Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Další konkurent Mercedesu CLS. Tentokrát od Audi

143 komentářů

...čtyřdveřové kupé ;-\ už aji Audi..to zachvilku bude čtyřdveřové kupé i nástupce Dacie Logan. Fakt to nechápu..nevidím smysl těchto aut-přijde mi že to kupují jenom pozéři aby vyčnívali z davu...no co už :no:
Proč myslíš? Mě jsou tahle auta sympatická. Když bych tedy vzal Autoweek za slovo a počítal s tím, že by takové auto vycházelo z A6ky, tak pak je to rozumný krok. Ve většině aut velikosti A6, BMW 5, MB E vídám stejně jen řidiče a maximálně jednoho spolujezdce. Nebo nějaká pipinka v SUV co jí vzadu na dětský řve parchant na celý kolo. Taky příklad využitelnosti. Stav, kde by jeli v autě čtyři osoby je dost zřídkavý. Proto chápu, že když někdo jezdí sám, nebo s jedním spolujezdcem a jednou za čtvrt roku někam jedou čtyři na větší vzdálenost, tak že si pořídí takovéhle "kupé". Navíc v případě CLS je to jasná volba, protože to auto vypadá úžasně..
Opodstatnění ano, ale proč zrovna kupé - kupé je dvoudveřák
Viz. to co píšu níže Chargerovi, jde jen o slovíčka...
Neco jako sestinoha stonozka nebo tripatrovej petipatrak ne 😄
Kupé není dvoudvéřák
je a je a je
Tak se podivej : [odkaz]
Však v kupé jednou za čtvrt roku taky převezeš čtyři lidi...když chce někdo sportovní sedan, tak at si koupí M5, Quattroporte či kdo ví co ještě...řešit to nějakým "hybridem" pro mě nemá význam..P.S.: CLS nevypadá špatně 😉 jen to nechápu..
No ono jde v principu jen o slovíčka, nemyslíš? 😉
No jde hlavně o podstatu toho slovíčka.. 😉
Jo, jako máš pravdu, ale stejně nechápu podstatu toho auta..
pokud jsi měl někdy dvoudvéřové auto (myslím počet dveří pro posádku) a pokud to auto mělo zadní sedadla... tak víš... že ti permanentně scházely ty dvoje zadní dveře... Nastupovat a vystupovat dozadu předními dveřmi je velmi nepohodlné (Focus ST to skrzevá Recaro povýšil na "pro zlost"), nehledě na zoufalost situace při havárii... Takže dvoje dveře harmonizují jen s dvojsedadlovým autem... To je pak dokonalost - Cayman :yes: No, a jak roste životní úroveň :yes: rostou i nároky, co se týče estetiky, a tak ti, co milují coupe a zároveň touží po pohodlném nastupování i vystupování všech cestujících, dostanou možnost... od Mercedesu... možná i passátní možnost od VW :yes: a jak popatřuji na tu malůvku nahoře i snad od AUDI... naplnit své představy. To Audi nezatracujme - reál bude realistický... určitě. BRAVO EVROPA :yes:
Nechci ti šahat na hračku, ale pokud si vyhledáš test GTI, tak tam o nastupování a sezení vzadu není skoro nic. A tak to má být, to auto je stvořeno pro pocity za volantem. U ST je to rovněž tak. Jenže ty se musíš o ST vždy otřít neb ti asi vězí v žaludku jeho krása, kvalita, jízdní vlastnosti a v neposlední řadě i úspěch u kupujících. To ST je HH, je od základu tvořeno pro řidiče a pro jeho požitky a pocity. Proto mi připadá jako zhov.dilost hodnotit zadní sedačky nebo vlez na ně. To je jako kdybys u SUV tvrdil, že to má moc vysokou světlou výšku. 😉
Píšeš to dobře, ovšem jen akademicky... Já bych i GTIčko koupil jen na čtyřech dveřích (a také jsem to kdysi i udělal...)... nebuď vztahovačný, já to nemyslel s tím ST rejpavě... ano, jsme-li u něho, pak velmi u Recaro podcenili to, že se nevrací sedadlo do původní polohy... a to je opravdu fatální problém. ST má (jako GTI) 4 regulérní sedadla... a já tvrdím, že každé sedadlo v autě má mít svoje dvěře. Výjimka je jen verze auta "2+2", kde, jak asi také víš, jsou zadní sedadla jen víceméně pro vyplnění prostoru, nikoliv k sezení... P.S. Až si půjdeš koupit auto, napiš mi, zda jsi vzal dvoje nebo čtvery dveře... akademická diskuze a kvílení pneumatik je úplně něco jiného, než vlastnit auto... byť to je sportovní kompakt...
Když malý auto, tak malý. Malej hatch zásadně jen troje dveře :yes: Když chceš vozit famílii, kup si velkej sedan a nebuď za trapáka roku ve Fábii sedan :no:
GTI
Tak tomu se říká výkřik do zdi >😁 Především neznám pojem malej Hatch... znám jen Hot hatch a zde v Evropě jej stvořil GOLF GTI. To je nižší střední třída již přes třicet let... Třeba jako Octavia. Takže až tě jednou posaděj do Focusu či Golfu, budeš překvapenej, jak jsou to prostorná auta. Focus má tuším ještě větší rozvor než GTI (ST taktéž) takže není od věci naložit partu kamarádů a jet na tah... Měl jsem i dvoudvéřová auta... a vždycky mě mrazilo v zádech, kdybych (naloženej) boural... a ti za mnou by čekali až mě vystříhaj zpoza volantu... Třídveřáček je samozřejmě vizuálně přitažlivější... jenže o to méně praktický. Zapamatuj větu - každé vnější sedadlo má mít své dveře... uvidíš, že mi časem dáš za pravdu... A ten, co valí CLS... ten mi dá za pravdu již dnes... P.S. Fabia sedan není hot hatch... ale jak vidím, tohle tě míjí oklikou >😒] :yes:
vnější = venkovní......pises ptakoviny
GTI
Lingvista? Vnější, myšleno na zadní sedadla, na nichž mohou v některých vozech sedět až tři lidé... proto ta "vnější" sedadla. Ten prostřední může eventuálně využít střešní okno...
spis clovek pouzivajici rozum a logicke mysleni....vnejsi = venkovni, v tomhle pripade by to byly sedalda mimo vuz...treba na strese
diskutuj k veci, proste si to nepochopil
blbost se pochopit neda
Zajména ta vlastní, viď... :no:
kdyz neznas presny vyznam slov tak je radsi nepouzivej
ja to pochopil bez problémů 😐
njn...co dodat..cestina se przni kde to jen jde
Ano ano, proto jsem, rad, ze pouzivas kapitalky a tecky za vetami. Mimochodem, na ktere strance Slovniku spisovne cestiny najdu slovo "njn"?
Auto s 5 sedadly má 5 sedadel. 2 jsou vpředu (pro řidiče a pro spolujezdce) a 3 vzadu: 2 vnější zadní sedadla (vpravo a vlevo) a prostřední sedadlo (to uprostřed). Není mi znám žádný jiný pojem pro zadní vnější sedadla, ale rád se nechám poučit.
koukam, ze stale nechapete........diakritiku nepouzivam zamerne (jen me brzdi)..co se tyce "njn"...v zadnem slovniku to samozrejme nenajdes....pokud vim tak o spisovny cestine sem nic nepsal....jde mi ciste o to, ze pozmenovat smysl slov je blbost............vnejsi...vne neceho v tomhle pripade auta...(posledni vec co jsem k tomuhle napsal)
GTI
To je fajn, za to jediné tě chválím... Trapák kvartálu...
No, že zrovinka ty chceš ode mně nějakou odpověď. 😉 Ty, kterej my ani tenkrát neodpověděl na otázku kolik hrnků nebo jaký objem má tvoje nová kára. Ty si ale žertér. Ale nebudu jako ty. Já odpovím - vybral jsem po velmi dlouhé úvaze a jsem s volbou naprosto spokojený a neměnil bych. Modrou volím vždy 😉
Nikoliv ovšem dvoudveřovou, viď... P.S. Já se tě přece neptám, čím jezdíš. Píši, že AŽ si půjdeš koupit auto (teoreticky) tak jako, že máš napsat, zda jsi koupil 2 nebo 4 dveře. Je fajn, žes spokojený... modrobílá vrtule na přední masce... to je dobrá volba 😉 Zde nejde o to, kdo s čím jezdí... zde jde o názory na auta... snad to chápeš...
Kéž by modrobílá vrtule 😉 Zatím je tam jen modrá sama, nestěžuju si, jsem se svým výběrem spokojen. Až budu opět měnit, vsadím opět na modrou. 😉
😄 Jo,jo, Logan... dobrá volba 😉 A žes spokojený, to mě nepřekvapuje 😉 :yes:
Jestli máš modrou spojenou jen s Loganem a pokud nevíš, kdo první měl modré logo, pak ve spojitosti s touto tvojí nevědomostí a omezeností chápu některé tvé zoufalé reakce 😉
No, jen jestli ty mě jenom nehoupeš... 😉 Přeci jen, Rolls-Royce... je to teda dobrý patro... "Fíďa" by moh´vyprávět... no, dobře... tak bravo Rolls :yes: 😉
Fidelis není můj kolega přes auto, neboj. Zkus se zaměřit na modrý ovál, ten má ty správné klenoty 😉
Subaru... :😉 8-s >😁 :yes: ... :no: 😉
Koukám, žes toho v životě opravdu moc kromě VW nepoznal. Subaru nechávám výrostkům. Si stále vedle, ale nedivím se, pokud ses zastavil na nízké kvalitativní pozici, kde sídlí VW, pak je jasné, že ke klenotům modrého oválu jen tak brzo nedojdeš. 😉
GTI
😄 Modrej ovál a klenot? >😁 To nemá řešení... 😄
Slabý duchem, slabý znalostmi, snad to časem rozlouskneš 😉
GTI
Ach... ty máš den.
hehe, aky ford mas, ak to nieje tajne, manitou?
No to je dedukce, na první pokus, vidíš to GTI ? Mišo, nezlob se, ale více neprozradím, tady to není vhodné a ani bezpečné. 😉
toto si napisal dobre, suhlasim :yes:
mam uz druhe coupe a zadni dvere mi opravdu nikdy neschazely. ty sedacky jsou nouzovy, nemam duvod hrat si na taxikare a kdyz tam nekdo jednou za cas jede tak se proste trochu skrci. pridanim dalsich prakticky nepouzivanych dveri bys design takovyho auta uplne znicil, ctyrdverovy auta proste nemuzou byt nikdy tak elegantni jako klasicky dvoudver. nebo bys chtel pridat dvere i na Scaglietti? 😄 obavam se ze zase placas o necem cos ani poradne nezkusil. nebo se pletu? jake coupe jsi tedy mel, kde ti permanentne schazely zadni dvere? 😄 teda, chapu ze u Golfa by mi ty dvere taky asi schazely, ale jen proto ze to je klasicka tridverova brambora a ne coupe, naprosto postrada tu eleganci a pridanim dalsich dveri opravdu neni co zkazit..
GTI
Máš v tom pěknej guláš. Klasické velké coupe... (přiznám) je skvost elegance (406 coupe...) Jenže. Problém popisuješ trefně - ten vzadu se holt musí krčit... a co tepsv vystupování a nastupování... a s tím já prostě nesouhlasím. Nesouhlasím ani s tvým názorem, že 4 dveře zabíjí eleganci. Takže když tvar coupe, pak klasickej dvousitz - Cayman a spol... Vedle toho jsou systémy 2+2 (911) tedy vzadu zoufalá nouzovka... spíše jsou ta sedadla pro odložení svetru. Závěr - velké coupé je velmi elegantní, málo praktické... slevíš-li jemně z elegance a koupíš-li sedan... pak jsou uvnitř spokojeni všichni... a tak by to asi mělo být. Ovšem chápu přitažlovost velkých coupe... takže třeba, je-li někdo singlista, či vozí-li jen svou dívku, a dozadu nikoho nenutí... pak jo. Ale sedět tam, kde nemohu přímo vystoupit... to bych jako spolujezdec zažít ani nechtěl. Zažil jsi ten stresující pocit, nebo své coupé znáš jen z místa u volantu...?
Já ti nevím, pořád stejný tvůj problém. Ty bys kupoval HH kvůli svým kamarádům a jejich pocitům vzadu nebo kvůli sobě, svým prožitkům za volantem ? Zjevně nevíš co chceš. 😉
Manitou... přemýšlím, zda sleduješ diskuzi, či jen hledáš... ani nechci domýšlet co... ovšem evidentně při diskuzi hledáš sám sebe v počtu dveří... >😒]
Já mám jasno, koupil jsem co jsem chtěl, pokud však půjdu někdy pro HH, tak ST beru jen ve dvou dveřích. Mám strach o tebe, nějak se do toho zaplétáš, snad tě to nesemele 😉
Nezaplétám... vím přesně co chci - 4 dveře..I v HH... Tak co meleš 😉
Na mlení obehranných dávno zapomenutých šlágrů jsi tu jednička ty, tak se raději drž zpět 😉
Mletí prázdný slámy... to bych spíš zmínil... tedy, pokud jde o dialog s tebou... 😉
Neblázni už a nemel tu slámu v dialogu se mnou >😒]
Tvojí slámu... >😒] co sní jinak?... jo, zavři si jí do Loganu... >😒] :yes:
Člověče dnes nemáš šťávu a snažíš se to vynahradit smajlíky, jdi se z toho raději vyspat 😉
GTI
Jak vyspat? Vždyť já tě už od rána probouzím z té intelektuální letargie 😉
No neblázni, jestli já jsem v intelektuální letargii, pak tys v intelektuálním kómatu 😉
GTI
Vidím, že tu vypisuješ své sny... ale toho se nedožiješ 😄
no, spis mi prijde ze gulas v tom mas ty. neznam zadny klasicky coupe kde by mista vzadu _nebyly_ nouzovka, zadny dvere navic to nespravi. na tech mistech vzadu jsem ani krome par vyjimecnych pripadu nikoho nevez, nechapu proc bych k nim potreboval dvere (a do toho mi nekdo kdo pravdepodobne coupe nikdy nemel tvrdi ze mi ty dvere musi permanentne schazet, no komedie 😄) ..ze je to malo prakticke? no samozrejme, neni to pro nikoho kdo si auto vybira podle malyho povinnyho ruceni, maly spotreby, velkyho kufru a poctu detskejch sedacek. ja z toho zatim nepotrebuju nic a jsem rad ze se muzu vozit v necem tak nepraktickym jako je coupe. jinak na miste vzadu uz jsem jel, a (pozor, prekvapivy zaver!) je to proste nouzovka, pohodlny to neni, ale da se tam jet. problem neni ve dverich ale v miste na nohy a hlavu. /// zajimalo by me jestli bys vubec umel dat nejaky priklad coupe kde sedadla vzadu nejsou jen "zoufala nouzovka" a schazi jim ty dvere navic 😄 napada te nejake takove? mozna nejaka velka amerika co ma i vzadu mista dost, ale v evrope/japonsku?
407 coupe. Tam je snad i o trochu více místa, než v sedanu... Píšeš, žes snad nikdy nikoho vzadu nevezl... jo, seš ideální týpek pro coupe. Máš tam sice židle, ale nikdo na nich nikdy neseděl... Zajímavé... P.S. Počet dveří neurčuje, hoborgu, výši pojistného...
Pocet dveri sice pojistne opravdu neurcuje, ale i ty by jsi mohl pochopit, ze pravdepodobnost, ze coupe bude mit 1,2 HTP je temer nulova, ze?😉
hmm, s tou 407 je to mozny, nesedel jsem v ni (a ani me nijak moc nevzrusuje).. vzadu obcas vyjimecne nekoho svezu, ale je to nouzovy reseni, a spis si tam odkladam batoh a v zime bundu abych nemusel lezt do kufru. kvuli tomu opravdu nepotrebuju dvere navic. reagoval jsem predevsim na to ze tady prohlasujes jak vsem majitelym koupe se ctyrma sedackama permanentne schazi ty dalsi dvere, a zajimalo me jak si na takovej nesmysl prisel, kdyz jsi ocividne zadne coupe ani nevlastnil.. PS: nic takovyho jsem nikde netvrdil, jak te takova blbost proboha napadla?
GTI
Potvrzuješ, co píši - zadní sedadla na odhození svetru či bundy. Jak víš, že jsem nikdy neměl coupé? Měl... a dodnes ho miluji... a dělal jsem to přesně jako ty... jenže jsem pochopil, že to je nepraktické... Například každý den několikrát dávam do auta za přední sedadlo tašku... byly doby, kdy jsem kvůli tomu sklápěl přední opěradlo.... dnes otevřu zadní dveře, odložím sako, a tašku, dveře zavřu a sednu za volant... Kdybych měl coupe, resp. jen dvoje dveře (nejde o to coupe, jde o počet dveří) tak se zblázním... A proto píši, že když dvoudveřáka, tak jedině dvoumístného, resp tedy to 2+2. Mimochodem nenapsal jsi, jak se díváš na havárku při plném obsazení a absenci zadních dveří... to je dost problém, ne... tedy mohl by být... Takže můj postoj - kolik sedaček, tolik dveří. To je ideál.
Zní to jako bys říkal, že čtyřdveřová(i sedan) auta jsou neelegantní... 😐
Tak s touhle audinkou nebude mít CLS sebemenší vrásku na čele. 😉 Nechť žije CLS a nikdy jinak 😉
vypadá to, že ti stačí k posouzení omalovánky...
Pan jediný a spravedlivý promluvil!
Posuzuj auto ne mně, jasný ? 😉
No jestli bude ve skutecnosti vypadat jako na te retusi, tak by se CLS melo zacit bat 😄
Audi podle statistik má menší výběr modelů a motorizací než konkurenčí Mercedes a BMW. Plán do budoucna je takový, že Audi hodlá rozšířit modelovou řadu aby byl lépe konkurenčně schopný, a myslím si, že jim to jde dobře... 😉
:yes: :yes:
No. To, co je na obrázku se mi docela zamlouvá, ale spíš nevidím spojitost s CLS. Resp. co se týká vzhledu, tak tohle je spíš takový "svalovec", kdežto CLS je řekněme zpředu sportovně-elegantní a vzadu usedlé, noblesní. Neumím si představit, že by si tak rozdílná auta lezla do zelí. Jinak nejsem proti. Docela i označení A7 by na takové auto sedlo, ale vzhled je potřeba umírnit, jinak to bude "jen" sportovní verze A6ky 😉
A8 vypadá skvěle, A6 přímo božsky, tak tam prosím nechte ty hranatý přední světla!!! Mně se ty bumerangy nelíbí :no:
Mozna trochu OT a vim, ze me za toto prohlaseni asi Mates vyplisni, ale musim se priznat ze M-B CLS povazuji za jednoho z nejpovedenejsich Jaguaru historie. At si toto tvrzeni prebere kazdy po svem...
Máš připravenej biolit ? >😒]
Tvoji památku si uctím na příštím kongresu minutou ticha :-! Ale teď vážně.. Já Tvůj názor nesdílím. Jag udělá buďto luxusní sedany nebo luxusní kupé. Takovéto kočkopsy nemá zapotřebí 😉
hmm....lenze Bibiana Boerio, aj Ian Callum povedali, ze to co vyvijaju ako buduce XJ bude 4dv. coupe v style podobnom MB CLS (len o triedu vacsie). 😉 Inak, vzhladom k prispevku niekde vyssie: nijak by ma netrapilo to, ze ide o 4dv Coupe. To je iba marketingova hra slov. Ono v realite ide o 4dv sedan s liniou strechy v style coupe...
V tom prípade ma teda čaká ďalšie porcelánové dobrodružstvo. Robí sa mi z toho zle 😒
Mozno si do roku 2012 ked pride novy Jaguar XJ vybudujes na 4dv coupe rezistenciu: 2007 to ponukne VW a 2008 Audi. >😁 Ale vazne: krasa auta je vec kvality designu. Mozno to Jaguar zvladne tak, ako nikto pred nim... (cim netvrdim, ze CLS je zle: je to MB ako ma byt). Kazdopadne z klasickym XJ uz pokracovat dalej nejde. Svoj predajny potencial v podobe a filozofii aku malo XJ doteraz uz definitivne vycerpalo.
Nie je rezistencia ako rezistencia >😁 Niečo iné je zmieriť sa s tým (Jaguar) a niečo iné vedomo ignorovať (koncern) 😉
Zustane filozofie XJ zachovana aspon u Daimleru?
tazko povedat... ked som pisal o tom, ze Daimler by mal v buducej gen. ponuknut samostatny model este nebolo oznamene, ze buduci XJ bude uplne ine auto. Nech by sa ta moznost sama o sebe ponukala ako logicka (teda zachovat sucasny charakter XJ pod znackou Daimler pre uzku skupinu zakaznikov, kt. bude za tradicie ochotna platit prakticky cokolvek), a nech by ta moznost bola akokolvek lakava, v tejto situacii moze byt strasne vela moznosti. vzhladom k faktu, ze buduci S-type ma byt moderne a odvazne auto, ze XJ bude "CLS-like car" sa da odvodzovat, ze Jaguar stoji pred velkou a pre buducnost znacky kritickou zmenou. Je dost mozne sa sustredia na zvladnutie tejto obrovskej zmeny. A Daimler mozno v tejto chvili mozno prioritne vobec neriesia. Mozno revitalizaciu Daimleru posunu na neskorsi termin (kazdopadne je to daleko aj podla povodneho planu: nove XJ pride okolo roku 2011/12, a Daimler az po nom), mozno plati to co doteraz, mozno termin plati, ale meni sa strategia... Takze v tejto chvili tazko povedat ako to realne je s Daimlerom. Iste je iba to, ze jaguar stoji pred obrovskou zmenou, ktorej vyvoj a dosledky budu determinovat kazdy dalsi tah na pomyslenj sachovnici so znackou Jaguar (Daimler). 😉
No tak uvidime. V kazdem pripade budu Jagu drzet vsechny palce, aby to vsechno klaplo😉 O new S-Type zacinaji v superlativech mluvit i dealeri, takze se snad opravdu da ocekavat neco velmi zajimaveho.
Vidis, vidias,...ja som Ti hovoril 😉 😄
Ja ti to taky veril!!! Verim ti vsechno a to se mi vymsti😄
>😁 >😁
Jistě :yes:
Zásadně nesouhlasím. Maska - typickej medvěd, světla všechno možný jen ne Jag, zrcátka až někde u střechy. Boční linie nemá už z jakýmkoliv anglickým autem ani náznakem nic společnýho. Jag by měl hranatější střechu, vzadu by byl bok méně výrazný (dlouhý převis, plochý kufr). A ten prolis co vpředu kopíruje tvar podběhu je jasný made in Germany. Prostě ani v detailech ani jako celek to Jag není.
Tak jen pro upozorneni, je verejnym tajemstvim, ze v dobe prvotnich navrhu CLS stala v mistnosti designeru M-B predchozi generace XJ a jednim z prvotnich temat bylo, jak by si navrhari Mercedesu predstavovali jeho moderniho nastupce bez svazanych rukou tradicnim designem Jaguaru. Takze asi tak. 😉
lol a ty si stale za dvermi a poslouchal ocem MB designeri diskutuji >😒]
Ne, cetl jsem rozhovor se sefem tymu, ktery CLS navrhoval...
Hmmm, to je zajímavá myšlenka. Když srovnám posaz v CLS s XJ, tak jsou na tom s místem podobně mizerně 😄 (mluvím o předních sedadlech) CLS je nejhezčí MB posledních let. A jak píše někdo nahoře: A7 ho vážně trápit nebude...
Trochu nechapu, proc zrovna tebe trapi misto ve predu v XJ? Ty se svoji postavou muzes mit problemy maximalne tak ve Smartu a to jeste jen, kdyz si das moc velky rizek k obedu😉
GTI
😄 Prcek? Nebo hubenej? 😉
Stejne jako ja😉
Prasák ? >😒]
:yes: :yes: >😒] >😒]
GTI
Až tak? >😁
A7 CLS trapit bude, stejne jako Q7 trapi ML a GL, stejne jako A8 bere zakzniky tride S, A4 Cecku apod. Kdyz si vezmes, ze v luxusni tride zacinali s Audi V8, ktere vychazelo z Audi 100 predstaveneho na pocatku 80-tych let, pote prisli s mozna castecne prodelecnou, ale tenkrat jedinecnou A8, ktera uz do prodeju zasahla vyrazne a hlavne zvedla image...tak z toho vseho vyplyva, ze A7, pokud bude mit zajimave tvary dokaze oslovit potencialni zakazniky CLS. Vlastne jedinym neuspechem Audi za posledni dekadu bylo A2.
A to je škoda, protože A2 byla (je) velice originální auto. 😄
GTI
:yes:
Bojis se zbytecne, ja souhlasim ;-\ Ale kurevsky nerad!!!!!
...az je mi Te lito... ;-\ Ale vazne, tak nejak bych si dokazal predstavit nastupce XJ...prece nemuze vypadat stejne nafoukle jako BMW 7, nebo M-B S. Stihla, nizsi linie, s protahlejsi zadni casti a mensim prednim previsem. S velkymi vyrezy blatniku a opticky malou hmotou nad nimi.
Ja se zatim o design Jagu moc nebojim. To se pokazde povedlo a PAG vubec tak nejak neustreluje a drzi vysoky nadstandard. Mam spis obavu o tradicne velmi slaby marketing a taky o "ducha" znacky.
Já bych se nebál, i když už to nebude "TO" XJ, tak myslím, že linie kočky zůstanou. Podle mě třeba zúžení zádě nemůžou vynechat. 😉
Konkretne CLS prave to zuzeni okopirovalo perfektne. Ano, zad jagu musi trochu pripominat doutnik 😉
Já v tom Jag nevidím, možná charakterem a tím, že to auto má záď skloněnou k zemi (což by IMHO měli mít všechny "noblesní" auta).
Ten obrazok pochadza z AutoBildu, kt. o A7 informoval uz viac nez pred mesiacom. Martin Winterkorn (sef Audi) v tom case tiez potvrdil existenciu projektu, a doplnil, ze predseriovy concept Audi A7 uvidime uz 1.12 tohto roka na Los Angeles Auto Show. 😉
😉 :yes: :yes: Leckteří i naživo 😄 :yes:
😄 😉
fakt to spravil autobild, staci sa pozret na stranky autoweeku. a podla mna hentak vyzerat urcite nebude
Ja sice velmi fandim Audi a drzim im palce viac ako BMW ci Mercedesu, ale tu sa mi viac paci CLS. Pomenovanie 4-dverove kupe je trochu divne od zaciatku, ale CLS sa mi od zaciatku strasne paci. Nazval by som to "super-elegantna limuzina prikrceneho vzhladu", ale vyse 10 rokov aporii kategorizovania tried a druhov karoserii mam uz za sebou a snazim sa tomu vyhybat, lebo kazda takato snaha o zaradenie auta sa u mna konci dovodom na samovrazdu 😄 Nie je pre mna nic horsie, ako ked auto sa nezmesti do jednej (ba viac!) velkostnej triedy, typom karoserie je tiez kdesi medzi, niektore maju problem s menom typu(A6 Allroad versus Allroad) ci dokonca znackou (Irisbus/Karosa/Karosa Renault/Irisbus Karosa... Matra-Simca/Matra/Chrysler-Matra...)...
Ale k CLSku: Vcera som si ho kupil a mam z neho radost. trochu mi vadi, ze je to malo originalna verzia 500 a nie nejake to AMG a nyvyse je v bordovej metalize s bezovym interierom, ale som s nim celkom spokojny. Koniec koncom bol za rozumnu cenu a CLS-ko som v mojej zbierke anglicakov este nemal 😄 PS: Dufam, ze to Audi bude vyzerat lepsie ako na tom obrazku, ale aj tak ho kupim tiez.
Pane Lorenz, uvezu to?? >😁 >😁 >😁 (to je "Na samotě u lesa") 😄
Myslím že i verze CLS 500 je dostatečně originální 😉 Máte dobrý vkus :yes:
GTI
Škarohlídům, samurajům, rejžákům a všem odrodilcům na úvod vyrážím meč zoufalství - totiž... nikoliv "dement", nýbrž "démant" :yes: Jo, všichni a všude se snažej z tebe vytáhnout vatu do posledního desetníku... někdo to umí velmi dokonale, jinej se snaží a snaží... a nic. Ale tak to bylo, je a bude na světě vždycky. Tak Evropa zas jednou otevřela svoje stavidla krás a vypustila do světa nový segment, jo - čtyřdvéřové coupé. Žádnej protimluv... kladivo na čarodějnice... ano, dokonalá porce klasy, stylu a elegance coupe, snoubící se s praktičností sedanů... Co víc ti může kdo nabídnout. Tak všichni sborem - BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: BRAVO CLS :yes: Passátní tah na branku předvedli u VW :yes: Jo, okamžitě vytušili, že tohle je segment, kde se šeky nepodepisujou propisovačkou z Kotvy... A teď tedy už i AUDI... kašli na malůvku... registruj obrys... za dva roky ti nedá spát. Jo, já to dnes večer pochopil... Již jsem tu psal, že nastal soumrak klasickejch sedanů... jenže já předhazoval lehká SUVčka... a neuvědomil si, že ne každej sedaňák... má v krvi geny dobrodruhů... A tak... nastává ten zlomovej okamžik... Jo, tohle je fakt dokonalá cesta, jak oživit šeď sedanů na silnicích světa... Bude to fakt liga vyjímečných :yes: Neboť tímhle směrem menší třídy jít nemohou... pokud tedy nebudou odchytávat těžký válečný veterány... Tak ještě jednou... (včetně vás, gigolové budoucnosti Evropy...) najednou a z plných hrdel - BRAVO EVROPA, BRAVO DESIGN, BRAVO KRÁSA...:yes: :yes:
BRAVO BRAVO 😄
😉
:yes: :yes:
😉
Vypadá to, že k posouzení ti stačí obrysy :no:
Manitou, čteš po sobě, co píšeš?... :no:
Já jo, evidentně to však neumíš přečíst ty 😉
Já číst umím... ty neumíš psát 😉
Nechovej se jak Jirka, ten taky, když narazí na svoji chybu, tak hned viní někoho jiného 😉
Naopak. Jsem k tobě velmi přátelský... Na chyby tě upozorňuji velmi zdrženlivě 😉
Jenže ty máš ty VW brýle, vidíš chyby, kde nejsou >😒]
Ty co sálaj do okolí, jsou nepřehlédnutelné... >😒]
Jestli to stále sálá v tvém okolí, pak to jsou ty tvoje 😉
GTI
Nemyslím auru... myslím to tvé sálání 😉
Tys teda myslel auroru, viď ? 😉
GTI
Ne, tvojí modlu ne... 😉
Asi pred mesiacom bolo rozbrane na autobild.de aky je neskutocny uspech pre mercedes model CLS a CLK. Ide totiz o modely ktore su v podstate rovnake s Ckom a Eckom, naklady na vyrobu su totozne a ceny su asi o 20-30% vyssie. Takze su to ciste peniaze a zlata bana 😉 takze preto sa teraz vsetci do toho hrnu, ci uz Audi s A7 alebo VW s Passat coupe.
pamatujete na studii TUDOR? kdyby to vymysleli podobne tak to nemusel byt MB kdo na to prisel 😄 svych par klientu by si to taky naslo, ted nemyslim, ze mel mit 4 dvere, ale ze naklady mely byt +/- stejne jako oktavka a cena o 20% vyssi 😄
Tudor byl jen Superb v dvoudverove verzi uhlazeny do tvaru velkeho kupe, takze kdyby mel mit 4 dvere byl by z toho zas Superb. CLS je sice Ecko ale dostalo komplet novou karoserii takze je z toho (skoro) uplne novy auto. Trochu mene zaslepeneho "nacionalismu" by neskodilo nic ve zlym..
Dnes je prostě všeobecně problém auta zařadit, spousta typů karoserií se už stejně nevyrábí, takže je to vpodstatě jedno, zda je tohle 2+2 kupé se čtyřmi dveřmi, nebo jestli třeba XK je 2+2 kupé se dvoumi dveřmi. Prostě to berte jako krásný auto a jestli na něm je nálepka "kupé" nebo "sedan" to neřešte. Synonyma pro tenhle jev se dají najít třeba v hudbě. Ta má dneska tolik žánrů a směsí, že je vlastně nezařaditelná do nějaký "krabičky". Ale buď se ti líbí, tak ji posloucháš, anebo ne. Holku si taky nevybíráš podle toho, jestli o ní někdo řekne že je "blbá" nebo "plochá", ale podle toho, co se ti na ni líbí Tobě. Tečka.
:yes: :yes:
Jo 😄 souhlas... akorát ta "blbá a plochá" >😁 to je šílená kombinace... >😁 😉 :yes:
Znam horsi kombinace, ale to sem nepatri😉
... >😁 😉
>😁 >😁 >😒]
Konocne rozumny nazor. Jak se tady soustne neco o CLS a nejake te potencialni konkurenci, tak zasadni tema je o tom, jestli vubec muze existovat 4-dverove kupe. Jiste ze muze, pokud tomu tak chce rukat a pokud jim to lidi kupujou. Ale kupujou to proto, ze jim to libi? Kterej blb si koupi dvoumiliovej autak, aniz by se mu libil? Napada mne, vyrabi dnes nekdo treba landaulet nebo 4 dverovy kabriolet? To prvni asi jen Rolls a na individualni prani u karosarny Park-Ward...
P.S.: Holky... presne tak, vybres si tu, ktera se ti libi, pro tebe je treba kamaradova holka divna, pro nej je tajemna, zalezi od uhlu pohledu 😄
osobne si myslim, ze stvordverove kupe je nezmysel, CLS je uzasne auto pokial ide o jeho dizajn /ak by mal dvoje dveri ako klasicke coupe, myslim ze ide o najkrajsie coupe sucasnosti/, ale ze se clovek do takeho auta suka ako do fabie cez tie prtave predne dvierka, to je ako za trest. takto si komfort a styl u auta za 2.5mil a viac rozhodne nepredstavujem. Myslim ze zmysel existencie coupe maximalne vystihuje slogan ktorym bol uvedeny P 407 coupe. Je to proste auto pre chlapa +1. Koniec debaty.. zadne dvere? to uz tam rovno dajte aj tazne zariadenie.. a samozrejme, nezabudnite na vyzihany 2.0TDI 😄