V podstatě máte pravdu. Je to kýč. Ale není to jen touhle úpravou. Zamyslete se nad tím hlouběji. Poslední generace M5 je kýč už v základu. Je obscénní. Vulgární. S předchozí generací má společné jen to jméno. Předchozí generace - to byl dokonalej gentleman v tý nejlepší kondici v bezvadně padnoucím obleku, kterej mu ušil ten nejlepší krejčí. Diskrétní, ale s visačkou tý nejlepší kvality. Současná M5 - to je chlápek, co se nestydí ukázat svý prachy a vytrénovanej opálenej biceps. Něco jako ten týpek, co balí osamělý ženský na hodně drahý párty. Výmluvnej a zábavnej. Má styl, ale stejně se přistihnete, jak skřípete zubama, když ho vidíte v akci. Co si vybavíte, když vidíte předchozí M5? Přikrčenou siluetu, čtyři kruhy světel a ten úžasnej motor. Výkon a rychlost. Nic víc. Jo, v jednoduchosti je krása... Nová M5 je charakterově úplně jiná. Už to není jen motor. Je tam taky složitá převodovka, spousta elektroniky v podvozku, šílená řídící jednotka... Kruci, kdo chce auto, který vám dovolí sedm úrovní rychlosti přeřazení? Chcete někdo tlačítko, kterým si volíte, kolik koní vlastně chcete pod kapotou? Pro koho je důležitý nastavení, na sekundy!, jak dlouho budou svítit světla poté, co zamknete auto..? Neříkám, že to nefunguje. M5 je úžasný auto a mezi nabroušenými sedany není lepší volby. Jen je jiný něž předchozí M5, který se mi líbilo víc. Je vulgární. A tenhle Hamann to jen zdůraznil...
Myslíš, že by bez tý převodovky byla tak úžasně rychlá? V manuálu bys měnil spojku každých 5tis. km a nestíhal bys kvrdlat pákou. Co vlastně chcete od supersedanu? Tohle je kladivo co si troufne na 911, F430 nebo i Gallardo. Bez tý elektroniky a různých vychytávek, by byla poloviční, ztrácela by na konkurenci. A V10 strčí ten osmiválec z předchozí generace do kapsy, to V10 je úžasná >:-[]:yes: .
mi to tuning jedne ceske spolecnosti zabyvajici se "aerodynamickymi" upravami soucasnych i starsich skodovek (ASJ...pouze zkratka). Odpudive, destruktivni... :no: