Novinky
No,nechci nějak staršit,ale VW bude mít díly vyráběný v Číně,GM někde Merxiko nebo kde.
Hm,tak to vidím,že Čína a Korea cars jsou tady za pár let v nadvládě :no:
Hm,tak to vidím,že Čína a Korea cars jsou tady za pár let v nadvládě :no:
No, ať se vyrábějí díly na VW kdekoli, pořád to bude jistota dobré koupě, koupě kvalitního auta, které se nezačne rozpadat po ujetí 100 tisíc km jako korejci.. Než korejce, tak radši cokoli z Evropy, ikdyž... Proč si nekoupit němcecké auto když jsou tak dobrá... :yes:
Kolik zavře továren GM (a to nepořítám ty, co zavřel v průběhu 90.letú? Přes deset? A kolik Ford? Tak přes deset? A co VW? Nebude se zavírat? Radost z toho nemám, každá zavřená továrna znamená spoustu lidí bez práce.. leda, že by pak poblíž otevřel továrnu někdo jiný.. Můj pohle😜 GM, Ford, VW postupně zavírají továrny v USA či Evropě a stěhují výrobu do "nízkonákladových zemí" X pak tu je pár automobilek, které se řídí heslem "vyráběj, kde prodáváš".. Co je evropského na VW Jetta vyrobeného z čínských dílů a zbouchnutého v Mexiku? Tradiční automobilky utíkají z USA a Evropy X A co Toyota? Dělá pravý opak! "Vyráběj, kde prodáváš".. tohle je jejich a díky nesrovnatelně vyšší produktivitě si to mohou dovolit! Texas (USA), Kanada, Rusko, Thajsko, 2x Čína.. všude tam v současné době staví Toyota nové továrny.. do roku 2010 prý začne stavět a dostaví další čtyři továrny v Texasu, Francii, Indii a Číně.. Today Tomorrow Toyota
[odkaz] /// [odkaz] /// Evropo! Přestaň se plácat po ramenou, jak si dobrá, přestaň se ukájet měkčenými plasty a hejbni zadkem nebo bude zle! Všimněte si, které značky jsou top: Lexus, BMW, Mercedes, Acura, cadillac.. zdavim koncern a jejich VW na steroidech >😒] 😉
Tome Tome, zase jen trapný výkřik do tmy... Tu Skyline upřednostňuje korejce, Ty zase srovnáváš VW s premiovkama... Jo asi je to tou dobou. Místo opravdových chlapů dnes vyrůstají polo***i, každý chce na sebe upozornit, bohužel za každou cenu... Nechápu, Lexus je na trhu v Evropě nováček, prodeje nějak zásadně nerostou, design se upravuje dle trojky S-klassem, 7-er a A8... Lexus nemá svůj styl, nemá ducha.. Je to jen plechovka bez přitažlivosti, která neosloví... Rozhlédni se kolem očima bez růžových brýlí a uvědom si, že za kvalitu se platí.. Korejci jsou pro ty co buď o autech moc neví, nebo jsou totálně slepí...
Nevím, jestli máv vůbec cenu reagovat.. nechci se Tě nijak dotknout, ale z Tvých příspěvků je vidět, že se moc neorientuješ ;-\ to se pak těžko vede jakákoliv diskuse 😒 1) Neporovnávám prémiovky s VW! "VW na steroidech" je široce rozšířená přezdívka pro Audi! 😉 2) Lexus zas takovm nováčkem v Evropě není, i když je pravda, že teprve nyní ji začíná brát "vážně". 3) Prodeje Lexusu rostou nejenom zásadně, ale spíše raketově. Zkoukni celoevropské prodeje (zcela záměrně se nechci zaklínat českým trhem, protože je naprosto nevypovídající, ale klidně zkoukni i prodeje zde v ČR). 4) Nová generace Lexusů má konečně poměrně výrazný jednotící styl L-finesse, rozhodně nelze tvrdit, že by to byla auta bez ducha (nemusí vyhovoat všem, ale to neznamená, že ho nemají). 5) Kvalitu korejských aut (zatím) nehájim, ale o (většině) japonských nepochybuj. Téměř nevěřím svým očím, co tu píšeš.. opravdu nedokážu pochopit, že bych musel někoho v roce 2006 přesvědčovat o kvalite Toyot nedejbože Lexusů ;-\
Uveď jediný rozumný důvod proč koupit Toyotu. Jinak Corolla v. Golf, Golf vítězí, stejně tak Passat proti Avensisu, Polo proti Yaris... Kde jsou ta Tvá supr nejlepší auta??? Ve všech segmentech je VW lepší...
Jistě, TTT je příkladem kvality... ale nesmíš to vidět v nerealistických proporcích. Není to tak, že ten ve VW je obden v servisu a TTT nikdy 😄 Je to tak, že když pojede za sebou 100 Toyot a 100 jinejch aut... tak holt do servisu odbočí dvě toyoty a tři jiná auta... To je vše. L-finesse... není nic. Chybí esprit, šmrnc. Technicky nepochybně vypiplané, ale mě neosloví.
Všechno je to jenom o pěnězích. Mimochodem, ten -polo***- 😄 ten sednul :yes: (nemyslím na TTToma, myslím obecně). Takže jde jen o prachy. Jo, přesně, každej chce něco ukázat... Ten co má vatu bere X5... ten se splasklou peněženkou se po nocích přemlouvá, že cesta směrem SantaFe byla zvolena správně... a tak to máš v každém segmentu. Když někdo nemá ani na premiovku z Evropy, ani na Focuse... modlí se, aby na něm nebylo k poznání, že volil asijský větry z nutnosti... Nejlepší je se podívat v čem jezdí pracháči (tohle umí napsat dokonale Lowkick). V premiovkách. Nikoliv proto, aby byli vidět, ale proto, že jsou to nejlepší auta se stylem, dokonalé produkty. Žádná imitace :yes:
Jo to se mi na premiovkách strašně líbí - nepřetvařujou se, jsou sví, a přesto jsou skvělí, dokonalí...
Mám pocit, že Ti utekla hlavní pointa sdělení.. nevím jestli ovládáš angličtinu, když tak zkoukni alespoň ten druhý link, je to graf výsledků 😉 Chápej, už je to oficiální - co se týče techniky a technologií Lexus porazil etalon, lídra prémiového segmentu, Lexus je nejlepší :yes: S-klasse vždy byla ta technologicky nej, každá nová generace stanovila nová měřítka, přinesla nové technologie.. konkurence se jí pak více či méně úspěšně snažila dohnat.. chápej, už to neplatí!!! Technologická špička je Lexus LS! Konkurence musí dohánět jeho, Lexus je technologický etalon, Lexus je lídr, on diktuje a ostatní se ho musí snažit dohnat - tohle je podstatné! Lexus ruleZZ :yes: Co se týče jízdních vlastností, tak s Chargerem čekáme na test v Carautu - dohodli jsme se, že dáme na něj.. pozor, důležitá podmínka - pokud by to byla plichta a řeknou, že by volili Mergl, protože je to Mergl.. pak je vítězem Lexus, protože se dokázal vyrovnat nejlepšímu = vítězství Lexusu, dokázal to, co chtěl. P.S. co se týče Lexe, jeho volba není puze otázkou peněz, mnoho lidí Ti to tady už psalo.. buď pls sám k sobě (i k ostatním) upřímný a nezapomínej na to
No, problém je, že já nemám problém, kdo je technologická špička a kdo dvojka... Já znám "hodnotu " Mercedesu, vím co vyrábí, znám hodnotu značky, vím, co se mi líbí a jestli je v Mercedesu o jedno tlačítko nebo čidlo méně, to je mi šumafuk. Ano TTT významně tlačí na pilu... jenže to není všechno. Jedna věta - když ti zejtra pod okno postavím eS či konkurenta od Lexe... Tome, ty vezmeš toho Meďáka... To ti podepíšu 😉 :yes: Jdu spát - dobrou noc.
OK, je rok 2006, asi bych chvilku váhal.. pokud by ta S-klasse měla 4matic, tak bych ji ve srovnatelné výbavě pravděpodobně vzal.. před 10 lety bych neváhal ani sekundu, ale co bude v roce 2015? Popravdě mi řekni, jak si myslíš, že to bude za +- 10 let? Tuším, že moc jistý si nemůže být nikdo z nás (zejména, když uvážíme rychlost pokroku Toyoty) 😉
Zkoukni ten graf.. VW moc nebuduje :no: čekal bych, že alespoň A8 nebude trapná.. holt je to furt pouze VW na steroidech 😉
Ad polo***i - nesmis hned ostatni soudit podle sebe >😒] /// Ze nema Lexus ducha? Pro tebe mozna, pro me je prazdnou krabici predevsim Audi. Ano, tebe Lexus neoslovi, ja si onehda prohlizel S-klasse a prislo mi to jako hromada plechu, ktera si z nedostatku invence vzala interier z 7er (coz nechapu, je strasny) a exterier z Maybachu (cimz IMHO Mercedes zarazil dalsi hrebicek do rakve tohoto mercedesackeho Phaetonu). Myslim, ze Tom si moc dobre uvedomuje, ze za kvalitu se plati (vsak taky Lexus nestoji jako fobie), ale zaroven taky vidi, ze spousta lidi plati za prumer, protoze mozek vymyty marketingem je schopen vseho. Doporucuju navstevu konkurencniho serveru a diskusi pod clankem o testu Grande Punto. Skodofkari me jako vzdy dokonale pobavili. /// Proste si uvedom, ze kdyz se neco libi tobe, neznamena to jeste, ze je to nejlepsi. Jo a zjevne nepochopils, ze ja sice uprednostnuju Korejce, ale jen pred Evropou - Japonsko proste vede a ani tvoje nemecka propaganda na tom nic nezmeni.
By me docela zajimalo, v cem vedou korejska auta nad pred evropskymi, tedy krome ceny??
Mrknem na nejake priklady, at je to jasnejsi. Getz vs. Fabia. Design - subjektivni, Fabia (predevsim sedan) u me spolecne s Thalii okupuje druhe misto v ankete hnus roku (prvni je uz par tydnu Roomster). Ale to je muj nazor, nekdo muze mit jiny. Motory - neni ani jediny, ktery bych si z te hromady ve Fabii vybral. Getz - neni jediny, ktery by se nedal pouzit (krome zakladniho 1.1, ten beru jako nouzovku). Skvela 1.3, pohodova 1.6, vyborny ropak 1.5. Kvalita - lepsi je Getz, znam 2 lidi s Getzem (1.1, 1.3) a nekolik lidi s Fabiemi (1.4 TDi, 1.4 benzin, 1.9 SDI). Neni to mozna porad dost lidi na nejakou velkou statistiku, ale pri obdobnem najezdu je na tom Hyundai o tridu lip. Cena - nesrovnatelna. Zaver: vzhledem k tride aut nepochopim, jak je mozne, ze je nekdo (pokud zrovna fanaticky nemiluje design Fabie) ochoten si tak brutalne priplatit za horsi auto. /// Taky muzu srovnat Elantra 1.6 s 307 HDI a prestoze 307 se mi libi vic, nad duvody svolavacek (za 2 roky 3x) a nad menenymi dily (napriklad po 20k km v zaruce vymenena predni naprava) zustava rozum stat. Jeste bych mohl prihodit par zazitku z doby, kdy kamarad jezdil s BMW 525 TDS, pokazde jsme budili rozruch, kdyz jsem onen nemecky uberwagen (pravda, rychly a pohodlny) tahl na lane do servisu se svou S120. Vycet zavad byl za ty cca 3 roky, co s tim jezdil, docela impozantni (auto bylo koupeno jako nove). Proste "osvedcena nemecka kvalita" je pro me vyraz na urovni "elektrosmogu". Dobre na vymyvani mozku, ale k realite to ma asi tak blizko, jako Grebenicek k demokracii.
Honda,Toyota-taky na ně může dojít 😄 .Ne,že bych chtěl.