Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Ford Mondeo kombi a sedan na Nürburgringu

Na legendárním západoněmeckém okruhu se tento týden poprvé projely prototypy nového Fordu Mondeo s karoserií kombi a sedan. Prototypy absolvovaly jen několik kol, které posloužily pro sběr informací a dat při vysokorychlostním testování.
Zpět na článek
18. 5. 2006 10:55
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 11:24
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2006 11:51
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 11:59
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 12:24
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 12:28
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 12:35
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 12:44
neregistrovaný "jirka"
18. 5. 2006 12:53
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 12:58
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 13:14
neregistrovaný "jirka"
18. 5. 2006 13:23
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 11:22
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2006 11:59
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 12:11
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2006 11:24
neregistrovaný "RS"
18. 5. 2006 11:47
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 11:52
neregistrovaný "manitou"
18. 5. 2006 11:56
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 14:30
neregistrovaný "RS"
18. 5. 2006 14:31
neregistrovaný "RS"
18. 5. 2006 11:25
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2006 11:30
neregistrovaný "manitou"
18. 5. 2006 12:02
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 12:11
neregistrovaný "manitou"
18. 5. 2006 11:54
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 12:17
neregistrovaný "mahatma"
18. 5. 2006 12:27
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 12:24
neregistrovaný "misoo"
18. 5. 2006 12:28
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 12:10
neregistrovaný "Homer"
18. 5. 2006 12:31
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 15:51
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 5. 2006 12:18
neregistrovaný "manitou"
18. 5. 2006 12:36
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 12:56
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 13:12
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 12:35
neregistrovaný "Vytuněnej Wysavač"
18. 5. 2006 12:39
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 12:55
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 13:00
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 13:26
neregistrovaný "Vytuněnej Wysavač"
18. 5. 2006 13:34
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 13:55
neregistrovaný "Vytuněnej Wysavač"
18. 5. 2006 14:01
neregistrovaný "pedro"
18. 5. 2006 14:13
neregistrovaný "manitou"
18. 5. 2006 14:17
neregistrovaný "Vytuněnej Wysavač"
18. 5. 2006 14:23
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2006 12:46
neregistrovaný "Cartman"
18. 5. 2006 14:57
neregistrovaný "Vytuněnej Wysavač"
18. 5. 2006 15:39
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 15:39
neregistrovaný "dCi"
18. 5. 2006 15:43
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 15:52
neregistrovaný "dCi"
18. 5. 2006 17:12
neregistrovaný "Tom"
19. 5. 2006 15:30
neregistrovaný "Kuba2k"
18. 5. 2006 15:54
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 16:01
neregistrovaný "dCi"
18. 5. 2006 16:12
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 16:20
neregistrovaný "dCi"
18. 5. 2006 16:28
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 16:52
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 17:59
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 20:56
18. 5. 2006 16:48
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 20:56
neregistrovaný "manitou"
18. 5. 2006 21:00
neregistrovaný "jozef77"
19. 5. 2006 13:23
neregistrovaný "jozef77"
18. 5. 2006 18:01
neregistrovaný "Kuba2k"
19. 5. 2006 05:21
neregistrovaný "Paja"
19. 5. 2006 08:13
neregistrovaný "Kuba2k"
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 10:55
kinetika zažíva evoluciu
myslím že tak nazýva Ford svoj terajší dizajnový smer "kinetický dizajn"
dá sa preto očakávať a vlastne aj fotky naznačujú štýl blížiaci sa k dvojici S-Max a Galaxy.Zadné svetlá sú podarené len v nich vidím Bmw rad 3 neviem ako ostatný... Dizajn bude športovo ,elegantný čo však má aj král segmentu Passat tak Mondeo bude mať čo robiť aby dobehol kinga.
Čo sa týka motorou dosť sa mi to tam pozdáva a najviac asi 2,2 129kW bude zaujímavý :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2006 11:24
Re: kinetika zažíva evoluciu
Dobehnout Kinga? To neni tak slozity. On tu svoji sekacku Honda netlaci buhvijak zavratnou rychlosti;-) No a pokud kingem myslis Passat, tak toho pri trose stesti dozene na zpatecku i to soucasne Mondeo:-)
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 11:51
Re: kinetika zažíva evoluciu
pochybujem >:D no ale nevadí myslím ,že súčasne Mondeo je už na konci a nemá moc ponúknuť...uznaj Mondeo ma dosť rokow na to aby sa mal pasovať s moderný autom ako je Passat.Uznávam však ,že nové Mondeo zamieša karty ,ale neviem či ho dobehne...
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 11:59
Re: kinetika zažíva evoluciu
Mozna jsi si nevsiml, ale pokud ma byt nekdo kralem tridy je to BMW rady 3, z predokolek je to dle anglickych redaktoru z Autocaru AR 159. Kolik si provedl Ty osobne srovnavacich testu? ;-)
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 12:24
Re: kinetika zažíva evoluciu
keď už to rozoberáš tak dôkladne neznamená ,že ked sa stretnú niekolký redaktori nejakého časáku a zhodnú sa že Bmw 3 je najlepšie.Každý časopis ,alebo inštitút zaoberajúci sa testami vozdiel má možno iný výsledok aj ked uznávam ,že Bmw 3 sa objavuje na popredných priečkať,ale Passat sa ho drží... + na AR 159 sú rôzne reakcie.
ja som žiadne zrovnávacie testy nerobil a ty?
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 12:28
Re: kinetika zažíva evoluciu
Vidis ja taky ne a proto jsem nemohl oznacit Passat za leadra kategorie. A BMW 3 vetsinou vitezi vsude. Na AR jsou samozrejme ruzne reakce, stejne jako na vsechny dalsi konkurenty. Z prestiznich casopisu vsak mohou byti diky absenci domaciho vyrobce nejvice nestranni prave britove, kterym neni obtizne se oprit mimo jine do modelu vyrabenych na ostrovech. Proto francouzska, italska a nemecka periodika, vcetne jejich mutaci nepovazuji za objektivni nositele informaci.
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 12:35
Re: kinetika zažíva evoluciu
s tým súhlasím ,ale jedno je isté Bmw 3 je nesporne kvalitne a moderné vozidlo a líder,alebo jeden z lídrov v triede.Passat sa s ním podla môjho názoru môže v pohode zrovnávať obe vozidlá majú tú najnovšu a najmodernejšiu techniku vo svojej triede
neregistrovaný "jirka"
18. 5. 2006 12:44
Re: kinetika zažíva evoluciu
Ford Mondeo od 615 000 do 846 000, Alfa Romeo 159 od 815 000 do 1 120 000, BMW 3 od 780 000 do 1 260 000,- Kč. Asi bych nesrovnával velkého levného Forda s malými drahými srdcovkami. Trochu hrušky s jablkama, nemyslíte?
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 12:53
Re: kinetika zažíva evoluciu
Drobna oprava AR od 795tKc ;-) Ne nejde o srovnani cen, jde o srovnani urovne tech vozu. Prece automaticky neznamena, ze drazsi je lepsi. Navic kazde auto ma svoji cilovou skupinu. Ciste teoreticky tedy...kdo je nejlepsi? Kdo to muze urcit? Ktery nazor brat za rozhodujici? To jsou veci na ktere jsem upozornoval...
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 12:58
Re: kinetika zažíva evoluciu
v konečnom dôsledku si kinga musia určiť sami ludia a každý ma iné hodnoty a požiadavky a samozrejme životný štýl.Rôzne testy len ukážu ,ktoré vozidlo je najdokonalejšie svojími schopnosťami aj keď sa hodnotí aj vzhľad.
neregistrovaný "jirka"
18. 5. 2006 13:14
Re: kinetika zažíva evoluciu
Sorry, já to vidím tak, že Mondeo loví ve stejných vodách, jako třeba Renault Laguna, Fiat Croma, Citroen C5, Mazda 6, Nissan Primera...A tím pádem solidní strojařina a vnitřní prostor za rozumnou cenu a nikoliv hightech za každou cenu. Je to stejná problematika, jako srovnávat vlastnosti Karosy za 4 miliony třeba s VDL za 6 milionů. A přitom to jsou oba příměstské autobusy, a navíc i stejně veliké.
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 13:23
Re: kinetika zažíva evoluciu
jasne súčasný model je skôr lacnejší teda Superb,Laguna,C5 ...
Passat,Bmw 3,AR 159,Audi A4 ... sú už skôr luxusná trieda aj ked passat je tak na hrane podla môjho názoru.ale v princípe máš pravdu a súhlasím s tebou :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2006 11:22
I pod tou perovkou
tusim krasne auto. Moc se new Mondeo tesim, konecne se neco poradneho udeje ve stredni tride;-) BRAVO FORD!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 11:59
Re: I pod tou perovkou
Myslis ty naprosto funkcni a ojedinele airbagy zajistujici 5 hvezdicek v EuroNCAPu pri stretu s chodcem? >:D
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2006 12:11
Re: I pod tou perovkou
Jo ;-)
neregistrovaný "RS"
18. 5. 2006 11:24
bez titulku
Není to stará Laguna s externími airbagy? :-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 11:47
Re: bez titulku
Dobrý voko :yes:
neregistrovaný "manitou"
18. 5. 2006 11:52
Re: bez titulku
Urputná snaha ;-) Tvoje ;-)
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 11:56
Re: bez titulku
Ten combi... to vystřižené okno... napadlo mě, to co kolegu... :-)
neregistrovaný "RS"
18. 5. 2006 14:30
Re: bez titulku
Už jsem to rozlousknul. Bude to první vůz, který obrží v testu NCAP šest hvězdiček, a to za výbornou ochranu chodců :yes: >:D
neregistrovaný "RS"
18. 5. 2006 14:31
Re: bez titulku
Ježiš márja, on už to psal před dvěma hodinama Paja :*) >:D Tak nic no... :-)))
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2006 11:25
Mistr Marko nema nic k tematu?
;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "manitou"
18. 5. 2006 11:30
Re: Mistr Marko nema nic k tematu?
Jo taky by mne zajímalo, jestli opravdu bude v Ženevě představeno NEW MONDEO. ;-) A taky by nám mohl vysvětlit ten D-MAX a E-MAX, mám strach aby se to tam moc netlouklo s Galaxy a S-MAXem ;-)
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 12:02
Re: OT: new focus
Omlouvam se, ale v mem vetsinou vseobsaznem spionaznim periodiku jsem jeste F III. nenasel, zkusime zitra. ;-)
neregistrovaný "manitou"
18. 5. 2006 12:11
Re: OT: new focus
Tak mrkni do toho časáku, stojí to za to ;-)
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 11:54
NECHAL BYCH TO TAKHLE
Jo, na nový Mondeo to zas úplně na odstřel nevypadá. Co? já tam prostě v těch záhybech ten novej směr cejtím. Co čekáš? Revoluci... Ta už byla vloni... přijel APOŠTOL, trhnul dějinama a zas je a bude nuda... Vono, hele, kdyby tam ten župan nechali... aspoň jako by soused nepoznal co máš, nemoh´ by ti závidět... a nakonec by to lepšilo i mezilidský vztahy. Tak co?... že se ti už zdá, že to takhle může vyjet... já bych to přímo doporučil... A kdyby ti na to maminka našila pár bílejch pruhů... hele, vždyť ty s tím ještě uděláš díru do světa... BRAVO ŽUPAN :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mahatma"
18. 5. 2006 12:17
Re: NECHAL BYCH TO TAKHLE
Vynikajici napad s tou deckou. Ochrana pred slunkem, kaminek nevadi, ani sousedovo auto pri parkovani ci patnicek. Moje priplatkova metaliza zustane navzdy v bezpeci. Reknu hned babicce, kdyz muze sit na sousedku, tak na auto to spichne taky.
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 12:27
Re: NECHAL BYCH TO TAKHLE
>:D
neregistrovaný "misoo"
18. 5. 2006 12:24
Re: NECHAL BYCH TO TAKHLE
no ja v passate ziadnu revoluciu nevidim... je to "iba" novy model i ked velmi vydareny (az na design sedanu, kombik je nadhera). zato v novom mondeu (aspon designovo, ak to bude take nieco ako iosis ci jak sa to volalo) vidim konecne trochu sportu aj v strednej... mondeo bude pecka, citim to v kostiach !! :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 12:28
Re: NECHAL BYCH TO TAKHLE
Také to očekávám... tak uvidíme.
neregistrovaný "Homer"
18. 5. 2006 12:10
dvojče lincolnu
Tak to vypadá, že bude nové mondeo dvojče amerického luxusního fordu Lincoln. No co, když to může dělat opel, tak proč ne ford. navíc fotky lincolnu vypadaly dost dobře. Kam se na nový mondoe bude hrabat passat. Dynamický výraz fordu se mi moc zamlouvá.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 12:31
Re: dvojče lincolnu
Ktery Lincoln mas na mysli? Vetsinou byva postup obraceny a americane jiz nekolikrat byli uspokojeni vybehovym modelem, nebo dokonce starsi generaci v Evrope, nebo Japonsku prodavaneho typu (Focus, Mondeo, Mazda 6)
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 5. 2006 15:51
Re: dvojče lincolnu
tak to by me taky moc zajimalo, prosimte :oP ... myslism, ze jsi hodne mimo
neregistrovaný "manitou"
18. 5. 2006 12:18
MONDEO A TVŮJ DEN
Těš se na ten den, kdy vyjede nové Mondeo a kdy konečně revoluce nastane v plném. Revoluce není žádný výstřel do vzduchu v podobě passátních větrů. To Mondeo tě zasáhne přímo u srdce. Připrav se na to, dostane se ti i do hlavy a pod kůži. Zkrátka si tě získá. Připrav se pořádně, pak totiž začneš chodit do kostela a prosit za odpuštění, že jsi někdy i jen kratičkým pohledem zavadil o poštolku a níčil tím svůj vkus ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 12:36
Re: MONDEO A TVŮJ DEN
nejde o revolúciu podla mňa je to evolúcia.A tá sa začala S-maxom a Galaxy
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 12:56
Re: MONDEO A TVŮJ DEN
Bude to stejny pokrok jako v pripade prechodu z Passatu B6 na soucasnou generaci. ;-)
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 13:12
Re: MONDEO A TVŮJ DEN
no uvidime...
neregistrovaný "Vytuněnej Wysavač"
18. 5. 2006 12:35
Tomu říkám revoluce
Když v titulku píšou kombi a sedan, tak to asi bude první sedan se zadním stěračem.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 12:39
Re: Tomu říkám revoluce
je to liftback ked sa pozorne pozrieš zistíš ,že na sedan to má dosť krátky kufor ted tu hranu tak je to liftback a kombi milá redakcia
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 12:55
Re: Tomu říkám revoluce
Mondeo III. bude dozajista sedan a kombi, diky existenci rady S-Max bude rodina Mondei dost silna i bez liftbacku. Jinak zadni sterac u sedanu mela treba Primera P11, P 406 a myslim i P407. ;-)
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 13:00
Re: Tomu říkám revoluce
mne to len nedá nepáš pocit ,že to až moc vyzera ako liftback?(ponáša sa to na súčasné Mondeo liftback)
neregistrovaný "Vytuněnej Wysavač"
18. 5. 2006 13:26
Re: Tomu říkám revoluce
Jasně, že je to liftback. Ford narozdíl od Filcvágnu pochopil, že vedle reprezentativního, ale nepraktického sedanu a praktického, avšak stánkařsky těžkopádně působícího kombíku, který se naplno využije třikrát za rok, je potřeba nabídnout zákazníkovi taky pořádnej lift. Samozřejmě, že u filců trochu zaskakuje oktávka, ale pasáta pětifutro by kupovali právě ti ortodoxní filckaři, co dneska s uslzeným okem dezertovali k mondeu nebo k vektře. Osobně si myslím, že neprohloupili, ale to jim prostě nevysvětlíš...
neregistrovaný "predro"
18. 5. 2006 13:34
Re: Tomu říkám revoluce
jasne ,ale lift je pre úzku skupinu ludí a VW asi zavrhla toto už dávno...však kedysi vyrábali liftback ,ale asi sa moc neosvedčil
neregistrovaný "Vytuněnej Wysavač"
18. 5. 2006 13:55
Re: Tomu říkám revoluce
a jenom hloupej ford to ještě nepochopil. Všechny automobilové koncerny prostě nemůžou bejt natolik geniální, aby dokázaly vyrobit takové technické skvosty, jako motor 1,2 HTP.
neregistrovaný "pedro"
18. 5. 2006 14:01
Re: Tomu říkám revoluce
1.2HTP má samozrejme svoje opodstatnenie,ide o motor hlavne do mesta má sice malý výkon ,ale stačí na malé autá aj ked Roomster by som s nim nebral
neregistrovaný "manitou"
18. 5. 2006 14:13
Re: Tomu říkám revoluce
1,2 HTP je nutnost, jinak by totiž odcházela v každé fabii přední náprava. Zeptej se těch co tam mají ve fábii 1,9 TDI nebo 2,0 benzín, jak často se jim přední náprava s..e ;-)
neregistrovaný "Vytuněnej Wysavač"
18. 5. 2006 14:17
Re: Tomu říkám revoluce
Osobně bych si s tímto motorem nevybral žádný model z produkce Škodovky, VW, ani Seatu. Možná tak něco od Mountfielda...
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2006 14:23
Re: Tomu říkám revoluce
:yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "Cartman"
18. 5. 2006 12:46
Bezpečnost
Kdyby všechny auta jezdily tak "oblečené", tak by to mohlo být prospěšné při srážce s chodci... By to nemuselo dopadnout tak tragicky. Sražený chodec by se cítil jako v peřince. >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Vytuněnej Wysavač"
18. 5. 2006 14:57
Re: Bezpečnost
Kdyby takto "oblečení" chodili všichni chodci, mělo by to stejný efekt a ještě bys ušetřil - z látky na jedno auto oblíkneš aspoň čtyři chodce.
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 15:39
Re: Bezpečnost
>:-[] :yes:
neregistrovaný "dCi"
18. 5. 2006 15:39
Fordův kabát
Jsem sice patrně v menšině, ale poslední fajnové designové počiny Fordu byl první Focus a třetí facelift druhé generace Fiesty. Dvojkové Mondeo má jakžtakž ještě duši, ovšem C-Max, S-Max, Galaxy II a Focus II mají co dělat, aby svou unylostí nepřekonaly Volkswagen. Bojím se, aby to s třetím Mondeem nedopadlo podobně. Je to škoda, protože stejně jako koncern, mají vetšinou Fordky pod kabátem hodně co nabídnout. 8-s
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 15:43
Re: Fordův kabát
Mám pocit, že to bude tak, že se Ford bude snažit konzervativním designem a unylostí jít proti VW.. pokud bude člověk chtít Ford se sportovním designem, tak bude muset jít pro Mazdu
neregistrovaný "dCi"
18. 5. 2006 15:52
Re: Fordův kabát
...což je dle mého škoda, už kvůli určitému sportovně užitkovému image, jakým se Ford ze své historie může chlubit.
neregistrovaný "Tom"
18. 5. 2006 17:12
Re: Fordův kabát
Proti tomu žádná.. ale pokud chce jít Ford proti VW (a to on asi chce a musí), tak musí oslovovat podobné segmenty jako VW = žádný designový odvaz bych nečekal, spíš nudu alá VW (jen doufám, že to s tou nudou moc nepřeženou).. jestli někdo čeká, že nové Mondeo bude připomínat Iosis, tak je IMHO vedle, jak ta jedle ;-) Určitá inspirace tam asi bude, ale IMHO to dopadne jako s S-Maxem - původní návrhy super, naprosto mě dostali, ale realita mě trochu zklamala - neříkám, že se mi S-Max nelíbí, jen tvrdim, že to není to, co jsem původně očekával a na co jsem se těšil ;-\
neregistrovaný "Kuba2k"
19. 5. 2006 15:30
Re: Fordův kabát
Na posouzeni S-MAXu bych pockal az ho uvidis na vlastni oci. Ja uz ho mam nekde na ceste mezi Genkem a Prahou..... Nove Mondeo jsem videl na vlastni oci bez tehle perovky, melo na sobe akorat par cernych pruhu "izolepy", jinak bylo kompletni a finalni. Asi pred mesicem jsem konecne videl oficialni fotky a nemam strach, ze by to byl propadak. To ze Ford bojuje o stejne zakazniky jako VW neznamena, ze musi byt stejne nudny a fadni jako VW. BTW - jak vis, na kolik je Mondeo 07 podobne IOSISu?
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 15:54
Re: Fordův kabát
Troufam si tvrdit, ze prave S-Max ukazuje novou tvar Fordu, o unylosti nemuze byt rec. Navic by nepredstavoval koncept Iosis, ktery sami vyvojari Fordu oznacili za nositele designove inspirace noveho Mondea. Souhlasim naprosto s nazorem na Focus I. a II. Mondao bylo tvarove zamerne situovano k Passatu...bohuzel. nicmene, jeste dnes neurazi, ale ani na pocatku nenadchlo.
neregistrovaný "dCi"
18. 5. 2006 16:01
Re: Fordův kabát
Mě dnes S-Max a Galaxy II oproti prvním fotografiím přijdou doslova vizuálně laciné. Není na nich nic, na co bych ukázal a řekl: "Tohle vypadá dobře." . Je pravda, že jsou alespoň čisté, co se vyvážení týče, ale jinak působí až otravně průměrným dojmem, já opravdu čekal mnohem více.
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 16:12
Re: Fordův kabát
Jake velke MPV na Tebe pusobi lepe?
neregistrovaný "dCi"
18. 5. 2006 16:20
Re: Fordův kabát
Ehm, vím že to možná může působit jako zaujetí, nicméně jde o Espace.
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 16:28
Re: Fordův kabát
To jsem cekal...a dal??? Dal nic. Nebo-li Espace je mozna celkove zajimavejsi, ale S Max ma naboj, ktery Espace nenabizi, nota bene, jde proti nemu spise Galaxy. Ja se naopak domnivam, ze nizsi strecha a odlisne tvarove zpracovani linie oken, pride a zade sportovnejsiho S Maxu maji neco do sebe.
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 16:52
Re: Fordův kabát
Já si myslím, že velké MPV má být velkým MPV... sportovní šmrnc, žábry a podobné laciné triky... to asi těžko v tomto segmentu může zabrat. Neříkám, že miluju Espace... uznávám jeho přínos... jako jedničku bych ovšem stále volil PEUGEOT.
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2006 17:59
Re: Fordův kabát
Moznost odvezt sedm lidi ve smrncovnim aute neni prece k zahozeni. ted je otazka, zda-li se toho chyti vsichni, nebo ne. Ja tvrdim, ze ano.
18. 5. 2006 20:56
Re: Fordův kabát
Uvidíme. Má volba by to tedy nebyla... Styl je Touran, Peugeot 800kolik 6 či 7?, ornamenty neberu...
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2006 16:48
JEDNO JE JISTÉ,
Apoštol se nemusí obávat... Nikoliv pro nedostatečnost nového Mondea... nýbrž pro svou jedinečnost, pro svou dokonalost, pro svou nedostižnost. Apoštol rozdal nové karty. Neviděl bych pozici přicházejícího Mondea tak jednoznačně... tedy jako automatickou dvojku třídy... Přeci jen... očekáváme novou Lagunu a do kotle brzy přiloží i Vectra... Co dokáže Ford vykřesat ze studie Iosis... to je stále velkou otázkou... odpoví trh... a protože nás zajímá trh v Česku... tak už ti předem doporučuju nějakej savej kapesník, brácho... Neboť ikona střední třídy (nepočítám premiovky) může být jenom jedna... tedy jenom jeden - passátní APOŠTOL. Řada potenciálních zájemců již navíc utekla k Octavii II, která, byť nižší střední, uspokojí již i velmi náročného zákazníka... Vždyť to, co se ti na Mondeu Libí... to je okraj trhu - jo, 220 mustangů v ST... to je dobrá volba... skoro nikdo ji tu ale nevyužil... Tak se soustřeď na těžiště zájmu... a tam - opět - jen - jeden - dokonalej - vozejk - Apoštol dneška, Apoštol zítřka. PASSAT VARIANT toho zkus a můžeš zejtra prodat i postel... Už tě z něho nedostanou :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "manitou"
18. 5. 2006 20:56
Re: JEDNO JE JISTÉ,
Usneš nudou ? ;-)
18. 5. 2006 22:46
Re: JEDNO JE JISTÉ,
Vysílením... nebudeš chtít už nikdy zastavit. :-)
neregistrovaný "jozef77"
18. 5. 2006 21:00
Re: JEDNO JE JISTÉ,
GTI, neodbavuj sa tu nad "Apoštolom". Kvalita je niekde inde. Choď na [odkaz] ;-) :yes:
18. 5. 2006 22:45
Re: JEDNO JE JISTÉ,
Dobrej fór ;-) Tomu nevěř... dej mi čísla, zfalšuju si je sám...
neregistrovaný "jozef77"
19. 5. 2006 13:23
Re: JEDNO JE JISTÉ,
Samozrejme, že tomu neveríš, lebo sa jedná o japonské autá. Keby sa jednalo o nemecké ( hlavne o VW gruppe ), tak by si sa tu rozplýval nad ich dokonalosťou. Pre Teba totiž neexistujú žiadne argumenty. Ty budeš dookola opakovať to isté, ako pokazený gramofón! :-(
neregistrovaný "Kuba2k"
18. 5. 2006 18:01
He he he...
... heeee.... D-max...E-max... tahle jmena koukam pekne zmatla nejednu hlavu :-)))) Akorat, ze jedno se oficialne jmenuje Galaxy a druhe S-MAX >:D Motory - jeste jich tam spousta chybi ....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Paja"
19. 5. 2006 05:21
Re: He he he...
A co to ma spolecneho s Mondeem??? ;-\
neregistrovaný "Kuba2k"
19. 5. 2006 08:13
Re: He he he...
No treba to, ze nebude verze D/E-MAX a ze ty motory co tu jsou psany nejsou ani nahodou vsechny. Jinak nic....