Tříprostorový model, který byl poprvé představen na konci února v Číně, se poprvé objeví také na evropském kontinentě. Francouzská automobilka jej totiž ukáže Evropanům zanedlouho ve Španělsku na autosalonu v Madridu.
Brácho, doufám, že C4 založí v Evropě novej trend.. v sedanech odvozených z nižší střední by konečně mohlo bejt místo na nohy :yes: 2710 mm, to je slušná nabídka (na těch fotkách to vynikne o to více).. 2710 vs 2578 mm to je slušný nadělení.. brácho zavolej kámošům, ať s tím koukaj něco udělat, jste na řadě ;-)
Parádní volba. Krásný sedan. Málokdo dnes v Evropě nabízí sedan. Navíc, aby vypadal i pěkně. O hatchích s baťůžkem teď nemluvím. Tohle má budoucnost :yes:
Nevypadá to špatně, ale sedany nemám rád protože jsou nepraktické kvůli tomu že s víkem kufru se neotevírá i zadní okno. Ale spíš čekám na C4 kombi :-)
vypadá to hrozně, kdyby aspoň vymysleli lepší nasazení toho obrovskýho plastu, co má bejt zadní narazník, ani na jedný fotce není vidět, že by to plynule lícovalo, přesně to vystihuje pojem "hatchback s batohem"...plastovým batohem nakřivo :no: zlatá Jetta...
Tento Citroen, Honda City Jazz, Chevrolet Aveo, P206 sedan, Suzuki Liana sedan ...OMG 8-sV této chvíli mi pak Fabie nebo Thalie přijde vrchol sedanového designerství !!!
Myslím, že např. u nás jsou sedany hodně oblíbený- viz Renault Megane sedan, o kterém si myslím, že je hodně povedený aut, ale tahle C4, to je hanba blit. Taková thalia o třídu výš.
ja si myslím, že je to veľmi dobre urobené auto. Uvedomte si, že je to Citroen a tie mali vždy "čudný" dizajn a to je dobre, lebo tých "estetických" áut by tu bolo dosť. Citroen je oživenie stojatých dizajnových vôd.
No hej, len či im to naplní kasy to neviem... Keď som videl naživo C6 tak som nevedel či sa mám škrabať za pravým či za ľavým uchom, v tejto triede (C6) sa experimenty nenosia, ale v triede kompaktov by to mohlo ako -tak byť priechodné. :-!