Hádej, proč Porsche v 911 už dlouho vyrábí motor o objemu 3.6 nebo teď 3.8. Protože tam větší nenarvou a ještě k tomu je to boxer. Ten V8 by tam nedali ani náhodou, to by znamenalo novou celou zadní část, podvozek, převodovku a nevím co ještě. To je nemožný. Kdyby šlo o takovou úpravu, tak bys o tom četl na každým rohu. Ale na tohle si zatím nikdo netrouf. Beztak je tam 3.8 se dvěma turby. Pokud Porsche nezmění koncepci tak motor V8 v 911 nečekej. Jenže to už by ani nebyla 911.
Je to nádherný auto. Ale tu větu 'ovladatelný i v nejvyšších rychlostech' bych nebral vážně. Respektive, je ovladatelná ale ne člověkem. Na něco takového prostě lidské smysly nestačí, při rychlosti přes 90 metrů za sekundu (za 11 sekund 1 kilometr!) prostě nelze adekvátně reagovat. To prostě lidská nervová soustava narozdíl od třeba dravčí nedokáže...
nebo ty snad myslíš, že tvé oko, nervová soustava která to pošle do mozku, mozek, opět nervová soustava která povel pošle svalům a následně pohyb svalů (ať už otočení volantem nebo sešlápnutí pedálu) dokážeš v řádu tisíciny sekundy? Ne, bohužel. Za tu doby, než stihneš na nějaký podnět zareagovat proletíš minimálně 50-100 metrů...
vzdy budes mat nejaku medzeru medzi okamihom, ked nieco uvidis a okamihom, ked nastane tvoja reakcia. pri 50 km/h, pri 100 km/h aj pri 350 km/h. Ide len o to, kde tych 350 km/h "rozbalis". Tych 90 metrov za sekundu na prazdnej dialnici dokazes udrzat nejakych pat sest minut pri maximalnej koncetracii. ide len o zvyk. ;-)
Nadupaná a řvoucí... Pro někoho neodolatelná. Já bych sáhl po továrním originálu. Má pro mě neodolatelnou čistotu Porsche. Tohle je dílo tuningovýho maniaka a jde to mimo mě. Kvalitní, precizní práce. Dechberoucí svezení. Ale pokaždý, když bych pro ni šel do garáže, musel bych plakat. První věc, co bych viděl, je tím šíleným křídlem zhyzděná silueta zádě... Tudy pro mě cesta nevede.
Je to brutalita..Ale kucharom je jeden z najpovolanejsich, ktory sa tym zaobera uz nejake tie destarocia, tomu sa to da odpustit)..Ked vidim nejake brutalne Porsche napr. od Hamanna, je to o niecom inom. Ked tuning Porsche - tak od U. Gemballu! (Pripadne Manthey alebo Ruf, TechArt je dvorny upravca Porsche,no niektore upravy su len o peniazoch..)
Copak copak? Neučil ses jazyky? Tvrdě jsi na sobě nemakal? Nejsi snad mladej bejk, co má život pevně v rukou? Sportka tě nevyvede z rejžových polí po cestičkách bazarového kovboje :-) Gambóóóóóóóóóóóó >:-[]:yes:
Nejideálnější je Trabant. Nejlehčí karoserie, je to kupé, dosadíš široký gumy a vsadíš motor z 911. Na nějaký to nitro trocha místa vzadu taky zbude. Navíc není problém do karoserie udělat vstupy a výstupy vzduchy, s úhlovou bruskou máš i verzi Targa. Můžeš ho pomalovat sprejema, lak by stejně nešel vypálit >:D >:D
Jistě, dosadíš siroký gumy a vsadíš motor z 911. Pak zuřivě zakvedláš tim pohrabáčem pod volantem, šlápneš na to, rozflákás převodovku a karoserie, která se urvala z podvozku, se Ti zasekne o bradu a Ty neuvidíš posledních pár metrů svého života :-) A na ty vstupy a výstupy Ti postačí pěst :-! A taky zdvojnásobíš hodnotu svého..ehm..vozu pokaždé, když natankuješ alespoň půl nádrže :-!;-)
>:D:yes: No vidíš, na to jsem ani nepomyslel, jakej to je supersport. Trabiho vůz má řazení pod volantem, stačí na něj přišroubovat "pádlo" a Maranellu si budou rvát vlasy... >:-[]
Hami jako od mámy, kapinku ostřejší, samozřejmě ;-) Jsem už kapku mimo kategorii kostitřasů s extrémním výkonem a neustále "mi stačí jen" 911t, ale tohle, tohle je krása!
uz si vyskusal upravenu 911 od Gemballu a od Ruff-a? ;-\ Na zaklade coho UZNAVAS len Ruf???? :*) Ja len dufam, ze tvoj prispevok je ironicky, a nemyslis ho vazne.... :-!
Rufa uznávám kvůli jeho historii a kvůli tomu, že jeho optický tuning je jenom decentní. To že se nějaký Helmuth rozhodne udělat tu nejvyfintěnější Carreru co má dvě turba mě až tak moc nezajímá..
S historiou sa da velmi dobre posudit jazdne vlastnosti Ruf-a a ostatnych "ladicov". Gemballa tu "optiku" robi kvoli nejakej funkcnosti. Carrera, ktora ma dve turba ta nezaujima - to potom doporucujem auto oblepit par nalepkami a mas "tuning" ako vysity! ;-)
A myslíš, že základní Carrera nějaký tuning potřebuje?? už tak je to nejlepší sportovní auto světa..ale to je jedno...Že gemballa dělá tu optiku kvůli funkčnosti?? nenech se vysmát...80% toho je jenom na efekt a vzadu nepotřebuješ div né dvě na sobě naskládané křídla z Imprezy, abys měl dostatek přítlaku...