Nemám rád falešnou skromnost ;-) zrovna dneska sem si náhodou koupil Autocar, píšou tam pěkně o technice nového LS.. už se těším na srovnávací silniční test.. vypadá to, že bude mít "holy trinity" celkem zdatného soupeře :yes:
Pokládal jsem otázku, jak je to s tvým názorem na následující dilema: "ukájet se nad počty prodaných Apoštolů je OK, ale když se jedná třeba o Camry, tak to OK není".. správně jsi připoměl, že se tu Camry neprodává a tak nad čím jásat.. proto jsem se zeptal znova, ale s tím rozdílem, že jsem tam dal Yaris, který se tady teda prodává.. tak že v rámci kontextu Yarise se znovu táži jak je to s tím tvým názoren na tohle dilema: "ukájet se nad počty prodaných Apoštolů je OK, ale když se jedná Yaris, tak to OK není". Předem děkuji za ODPOVĚĎ, výkruty si nech na doma ;-)
Teďka pár čísílek. Toyotě zkončil fiskální rok a zveřejnila pár čísílek. Brácho ----------- píše se Skončil, se "S" na začátku. hezké povídání, vcelku relevantní, skoro jako fejeton:-) nebo nevybitý hormony:-(, ale to "S" je děs. to se učí na ZŠ.
Caute, neisem vela lebo v praci makam, a mimo pracie sa compu vyhybam. Chcem len povedatze na "intelektualny vykvet " zo SR alebo CR sa neoplati reagovat. PROSIM se*te na nich a nevsimajte si ich. Nikdy si sviju ubohost neuvedomia. Tento chat si to nezasluzi.
Ďakujem :yes:
Zase si se vyvlékl ;-\ Ze Tvé odpovědi na Pucmeloudovu otázku vyplývá následující dilema: "ukájet se nad počty prodaných Apoštolů je OK, ale když se jedná třeba o Yaris, tak to OK není".. tohle tu všem vysvětli
Někam mi ulétla ta horní odpověď, tak jsem dolu zrestauroval myšlénky... Ale já přece nad Apoštolem nemasturbuju... já jen bráním Apoštola proti těm nesmyslným výtkám, že je to propadák trhu apod... :-) Mám opravdu radost, že i přes silnou kritiku se Apoštol prodává, jako po másle. Nic fatálního v tom nehledej. Camry se tu neprodává... tak nad čím jásat? že frčí v té Oceanii? To mě opravdu nezajímá... Žijeme tady, sledujme náš trh s auty... Nebo myslíš, že v Austrálii se někdo zaklíná tím, kolik se na Slovensku prodá Touaregů? :-):yes:
Odpověď možná vtipná, leč především pravdivá ;-) Vysvětlení máš o příspěvek výše. Za onikání pochvala... svědčí to o velmi vybraném vychování... Hele, čím to je, že tě neoslovují, nepřitahují takové značky, jako je BMW, MB, AUDI, VOLVO...
Nikdy jsem netvrdil, že mě oslovuje pouze Toyota a Lexus! Neodbíhej od tématu! Řeší se tu Tvoje následující dilema: "ukájet se nad počty prodaných Apoštolů je OK, ale když se jedná třeba o Camry, tak to OK není".. tohle tu všem vysvětli
Odpověď je možná vtipná, leč především pravdivá :-);-) TTTome, že si onikáš, to je pravděpodobně úchylka převzatá z legend o samurajském zázraku, jak vyrobit nejvíc aut na světě, a já tě v tomhle chápu. Není ovšem, co objasňovat, o příspěvek výše to máš přehledně nastolené. Prosím tě... v čem vězí to, že tě neoslovuje ani BMW, ani MB, ani AUDI, ani VOLVO. Tohle prostě nedokážu pochopit.
Haha, odpověď je sice vtipná, ale moc dobře víš, že v tom koutě jsi zase ty.. pořád nechápu ten rozdíl.. "ty jej prej vnímáš dost podstatně", tak nám to tu laskavě objasni..
:-) Prosím tě, nedělej, co dělám já ;-) , nebo z toho dostane tady někdo ještě pzzotník... Když tedy píšeme o tomhle, tak - u mě je prioritní model... nikoliv počty prodanejch, to je až v druhém sledu. Tebe z příspěvků vnímám tak, že u tebe jde především o velké počty... prakticky, jako by ti bylo jedno, CO kdo vyrábí, hlavně, už aby byl světovou jedničkou...
Tak teďka fakt nevim.. nechápu Tvou logiku.. ukájet se nad počty prodaných Apoštolů je OK, ale když se jedná třeba o Camry, tak to OK není? Nějak nechápu Tvé myšlenkové pochody.. Nebo si se zase jen dostal do úzkých a nevíš jak dál? Psal sem: "Celosvětový PRODEJ aut: 7,974,000; Japonsko: 2,364,000 (podíl na trhu 44.3%); USA: 2,556,000; Evropa: 1,023,000; Asie: 880,000; zbytek světa (Afrika, Oceánie, střední a jížní Amerika): 1,151,000. Odhad pro příští rok: 8,450,000 aut." Ano, dělám pouze to samé, co ty! "Jásám nad tím, že se určitá auta chytla a KUPUJÍ SE".. jediný co cítím je to, že zas nevíš jak dál a plácíš se v koutě :no:;-)
No, to se tedy podívej... jinak pokud máš dojem, že tu jezdí mnoho oježděných BMW... tak až se tu Lex bude prodávat v počtech BMW a bude-li mít tu výdrž... budeš je vídat také... Kup si brejle... nebo raději lupu >:-[]:no:
Nemám se za co obhajovat. Jestli si tu chceš hrát na ochránce chudejch (duchem) tak TTTom rozhodně tohle od tebe nepotřebuje... myslím, že nejvýmluvnější odpověď pro tebe je paralelní diskuze, kterou tu vedu s TTTomem... :-) ... :no:
Je zásadní jásat nad tím, že se určité auto "chytlo" a KUPUJE SE... třeba Octavia, či Apoštol, oproti masturbování nad počty VYROBENÝCH kusů nějakou automobilkou... Pokud ty ten rozdíl v postoji nevnímáš, já jej vnímám dost podstatně... P.S. Ať si nepřekrvíš palec ;-)
Třídy jsou jen pomocné měřítko, navíc některá auta do nich prostě těžko zapadají (např. Octavia: je to nižší střední nebo střední? apod.). Důležitejší je, jakej máš "rozpočet" a v rámci tohoto rozpočtu si najít to, co Ti bude nejvíce vyhovovat
Ano, jasne...to je to auto, ktore freelance-designer Mark Stehrenberger nakreslil pre AMS tesne po tom, co Lexus oznamil zamer vyvoja podobneho auta. Okrem toho, je to mozne stvarnenie toho auta, ktore by Rollsu & spol nejakym sposobom dokazalo relativne ucinne konkurovat (v USA) - aj ked dnes je ten design na obr. uz asi prekonany sucasnym L-Finesse. ;-) Ale aplikovat tam L-Finnes je zas iba vecou designu...
Obahuješ se stylem, kterej by ti nesežral ani ten nejmizernější soudce z Ústí :-) Takže když Tom napíše o tobě, tak ty založíš celý téma a zproněvěříš se tak svému přesvědčení a píšeš hned o něm. To ale pořádní chlapi nedělají. Je to velmi nízké chování, byť chápu, že tobě velmi blízké... :no:
Hlavně se podívej na stejně starý BMW a IS z té doby. Jo, to je, brácho, těžkej dopad, co? Okoukaná masovka na plecháčích před každou diskotékou. To je krutá BMW pravda >:D
ad 1. do ceníku sem se kouknul, když tam nandáš výbavu úměrnou paketům Lexe, cenový rozdíl je lehce viditelný.. individalizace je určitě zajímavá, otázkou je, jestli již ve střední třídě.. respektive zda raději nemít pakety s pořádnou výbavou za rozumnou cenu. ad 2. těch 2.0 TDi bez štítku bude naprostá většina, A6 s osmiválcem moc nebude.. navíc to člověk dokáže poznat i podle jiných věcí.. lidí, co řídí "prémiovku", jedou sami v autě a drží v mobil v ruce, potkávám dnes a denně mnoho. ad 3. řekl bych, že konkurence určitý (podle mě velice silný) tlak cítí.. že je Lexus neznámý? Obecně asi jo, ale situace se rychle mění.. konečně má Lex PR podporu, kterou si zaslouží. Cenová politika, trvám na svém názoru. ad 4. nikoho neštvu (Teda kromě GTIčka >:-[];-) ), snažím se informovat o věcech, který se třeba jen tak nedočteš.. Často chválím Toyotu a Lexus, jo, ale proč bych lhal? Oni jsou v dnešní době nejlepší v tom, co dělají, ostatní se od nich mají dost co učit. Nepamatuji se, že by někdo někde v odborném tisku v poslední době Toyotu nebo Lexus kritizoval. Nejsou dokonalý, ale jsou nejlepší, tak proč si to nepřiznat? Když se mi u nich něco nelíbí, tak to napíšu. Žádný další úmysl či předem vykalkulovaný záměr v tom není.. píšu, co mám na jazyku.. IMHO si myslím, že nemám takový "vliv" abych svým psaním někomu bral chuť myslet na nějaké auto ;-) Toyota má nejlepší know-how, na tom budu trvat tak dlouho, dokud to bude pravda. Zkus se poptat někoho, kdo dělá v oboru (na relevantním místě).. zeptej se ho na TPS ;-) respektive předlož důkazy, že tomu tak není..
Presne tak...a proto rikam, ze se mi moc libi nove Volvo S80 a C70, koncept Fiatu Trepiuno, Porsche Cayman, Citroen C6, !LEXUS IS!, a mnoho jinych skvelych autaku a vetsina modelu od D3. :yes:;-)
dovolim si shrnout tva slova.........fanatismus je spatny kdykoliv, kdekoliv a v cemkoliv...tzn., ze je fajn mit sve oblibence, ale nejde je vnucovat jinejm....a to tu dela spousta lidi.....
Jistě, ceníme třílitr... Prosím vzpomeň na tohle až ti bude sedmdesát... uvidíš, že lehce poopravíš tu razanci a ve 2.0 ti bude fajn... Fakt. Jinak souhlasím, že výkonu není nikdy dost.
Ano, presne tak to myslim. Nejde o to, postavit nieco co nam vyrazi dych ako Phantom, arnage, alebo maybach. Staci postavit pekne, velke (trebars s modernym designom), a hyperluxusne auto v 6-metrovej triede, a konkurent pre podobne limuziny je na svete. Akurat, ze bojuje inymi zbranami. Konec-koncov, keby Lexus postavil nieco, co vyzera ako maybach, myslim ze v USA by sa to uchytilo.
Také se ti musí libit... Můžem si napsat, zda se ti víc za čtyři roky bude líbit O2 či IS... Jen mrkni na minulého Lexe a na O1... to je co? ;-) Ciferník z hodinek na přístrojovce z auta klasu neudělá...
Několik postřehů pro TTToma: 1.Ty se podívej pořádně do ceníku BMW 3 a Lexus IS…a ještě jednou…to Lexus nemá šanci…cenou…variantami…individualizací. Zaujímá jedině (zatím) neokoukaným designem. 2. Ano…2.0TDI do A6 nepatří…ale štítek s motorizací si může odstranit také majitel V8, aby „oktávkáři“ na každých světlech nezkoušeli jeho nervy. Bez handsfree telefonuje za jízdy jen blázen, ale také mohu mít spolucestující a důležitý diskrétní hovor na příjmu…tohle vyřeší jen sluchátko.3. Dovozce tvoří cenu podle situace na konkrétním trhu. Konkurenci se určitě nic z Luxusu IS „nezvedá“…on totiž o něm pořádně nikdo nic neví…BMW 3 zná každý stejně jako A4, MB C a dneska už i Volvo S60. Nemyslím si, že by se u Luxusu cenově podbízeli…jsou drazí..to ty nám tady podbízíš, že jsou nejlevnější na světě.4. Tvé příspěvky, ať už jako Toma nebo TTToma…to je úplně jedno…, na mne působí jako tzv. „štvavá propaganda z dob studené války“, v každé větě opěvuješ Lexus a Toyotu, když někdy „uznáváš“ D3, stejně tím jen argumentuješ pro Japíky, každá tvá „kritika“ do vlastních řad (pokud se objeví) je stejně jen oslím můstkem ke chvále.
Smutné je, že už to není k smíchu. Já Lexus řadím na určitou úroveň, ale tvá „reklama“ mi bere chuť na něj jen pomyslet. O Toyotě a jejím „nejlepším“ know how raději pomlčím.
Brácho, tohle na mě nezkoušej.. moc dobře víš, že jediným důvodem, proč je v nabídce 2.0 TDi je snaha o co největší prodeje a tedy nabídka pro zoufalce v upocených košilých.. nepoužívej zaklínadla typu "nechtějí" či "nepotřebují" výkon.. tohle je pouhý opis toho, chci velkou limuzínu, ale nemohu si ji dovolit - trefils to přesně, jsou to zoufalci s upočenou košilí.. pokud na to opravdu máš, tak bude tvou volbou vždy 3.0 TDi (případně tedy 2.7TDi.. cenový rozdíl je zanedbatelný).. nejde jen o výkon, ale i o celkové podání.. 3.0 TDi je jiná liga, nejen výkonově, ale i projevem - konečně diesel od VW, kterej nědělá majteli prémiovky ostudu.. moc dobře víš, že nadbytek výkonu není nikdy k zahození - ber to takhle, má pod kapotou 143 dieselových koní, neříkám, že je to závratně hodně nebo že mám doma sporťák, na většinu cestování je to pro mě uspokojující výkon, ale jsou situace (třeba předjíždění kamionu na okresce apod.), kdy bych dodatečných 50 koní v záloze docela uvítal.. můžeš jezdit jak důchodce s klouboukem ;-) ale pokud na to opravdu máš a chceš prémiovku od Audi v naftě, tak zvolíš A6 3.0 TDi (nebo výš).. jede to tiše a kultivovaně (prémiový traktor je fakt hrůza - zdravím všechny A6 2.5 TDi >:-[];-) ), na bežnou jízdu opravdu skvělý motor, navíc úsporný.. a když potřebuješ předjet ten kamion, tak tomu je šlápneš na krk a je to ;-) A6 3.0 TDi je prémiovka, ale s 2.0 TDi je to úlitba snaze o maximální prodeje a nabídka zoufalcům, kteří chtějí mít vyšší střední a být něčím, čím ale nejsou
Peněženku vytahuje až když je v úzkých, zatím se drží ;-) OK, BMW je BMW, ale koupit si dobře vybavenou O2 místo Lexusu? Jedině, kdybych nechtěl aby ostatní věděli, že na to mám.. jinak fakt nevim
Peněženku nech v kapse ;-) Nastartoval by jsi totiž nekonečnou spirálu.. proč přihazovat 200 tyčet za BMW? Přihoď o něco víc a můžeš mít slušné Porsche. Přoč přihazovat o něco víc? Přihoď k tomu ještě něco a pořid si Ferrari. Proč být tak skromný, jdi rovnou do Enza. Enzo dobrý, ale jedině s custom diskama za 30,000$. Jéžíš nebuď tragéd, do dneska jezdí autem? Kup si Gulstream V. Proč Gulfstream, jdi do custom 737 jako brunejskej sultán.. nezapomeň na maximum zlata a platiny, ale zase ne moc, aby to vůbec zvlétlo. Pořád málo, že? Pravej master totiž nikam nemusí (když s někým potřebuje mluvit, tak si ho zavolá, když s ním chce někdo mluvit, zapíše se u sekretářky) všichni chodí za ním.. brácho, peněženku nech tam, kde ji máš ;-)
Ja vcera videl protijedouci IS v nejake pofiderni zelene metle (asi wasabi green) a... nic. Vubec nic mi to nerika. Trojka je sice podle TV reklamy slozena z tlupy spocenejch misencu, ale jinak v ramci kategorie ma muj :yes:
Ve vodach IS se cenove pohybuje napr. i 407, tedy teoreticky. Rikam to zase, naprosto normalni prekryvani cen. Bud vemes nadupany mainstream nebo uz se preplavis na druhy breh k premiovkam (ale prevoznik si za to neco rekne). Touring povazuji za vice praktickou a naopak mene imageovou karosarskou variantu, dokazu si tedy predstavit, ze uspora DPH je pro majitele dostatecnou satisfakci za posmesne pohledy ;-) (Ad Escalade-psst, na to nesmis ani pomyslet, mistni Texas ranger ciha s bazukou na rameni na kazdeho hanobitele hvezd a pruhu ;-)
:-) Já peněženku zatím nevytahuju, čekám na příhodnější okamžik... ale samozřejmě, je to tak. BMW si může říct - za to, hochu, že naplním nejen tvou garáž, ale i tvý srdce, mi přihodíš 200 tyček... a každej, kdo ví... přihodí rád :yes:
Ale já netvrdím nic jiného. Ano, za 1.1 dostaneš auto, které tě bohatě uspokojí. Supervybavené. No, a já pokračuji dál... myslím tím, co jako ti to auto říká uvnitř... (myslím tebe) mimo té dobré ceny... no a v mém případě jdu automaticky za hlasem srdce - BMW, MB, VOLVO, a Saab... tedy v premiovém (subpremiovém) segmentu, a kdyby ještě Jaguar trochu zapracoval na novém modelu, řadil bych sem i X-Type. Mimochodem, včera jsem seděl v italské restauraci v nákupním středisku Zličín, žvejkal pizzu a koukal se dolů do haly - byl tam vystavenej právě X-Type ve stříbrné... to auto je překrásné... vím, že nejde, ale pro mne je překrásné. Lex je pro mne z tohoto pohledu nepřitažlivý... jestli mu svítěj přístroje světlerůžově, pro mne není inspirací...
Predevsim myslim, ze znacka Maybach byla naprosto mrtva a v povedomi lid mozna max. jako vyrobce motoru pro Panzertruppe. Obzvlaste v USA. A i kdyz uz ji ozivili vzhledove to zustalo prerostly merglem. Tezko dopredu soudit, v kruzich teto klientely se nepohybuji. Pokud by se jim podarilo vtisknout tomu dostatecny punc exkluzivity a vyjimecnosti (cemuz by nizsi prodeje paradoxne mohly pomoct), sanci bych videl. Tezko predpokladat, ze by se Toyota nechala zlakat nejakou nerentabilni ego-masturbaci ala nejmenovany koncern.
V passátních vodách se pohybuje i trojka od BMW... o to vůbec nejde. Apoštol cílí úplně jinam. Ty stále děláš chybu jako řada dalších - za výchozí kategorii bereš především cenu. Měl bys to dělat jinak - vyber auto, jistě budeš vědět, proč ho chceš a mrkni pak na cenu, máš-li vatu, kup, nemáš, kup levnější.
Výbava základního modelu... to je právě ten problém. Oceňuji spíše možnost vystavit si auto sám. Ta A6 na 2.0 má svou logiku... zas pro lidi co nechtěj výkon, ale pohodlí a klasu... nehledejme v tom jen zoufalce s upocenou košilí (mari :yes: )... nakonec IS jede v naftě na 177 koních... Já dnes stále nepotřebuje vnímat východní konurenci ve střední třídě... až (a jestli) to příjde, budu první, kdo to zde napíše. A to platí i o premiovkách. Až postaví někdo, třeba na východě, paletu modelů proti BMW v porovnatelné kvalitě a četnosti... budu ho chválit. Zatím je to jenom chladně vyprodukovanej model. A ty sám, TTTome, bys IS nekoupil... tak mě nehoupej ;-)
O image se dobře postará hvězda LS600hL :yes: Řeším jednu věc: Mergl, když vstupoval do téhle třídy (tak přestože má nezpochybnitelnou image) obnovil značku Maybach, protože Mergl je sice Mergl, ale Rolls je Rolls.. přesto se ani Maybach moc nechytá a na Rollse nemá.. pokud přijde Lexus do téhle třídy s Lexusem?
Problém je v tom, že v IS nebudeš mít holý zadek ani s tou základní verzí, zkoukni výbavu ;-) IS a 3er porovnávat lze, třeba IS220d a 320d, IS250 a 325i.. 3er je o něco lepší, ale zase ten cenový rozdíl.. na vyšší motorizace zatím Lexus v Evropě nemá odpověď, to je pravda.. Širokou nabídku negativně nehodnotím, jen jsem upozornil na fakt, které motorizace a které stupně výbavy patří k nejprodávanějším.. určitě uznáš, že A6 v základní výbavě s 2.0 TDi pod kapotou působí poněkud rozporuplně až trapně..
GTI se rád schovává za BMW, ale moc dobře tuší, že Lexus IS a cenově pohybuje v Passátních vodách.. OK, psal sem to o 3er, protože o psal o 3er.. máš pravdu těch N1 od MB a BMW tolik není, Audi je o něco více.. oba asi chápame, že jde hlavně o Passaty. BTW téměř denodenně potkávám maníka v tom 5er Touring N1, to je fakt děsný takhle si znehodnotit auto :no: ad Escalade: A není snad? >:-[];-)
Píši to stále dokola. Byla to reakce na TTTomův příspěvek, v němž psal TTTom o mně. Byla to reakce, tedy jaksi... odpověď... a pokud je tohle nad možnosti tvého chápání, věnuj se jinejm rozborům. Třeba... přemejšlej o prostitutech vkusu. Jednoho znám, nějakej ZZ - líbí se mu každej měsíc něco jiného, viď... :-):no: P.S. jak píšu, příliš mladej, příliš neusazenej, příliš...
No jasně :yes: nejlepší by na tom bylo, že kdybych na nich zapracoval, tak by to dělali úplně dobrovolně a s nadšením, ještě by sami žádali o neplacené přesčasy a účast v kroužcích kvality >:-[];-)
;-) Divim se, ze nejmenovany GTI ti neopacil obligatni teorii o splasklych penezenkach. Misto, cas, situace na trhu, to je odpoved. Skodovka domaci a neotresitelna, BMW zavedene meritko sve tridy, Lexus (zatim?) alternativa a dobyvatel pozic 3er, to vidim jako duvody cenovych proporci.
Naprostej souhlas, takhle to vidím taky :yes: ještě bych možná dodal 4) Lexus přestane být vnímán jako import, bude z něj auto vyrobené Evropany v Evropě
Už v základní výbavě je to uspokojvě vybavené auto (trochu nechápu malý odstup v cenách Avensise s podobnou výbavou a základní výbavy ISk).. když přihodíš paket tuším, že Luxury, tak dostaneš hodně dobře vybavené auto střední třídy, prakticky Ti nic nechybí (existuje spousta dalších extras.. ale to mě fakt nevzrušuje). Za těch 1.1 dostaneč takovu porci prémiovky, takovu porci luxusu a uspokující výbavy, že se z toho konkurenci musí zvedat kýbl (o tom jsem přesvědčen) >:D Pokud jde o těch 1.1, možná bych zvažoval i M6 MPS :yes: Buď upřímný a uznej alespoň jednu věc.. za těch 1.1 Ti konkrétně Lexus a Mazda nabídnou taková auta, že se konkurence těžce chytá..
Ja myslim, ze "dost" je v tomhle pripade tak male cislo (alespon v meritcich Toyoty :-) , ze se i najdou. Hlavne to muze byt dobra injekce image Lexe, a to je k nezaplaceni.
Píšeš v karikaturách... já také mohu napsat, že IS koupíš s holým zadkem protože ti na paket už nikdo nepůjčí... Ale vážně - jestli v tom nespatřuješ rozdíl... a dokonalost nabídky třeba právě BMW je nesestřelitelná, pak tě musím (při respektu k tobě) opravdu pasovat na krále plakáTTTovejch masTTTurbátorů. ;-) P.S. Jsem ochoten přijmout diskuzi o tom, že koupí malého Lexe získáš výborné auto ze poměrně dobrou cenu... ale v kontextu s BMW to nejde vůbec rozebírat... neboť jak píšu nahoře BMW... to je jiný patro. A pokud se domníváš, že ne, tak se rozkoukej směrem k BMW. Já také koukám směrem Lex, neměj obavu. V životě by mě nenapadlo ovšem negativně hodnoti širokou nabídku u konrétního modelu.
Ja osobne tu premiovych kombiku vidam naproste minimum, 9 z 10 E-Klasse nebo 5 v kombi melo cizi znacky a marne patram v pameti, ze bych kdy videl Cecko nebo Trojku s mrizi. A to si techto aut hodne vsimam. Apropos, kdyz uz, tak kritizuj auto, ne domnelou klientelu, to bychom taky mohli rikat, ze Escalade neni luxusni full-size SUV, nybrz pouze rekvizita pro niggas from da ghetto.
Problém mi dělá chápání tebe... Nějak ti to stále uniká... TTTom píše o mně, já píši o TTTomovi. Ani TTTom ani já to nepovažujeme za nepřípustný způsob komunikace. Jen ty... Ano, o tvé menstruaci jsem (a nejen já) přesvědčen... ty komunikační výkyvy... to je přesně paralela k menstruaci... v tom jsi opravdu vyjímečný na auto.cz. Není to ale na medaili. P.S. Příliš mladý, příliš zaslepený... a příliš nezkušený...
Kdybych Těn neznal a nevěděl, že si občas dloubneš, tak bych ti nazval laciným příspěvkem ;-) Je to jinak: uměj vyrobit plhohodnotného konkurenta 3er za cenu O2. Tohle umím ocenit :yes:
Uplne to vidim... nazehlene sede kombinezy, blystici se helmy a pracovni obuv, v zastupu stoji na yardu a po jednohlasnem provolani "Today-Tommorrow-TOYOTA!" zvesela pochoduji vyrobit ne 500, nybrz tisic Ayg za smenu! :yes:;-)
"Tak si to prosím představ - u BMV napřed řešíš karoserii - sedan, kombi, coupe, cabrio!!! Pak jdeš na motor - benzin, nafta, silnej, střední výkon, dělo... pak pohon - na zadek, či 4x4..." jo, brácho a pak uděláš rozhodnutí: koupíš 320d Touring v základní výbavě a necháš si tam namontovat přepážku.. brácho, fakt si myslíš, že tomhle autě budeš za majitele prémiovky? Ani náhodou.. budeš jen dalším zoufalcem, co se snaží být tím, na co nemá.. brácho, až jednou vyrosteš, tak to pohopíš.. možná, že i dospěješ a pak koupíš auto od konkurence v podobné cenové hladině, se slušným motorem, luxusní výbavou v téměř plné palbě.. až pak budeš na silnici potkávat zoufalce v enjedničkách určitě se uprřímě zasměješ :yes: Brácho abys pořád nemluvil o nějakých plakátech.. moc dobře víš, čím jezdim.. tak věz, že to mám s tou nejsilnější naftou a v maximální výbavě.. jo, brácho, cenově by to možná na nějakou tu prémiovou N1 káru možná mělo.. ale proč ji kupovat?
Souhlas s Nemeckem. Vyhody podle mne: 1. budou primo na hlavnim evropskem trhu, dodavatele z vych. i zap. Evropy v dobrem dosahu; 2. nemecka preciznost a zodpovednost snad jeste existuje, takze se daji ocekavat mensi problemy nez treba v jizni nebo vych. Evrope; 3. investice v nove spolkove zemi bude dobre PR.
Tezko se asi postavi po bok RR na pomyslny automobilovy trun, ale dokazu si predstavit, ze zajemci o megalimuzinu, kteri moc nemusi aristokratickou image a okazaly vzhled, naleznou v Lexovi dustojnou alternativu.
Uf, dík za info, koukám, že jsem se mýlil ;-\ OK, v roce 2003 nastal zlom a Lexus postavil první továrnu mimo Japonsko. V Kanadě se ale vyrábí pouze RX! Ostatní modely jsou výhradně MADE IN JAPAN!!! "Lexus vehicles have been built in Japan since 1989 and in Canada since 2003. Lexus vehicles are produced in six plants in Japan and in the first one outside Japan, located in the Province of Ontario." MODEL and PRODUCTION LOCATION: LS: Tahara; GS: Tahara; GS Hybrid: Tahara; ES: Katashiki; IS: Kanji (Iwate Plant); SC: Kanji (Kanto Jidosha); LX: Araco; GX: Tahara; RX: Kyushu and Cambridge (Ontario); RX Hybrid: Kyushu. Jak už tu psali i jiní: "Vyráběj, kde prodáváš".. tohle je filozofie, kterou fakt oceňuji, zároveň je to jasný argument proti některým plkalům :yes: Lexus je zatím něco jiného, s tou Kanadou jsem se mýlim přiznávám, u Lexusu jsou přímo posedlý absolutní kvalitou, proto to montují hlavně v Japonsku.. v USA to takový problém není, v Evropě podle mě jo, proto vidím jako rozumné postavit supermoderní továrnu v Německu (přeci jen, německá kvalita má v Evropě pořád ještě nějaký ten zvuk).. IMHO, pokud bude někdy továrna Lexusu v Evropě, tak sázím na to, že bude v Německu.. máš pravdu s těmi roboty a počítači, proto je taky nebude drahá pracovní síla tolik zatěžovat. BTW nikdy jsem neslyšel nic o tom, že by v Japonsku byla pracovní síla levná (spíš bude jedna z nejdražších na světě), to ani nemluvím o nedostatku přírodních zdrojů (vše se musí dovážet) a nedostatku vhodných ploch (hornaté ostrovy, seismická aktivita).. přesto dokážou to, co dokážou.. holt produktivita spojená s maximální kvalitou dělá divy :yes: S Toyotou je to ještě složitejší a mnohem komplexnější než píšeš.. doporučuji tyhle dva linky: japonské továrny: [odkaz] a zbytek světa: [odkaz] /// je to naprosto neuvěřitelné a fascinující, jak jsou rozlezlý po celém světě.. ten kdo, tvrdí že jsou Toyoty japonskými importy, se ihned krutě usvědčuje z neznalosti.. pomineme-li globálnost kapitálu, i tak lze IMHO tvrdit, že Toyota v podstatě není japonská, Toyota je globální
Pokud ti dělá problém i čtení, tak je to fakt těžké. Zkusím to s opakováním matkou moudrosti: "psaní příspěvku pouze o druhém diskutérovi, když jsi sám, jak tvrdíš, proti tomu." Tak tohle tu praktikuješ hlavně ty. :no: Takže se zklidni, dědo a začni se zase chovat k lidem okolo slušně. Nebo ti fakt tak vadí, že tě někdo upozorní na tvé chování (když si navíc sám sobě kálíš do úst) a hned je to pak menstruace? Hmm hmm.. ;-\
Koule mám >:D nevím teď přesně jaké téma máš na mysli? Jestli k TTTomovi, nebo k výstavbě... tak mi to upřesni. A laskavě opusť svúj přisprostlej slovník :no:
:-) Pěkně jsi popsal "nepremiový" majitele v premiovkách >:D:yes: Víš... to vybavení je problém... když porovnáš, tak opravdu najdeš třeba tvého lexe prošpikovaného skrz naskrz. Ale podle mě to není vůbec důležité. Jen vzpomeň na nesmyslnou modlu zde - elektrická okna... to je tak nepotřebné, jak málo co (Pekelnej kolega vymyslel genialitu - kličky... ale na elektriku... dokonalé retro), nebo si vezmi duální klima (Alfa dokonce trojsměrnou) to je nepotřebnost na druhou. Sám to v autě honím na přední sklo, automat vypnutej... Takže mě porovnávání cen zajímá jen akademicky. Nepovažuji to za směr k autu. Ten IS v základu musíš stejně doplnit tím paketem za cca 200, abys mohl být se sebou spokojenej, s tím snad souhlasíš. Ale uznám, že i základ je k ježdění :yes:
Pravděpodobně jsi špatně interpretoval moje sdělení.. v prémiovkách špatný motor neseženeš (teda až na 2.0 TDi v A6.. tenhle motor v tomhlke autě, to je fakt IMHO zvěrstvo a svatokrádež), o tém není pochyb.. asi sem divnej, ale jsem dost citlivej na to, které značky/auta vnímám jako prémiové: ano, mám problém s lidmi, kteří si koupí tak skvělý auto jako je 5er Touring a pak si k tomu poříděj úpravu N1.. ano, mám problém s lidmi, kteří si poříděj A6 s motorem 2.0 TDi.. tohle jsou Ti pravý zoufalci.. za každou cenu se snaží být něčím, čím nejsou.. i když sundaj štítek s motorizací, já je moc dobře poznám.. liťáky si vždycky nějaký koupí, páč jsou dobře vidět, ale na pořádný gumy už prachy nevynaložej, na handsfree už taky prachy nebyly - podle toho je vždycky poznám ;-) Jak sem už psal, když vidíš Lexus, tak si můžeš být jistej, že má pod kapotou pořádnej motor, nikdy ho neuvidíš ve verzi N1 a můžes si být jistej, že má hodně slušnou výbavu.. jeho majitel si na nic hrát nemusí a ani si na nic nehraje (většinou), chtělo si pořídit prémiovku, tak si jí pořídil.. Lexus je prémiovka se vším všudy a toho si já cením :yes: A víš co je největší problém VW? Lexus IS můžeš klidně srovnávat s 3er v "slabších" motorizacích, 3er je stále ještě o něco dál, má lepší image, ale Lexus je zase nesrovnatelně spolehlivější a za nižší cenu Tě zahrne luxusem.. první roblém VW: Passat je znatelně dražší než IS ve srovnatelné výbavě a přitom má zastaralý nesrovnatelný motor (bavíme se o naftě), druhý problém VW: zkoukni cenu O2 ve srovnatelné výbavě jakou nabízí základní verze Lexusu IS, tragédie :no: Abys to dobře pochopil: auto, které můžeš klidně srovnávat s etalonem typu 3er, pořídíš za cenu, která se nebezpečně blíží ceně auta low-endové značky
Asi jsi se zase po čase špatně vyspal. Píši o TTTomovi přesně tak, jako on o mě. Ani jeden z nás to nepovažujeme za napadání. Tak se zklidni a přemejšlej spíše o tom, jestli ty tvé pověstné menstruační zetzet cykly jsou důstojné pro chlapa... tedy, pokud tě za chlapa pokládaj alespoň v tvé zdravotní dokumentaci :no: >:-[]
Zneuzivani nezpochybnuji ani neobhajuji, jen premyslim, zda za zklamanim Toyoty nejsou taky nerealisticka ocekavani. Oni tu maji vysokou fluktuaci i tech "zdravych", coz spise vypovida o jejich (ne)schopnosti nadchnout zamestnance pro vec TTT. Meli by angazovat TTToma jako zavodniho ideologa :-) Slysel jsem zajimave veci o jejich boji s nemocnosti, bohuzel od neprilis duveryhodnych osob. Mimochodem, zajimalo by mne kolik dni prumerny francouzsky zamestnanec prostavkuje :-)
To ovšem skončí... lidovláda si nadělala do vlastních řad... neboť očekává, že podnikatel bude platit nemocenskou >:D Nikagda >:D Bude to stejné, jako v tvém příspěvku - napřed si na angínu vyčerpáš dovolenou, pak ti sice nemocenskou bude muset vyplatit, ale v dalším měsíci ti ji "srazí" na menších odměnách >:-[] Pokud se tu někdo domnívá, že zaměstnavatel má platit zaměstnance nejen za práci, ale i za nemoc... tak by se měl rychle probudit...
Zdravim, doporučuji následující postup: z hluboka se nadechnout, napočítat do desíti a pak vydechnout, znovu si přečíst příspěvek na který jsem reagoval, znovu si přečíst začátek mého příspěvku, rozmyslet si to a pak něco napsat ;-)
Nechtělo by se mi věřit, že by Lexus, i přes svou image v USA, dokázal konkurovat Rollsu.. ale když to říkáš Ty, tak tomu věřim ;-) Já to tu furt tvrdim, Lexus ruleZZ :yes:
No, u nich je jeden extrém. Nemocenskou si nejdříve vybírají snad ze své dovolené a až ji vyčerpají, tak mají nějaké nároky. U nás ti zase kdejakej MUDr. napíše neschopenku ještě když sedíš v čekárně. Myslíš si, že průměrná doba nemocenské 30 dní, jaká je u nás, je v pořádku?? :no: Ten systém se jen zneužívá a hádej kdo to platí? 8-s
Velmi zajímavé, že jsi se opět "vyjádřil" k podstatě věci. Pokud jsi to nepochopil, tak ti to napíši otevřeně: psaní příspěvku pouze o druhém diskutérovi, když jsi sám, jak tvrdíš, proti tomu. :no: To jestli jsi nebo nejsi srabík by měli posoudit jiní. Srabíci totiž o sobě většinou tvrdí, že srabíci nejsou ;-) PS: Jsem naprosto klidný, já tu příspěvky o druhých nezákládám. Na to tu jsou jiní "specialisté" :no: O tom máš zase velké zkušenosti ty, co? :-)
Já prostě neumím stále pochopit, že zaklínadlem TTT fandů mohou být počty aut. Je přece úplně jedno (z pozice milovníka) kolik která automobilka vyrobí aut... jde přece o to, jaká auta vyrábí... jak vytvoří paletu svých modelů, jaké varianty motorů a karoserií, případně pohonů ti nabídne u tvého oblíbeného auta... S malým Lexem je to nejvýmluvnější příklad. Sice má reklamu na dvě strany v každém barevném magazínu, ale nějak mu uniklo, že si nebudu kupovat ten magazín, nýbrž auto. Ano, já prostě chci mít na výběr - pohon, motor, typ karoserie. Uvědomuje si někdo, že třeba ten (papírový... :-) ) konkurent, totiž BMW 3 je nabízen v NEPŘEBERNÉM množství variant?... To je dokonalost, kterou logicky očekávám v premiové třídě... A vedle toho se tu úplně bez ostychu postaví auto na dvou nijak výkonově fascinujících motorech s jedním typem karoserie... a zde to nikoho nezarazí... Jistě. Protože teoretická diskuze o autech je úúúúplně něco jiného, než když si auto jdeš sám koupit. Tak si to prosím představ - u BMV napřed řešíš karoserii - sedan, kombi, coupe, cabrio!!! Pak jdeš na motor - benzin, nafta, silnej, střední výkon, dělo... pak pohon - na zadek, či 4x4... jseš-li náročnej, bereš tu trojku z bavorska ve variantě nebe, tedy eM... Nebo, přijdeš ke "konkurentovi :-) a tam ti nabídnou na výběr dva (méně to snad ani nejde...) motory a o variantě karoserie či pohonu si můžeš nechat zdát... Tak až se tu zase někdo bude rozplývat nad dokonalosti východních větrů, ať prosím nepíše plakátový informace, ale podívá se na život reálně... BRAVO BMW :yes:
O mých modlách nevíš nic (mimo 911)... neřaď mě prosím do kasty těch, co dokáží opěvovat jen to své auto... jedna věc je, s čím jezdím, a druhá věc je co sy myslím třeba o VW či o Toyotě... Ceny znám, v premiovkách dnes neseženeš špatnej (i naftovej) motor. Tvůj pohled chápu - lex pouze v sedanu... ovšem on má zrovna tak naftu (mrkni na kolika koních ;-) ) jako trojka od BMW... Doufám teď neporovnáváš Apoštola s Lexem... aby v Toyotě z tebe nedostali vyrážku ;-)
Psát tu sice můžeš, co chceš, ale měl bys být alespoň zorientovaný. Nejde o žádné napadání... koneckonců, ani já to o TTToma jako napadaní neberu... a specielně k tvému příspěvku teď píši, že ani TTTom to ode mě jako napadání nebere... Diskuze je o tom, že je zcela nepatřičné tu jásat na dovozovým autem, které se zde hodlá usazovat v premiové třídě střední kategorie... a nabízí ti jednu kastli s dvěma motory >:D Tohle si v Evropě nedovolí ano Logan >:D A pro porovnání je opravdu dobře zabrousit do středních premiovek, ať už jde o BMW, či třeba MB... z té nabídky variant trojky či Céčka se ti zatočí hlava... Proto nahoře píši o proporcích a o plakátovejch masturbátorech... Ano , na plakátu to působí dravě... reál je poněkud... skromný :-);-):yes: P.S. To tedy opravdu srabík nejsem... o pojmu srabík, bys ty dokázal z vlastní zkušenosti napsat zde román, viď. Tak se uklidni a zkoušej to trochu jinak.
Japonci jsou roboti. Cesky sklon k absenterismu je sice realita, ovsem jsou tu i dalsi okolnosti. Napr. bylo ponekud naivni domnivat se, ze jim ve Stredoceskem kraji v dosahu Prahy bude nekdo drit za par supu na lince, navic vc. vikendu. V zap. Evrope by se s nimi o vikendovych smenach vubec nebavili. Rovnez znacne procento zamestnancu ve vyrobe neni vubec ceska pracovni sila, Slovaci, Polaci atd.
Neveřím tomu, že by sem Toyota chtěla ještě investovat. Vzhledem k těm problémům v Kolíně je tenhle tvůj názor jen utopie. Ono zaměstnávat 20% lidí nadstav jen kvůli tomu, abys pokryl "práce neschopný" není zrovna dobrá vizitka. Zvláště v porovnání s Japonskem, kde se nemocnost pohybuje kolem jednoho procenta...
No, GTI, tak to vypadá, že tu máme další tvůj příspěvek, jehož jediným cílem je napadat jiného diskutéra :no: Tobě může být úplně putna, komu se co líbí, v čem jezdí a jaká čísla sleduje. Ovšem založit tady větev příspěvků POUZE o druhém diskutérovi, který je negativně zaměřený, to tady dělá jen pár chudáků. Nechápu, že se ti ještě nepodařilo vymanit z té řady. Nepsal jsi náhodou zrovna ty příspěvky o tom, že tu není tématem diskutér GTI, když se někdo zajímal o tvůj vozový park apod.? A teď děláš to samé? Nezdá se ti to jako kázání vody a pití vína? Tak hlavu vzhůru při krásném sobotním ránu a trochu úcty k ostatním ;-) Věřím, že to zvládneš. Nejsi přece srabík, že ne?
M6 CSL pravdepodobne bude. Na buduci rok by mal byt facelift radov 5er / 6er, takze dovtedy to uz urcite nepride. Ale niekedy v roku 2008 (2009) by to bolo pravdepodobne. Skusim zistit od toho chlapia, co mam u BMW...doteraz verzie CSL nespominal. ;-)
nebojsa, nepleteiem sa. Lexus HLS by uhral aj predaje v segmentoch Rollsov. Pri tak obrovskom trhu ako je USA by sa jednoducho naslo miesto aj pre taketo auto. Samozrejme, auto by muselo byt navrhnute skor v modernom style, a netvarit sa zbytrocne retro / barokne. Ako alternativa by sa to predavalo. // To, ze imagemakers su aj v USA EU luxusne znacky , to je vcelku jasne. Oni tu ulohu hraju kdekolvek na svete. ;-)
To ma ale jeden hacek. Do Evropy, se pravdepodobne vozej Lexusy z Kanady, kde ma Lexus svoji jedinou zahranicni tovarnu, a ne z matersky tovarny v Tahare, v Japonsku. Hadat bych se ale nechtel. Ostatne je fakt, ze jsme v diskusi podcenili jednu vec. Materska tovarna Lexusu, i ta co je v Kanade, je plna robotu a pocitacu. Lidsky prace je tam minimum. Takze Lexus muze jit kamkoliv. Pritomnost Toyoty v Evrope je taky zajimava. I v globalu je to zajimavy. Vypada to jako by si globalizaci vzali jako cil - jdou region za regionem, zemi za zemi. Maji tovarnu ve Svedsku, Francii, USA, Japansku, Australii, Kanade, Indonesii, Polsku, Jizni Africe, Turecku, v UK, Brazilii, Pakistanu, Indii, Argentine, a taky v Mexiku a Venezuele....jo a samozrejme v CZE.... takze s tim Lexusem vazne nevim....
Racionálním důvodem je naprosto neracionální záležitost.. Lexus je import, což je u mnoha lidí problém.. naopak Lexus s označením "MADE IN GERMANY" by změnil hodně, rázem by to byla "evropská" značka a pro Němce dokonce "německá".. jo, němci maj hodně drahou pracovní sílu.. pokud jseš neproduktivní socialisty řízený státní moloch, tak máš problém X Toyota dosahuje 2X větší produktivity = pracovní síla je pro ní prakticky 2X levnější než pro konkurenci.. v Tokiu si umějí moc dobře spočítat, že se jim takováto investice bohatě mnohonásobně navrátí
Něco Ti řeknu: invence a kreativita jsou oblasti, kde Evropa a Amerika vedou, je to dáno mnoha faktory, nemá cenu se tím zdržovat.. japonci maj naopak jiné přednosti: dokážou "cokoliv" vyrobit kvalitněji, přesněji a rychleji a to vše při dramaticky nižších nákladech..
Opel a Japonsko, to je smutné téma.. (pokud se nemýlílm) tak zrovna minulý měsíc se Opel rozhodl, že se stáhne z japonského trhu.. nedokáže konkurovat, což ale zrovna moc překvapivé není.. Nezabývej se Oplem, mluv o VW.. v japonsku je určitě pár fandů, co jsou hotový z GTI, to si piš.. Modly nemám, pouze oblíbená auta.. všechno je relativní, Tvoje modly maj v nabídce mnoho motorizací a mnoho typů karosérií.. ale v réálu je to stejně jedno, drtivá většina lidí si pak koupí (= dostane služební) holej model, s nejslabším dieselem v nabídce a jako perlu si k tomu objednaj úpravu N1 :no: Víš, co se mi (mimo mnoho jiného) líbí na Lexusu.. když potkáš Lexus IS, tak to nebude kombík, nikdy nebude mít pod kapotou chrochtající impotentní motor a nikdy nebude ve verzi N1.. tomu já říkám opravdu přémiová značka :yes: Ceny? Koukni do ceníku Lexusu IS! 3er je težce mimo, dokonce i Passat je hodně mimo.. zkoukni ten ceník ještě jednou.. pak zkoukni cenu obdobně vybavené (pomineme dramatický rozdíl v motorizacích) Octavie Elegance.. neuvěřitelné, naprosto :yes:
v japonsku maji jak v celem svete evropske auta mezi bohatymi prioritu, mercedes tam ma vetsi dominanci v luxusnim sektoru jak napr. v nemecku!! U mensi tridy aut je problem urcity nacionalismus kde firmy svojim zamestnancum zakazuji jezdit nejaponskym autem a poruseni zakazu muze stat vyhazov. bmw se tam moc neprodava a kdyz to porovnas v dobach kdy vyrabeli absolutni sroty tak musis usoudit ze je to fanaticky patriotismus, 5er e39 byl neporovnatelne lepsi vuz jak nejaka maxima nebo ta lod se spatnym podvozkem skopirovana 1:1 od s-klasse - LS 430
S tím kopírováním bych byl opatrnější.. dneska kopíruje každej, někdo více, někdo méně.. zrovna Tebou zpomínanej Mercedes IMHO je, v současné době, asi největším vykrádačem v premiovém segmentu ;-)
obrazek mi silne pripomina maybach :-) umi japonci i neco jineho jak kopirovat? vzdyt cely lexus postavili na mercedesu a v F1 -toyote se prestehovali do evropy protoze jejich ing. nejsou schopni vyvinout poradny motor. Japonci nikdy nebudou spicka jak ferrari nebo porsche, mercedes, nato jim chybi kreativita
to se hodne pletes toyota ma tu v usa jmeno spolehliveho auta za dobrou cenu pro normalniho smrtelnika. Hollywood hvezdy anebo milionari jezdi vyhradne z evropany nebo amiky. evropske auta plati stale jako trendseteri automobilky hlavne na vystavisti v detroitu vidis kde se hraji hlavni housle s kdo kopiruje a stale dohani.
Nevěřím, Tome, že je tam nějakej ten japončík, co teče z Opelu... že je tam někdo kdo má rád Astru OPC... to chápu... ovšem naivní paušalista, japonec, co onanuje nad Opelem... to je takřka vyloučené. Vytkl sis směrem ke mě poměrně nerealistickej cíl... ale hlavně... hlavně nemáš co napsat k tomu, že si tvá modla dovolí nabídnout do střední premiovky auto s dvěma motory a jedním typem karoserie... ;-)
Proc teoreticka sance? Reknete mi jedinej rozumnej duvod, proc by nekdo mel investovat na zapad od nasich hranic?? Auta jsou byznys. A tady je nizsi cena pracovni sily. Je tu darek od vlady/tj. od nas obcanu v podobe pobidek, jinymi slovy, danovych prazdnin, je tu prumyslova zona, je tu uz fungujici TPCA (Toyota tady chce stavet logisticke centrum). Je tu 400 000 nezamestnanych a miliony nezamestnanych v polsku, na ukraine (i kdyz makat na pase neni pro slecinky, udelas tri chyby a jdes). Kazdopadne kdyz tu nekdo argumentovat Francii a Nemeckem, tak Francie ma katastrofalni pracovni zakony. Tam zamestnance prijmou a uz se ho nezbavej. V Nemecku to samy, treba VW nebo BMW tam vyrabej pristehovali, Turci a jini a jeste stojej strasny prachy, protoze za cokoliv jinyho by je odbory sezrali....
Brácho, to si teda piš, že se v každé zemi najde dost lidí, kteří fandí evropské, americké či japonské produkci.. stejně tak, jako je v Evropě spousta fandů japonskejch aut, tak se v Japonsku najde dost fandů Evropskejch aut.. určitě je tam je i pár fandů GTI.. v americe jich určitě taky pár najdeš.. Brácho, stále nechápeš, asi proto, že jseš zaslepenej.. Tomové jsou prakticky dva: Tom, fanoušek (nejenom) japonskejch aut a TTTom, kterej si dal za cíl léčit Tebe a tobě podobné tmáře, TTTom kterej Ti pravidelně ukazuje, co se děje ve světě a kterej Ti ukazuje, kde je VW a kde je svět.. TTTom je tu proto, protože je tady Tvoje VWfilní mimomísu polovička.. GTI jsou taky dva: jeden, co píše čtivé eseje a pak druhej, kterej je stále úplně mimomísu a kterej tu onanuje pokaždé, když si v Wolfsburgu třeba jen uprdnou.. dokud tu bude druhej GTI, tak tu bude i TTTom.. je to jen na Tobě! ;-)
>:D Fakt dobrá shoda náhod ;-) Napsal sem Ti to tam a dávám to i sem: "Brácho, to, že používám oslovení "brácho" není pokus o plagiátství, má to svůj VWýznam." ;-)
Já myslím, že když občas pustíš auto.cz a nahoře na tebe vykoukne ten banner se SPORT LIMITED COLLECTIONS, tak je volba snadná. Buď tohle nebo 3er. A nikdy jinak ;-) >:D
Umí si někdo vůbec představit, že na nějakém japonském auto serveru se vedou diskuze a nějakej šáhlej japončík tam těče třeba z OPELU? Já jsem přesvědčen, že je to takřka vyloučené. Nikoliv ovšem kvůlivá Opelu, nýbrž proto, že tamní kluci prostě milujou svý japonský káry a kašlou na masovou konkurenci z Evropy. Jistě... pokud se zajímáme o auta, registrujeme povedené věci po celém světě... ale cítit, jako náš kolega TTTom... zde v Evropě tak silné pouto k automobilce, která vyrábí zrovna tak běžnou produkci, jako kdejaká evropská automobilka, a která se snaží vyrábět luxusní auta... a když sem doveze konkurenci do střední premiové třídy... nabízí tu na výběr dva motory a jednu karoserii... no, to přece normální není. Copak vy nevidíte tu dokonalou nabídku třeba trojkového bavoráčka... těch motorů, do toho variantní pohony, můžeš volit sedan či kombi, nebo coupe... Já stále nemohu pochopit, že je možné tu vést tyhle diskuze... vždyť mě opravdu musí pak napadat jen jedno vysvětlení... že se tu diskutuje z pozice plakátovýho masturbanta... protože, pokud si někdo vybírá auto v premiovkách a na stůl si položí nabídku BMW... tak už asi těžko může vkročit do nabídky, která v porovnání je nabídkou velmi, velmi skromnou... slušně řečeno. Tak prosím vás... proporce... chybí tu proporce. BMW je jiné patro... to je takřka jinej mrakodrap :yes::yes::yes: P.S. Článek nastoluje otázku, zda má Česko teoretickou šanci... no, jak tu sleduju posledních pár let lidovládu... bych řekl, že Česko má už bohužel jenom ty teoretické šance... ve všem...
Jo, jo, koneckonců, pojem "Markózní informace"... to je tu evergreen. Pouze v jednom se Marko ještě stále nezorientoval... Zatím si nechce koupit Apoštola (passátní kára) :-) Ale na takový ptáčky, tu máme háčky ;-) Bravo Marko :yes:
1) Nemám nic proti Slovákům, 2) vždycky mě dokáže vytočit příspěvek podobného ražení, jedno jestli je od Čecha nebo od Slováka.. ale když už tu plkáš nesmysly, tak to aspoň dotáhneme ad absurdum.. my máme dobré fotbalisty, my máme dobré hokejisty, my máme dobré pivo.. Vy jste vždycky měli, máte a budete mít leda tak velké hov.o >:-[]
Vzhledem k tomu, ze ji dostal v ramci PR TTT kvalitu vkusu tezko posoudit. Ted sponzoruje dotycny reality-* kosoctverec, takze se mozna dockame vyherkyne ;-)
Mozno preto, ze od zaciatku to bola prakticky jedina jap. firma, kt. vyrabal spalovacie motory vlastnej konstrukcie (co s autami priamo suvisi). Ono je vseobecne dost tazke urcit u automobilky datum jej vzniku: je to datum, kedy vyrobili prve auto? je to datum, kedy bola formalne zalozena firma? je to datum, kedy bola prvykrat pouzita dnes znama znacka? je to datum, kedy zacala seriova vyroba nejakeho modelu? atd... ;-)
Myslim si ze CR vycerpa brzy vsechny sve odborniky a lidi kteri by tam pracovali.Automobilek tu bude dost i bez Toyoty.To by nam tu stejne pracovali jen Polaci,Slovaci atd.
Ano, ono to moze byt nakoniec aj tak... Ludia od Toyoty, ale povodne povedali iba tolko, ze chcu postavit hyperluxusny sedan nad LS. Co presne tym myslia, nie je uplne zrejme...ale v USA by myslim uhrali aj segment Rollsu. A nikdy nepovedali, ze to auto je urcene mimo US-trhu.
Daihatsu zalozili uz v roce 1907, nicmene prvni auto postavili az 1919, do te doby vyrabeli pouze motory. Datsun byl zalozen az 1911, ale auta zacal vyrabet hned. Nicmene o Daihatsu se rika, ze se jedna o nejstarsi japonskou automobilku ... nejak nechapu proc.
Lexus je Lexus, sem ten poslední, koho je nutné o tom přesvědčovat >:D;-) Ale fakt mám brát vážně, že si se značkou Lexus opravdu tolik věří, že chtějí jít pro Maybachu a Rollsu? Bych si špíše přikláněj k tomu, že to bude auto velikosti Maybachu s "lexusní" cenovkou..
Datsun je starsi ako Toyota, aj Mitsu je starsie, ale uplne najstarsie je Daihatsu. Aj ked samotna znacka "Daihatsu" sa objavila az po Toyote, ako Hatsudoki Seizo vyrobili prve auta uz v 10. rokoch. ;-)
Lexus HLS - projekt uz bol avizovany asi pred dvoma rokmi a auto sa malo ukazat v r.2007. Teraz ale bolo o tom velmi dlho ticho. Ten projekt zrejme pokracuje a auto by malo velkostou konkurovat Rollsu, ale kedy a s akymi motormi to pride teraz nie je uplne jasne. ;-) Povodny termin to ale asi nebude. ;-)
Teoreticky ano. Ale realne: v CR /SR je rovnaky vazny problem - pracovna sila. Myslim, ze stavajuce kapacity su na hrane schopnosti absorbovat pracovnu silu "k pasom". Zohnat pracovnikov do dalsej tovarne pojde bez "pretahovania" z inych tovarni dost tazko. Mozno este na vychodnom SK: tam posobi EU centrala US zelezirenskeho koncernu US-Steel a v Kechneci je spolocn zavod Getrag-Ford na prevodovky, ale zas boh vie aka tam je pracovna sila, a je tam problematice infrastrukturalne napojenie (ak neratam dialnicu juhom, cez Madarsko). Ja ten zavod skor tipujem do Madarska, alebo - ako hlavny favorit - do Polska. Tam je naviac treba este umiestnit od US firiem nejaku vyrobu ako offsety za nakup F-16. A cierny kon mozu byt Rumuni, ak vstupia od 1.1.2007 do EU.
Amík slogany žere, možná víc než je zdrávo, Japonec Ti je uvěří, pokud ho přesvědčíš, že jsou pravdivé, Australanovi je volný všechno, tomu stačí nějakej pick-up (ano nápis Toyota je často vidět na zadku pickapů v reportážích z divočiny.), Číňan koupí cokoliv, co mu vláda povolí, Eskymák... no, toho zajímá jedině to, jestli to má klimu (pro případ, že by se oteplilo, a chlazenou schránku - na ryby) BTW. viděl někdo někdy Eskymáka v autě? Čísla mě nezajímají, zajímá mě co kupuju. Třeba když si půjdeš koupit Saab nebo Jag, tak pro tebe asi nebude určující to, jestli si ho soused koupil taky a kolik jich prodali.
Tak sem to taky s tím "Rozumem do kapsy" myslel.. česky: milion, miliarda, bilion, biliarda, trilion, triliarda, kvadrilion, kvadriliarda.. dál neumim.. anglicky (US): million, billion, trillion..
Z logistickeho hlediska by bylo SRN nejspis nejvyhodnejsi- presne uprostred mezi dodavateli z vych. a zap. Evropy, blizko odbytisti v zapadni. Oni "Ossis" se jiste taky budou snazit s pobidkami.
V cem byl vyvoj jejich produkce jiny? Jeste bych mohl netaktne poukazat na jejich svetovladne snazeni a okupacni praktiky v kontrastu se "zlymi" korejci.
Máš pravdu, ber to s nadhledem, je to reakce na "bráchu". Útoky na slogany a slogany jsou vždy doprovázeny oslovením "brácho", aby nebylo pochybu o tom, kdo je prioritním "adresátem" ;-)
Kapacita 100,000? Stavět Toyotí závod pouze pro 100,000 aut ročně? IMHO nesmysl, tak že se bude jednat o výrobů Lexusů.. na to si klidně vsadím! Pokud to opravdu bude Lexus, tak dále sázím na to, že to nakonec postaví v Německu! Jedinej současnej problém LEXUSu je to, že SE vyrábí POUZE V JAPONSKU! U Lexe je absolutní kvalita na prvním místě, jejich výrobu zatim nesvěřili ani amíkům! Zejména v očích Evropanů je velkej problém. Navíc "German engineering" je stále pojem (i když "Japan movement" je na tom obecně o dost lépe) a mnoho lidí na to slyší. Díky výrobě v EU navíc odpadne 10% dovozní clo.. důsledky jsou jasné, dalších 10% k dobru, dalších 10% k dispozici pro težký útok na konkurenci.. Nedávno sem tu zveřejňoval info o tom, že prej Toyota hledá lokalitu ve východním Německu pro výrobu Lexusu IS.. IMHO spolu tyhle dvě informace souvisí. Lexus MADE IN GERMANY by byl zajímavým a jistě účinným "slovem do pranice". Lexus ruleZZ
Ked som avizoval, ze v centralnej EU sa rozhliada velka automobilka, myslel som znacku Ford. Vedenie Fodu vazne zvazuje moznost postavit uplne novy zavod v lokalite centralnej EU, a to skor ako rozsirenie stavajucich kapacit, nez ako delokalizaciu vyroby niektoreho z terajsich zavodov. ;-)
No. A mě se zase nelíbí ten slogan Toyoty.. Dnes, zítra, Toyota...???? To jako, že dnes je dnes, zítra je zítra, a pozítří není pozítří, ale Toyota. Dnes jsem byl v práci. Zítra jdu také do práce, Toyota??? je sobota, tak mám volno.
Neni to uplne pravda, v pripade, ze tovarna pojede na plnou kapacitu, bude zamestnavat 3000 lidi. Garantuji vsak pouze tisic, Ty vis jak ti pujde novy vyrobek a zavazes se ke 100% produkci? Ja bych to neudelal.
Japonci nezacinali jinak. Teda az na ty bitevni lode, ehm. Pokud je ta zprava neoficialni a Toyota ji dementuje, tezko jim mohla dat vlada prednost pred Hyundai, ze.
...šanci, protože vláda byla tak geniální, že podpořila tu korejskou hrůzu, která se nakonec zavázala vytvořit jen 1000 míst. TTTom Avensis ani Korelu nemusím, ale lepší šikmooký, co měli první rychlovlaky a postavili největší bitevní loď, VTEC, Sony atd. Mě je Korea prostě kulturně-ekonomicky nesympatická, taková "*" elektronickýho průmyslu.
Bravo nejlepším výrobcům motorů na světě BMW, Toyotě a Hondě Tyhle tři si to opravdu zaslouží, protože na rozdíl od konkurence dokáží vyrobit supermotory i bez použítí turba (nic proti turbům).. pokud chceš pořádnej atmosférickej motor, tak víš, kde máš hledat (vypustil jsem sportovní a supersportovní značky ). Teďka pár čísílek. Toyotě zkončil fiskální rok a zveřejnila pár čísílek. Brácho, víš ty vůbec kolik má trilion nul? Jestli ne, tak vytáhni "Rozum do kapsy" a rychle to nastuduj, ať se v těch nulách neztracíš tržby: 21.03 trillionu yenů (nárůst o 13.4%); provozní zisk: 1.87 trillionu yenů (nárůst o 12.3%); čístý zisk: 1.37 trillionu yenů (nárůst o 17.2%). Odhad pro rok 2007: 22.3; 1.90 a 1.31. Celosvětový prodej aut: 7,974,000; Japonsko: 2,364,000 (podíl na trhu 44.3%); USA: 2,556,000; Evropa: 1,023,000; Asie: 880,000; zbytek světa (Afrika, Oceánie, střední a jížní Amerika): 1,151,000. Odhad pro příští rok: 8,450,000 aut. Brácho, to víš, uspět na jednom kontinentu, to není tak těžký.. zvláště, když jseš de facto státní automobilkou a vládá Ti klestí cestičku, zvláště když máš kvalitně zvládnutý PR, zvláště když máš pečlivě vychovaný stádo oveček, který Ti vždy budou zobat z ruky.. to se to podniká.. jenže brácho, Evropa není všechno.. když chceš bejt nej, musíš umět prodat Evropanovi, Američanovi, Japonci, Australanovi, Čínanovi i Eskymákům.. "Z lásky k automobilu" (opravdu?), "Simply clever" (spíš Simply never), "Náskok díky technice" (to snad ani nemohou myslet vážně), "Auto emocion" (dobrej slogan, ale tak pro Ferrari).. tohle Ti žerou v Evropě, Amík Ti na slogany z vysoka se.e, Japonec Ti to neuvěří, Australanovi seš úplně volnej, Čínan rád koupí prodlouženou verzi auta z roku "razdva" i bez sloganů, Eskymáka slogany neberou.. brácho Evropa zatim dobrý, ale co zbytek? Jo, málem sem zapoměl, kurz yenu: 110 yenů za US dolar, 135 yenů za Euro.. brácho, nikam nespěchej, času más určitě dost, půjči si kalkulačku a pořádně to propočítej.. možná Ti už konečně dojde, že PR kecy nemaj cenu.. "Z lásky k automobilu", "Simply clever", "Náskok díky technice", "Auto emocion".. brácho nemůžu si pomoci, nějak mě to nebere.. nedám na PR kecy a navíc tomu nějak nerozumim (asi nejsem ovce ).. víš šemu rozumim? Jo, trefil ses.. jasný, stručný, jednoznačný, výstižný, pravdivý.. Today, Tomorrow, Toyota
Dost tezko, prvni investicni zamer se uplne nezdaril, kdyz jednoznacne zklamali zastupci statu ministerstvo prumyslu a provideri. Nejvetsim problemem TPCA je zvolena lokalita, ktera je natolik blizka MB, ze do dnesniho dne se japonsko-francouzska tovarna potyka s problemem nedostatecne kapacity profesne zpusobilych a schopnych pracovniku. Temer tu samou chybu pak opet lide, kteri pomahali v rozhodnuti Hyundaie "kam s nim?" provedli, kdyz se zvolenou lokalitou stalo podhuri Beskyd a ne jine nabizejici se prumyslove zony. Toliko muj pohled...proc by potom planovaci logicky fungujici firmy opet riskovali? Vse je otazkou zvyku, ve finale si zvyknou i lide v okoli, nebo primo pracujici, ale proc nejit za jistotou?