Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Kolik to stojí a jakou to mělo seriovou a jakou výbavu ? Tipnu si, že to testované auto bylo tak za 530 klacků 😉
0
Roomster stojí v základu 339 900 Kč a nejdrašší potom 533 900 Kč. Základní výbava má:ABS+MSR, airbagy řidiče a spolujezdce, boční airbagy, imobilizér, elektrohydraulický posilovač řízení, systém variabilních sedadel Vario Flex, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, volant nastavitelný ve dvou směrech, pylový,pachový a prachový filtr.
Čekal snad někdo něco jiného? Toto působivé a prostorné auto platí daň za vysokou hmotnost, která degraduje akceleraci a nejsilnější TDI-PD je hlučné. Ještě že tady je i benzínová šesnáctistovka. To bude svezeníčko. Ale stejně je to trefa. >😒] :yes:
"Design je opravdu velmi neobvykly" - jak eufemicky receno. Ja davam prednost vyjadreni jasnemu a trefnemu = je to hnus milostpani!
No ja som tiež nebol z dizajnu nadšený, ale pri osobnom stretnutí to už bolo lepšie. Na fotkách to auto vyzerá horšie. A keď som si ho odskúšal, tak si ma to auto ozaj získalo. Myslím, že časom si ľudia na ten dizajn zvyknú a bude sa veľmi dobre predávať. Je to určite lepšia voľba ako napríklad Fabia Combi. Ale napokon moje dojmy si prečítajte na www.railweb.sk v sekcii Škoda.
Hltám to jak bagetu... Perfektní, rychlej, superaktuální testík. Jo... titulní snímek sejme i slepýho. BRAVO ŠKODA :yes: Velmi cenné je zjištění o hlučnosti v kabině :yes: :yes: chválím pneumatiky... resp nepronikání hluku do kabiny... a celkové pocity v autě. Jsem moc rád, že se potvrzuje můj názor na motor 1,2... Škoda, že tu většinou přispívají majitelé osmiválců... to se pozná hned, že jsou zvyklí na výkon přes 350 koní... My normální umíme ocenit základní motorizaci :yes: P.S. Roomster ještě nevyjel... a my již rozšifrovali tu budoucí Šifru mistra ROOMSTERA :yes: :yes: Bravo redakce :yes:
Promiň - jaký tvůj názor na motor 1,2? HTP = *ovno to pojede? Asi patřím mezi tu menšinu (tj. nemám osmiválec), kteří spíš uvažují o základní výbavě vč. motoru, ale zkrátka nemůžu zkousnou toto = tříválec, 47 kw, 1665 kg celková hmotnost, 112 Nm. Snad jsem to napsal srozumitelně. Zkrátka některá čísla jsou pro mě málo, jiná moc. Proč nepřihodit jeden válec ať to nevrní jak šicí stroj. I když prý je to supr odhlučněno... 😄
Můj názor na motor 1,2 je tento - jde o základní motorizaci malých aut Koncernu. Vyniká minimálními vibracemi, je úsporný a dokonale naplňuje představy o levné motorizaci. Subjektivně jej vnímám jako v testíku - motor je pružný a tichý. Samozřejmě, že na Gumball 4000 s ním nevyhraješ... vyžaduje předvídavost, čtení cesty před sebou a uvážlivost při předjíždění. P.S. Kritici... to jsou především majitelé 1.4 😉 tedy těch pár koní navíc jim dává křídla 😄
Roomster tedy je malé auto? To bych si dovolil ponechat svůj názor, že se do Roomstera tento motor nehodí, neb je to nemalé auto (velké se mi psát nechce, to se taky nehodí). Ano máš pravdu, s 1,4 - 44 kW mám zkušenost, tos mě odhadl dobře 😄 U ní mě zase přebívá objem kvůli pojistce... A předvídavost, čtení cesty a uvážlivost při předjíždění - to mi připomíná staré dobré časy s trabim 601. Předvídavost + čtení cesty = před každým stoupáním točit, podřadit za tři a plný plyn. Pokud je před tebou "borec" se silnějším motorem a před kopcem jede pomalu = nalepit se před kopcem na něj (protože ho nepředjedeš = to rychle uvážíš), abys měl max. rychlost a větrný tunel pro další průběh stoupání, kdy se od tebe odlepí rychlejší vůz a ty prošlápneš plyn a a nic, podřadíš, nic, vytáhneš sitič a no, už to aspoň nezpomaluje...Má Roomster sitič? ;o) Asi tak.
😄 Znám to, mnoho tisíc kilometrů jsem takto jezdíval... Nezapomeň, že Roomstera také koupí podnikatel, který s ním bude jezdit jen po městě... a tam mu ten motor bude vyhovovat. Po přečtení testíku bych volil tu 1.6ku. Nafta asi moc duní...
nejde ani tak o koně, ale krouťák a v jakých otáčkách je, jde o zpřevodování a jde o hmotnost vozu. takže se 112 Nm a háfo kilo navíc se těžko budeš srovnávat se 126 Nm a nějakých stovek kg méně. tento motor není špatný v malých autech, ale rozhodně pro Roomster a k tomu čemuž byl stvořen je nevyhovující. Tam by měla začínat minimálně 1,4 16 V
Teď jsem si to přečet ještě jednou a koukám na to Gumball 4000. To bych mohl vyhrát, ne? Ten snobskej závod tam snad ještě pořád má 3000... :yes:
jo co se týká jízdy - jsem vlastníkem staršího VW s koncepčně zastarlým motorem 1,6 (55 kW) - jasně koníci vypadají směšně (pominu to že na brzdě naměřili 63 kW), ale krouťák je 140 Nm ještě před dosažením 3000 ot/min. A tam kde jsem jezdil s naloženou haťapkou 1,2 do kopce na trojku a s plynem až na podlaze, abych nebrzdil náklaďáky tak s tímhle VW se stejným nákladem šolichám pětku. A díky tomu taky při stejné trati, přibližně stejném rychlostním průměru jsem s haťapkou jezdil sice za velmi slušných 6,7 l/100 km...jenže s vytáčením motoru na nižší kvalty...s tou starou 1,6 mě ten krou´ták nenutí podřazovat a dupat na plyn abych nebyl brzdou a jezdím to za 5,5 l/100 km (podotýkám jedná se o okresky Praha - Krkonoše a zpět ..cca 2x do měsíce)
Ja jezdim kazdy tyden nekolik stovek km s 1.2 htP a ikdyz teda jezdim i pres kopce a celkem svizne malokdy se dostanu pres 6L vetsinou spis kolem tech 5.6 - 5.8 vcetne jezdeni po meste
Tak Fabii vlastnim s tim silnejsim HTP - 47kW a jezdim po Praze za 7-7,5.
Je to hodne o stylu. Tvoji spotrebu sem mel jenom kdyz sem to zajizdel..
Musim podotknout,ze jsem obetoval motor vybave. Na druhou stranu 1,2 je do 80 zivejsi nez ta 1,4 55 kW a jedinej solidni motor ve Fabii je podle me 1,4 100 koni a pak ten 96 kW diesel v RS. Je to jako se vsim - pro nekoho dobry, pro nekoho ne..Zalezi na vyuziti
Je to hodne o stylu. Tvoji spotrebu sem mel jenom kdyz sem to zajizdel..
Musim podotknout,ze jsem obetoval motor vybave. Na druhou stranu 1,2 je do 80 zivejsi nez ta 1,4 55 kW a jedinej solidni motor ve Fabii je podle me 1,4 100 koni a pak ten 96 kW diesel v RS. Je to jako se vsim - pro nekoho dobry, pro nekoho ne..Zalezi na vyuziti
Přesně tak, člověk musí uvážit, jak a kam s tim bude jezdit. Mám teď oněch zmiňovaných 100 koní a po počátečním rozčarování z nízké "živosti" motoru do 3000 ot/min, jsem se naučil motor točit a spotřeba přesto nepřesáhla 8 l po Praze. Díkybohu to nebylo provázeno výrazně větší hlučností.....
Já se při koupi rozhodoval mezi benzínem a dieslem. Nakonec to vyhrál motor 1,9 TDI 77 kW. Dnes toho nelituji a na tento motor nedám dopustit. Spotřeba pod 5 litrů a je celkem jedno jak a kolik vás v autě jede. Pravda ale je i ta že servis je dražší. Prostě něco za něco.
Ale no tak. CO to tu meles. Ta hatapka, na kterou tu plives, dokaze bez problemu drzet s tim tvym VW krok. Jel jsem s ni z Prahy do Plzne, bylo nas v ni 5 a jeste mela 2 tezky tasky v kufru a bez problemu mazala celou cestu na 5 kopec nekopec. (jen pro ty chytrejsi prispevovatele - celou cestu ne - pri rozjezdu jsem radil od jednicky vys). Takze o nejake trojce do kopce si muzes nechat jen zdat. Jo a mimochodem ono tech 47 a 55 kW neni az tak velky rozdil, ze bys mohl ujet rozdilem tridy. Jo a co se tyka spotreby - do dnesni doby (44000 km) - ma prumer 5,96 a to nemerime pomoci nesmyslnyho palubniho pocitadla, ktery ukatuje co se mu libi, ale skutecne prolity litriky a skutecne ujety km. Jo a to ta hatapka jezdi vetsinou kratsi jizdy a obcas tahne i karu. Jo s karou to je neco jinyho - to je fakt, ze tam je skoro trvale ctyrka.
víš co zkus si ta auta porovnat v reálu a ne jén na papíře, potažmo přes údaje na monitoru. realita je jiná. Na haťapku neplivu - líbí se mi jak je tichá a poměrně úsporná. ale nemůžeš chtít po 1,2 stejný zátah jako po 1,6. s prázdným autem 1,2 se jede krásně (prázdné auto tak žere kolem těch 5,5), ale na okreskách kde jsou kopce a naložíš toho kombíka na dovolenou, je okamžitě znát že ten motor toho má plné kecky. jasně jiné to je na dálnici, kde dáš 5 a před kopcem prostě dáš nohu na podlahu a většinou to zvládneš (ale někdy to je na D1 v kopci teda o infarkt s 1,2, když tam tu 5chceš nechat za každou cenu).a ono nejde jen o papírový výkon, ale o krouťák !!!!! a hlavně o realitu na silnici a né o údaje v brožůrce. Zkrátka a dobře poukazuju na to, že Roomster je stvořen pro vyšší zátěž a tenhle motor byť je povedený je vhodný do malého auta.
Jezdil jsem s obema a i kdyz jsme je nikdy nepostavili primo na srovnani proti sobe, jsem si jisty, ze pri primem porovnani by byl vysledek temer shodny.
A co se tyka kroutaku. 1,2 ma 112 Nm. Nevim kolik presne ma 1,6, ale tipnul bych si ze neco kolem 130. Takze opet zadny velky rozdil.
Jinak samozrejme souhlasim, ze pokud do nej nalozis naklad a familii na dovolenou, tak do kopcu bude funet a bude toho mit plne kecky. Ale to ta 1,6 taky. Popravde receno 1,9 TDI (96 kW) toho v 5 lidech a nakladu mela v horach taky plny brejle.
A co se tyka kroutaku. 1,2 ma 112 Nm. Nevim kolik presne ma 1,6, ale tipnul bych si ze neco kolem 130. Takze opet zadny velky rozdil.
Jinak samozrejme souhlasim, ze pokud do nej nalozis naklad a familii na dovolenou, tak do kopcu bude funet a bude toho mit plne kecky. Ale to ta 1,6 taky. Popravde receno 1,9 TDI (96 kW) toho v 5 lidech a nakladu mela v horach taky plny brejle.
No vidíš, já je srovnával na stejné trati se stejným nákladem. Opakuji neplivu na 1.2 ale ten rozdíl v krouťáku mi reálně přijde podstatně větší než na papíře (112 Nm versus 140 Nm) skutečně v Krkonoších kopec který s 1,6 naložnej jezdím na 5 jsem s fabkou v kombíku naloženou kvrdlal mezi 3 - 4 . Ale jo dá se s ní jezdit, jen to srovnávám k tomu, že tenhle motor má dost práce i s naloženým kombíkem Fabií a tudíž mi nepřijde vhodné ho dávat do auta, které samo o sobě váží víc a ještě je předurčeno vyššímu zatížení.
Tak ono pokud budeme u toho primeho srovnani, tak ti jiste neuteklo, ze Fabka je s jizdnima vlastnostma minimalne o tridu dal. A to taky pri jizde dela svoje. Je jasny, ze pri prime jizde bude mit 1,6 navrch, ale zkus je postavit do zatacek a vitez bude ten druhej
S tím, že by se TDI 96kW zadýchával v kopcích, to jsi trošku přehnal. To je neskutečné letadlo. Měl jsem fabii combi TDI 74kW, najel jsem s ní 250.000km a můžu směle říct - fantazie. Celkový průměr 4,8l/100, v kopcích na dálnici měly smůlu jak oktávky tak pašíci s 96kW.
Neprehnal jsem nic. Mame ji jako sluzebaka a kdyz se tam nasouka 5 lidi + bagaz, tak v horach mela co delat. Neni to takovy letadlo za jaky ho povazujes.
Jenze ono to auto s 1.6 55kW bude mit urcite tak o 200kg min nez Fabia s 1.2 47kW. Takze motory budou +- srovnatelne "slabe", ale ta 1.6 se bude zdat znacne lepsi kvuli celkove hmotnosti auta...
Tak ted netusim jak jsi prisel na takovou vec.
Fabia 1,2 47 kW 1070 kg
Felicia 1,6 55 kW 1055 kg
Kde mas tech 200 kg rozdilu ???
Fabia 1,2 47 kW 1070 kg
Felicia 1,6 55 kW 1055 kg
Kde mas tech 200 kg rozdilu ???
Inak ma udivuje, ako sa tu do jej 1,2-ky obúvate. Aj Octavia II má v ponuke 1,4-ku a temer nikto si ho nekúpi. Ak teda nebude pre Roomstera tá 1,2-ka vhodná, tak sa bude kupovať málo. A navyše, nikto tu nikoho nenúti si ten motor kupovať. Tak mi akosi uniká pointa boja proti tomuto motoru.
No ja jezdim na dovolenou 2 krat do roka a da se to s 1.2 prezit, ale rozhodne 95% provozu je primestsky, rozvoz rodiny nakupy atd.. Pri rozhodovani prevazila vyssi vybava a zakladni motoryzace u komb. Hold
neni pro me argument kvuli dvou vyletum v roce platit vyce, a to nejen za cenu auta. :-!
neni pro me argument kvuli dvou vyletum v roce platit vyce, a to nejen za cenu auta. :-!
A teď tu o Červené Karkulce. >😁 Ne nadarmo v jednom hostinci visí krásná cedule: Myslivcům, rybářům, škodovkářům a jiným lhářům vstup zakázán. Hoši neblbněte, to už fakt přeháníte.
GTI, jel jsi někdy s 1,2 HTP???? Jak můžeš napsat že je úsporný. podle mých zkušeností žere více benzínu než 1,4 55kW.
Jistě, ten motor dobře znám. Kombispotřeba papírová je 6,2... když necouráš jen po městě a jezdíš kolem 90, není problém se do toho vejít.
Uroven hluku (a kultivovanost chodu) 1,2 HTP je minimalne o tridu lepsi nez u 1,9 TDI. Sice se klepe a trese jako drahej pes, ale porad to neni nic proti dyzlu. Pokud clovek neni hluchy nebo ochrnuty tak ten rozdil vnima jak usima, tak celym telem.
Do města to stačí, jak říkala redakce!!! Čti to pořádně!!! Na dlouhý trasy to není, ale to je tady jasný každýmu jen ne tobě!!! Na příměstskou a městskou rozvážku stačí. :-! 8-s
Pohotovostná hmotnosť je približne taká, ako u Fabie Combi. Tak nerozumiem, prečo by to malo jazdiť s 1,2/47 kW nejako tragicky.
sorry, ale taky nemám osmiválce...ale haťapka 1,2 do takovéhleho auta, které je předurčeno transportu víc lidí než jen řidiče a k tomu bagáž do kufru...hele měl jsem tu čest jezdit s fabií kombi s tímto motorem..pokud jsem jel sám dalo se to, ale při cestě na chajdu, nebo nedej bože na dovolenou jsem měl těžké okamžiky při předjíždění Avií a neustále mě problikávala auta jedoucí za mnou a to včetně Felicií !!!!! A Roomster sám o sobě něco váží a když tam přidáš společnost k řidiči a týdenní nákup tak to bude asi jako bys chtěl po škodovce stodvacitce s přívěsem aby závodila s prázdnou Fábií.
Třeba s ním bude někdo jen po městě rozvážet rohlíky... tak pak ten motor užije... Samozřejmě, že plně naloženej s rodinou... to chce silnější motor.
Někde jsem četl, že původně ten motor (1,2HTP) byl zkonstruovanej na 60 kilowat.Což nezní vůbec špatně.No marketing asi zasáhl.Krom toho, v DE a zřejmě i jinde se platí zák. pojistka dle výkonu, tak jestli není zakopanej pes v rozdílech psáno v TP versus naměřeno.Oni chtěj ušetřit všichni že....
to máš pravdu. Bohužel spousta českých lidí se nechá nachytat nejnižší cenou a tudíž motorem 1.2, ale současně český člověk naloží co se dá (přetíží auto) a pak si český člověk nepřipustí že jeho nové auto nesvede stejný předjížděcí manévr jako například starý bavorák s 85 kW pod kapotou. No a když pak čteš noviny že při předjíždění neodhald řidič vzádlenost a rychlost protijedoucího vozu....běhá mi mráz po zádech. Není to v motoru, ale v lidech - jenže když se lidem nabídne levnější motor nemá to přímou návaznost na jejich rozvážnou jízdu a proto se o českých řidičích v rakousku říká, že nejčastěji si hrají na závodníky Ti kteří mají nejslabší vůz.
1.2 HTP je mrdka, co si budem povídat. A nebo se musí točit, ale to pak žere jak dvoulitr a stejně tak dobře nikdy nepojede. Ale když jsme zkoušeli 1.2 HTP vs. 1.1 (44kw) v 206 tak ta Fabie byla o něco rychlejší, ta 1.1 už ve velkejch otáčkách byla taková tumpachová.
Nejdůležitější automobil roku 2006... Co to jako má znamenat? Mně by bylo úplně jedno, kdyby se vůbec nezačal vyrábět.
No mě by spáš, zajímalo kdo si tu příšernost dobrovolně koupí. Měl jsem tu čest si to už prohlédnout v reálu a při pohledu z boku se mi prostě chce zvracet 😒
Mně taky a proto je tak důležitý - ačkoliv ho vlastně nikdo nechce a každýmu je jedno, jestli ho vyrobí, nebo ne, stejně plní přední stránky auto i neauto periodik.
Ačkoli ho vlastně nikdo nechce a každýmu je jedno, jestli ho vyrobí, stejně to bude suveréně nejprodávanější MPV na českém trhu. Možná proto je tak důležitý? (chce to použít občas tu srandovní šedivou věc mezi ušima)
ked si vsimnes neni tam napisane najdolezitejsie na ceskom trhu .. je tam napisane najdolezitejsi auto roku 2006 :no: :no: :no: :no: :no:
Jednoznacne. Ten clanok je total odpad, ak mam pouzit taketo slova...Neskutocna reklama Skode, vyzdvihovanie do nebies je proste nechutne. Otrasny design, absolutne nic svetoborneho, ale vychvalene je to ako BMW M5...
Všem přisprostlým kritikům... všem bazorovejm kovbojům... s nudlí nízko u pasu, všem Uriášům Heepům, všem zhůvěřilým auto-slepcům: Zatím umíš jen plivat, zatím umíš jen nenávidět... Ačkoliv poplivat bys měl spíš zrcadlo a nenávidět bys měl jen sebe... Neskutečnej štěkot psů, jimž kost visí těsně u čumáku... jenže to "těsně" je nepřekonatelný. Vím, dávky na Úřadu práce ti vláda zajišťuje poměrně slušný... Slušný na co? Na štěkot, jen na štěkot. Nauč se bejt k sobě upřímnej, naplň ten svůj dutej pytel vědomostma, nauč se jazyky a přesvědčuj své okolí o tom, žes potřebnej, nenahraditelnej... a pokud se ti to podaří, budeš mít i na ROOMSTERA, a pak teprve budeš na něho nahlížet jinou, reálnou perspektivou... Zakopanej pes... je jenom v tobě... P.S. Psi štěkaj... ovšem karavana, ta jde dál...Tak si vyber.
Nesaskuj. Za to, ze mnohi, co maju na aj tebou ospevovaneho Roomstera ho kritizuju, by si sa nemusel zblaznit. Tiez chaos okolo neho povazujem za prehnane promo a tento test to aj podla mna potvrdil. Z poza hranic sa mi jaksi chce pousmiat - dolezitejsi a lepsi model auta dnesnej doby proste neexistuje 😃 Kus kludu, hosi.
já na něj mám, ale to neznamená, že na něj budu pět chválu - za ty prachy si radši pořídím pořádné auto v kterém se budu cítit dobře, auto jehož interiér ke mě bude přívětivý a bude působit útulným dojmem, auto, které mne osloví nejen svým vzhledem, ale i použitým motorem. Takže každý má svůj názor - já myslím, že jsou lepší auta za srovnatelnou, nebo mírně vyšší cenu...ale prostě lepší.
No, jsou i jiná dobrá auta... A Roomster, třeba na motoru 1.6... a po přečtění poznatků v testíku... to bude fakt dobrá volba :yes:
Opravdu by me zajimalo, jake auto do ktereho se ctyrclenna rodina vejde i s kramama byste za srovnatelnou nebo mirne vyssi cenu doporucil. Rekneme ve srovnani s 1.4 Style okolo 400000...
upřímě když už ty peníze mám, neskončím u 1.4 v základní (podzákladní výbavě), takže bych se poohlížel třeba po turbo dieslu a mé poznatky hovoří o tom, že tišší a kultivovanější tenhle motor má Renault a myslím, že v odpovídající vybavě (mimochodem u škodovky za příplatky) se dostanu jen o něco málo výše (přesně jsem to nepočítal), ale mám auto, které mi připadá příjemnější uvnitř a mám i lepší pocit z jízdy. jedné se sice vesměs o subjektivní pocity,a le o co jiného jde, když se člověk chce cítit ve voze příjemně.
Pokud argumentujete subjektivnimi pocity, pak to beru. Ja bych treba zase pocitove radeji skodu nez renault. Cenikova cena Megane Grandtour 1.5 dCi 85k E😜ression (rekneme vybava podobna roomster style) je 570000.
chyba cena je 460 tisic Kč :yes:
😉 To je akcni cena (ne cenikova jako u roomsteru, ktery bude casem taky v nejake akci) na leasing s celkovymi naklady 565192,-.
ale mě zajímá za kolik to auto můžu reálně mít...ne cena která by byla kdby.... takže se opírám o to co v daný okamžik platí. Ještě jsem nepotkal člověka, který by radši kupoval věci podle ceny, klterá je uvedená vyšší, než za cenu, která je platná a ke všemu nižší
Tak jeste jednou pro ty pomalejsi. Zminena cena je na leasing. Realne ten renault muzes mit za 565192,-.
Jo, dobrý, kupte si Renaulta se slavným dDi a pak budete naříkat. Poruchovější vůz snad ani není 8-s
Ty mas lepsi pocit jizdy nez v cem? V Roomsteru? Tys v nem jel? -Na tebe blijící žlutej ksicht-. Ne za lhani. Kdysi se rikalo, Skoda? -to neni auto. Ty se toho asi drzis dodnes. Jsi mimo realitu, podivej se na novou Octavii, nejlip kombi, a pak nam tu mluv o Renaultu a lepsich pocitech. Skodovka je vzor pro ostatni, mozna uz i pro samotne VW (problemy Golfu/uspech Octavie, Fabia se prodava 6 let bez vyraznych zmen a porad je na spicce tridy). Otevri oci.
ne nejjel jsem v něm...seděl jsem v něm a pocit z interieru se rovnal pocitu z prázdné ledničky...a o tom to je, jak se v kterém autě člověk cítí..přeci nekoupím něco co ve mě bude evokovat nepříjemný pocit. S novou Octávkou občas jezdím - slušnej kočár, ale tam je to zase o penězích, protože pod křídly VW pěkně podražila. Prodej Fabie..myslíš v ČR, protože jinde na špici není a nemůžeš trh v ČR porovnávat s celosvětovým trhem...to by bylo jako bys chtěl porovnávat důchodce u nás a v USA >😁
anonym - je rozdiel v aute sedieť na salóne a jazdiť s ním. Ja som napríklad nemal pocit "prázdnej ledničky". Ja som mal dobrý pocit s priestranného auta, všade dostatok miesta. A za jazdy som sa potešil, že s tým autom sa jazdí príjemne (všade pekne vidno, dobre sa cúva). Tak netuším, čo sa ti na tom nepáči. Ak si zvyknutý na niečo malé a stiesnené, tak ťa možno ten priestor frustruje. 😄
.. ja teda proti roomsteru ani tak moc nic nemam .. je to lacne auto pre menej majetne rodiny .... alebo uzitkac do mesta ... nemam problem ... ALE OZNACOVAT TOTO "AUTO" NEJDULEZITEJSIM AUTOMOBILEM ROKU 2006 ... UZ SA ZOBUDTE ... NA TOM AUTE NENI NIC ZAZRACNE .... JA HO NENAVIDIM PRETO ZE HO TU OSPEVUJETE AKO B TO BOLO PORSCHE ALEBO CO .... JE TO VOZITKO KAM SA VOJDE PEPA S MANZELKOU A DETMA A MOZU SI ZOBRAT AJ DVE BASI PIVA A KLOBASKY NA DOVOLENOU A ONO ICH TO TAM ODVEZE LEVNE SICE POMALU ALE LEVNE .....spametajte sa neni to ziaden zazrak .... robite humbuk ... mnoho pviku pro nic :no: :no: :no: :no:
Je to událost Česka... nový vůz... domácí značka... navíc velmi podařenej... tak proto to "mejdůležítější" auto. Nebuď přespříliš dogmatický... Je to přece velká radost, když vyjede nové auto...
Nedokázal bych jezdit autem, kterých stojí nebo bude stát pod domem na parkovišti 30 mezi 50ti jinými...... :no:
Jo, to je dobrej názor... jeho realizace je ovšem poměrně finančně náročná. Je jasné, že Aston Martin ti zajistí exkluzivitu prakticky kdekoliv... ale mít na něho... to je nesnadný úkol. 😉 :yes: Jinak bych vždycky víc cenil origanalitu vnitřní než vnější... řekl bych, že je mi jedno, čím jezdí soused... Ale, přiznám, tohle, cos nastínil, je k diskuzi... Můžem se k tomu někdy vrátit. :yes:
kup si trabanta a mas to vyresene, na parkovisti pred barakem jich tolik nebude. Nebo muzes taky zkusit Dacia Logan. Tech taky zase tolik neni 😄
ale ja rozumiem ze na ceskom trhu je to asi najdolezitejsie auto roku 2006 ... tomu rozumiem .... ale v clanku sa nepise ze na ceskom trhu ... tam sa pise ze je to najdolezitejsie auto roku 2006 .. a to si teda nemyslim
sepo - a prečo by sa mal každý prepravovať iba rýchlo? A to si ako myslíš, že by bolo lepšie zapĺňať časopisy článkami o Porsche, ktoré si v republike temer nikto nekúpi? Pre teba asi áno, lebo by si mohol zase slintať nad článkom. 😄
GTI - správne. Navyše niektorí akosi nechápu, že hoci je spomínané M5 určite v niektorých ohľadoch lepšie (zámerne nepíšem vo všetkých, lebo užitočnosťou a praktickosťou M5 určite nevyniká), tak Roomstera sa predá zaručene viacej. Tak preto tá publicita. A myslím, že na dizajn si ľudia najneskôr do určite si Roomstera veľa ľudí kúpi a budú s ním veľmi spokojní. Keby som teraz potreboval praktické auto, v ktorom odveziem svoju prácu ale aj rodinu, spokojne by som si Roomstera kúpil aj ja. A ako priaznivec benzínu by som volil 1,6-ku.
Musím pochválit redakcio za aktualitu krátkého testu, reklamu si zajisté udělal i v textu nejmenovaný obchodník, kterého odhlíte po shlédnutí fotografií. Nechci pomlouvat redakci, chápu, že to bylo něco za něco >😒]
1.6 bude velmi dobrý motor pro Roomster, zato 1.2 bych vážně nebral, zvlášť pokud vím, že budu vozit náklad v kufru a rodinu častějc než náhodou... Plechové zvuky znám i z VW Transportera, i když to je jiné auto, ty plechové zvuky na každé nerovnosti jsou docela hrůůza, snad to tady nebude tak silné.
Celkově chválím, redakci i Škodu :yes: :yes: :yes:
1.6 bude velmi dobrý motor pro Roomster, zato 1.2 bych vážně nebral, zvlášť pokud vím, že budu vozit náklad v kufru a rodinu častějc než náhodou... Plechové zvuky znám i z VW Transportera, i když to je jiné auto, ty plechové zvuky na každé nerovnosti jsou docela hrůůza, snad to tady nebude tak silné.
Celkově chválím, redakci i Škodu :yes: :yes: :yes:
Musím se přiznat, že jsem po osobním setkání a seznámení se s Roomsterem, změnil svůj kritický názor na vzhled. V reálu je mnohem hezčí. Ovšem pořád jsem se nevyrovnal s cenou v základní motorizaci. Jinak při prohlídce mě zaskočilo toto: stěrače jako v loganovi (tj. uchycení čučí ven, není překryto kapotou), takže logan nastolil asi nový konstrukční prvek - retro ala 80 leta .o) Další co mě zaskočilo je nízký práh oken na zadních sedadlech. Ano palubka je robusní vyšší, takže si připadáte (hodně s nadsázkou) jako v sedmičkovém BMW z počátku 90. let 😄 (totiž neuvidíte ani na ty stěrače... 😄, ale cestující vzadu budou (dle mého prvního dojmu) za roomsterovský výhled ven platit při nějaké kolizi z boku. Možná se pletu, ale zkrátka vyšší dveře na úkor menšího výhledu, beru jako +
Jejda, sem nějak zaspal... To už Korejci v Nošovicích vyrábějí? Ti jsou teda rychlí...K...y šikmooký se nezdají, jsou to šikulky. No na korejský auto to nevypadá zle. Lepší se... :yes😒br />
Co to bude stát? Jestli to bude stát od 299 000 Kč s nějakou tou 1,5 od Hyundaie s klimou v akci, tak to bude dobré rodinné auto... Jenom ty šedý plasty v interiéru vypadají furt nějak lacině, to se už asi nenaučí... A taky by mohli dávat větší kola, takhle na ten zadek jsou ty kola jako kolečka... JInak chválím :yes: Povedlo se to klukům šikmookým a naši lidi amjí zase prácu...
Keby to malo na kapote modry kruh s napisom Fiat, isiel by si sa p.o.s.r.a.t., ake je to super, originalne, skvele - ze ano?
Uz cakam na tvoj prvy internetovy orgazmus, ked sa objavia prve fotky maskovaneho Stila II a ty uz budes vediet, ake je to auto super, ako jazdi, ako je kvalitne a schova vsetkych do kapsy >😁
Uz cakam na tvoj prvy internetovy orgazmus, ked sa objavia prve fotky maskovaneho Stila II a ty uz budes vediet, ake je to auto super, ako jazdi, ako je kvalitne a schova vsetkych do kapsy >😁
Už jste s tím trapní... co škodovka to extrémní urážející diskuze mezi uživateli. ;-\ Jinak Redakci děkuji děkuji :yes: :yes: :yes:
Trosku nechapu vecny diskuse na tema HTP...sveho casu jsem delal prodejce Skody a pokud bych mel volit z nabizenych motoru do Fabie, tak beru HTP 47kW, takova RS 1,9PD byla sice delo, ale co z toho, kdyz turbo melo ostrej nastup uz v nizkych otackach a nedalo se s ni ani poradne zaparkovat? Ze na trojku jeste tahala volant z ruky? RS mela smysl jen pro ty, kteri potrebuji v aute TDI a chteji k nemu i rozumnou vybavu. 1,4 16V je zase neuveritelne ospala, a s dost zakazniky jsme se shodli, ze tech 100hp tam naprosto neni znat...a ted k HTP..nevsiml jsem si, ze by tady nekdo konecne vysvetlil zkratku HTP, panove, je to High Torque Performance, tedy vysoky tocivy moment - samozrejme vzhledem k obsahu motoru. Moje zkusenosti s touto motorizaci se neomezuje jen na kratke zkusebni jizdy a bezny pouzivani, ale absolvoval jsem s tim i cestu do Toskánska ve ctyrech lidech s bagazi a dvema stany a NAPROSTO v pohode. stale jsme drzeli cca 120km/h a spotrebu jsme drzeli kolem 6l. Nerikejte mi, ze pokud planujete dodrzovat rychlostni limity, tak do roomstera ten motor nestaci..i kdybych vybiral poradnou vybavu, tak bych chtel 1,2HTP. idealni pokud ho drzite kolem 3000ot/min..no, je mi to relativne jedno, ale tak nejak mam pocit, ze HTP je asi rucne vyrabeny motor a tak ma nejspis kazdy uplne jinou charakteristiku ze?..to vite HTP, AMG..ono je to skoro stejny ..asi.. 😉
Redakce :yes: , prispevky :no: ! Nevim proc se tady resi jesi je motor 1.2 dobrej nebo ne pri plnym obsazeni, rekl bych ze kdo vi ze bude jezdit nalozenej az po strop si asi 1.2 nekoupi a ten kdo bude (jak napsal gti) rozvazet rohliky po meste tak tomu bude 1.2 uplne stacit.. Jinak Go Skoda, go !! 😉 😄
... to co ma byt za uvod .... jaky najdulezitejsi automobil 2006 ... tato hovadina ze najdulezitejsi automobil ... pre skodovku mozna ..... ale inak .... uz to trosicku s tou narodnou hrdostou prehanate pani ne< :no:
někdo má a někdo nemá ... a pokud ti to vadí, je to tvůj problém 😉
...ale sak to neni zaden zazrak paneboze .. us sa zobudte zo sna ... keby ste radsej vyrabali niaky maloseriovy sportak .... to uz ano tu je byt na co hrdy ... ale takuto kolobezku vychvalovat do vysin ...... nechapen ... ale mozno ste stastnejsi ... tesite sa z kazdej blbosti to je potom ten svet krajsi :no:
ted se trochu prober ty! Maloseriovy sportak? Takove se prece v CR vyrabi, tak nevim, v cem je problem. To, ze jsi neznaly, jeste neznamena, ze tady neco takoveho neni. Ale jak jsi napsal - maloseriovy, to znamena, ze se jich vyrobi a proda malo, tudiz pro ceskou ekonomiku a zamestnance, je daleko vyhodnejsi delat nejakou velkoserii pro masy a ne jen pro par vyvolenych. [odkaz]
.. ale tu ma vel ludi asi nepochopilo .... ide totiz o to ze trieskat sa do prs ... a hovorit "pozrite na to co sme vyvinuli" co takeho ste teda vyvinuli ... rooomster tak to uz je len teda zazrak ... totiz to auticko sa predavat bude ... ale vychvalovat ho ake je to uzasne krasne najdolezitejsie ... v clanku som sa totiz docital ze je to najdolezitejsie auto vobec asi na celom svete .. a ze ma spickove riadenie ..HAAAAAAA ... to si dovolim povedat o autach ako je LOTUS BMW M3 CSL atd. ... nejde o to ze si tu poviete ze "vyrobili sme auto ktore sa bude predavat ...ale neni niake oslnujuce ..... nie vy to tu podavate ako uuuuzasny nadherny a nenahraditelny pocin roku 2006 .... Ja som netvrdil ze cesko maloseriove sportaky nevyraba ... ale ze na to by clovek mohol byt hrdy a ospevovat to ake je to krasne a super ... a ne taketo prditko ..... asi to zle auto nebude ale je to lacne auticko ... pre menej majetne rodiny ... nic viac nic menej .... totis tu ludia tvrdia ake je to krasne a vymakane auto ... no pomoc ..... to teda neni ... a okrem toho aj slovensko vyraba niaku tu maloseriovku [odkaz]
Asi jsme se to naučili od Šlováků počátkem 90.let minulého století,být na sebe a svoji zemi hrdí,tak se neposer z jednoho nadpisu, nebo diskutuj o autech na SK serverech.Tam je zaryté ticho a příspěvky žádné(se nebavím o SK verzi tohoto) >😁
To je paráda. Po prečítaní tohoto fóra začínam mať pocit, že nás všetky médiaá a štatistiky klamú. Najpredávanejšie autá sú ostré športiaky a temer všetci tu na nich jazdia. A tie hlúpe mádiá nám stále ponúkajú len lacné a slabé autá. 😄
A ešte pre kritikov dizajnu. Ešte donedávna sa kritizoval strohý dizajn Fabie, teraz je zase dizajn prehnaný a ktovie ešte aký. Tak sa zobuďte. Nech by Škoda vyrobila čokoľvek, nikdy by vám to nebolo dobré! Nie?
A ešte pre kritikov dizajnu. Ešte donedávna sa kritizoval strohý dizajn Fabie, teraz je zase dizajn prehnaný a ktovie ešte aký. Tak sa zobuďte. Nech by Škoda vyrobila čokoľvek, nikdy by vám to nebolo dobré! Nie?
Je mi z toho smutno, když musím číst takový hnusy, který tu někteří zaslepenci, co si na špičku nosu nevidí, píšou. Pánové, zkuste se zvednout a nesedět stále v letech devadesátých, kdy proste Škoda byla jen ""ČESKOU" značkou pro Čechy. Ta doba je již nenávratně pryč a ať chcete nebo ne, tak teď tu máme koncern Evropských měřítek a podle toho taktéž byla přepracována politika automobilky. A já jsem jen rád, že konečne se Škodovka přestala bát dávat průchod i odvažnějším koukům. Tím může jen získat a že se stím vy nedokážete srovnat, je jen váš problém. A ikdyž nejsou všechny tahy dle mého mínění nej... ten tříválec ;-\ tak Škodě fandím! :yes: Jen tak dál pánové, jen tak dál!
ale ja skode fandim fakt ...ale ... roomster neni ziaden zazrak ... volake dalsie auticko .. to je cele ... nic moc tk to tu uz tooolko nevychvalujte .... to je smesne :no:
A co si čekal? Pantograf, tank nebo mikrovlnou troubu? 8-s
:yes: Pěkný komentář! 😉 Přesně tak. Je to další AUTO. A pokud vím tak toto jsou stránky které se zabývají právě AUTY a vším s nimi spojeným. Takže předchazející argument byl bohužel jaksi zcestný... 😄
boze ja sa zvas cechov a tej vasej prehnanej narodnej hrdosti poserem asi uplne .... ja som napol tez cech ... teda moj tata je z CR ... chvala bohu to neni ten tpicky pepik ... keby slovensko vyrabalo roomster tak ho takisto zdrbem pod cernu zem .... lebo je to nafuknuta kriva hovadina ... a hlavne som sebakriticky .. a ne naduty :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Víte, vždycky mě rozčilujou česko-slovenský vzájemný spory. Teď ale přemýšlím... uživatel sepo přijde na český web o autech, urazí české občany, urazí český výrobek, tak nevím co si mám myslet?
;-\ takže asi tak: Škodovácká interpretace Berlingo-stylu nevybočuje z řady multifunkčních samohybů. Už z fotek je jasné, že invalidům umožní pohodlný přístup na zadní sedadla a nebo pojme europaletu "scvrklou" pádem z vysokozdvižného vozíku... Kdo čekal za předními sedadly obývák pro přepychové transkontinentální cestování, bude zklamán. Lze očekávat ještě anti-Caddy verzi se zaplechovanými boky a kusem plotu z Jaslovských Bohunic. Takže opona se zvedla a ... a nestalo se nic... Evidentně ten, kdo šáhne po naftě, si za tučný příplatek bude vychutnávat pomalou a trýznivou smrt hlukem... Mé očekávání bylo trochu jiné, ale to patrně způsobila ta mediální masáž- kterážto odkazovala na "přelom" v chápání moderního prostorného vozu. Je to v podstatě dodávka, která teď místo té palety veze zadní sedadla. Celkové hodnocení? V tomto případě je tu vzácná souhra vzhledu a funkce...
Příliš kritické... ovšem fakt dobré :yes: 😉
😄 . Jsem zklamán... Pořád jsem se utěšoval, že ten vzhled může člověk bažící po tomto druhu auta pominout. Jenže evidentně ten vzhled bude nejsilnějším dějstvím z vlastnictví Roomsteru. Mám pochopení pro užitková auta (i když rozvoz ranního pečiva v Diablu by taky nebyl špatný), ale nenacházím jedinou věc- která by Škodovce hrála do karet... Snad jedině patriotismus
Všichni jen kydaj a nikdo nenapíše který auto považuje za důležitější . jinak díky redakci a bravo škodě RUMstr začíná bejt vidět a vypadá čím dál líp
no tak to teda urcite roomster najdolezitejsi neni ... mnoho automobileik prinieslo mnoho modelou a nikto si z urcitostou nedovolil tvrdit ze je najdolezitejsi ... len CESKE media povazuju neochvejne za tento nadautomobil ROOMSTER ... smesna nadutost ... co tak novy lexus ... vychadza nova corsa mercedes predstavil B ale to tusim minuli rok .... bmw predstavilo teda predstavuje nove Coupe 3 .... a malu z4 M coupe ... a dalsich mnoho malych hovadiniek a nezazivnych automobilov ALEBO SUZuK TO NOVe MALE suv ...ALEBO FIAT grande punto ....a ze roomstr je najdolezitejsi HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA HA HA vysoko ftipne
koukam, ze jsi neskutecne zaujaty a (jak nekdo napsal) vidis si jen na spicku nosu. Grande Punto je dulezite auto pro Italy, protoze se tam vyrabi a dava lidem praci. Roomster je nejdulezitejsi auto v CR pro Cechy (a taky Slovaky a Polaky, kteri aby se meli lepe, sli pracovat do CR). Diky vyrobe Roomsteru vzniklo nekolik tisic pracovnich mist, kdyz se bude prodavat, budou z toho dane (ktere se prerozdeli na socialky ;-\ ) atd... Proste Roomster je nejdulezitejsi auto roku 2006 a v roce 2007 to bude Fabia 2 a v roce 2008 to bude Superb 2 nebo Yeti. Kazdopadne to bude auto Skoda.
Roomster JE najdolezitejsie auto pre CR. Takisto ako Punto pre Talianov, Peugeot 207 pre Francuzov, atd., atd. Ale Roomster NIE JE najdolezitejsie auto roku 2006 vobec, to snad musi pochopit kazdy. Ono totiz take auto neexistuje, jedno je dolezite viac, druhe menej, kazde vo svojej triede, na roznych trhoch, ale nemoze byt jedno uplne naj. A ak by sa take nieco vobec dalo urcit, asi by som to hodnotil az s odstupom casu - nikto teraz netusi, aky bude mat Roomster uspech a uprimne pochybujem, ze bude vyssi oproti napr. 207ke ci Puntu... Chapem narodnu hrdost - je mi sympaticka, ale prosim, netreba to prehanat...
Skodovka? To rozhodne nebrat. To se bude sypat uz na vyrobni lince. Za pet let zaplatite tohle auto na opravach trikrat...
to to nema v zakladu ani ukazatel stavu paliva a teploty chl. kapaliny. to uz je trochu zbytecne setreni. abysme se jednou nedockali rychlomeru za priplatek.
Mě osobně se Roomster nelíbil už na prvních fotkách a bohužel se nic nezměnilo ani v reálu. Co mě ale zarazilo je, že kvalita provedení interiéru působí oproti Fabii lacině a odbytě, zvlášť ty vyklápěcí chránky, které má dražší model. A zavírání dveří, to je jak zvuk při zavírání plechové popelnice. Pro mě je tahle škodovka velké zklamání.
Samozrejme, že ukazovateľ stavu paliva tam je, ale je digitálny (stĺpec na ľavej strane LCD). U verzií s MaxiDOT je ako teplomer tak aj palivomer klasický analógový.
Omlouvam se, ze pisi mimo tema, ale poctive jsem precetl diskuzi pod Hyundai. Souhlasim s Vami, ve vsem. Pokud vyhraji rudi s ruzovyma, prodavam co mam a stehuji se z teto zeme pryc. Jeste jedna mala poznamka. Lide se vzdy delili na tazne a chovne 😐 ;-\
😄 :yes: Musíme jít k volbám. Tohle bychom přece nemohli dopustit...
Rozhodne, pac jinak je to v pr.... To vis, rudi jdou vzdy. Viz. babicka meho kamarada - nemuze chodit, ale k volbam vzdycky! dojde 😉
No jo ale koho volit ???
...je v podstate jedno, pokud to nebudou rudi, nebo ruzovorudi. Melouni [zvenku zeleni] maji nektere nazory, ktere take barvou plne odpovidali jejeich dozralemu vnitrku.
Hlavne: odmysli si ksichty, pak bys nemohl volit vubec... 😄
Hlavne: odmysli si ksichty, pak bys nemohl volit vubec... 😄
Redakci díky 😄 Nevím, co se tady pořád řeší. To auto nemůže za to, že ho všude ukazujou v médiích a přetrásají a dávají mu jména a "tituly". Na živo se mi to auto líbí, má něco do sebe, své zákazníky si určitě najde. Tím ale nikomu neříkám, že se musí každému líbit. Někomu se líbí tohle, někomu něco jiného. Motor 1.2 HTP. O co jde? Kdo chce koupí, kdo ne, koupí si silnější. Jakej problém? On vám ten motor někdo vnucuje? Já osobně jsem rád, že je Škoda tam kde je! Mají být na co hrdí, samo se to neudělalo :yes:
Jasně, máš pravdu. Kdo chce silnější, koupí si třeba 1.6. Pořád tady omílat, že jako základ je 1.2 málo. Stejně má šmrnc. V dané kategorii nelze momentálně koupit lepší auto, co se týče designu nebo kvality. ŠKODA :yes:
Viděl jsem roomster na vlastní oči, dokonce jsem v něm mohl i sedět. Nejenom, že tam bylo málo místa u spolujezdce a u řidiče ale nějak mi tam chyběl zavazadlový prostor. Zdál se mi poněkud malý. Příde mi to jaky by to nebylo dotažený do konce. Jinak auto je to pěkný a vůbec bych se za něj nestyděl.
Tak nevím jestli špatně vidím, ale zdá se mi, že na
předním kole chybí šroub a nebo je to pojistný šroub?
V tom případě by měl být i na zadním kole?
předním kole chybí šroub a nebo je to pojistný šroub?
V tom případě by měl být i na zadním kole?
Kdyz nekdo kritizuje Skodu, je to bazarovej kovboj, kdyz nekdo kritizuje BMW je zavistivec co na to nikdy nebude mit......boze to je uvazovani !! Asi uz to vysedavani u PC zacina pusobit 😒
Jde spis o formu nez obsah. Kdyz nam tu nekteri ve svych prispevcich (zvici neumele vety bez interpunkce) pravidelne e😜resivnimi vyrazy popisuji svoji nauzeu a provadi opacko ze sklonovani vsech vulgarnich oznaceni exkrementu, da se uspesne pochybovat o jejich vlastnictvi byt i ridicskeho prukazu, natoz auta. Nemluve o IQ, pravdepodobne nepresahujicim vykon motoru 1.2 HTP vyjadrenym v kW. Bohuzel podobna komunita si dava dostavenicka nejcasteji pod clanky o okridlenem sipu.
To je fakt, jsi tady jak ty, tak GTI. >😁 Holt s tim IQ nesmis hned vsechny okolo soudit podle sebe. Ten Moskvic je hnusnej a s tim, jestli mam/nemam ridicak to opravdu nesouvisi, to mi ver.
Ja si rikal, kdo tu chybi! Na druhou stranu si nejsem jist, ze na recenze Moskvicu je tohle ta prava diskuze.
:no: 😒 hnus nemecky
Zajímalo by mě, jak bude pohodlné sedět na zadním prostředním sedadle - tak velkej tunel na podlaze se hned tak nevidí. Cestující bude muset hezky roztahovat nohy 😄
Škoda, že se zadní sedadla nedají zaklapávat do podlahy. Kopírovat se dalo i jinde, než u starého "sénika".
A ještě k nabídce motorů - počítá se s tím, že někdo bude chtít za Roomsterem tahat přívěsný vozík (samozřejmě zatížený)???
Škoda, že se zadní sedadla nedají zaklapávat do podlahy. Kopírovat se dalo i jinde, než u starého "sénika".
A ještě k nabídce motorů - počítá se s tím, že někdo bude chtít za Roomsterem tahat přívěsný vozík (samozřejmě zatížený)???
Tři vzadu vedle sebe... to je šílenost i v A8... a ten přívěsný vozíky... ty bych jedným velkým škrtem zakázal. K ničemu. Chceš si něco odvézt? - zaplať si nákladní dopravu.
Takze kdyz si budu chtit odvezt material na stavbu mam si na to zaplatit dodavku?? ;-\
Na jakou stavbu? Ty jsi zedník? Chceš vilu?.. objednej, zorganizuj, on už ti ji někdo postaví 😉 Mezitím, co ti staví, ty vydělávej vatu... Miluju ty tyče, co čouhaj zpoza zadního nárazníku... Už jsem to tu viděl i u Mercedesu 😄
Nemyslim samozrejme palety Ytongu, ale napr. michacka, cement apod., sadrac. Clovek nemusi byt zednik, aby potreboval obcas takovyhle naklad vozit. Nebo treba seno pro kraliky 😄 Trcici protitankove zatarasy pochopitelne neschvaluju, radne upevneny naklad (a odpovidajici jizdni styl) ano.
No 😄 králící mě nenapadli >😁 ... ale představoval jsem si tě v tvém milém autě... jak za sebou vláčíš konvoj... Já jsem prostě zásadním odpůrcem přívěsnejch vozejků. O bezpečnosti jízdy snad nemusím nic psát... Dnes není problém, aby ti náklad dovezl nějakej špeditér... já bych tím své auto nikdy nezohyzdil (vím, dělaj se i maskáče 😉 ).
Ja taky kouli nemam (tedy na aute 😉 ) a ani po ni netouzim. Nicmene v rodine vozik par lidi ma a vim, ze to muze byt sikovny pomocnik. Ovsem koule bez voziku by mela byt vzdy sundana, pri narazu zajede do narazniku jak nuz do masla (osobni zkusenost). Narazil jsem na stranku, kde jeden prostoduchy amik ve svem blogu naopak z tohoto duvodu doporucoval jeji montaz 8-s :no:
Jo, to známe, ti s koulí demolujou RZy při vyjíždění z řady zaparkovanejch... Taky jsou zoufalci, co si na tu kouli napasujou hlavičku od panenky... nejspíš nějací morbidní úchylové...
GTI - tentokrát s tebou výnimočne nesúhlasím, ja napríklad mám ťažné a vozík a to len preto, aby som nemusel nič špinavé voziť v kufri. A volať dodávku mi príde nezmyselné, keď ich máme vo firme niekoľko. Len sú často vyťažené, tak ten vozík je predsa len pohotovejší. A ja len dodám, že na to, aby človek potreboval vozík nemusí byť človek živnostník či stavbár. Občas napríklad treba nakúpiť aj hlinu do záhradky či kvetináčov.
pro tři vzadu je právě Roomster geniální - krajní si posunou sedadla vzad a pak se nebudou tlačit ramenama jako ve Fabii, kde tato možnost není.
Ciste dotaz - prostredni sedacka - at cumim jak cumim - kde ma 3bodak????
Jo, a jinak - ja se tesim na Logana 7mist...... >😁
Jo, a jinak - ja se tesim na Logana 7mist...... >😁
[odkaz]
tady je to vidět. Je ve stropě... >😁
tady je to vidět. Je ve stropě... >😁
tak tady to teda vidět není >😁 ale tady by už mělo být...
[odkaz] :-!
[odkaz] :-!
Tak tak, tretí pás je v strope a tie úchyty sú tam držané ako silou pásu, tak aj magnetmi (ako o strop, tak aj medzi sebou). Mám to aj na web-e www.railweb.sk - Škoda
No... srovnávat Fabii s Roomsterem se mi zdá trochu nešťastné ;-\ Ale k tomu místu pro tři vzadu... osobně jsem to zkoušel... mám metr devadesát a s nohama i hlavou jsem se vešel v pohodě... ale přišlo mi, že C sloupek poměrně hodně zasahuje směrem do interiéru a omezoval mě právě v oblasti okolo levého ramene (seděl jsem za řidičem) Toť můj osobní postřeh z Roomsteru, kterému přes počáteční nedůvěru přicházím na chuť 😄
fuj to je hnusny auto! je to designova ubohost a zcela zapada do tapani koncernu vw, s tim 1,2 to bude brzda provozu - hura nsatupce smradlavych stodvacitek a favoritu je zde!!
yop mas pravdu..je to "nastupce" 120-tek a favoritu, je to "nastupce" starych oktavek a tudoru a nutno podotknout, ze je to "nastupce" velmi originalni a hrdy..chapu ze se to auto nekomu nemusi libit, ale ve vetsine pripadu mi spis prijde, ze se nadava jen kvuli tomu, ze je to Skoda. Uz davno jsou pryc doby, kdy co bylo ceske bylo spatne (a ani tehdy tomu tak ve vsech pripadech nebylo)..Co se tyce motoru 1.2 HTP..nevidim duvod proc ho oznacovat jako spatnej, nebo brzdu provozu...kdyz to vemu do dusledku, tak pri dodrzovani predpisu (rychlostnich limitu) se brzdou provozu stane opravdu zridka, a jestli ma nekdo nutkani pri rozjezdech palit gumy..to uz je jeho vec. Podle me je to idealni motor pro starsi manzelsky par, kdy naroky na dynamiku jizdy uz nejsou tak vysoke a spise se kouka na zakladni ucel automobilu tj. premisteni osob a jejich zavazadel z mista A do mista B
nástupce smradlavých stodvacítek a favoritů, šrot, co se hned sype, hnus atd., snažím se takový reakce pochopit, ale vůbec mě to nejde, vysvětlete mě, prosím, někdo, co tím myslí a co to je vůbec za lidi, takový diskuze se fakt nedaj číst, když už se vám to auto nelíbí a máte nutkání to tady sdělit, tak rozumně a na základě argumentů, takovejch tady je jen pár, co znamená hnus? jak vás to auto může tak rozčílit? nerozumím, jak se mě ze začátku nelíbily reakce GTIho, tak teď už začínám přitakávat, v čem jezdíte, vy, co označujete htp za brzdu provozu? ale co, musím se nadechnout...svůj negativní názor vyjádřit přece můžete, proč mě to ale tak rozčiluje? že by "kvalita" oněch názorů.......
Pekne ses tady rozohnila, ale mas recht ! :yes: 😉 😄
1,2 HTP je brzda provozu, na tom bohužel nikdo nic nezmění. Když proti sobě vidím předjíždět Fabii, tak radši začínám brzdit, jelikož jsem už zažil několik hňupů, kteří jsou skálopevně přesvědčeni, že 1,2 HTP je přece super motor.
Jak vis, ze ta Fabie co predjizdi proti tobe ma zrovna 1,2 HTP. Co kdyz je to RS ? To taky brzdis ? Tvuj prispevek je podobne inteligentni jako ty sam.
muzeme si tykat klidne, me to auto nerozcililo. napsal jsem svuj nazor, proste to auto je nepovedene a ani v realu ani na obrazcich nema hezky design, naopak je to splatanina. to ale asi nevadi pro¨toze skodovka nas proste to auto nauci mit rada! 1,2 htp je na auto vazici 1,5 tuny malo.
jsem negativni protoze v promo material skodovka ukazuje takove "nadstandadni veci", jako ostrikovac zadniho sterace, pachovy filtr a tonova skla - to povazuju za vysmech. jezdim 1,9 JTD
jsem negativni protoze v promo material skodovka ukazuje takove "nadstandadni veci", jako ostrikovac zadniho sterace, pachovy filtr a tonova skla - to povazuju za vysmech. jezdim 1,9 JTD
47 kW je na auto vážiace 1,5 tony skutočne málo, to máš pravdu. A plne s tebou súhlasí aj názor Škodovky, lebo ho nedávajú napríklad do Superb-a. Ale Roomster s motorom 1,2 HTP váži cca 1150 kg a to je sakra rozdiel. Takže už prestaň mystifikovať a píš len fakty.
to snad ani redakce nemysli vazne, tohle by snad melo byt uvedeno pod oznacenim "inzerce", jinak to zavani manipulaci, ...jen namatkou: "nejdulezitejsi automobil roku 2006"? "propracovany design"? "harmonicke spojeni"? "mnoho povedenych detailu"? "rizeni je spickove presne"? "Roomster bude podle nás dalším úspěchem pro mladoboleslavskou automobilku"??? ...co to je za nesmysly?!!! ...kolik vam za to zaplatili???
Vynecham-li otázku vkusu, který je silne individualni, mam dotaz. Vy jste to auto ridil ze muzete zpochybnit spickove presne rizeni? Pro MB a cesky trh ( v poctu prodanych vozu)je Roomster opravdu nejdulezitejsim automobilem. To je skutecnost se kterou nic neudelate, i kdyz se Vam to asi nelibi.Tak ze za to, ze redakce vyjadrila svuj souhlas s designem vozu ( znovu pripominam je to veci individualni a nezle zpochybnit, ze takto originalne pojaty vuz opravdu ve sve tride nema obdobu - bez kladnych ci zapornych emoci) se dopustila PR pro VW, ci dokonce manipuluje s verejnosti? Nechci Vam brat Vase presvedceni ale film Cista duse jste videl? Urcita podobnost se tu naskyta >😁.
Máš pravdu saddame, redakce auto.cz je hrozná, dělá zde reklamu snad všem automobilám na světě. Sakriš, ty musí bejt v balíku >😁 8-s
Absolutny suhlas. Dostali zopar do vrecka, lebo takuto splasku clovek pri zmysloch napisat nemoze...
... takze chcem poukazat na vela veci .. a trosku vyjasnit co som vlastne chcel povedat .... "Nejdůležitější automobil roku 2006 se u nás začne prodávat již za několik dní" .. toto je napisane v clanku ... a je to bohapusta blbost .... ak by tam bolo "Nejdůležitější automobil pro cesky trh roku 2006 se u nás začne prodávat již za několik dní. ... tak to OK .. to mozno bude .... dalej "Řízení je – vzhledem k použitému elektrohydraulickému posilovači - špičkově přesné " uf uf tak to bude mat riadenie z Lotusu asi ... to je silne tvrdenie ... ked by tam bolo "Řízení je – vzhledem k použitému elektrohydraulickému posilovači - špičkově přesné na svou tridu... OK to uz by bolo asi vystiznejsie ... jednoducho .. je ftipne ako sa vynechavanim niektoricu slovicok robi z ROOOMSTERu ... neskutocny automobil .... :no:
ty si vazne nevidis na spicku nosu 😄 klidne bych ti mohl oponovat tim, ze by tam muselo byt naspasno: "Nejdulezitejsi svetovy automobil roku 2006." Proste je to nejdulezitejsi auto, protoze je ten clanek uverejnen pro ceske ctenare ceskeho auto.cz. A rizeni je spickove, je presne, zadne vule. To same plati o prevodovce.
haaaaaaaa ha ha v com si ty jazdil prosimta doteraz v 105 .. ja sa vzdavam .... :no:
chudáčku, jsem Roomster řídil ještě dříve než redakce auto.cz, takže vím, o čem mluvím. Samozřejmě jsem řídil i vozy jako Lexus RX 400h, Mecedes B classe, BMW525, apod. Ale tebe stejně není důvod přesvědčovat. Ty prostě Škodu nesnášíš.
chudacku .. ked ma teda ak nazyvas ... nie ja som zaujaty ... roomster som teda neriadil ... ale mal som moznost soferovat vsetky novodobe modely znacky skoda .. a zaiden aj ked to tvrdili v niektorych clankoch niektorych ceskych medii nemal spickove riadenie atd atd... viem to posudit pretoze som soferoval mnohe auta { ked si ty menoval aj ja budem } BMW 120d, bmw530d, bmw7, bmwm3, bmw 330i, bmw m5, lotus exitge, audi a4, peugeot 206 rs, skoda oktavia rs, subaru impreza wrx, vw golf3 wr6, ...atd} takze viem *posudit co ma a moze tak asi mat spickove riadenie ... pojdem si ten roomster vyskusat a som zvedavy ci to bude take spickove .. ak ano tak potom klobuk dolu .. a pre toho jebka co tu chce zlozit tabulku co poskitovania info. riadenia vodicovy nech si zisti co to vlastne je .... a ze som zaujaty proti skode ... zabudnite na to .. chcel som si kupit oktafku combi minulej generacie .. nakoniec ktomu nedoslo ... tesil som sa ked vysia studia tudoru ... stale tvrdim ze aj nova oktavia je dost dobre auto .. [aj ked sa mi tak designovo nepaci ako ta stara } .... len neznasam ked sa tu robi z komara somar {osel} alebo v tomto pripade dokonca Plnokrvnik ..... chodte sa stou krabickou [roomster] vycpat .. je to paskvil, ktory ukazuje kam koncern VW chce a aj skodovku posiela ... do najnizssieho segmentu v koncerne .. takze sa zobudte a neoslavujte... alebo viete co .. oslavujte ... :no:
nechci stourat - z ktereho Lotusu konkretne, znamy jednoho ma, ze bych se ho zeptal ci primo odzkousel. Predpokladam ze vy jste to rizeni v Lotusu zkousel, tak ze si muzeme pak sdelit pocity a porovnat. Ja jen at je to stejna typa.
Cely problem je vsak v tom, ze nikdo vtipne zadna slova nevynechal, to jen urcita cast ctenaru hleda duvody ke kriticie. Ona konspirace se deje opravdu jen v techto hlavach, ja, nezatizen dvosmysli a hledanim skrytych vyznamu ci hrani se slovicky chapu clanek jako informaci o tom, ze nekdo z reakce jel v Roomsteru, mel pri tom takovy pocity a domniva se ze Roomster bude mit na trhu uspech. Po svezeni v tomto voze muze kdokoliv napsat svoje pocity a nazory, ale rekl bych ze vetsine znas tahle jizda chybi. John Nash je proti nekterym kritizujici naprosta nula.
Cely problem je vsak v tom, ze nikdo vtipne zadna slova nevynechal, to jen urcita cast ctenaru hleda duvody ke kriticie. Ona konspirace se deje opravdu jen v techto hlavach, ja, nezatizen dvosmysli a hledanim skrytych vyznamu ci hrani se slovicky chapu clanek jako informaci o tom, ze nekdo z reakce jel v Roomsteru, mel pri tom takovy pocity a domniva se ze Roomster bude mit na trhu uspech. Po svezeni v tomto voze muze kdokoliv napsat svoje pocity a nazory, ale rekl bych ze vetsine znas tahle jizda chybi. John Nash je proti nekterym kritizujici naprosta nula.
pozri si len cisla vykon vaha rozlozenie hmotnosti tez nebude super motor 1.2 htp .. je nezmysel mal som moznost odskusat v lahsom aute ...jednoducho aj keby sa postavili v Skodovke na hlavu toto auto nemoze mat "spickove" riadenie ... jednoducho spickove riadenie ma len par aut .. a je to setsakra tazke a stoji to dost penazi na vyvoji aby bolo riadenie spickove ... spickove riadenie totiz neznamena ze nema volu a ze zabera hned .. spickove riadenie je aj o tom kolko informacii posiela vodicovy o tom co sa deje pod prednou napravou atd. ... proste to neni taky zaraarak ako sa tu o tom pise ... skuste sa trosku odosobnit .. a pozret sana cely clanok a humbuk okolo ROOMSTERA trosku z odstupom .... neni to konspirace .. ale skor typicka ceska vlastnost [nebojte sa aj slovaci maju svojich typickych vlastnosti] chvalit a doneba povznasat vsetko co je ceske ..aj ked to neni zovna diera do sveta ... len na toto chcem poukazat a na to ze mi tu proste ludia "sprotivili" toto vozitko ku ktoremu som mal , vlastne nemal vztah. Bolo mi uplne ukradnute ci existuje ci neexistuje [napr ako berlingo] ...
co ty víš o tom, kolik informací posílá řízení Škodovky řidičovi? Napiš mi prosímtě, kolik a které informace to jsou u těchto aut. Škoda, BMW, Mercedes, Toyota a nějaký vůz F1. Rád bych věděl, které informace to jsou, kolik jich je, jak často jsou posílány, apod... Udělej tabulku a já si to pak projdu, porovnám a pobavíme se o tom tady na fóru. Aspoň nám tady všem dokážeš, že máš pravdu a že to není jenom tím, že jsi zaujatý. Máš možnost vyvést mě z omylu, protože teď na mě působíš typem závistivého zapšklého člověka, který jenom hledá, na co všechno by mohl nadávat.
Co vlastne riesis? Niekomu to auto bude vyhovovat take ake je. Mozno ma spickove riadenie vo svojej triede. Mozno motor 1.2 Htp bude pre niekoho uplny vrchol a bude splnat jeho potreby... Ak mam ist do detailov a estremov, naco bude uzitkovemu auto spickove riadenie a la Murcielago? Auto sa ti nepaci. OK. Mne tiez nie. Nejazdil som v nom, takze neviem posudit veci tykajuce sa pocitov, ktore by som mal mat. Trosku sa skrot, nikdo ti neberie tvoj nazor, a ty by si takisto nemal upierat nazor inym ludom. Redakcia urobila test, ktory bude vzdy subjektivnou zalezitostou autora, a auto im vyslo ako dobra volba (a teraz je na nas, ci im to uverime) :-!
Nevím, proč se tu tolik řeší prvních pár vět článku. Sice mi to taky připadá trošku nadnesené, ale beru to holt jako literární nadsázku, no 😄 A k motoru 1,2HTP. Nikdy jsem s ním nejel, takže ho nemůžu posuzovat. Jezdím ale Puntem se 40kW a ani bych netvrdil, že jsem v rámci předpisů brzou. Samozřejmě na křižovatce netrhám asfalt a na dálnici jsem doma spíš vpravo, ale to mi nebránilo v tom, abych nedávno dojel i s kolama na střeše 750km na dovolenou... Kdo si tento motor koupí, tomu bude určitě jasné (aspoň doufám), co si s ním může dovolit. A pokud ne, tak se jeho strážný anděl asi pěkně nadře. Ale to platí pro všechny, kteří přecení vlastní auto... A abych se taky trochu vyjádřil k designu: na fotkách mi to připadá trochu splácané, ale na konečný verdikt si počkám, až ho uvidím naživo. Možná, že mě ještě pozitivně překvapí 😉
Protoze roomster je jen obslehnutej 20 let starej moskvic ... s trochu priskodovelym designem, ale zaklad je to samy
viz: [odkaz]
No a do moskala by se nikdo neodvazil dat nejakou 1.2 hatapku - zaklad by mela bejt ta 1.6
Jenomze skoda ma v CR trochu specificke postaveni, tak ji podobna drzost nejen projde, ale jeste se najde 1000 duvodu, proc je zrovna u schade takova motorizace vlastne super atd. atd. >😁
viz: [odkaz]
No a do moskala by se nikdo neodvazil dat nejakou 1.2 hatapku - zaklad by mela bejt ta 1.6
Jenomze skoda ma v CR trochu specificke postaveni, tak ji podobna drzost nejen projde, ale jeste se najde 1000 duvodu, proc je zrovna u schade takova motorizace vlastne super atd. atd. >😁
nejak jsem nepochopil proc tu vsichni kritizujou 1.2HTP....sak vam muze bejt uplne jedno jestli se tam ten motor dava, nebo ne.....NIKDO vas nenuti k tomu, aby jste sli a auto s timhle motorem si koupili. To jestli si to nekdo koupi, nebo ne to jest jeho vec a nikoho jineho. Opravdu mi pripda, ze tu spousta lidi jen potrebuje zaminku na to aby si mohli poradne zaplivat a zanadavat. Jednou je to zakkladni model a ten u zadne znacky neoplyva hojnosti vybavy a vykonu
No jedno nam muze bejt uplne vsechno - to by byly ale jakekoli diskuse zbytecne. Pokud ma to auto uzitecnou hmotnost pres 1700 kg, pak je preci jen zvlastni tvrdit, ze ta 1.2 je zaklad - to je nouze, a ne zaklad.
V takovem pripade by bylo mozne davat do zakladu slapaci pohon a tvrdit, ze je to jedno, vsak sdi to nekupujte. Je to jedno, nekoupime, ale v diskusi rekneme, ze nam to prijde padle na hlavu.
V takovem pripade by bylo mozne davat do zakladu slapaci pohon a tvrdit, ze je to jedno, vsak sdi to nekupujte. Je to jedno, nekoupime, ale v diskusi rekneme, ze nam to prijde padle na hlavu.
Ano diskuzi prosim, ale at to ma aspon nejakou formu a ne to co tu nekteri predvadeji. Co se tyce motoru, podle me neni tak uplne nesmyslny...uz jsem psal o nekolik prispevku vyse, ze smysl tohoto motoru vidim u starsich manzelu (napriklad)..tyhle lidi nepotrebujou zavodit, jen se potrebujou dostat z mista A do mista B.... (byt-chata) Kdyz si vemu, ze pojedou 2 lidi + zavazadla tak mi to neprijde az tak nesmyslny a pro tento typ lidi dostacujici. Kdyz si tenhle motor nekdo poridi jen kvuli tomu, aby usetril tak se pak nemuze divit, ze s nejvetsi pravdepodobnosti nebude splnovat jeho predstavy. TO ze ma 1700 kg uzitecnou hmostnost je sice pravda, ale ten kdo ji bude chtit vyuzivat, tak si (aspon dle meho nazoru) poridi motor tomu odpovidajici
Potom ale nevidím podstatný důvod, proč by ti manželé nekoupili nějaký kombík, v případě velké nouze o místo vyhodili sedačky ... za menší cenu dostanou auto s lepším motorem, a zřejmě i lepšími jízdními vlastnostmi.
V základu to má něco přes 1200 kg, + řidič + spolujezdec a jsme minimálně na 1350 - to zatím bez zavazadel...
Dobrá, pokud budu převážet cosi objemného a velmi lehkého, pak by to asi nějaký význam mělo, ale za s tou 1,2 mi to připadá jako drahá sranda, vrazit tolik peněz do auta, u kterého buď vozím náklad jen velmi zřídka a přežiju to - ale vyhodil jsme dost peněz, případně často, a pak se tedy často trápím.
Satrší manželé ať si koupí Logan kombi 😄
V základu to má něco přes 1200 kg, + řidič + spolujezdec a jsme minimálně na 1350 - to zatím bez zavazadel...
Dobrá, pokud budu převážet cosi objemného a velmi lehkého, pak by to asi nějaký význam mělo, ale za s tou 1,2 mi to připadá jako drahá sranda, vrazit tolik peněz do auta, u kterého buď vozím náklad jen velmi zřídka a přežiju to - ale vyhodil jsme dost peněz, případně často, a pak se tedy často trápím.
Satrší manželé ať si koupí Logan kombi 😄
Jasny, muzou si koupit kombi, ale podle em to taky zavisi na osobnich preferencich. Kdyz budu porad uvazovat na starsim manzelskym parem, tak rekneme, ze starej pan celej zivot jezdil ve skodovkach (coz nejni nic nepredstavitelnyho >😁) a nechce se mu menit znacku a nebo se mu jednoduse to auto libi
Tie hmotnosti trochu ušli. Základ má 1150 a starší manželský pár s tým bude jazdiť obvykle bez vecí do kostola, občas na nákup do hypermarketu, 1x do roka na hroby s nejakou čačinou v kufri prípadne 5x do roka na záhradku. Na tento účel by in 1,2 HTP úplne postačí. Sa mi páči, ako tu všetci viete, kto čo potrebuje. Ja si napríklad myslím, že starší manželský pár si kúpi radšej Fabiu, je lacnejšia a menšia. Nepotrebujú predsa Roomster!
Kedysi dávno som mal Feliciu Combi s motorom 1,3 MPI 50 kW. Staval som s ňou, vozil som aj tehly na vozíku či komín v kufri, rúry na streche, chodili sme na 2 týždne na chatu (tam ešte po lesnej ceste hore kopcom), jazdili sme do zahraničia na nákupy (vtedy sa to ešte oplatilo pre vrátenie DPH) a vždy sme išli štyria (nie štíhli) ľudia, mali sme nejaké svoje veci a nasäť sme priviezli plný kufor kadečoho. Auto sedelo ako kačica, ale že by som mal dojem, že to mám ísť tlačiť, tak to určite nie. Kto nevie radiť, pre toho bude aj 100 kW málo.
Za prve neni pravda, ze kritizovat muzu jen to, co si koupim. Za druhe si myslim, ze spousta lidi se na ten motor necha nachytat. A v podstate nechapu, proc to delaji. Vzdyt pretizeny slaby motor ma i vetsi spotrebu. Takze co je nuti ho tam davat, to je mi zahadou.
Slabý motor nemusí mať vyššiu spotrebu. Pokiaľ za volantom bude nejaký dealer, ktorý svoju obvyklú trasu musí stihnúť za stanovený čas a neustále bude motor točiť na 5000 otáčkach, tak vtedy bude spotreby vyššia. Ale obvykle nižší výkon znamená nižšiu rýchlosť a teda aj menej brzdenia, menej energie pri rozbehu. Proste človek s tým bude jazdiť tak, aby ten motor mal dobrý zvuk.
Omlouvam se za OT, ale neda me to, videli jste dneska debatu Macek vs. Rath ? To byla velka parada 😉 skoda jen ze kameraman potom trosku znejistel.. 😄 Go Macek, go ! >😒] 😉
Diskutujeme tu ne o plnohodnotném testu, ale o krátké projížďce, kterou redakce namísto hodnocení převážně zabalila do reklamních sloganů, zřejmě vyčtených z tiskových materiálů, které dostala od výrobce. Hodně debatujících tohle fešácké práskání bičem do vzduchu dost nadzvedlo, ale možná že jeho účelem bylo jen vyprovokovat velkou debatu a nabudit zájem kupujících. Kdo vážně přemýslí o koupi, ať si počká na opravdický test a porovná s vlastní prohlídkou a vyzkoušením. I z tohoto oslavného článku vysvítají některá slabá místa k osobní úvaze, jako: ztížené nastupování na přední sedadla zřejmě sníženým dveřním otvorem a přes netypicky situovaný sloupek B. Stejná zásada subjektivního odzkoušení by logicky měla platit i pro přetřásaný 1.2 HTP - komu tato podmotorizace ve jménu snížení ceny nebude vadit, ať si svobodně poslouží. Přes veliké manévry kolem designu není roomster srdeční auto, takže tvaroslovná (ne)konzistentnost designérského finále čela, zadku a boku bude pro většinu na vedlejší koleji. Osobně jsem původně po dlouhém přemýšlení dal podle obrázků designu roomsteru :yes:, teď po obhlídce naživo za sebe říkám, že tenhle designérský guláš je pro mě nepoživatelný. Je to asi celkově kvalitní auto s příjemnou syntézou dosavadních řešení variabilních interiérů, ale každý máme v sobě svůj šraňk, přes který nepřeskočíme.
Já nevím, přečetl jsem si skoro všechny příspěvky a jsem trošku mimo😄
Ať dělám co dělám Roomster mi přijde spíše jako služební = rozuměj PRACOVNÍ auto.
Značky nesleduji, jen namátkou - asi jako Berlingo a pod..
Jako soukromý vůz se mi popravdě nelíbí - ale to je věc vkusu.
Motor - měl jsem půjčenou Fabku 1,2 Haťápko, byl jsem nesmírně překvapen. Ve dvou lidech a plným kufrem to (skoro) nemá chybu. Plně naložený kombik se spuštěnou klimou, pravda, dost tragedie.
Zcela jednoznačně záleží na účelu používání.
Jak zde bylo psané - zaplechovaný zadek (minináklaďáček 😉 )pro rozvoz lehkých věcí ten motůrek asi stačit bude.
Domnívám se, že Roomster NENÍ koncipován jako vozidlo na dlouhé tratě, na maximální pohodlí cestujících ....stále sy myslím, že je to UŽITKOVÉ vozidlo. Tudíš srovnávat pohodlí cestujících s jiným typen aut (Fabie, Octavka - ať je to z koncernu) je nesmysl.
Ať dělám co dělám Roomster mi přijde spíše jako služební = rozuměj PRACOVNÍ auto.
Značky nesleduji, jen namátkou - asi jako Berlingo a pod..
Jako soukromý vůz se mi popravdě nelíbí - ale to je věc vkusu.
Motor - měl jsem půjčenou Fabku 1,2 Haťápko, byl jsem nesmírně překvapen. Ve dvou lidech a plným kufrem to (skoro) nemá chybu. Plně naložený kombik se spuštěnou klimou, pravda, dost tragedie.
Zcela jednoznačně záleží na účelu používání.
Jak zde bylo psané - zaplechovaný zadek (minináklaďáček 😉 )pro rozvoz lehkých věcí ten motůrek asi stačit bude.
Domnívám se, že Roomster NENÍ koncipován jako vozidlo na dlouhé tratě, na maximální pohodlí cestujících ....stále sy myslím, že je to UŽITKOVÉ vozidlo. Tudíš srovnávat pohodlí cestujících s jiným typen aut (Fabie, Octavka - ať je to z koncernu) je nesmysl.
Mirku, určitě máš plné právo mít z roomsteru pocit, že je to spíš užitkový městský model než rodinný minivan. To je ta svoboda názoru, o které mluvím. A protože výrobce roomster prezentuje v této verzi jako rodinné auto, tak sis tímhle svým pocitem v podstatě už odpověděl na otázku, jestli je pro tebe osobně jako rodinné auto přijatelný. Předpokládám, že podobný pocit má hodně lidí třeba z Renaultu Kangoo nebo Fiatu Dobló. Nevím ovšem, jestlis roomster viděl naživo, je to pro finální pocit dost důležité. Já bych si bez osobní obhlídky netroufl na svůj názor v prvním příspěvku. Pokud jde o vhodnost roomsteru na dlouhé trasy a pohodlí cestujících, myslím si na rozdíl od tebe, že v dané třídě (malé vozy) příslušné parametry plní a nevidím tam žádný problém (btw: Nová fabie bude mít nejspíš v interiéru i některých designových řešeních s roomsterem hodně společného. Octavia je o třídu výš, srovnávat s ní opravdu nedává smysl). Můj osobni problém s roomsterem není v tom, že bych myslel, že se nehodí pro rodinu nebo že je snad nekvalitní či nepraktický, to vůbec ne, mně se prostě nelíbí.
Je to plácnutí do vody. Kdyby radši udělali něco pořádného.
Mimochodem, věděli jste o tom, že Citroen Berlingo se pro některé trhy nabízí s motorem 1.1!!! a Fiat Dóblo s motorem 1.2/48kW 102nm - pro prodej v Česku !!! Proč se tedy neustále napadá možnost zakoupení (nikdo vás k tomu nenutí) Roomsteru s motorem 1.2 47kW 112nm ?
tim myslis co?
samozřejmě příspěvek o motoru ... knight rider nestojí za odpověď
proc testovat nejvyssi verzi ve vybave za 490k? ;-\ sorry, ale za ty prachy koupite novyho accenta jako rodinny auti a k tomu jeste navic malyho korejce / japonce na litani po meste.. 😄
Docela se divím, že při kritice tohoto modelu se nikdo nezmínil o "jedinečnosti" Škodovky u kombíků (Octavia, Fabia) a teď i u poloužitkového Roomstera oproti 95% konkurence. Mluvím o nepraktické vysoké nakladové hraně kufru s asi 20 cm vysokým prahem, prakticky všechna vozidla typu kombi (Focus,Mondeo,Astra,Vectra,StiloMW,Megan… a tím spíše poloužitková auta (Berlingo,Doblo a spol.)mají rovnou plochu kufru bez prahu. Možná se to někomu zdá jako malichernost,ale zkuste do takového auta nakládat lednici, pračku, skříň... a uvidíte jak budete nadávat. Ještě taková drobnost,navíc rovná plocha bez prahu umožňuje taky si do kufru relativně pohodlně sednout,což se dá využít třeba při kempování, dešti apod. Nevím jestli to Škodovce nařídilo VW, či zda se v Boleslavi bojí zmenšené tuhosti karoserie, ale když to jde všem jiným proč ne Škodě?
To je kvuli te tuhosti, predpokladam, ze se to kladne projevuje na jizdnich vlastnostech a na tuhosti a bezpecnosti. Ale zase je blbe nakladani. Rekl bych, ze toto je neco za neco, nebral bych to jako jednoznacnou chybu.
O tom se psalo už v Ženevě. Nevim, ale věřim, že plechová (užitková verze) bude mít přepracovanou zadní část, kde by nákladová hrana být nemusela. Na druhou stranu, kdoví jestli Roomster pracant vůbec bude?
tak..tak.. keby aj mala rovny kufor.. zmesti sa zo zadu do nej europaleta? (samozrejme bez zadnych sedadiel)
Europaleta se tam vejde i ted, jenom bude problem ji tam pres tu hranu nalozit. Ta nakladova hrana je jedine, co mi na tomhle aute vadi a prijde mi hodne hloupe, ze tam je. Pritom tam byt vubec nemusela a tuhost vozu mohla zustat stejna. Urcite by nebyl problem dam tam vyztuhu.
Neviem, ako často vozíš v aute chladničky a práčky. Ale ja častejšie chodím na nákupy do hypermarketu, kde do kufra naložím more igelitiek a mne sa tá hrana veľmi páči, lebo keď prídem domov a otvorím kufor, tak sa mi nič nevysype na zem.
Z toho pseudo-futuristicko-***ího vzhledu mně je dost na blití.
Ať si tady klidně většina z vás nadává, mě se Roomster docela líbí a uvažuju o jeho koupi. Určitě ale budu chtít diesel. Uvažuju o 1.4 TDi 59 kW. Nemá někdo z vás zkušenosti s tímto motorem z Fabie? Vím, že 1.9 TDi je určitě lepší, ale cena je pro mě už dost vysoká. Hlavně mi zajímá, zda těch 59kW má dostatečný tah např. do kopců, zda motor zabírá při nižších otáčkách atd. Díky
To se asi bude dát dost těžko nějak srovnávat... přeci jen Fabia je o dost lehčí, takže s ní mít tento motor takovou práci nebude. Ale co si třeba prostudovat graf výkonu a krouťáku nebo zkusit testovací jízdu? 😉
Na stránke www.railweb.sk sú tie krivky výkonu v rovnakej mierke, takže ich možno pohodlne navzájom porovnať. Myslím, že 1,4 TDI / 59 kW byude v pohode.
Presne tak. Jdi k dealerovi a projed si ji. Podle pocitu se rozhodni. Radit nema cenu. Spousta ti tu bude tvrdit, ze 59 kW je slabych - a budou mit pravdu v pripade, ze budes chtit s autem sprintovat a zavodit. A spousta ti tu bude tvrdit (vcetne me), ze pokud se budes chtit dostat za relativne slusny peniz z bodu A do bodu B, tak si 1,4 ropaka klidne porid. Jsem sice odpurcem ropaku, ale pokud mam byt objektivni, tak z praktickeho hlediska musim s ropasem souhlasit. Jo a nehledej v jizde poteseni 😄
Takhle to dopoadne, když si nácek navrhne tuhle příšeru, potom jde o dům dál. myslím že Roomster bude u Škodovky pěknej propadák. Nácek si koleduje 😄
ahoj vsetci, chcem len povedat ze podobne auto je na nasom trhu uz dost dlho, vola sa toyota yaris verso, este si spomeniete? roomster je velmi velmi tomuto autu podobne, nemyslim tvarovo ale urcenim vseobecne, ale vtedy to bolo moc novota na nase trhy, teraz ked to vyraba skoda vw tak je kazdy z toho paf,
koukam ze je tu spousta lidi co plive na 1,2 motor..mam fabii 1,2 HTP 40kw..nalital jsem s ni 125000 km a nemel jsem sebemensi problem..se spotrebou se vetsinou pohybuju kolem 5,3 l na 100km a smeju se takovym nesmyslum ktere tu pisete ze do kopce za 3😄..Rommster uz mam objednany.bude cca za 14 dnu a objednal jsem ho s motorem 1,2..vetsinou jezdim vzdalenosti do 100 km a mesicne nalitam cca 2500 km a no to je tento motor naprosto vpohode
Přál bych si, aby tenhle paskvil úspěch neměl, ale on určitě úspěch mít bude. Důkaz toho, že důležitější něž produkt je reklamní kampaň. Mě osobně se tahle škodovka vůbec nelíbí a taky bych si škodovku nekoupil kdyby vyrobili bůhvíco. Přeju všem nešťastníkům, kteří si pořídí tento vůz mnoho šťastných kilometrů.
:no: :no: :no: :no: totalní *** a vrak,divim se že to vubec jede, je to jen přestavěná felicia pick-up a ta *** motor 1.2 du se z toho poblít!!!!
Nevim, esli bude tenle muj kec este cist ale chci apelovat na lidi v Cesku-Lide bdete a NEBLBNETE.Mozna , ze se Roomster libi ale od Skoda Auto to je v CZ Nehorazna zlodejina.Ten Ka'r by mel byt tak za 280 az 350 tisic kacek podle vybavy a ne tohle zverstvo co Skoda vyvadi.Jinak to je stejne jen dobrej suplik pro malire pokoju a elektrikare a nebo tlustochy s tlustejma detme na vikend.Je to hnus co po lidech doma v CZ za CZ suplik chtej za penize.Stejne si myslim ze ma v tom prsty ten germanskej Folksvagn.Cau zveri.Roomstr stejne schnije na vrakovistich az cinani vlezou se svejma krapama do Ceska.Co takle oprasit starej TATRAPLAN????? To by byla supa do zad vsem tem automejkrum.Cau Youza
Nevěřím tomu co čtu všichni na to auto plivou a plivou, ale já ho mám už měsíc najeto cca 3000 Km a jsem maximálně spokojenej.
Je fakt že ho mám v plné výbavě celkem 650 000,- Kč je dost peněz. I tak sem přesvědčen, že je to adekvátní cena za velmi prostorné, bezpečné, rychlé, moderní, kvalitní, malé auto.
(zaparkuju všude odvezu všechno) Jo a ještě něco na závěr podvozek sedí jak přibytej vytře si * i s běžnou limuzínou o třídu víš. tak včil mudrujte vy notorický pesimisti.
Je fakt že ho mám v plné výbavě celkem 650 000,- Kč je dost peněz. I tak sem přesvědčen, že je to adekvátní cena za velmi prostorné, bezpečné, rychlé, moderní, kvalitní, malé auto.
(zaparkuju všude odvezu všechno) Jo a ještě něco na závěr podvozek sedí jak přibytej vytře si * i s běžnou limuzínou o třídu víš. tak včil mudrujte vy notorický pesimisti.