv pseudohybrid, takže to jenom na akumulátor nefunguje, ale na druhou stranu Prius zas tak moc malou spotřebu taky nemá. Kombinovanou spotřebu 5 litrů má dneska kdejaký diesl a nestojí přes 700 tis. Jde samozřejmě o auto větší než Accent, ale i ten má malou spotřebu, taže se k téhle spotřebě dost přiblíží a rozhodně bude stát do 400 tis. That´s all
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 14:45
Re: Bravo Hyundai
Ukazuje se, ze lehky hybrid (nikoliv pseudo) je ekonomicky schudne reseni. Plny hybrid stoji radove vice, ale prinese uz usporu jenom procenta navic. To se nevyplati. Samozrejme jak bude klesat cena baterii, bude se postupne presovat teziste k plnym hybridum az po hybridy plug-in (schopne dobijeni ze zasuvky).
neregistrovaný "Homer"
23. 5. 2006 10:17
Dodatek
No možná sem to s tou cenou přehnal, ale nemůže to bejt dražší než 500tis. to už by nikdo nekoupil. Velký mínus je určitě ztráta objemu zavazadelníku.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Honza"
23. 5. 2006 10:32
Re: Dodatek
1.5 Turbo nafta v max vybave stoji pod ctryrista (je v te cene vse co lze k tomu autu dokoupit), tak do tech petiset by se to mohlo vejit. Rozhodne je to impulz pro dalsi vyrobce, ze neni treba vytvaret uplne nova auta.
neregistrovaný "anonym"
24. 5. 2006 11:03
Re: Dodatek
Nema diesel vyssie hodnoty emisii ako benzin resp. hybrid ?
neregistrovaný "anonym"
23. 5. 2006 10:40
bez titulku
je možna automatická převodovka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
23. 5. 2006 13:33
NiMH bateri ... ja kto s ní je?
mě by zajímalo, jak je vyřešena technologie té baterie? ... je přece z mobuilů a notebooků známo, že NiMH baterie má paměťový efekt, který baterii rychle kazí pokud se dobíjí v nepravou chvíli ... takže jak je to vyřešeno zde? ... a kolik bude stát nová batrie?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 14:54
Re: NiMH bateri ... ja kto s ní je?
Nevim jak to delaji, ale Prius pouziva stejne druhy aku. Podle Toyoty je zivotnost baterii v Priusu okolo 300tis km. Takze nez se jedna dojezdi bude stat nova polovicku nez dnes. I kdyz jsem malicko skepticky. 300t km je v prumeru. Kdyz budete jezdit vyhradne po meste (a stale dobijet a nabijet), muze to byt mene. Take si nejsem jisty, zda takova baterie bude k necemu v pripade zimy jaka byla letos - za -20C musi mit aku kapacitu pouze zlomek obvykle hodnoty a pak se take rozplyne usporny prinos takoveho reseni. Ale to jsou vsechno provozni veci, ktere se dozvime, teprve az bude po silnice jezdit tisice techto aut po dobu par let.
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 15:07
Re: NiMH bateri ... ja kto s ní je?
Podle vyjádření Lexusu (stejný hybridní systém jako Toyota) vydrží baterie po celou dobu životnosti automobilu..
neregistrovaný "MadPete"
23. 5. 2006 15:20
Re: NiMH bateri ... ja kto s ní je?
Coz je kolik, cela doba leasingu? :-)
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 16:18
Re: NiMH bateri ... ja kto s ní je?
To vědí jen v Lexusu ;-) Vycházím z toho, že pro Toyotu a zvláště pak pro Lexus je absolutní kvalita vždy na prvním místě a že by tedy do sériové produkce nikdy nepustili něco, co by nefungovalo (na tom půl milionu Priusů to určitě dobře odladili)
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 15:28
Re: NiMH bateri ... ja kto s ní je?
Ano. A kdyz se podivate do technickych specifikaci, tak garantuji zivotnost o neco mene nez 400t km (pokud si dobre vzpominam). Coz pro vyrobce skutecne muze znamenat "celou zivotnost" automobilu a asi i pro vetsinu uzivatelu. Ja bych byl opatrnejsi. Zivotnost neznamena, ze po 400t bude mit baterie 100%ni kapacitu . Take ten udaj plati pro nejake prumerne vyuziti (jako napr. spotreba ve meste plati pro "prumerne" mesto). Pokud bude provozovani automobilu vyrazne odlisne od pumeru muze byt i zivotnost mensi (napr. kdyz budete auto provozovat vyhradne v centru mesta). Takze uvidime v realu.
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 16:16
Re: NiMH bateri ... ja kto s ní je?
Ano, v tomhle musím souhlasit. Tahle problematika je podle mě "vyřešená" respektive už se to pravděpodobně muselo/musí nějak řešit, protože Toyota Prius je v prodeji již poměrně dlouho dobu. Tak že si myslím, že reálné výsledky jsou již známy (je ale pravdou, že jsem o nich dosud nečetl)
neregistrovaný "Citronek"
23. 5. 2006 14:04
a co škoda?
:-( jsem zvědav, kdy s něčím podobným přijde škodule - do roomsteru s tak dvou, tří letým zpožděním proti konkurenci dala pohyblivou lavici...tak kdy bude hybrid? nechápu, proč ty hybridy nedělají dohromady s naftou...takhle se benzín s el. dostává tak na úroveň nafty
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 14:34
Re: a co škoda?
Moderní CR diesel dostane až v roce 2008, tedy 4 roky potom, co Getz dostal CR diesel 1.5 VGT ;-\ Než VW postaví první produkkční hybrid si počkáme ještě déle, než se dostane do Škodovky, to si počkáme dvakrát :-(
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 14:57
Re: a co škoda?
Hm. Tak nejak to bohuzel bude.
neregistrovaný "Mirek"
23. 5. 2006 15:04
Re: a co škoda?
Hybridy se nedelaji dohromady s naftou, protoze by jste se za 1. nedoplatil (uz sam naftak je vyrazne drazsi) a za 2. proto, ze prinos hybridu neni u naftaku tak znatelny. Naftak disponuje krouticim momentem jiz v nizkych otackach a nepotrebuje jeste postrkovat el. motorem. Uspora paliva by byla minimalni. Az budou baterky levnejsi, urcite se to bude montovat i do naftaku.
neregistrovaný "Paul"
23. 5. 2006 14:20
Hybridus
Myslím že hybrid k tomuto autu sedí jak přibitý... je to totiž hybrid :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 14:37
Evropské šípové růženky
Tak nevim, jak to mám napsat.. sice fandim japonským vozům, ale úplnou radost z toho zase nemám.. Bravo Evropa, dokázali jste, že to dokážete - totálně jste zaspali dobu. OK, Japonci jsou technologická špička, na tu Evropa již několik let nemá.. ale co Korejci? Jak to, že už i Korejci jsou dál?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Paul"
23. 5. 2006 15:31
Re: Evropské šípové růženky
Jsi nějak mimo ne?
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 16:19
Re: Evropské šípové růženky
Bavíme se o oblasti pohonu ;-)
neregistrovaný "Paul"
23. 5. 2006 17:20
Re: Evropské šípové růženky
Nechápu Tvé příspěvky. Řekni jeden pohon, který má Toyota (Lexus) lepší než BMW nebo Mercedes-Benz?
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 18:41
Re: Evropské šípové růženky
Hybridní motory.. co se týče konvenčního pohonu, tak třeba nový V8 4.6, který bude uvedený v LS460.. četl sem, že z něj má konkurence docel "respekt" a že ho podrobně zkoumá
neregistrovaný "Honysek"
23. 5. 2006 18:57
bez titulku
Nevím, nevím, ale tento způsob pohonu se mi zdá pouze jako dobrý marketingový tah. Vyrobím hybridní "hybrid-nehybrid" za mnohem nižší cenu než opravdický. Zákazníci samozřejmě koupí můj, protože bude stát polovičku než konkurenční.... Celkový přínos dle mého názoru bude jen uspokojení sama sebe. Do sériového auta se spotřebou "x" nacpu hybridní pohon a baterie, které zvýší výkon a spotřebu, ale zároveň ty samé technologie (pseudohybrid) tutéž spotřebu sníží na původní, možná trochu menší hodnotu. Ovšem cenu můžu zvýšit o 50%.... :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paul"
23. 5. 2006 21:36
Hybrid je na h....
Hybrid. Kámo, až to tady bude 10 let a osvědčí se to, pak jo... Jinak ale jen trapná snaha zaujmout...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 21:40
Re: Hybrid je na h....
Zkus tuhle pohádku povědět více než půl milionu majitelů Priusů (o osttaních hybridech nemluvě) :no:
neregistrovaný "Paul"
23. 5. 2006 21:59
Re: Hybrid je na h....
No průměrná spotřeba Priusu je totožná jako u ostatních aut, cena je větší... Uvědom si, kdy využiješ hybridní pohon. Na přecpaných silnicích kdy stojíš na místě a auto musí topit, popř. v létě chladit - musí jet spalovací motor. No já nevím, když už mám těch 800 klacků, nebo u lexe 2 mega, byl bych blázen abych šel do hybridu... Ne, to není správná cesta a Evropa to ví, Tome...
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 22:06
Re: Hybrid je na h....
Popojíždění ve městě a příměstských oblastech = dokonalé prostředí pro hybridní automobily.. na české ceny Priusu raději nekoukám, ty jsou zatím orpavdu pouze pro opravdové fandy ;-\ hybridního Lexe bych asi bral
neregistrovaný "Mirek"
24. 5. 2006 10:04
Re: Hybrid je na h....
Hybrid je bezpochyby spravna cesta a cim bude drazsi ropa, tim zretelnejsi bude chyba jakou se Evropane dopousteji. Ono totiz cim drazsi ropa a cim levnejsi baterie, tim viditelnejsi uspora. Potom bude samozrejme 10 let zkusenosti Japoncu ( a dnes i Americanu) s hybridy pro Evropu znacnym hendykepem. Myslet dopredu a pracovat ne reseni pro budoucnost se vzdy vyplati.
neregistrovaný "Jazdec"
25. 5. 2006 09:47
Re: Hybrid je na h....
Koncer vw to "vyriešil.." Porsche kúpilo majoritný podiel vo vw a potom technologiu od toyoty.. Takze ked už zaspali konštrukteri "zapracovali" manageri..Takže pride panamera cayen s hybridom..A po nich ostatne kary s vw. predpokladam prve audi potom vw a škoda niekde na chvoste, Som zvedavý na tie orgie v marketingu:-)). Mirek čo hovoríš na ten obchod vw porsche.?? Nechapem to ako malý mohol zhltnúť rádovo väčšieho??
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2006 15:35
Re: Hybrid je na h....
Všechno je to zaležitost tržní hodnoty.. třeba celé GM může být tvoje (pokud by ho vlastnící chtěli prodat) řádově za 13 mld $, což je (relativně) nízká částka.. tržní hodnota VW také moc vysoká není, navíc kontrolní balík akcií ve VW je poměrně nízký (20%?).. Porsche je relativně bohatá automobilka, podařilo se jí sehnat dostatek financí a koupila kontrolní balík akcií VW, žádná velká věda v tom není
neregistrovaný "jazdec"
23. 5. 2006 21:41
korea verzus azia verzus europa
No pár ludí sa v tejto diskusii čuduje prečo Korejci už dnes predbehli EU. Je v tom hrubá neznalosť. Kdesi som to už písal. Korejci predbehli v technologiach eu už pred 10_15rok. Viem o čom hovorím. Nemá cenu sa baviť v rovine eu - korea skor v rovine Japonsko korea. Korejci sú povahovo podobný japakom. &neznášasjú čínancov - tí su podla nich neseriozn. Celé desatrocia sa snazia dobehnut a predbehnut japakov. A verte ze ich ekonomiky su sakra rovnocenne. A to iste platí o priemysle skolstve a tak dalej.. Znovu opakujem aj ked velmi nerád. Eu svojím postojom akosi začína naplnat podstatu svojej geografickej polohy - je to iba iba poloostrov niekde na konci ruska..Presne tam kde začína afrika..A na zaver citát s piesna judr iva jahelku
Já, patriot každým coulem, hluboko jsem smek' před Soulem,
olympijský oheň hasnul a já jenom tiše žasnul:
podívejme na Korejce, nejedí jen černá vejce,
červenat se musím studem, kde jsou oni, kdy my budem?
Televizi vypínám - prý motivace chybí nám.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tom"
23. 5. 2006 22:02
Re: korea verzus azia verzus europa
Do Korei je daleko, cením osobní zkušenosti. :yes: Citát: :yes: :yes:
neregistrovaný "Banjo"
24. 5. 2006 12:57
Re: korea verzus azia verzus europa
Já na té osobní zkušenosti jdu zapracovat. Jen co prodám Felicii, koupím si Accenta. Tenhe ještě hybridní nebude, to až ta další plechovka, až na ni zase naškudlím :-)
neregistrovaný "anonym"
24. 5. 2006 14:26
Re: korea verzus azia verzus europa
>:D ;-) V černý metle je to docela pěkný auto :yes:
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2006 15:06
Re: korea verzus azia verzus europa
To sem byl já ;-)
neregistrovaný "alien5"
24. 5. 2006 20:11
HONDA !!
Honda nema pohon pouze na elektricke clanky, take ji to pomocny motor IAM integrovany motorovy asistent !!! Autor clanku nezna fakta
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "amater"
1. 6. 2006 11:12
NiMH bateri
A kolik stoji nova baterie na Toyota Prius?
Rozbalit vlákno
0