Na tiskové konferenci týkající se výsledků hospodaření skupiny Fiat prezentoval Sergio Marchionne záměr značky Alfa Romeo vrátit se na lukrativní americký trh.
Hodně, hodně moc. Mají vyprodáno (s pravostranným řízením). Na NZ je třeba Fiat na prvních místech v prodeju LUV. Daří se celkem dost dost dobře, stejně tak v SA.
S GM byl prvotní předpoklad. Nyní je záměr jasný. Prodávat AR jako levnější alernativu Maserati. Myslím, že je to skvělý tah a s vyklizením pozic VW to není daleko od pravdy. KDyby to kupovali jen američtí Italové, tak jich prodají ne 10 000ks/rok, ale 100 000 >:D Ne myslím, že všech kusů by se mohlo bez problémů prodávat tak 35000
nejak mimo ne? Ja vim dneska bylo horko, tak bacha na slunicko, Alfa se neprodava o nic hur nez pred rokem, tak klid. Je na tom o 1 procento lip nez loni tak bud v klidu natahni papuce a houpej se v kresle a klidne listu katalogy VW >:-[]
Alfa, Enzo, je 159 snů... jenže se nenaplňujou. Víš kolik se jich prodalo třeba v Česku v březnu?... P.S. Porovnej s BMW3... ale opatrně, ať to s tebou nešlehne >:-[]
Vis ty beres uspech, nebo spis ho vztahujes pouze na nas malinkatej trh, malej ceskej trh, kterej cini pouze zlomek z celkovy evropsky prodeje. Neboj ze se 159 neprodava, nebo snad myslis ze to vsechno tahne 147? Asi ne co? Tak bud v klidu, 3 je dobra ale 159 je super, to ze tady v nemecku vzhlidnutym cesku nema uspech vubec nic neznamena. Tot vse.
Muj názor je že Alfa udělala nádherný auto co vypadá jak alfa jede jak alfa, ale alfa to bohužel neni... :-( bojim se že 147,156 a 166 sou poslední opravdový alfy a můžou za to ti co vždycky nadávali na to jaxou alfy malý, že maj mizerný zpracování atd... (vim že je to většinou pravda). Největší problém 159ky je že obludně přibrala o Breře ani nemluvě, když sem prvně viděl že 1,9 má 160k taxem si řikal že ten motor musí bohatě stačit, no ale jen do tý doby než sem si všim že to auto má skoro 1,5t čož je o 300kg víc než měla 156, a tu hmotnost nabrala jen kvůli tomu že trh(lidi) vyžadujou všechno možný a teď na to podle mě doplácí
Jo v celku mas pravdu, 159 ztratil charizma, pravej italskej glanc, 156 byla klasa, 155 a jeste predtim 75 byly opravdovejsi Alfy. Jenze dnes jestli chces uspet, musis nabizet auto, ktery je nabity elektronikou at uz co se bezpecnosti tyce tak vybavy. Dalsi vec je spousta mekcenejch plastu, ktery 159 ma, narostla ovsem oproti 156 az do rozmeru 166. Vsechno roste do vyssich sfer, at uz hmotnosti, objemy motoru, ktery musej tahnout cim dal vetsi zatez, tak samozrejme velikosti samotny aut. Jsem zvedavej na nastupce 147, jakym pujde smerem. Asi nejenom moje prani je aby to byla prava ovledatelna a samozrejme krasna drava Alfa jak ma byt.
Alfa v USA chybí, sem rád, že se rozhodli ji tam znovu uvést.. všichni asi tušíme, že v USA maj zákazníci trochu jiné nákupní preference a že spolehlivost je na prvním místě.. tak že Alfo držim palce, jen doufám, že "jste" konečně něco udělali s tou spolehlivostí, protože druhej průšvih na US trhu by byl na hodně dlouho dobu tím posledním
Zaznělo tu něco o Američanech italskýho původu.....to by bylo fajn. Ale víte kolik Američanů je českýho původu? Já tu to číslo ani nenapíšu, nikdo by mi totiž nevěřil. Najděte si ho sami. Ale ten fakt by rozhodně nebyl argumentem pro nástup Škodovky na US trh. Jakože těch lidí znám mnoho osobně...nikdo netouží vrátit se do škodovky. Al Capone si taky nenechal přitáhnout přes louži Fiat. ;-) Navíc myslím, že je každýmu už nyní jasná cenová politika Alfy v USA. Stejně jako VW je v USA chápán jako něco víc než-li mainstream, tak Alfa se přidá k Maserati a pěkně zdvihne ceny. Na americké poměry samozřejmě. >:D Dost vážně pochybuju o tom, že Amerika touží po Alfě. Spíš Alfa touží po Americe. A to velmi velmi zoufale. Tam se točí prachy. Žádná země na světě se nevyrovná USA v každoročním počtu prodaných luxusních aut. Jo, je to těžký zkousnout, ale je to přesně tak. Rolls-Royce tam stojí v lajnách odkrytý na parkovišti a kupci si je odebírají rovnou z prodejny. Tak jak se u nás neprodávají ani tříkolky. Kvalita není priorita...kvalita je tam samozřejmost! Jsem moc zvědav na délku záruční doby. Jestli to bude 2 roky jako v EU, tak se tomu vysměje i uklízečka. Jestli tam dají 4roky, jako na všechny konkurenty, budete mít zase o důvod víc k přemýšlení jaktože jste si Vy jako zákazníci tady nevydupali něco podobnýho, když jste ten "nejnáročnější trh na světě". A ty horentní sumy za záruční opravy během 4let provozu budete navíc dotovat Vy. Z vyšších cen a kratších záruk.
To, že kvalita je u amerických aut samozřejmost, tak není vůbec žádná pravda obecně můžeme říct, že kvalitativní standard evropských i japonských aut je o třídu výš. Všichni bohatí američani jezdí v evropských a japonských autech.
O kvalitě amerických aut víš velký kulový. Možná posuzuješ z pár kousků z první poloviny devadesátých let někde na sídlišti na kraji Prahy. Že všichni bohatí Američani jezdí v evropských autech je lež. Samozřejmě že evropská auta dominují u snobů, kteří nakupují jen podle cenovky: vyšší cena = lepší auto, to beru. V kruzích "zbohatni bez rozumu" jako jsou zaostalí pop-zpěváci, hollywood herci a jiná levicová svoloč samozřejmě drží skoro 100% trhu. Avšak jaká je skutečnost u milionářů/investorů, co mají "Filipa"? Warren Buffet, druhý nejbohatší muž světa: Lincoln Town Car Signature 2001 s vinylovou střechou a SPZ s nápisem THRIFTY. Citace: "Kdykoliv upřednostním Lincoln před jakýmkoliv importem" Steve Ballmer, Microsoft: Lincoln Continental 1998. Citace "Asi si koupím Lincoln Zephyr, ale nejdřív ještě odjezdím aspoň dalších 10 000 mil na tomhle". Shrnu to...USA není jen Hollywood a MTV, proto nevyhrál Kerry volby. >:-[]
>:D Možná z neznalosti se slévá povědomí o kvalitě us aut při pohledu z Evropy, jako jedné neměnné veličině... Je přece jasné, že tam musí vyrábět "premiovky" i běžnej standard. Nelze tvrdit, že us produkce je na štíru s kvalitou... To by to tam takovej Apoštol smetl jednou velkou passátní vlnou ;-)
Evropa je velmi napřed v použitých materiálech a vybavenosti malých aut. Je to logické. Tady hrajou stěžejní roli a vývoj se soustředí na ně. Pak i asiati, kteří se ve velkých autech přizpůsobují Americe a v malých Evropě. Do malýho americkýho auta nedostaneš šest pytlů ve standartu. Ba co víc, nedostaneš je ani za příplatek. A interiér bude vážně dost fujky. :-) Ono je ale potřeba si říct, jaká skupina tam jezdí tím Chevy Cobalt nebo Saturn ION či Dodge Neon. Mexičani, co před týdnem přeběhli hranici >:D a ilegální uklízeči z Wallmartu. Když malý auto, tak evropský. A to říkám já, kterýmu podle některých zde čouhá americký prapor ze zadku! >:D
Souhlas. Podle mě je dost velký rozdíl v tom, jak "průměrný" američan a průměrný evropan chápou luxus.. američan: pokud je něco luxusní, tak to musí být velké (nemusí platit obráceně!) X evropan: luxusní může být velké i malé
...To si napisal pekne. Som rad, ze som prvy, kto tu pise po Tebe. Lebo teraz pridu uz len lavicove kydy...
A co sa tyka aut: Osobne by som nechcel americke auto (spotreba, bezpecnost), ale vzdy sa mi sialene pacili. Americke auta su vyvyjane pre Ameriku, co nie je zle, ale je to poznat. Ine cesty, ine ceny pohonnych hmot a aut. Tie 80-te roky nemusim, ale pred a po......Wau!
Skoda sa isty cas ponukala v Canade. Mam stiahnuty prospekt na 120 GLS, kde sa pie "european sports sedan". To je brutal a brutal smejd aj 120-ka bola. Velakrat som sa zamyslal, ako by asi americania brali Skodovku (stredobodom tych uvah byvala predchadzajuca Skoda Octavia, este pocas jej "funkcneho obdobia"). Myslim, ze by ten titulok oprasili. Ozaj, kolko % americanov moze moznat Skodu? Minimalne tolko, kolky poznaju v Europe Saturn. Tu sa sice tieto auta aj vozia, ale predsa, len malo kto ho spoznal vdaka tomu, ze ho niekde zazrel...
Aky ma asi Skoda image...
Hej, to som si uvedomil, ked som z nudy pozeral v telke nejaku "Smrtonostnu pascu 3, ci 2, ci co". Mam aj nejake prospekty stiahnute z netu. Asi Canadsky a aj z USA. Skoda je vsak predsa len lepsia...
:*):-) V éře ostnatýho drátu... vyvážela Škoda i na Západ... ovšem když jsi to auto viděl, šel jsi do kolen. To bylo dokonale vybavené auto... a prodávalo se to tam za malej peníz... našli se kupci. Některá auta se nakonec nevyvezla pro nějakej problém (škráblej lak...) a ta se pak prodávala v Tuzexu... a to pak byla koupě s velkým "K"... ve stodvacítce byl krásnej volant s masivním středem... zde jinak nesehnatelnej.
:-):yes: Víme o sobě od toho krušného Logan-článku ;-) Spotřeba....na 1,9TDI nikdy mít nebudou. Pokud si rozvážný řidič, není to ale zas tak zlé, jak se povídá. A o bezpečnost se vážně neboj. Rozebíral jsem to tu už mnohokrát, ale cítím nadějného posluchače, tak se budu opakovat: americké a evropské bezpečností testy nejsou přísnější nebo míň přísné. Jsou prostě jiné. Euro NCAP dělá čelní off-sett 40% v 64km/h a boční kolmo na bok v 50km/h. Americké NHTSA dělá čelní full-wrap(100% přídě naráží do překážky) při 56km/h a boční pod mírným úhlem při 61km/h. Pokud teda jde zobecnit, EU má přísnější čelní a USA boční (například minulé BMW 3 vyhořelo v NHTSA při bočním nárazu, i když v EU v pohodě prošlo). Naopak ameriky v naprosté většině nevyhovují evropským požadavkům na čelní náraz. Pokud tě zajímá, jak by ameriky dopadly v NCAP, jde použít americké IIHS, které dělá nárazy ve stylu NCAP: [odkaz] Většinou jsou ameriky konstruovány, aby vyhověly NHTSA ale už je tam patrný pokrok vyhovět oboum. Kde má většina amerických i evropských aut dodnes obří mezery je ochrana krku při nárazu zezadu.
Vzorem nechť je VOLVO. Tvar hlavových opěrek kopíruje tvar krku a hlavy... Mimochodem ta nová S80 má zařízení, že když dálkou odemkneš auto, čidlo překontroluje vnitřek a rozpozná i tlukot srdce nějakého vetřelce... spustí se klimačka a když minutu venku počkáš, vyčisti ti před nastoupením vzduch na úrovneň operačního sálu...
Ano. Volvo a Saab :yes::yes::yes: Jediní dva výrobci, kteří nepřizpůsobují auta až dodatečně nově zavedeným nezávislým testům, protože jejich vnitropodnikové jsou daleko napřed. Nejglogálnější testy bezpečnosti dneska provádí, jak už sem psal IIHS. A komu dal tzv. zlaté a stříbrné ceny? Malá auta: Honda Civic, Subaru Impreza, Saab 9-2X (převlečená Impreza). Střední auta: Saab 9-3, Subaru Legacy, Audi A4, BMW 3, Chevrolet Malibu, Lexus IS, VW Jetta, VW Passat. Velká auta: Ford FiveHundred (převlečené Volvo), Mercury Montego (převlečené Volvo), Audi A6. (zdroj: [odkaz] ) Samotné Volvo mělo trochu smůlu, že nebyly zrovna jeho modely zatím testovány ve všech kategoriích (zepředu, zboku, zezadu).... holt i IIHS má omezený rozpočet.
Neboj, viem, ze rozdiel je v testoch a aj tusim, ze Renault vyvyja modely pre "bezpecnost v Euro-NCAP"... To je ale v poriadku, kazdy chce predavat, a ten Renault napriek tomu nebude malo bezpecny (pasivne) v praxi a tie z USA su bezpecnejsie, nez sa to vyzera z porovnania s Europanmi v Euro-NCAP. Americania by vsak predsa len mohli pridat v tej "materialnej" (ABS a bocne airbagy vo Fusione za priplatok!). To hovorim, lebo im fandim (tak ako aj "nasej" Skode) a dufam, ze ta nepopularna a obavana "globalizacia" nam prinesie aj take "desne" veci, ako je predaj Skody v USA, ci dealera Lincolnu v Kosiciach...
Ano. Tady když jedeš Passatem nebo Mondeem, tak už si ale "manažer, pracháč či dokonce tunelář :-) ". Zatímco Ford Fusion ani Chevrolet Malibu ani Chrysler Sebring nejsou v USA nic extra. To zaostávání je nejmarkantnější u nižší střední třídy ale částečně i u střední (správně zmiňuješ porovnání Fusion x Mondeo). Na druhou stranu vychytávky jako airbagy a el. protiblok. kol mají původ v nejluxusnějších amerikách, kde byly dlouho před Evropou. Globalizace je fajn, vadí mi ale, když mizí pestrost. Snad moc automobilek nekrachne.
>:D >:D Dobrá hierarchie... manažer, pracháč, či DOKONCE tunelář >:D >:D >:-[] Dokonale odpozorované :yes::yes: P.S. To jsme to tu dopracovali >:-[] - tedy to jsem se fakt od srdce zasmál. BRAVO LONES :yes:
Neměla. Mercedes často lže či přesněji řečeno neříká celou pravdu. Vždy si dá pozor, aby napsal první ve STANDARTU. Protože GM ho dával za přílatek okolo 220 dolarů. Patent mělo GM dávno předtím dokonce o několik let před sériovkama tím vybavovalo fleetové verze Chevroletů Impala. Mercedes si udělal evropský patent.
Fleet znamená anglicky flotila. Fleetové prodeje jsou prodeje mnohakusových sérií firemním flotilám. Stejně jako u nás nebo v Německu dostaneš podle firemní pozice Fabii, Octavii, Passata, Audi, tak v USA ti vnutí například služební Impalu. >:D
To že Kerry nevyhrál volby je pro amíky jejich nevětší prohra. To že o kvalitě amerických aut toho vím docela dost o tom tě přesvědčovat nebudu (materiály, zpracování atd.)To, že jsi hezky uvedl dva milionáře inteligenty, kterým americkéj patriotismus nedovolí říct nic jinýho to přejdu. Do ameriky často jezdím, mám tam hodně kamarádů a to že evropský a japonský auta jsou prostě lepší říkají i oni a to se v USA narodili. USA není jen Hollywood ale taky ne jen BALLmer a Buffet
Ty dva jsem vzal pouze jako příklad. Nebudu přece vyjmenovávat celej Wall Street. :-) No tak si z Brna gratuluju. K tvým kamarádům: já jsem se zase narodil tady a říkám, že nejlepší jsou auta americký. >:D Ono totiž vůbec nejde o to, co kdo říká. Dokonce nejde o to, kde se narodil. A už vůbec nejde o to jestli je to chuďas nebo boháč. Ono mnohdy se boháč o auta vůbec nezajímá a chuďas dělá třeba celej život mechanika a závodníka. Ale já tu trapnou hru "ten a ten má peníze a jezdí tím a tím" nezačal. Že Kerry nevyhraje volby bylo jasný jako facka. Obyčejnej "natruc kandidát" jehož největší předností mělo být, že nevyhraje Bush. Obdoba toho, jak se u nás vymetaly intelektuálský salónky i chalupy na Vysočině "jen aby proboha nevyhrál ten a ten". :-) Když tvým politickým programem je jenom "nejsem jako on"....dopadá to neslavně. :-) A to myslím obecně! Dokonce bez jakéhokoliv narážení na odvěký souboj levice/pravice. Natruc kandidáty produkují čas od času ze zoufalství obě strany.
Že Kerry nevyhraje volby zas tak jasný nebylo, nakonec víme jak těsně Bush vyhrál a jak je na tom s oblíbeností teďka. Fandil jsem Kerrymu, no na mě to ale nebylo. V jednom máš pravdu nejde o to jestli jsme bohatí nebo chudí, jestli jsme se narodili tam nebo tam, jde o to co se nám na autech líbí, co nás k nim přitahuje. Mě vyhovuje evropská produkce tobě zas ameriky a je dobře, že to tak je, kdyby se všem líbilo to stejný, tak by to byla strašná nuda. :-)
Pro někoho to jasný bylo. Kdybych holdoval ***, tak si na Bushe klidně vsadím obrovský prachy. Jenže já ze zásady nesázím. :-) Ono nálada v Mf Dnes moc neodráží náladu třeba v takovým Utahu, Texasu nebo Tennessee >:D To bylo čtyři roky keců jak toho Američani litujou a že podruhý nemá nejmenší šanci vyhrát. A nakonec dostal víc hlasů než napoprvý. Procentně o kousek a v absolutních číslech o mnoho milionů navíc díky vyšší volební účasti. Teď jsou další 4 roky keců o tom, jak už "tentokrát vážně ale doopravdy nikdo nemá rád". >:D Škoda toho limitu dvou volebních období. Pobavil bych se potřetí. Jinak teď s tebou naprosto souhlasím. Jde o osobní vkus. Mně je jedno, čím jezdí Britney Spearsová nebo kdokoliv jinej. Nebudu vozit jí ale svůj zadek. :-)
Já ho teda fakt nemám rád >:D Je na mě moc agresivní, pořád by jenom válčil a na každýho ukazoval ty, ty, ty. Je ale pravda, že jeho domácí politiku, teda to, jak se stará o svý američany, tak do toho nevidím a stará se asi dobře. To že nesázíš je škoda, to já kdybych věděl nějakou tutovku, tak bych do toho určitě šel ;-) Mimochodem Britney Spearsová jezdí Toyotou Prius má vkus holka americká >:D
Lonesi, zastav se nekdy, popremyslej co jsi napsal, zkorektuj to a teprve pak vypust! Uz jednou jsem Ti napsal, aby jsi vyjmenoval, ktere automobilky na zamorskem trhu nabizeji 4 letou zaruku, porovnej si jak je to v Evrope! Pises hlouposti a sobe samemu zuzujes rozhled. Odsuzujes na zaklade plytkych domnenek bez snahy zamyslet se hloubeji.
Ospevovane auto roka 2001, Alfa Romeo 147 ziskalo v Euro-NCAP tolko hviezdiciek, ako Dacia Logan, len s tym rozdielom, ze Daciu (aj) kvoli tomu zatracuju (napriek tomu, ze Renault splnil ciel, ktory si vopred stanovil a nie urobil nepodarok) a Alfu vynasaju do nebies...
159-ka roka 1999? Tak dobre, ale to nebola znamka absolutna, ale relativna (za pokrok). Ale Mondeo bolo jasne naj! Typicka Europa. Namiesto vyzdihnutia najlepsieho, dotovanie slabeho...
V NCAP metodice je cosi schnilého. Přesně sečtou body za čelní a boční náraz. Ale jen proto, aby pak buď toto číslo znehodnotili ještě před přepočtením na hvězdy blbostma jako pípání pásů nebo vytvářely najednou půl-hvězdy, přeškrtnuté hvězdy, měnili metodiku při nárazu do chodců etc etc.
S tym pipanim ma seru, rovnako ako s relativizovanim - Mam na mysli, bezpecnost vzhladom k triede automobilu. Pas si zapinam furt a nepotrebujem pip-pip. Su trapni!
"Bude to takova pekna tecka, za tim nasim pripadem"
1. )Notoricky znama veta z citanky pre Zakladne skoly (aspon u nas na Slovensku): "To je Volga, ved ma naraznik!"
2.) Notoricky znama veta zo Slovenskeho filmu ("Stastie pride v nedelu" - taketo "skvosty" u Vas, v Cesku, asi nedavaju) zo 60-tych rokov: "Kupim si Volgu a mam hotovu ameriku"
Re: "Bude to takova pekna tecka, za tim nasim pripadem"
Trabant je Audi, to sa vie. Predchodca Trabantu 601 (P601), bol Trabant 600 (P600), pred nim bol Trabant (P500), ten sa najskor volal AWZ Trabant (stale rovnaky model - P500), pred nim AWZ P70 a v najstrasom prospekte tohto auta je napisane, ze ho vyraba fabrika AUDI! ....Takto sa komunisti chvalili cudzim perim.
Přečetl sem si jen 2 příspěvky tzv. Lonse abych zjistil, že ten týpek buď za a) Sedí jen na internetu a o skutečným světě neví vůbec nic a Ameriku viděl jen prstem na mapě a to se říká kdoví jestli, za b) o Americe neví vůbec nic, za c) naprosto schválně tady lže. Děkuji Lonsi, nemusíš sem ty výmysly psát. O kvalitě rezavých Amerických aut, o ekonomické situaci v Americe, o způsobu a životním stylu v Americe nevíš bohužel vůbec nic.
P.S. Vůbec to nesouvisí s tím co si hodlá šéf Microsoftu koupit nebo ne a kolik s tím hodlá ujet mil (zvlášť když povětšinou lítá) - mimochodem Zeman taky kupoval vládní Tatru a asi se nebudeme bavit o tom, že kvalita byla právě to co ho ke koupi vedlo.
Těmi dvěma příspěvky si mě bohužel odradil od dalšího čtení jakýchkoliv tvých příspěvků a znechutil si mi vůbec diskuzi v tomto fóru.
Jen tak na vysvětlenou k tvým mnoha lžím a výmyslům. Yugo se prodávalo v Americe velmi dobře (na to, že to ybl 30 let starý Fiat 127 dělaný v licenci) a prodávalo by se do teď kdyby se bývalo Američanům nepodařilo rozbombardovat továrnu v Kragujevaci.. Bohužel po obnovení výroby už o něj potom nebylo zájmu (jenže to bylo 6 let zpátky) - nevím ajký by byl teď třeba zájem o první generaci Neona, kdyby to sem začali teď tahat (když se není schopná prodat ani ta druhá) Mimochodem to Yugo se za babku neprodávalo,ale prodávalo se prakticky za stejnou jako jiné lowendové auta (Pontiac Monte Carlo a podobné).
Docela si mě nasr.l Lži a výmysly nemám prostě rád.
Ja to vlastně Opel Kadett, v sedanu. A podobných paskvilů (s kterými jezdí i normálni lidi - ne Mexikáni, nebo černoši, protože to už jsou opravdu poslední jedinci v Amerických autech, nepočítaje velký SUV - v podstatě Americký auta už s eprodávají pouze v této kategorii a pak fleetový velký sedany například pro státní službu) je tam celkem hafo...
AR bude příjemné osvěžení amerického trhu, když tam člověk uvidí AR 164, tak je to orpavdu pastva pro oči a trocha nefalšované Pinin krásy...
Jo ten první obrázek (ten druhý je už jakýsi facelift)... Já se v těch francouzských městech nevyznám a už sem trochu pozapoměl, ačkoliv sem měl tu čest s tím taky jezdit... (krom třeba i zázraku jménem Tempo, Sentra a podobné, ne zřídka časté auta to amerických highways) >:D Jo díky za doplnění,ale nejsme detailisté, víme o čem se bavíme
OT: Mess with the best, die like the rest - Today, Tomorrow,
Nerad ruším diskusy, ale cítím povinnost oznámit jednu zajímavou novinku týkající se US trhu.. v dubnu nastal jeden poměrně zásadní (zejména psychologický a marketingově využitelný) zlom v pořádí značek podle velikosti: dubnové prodeje na US trhu: 1. General Motors (339,797; meziročně –10.7%); 2. Ford (261,100; –6.8%); 3. Toyota (219,965; 4.5%); 4. DaimlerChrysler (211,390; –6.2%); 5. Honda (139,124; 2.6%).. čili Toyota je třetí největší automobilkou v USA!!! Zkoukněte růst Toyoty, zkoukněte pokles Fordu.. IMHO příští rok půjde na řadu Ford.. pokud GM neklekne, tak to má také "za pár".. ne brácho, VW opravdu není středem světa - možná je zatím středem Evropy, ale v rámci velkého světa je to středně vzrostlá bonsaj - to si pamatuj >:-[];-) Možná by si sem měl hodit nějakou u čtivou esej o evropským designu, aby si tu trochu podpočil VW a aby si zpevnil peVWnost >:-[] Já to tvrdim furt.. Today Tomorrow Toyota :yes:
Kolem roku 2001-2002 jsem cetl v US mesicniku Car and Driver o tom ze Alfa uvazuje navrat na US trh a zakaznici Alfy by meli byt stejni co si kupuji Saab. Alfa se pry stahla z trhu i proto ze se jeji auta prodavala jako "obycejne" Mercury ktere nema takovou prestiz. Pravda ovsem byla kvalita, stejne jako Renault a jejich automaty.
On možná nebyl problém s kvalitou aut jako takových,ale třeba v použiváném palivu (91 okt, není to pravé), mazivech a přístupu k servisu. Tohle je dost odlišné a pokud na to evropská automobilka není připravená, tak má problémy. Ty auta musí být blbuvzdorná, což Alfy v 90. letech prostě nebyly. Nicméně s "kvalitou" jako takovou to moc společného nemá. Lidi si dost často pletou pojmy (pokud zrovna nelžou).
A že by se tam někdy AR 164 prodávala za stejné peníze jako mercury o tom pochybuji... Něco tak ošklivého by nemohlo stát tolik >:D