Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
320.000 za pohledný kompakt, 110-k turbo diesel, s klimatizací, paráda...! Já vím, že rozměrově, ani image atd. bla bla, nemá na Focus, Golf a spol., no ale když ušetříte 200.000... 😄
0
Tak tak. Kdybych si nekoupil nedavno jine nove auto, asi bych i o nem uvazoval.
0
A oproti 320d usetris vice nez pul milionu! Byl jsem namlsan studii z minuleho roku, tady uz jsem zpatky na zemi. Ale proc ne? Pro toho, kdo chce novy vuz samozrejme sance. Ostatni si preberou, zda nevzit modelovy rok 2005 s 10tiskm na tachometru a evropskou znackou (nic ve zlem proti Hyundai). Kvalita Accentu jako celku je na vysi, o tom se uz dnes pochybovat neda, ale nikdo mne nemuze tvrdit, ze ztvarneni tohoto vozu bralo na zretel vkus evropskeho zakaznika.
0
Ukaž mi golfa TDI 2005 s 10tkm za 320000,-,prosím! :-!
0
Ja rikal auto, ne Golfa! 😉
0
>😁 :yes:
0
Zajdi na Tipcars a pokud nebudes trvat na TDI, tak treba AR147 1,6TS v plne polni 14tkm 339k,Fiat Stilo 1,4 5d opet v plne 4tkm 269k; Focus 1,6i, plna 14tkm 320k; FocusII 1,6 4tkm 345k; Mitsu Lancer combi, plna 10tkm 299k; P307 1,4HDI plna 9tkm 325k; Megane sedan 1,6 plna 7tkm 335k; Fabia combi TDI!!! 5tkm 329k...atd. 😉
0
Mluvíme o dieslu,že?Takže ve hře zůstává jen 307 a fabia.Fabia je dávno za zenitem.Takže vlastně jen 307 s slaboučkým motorem a má vůbec klima?.Accent má 81Kw,klima....a je nová 😉 !Tak jak?
0
P307 1,4HDI16v 90PS v plne vybave...zustatkova cena po peti letech cca 150k, Hyundai 100k. Tak jak? Zaroven nezpochybnuju, ze z hlediska uzitne hodnoty, porizovaci ceny a servisnich nakladu je porizeni korejce *. To bezesporu je!
0
cena je opravdu velké plus. :yes: . Jenže proti předchozí generaci trochu mdlý design...
Pobavil mě jeden díl TopGearu, kde "testovali" korejská auta. S mírně pozdviženou hlavou z toho vylezl jen Hyundai Getz. Vím, že ty testy v TopGearu jsou "trochu" přitažené za vlasy, ale ne, nekoupil bych si žádné z nich. Je lepší trochu přitlačit a máte Ford Focus 1.6 s neuvěřitelně zábavným řízením a nejspíš i větší kvalitou (jenom se nesnažte moc předjíždět na pětku)...
Trošku přitlačit?Fokus 5dv,1,6l-455.000,-.Základ!!!Ty trošku přitlačit! :no: >😒]
Focus 1.6 v plné je už delší dobu v akci za cenu kolem 420 000. Ano, je to akce, ale je to také cena, za kterou je k mání. Etalon třídy, 5* NCAP, takové přívlastky si Accent těžko vyslouží.
Prvni generace Accentu byla jedina, ktera mne oslovila, ne jako zakznika, ale konceptem. V roce 1994 to auto vypadalo moderne, progresivne. Soucasna generace spise naopak.
Tohle přece s Focusem nemůžeš srovnávat. Spíš bych se zamyslel nad Škodou Fabia a podobnými. Tady si alespoň nemusíš připlácet za 4 válce. Taky bych měl doma raději Focuse 1,6TDCi, ale ten by mohl přijít se slušnou výbavou i na 600tis. Tohle je za 2/3, odveze taky a navíc se nemusím bát ho nechat před barákem, že ho druhý den nenajdu. Kámoš ho testoval a pokud s tím nebudeš jezdit 180, tak je prý Accent OK.
Focus a Accent jsou jiné třídy, i kdyby je SDA nakrásně hodilo do stejné kategorie. S tímhle porovnáváním si tudíž prosím počkej, až vyjede Cee'd nebo jeho huyndaiské dvojče. To za A, a za B: u accentu se bavíme ne o "autu z vášně", ale o naprosto racionálním uvažování nad hubenou peněženkou ve stylu "mám pade (nebo sto) na akontaci, chci nové auto s dobrou zárukou, co si teda můžu koupit?". Občan tohoto typu cítí velmi bolestivě každých 5 tisíc cenového rozdílu. V tom případě ti accent dá samé kladné odpovědi: splní cenu, poskytne funglovku, dá tříletou záruku bez omezení a zaručí slušnou konfekci pro sociálně slabší vrstvy. A o tom to je - tak to nemíchejme do kupy s nějakými ikonami, etalony a už vůbec ne s výlety do bazaru za Velkou Neznámou s Nulovou Zárukou (což tu zase dělají jiní, neber to na sebe).
Uvedomte si ze kdyz nekdo kupuje auto za 320 000 tak dalsich 100-120 tis. je pro nej obrovska palka ! Takn erikejte "trochu" pritlacit. Kdyz si predstavim ze 300t. dam za Fabii tak ten Hyundai je supr volba !! Mrzi me ze kazdy treba Hyundai podcenuje, myslim ze jsou to slusna auta co odvedou praci, a reci o spolehlivosti z tech uz sem vylecenej. Dneska muzete jezdit porad do servisu at mate cokoliv za znacku, zalezi jen na kusu, jenze to jeste lidi nepochopili....
Velmi trefné... :yes:
:yes: Přesně tak, dlouho jsem váhal když jsem před 6 lety kupoval Hyundai. Teď můžu říci, že za ty prachy je to luxus. Kamarád s Felicii má více problémů než já. Mám 1.8 a jediné o čem by šlo se bavit, že korejské motory trošku více žerou. Subjektivně mi přijde, že výkonnostní parametry trošku zaostávají nad tím co je na papíře. Přemýšlím o inovaci, ale stále nenacházím důvody proč ho vyměnit. Možná jsem měl fakt štěstí na kus. Možná ne. Ale můžu jen doporučit.
Ja jsem se taky rozhodoval pred cca 8 lety jake auto koupit. Volba padla na Accenta a na Felicii, ted vim ze to byla dobra volba, az nyni po 8 letech byla prvni zavaznejsi oprava a to vymena vlnovce vyfuku, protoze byl diravy...oprava za cca 1500kc ... takze jak? Co ma kdo proti Hyundaium?
[odkaz]
uvidíme, kolik bude stát rio sedan, pokud ho vůbec začnou nabízet, takto je základní cena sedanu accent 4d o 30t. vyšší než základní cena ria 5d bez aktuální slevy. vzhledem k tomu, že je to totéž auto, řekl bych, že nikoliv a zájemce o sedan bude muset k hyundai, zájemce o výklopné páté dveře do autosaonu kia
uvidíme, kolik bude stát rio sedan, pokud ho vůbec začnou nabízet, takto je základní cena sedanu accent 4d o 30t. vyšší než základní cena ria 5d bez aktuální slevy. vzhledem k tomu, že je to totéž auto, řekl bych, že nikoliv a zájemce o sedan bude muset k hyundai, zájemce o výklopné páté dveře do autosaonu kia
Rio sedan se tu zatím prodávat nebude, už jsem to zjišťoval přímo u prodejce. Je fakt, že by si s accentem lezli do zelí, takže hatchback od kie a sedan od hyundaie.
to jsem zvědav, co se bude prodávat líp -hyundai lepší pověst, kia praktičtější karosérie. prodej rio pochopitelně žádná sláva, osobně se mi líbí ten accent 3D. germán zase rio 1.5CRDi hodnotí jako dobrou volbu. pravda, když je hlad, chutná všechno, ale stačí si jednotlivé typy prolézt na autosalonu - dojem kvality opravdu stoupá velmi rychle
Kia Rio sedan se tu prodávat nebude. To je informace přímo od dovozce s tím, že důvodem je opravdu to, aby si s Accentem nelezli do zelí. Proto bude Rio hatchback a Accent sedan. Mám čestvě zakoupenou Kiu Rio 1,6 Sport a musím říct že za 350k takto vybavené auto těžko seženete. Jak to bude s kvalitou je otázka, nicméně k dílenskému zpracování výhrady nemám. Nový Accent je interiérem naprosto přesná kopie Ria, stejně tak výběr motorů atd. Prostě koncernové auto s jinou kastlí. Trochu mě zarazilo, že není ani jako option aut.klimatizace, kterou Kia nabízí. U obou značek tradičně není v nabídce originální rádio i když v prospektech a na obrázcích se s ním prezentují.
zde uvadene ceny a popisy jsou rozdilne od
[odkaz]
8-s :no:
[odkaz]
8-s :no:
se omlouvam, rozdil je v tom, ze ofic. hyundai nenabizi diesel v jinem provedeni nez Eleggance..mozna je to pouze prozatim..uvidime..jinak hot tip na rodinny auto cca pristi rok..
Na to jak Korejce nemusím, tak tohle už je moc. Plně vybavené auto se střídmým výkonným dieslem za 340.000! Jak to ty "korejští šmejdi" dělají...??? 😉
Fakt ma zaujala cena toho dieslu. Ked si porovname vykonovo skoro zhodne motory 1.6 benzinak a 1.5 diesel, vyjde nam rozdiel 20000. A ked si este z toho odratame take blbosticky ako predne hmlovky a vyskove reproduktory...vyssia cena o nejakych 10-15tis je super! Ake byvaju rozdiely u konkurencie? min 2-3x tolko
Hyundai před lety našel konfigurační, cenovou a záruční politiku, kterou nahlodal nedůvěřivý americký trh a dostal se na něj. Teď zesiluje podobný tlak na mnohem obtížnější Evropu s nevyrovnaným kupním potenciálem a záludnými rozdíly spotřebitelských preferencí v jednotlivých zemích. Podle mého zjistil, že v ČR/SR a asi ještě jinde si lze právě teď udělat dobrou skulinu přes módní preference dieselů a teď tlačí své ceny dieselových konfigurací pod konkurenci - bohatě se mu to vrátí, jakmile se o další kus zadrápne na trhu. Zároveň s tím posiluje i záruční politiku - 3 roky bez omezení jsou proti evropským značkám vysloveně kladivo a jdou i nad rámec např. Toyoty nebo Nissanu. Accent je na našem trhu pro Hyundai důležitý - jen na Getzu nelze stavět do nekonečna. V dalším kroku (až se kopne v Nošovicích) se tu Hyundai zřejmě začne prezentovat jako "domácí značka" a bude budovat loajalitu.
rekl bych, ze timto krokem Hyundai rozpouta cenovou valku vuci evropskym znackam, alespon tedy na malem ceskem trhu.. mrkl jsem do ceniku nasi slavne kokodovky, chytnete se zidle, fabia s 1,4TD 59kw prijde ve vybave ambient o cca 100> tisic draz 😲 8-s
jenom jsem to proletel, pominul jsem typicke ceske drobnosti jako "doplat za kazdou schranku, drzak napoju, zkratka za kazdy plast.."
u benzinu to neni o moc lepsi, motorove se muze 1.4standard u Accentu rovnat pouze 1.4 16V 74 kW, ta ale bez klimy startuje na 355 8-s
jenom jsem to proletel, pominul jsem typicke ceske drobnosti jako "doplat za kazdou schranku, drzak napoju, zkratka za kazdy plast.."
u benzinu to neni o moc lepsi, motorove se muze 1.4standard u Accentu rovnat pouze 1.4 16V 74 kW, ta ale bez klimy startuje na 355 8-s
jj, ta cenová válka ovšem začala už getzem, tohle je eskalace - Hyundai se jasně chystá na spuštění Žiliny a v dalším kroku na Nošovice. Prozatím má pořád handicap v nemožnosti individuálních konfigurací a zvýšených nákladech na dovozy/dopravu. A není to tah na český piditrh, to je jasné - ten je jen tak btw. Škodovka ať si vycídí hlavně a závěry, pečlivě vysuší prach a pořádně naláduje. Není čas na vytahování a pohrdavé kecy. A myslím to v dobrém, nerad bych naživo zkoušel, co by s českou ekonomikou udělal propad hlavní české firmy.
design šlohli u tojoty a v duchu korejském správně zhnusili. korea bude vždycky jenom padidas
Byl jsem to obhlídnout: jinde tu chválím kvalitu a ceny v rámci kategorie, ale vnější design se opravdu pochválit nedá (na rozdíl od vnitřního!). Něco společného s globální károu ala corolla nebo yaris to opravdu má, ale ještě víc s dalšími malými sedany (aveo, logan, thalia, fabia..). Je to imho zkrátka další výsledek křečovité snahy vystavět na konstrukci malého hatchbacku "rodinný sedan" s co největším kufrem a snažit se vlichotit zároveň otcům rodin i ženám v domácnosti. Vznikají pak tyhle to výšky nakupení medvídci, kteří předstírají roztomilost, nebo pragmatické krabice. To všechno ale neznamená, že by accent neměl šanci na velmi dobré prodeje v ČR i jinde (viz prodejní statistiky thalie, loganu atd.)
tá kórejská trefa do európskeho vkusu bude ešte taký rok-dva trvať na doladenie - práve 4d sedan Kie Rio má európsky vhodnejší design a oni ju sem nedali
[odkaz]
[odkaz]%7CKIA%7Ccars…
[odkaz]
Okrem toho fakt Hyundai Accent vyzerá ako prevzatá Kia Cerato so zmenenou (škaredšou) maskou. By som bol zvedavý na živé porovnanie veľkosti týchto dvoch.
[odkaz]
[odkaz]%7CKIA%7Ccars…
[odkaz]
Okrem toho fakt Hyundai Accent vyzerá ako prevzatá Kia Cerato so zmenenou (škaredšou) maskou. By som bol zvedavý na živé porovnanie veľkosti týchto dvoch.