Technika
Myslím, že GM nad sebou cítí ten Damoklův meč: globálně je automobilek zkrátka moc, nadprodukce je děsivá, zvlášť po nástupu korejských značek a avizovaném čínském (a možná i indickém) zapojení. Kdo zaváhá, ten padne, protože někdo bude muset z kola ven a GM už je příliš dlouho v červených číslech. A akce s překabátěním Daewoo na Chevrolet taky zatím probíhá dost rozpačitě, pro mě osobně aspoň třeba zpráva o crashtestu Avea zní jako velký červený vykřičník, který dopadá na značku i na celou skupinu.
klid, Opel vydělává :-!
On i GM už na tom není tak špatně,sice ne růžově,ale zvedá se.
Za první tři měsíce tohoto roku ztráta 323 mil. dolarů,minulý rok za tu dobu ztráta 1,3 mld. dolarů,takže pokud jim to bude vycházet i nadále,tak by měl být na nule za nějaký čas a dále jen v plusech,uvidíme.
Za první tři měsíce tohoto roku ztráta 323 mil. dolarů,minulý rok za tu dobu ztráta 1,3 mld. dolarů,takže pokud jim to bude vycházet i nadále,tak by měl být na nule za nějaký čas a dále jen v plusech,uvidíme.
Souhlasím, uvidíme, nemínil jsem tady vystavovat GM nebo Opelu úmrtní list. Ale stejně jako ten, kdo neměl zavřené oči, viděl před rokem 2000 gigantický nástup Hyundaie, vídí ten, kdo je nemá zavřené dnes, že autmobilový průmysl míří to těžké krize způsobené globální nadvýrobou zvýrazněnou nástupem nových hráčů a přílišnou závislosti na ropě. Hysterické otevírání nových trhů v Asii není žádné šíření pochodně pokroku nedovyvinutým národům, ale zoufalá snaha někam ten přetlak vylít. Možná že GM v tomhle závodě uspěje a padne místo něj Hyundai do své čerstvé politické pasti, možná to dopadne nějak jinak, prostě - uvidíme.
když Opel vyrukuje se slevama, tak ten Tvůj odumřelý mozek dedukuje že jsou nějaké odbytové problémy? Neboj... Je to strategický tah, na který zákazníci slyší i s vyplým naslouchadlem 😄 Je to nejjednodušší způsob jak dostat více aut z výloh na silnici. Opel byl u nás mezi prvníma kteří zavedli cenovou válku :yes: . Právě díky tomu sis mohl možná dovolit nové auto. Cena je menší- auto naštěstí ne 😉 Koupit v "akci" neznamená vyloučení ze společnosti. Je to chytré řešení: to co ušetříš můžeš projezdit... PS: Vectra za 508táců- to snad není ani možné :yes:
To vše vcelku souhlasí. Ale když jsem potřeboval auto pro dceru, tak jsem zašel taky do Srby, máme ho skoro za humny. Dal jsem řeč, no a pak jsem vystřízlivěl. Takže lítá v Puntu. A jak jsem se časem doslechl, nebyl jsem sám, kdo u nich radši nekoupil, když viděl jejich péči o zákazníka. Možná je kus psa, zakopán i tady.
Srba je vyhlášený široko daleko :no: začínal kdysi na garáži a chce tam asi i zkončit... Díky takovým jako je on, se dostane i dobrá značka do řečí :no: Totálně neprofesionální přístup, hochštaplerství nejvyššího kalibru! A to ještě začal i se Saaby 8-s :no:
jj,Srba se výrazně zhoršil.Jeden člen autorevue psal,že když si dřív koupil Omegu v plný palbě,tak mu na servisy pro ni jezdili s plošinou,aby neměl sebemenší starost.Teď na Srbu slyším dost kritiky.Rozhodně bych spíš volil Auto-Staiger.
Bohužel je to i u prestižních značek u nás(BMW,MB).
Je škoda,že se takto blbě poškozuje renomé firmy.
Nedávno se na mě nalepil jistý týpek s autem s kopírovací firmy,doslova riskantně kličkoval,tak sem ho nepustil(musel bych zastavit,což v přeplněném měste moc nejde,oba pruhy plné)nakonec se předemne dostal a tukal si na čelo a něco ukazoval-krásný příklad zaměstnance firmy,jak může vědět,že mu zrovna nevezu zakázku za x peněz.No nic,děje se to všude(hlavně u nás),škoda :no:
Bohužel je to i u prestižních značek u nás(BMW,MB).
Je škoda,že se takto blbě poškozuje renomé firmy.
Nedávno se na mě nalepil jistý týpek s autem s kopírovací firmy,doslova riskantně kličkoval,tak sem ho nepustil(musel bych zastavit,což v přeplněném měste moc nejde,oba pruhy plné)nakonec se předemne dostal a tukal si na čelo a něco ukazoval-krásný příklad zaměstnance firmy,jak může vědět,že mu zrovna nevezu zakázku za x peněz.No nic,děje se to všude(hlavně u nás),škoda :no:
Co se týče Dealerů Opla, když jsem kupoval Zafiru, obešel víceméně všechny pražský, nejvstřícněji (i cenou) se chovali v Autotepas (HK Partners) v Řepích, tak jsem koupil tam. Co se týče servisu, celkem slušný a přitom levný jsou kluci z Auto Zralý ve Stodůlkách.
jj,zralý je taky super,na to jsou v www.opelclubrenbau.cz dobrý recenze.
Je ale autorizák? On snad zatím autorizaci pouze připravuje ne?
Moc tý pražský servisy neznám,jsem z Hradce Králové.
Je ale autorizák? On snad zatím autorizaci pouze připravuje ne?
Moc tý pražský servisy neznám,jsem z Hradce Králové.
Řešíme nákup nového vozu této třídy a do konkurence se Meriva dostává s Nissanem Note - a to nejen v Autosalonu na Primě - pokud srovnám cenu Merivy po slevě a Note - celkem okolo 400 tis. - pořád mi vychází výhodněji lépe vybavený Note /a to asi o 15 tis., kdy ovšem Merivě chybí asi 5 položek ve výbavě počínaje el. zrcátky a bočními aibagy konče - pokud tyto položky, za které chce Opel doplácet - sečtu v cenách Opla - dostávám odhadem 40 tis. min. Meriva má za sebou nejspolehlivější auto roku 2005 v Německu, dobré prodeje atp. Note je nový model, Meriva "jen" po faceliftu. Jízdně jsem to zatím neporovnal. Co jsem příspěvkem chtěl říct? Teprve po slevách jsou Opely jakž takž konkurenceschopné /totéž loni 24 hod. Opel/ 😲
Sám to sice vůbec nechápu,ale budiž >😁
Sa tak hovorí: "z každého auta časom bude opel..." 8-s
Ale ludi nepresvedcis... :no:
Ono dost lidí prostě myslí,že pokud nebudou mít VW,tak nebudou v určitém statutu společnosti či jak to nazvat.
Dá se to vcelku chápat u Vectry,ale jinak než VW bych volil rozhodně jinak(nebere třeba Audi),ale místo Golfu bych radši volil Focuse,Civica 8G,Astru,C4.
Jinak ale čím víc slev tím líp 😄
Diesely Fiat(CDTI Opel) jsou srovnatelné s ostatníma.Jako traktor TDI to sice není,ale zase neohluchneš,2,8 V6 Turbo automat-průměr do 10l v pohodě,8,9 se dá.
2,0Turbo-pokud se vezmou srovnatelný výkonově motory konkurence,tak taky stejný.
1,2 Twinport-stejný,
1,8 92Kw-ano,je to starší motor(ve Vectrách B žral méně)
1,8 103Kw-měl by žrát míň,pravda Civic bude mít menší spotřebu.
Jinak s tou inovací se dá souhlasit,nejprodávanější u nás jsou u Oplů minivany(hlavně Zafira).Co jsem koukal tak nej ztráty jsou ve střední třídě což je dáno zastaralostí Vectry,Mondeo se zase mnohým více líbí.
Ten motor je nesrovnatelně lepší oproti starší 1.8 zejména momentem - díky variabilnímu časování ventilů táhne velmi slušně od 1800 otáček, 90% maxima momentu má v rozmezí 2200 - 6200. Zatím naprostá spokojenost. Předpokládám, že spotřeba ještě klesne, jednak s přibývajícími km, jednak v létě na delších cestách mimo dálnici. Ale zase nějaké to deci udělá klima, a možná litřík když budu po dálnici vozit 130kou na střeše šest kol 😄
Pak tenhle motor dali do nový Astry H a spotřebu má poměrně velkou,což nechápu,ale podle skušeností je tomu opravdu tak.
Určitě bych vzal do Astry jeho nebo v lepším ten 103kw,ty 1,8 u Opla byly dobrý vždy narozdíl od 1,6 X16XEL,který nic moc(poruchy,žravost oleje),dnešní Twinport 1,6 je zase hlučnější.Nějak je divnej ten objem 1,6 >😁
No,jen tak na okraj 😉
Jsou prychycený k samotnému bloku motoru šroubama a jeden nějak uhnil a kus upad,kus zůstal v závitu,ale je tam stejně kolem něho dirka,čili tam podfukují splaliny-bere to falešněj vzduch,čili to má za následek i zvýšení spotřeby.Projevuje se to tak,že po startu je slyšet takový jemný cvakání.