Novinky
0
😄 :yes:
Přejít do diskuze
Logicky by byl byval prechod do Grand Am, ale to se nestalo - otazka je zda necekaji treba prave na novou generaci vozu - snad se XK objevi v roce 2007 na americkych drahach a slupne si par Mustangu a Korvetek k obedu :yes:
No vzhledem k ukončení výroby generace XK bych tvrdil, že nic. Než vznikne ekvivalent těch závodů, tak ty vozy zastarají, takže buď postaví nové na stávají generaci, nebo budiž jim asfalt lehký.. 😉
Loni byli dokonce mistri😄 jedina vec co ted nevim je, co se deje se zavodnimi xk v usa... trans am skoncilo a nejak o jejich nasazeni nic nevim.
Tož Jagu bych dal ešče jednu cenu. A to za to že JE. Že vydržel a přežil do dnešních dní, až k tomu krásnýmu novýmu XK. A tož mu přejme ještě mnoho a mnoho let zlověstného vrční i slastného mňoukání si, aj nám všem. Tož tak.
Kurňa, ja su taky 2x. Si juž připadám jako hen ten pán s buřinkou, pan Tau se myslim menuje. On je dva jednou českej jednou slovenskej 😄
Kluci, říkejte si o angličanech a frantících,co chcete..ale jestli chcete jezdit v autě,tak jedině Porsche.
VW používá ventilky? Tak to je vážně náskok díky technice :yes: Šikovný kluci to jsou... Jinak tvůj příspěvek :no: Velmi k věci ;-\
No však Tebe tam je taky požehnaně. A vůbec všichni tady jsou současně i tam. Takový paralelní prostor 😉
Ono tezko hledat nejakou tridu a etalon. Kupe od jaguaru spise vzdy byla tridou sama pro sebe. Cestovne-sporotovni kupe, jake se vidi malokdy. Aston Martin V8? Sportovni. 911 taktez. Mozna muzeme porovnavat s BMW 6 (pretechnizovane, slozite a dle meho nazoru nehezke). Masserati Coupé - inu, hezke, ale tam to konci. Mercedes, mozna SL - trochu jine zamereni. Pro XK tak opravdu tezko hledat konkurenci a to je jedine dobre. Drive mu konkuroval Aston DB7, ten nebyl tak sportovni jako V8, ale to je jiz pase. XK je spise takova spodina tridy aut jako je DB9, Bentley Continental GT, Ferrari 612 Scaglietti a podobne. A to nemyslim nijak spatne. Ono XK si je v mnohem s temito auty rovno, jenom mu pod kapotou chybi onen vykony dvanactivalec. Ale take stoji polovicku 😄
Tohle je sice nad mé chápání, ale jak jsem tam shlédl pár tvých příspěvků, je tam všechno na svém místě 😉 :yes:
Jásáš hezky, ale na špatný kapotě. Citroen zabudoval do C6 klouzačku. Jaguar zabudoval do XK klouzačku. Při tvé logice bychom tu také mohli jásat nad VW, že používá ventilky... P.S. Ten systém ochrany chodců je samozřejmě velmi potěšitelná věc :yes:
Francoužští hipshopseři z Maroka, s "dočasným" pobytem v Paříži zajisté ocení, že i domácí výrobce nabízí "hajdrólix" u vyšších modelů ve standartní výbavě...
Tak pánové, všichni Tomášové a jiná nepřející a nevěřící lúzo. Citroën si tu podává tlapy s Jaguarem. :yes: Jooo, RR to houpe na systému od Frantíků a Jag má stejnej katapult jako C6. :yes: Ještě někdo pochybuje o výjimečnosti Citroënu? 😉
Říká se, že každý kupé od Jagu, který přijde v závěsu za kupé od Astonu, je vždycky lepší. Bylo to tak dřív, platí to i dnes. DB9 je skvostný auto, XK je etalon svý třídy. Styl, kvalita, smyslnost - to jsou jen slova. Chceš je poznat na vlastní kůži? Obejdi si tuhle kočku. Pochopíš. :yes:
Je vidět, že v Coventry stále dokáží přicházet s výbornými řešeními. Tak snad jen na adresu nového XK. Hodná číča, neskákééj... Se lýsá mrcha >😁 >😁 BRAVO JAGUAR!! :yes: