No po přečtení článku o CXX a v něm psaném, že Koenigsegg po zkušenosti z minula a kvůly nárazovým testům prodloužil užtak dlouhou záď cécéixka o další 88mm nevim, nevim jak tohle uspěje. A když mrknu na záď alá Lambo s dírama kam se jen kouknu tak si řikám, proč tam ten karbonovej zadní nárazník je... 8-s Ty přední světla jsou poměrně tupá. ;-\ No všechno rozhodne cena! Ale já bych asi nesed do takového prcka s 550k. :-O
Se vsim souhlasim, v posledni dobe se tech studii kdejakych supersportu na nas vyritilo nekolik, ale pri vsi ucte k Thajsku, at raci delaji, co umi, ne superauta... Uz i americky Mosler je dost podezrely, SSC Aero pry jede vic nez Veyron, nekde jsem videl snad 440 Km/h, tomu proste nemuzu uverit. Ze vsech novych supersportu si podle pochvalu zaslouzi hlavne Zonda a Koenigsegg, to je skutecne Hi-Tech pristup, samozrejme i Veyron - ten je ale tak trochu mimo, vyjimecny z vyjimecnych.
"Pouhých 900 kg těžké kupé s karbonovou karoserií zdobí design, o kterém by se s trochou škodolibosti dalo říct, že je jakousi hitparádou nejhezčích detailů, které na svých dílech už v minulosti použil někdo jiný." >:D >:D:yes: