Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Seat Leon FR: španělské GTI

41 komentářů

Mňamky...ještě by to chtělo pořádnej interiér...nejlépe tu koženou přístrojovou desku a buder kompletní spokojenost 😄
:yes: souhlasím
Leon je menší, lehčí a přesto pomalejší než O2. Čím to je? Aerodynamika, podvozek nebo úmysl?
Kratší převody. Znamená to nepatrně lepší dynamiku.
Asi tím myslíš max. rychlost, ne zrychlení 0-100, který je papírově na chlup stejný. Abych pravdu řekl, tak je mi taky divný, že OII RS má papírově nejvyšší max.rychlost s motorem 2.0TFSI (než A3, GTI a teď i Leon). Ale nevypadá vůbec zle z venku :yes: Jestli bude ale interiér (čti palubku) stejný, jako v běžném Leonu, tak je to špatný. To má člověk pocit, že si sedá do nějakého hodně levného auta. Nikdo by nečekal interiér jako v A3, možná ani v Golfu, ale alespoň O2 by se přiblížit mohl, ale nepřiblížil! Škoda! Přemýšlel jsem původně o něm, ale zatím vítězí OII RS (samozřejmě i kvůli praktičnosti)
...vyssia Vmax u Octavie RS je nepochybne sposobena priaznivejsou aerodynamikou 😉 a podobne bude vysvetliteľný rozdiel medzi GTI (235kmh s manualnou prevodovkou) a Leonom; kratsie prevody nemaju opodstatnenie, pochybujem, ze v sucasnej ekonomickej situacii by VW skladalo osobitnu prevodovku pre Leon FR, ked je k dispozicii prevodovka z GTI...
Oficialni cisla jeste nemusi odpovidat realite 😉 Vsadil bych se, ze Leon bude na 100 a 160 o chlup rychlejsi.
mozna bude mit leon spravne nacejchovanej tachometr a ne jak skodovky +10%
to büde asi ono >😁
Až na to že VŠECHNY auta mají odchylku tachoměru cca. 5 až 10%.. 😉
Přejně...to jsou zase "ti antiŠkodováci" , kteří vidí chybu jen v Škodě, ale že 100% aut na SVĚTĚ má tachometry ocejchované aby ukazovaly více!!! :-! Takže nejdříve myslete a pak pište!!! ;-\
:yes: ;-\ 😉
:yes:
Tak to s tebou souhlasit nemůžu, nevím jestli to bylo taky nebo na jiným serveru, ale už se tu jednou o přesnosti tachometrů psalo apár borců prostě nba dálnici vytáhlo GPS a zjiztili, že Octavia I RS měla na tacometru 230Km/h a GPS ukazovala 231, takže bych se k tomu že všechna auta ukazují víc nepřikláněl 😉 Jednou byla ve Světě Alfa Romeo, už je to pár let a ta ukazovala 50Km/h a jela ve skutečnosti 53 >😒] .
Jinak kdo bydlíte v Brně, tak se můžete v Jaselskej ulici podívat na dobrej pokus o Leona FR -(zlatá barva) :yes:
...ale stále mám v paměti felicie, které proměřovaly i o 30km/h... 8-s
Hovori sa, ze bez vetra sa ani listok nepohne. A posledne dni sa v autobranzi objavuju spravy, ze koncern VW sonduje moznost predaja znacky Seat naspat Fiat-u. Co je na tom pravdy, to neviem. Ako som ale povedal, bez vetra.... Osobne si ale myslim, ze tak ci tak to nie je pravda, alebo taky deal nema buducnost. Fiat nie je v pozicii aby cokolvek kupoval. Musi sa sustredit na definitivne riesenie vlastnych problemov. Ked ich doriesi, bude musiet nieco zacat robit s Lanciou. Takze kupovat dalsiu znacku, kt. je naviac v rozklade, asi nie je tomou dna. A ani netusim, preco by Fiat potreboval dalsiu znacku, ktora sa svojim charakterom prekryva s Fiatom (a ciastocne s AR).
Its true. (mohli by Seat prodat třeba Dacii >😒] )
Souhlas.
Jediný, kdo by s "tím" mohl něco udělat je BMW. Ale pochybuji, že v Mnichově mají zájem. 😉
alebo pridu cinania a kupia cely seat aj s polkou barcelony 😄
mna by zaujimalo ci sa bude s tymto motorom ponukat aj DSG prevodovka. Na Golfa sa objednat da. Inak zvonku ma ten Leon FR len predny naraznik trochu iny, konkretne nasavacie otvory vacsie, ziadnu inu zmenu tam nevidim. To sa mi viac paci Leon s priplatkovou sportovou vybavou kedy ja ten vonkajsi vzhlad o moc dravsi 😄
Mě by se spíš místo sportovních nárázníků a podobných vizuálně-efektních doplňků líbilo, kdyby v přítplatkové výbavě figurovala položka 4x4 (byť Haldex), ale to je na Seat asi příliš.
Mozno Leon Cupra budem mat 4x4. Mne sa zda ze stary Leon Cupra sa s jednym motorom ponukal aj s 4x4. Kazdopadne som zvedavy na novu Cupru
Ano, staré Leony 1.9TDI a 2.8 V6 byly ve čtyřkolkách, ale u nové generace zatím vůbec nic.
Ve vší úctě mi tahle kategorie aut přijde postavená na hlavu. Nejsou ani sportovní, ani pohodlný... 200k na přední nápravě a tvrdej podvozek mi nepřijde žádný terno...
Vsak o to presne ide. Tie auta nechcu byt ani sportove, ani pohodlne. Chcu byt nieco medzi. A celkom sa im to dari.
To máš asi pravdu, jen je mi divný, že to lidi chtěj... Nechci tim hanit ničí výběr, jen kdybych měl dát já cca 0.75MKč za auto, asi bych dal přednost pohodlí před "pseudosportem"...
No ale auto podle kterého máš očividně svůj nick je taky vcelku nesmyslné.. ;-\ 😉
dovol mi te poopravit: STi ma sice neco kolem 200k, ale ma 4x4 a neni odvozeny z hatchbacku pro celou rodinu.. to auto je primarne sportovni 😉 (kolik si videl non-wrx imprez jako rodinny auto?)
2.5L boxer, 280k, 393Nm, full time AWD se stavitelnym centrálním diferákem ve standardu
Kolik sem viděl non wrx imprez??? Na to by mi nestačily prsty na celém těle...A to auto je odvozeno ze sedanu či kombi víceméně pro rodinu a rozhodně není primárně sportovní..a 4x4 má i Fiat Panda...a některé hot- hatche taky.. 😉 (Jenom aby nedošlo k mýlce- Imprezy mám rád..jen jsou podle mě stejně (ne)smysluplné jako Hot Hatche) 😉 😄
no ale predsalen aktívny diferencial,280koní,4x4 nemá každý hotch-hatch...aj keď Impreza medzi ne nesporne patrý. ipreza wrx je vlastne homologačný model pre rally verziu a auto sa tak ujalo ,že úsperšne žije dodnes a dokonca ako jedno z velmi oblúbených sériových "rally"aut aj ked priamy konkurent je praktcky len jeden podľa mňa a to je Mitsubushi Lancer Evo.a tiež je prevda že na Octavii RS sa tak nezabvýš ako na WRX Sti..
chlapci pozor, zakladna impreza wrx ma myslim 215 koni, nie 280 ako STI.
wrx - 230PS
Já to auto mám, sice zatím poměrně krátce (je to MY2006) a i když jsem byl odhodlanej obětovat veškerý pohodlí sportu, nakonec to tak není a nakonec si ho nechám asi jako jediný auto. Z čistě užitného a praktického pohledu je to ale samozřejmě nesmyslné auto. Jenže je s ním nadpozemská zábava... 😉 Ale dost už o STI, je to tu dost OT...
HNUSNÁ KRABICA OD VW KOVOŠROTU...
táta jezdí závody se seatem.a zatim pořád vítězí 😄
Podľa môjho názoru sa seate otriasajú základy. Nová generácia modelov mala jednoznačný cieľ. Vytvoriť značku s športovým image v strednej cenovej hladine (rozumej pod audi). V eu je jediný rival -ar. Stavili na dizajn emocie výkony. Predaje však žial zlyhávajú zákazníci idú radšej k Alfe. Problém španielov je viac ako dosť. Napr stupídne odbory (ale kde už na svete najdete rozumného odborára)a samozrejme dizajn. Ludom sa väčšinou páči ale ruku na srdce. Menili by ste alfu za seata? No a potom tu máme celkový ekonomický pokles vw ako celku. A ten pokles je rapídny. Je zaujimavé že Porsche ako relatívne malá automobilka bola schopná skúpiť majoritný podiel akcií celého koncernu vw.. To sa nevidí často aby sardinka zhltla velerbu.. Iba ak by tá velersba mala akútny problém... S tohoto celého nedávam seatu moc šancí na prežitie.A tá ostrá žltá no.. nič pre mňa
Neda mi to nezareagovat...

1.) Zakaznici Seatu idu radsej k AR? A co tak cenove rozdiely? Za zakladneho LEONa das 520tis SKK , za zakladnu Alfu s rovnakym motorom ktorej uzitkova hodnota (3dv) a vybava je nizsia, das min 655tis. Podla mna AR nie je priamym konkurentom Seatu. (Seat je predsa len viac rodinne/uzitkov👋prakticky zamerany)

2.) V LEONe mas motor a prevodovku "made in germany - AUDI AG". Podvozok a kasna vyrobene v spanielsku podla podla planov nemeckych konstrukterov na nemeckych masinach, nemeckej vyrobnej linke navrhnutej nemcami. (tak isto ako v BA) Akurat obsluha je spanielska.
AR ma motor "made in italy" a o zivotnosti ich motorov viem svoje. O laserovej zvaracke akurat snivaju a kvalita manualnej vyroby/montaze talianskej pracovnej sily je nizsia, mozno porovnatelna so spanielmi.

Co sa tyka Seatu, nevidim to az tak zle. Po zlom Tolede prisli s Alteou, ktora bola lepsia. Na Leone dotiahli designove detaily a je to konecne auto na ktore sa da pozerat ako na celok. Podla mna nema "skarede partie". Konkurenica Leonu je siroka, no stale... nie je to O2, nie je to Golf a ani A3 (nastastie). Uzijes si s nim iste viac zabavy ako s Golfom (okrem GT, GTIcka 😉 ), nestoji na kazdom rohu ako O2, a nevycuca penazenku ako A3 aj ked nema skoro nic navyse.

Uz to tu raz bolo napisane, no skoda ze ludia si take "krabice" a nekupia si to... ale ja som kupil a nelutujem
😉
súhlasím pokial ide o konkurenciu nieje konkurent ako konkurent...celkovo sa mi momentálny dizajn Seatu páči aj keď by sa mohli jednotlivé modeli viac odlišovať... pokial má človek záujem chce auto s technikou VW ma z čoho vyberať Octavia kvalitna,velka nie moc drahá,A3 kvalita audi,značka a bohatá výbava,Golf/Jetta proste golf sam o sebe a temperamentný Leon,rodinná Altea a Toledo ,ktoré je jedinečné a teda všade kam prídete si vás všimnú
Suhlas s Marco polom , ja mam leon 1.9tdi full a stal 7kileciek, kupte za taku cenu octavku...... a priestoru je tam este viac ako v octavii, a nestoji na kazdom rohu, HAWK