Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo se vrátí na americký trh

Na tiskové konferenci týkající se výsledků hospodaření skupiny Fiat prezentoval Sergio Marchionne záměr značky Alfa Romeo vrátit se na lukrativní americký trh.
Zpět na článek
5. 5. 2006 11:29
neregistrovaný "manitou"
5. 5. 2006 11:30
neregistrovaný "Enzo"
5. 5. 2006 12:10
neregistrovaný "Paja"
5. 5. 2006 14:23
neregistrovaný "wolff"
5. 5. 2006 12:12
neregistrovaný "Paja"
5. 5. 2006 14:25
neregistrovaný "wolff"
5. 5. 2006 18:29
5. 5. 2006 22:02
neregistrovaný "Enzo"
6. 5. 2006 09:29
6. 5. 2006 11:11
neregistrovaný "Enzo"
6. 5. 2006 12:25
neregistrovaný "DVD"
6. 5. 2006 15:33
neregistrovaný "Enzo"
7. 5. 2006 11:41
neregistrovaný "asimov"
6. 5. 2006 10:09
neregistrovaný "jozef77"
5. 5. 2006 18:30
neregistrovaný "Tom"
5. 5. 2006 18:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 19:02
5. 5. 2006 19:11
neregistrovaný "wolff"
5. 5. 2006 19:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 19:24
5. 5. 2006 19:09
neregistrovaný "Pol"
5. 5. 2006 19:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 19:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 19:49
neregistrovaný "Tom"
5. 5. 2006 20:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 5. 2006 09:48
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 19:50
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 19:52
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:02
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:22
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:14
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:22
5. 5. 2006 20:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:36
5. 5. 2006 20:32
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:53
5. 5. 2006 21:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:55
5. 5. 2006 21:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:08
5. 5. 2006 21:09
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:15
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:47
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:55
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:12
5. 5. 2006 20:41
neregistrovaný "Pol"
5. 5. 2006 20:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:00
5. 5. 2006 21:00
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:17
neregistrovaný "Pol"
5. 5. 2006 21:26
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:41
neregistrovaný "Pol"
6. 5. 2006 22:23
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:43
neregistrovaný "Pol"
8. 5. 2006 10:40
neregistrovaný "Peter"
10. 5. 2006 05:56
neregistrovaný "Paja"
5. 5. 2006 20:18
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:40
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:35
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:38
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:42
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:43
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:32
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:44
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 22:02
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 23:41
neregistrovaný "wolff"
6. 5. 2006 05:30
neregistrovaný "anonym"
6. 5. 2006 09:48
neregistrovaný "wolff"
6. 5. 2006 12:17
neregistrovaný "Jozef"
6. 5. 2006 16:32
neregistrovaný "wolff"
6. 5. 2006 17:58
neregistrovaný "Jozef"
6. 5. 2006 09:47
neregistrovaný "SMRT"
6. 5. 2006 09:51
neregistrovaný "wolff"
neregistrovaný "manitou"
5. 5. 2006 11:29
AMERIKA
No jo, už je to tak, VW vyklízí pozice, nastupuje ALFA ROMEO. CUORE SPORTIVO ;-) A teď do mně, kamán >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Enzo"
5. 5. 2006 11:30
Welcome Back Alfa
Konečne maj amici moznost svezt se v poradnym aute :-) Alfa je zpet, v australii se uz prodava. Jen tak dal.... Drzim palce at to vyjde
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Paja"
5. 5. 2006 12:10
Re: Welcome Back Alfa
V Australii? Kolik tam prodaji kusu?
neregistrovaný "wolff"
5. 5. 2006 14:23
Re: Welcome Back Alfa
Hodně, hodně moc. Mají vyprodáno (s pravostranným řízením). Na NZ je třeba Fiat na prvních místech v prodeju LUV. Daří se celkem dost dost dobře, stejně tak v SA.
neregistrovaný "Paja"
5. 5. 2006 12:12
Servis
Zajimalo by mne, zda vybuduji vlastni servisni sit, nebo uzavrou dohodu s GM? Drzim palce a verim alespon v 10.000ks/rok.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wolff"
5. 5. 2006 14:25
Re: Servis
S GM byl prvotní předpoklad. Nyní je záměr jasný. Prodávat AR jako levnější alernativu Maserati. Myslím, že je to skvělý tah a s vyklizením pozic VW to není daleko od pravdy. KDyby to kupovali jen američtí Italové, tak jich prodají ne 10 000ks/rok, ale 100 000 >:D Ne myslím, že všech kusů by se mohlo bez problémů prodávat tak 35000
5. 5. 2006 18:29
ALFA ROMEO?
Docela bych uvítal, kdyby se ALFA ROMEO vrátila na trh evropskej...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Enzo"
5. 5. 2006 22:02
Re: klid
nejak mimo ne? Ja vim dneska bylo horko, tak bacha na slunicko, Alfa se neprodava o nic hur nez pred rokem, tak klid. Je na tom o 1 procento lip nez loni tak bud v klidu natahni papuce a houpej se v kresle a klidne listu katalogy VW >:-[]
6. 5. 2006 09:29
Re: klid
Alfa, Enzo, je 159 snů... jenže se nenaplňujou. Víš kolik se jich prodalo třeba v Česku v březnu?... P.S. Porovnej s BMW3... ale opatrně, ať to s tebou nešlehne >:-[]
neregistrovaný "Enzo"
6. 5. 2006 11:11
Re: Chyba
Vis ty beres uspech, nebo spis ho vztahujes pouze na nas malinkatej trh, malej ceskej trh, kterej cini pouze zlomek z celkovy evropsky prodeje. Neboj ze se 159 neprodava, nebo snad myslis ze to vsechno tahne 147? Asi ne co? Tak bud v klidu, 3 je dobra ale 159 je super, to ze tady v nemecku vzhlidnutym cesku nema uspech vubec nic neznamena. Tot vse.
neregistrovaný "DVD"
6. 5. 2006 12:25
Re: Chyba
Muj názor je že Alfa udělala nádherný auto co vypadá jak alfa jede jak alfa, ale alfa to bohužel neni... :-( bojim se že 147,156 a 166 sou poslední opravdový alfy a můžou za to ti co vždycky nadávali na to jaxou alfy malý, že maj mizerný zpracování atd... (vim že je to většinou pravda). Největší problém 159ky je že obludně přibrala o Breře ani nemluvě, když sem prvně viděl že 1,9 má 160k taxem si řikal že ten motor musí bohatě stačit, no ale jen do tý doby než sem si všim že to auto má skoro 1,5t čož je o 300kg víc než měla 156, a tu hmotnost nabrala jen kvůli tomu že trh(lidi) vyžadujou všechno možný a teď na to podle mě doplácí
neregistrovaný "Enzo"
6. 5. 2006 15:33
Re: Chyba
Jo v celku mas pravdu, 159 ztratil charizma, pravej italskej glanc, 156 byla klasa, 155 a jeste predtim 75 byly opravdovejsi Alfy. Jenze dnes jestli chces uspet, musis nabizet auto, ktery je nabity elektronikou at uz co se bezpecnosti tyce tak vybavy. Dalsi vec je spousta mekcenejch plastu, ktery 159 ma, narostla ovsem oproti 156 az do rozmeru 166. Vsechno roste do vyssich sfer, at uz hmotnosti, objemy motoru, ktery musej tahnout cim dal vetsi zatez, tak samozrejme velikosti samotny aut. Jsem zvedavej na nastupce 147, jakym pujde smerem. Asi nejenom moje prani je aby to byla prava ovledatelna a samozrejme krasna drava Alfa jak ma byt.
neregistrovaný "asimov"
7. 5. 2006 11:41
Re: Chyba
Poslední opravdová Alfa byla AR 75 ;-)
neregistrovaný "jozef77"
6. 5. 2006 10:09
Re: Chyba
:-! :yes:
neregistrovaný "Tom"
5. 5. 2006 18:30
Zásadní věc
Alfa v USA chybí, sem rád, že se rozhodli ji tam znovu uvést.. všichni asi tušíme, že v USA maj zákazníci trochu jiné nákupní preference a že spolehlivost je na prvním místě.. tak že Alfo držim palce, jen doufám, že "jste" konečně něco udělali s tou spolehlivostí, protože druhej průšvih na US trhu by byl na hodně dlouho dobu tím posledním
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 18:54
Cosa Nostra
Zaznělo tu něco o Američanech italskýho původu.....to by bylo fajn. Ale víte kolik Američanů je českýho původu? Já tu to číslo ani nenapíšu, nikdo by mi totiž nevěřil. Najděte si ho sami. Ale ten fakt by rozhodně nebyl argumentem pro nástup Škodovky na US trh. Jakože těch lidí znám mnoho osobně...nikdo netouží vrátit se do škodovky. Al Capone si taky nenechal přitáhnout přes louži Fiat. ;-) Navíc myslím, že je každýmu už nyní jasná cenová politika Alfy v USA. Stejně jako VW je v USA chápán jako něco víc než-li mainstream, tak Alfa se přidá k Maserati a pěkně zdvihne ceny. Na americké poměry samozřejmě. >:D Dost vážně pochybuju o tom, že Amerika touží po Alfě. Spíš Alfa touží po Americe. A to velmi velmi zoufale. Tam se točí prachy. Žádná země na světě se nevyrovná USA v každoročním počtu prodaných luxusních aut. Jo, je to těžký zkousnout, ale je to přesně tak. Rolls-Royce tam stojí v lajnách odkrytý na parkovišti a kupci si je odebírají rovnou z prodejny. Tak jak se u nás neprodávají ani tříkolky. Kvalita není priorita...kvalita je tam samozřejmost! Jsem moc zvědav na délku záruční doby. Jestli to bude 2 roky jako v EU, tak se tomu vysměje i uklízečka. Jestli tam dají 4roky, jako na všechny konkurenty, budete mít zase o důvod víc k přemýšlení jaktože jste si Vy jako zákazníci tady nevydupali něco podobnýho, když jste ten "nejnáročnější trh na světě". A ty horentní sumy za záruční opravy během 4let provozu budete navíc dotovat Vy. Z vyšších cen a kratších záruk.
Rozbalit vlákno
50
5. 5. 2006 19:02
Re: Cosa Nostra
Jo, tos napsal moc pěkně... :yes:
neregistrovaný "wolff"
5. 5. 2006 19:11
Re: Cosa Nostra
Napsal to pěkně,a le to paltío všech autech, které se prodávají tady a tam.
P.S.
Škodovka a Alfa to je snad rozdíl ne?

P.S.2
Al Capone Fiat měl . >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 19:22
Re: Cosa Nostra
Vozil ho v kufru toho pěknýho Cadillacu? >:-[]
neregistrovaný "Pol"
5. 5. 2006 19:09
Re: Cosa Nostra
To, že kvalita je u amerických aut samozřejmost, tak není vůbec žádná pravda obecně můžeme říct, že kvalitativní standard evropských i japonských aut je o třídu výš. Všichni bohatí američani jezdí v evropských a japonských autech.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 19:19
Re: Jen bohatý nebo i chytrý?
O kvalitě amerických aut víš velký kulový. Možná posuzuješ z pár kousků z první poloviny devadesátých let někde na sídlišti na kraji Prahy. Že všichni bohatí Američani jezdí v evropských autech je lež. Samozřejmě že evropská auta dominují u snobů, kteří nakupují jen podle cenovky: vyšší cena = lepší auto, to beru. V kruzích "zbohatni bez rozumu" jako jsou zaostalí pop-zpěváci, hollywood herci a jiná levicová svoloč samozřejmě drží skoro 100% trhu. Avšak jaká je skutečnost u milionářů/investorů, co mají "Filipa"? Warren Buffet, druhý nejbohatší muž světa: Lincoln Town Car Signature 2001 s vinylovou střechou a SPZ s nápisem THRIFTY. Citace: "Kdykoliv upřednostním Lincoln před jakýmkoliv importem" Steve Ballmer, Microsoft: Lincoln Continental 1998. Citace "Asi si koupím Lincoln Zephyr, ale nejdřív ještě odjezdím aspoň dalších 10 000 mil na tomhle". Shrnu to...USA není jen Hollywood a MTV, proto nevyhrál Kerry volby. >:-[]
5. 5. 2006 19:30
Re: Jen bohatý nebo i chytrý?
>:D Možná z neznalosti se slévá povědomí o kvalitě us aut při pohledu z Evropy, jako jedné neměnné veličině... Je přece jasné, že tam musí vyrábět "premiovky" i běžnej standard. Nelze tvrdit, že us produkce je na štíru s kvalitou... To by to tam takovej Apoštol smetl jednou velkou passátní vlnou ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 19:41
Re: V malých vede Evropa
Evropa je velmi napřed v použitých materiálech a vybavenosti malých aut. Je to logické. Tady hrajou stěžejní roli a vývoj se soustředí na ně. Pak i asiati, kteří se ve velkých autech přizpůsobují Americe a v malých Evropě. Do malýho americkýho auta nedostaneš šest pytlů ve standartu. Ba co víc, nedostaneš je ani za příplatek. A interiér bude vážně dost fujky. :-) Ono je ale potřeba si říct, jaká skupina tam jezdí tím Chevy Cobalt nebo Saturn ION či Dodge Neon. Mexičani, co před týdnem přeběhli hranici >:D a ilegální uklízeči z Wallmartu. Když malý auto, tak evropský. A to říkám já, kterýmu podle některých zde čouhá americký prapor ze zadku! >:D
5. 5. 2006 19:42
Re: V malých vede Evropa
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
5. 5. 2006 19:49
Re: V malých vede Evropa
Souhlas. Podle mě je dost velký rozdíl v tom, jak "průměrný" američan a průměrný evropan chápou luxus.. američan: pokud je něco luxusní, tak to musí být velké (nemusí platit obráceně!) X evropan: luxusní může být velké i malé
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:01
Re: V malých vede Evropa
Jj. :yes:
neregistrovaný "ZZ"
7. 5. 2006 09:48
Re: V malých vede Evropa
Nejde o to, co ti čouhá ze zadku, ale komu čouháš... >:-[] ;-) PS: Má ten prapor více rychlostí?
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 19:50
Re: V malých vede Evropa
...To si napisal pekne. Som rad, ze som prvy, kto tu pise po Tebe. Lebo teraz pridu uz len lavicove kydy...
A co sa tyka aut: Osobne by som nechcel americke auto (spotreba, bezpecnost), ale vzdy sa mi sialene pacili. Americke auta su vyvyjane pre Ameriku, co nie je zle, ale je to poznat. Ine cesty, ine ceny pohonnych hmot a aut. Tie 80-te roky nemusim, ale pred a po......Wau!
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 19:52
Re: V malých vede Evropa
oprava: Sam neviem, preco som napisal, ze pisem prvy po tebe. Ako som na to prisiel, kto vie? :-)
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:02
Re: ale Škodovka v USA, to bolo bolo fajn.
Skoda sa isty cas ponukala v Canade. Mam stiahnuty prospekt na 120 GLS, kde sa pie "european sports sedan". To je brutal a brutal smejd aj 120-ka bola. Velakrat som sa zamyslal, ako by asi americania brali Skodovku (stredobodom tych uvah byvala predchadzajuca Skoda Octavia, este pocas jej "funkcneho obdobia"). Myslim, ze by ten titulok oprasili. Ozaj, kolko % americanov moze moznat Skodu? Minimalne tolko, kolky poznaju v Europe Saturn. Tu sa sice tieto auta aj vozia, ale predsa, len malo kto ho spoznal vdaka tomu, ze ho niekde zazrel...
Aky ma asi Skoda image...
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:16
Re: ale Škodovka v USA, to bolo bolo fajn.
V USA jednu dobu zkoušeli prodávat Yugo. >:D Stálo jen pár babek ale i tak muselo odtamtud utíkat, až mu kola odpadávala.
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:22
Re: ale Škodovka v USA, to bolo bolo fajn.
Hej, to som si uvedomil, ked som z nudy pozeral v telke nejaku "Smrtonostnu pascu 3, ci 2, ci co". Mam aj nejake prospekty stiahnute z netu. Asi Canadsky a aj z USA. Skoda je vsak predsa len lepsia...
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:30
Re: ale Škodovka v USA, to bolo bolo fajn.
Samozřejmě jsem nechtěl srovnávat Yugo a Škodu. ;-)
5. 5. 2006 20:42
Re: ale Škodovka v USA, to bolo bolo fajn.
:*) :-) V éře ostnatýho drátu... vyvážela Škoda i na Západ... ovšem když jsi to auto viděl, šel jsi do kolen. To bylo dokonale vybavené auto... a prodávalo se to tam za malej peníz... našli se kupci. Některá auta se nakonec nevyvezla pro nějakej problém (škráblej lak...) a ta se pak prodávala v Tuzexu... a to pak byla koupě s velkým "K"... ve stodvacítce byl krásnej volant s masivním středem... zde jinak nesehnatelnej.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:14
Re: Bezpečnost
:-) :yes: Víme o sobě od toho krušného Logan-článku ;-) Spotřeba....na 1,9TDI nikdy mít nebudou. Pokud si rozvážný řidič, není to ale zas tak zlé, jak se povídá. A o bezpečnost se vážně neboj. Rozebíral jsem to tu už mnohokrát, ale cítím nadějného posluchače, tak se budu opakovat: americké a evropské bezpečností testy nejsou přísnější nebo míň přísné. Jsou prostě jiné. Euro NCAP dělá čelní off-sett 40% v 64km/h a boční kolmo na bok v 50km/h. Americké NHTSA dělá čelní full-wrap(100% přídě naráží do překážky) při 56km/h a boční pod mírným úhlem při 61km/h. Pokud teda jde zobecnit, EU má přísnější čelní a USA boční (například minulé BMW 3 vyhořelo v NHTSA při bočním nárazu, i když v EU v pohodě prošlo). Naopak ameriky v naprosté většině nevyhovují evropským požadavkům na čelní náraz. Pokud tě zajímá, jak by ameriky dopadly v NCAP, jde použít americké IIHS, které dělá nárazy ve stylu NCAP: [odkaz] Většinou jsou ameriky konstruovány, aby vyhověly NHTSA ale už je tam patrný pokrok vyhovět oboum. Kde má většina amerických i evropských aut dodnes obří mezery je ochrana krku při nárazu zezadu.
5. 5. 2006 20:22
Re: Bezpečnost
Vzorem nechť je VOLVO. Tvar hlavových opěrek kopíruje tvar krku a hlavy... Mimochodem ta nová S80 má zařízení, že když dálkou odemkneš auto, čidlo překontroluje vnitřek a rozpozná i tlukot srdce nějakého vetřelce... spustí se klimačka a když minutu venku počkáš, vyčisti ti před nastoupením vzduch na úrovneň operačního sálu...
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:29
Re: IIHS
Ano. Volvo a Saab :yes: :yes: :yes: Jediní dva výrobci, kteří nepřizpůsobují auta až dodatečně nově zavedeným nezávislým testům, protože jejich vnitropodnikové jsou daleko napřed. Nejglogálnější testy bezpečnosti dneska provádí, jak už sem psal IIHS. A komu dal tzv. zlaté a stříbrné ceny? Malá auta: Honda Civic, Subaru Impreza, Saab 9-2X (převlečená Impreza). Střední auta: Saab 9-3, Subaru Legacy, Audi A4, BMW 3, Chevrolet Malibu, Lexus IS, VW Jetta, VW Passat. Velká auta: Ford FiveHundred (převlečené Volvo), Mercury Montego (převlečené Volvo), Audi A6. (zdroj: [odkaz] ) Samotné Volvo mělo trochu smůlu, že nebyly zrovna jeho modely zatím testovány ve všech kategoriích (zepředu, zboku, zezadu).... holt i IIHS má omezený rozpočet.
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:32
Re: IIHS
Neboj, viem, ze rozdiel je v testoch a aj tusim, ze Renault vyvyja modely pre "bezpecnost v Euro-NCAP"... To je ale v poriadku, kazdy chce predavat, a ten Renault napriek tomu nebude malo bezpecny (pasivne) v praxi a tie z USA su bezpecnejsie, nez sa to vyzera z porovnania s Europanmi v Euro-NCAP. Americania by vsak predsa len mohli pridat v tej "materialnej" (ABS a bocne airbagy vo Fusione za priplatok!). To hovorim, lebo im fandim (tak ako aj "nasej" Skode) a dufam, ze ta nepopularna a obavana "globalizacia" nam prinesie aj take "desne" veci, ako je predaj Skody v USA, ci dealera Lincolnu v Kosiciach...
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:39
Re: IIHS
Ano. Tady když jedeš Passatem nebo Mondeem, tak už si ale "manažer, pracháč či dokonce tunelář :-) ". Zatímco Ford Fusion ani Chevrolet Malibu ani Chrysler Sebring nejsou v USA nic extra. To zaostávání je nejmarkantnější u nižší střední třídy ale částečně i u střední (správně zmiňuješ porovnání Fusion x Mondeo). Na druhou stranu vychytávky jako airbagy a el. protiblok. kol mají původ v nejluxusnějších amerikách, kde byly dlouho před Evropou. Globalizace je fajn, vadí mi ale, když mizí pestrost. Snad moc automobilek nekrachne.
5. 5. 2006 20:53
Re: IIHS
>:D >:D Dobrá hierarchie... manažer, pracháč, či DOKONCE tunelář >:D >:D >:-[] Dokonale odpozorované :yes: :yes: P.S. To jsme to tu dopracovali >:-[] - tedy to jsem se fakt od srdce zasmál. BRAVO LONES :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:02
Re: IIHS
:-)
5. 5. 2006 20:55
Re: IIHS
>:D Já ti dám - dlouho před Evropou... doufám nechceš tvrdit, že J. James měl pod sedlem airbag >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:05
Re: IIHS
>:D Ne. Ale luxusní trojka GM: Buick, Cadillac, Oldsmobile měla airbag v roce 1974.
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:09
Re: IIHS
Nemala ho ako prva S-triedy od M-B v roku 1980 (1981?)? Tak je, tak. A patentovany este davno predtym
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:13
Re: IIHS
Neměla. Mercedes často lže či přesněji řečeno neříká celou pravdu. Vždy si dá pozor, aby napsal první ve STANDARTU. Protože GM ho dával za přílatek okolo 220 dolarů. Patent mělo GM dávno předtím dokonce o několik let před sériovkama tím vybavovalo fleetové verze Chevroletů Impala. Mercedes si udělal evropský patent.
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:15
Re: IIHS
Fiha...! OK. Mozno som pako, mozno neviem anglicky, Impalu poznam. Vsetky generacie... Ale co je to "fleetove"? Vazne!
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:34
Re: IIHS
Fleet znamená anglicky flotila. Fleetové prodeje jsou prodeje mnohakusových sérií firemním flotilám. Stejně jako u nás nebo v Německu dostaneš podle firemní pozice Fabii, Octavii, Passata, Audi, tak v USA ti vnutí například služební Impalu. >:D
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:47
Re: IIHS
...Normalne mi vnutia Impalu... No toto! A vraj demokracia... Tak by som si nenechal!!! >:D
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:55
Re: IIHS
To dufam aj ja. Ale mne osobne packy z Mondea v X-Type nevadia... A Skoda ako sucast VW tiez nie. God save TVR, SAAB, Lincoln...!
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:02
Re: IIHS
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Pol"
5. 5. 2006 20:41
Re: IIHS
To že Kerry nevyhrál volby je pro amíky jejich nevětší prohra. To že o kvalitě amerických aut toho vím docela dost o tom tě přesvědčovat nebudu (materiály, zpracování atd.)To, že jsi hezky uvedl dva milionáře inteligenty, kterým americkéj patriotismus nedovolí říct nic jinýho to přejdu. Do ameriky často jezdím, mám tam hodně kamarádů a to že evropský a japonský auta jsou prostě lepší říkají i oni a to se v USA narodili. USA není jen Hollywood ale taky ne jen BALLmer a Buffet
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:55
Re: IIHS
Ty dva jsem vzal pouze jako příklad. Nebudu přece vyjmenovávat celej Wall Street. :-) No tak si z Brna gratuluju. K tvým kamarádům: já jsem se zase narodil tady a říkám, že nejlepší jsou auta americký. >:D Ono totiž vůbec nejde o to, co kdo říká. Dokonce nejde o to, kde se narodil. A už vůbec nejde o to jestli je to chuďas nebo boháč. Ono mnohdy se boháč o auta vůbec nezajímá a chuďas dělá třeba celej život mechanika a závodníka. Ale já tu trapnou hru "ten a ten má peníze a jezdí tím a tím" nezačal. Že Kerry nevyhraje volby bylo jasný jako facka. Obyčejnej "natruc kandidát" jehož největší předností mělo být, že nevyhraje Bush. Obdoba toho, jak se u nás vymetaly intelektuálský salónky i chalupy na Vysočině "jen aby proboha nevyhrál ten a ten". :-) Když tvým politickým programem je jenom "nejsem jako on"....dopadá to neslavně. :-) A to myslím obecně! Dokonce bez jakéhokoliv narážení na odvěký souboj levice/pravice. Natruc kandidáty produkují čas od času ze zoufalství obě strany.
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:00
Re: IIHS
Tak-tak. Bush nie je sympatak, ale ma charakter a neuhyba. A to mi vadia jeho nazory na homosexualov, trest smrti....
neregistrovaný "Pol"
5. 5. 2006 21:17
Re: IIHS
Že Kerry nevyhraje volby zas tak jasný nebylo, nakonec víme jak těsně Bush vyhrál a jak je na tom s oblíbeností teďka. Fandil jsem Kerrymu, no na mě to ale nebylo. V jednom máš pravdu nejde o to jestli jsme bohatí nebo chudí, jestli jsme se narodili tam nebo tam, jde o to co se nám na autech líbí, co nás k nim přitahuje. Mě vyhovuje evropská produkce tobě zas ameriky a je dobře, že to tak je, kdyby se všem líbilo to stejný, tak by to byla strašná nuda. :-)
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:26
Re: IIHS
..a mne snad bude vyhovovat moja zajtrajsie Fabia SDI...
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:30
Re: IIHS
Pro někoho to jasný bylo. Kdybych holdoval ***, tak si na Bushe klidně vsadím obrovský prachy. Jenže já ze zásady nesázím. :-) Ono nálada v Mf Dnes moc neodráží náladu třeba v takovým Utahu, Texasu nebo Tennessee >:D To bylo čtyři roky keců jak toho Američani litujou a že podruhý nemá nejmenší šanci vyhrát. A nakonec dostal víc hlasů než napoprvý. Procentně o kousek a v absolutních číslech o mnoho milionů navíc díky vyšší volební účasti. Teď jsou další 4 roky keců o tom, jak už "tentokrát vážně ale doopravdy nikdo nemá rád". >:D Škoda toho limitu dvou volebních období. Pobavil bych se potřetí. Jinak teď s tebou naprosto souhlasím. Jde o osobní vkus. Mně je jedno, čím jezdí Britney Spearsová nebo kdokoliv jinej. Nebudu vozit jí ale svůj zadek. :-)
neregistrovaný "Pol"
5. 5. 2006 21:41
Re: IIHS
Já ho teda fakt nemám rád >:D Je na mě moc agresivní, pořád by jenom válčil a na každýho ukazoval ty, ty, ty. Je ale pravda, že jeho domácí politiku, teda to, jak se stará o svý američany, tak do toho nevidím a stará se asi dobře. To že nesázíš je škoda, to já kdybych věděl nějakou tutovku, tak bych do toho určitě šel ;-) Mimochodem Britney Spearsová jezdí Toyotou Prius má vkus holka americká >:D
neregistrovaný "Lorenz"
6. 5. 2006 22:23
Re: IIHS
To nie je vkus. To je kvoli imagu. Nemeni to nic na tom, ze Prius je fajn a ze nejaka trapna Britney ani netusi, v com spociva ekologickost Priusu.
neregistrovaný "Pol"
5. 5. 2006 20:43
Re: IIHS
Jo a su z Brna
neregistrovaný "Peter"
8. 5. 2006 10:40
Re: IIHS
100% suhlas :yes: ;-)
neregistrovaný "Paja"
10. 5. 2006 05:56
Re: IIHS
Lonesi, zastav se nekdy, popremyslej co jsi napsal, zkorektuj to a teprve pak vypust! Uz jednou jsem Ti napsal, aby jsi vyjmenoval, ktere automobilky na zamorskem trhu nabizeji 4 letou zaruku, porovnej si jak je to v Evrope! Pises hlouposti a sobe samemu zuzujes rozhled. Odsuzujes na zaklade plytkych domnenek bez snahy zamyslet se hloubeji.
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:18
...apropo, bezpecnost!
Ospevovane auto roka 2001, Alfa Romeo 147 ziskalo v Euro-NCAP tolko hviezdiciek, ako Dacia Logan, len s tym rozdielom, ze Daciu (aj) kvoli tomu zatracuju (napriek tomu, ze Renault splnil ciel, ktory si vopred stanovil a nie urobil nepodarok) a Alfu vynasaju do nebies...
159-ka roka 1999? Tak dobre, ale to nebola znamka absolutna, ale relativna (za pokrok). Ale Mondeo bolo jasne naj! Typicka Europa. Namiesto vyzdihnutia najlepsieho, dotovanie slabeho...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 20:33
Re: ...apropo, bezpecnost!
V NCAP metodice je cosi schnilého. Přesně sečtou body za čelní a boční náraz. Ale jen proto, aby pak buď toto číslo znehodnotili ještě před přepočtením na hvězdy blbostma jako pípání pásů nebo vytvářely najednou půl-hvězdy, přeškrtnuté hvězdy, měnili metodiku při nárazu do chodců etc etc.
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:40
Re: ...apropo, bezpecnost!
S tym pipanim ma seru, rovnako ako s relativizovanim - Mam na mysli, bezpecnost vzhladom k triede automobilu. Pas si zapinam furt a nepotrebujem pip-pip. Su trapni!
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:35
Re: ...apropo, bezpecnost!
ta 159-ka chcela byt 147-ka. Dneska mi to teda "ide". Doma aj v praci...
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:38
Re: ...apropo, bezpecnost!
teda nie, do *. Chcela to byt 156-ka a tuo roka 1977. Ja to fakt ovladam, len mi drbe a nevidim co pisem a necitam, co som napisal
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:42
Re: ...apropo, bezpecnost!
1997!!!!! ...pako...
5. 5. 2006 20:43
Re: ...apropo, bezpecnost!
>:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 20:43
Re: ...apropo, bezpecnost!
este raz: Car of the year 1998, teda v roku 1997
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:32
"Bude to takova pekna tecka, za tim nasim pripadem"
1. )Notoricky znama veta z citanky pre Zakladne skoly (aspon u nas na Slovensku): "To je Volga, ved ma naraznik!"
2.) Notoricky znama veta zo Slovenskeho filmu ("Stastie pride v nedelu" - taketo "skvosty" u Vas, v Cesku, asi nedavaju) zo 60-tych rokov: "Kupim si Volgu a mam hotovu ameriku"
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 21:36
Re: "Bude to takova pekna tecka, za tim nasim pripadem"
>:D :yes: To víš. Trabant je zase zmenšený Cadillac 1959.
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 21:44
Re: "Bude to takova pekna tecka, za tim nasim pripadem"
Trabant je Audi, to sa vie. Predchodca Trabantu 601 (P601), bol Trabant 600 (P600), pred nim bol Trabant (P500), ten sa najskor volal AWZ Trabant (stale rovnaky model - P500), pred nim AWZ P70 a v najstrasom prospekte tohto auta je napisane, ze ho vyraba fabrika AUDI! ....Takto sa komunisti chvalili cudzim perim.
neregistrovaný "Lorenz"
5. 5. 2006 22:02
Re: "Bude to takova pekna tecka, za tim nasim pripadem"
...takto sme videli ameriku... A zavideli sme. A Soviestskom zvaze zavideli naraznik...
neregistrovaný "wolff"
5. 5. 2006 23:41
Re: Pro Mistra Ucla Sama Lonse (Zeměkoule)
Přečetl sem si jen 2 příspěvky tzv. Lonse abych zjistil, že ten týpek buď za a) Sedí jen na internetu a o skutečným světě neví vůbec nic a Ameriku viděl jen prstem na mapě a to se říká kdoví jestli, za b) o Americe neví vůbec nic, za c) naprosto schválně tady lže. Děkuji Lonsi, nemusíš sem ty výmysly psát. O kvalitě rezavých Amerických aut, o ekonomické situaci v Americe, o způsobu a životním stylu v Americe nevíš bohužel vůbec nic.

P.S. Vůbec to nesouvisí s tím co si hodlá šéf Microsoftu koupit nebo ne a kolik s tím hodlá ujet mil (zvlášť když povětšinou lítá) - mimochodem Zeman taky kupoval vládní Tatru a asi se nebudeme bavit o tom, že kvalita byla právě to co ho ke koupi vedlo.

Těmi dvěma příspěvky si mě bohužel odradil od dalšího čtení jakýchkoliv tvých příspěvků a znechutil si mi vůbec diskuzi v tomto fóru.

Jen tak na vysvětlenou k tvým mnoha lžím a výmyslům. Yugo se prodávalo v Americe velmi dobře (na to, že to ybl 30 let starý Fiat 127 dělaný v licenci) a prodávalo by se do teď kdyby se bývalo Američanům nepodařilo rozbombardovat továrnu v Kragujevaci.. Bohužel po obnovení výroby už o něj potom nebylo zájmu (jenže to bylo 6 let zpátky) - nevím ajký by byl teď třeba zájem o první generaci Neona, kdyby to sem začali teď tahat (když se není schopná prodat ani ta druhá) Mimochodem to Yugo se za babku neprodávalo,ale prodávalo se prakticky za stejnou jako jiné lowendové auta (Pontiac Monte Carlo a podobné).
Docela si mě nasr.l Lži a výmysly nemám prostě rád.
neregistrovaný "anonym"
6. 5. 2006 05:30
Re: Pro Mistra Ucla Sama Lonse (Zeměkoule)
Jak vypada Pontiac Monte Carlo ?
neregistrovaný "wolff"
6. 5. 2006 09:48
Re: Pro Mistra Ucla Sama Lonse (Zeměkoule)
Ja to vlastně Opel Kadett, v sedanu. A podobných paskvilů (s kterými jezdí i normálni lidi - ne Mexikáni, nebo černoši, protože to už jsou opravdu poslední jedinci v Amerických autech, nepočítaje velký SUV - v podstatě Americký auta už s eprodávají pouze v této kategorii a pak fleetový velký sedany například pro státní službu) je tam celkem hafo...

AR bude příjemné osvěžení amerického trhu, když tam člověk uvidí AR 164, tak je to orpavdu pastva pro oči a trocha nefalšované Pinin krásy...
neregistrovaný "Jozef"
6. 5. 2006 12:17
Re: Pro Mistra Ucla Sama Lonse (Zeměkoule)
Zrejme si mal na mysli Pontiac Le Mans [odkaz] [odkaz] ,lebo on je americkou obdobou Opelu Kadett.
neregistrovaný "wolff"
6. 5. 2006 16:32
Re: Pro Mistra Ucla Sama Lonse (Zeměkoule)
Jo ten první obrázek (ten druhý je už jakýsi facelift)... Já se v těch francouzských městech nevyznám a už sem trochu pozapoměl, ačkoliv sem měl tu čest s tím taky jezdit... (krom třeba i zázraku jménem Tempo, Sentra a podobné, ne zřídka časté auta to amerických highways) >:D Jo díky za doplnění,ale nejsme detailisté, víme o čem se bavíme
neregistrovaný "Jozef"
6. 5. 2006 17:58
Re: Pro Mistra Ucla Sama Lonse (Zeměkoule)
;-) Jasne
neregistrovaný "Tom"
6. 5. 2006 00:18
OT: Mess with the best, die like the rest - Today, Tomorrow,
Nerad ruším diskusy, ale cítím povinnost oznámit jednu zajímavou novinku týkající se US trhu.. v dubnu nastal jeden poměrně zásadní (zejména psychologický a marketingově využitelný) zlom v pořádí značek podle velikosti: dubnové prodeje na US trhu: 1. General Motors (339,797; meziročně –10.7%); 2. Ford (261,100; –6.8%); 3. Toyota (219,965; 4.5%); 4. DaimlerChrysler (211,390; –6.2%); 5. Honda (139,124; 2.6%).. čili Toyota je třetí největší automobilkou v USA!!! Zkoukněte růst Toyoty, zkoukněte pokles Fordu.. IMHO příští rok půjde na řadu Ford.. pokud GM neklekne, tak to má také "za pár".. ne brácho, VW opravdu není středem světa - možná je zatím středem Evropy, ale v rámci velkého světa je to středně vzrostlá bonsaj - to si pamatuj >:-[] ;-) Možná by si sem měl hodit nějakou u čtivou esej o evropským designu, aby si tu trochu podpočil VW a aby si zpevnil peVWnost >:-[] Já to tvrdim furt.. Today Tomorrow Toyota :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SMRT"
6. 5. 2006 09:47
bez titulku
Kolem roku 2001-2002 jsem cetl v US mesicniku Car and Driver o tom ze Alfa uvazuje navrat na US trh a zakaznici Alfy by meli byt stejni co si kupuji Saab. Alfa se pry stahla z trhu i proto ze se jeji auta prodavala jako "obycejne" Mercury ktere nema takovou prestiz. Pravda ovsem byla kvalita, stejne jako Renault a jejich automaty.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wolff"
6. 5. 2006 09:51
Re: bez titulku
On možná nebyl problém s kvalitou aut jako takových,ale třeba v použiváném palivu (91 okt, není to pravé), mazivech a přístupu k servisu. Tohle je dost odlišné a pokud na to evropská automobilka není připravená, tak má problémy. Ty auta musí být blbuvzdorná, což Alfy v 90. letech prostě nebyly. Nicméně s "kvalitou" jako takovou to moc společného nemá. Lidi si dost často pletou pojmy (pokud zrovna nelžou).
A že by se tam někdy AR 164 prodávala za stejné peníze jako mercury o tom pochybuji... Něco tak ošklivého by nemohlo stát tolik >:D