Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Čekal sem levněší podle toho co se psalo?!?!?
za trochu normal motor, klimu + ele dam 400k.. hmmm, tak to teda opravdu nebude mit jednoduchy..ale par vlastencu se najde..
Roomster je na pohled pěkný - variabilitou zadních sedadel ovšem jen dohání, co Škodovka zaspala, cena - za shodně vybavený Nissan Note s obdobnou motorizací benzín 100k zaplatí zákazník o rovných 50 tis. méně - a to se o NOte říká, že není laciný. Škodovka dostála své pověsti :no:
A už si obě auta měl vedle sebe k srovnání???? Já jo a Prostorem Roomster zvítězí !!! >😁 >😁
A už ses na obě ty auta pořádně podíval? Pokud auto kupuješ dle rozměrů, tak doporučuju Citroën Jumper. Tam bys už problém s prostorem mít neměl. Podívej se na detaily Nissanu Note. :yes: Tam nenajdeš disharmonii jako u Škody...
ceniku a fotek me stalo 10dkg anglicke slaniny a 4 vejce. tak at to co jsem vyblil prijde nekdo uklidit. Jdu se pokochat pohledem k jinemu vyrobci a udelam si novou snidani.
do sve sbirky oxymoronu pridavam dalsi: 1,2 HTP Sport 😄
Ne teď vážně...
Vy by jste se nestyděli v tomto jezdit? Dyť v momentě kdy sednete do tohoto auta říkáte, že Váš vkus je naprosto zvrácený a k tomu neumíte hospodařit s penězi, které vyhazujete zbytečně...
Já říkám na. :no:
Vy by jste se nestyděli v tomto jezdit? Dyť v momentě kdy sednete do tohoto auta říkáte, že Váš vkus je naprosto zvrácený a k tomu neumíte hospodařit s penězi, které vyhazujete zbytečně...
Já říkám na. :no:
Už jsem to psal, moc se mi nelíbí, ale věřím, že někoho oslovit může. Prodeje budou z velké části ovlivněny právě cenou. To auto je velký jak kráva, s tím bude souviset i hmotnost, dát tam HTP je fakt jen tah, jak legálně uvádět všude cenu od 339 klacků. Že je to výbava na draka, motor dýchavičnej, to je jasný snad všem. Zdá se mi, že Škoda nasazuje čím dál tím více vyšší základní ceny. Jako by se škodovka měla dostat do roviny s Fordem, Oplem, ... a VW zase ještě o kousek výše. Nejsem si jist, zda cenová politika u roomsteru je optimální. Uvidíme prodeje a hlavně co budeme na silnicích potkávat. Tipuju, že nejvíce bude těch HTP ve výbavě roomster s doukopeným paketem sun set (dyť folie jsou přece nutný brácho, Fanda je má taky) a hlavně s hliníkama (ty sousedi viděj, centrál a ni palubní neviděj). 😉
Nerad bych pokazil náladu všem bojovníkům proti ceně Roomsteru, ale dovolím si malou připomínku. Pro srovnání vyberu stále velmi slušně prodejnou a žádanou Fabii Combi Ambiente 1,2 47Kw, která má s Roomsterem Style 1,2 47kW mnoho společného. Tuto verzi Fabie dnes pořídíte za ceníkových 317.900,-Kč + boční airbagy za 8.900,- + klimatizace Climatic za 35.000,-Kč a dálku k centrálu, kterou má Style v základu za 3.500,-Kč. Pokud mě můj kalkulátor neklame, tak vychází 365.300,-Kč. Rozdíl proti Roomsteru je tedy "závratných" 4.600,-Kč což je ve srovnání s Fábií Combi za megaprostor na zadních sedadlech, větší kufr (je třeba větší než v Scénicu nebo C-Maxu) opravdu závratná suma... >😁
No jo, jenomže za 370 000 Kč už koupíš i normální auto od normální značky (zde ať si každý dosadí to svoje) a hlavně!!! S normálním motorem. Na Fabii ta Haťapka ještě jde,ale tady už je to fakt boj o přežití... Když už jde o prostor, možná nebudu mít úplně pravdu, nebudu to hledat, ale jestli mě paměť neklame, tak za tyto peníze se dá koupit už i Doblo nebo Berlingo s motory JTD a HDI (a ačkolic jsou tyto auta koncipovaný ajko užitkové, ve vnitř to nevypadá o nic hůř a trvanlivost všech mechanických součástí bude jiná než u roomstru, protože se stačí podívat na užitné zatížení a všem je to jasné. A za 370 000 určitě koupíš s 1,4 (16v) i třeba Stilo, 307, Megane a možná už i toho Golfa... A ta výbava tam bude sorvnatelná...
A kdyby nešlo o prostor, tak za ty peníze máš už velmi slušné Punto (nebo když někdo chce Clio...)
Takže já nepochybuji, že se to prodávat bude, náš spotřebitel je na to dost iracionální (viz prodeje Fabie) >😁
A kdyby nešlo o prostor, tak za ty peníze máš už velmi slušné Punto (nebo když někdo chce Clio...)
Takže já nepochybuji, že se to prodávat bude, náš spotřebitel je na to dost iracionální (viz prodeje Fabie) >😁
Wolffe, wolffe, nevím v jakém oboru pracuješ, ale vypadá to buď na zaměstnance českých drah, nebo na sociální dávky. Zájmem každého soukromého subjektu je vytvářet zisk a pokud budou zákazníci chtít platit za kvalitu, desig, prostor atd., tak si budou kupovat auta, která plní jejich požadavky. Když se mi líbí Roomster, tak si prostě nekoupím Dobló, i kdyby bylo o 50.000,-Kč levnější. A teď mi řekni, kdyby si chtěl od Tebe někdo něco koupit za sto korun, Ty by jsi to prodával za osmdesát???? A navíc s Tvou logikou uvažování by si každý kdo by chtěl BMW3 měl koupit Octavii 2, protože je vevnitř větší a je přece LEVNĚJŠÍ!!!! >😁 To že někdo koupí auto které se mu líbí a které chce není iraciónální. Iracionální je, pokud si někdo chce koupit BMW3 a koupí O2 a bude se chlubit, jak udělal dobře, že ušetřil....
wolffe wolffe... "kazdy vi ze Roomster je předražený ošklivý český krám nevalné kvality který si nikdo nekoupi", , dyt si může místo něj koupit 2x Fiat Seicento a ještě ušetří... No není to skvělé? Je to skvělé 8-s
Jo, příspěvky Wolffa jsou někdy velmi zábavné počteníčko. Podobnými slovy kritizoval i Bugatti Veyron - "předražený krám" >😁 Wolff totiž stejně jako "každý" ví, že Roomster je "předražený ošklivý český krám nevalné kvality", protože má nadpřirozené schopnosti - umí věštit z obrázků 😁
No Tome tak zus místo kalkulátoru použít mozek. Za combi Elegance (tj. s výbavou o dost vyšší, než píšeš, jsem dal 340k). Neznám člověka, který kupuje za ceníkové ceny. Ty snad ano? Ace přechází do akce, do toho slevy prodejce. Jinými slovy porovávat ceníkovou cenu jednoho auta s akční druhého svědčí o dost mdlém duchu.
Obdivuju, jak se Škoda-VW dokázala za těch 15 let vypracovat. Až do roomsteru jsem to bral a chválil. Ale tohle, tohle je už fakt pecka. Nechápu sebevědomé ceny škodárny rum-stru. Nejspíš mají z dojčlandu dobrý marketingový průzkum a udají tam většinu své produkce. Přesto doufám, že v okolí bude brzy nějaký spokojený vlastník a já se ho zeptám: "proč?" 😲
Chápu to dobře že ty zadní výkladní skříně budou na kličku? To aby člověk začal motat ráno, když chce odpoledne na výlet >😒]
To jako že by měla být v základu na elektriku???? Ale no tak...
Ano mela. 😉 Ale i pokud nema ... jestli jsou ty vybavy postaveny opravdu tak jak je zde uvedeno tak tam nevidim jedinou, ktera by mela i zadni okna ovladane elektricky. 😲
Může mi někdo konečně vysvětlit, proč všichni češi očekávají, že škodovky budou levné ?
co třeba levnější pracovní síla, používání starších technologí v rámci VW, komponenty z ČR....?
Myslím, že výrobce prodává za takovou cenu, kterou je trh ještě ochoten akceptovat. A pokud má nižší vstupy, je to jeho plus, dosahuje vyššího zisku. Proto to přece dělá !!! Pokud jde o ty starší technologie VW, netuším za kolik je Škodě účtují. S marží 0% asi těžko. Nebo jo ? >😁
do rozboru cenové politiky se nebudu pouštět, jsem napsal jen to, kde vidím prostor VW pro maximalizaci zisku ze Škodárny. Tam se tedy nachází i prostor pro možnosti snížení cen. Rovněž se nepouštím do rozboru zda mají politiku orientovanou na maximalizaci tržeb nebo zisku. Pokud jde o cenovou politiku v koncernu to by mě skutečně zajímalo co a za kolik. To se, ale na tomto fóru asi nedovime... ;-\
Kouknout se na hrátky uvnitř koncernu by skutečně bylo zajímavé. Každopádně VW do Škody něco investoval a chce to pochopitelně dostat zpátky. Tady asi bude jádro pudla.
Hrátky uvnitř koncernu? Myslíš ty exkurze do bordelů po celém světě? >😒] 😉
Hans říkal, že český holky jsou stejně nejhezčí (a pro euro si lecos nechají líbit) >😒] 😉
SKODOVKA MA VELMI MODERNI (A TAKY DRAHOU NEMECKOU VYROBNI TECHNOLOGII),
V TY FABRICE DNES JIZ NENI NIC PUVODNIHO (ANI PODLAHA V HALE)
A ZATIMCO NEMCI VYRABEJI NA STARYCH MASINACH,
SKODOVKA MUSI SPLACET MODERNI STROJE S NIZKOU ZIVOTNOSTI, ALE AKTUALNIMI NEMECKYMI CENAMI
-:
V TY FABRICE DNES JIZ NENI NIC PUVODNIHO (ANI PODLAHA V HALE)
A ZATIMCO NEMCI VYRABEJI NA STARYCH MASINACH,
SKODOVKA MUSI SPLACET MODERNI STROJE S NIZKOU ZIVOTNOSTI, ALE AKTUALNIMI NEMECKYMI CENAMI
-:
Taky nechápu, proč by Škoda měla být levná. Když se jí daří prodávat za draho, tak jedině dobře. Je to pouze o volbě těch lidí, kteří jsou ochotni za to ty peníze utratit... Proč se asi jinak prodává v okolních státech levněji? Není taková poptávka, tak musí držet konkurence schopné ceny. Když chteš jezdit Škodou koupenou u nás, tak holt musíš vysolit víc. Ale to už jsme zase u těch oveček 😄
Dokud bude dostatek (bráním se pojmu "blbejch") českejch oveček, tak budou Škodovky v cizině levnější 😒 :no:
jakej je rozdil mezi ???
1,4 TDI PD 59 kW
a
1,4 TDI PD DPF 59 kW
co znamena DPF?
1,4 TDI PD 59 kW
a
1,4 TDI PD DPF 59 kW
co znamena DPF?
připlácet za filtr rakovinotvorných sazí je hnus :no:
meli by dat ze to musi bejt ze zakona v kazdem novem aute a bylo by
Podle mě většina našinců dá radši 9000 navíc za silnější 1.9... škoda, že to není k dispozici i k němu.
Když je filtr od výrobce je to dobré, páč dodělávky blbě filtrují a žerou. Ale ty opravdu nebezpečné částice s průměrem menším než 2.5 mikrometru (a ty vznikají i u benzínových motorů) stejně projdou. Ty filtry mají průměr otvorů 3 mikrometry (ke kapesníku se nebudu vyjadřovat vůbec)...
Navíc nikdo do bilance nezahrnul výrobní proces filtrů. Ale filtr je dobrá věc.
Když je filtr od výrobce je to dobré, páč dodělávky blbě filtrují a žerou. Ale ty opravdu nebezpečné částice s průměrem menším než 2.5 mikrometru (a ty vznikají i u benzínových motorů) stejně projdou. Ty filtry mají průměr otvorů 3 mikrometry (ke kapesníku se nebudu vyjadřovat vůbec)...
Navíc nikdo do bilance nezahrnul výrobní proces filtrů. Ale filtr je dobrá věc.
Pisete, ze Roomster ja drahy. Predpokladame-li vsak vybavu Style s 1.4 16V motorem. Jake jine srovnatelne auto ma _cenikovou_ cenu nizsi?
Zminovane Berlingo je za 398900 bez klimatizace, mnohem mensi NOTE je s klimatizaci za 394900, atd. Ano, Astra Classic Caravan je ted v akci Family asi za 380000 i s klimatizaci, bez akce je o dost drazsi, i kdyz papirove ne o tolik vetsi.
Co tedy mam chtit kdyz chci pro rodinu nove auto velikosti Roomsteru?
Zminovane Berlingo je za 398900 bez klimatizace, mnohem mensi NOTE je s klimatizaci za 394900, atd. Ano, Astra Classic Caravan je ted v akci Family asi za 380000 i s klimatizaci, bez akce je o dost drazsi, i kdyz papirove ne o tolik vetsi.
Co tedy mam chtit kdyz chci pro rodinu nove auto velikosti Roomsteru?
Máš pravdu,někdy mi to tady připadá jako když zamáváš červeným šátkem s nápisem Škoda a už jedou urážlivý výlevy jeden za druhým.Když začneš nezaujatě počítat,tak máš pravdu.Spousta lidí se tu pouští do 1,2motoru 47kw,určitě bude spoustě lidi stačit a když ne,tak si koupěj jiný motor nebo jiný auto a co?Proč kolem sebe kopat jak postřelená "***" nebo blít snídani,jak jsem se tu taky dočet....
Je to tak. Stačí vzít do ruky kalkulačku a počítat. Místo toho se tady akorát dozvíš bla bla keci o předraženosti a nekonkurenceschopnosti výbavy Roomstera, které jsou založeny na zde standardní neobjektivní kritice škodovky ze strany některých pisatelů. Některého z nich bych rád požádal o rozbor cenového srovnání s nějakou konkurencí. Já se prostě nikde pod cenu Roomstera nedostal... Zcela upřímně, čekal jsem cenu vyšší a jsem mile překvapen.
[odkaz] Tak se podivejte na srovnani s Citroenem Berlingo, Xsara Picasso. Akcni ceny nejsou jen na den, tyden, ale za ty ceny se daji ty auta, nova, koupit od zacatku roku. Takze Berlingo 1.6 (80kW) SX za 370tis Kc. 1.6HDi (75k) SX za 390tis Kc (srovnej s 1.4 TDI)... Netvrdim, ze jsou to skvela auta, uz neco pomatuji. Ale neodvazil bych se tvrdit, ze se neda najit levnejsi, nez Roomster...
Ale to je prece neco uplne jineho. To je akce na skladove (a v tomto pripade i vybehove) modely. Nejde tady o to najit levnejsi auto nez je Roomster, jde o to, ze spousta lidi zde tvrdi, ze Roomster je predrazeny. Proto jsem na zacatku zduraznoval cenikovou cenu a ne cenu konkretniho kusu. Tu predpokladam udela konkretni obchodnik na konkretni skladovy vuz taky nizsi nez je zakladni cenikova (byt treba ne hned v cervnu).
Vybava SX neobsahuje ale treba bocni airbagy (vubec nelze objednat), ABS (24600,-), klimatizaci (36000,-) ... urcite je tech rozdilu vice a nechce se mi to vse dohledavat, kdyz nejsem cilovym zakaznikem ani jednoho z vyse uvedenych aut. Nerikam, ze Berlingo je drazsi nebo levnejsi, ale srovnavat je treba srovnatelne, cili ani ne tak podle motoru, jako spise celkovych jizdnich vykonu, provoznich nakladu a schodnych (podobnych) vybat. Navic s vybavami je to taky casto osidne, protoze pro nekoho je dulezite to a pro jineho ono a pak v jednom pripade muze byt levnejsi ten a v jinem ten druhy. Kazdopadne si myslim, ze Tomm "rozborem cenoveho srovnani" myslel neco jineho, nez vas prispevek.
tak jsem jel dnes přes svitavy a co nevidím. civic. stál tam, tak jsem zastavil a prohléhl si ho. auto - prostě kára. pěkný. design asi někde/y z buduocna. hodný pán mě pustil dovnitř a dovolil nastartovat. ty displeje - paráda. sedačky se mi od pohledu zdály úzký, ve skutečnosti akorát. výbava sport, motor 1,8. cena cca 0,54mega. jo, a krásnej kůží obšitej volant. až budu kupovat nový auto, tak tohle je jistej adept. omlouvám se za OT, a zároveň toyotě, že jí nejsem dost věrnej... ale když nebude na civic, tak bude aspoň na yaris, že. jinak hodně fandím roomsteru ačkoli to není moje krevní skupina. :yes: :yes:
zrovna dnes som navstivil predajcu hondy (jarna servisna kampan), kym mi prezreli auto, bol som sa previest. je to teda rozdiel oproti civicu co mam teraz. pytal som sa na dodacie doby. momentalne ani neprijimaju objednavky! kazdy predajca ma len to, co si dopredu naobjednaval. tak som sa spytal, kedy by nieco bolo: jeden kus 15.6 (niekto zrusil objednavku, uz viac nemohol cakat - potreboval jazdit), jeden niekedy v septembri a potom az november. vsetky predvadzacie az na posledne predane.
jo, čeká se prej až půl roku. pokud koupíš, tak asi neprohloupíš.:yes: fakt mě to auto zaujalo, je to úplně jinde, než jsme zvyklí. 😄
Myslím, že cena není špatná.
Note je opravdu výrazně menší a srovnatelná Meriva má cenu mírně vyšší. Navíc Roomster má větší kufr.
Note je opravdu výrazně menší a srovnatelná Meriva má cenu mírně vyšší. Navíc Roomster má větší kufr.
:no: :no: paskvil světa je to jak když natáhneš žížalu prostě paskvil a doporučuju 1,2htp parádní motor pro tohle auto ani do kopca s tím nikdo nevyjede můj tip Nisan Note
Myslím, že je to špičkové moderní české auto. Má sice rozporuplný design, ale to nevadí Megane má taky a jde na dračku jak housky na krámě zatimco ostatní konzervativní výrobci utírají nudle. Škodě bych přál stejný uspěch. Ten 1,6 16v se mi zdá jako dobrá volba, navíc o dost levnější než letargické 1,4 TDI.
ano, v podstatě souhlas s roomsterem. přeji mu úspěch. trochu mi jen vadí výbava levnějších verzí (chybí dvířka kastlíku u spolujezdce po vzoru fabie junior) atd, jinak se mi celkem líbí. mít 3 haranty, uvažuju o něm.
Tak jsem asi zase běžec proti vlaku, ale mě se to auto moooooc líbí... Zajímalo by mě, kolik lidí z těch co to pomlouvají v tom už seděli. Vzadu je víc místa než v O2.... Mám 198 cm a v pohodě jsem si sedl sám za sebe, což je docela výkon... A cena??? Sakra probuďte se!!!! Není komunismus!!! Půl milionu za auto v dieselu, hodně pěkně vybavený není málo, ale je to OK.... A navíc ten Note v dieselu je o 4 tisíce dražší... Takže takhle a asi budu hodně velkej vlastenec pro vás, ale Škoda je teď hodně Top Cars..... Možná se vám to nebude líbit, ale je to tak, použití materiálů, kvalita zpracování, služby.... A ta cena....
Vidim, ze tu nekdo dal odkaz na moje ceniky, ktere jsem daval do garaze na autorevue.cz >😁
[odkaz]
Jinak, pokud vas zajimaji zmeny u MR 2007 u Octavie, tak je tam mate taky, stejne jako ceny O2 RS TDI 😉
[odkaz]
Jinak, pokud vas zajimaji zmeny u MR 2007 u Octavie, tak je tam mate taky, stejne jako ceny O2 RS TDI 😉
... početný kmen Dementů opět nahodil válečné barvy a jal se provolávat válečná hesla za křepčení kolem hořící vlajky s okřídleným šípem >😁
Tak jsem tu zas, právě jsem se vrátila z monážních prací na Kubě, bastlila jsem výrobní linku na univerzální světlomety, které sednou na žígo, moskvič nebo ´57 chevyho 😄 A nevěřím svým očím, ono se to ještě neprodává ten prasopes? Jinak když to viděl můj kubánský přítel Bujo Bolívar, zajásal, že by ho hned bral. Že by ho předělal na mechanizovanou krmičku selat, aby prý prasátka nabyla dojmu, že máma prasnice je stále s nimi.
No je pravda, že nikdo nebude prodávat věc v hodnotě za 100 Kč za 80 Kč. S tím souhlasím. A taky souhlasím, že si nikdo nekoupí něco méně kvalitního, i když to stojí o 30 000 míň To taky chápu. Ale nechápu proč kupovat stejně a nebo méně kvalitní věc dráž? To nechápu. Takže příměr se Seicenty a Octavií a BMW 3 je pitomost.
Takže ještě jednou, budu-li chtít krabici na kolech, pak mám výběr celkem slušný, všechny auta jsou s tímto výtvorem srovnatelná, v mnoha oblastech lepší (boční posuvné dveře, lepší motory...) Nevidím jedinou výhodu roomstru vůči zavedeným dodávkám... Snad jedině to, že se tváší ve vnitř více jako osobní auto. Ale to je subjektivní.
Takže ještě jednou, budu-li chtít krabici na kolech, pak mám výběr celkem slušný, všechny auta jsou s tímto výtvorem srovnatelná, v mnoha oblastech lepší (boční posuvné dveře, lepší motory...) Nevidím jedinou výhodu roomstru vůči zavedeným dodávkám... Snad jedině to, že se tváší ve vnitř více jako osobní auto. Ale to je subjektivní.
presne o to ide, mnoho ludi pouziva "dodavky" aj ako osobne auta, roomster je krok k nim. urcite to nebude vseobecne uznavany bestseller, ale kupcov si urcite najde a nebude ich malo ! 😉
stále tu niekolkým vadí dizajn(mne osobne sa páči) ,cena ,ale to že sa Škodovka posunula vpred nenapíše nikto.Myslím že Roomster 1.2 HTP 47kW je zlá voľba preto by som ho nekupoval...Ale nevidim nič normalne na jeho odpisovaní ked do mesta v pohode stačí.Ked sa niekomu nelúby má na výber ešte 6 motorov.Na margo cien by som napísal asi len to ,že technika VW ma určitú kvalitu a Škoda nema dôvod podhodnocovať svoje vozidlá len kvôly konkurencii aj ked základná výbava ja stále chudobnejšia aj ked len mierne.A ešte ma niečo napadlo som zvedavý čo by ste písali keby auto ako je Roomster vyrábal napríklad Peugeot a Škoda by vyrábala niečo ako Partner.Všetci by asi nadávali ,že škoda je hnusná a ten nový peugeot vyzerá dosť dobre 😐
a ty zíráš na šíři nabídky... 7 motorů a čtyři stupně výbav. Můžeš tak kombinovat z 28 základních variant... Za tohle velká pochvala do ŠKODY :yes: Možná by tu mohl někdo napsat jak je na tom třeba Impreza... na kolika jede motorech a tak 😄 Tedy z uvedené Roomster nabídky vybere opravdu takřka každý. Cenové rozpětí mezi 340 - 534 tisíc je také milé. Co se týče motoru 1,2 - doporučuji každému vyzkoušet tento motor v Koncernové produkci. Určitě můžeme být hrdí, že Škoda sestrojila motor, který přebírá i matka, tedy VW... Ono to na první pohled vypadá směšně, tříválec a ještě jen 1,2 ale pánové, kdo tento motor prohnal, tak ví, že v malých vozech je velmi čiperný. Ale hlavně je nutno ocenit malé vibrace :yes: Takže, pokud nevyžaduješ razentnější zátah zejména od naftového motoru, budeš s 1,2 spokojen, a to i co se týká spotřeby. Výčet výbavy ROOMSTERA je vynikající a je znát, že to auto směřuje i na západní trhy. Osobně bych asi v tomhle segmentu volil těch 105 koní v naftě, protože to bude nepřekonatelnej tahoun. P.S. Můj tip - ROOMSTER se stane hitem. Ano, ROOMSTER nás konfrontuje s odvahou, ROOMSTER nabízí naději nových tvarů, ROOMSTER je cílený k lidem s citem pro tvar... BRAVO ŠKODA :yes:
Na tohle jsem čekal 😄 GTI, neříkali Ti tady že máš přestat hulit? :-!
Zkus napsat něco smysluplného k autu...
:yes: :yes:
Ta 1.2 HTP je ve městě výborná,ale když se vyjede ven z města nastává vcelku horor při předjíždění,když člověk na tento manévr ztratí rychlost.Jelikož ještě jezdím s 1.6 16V motorem tak ten pocitovej rozdíl je u mě ještě markantnější.Ale ten,kdo jezdí jenom s HTP tak to třeba tak nepociťuje,protože si něj už přivykl.
kdo tady srovnava nesrovnatelne... GTI? rekl bych ze ano... Srovnavat RómStár s Imprezou??? Hm pekne... Srovnavej radeji s jinymi, vice konkurencnimi vozy... Modelovych variant je pozehnane, ale je to mozna jen o par kousku vic nez jine konkurencni znacky (nechci uvadet jake). A tech +100kg na tom motoru 1,2 (oproti Fabii ci Polu) asi znat bude take... :-!
Tak koukám, že je tu opět slet blbců (ti slušní odpustí) :no: Co jste jako čekali, že to auto bude zadarmo? Ceny i výbava mi přijde odpovídající. Výbava Style naprosto stačí. Kdo chce víc, připlatí si. Srovnání s konkurencí ve slevě. A co jako, že konkurence v ČR musí výrazně dolů aby něco prodala. Snad si někdo nemvyslí, že automobilky mají klíčový trh v ČR!! Co je v ČR není jinde. Nevím, co spoustě vás Škodovka udělala. Dělá špičková auto srovnatelná s konkurencí, pochopitelně prémiové značky jsou jinde, nejen cenově! A ty kecy vlastenec se Škodovkou blbec a podobně. Blbec je tak možná dotčený pisatel! Nevím, co vám pořád vadí. Pokud se vám auta ze Škody nelíbí, tak je nekupujte. A přeci nemusíte pomlouvat a naprosto trapně a směšně argumentovat. Jste potom za hlupáky. 1.2 HTP motor není žádný závodník. Ale má ve své kategorii špičkový krouťák, nízkou spotřebu. Troufnu si tvrdit, že 80% řidičů ve Fábii tento motor bohatě stačí. On každě nenajezdí tisíce kilometrů po dálnici, ale třeba jenom 15 tisíc ročně po okreskách. Navíc, jezdí se podle předpisů, to taky spousta lidí nechápe.
Komu je HTP málo, koupí si něco jiného. Stačí si vybrat. A proboha, nesrovnávejte nesrovnatelné. Někdy mi to přijde jako napsat, že Ferrari je auto a BMW trapárna pro masy ;-\
Jinak jsem se zasmál, jak jsem si přečetl, že Škodovka dělá nekvalitní špatná auta. Člověče, už to nehul :no:
Komu je HTP málo, koupí si něco jiného. Stačí si vybrat. A proboha, nesrovnávejte nesrovnatelné. Někdy mi to přijde jako napsat, že Ferrari je auto a BMW trapárna pro masy ;-\
Jinak jsem se zasmál, jak jsem si přečetl, že Škodovka dělá nekvalitní špatná auta. Člověče, už to nehul :no:
1.2 HTP je na danici vice v pohode nez na okrskach. Zaradis 5 jedes 130 a jsi v poho (ja osobne mam s timhle motorem rekord pres 190 km/hod cestou z Olomouce do Ostravy - je tam takovy tunel (kdo tam jezdi, ten to zna), je to z kopce a motor se da vytocit slusne pres 6000 ot/min). Na okrskach musis casto zpomalit, podradit, zpatky zrychlit. Uz jsem s tim najezdil spoustu kilometru (sam i plne nalozeny) a vzdycky me bez problemu dovezl tam, kam jsem potreboval a utrpeni to nebylo. Akorat je to trosku slabsi, kdyz zapnu klimatizaci. Ta si veme neco vykonu a zvysi mi spotrebu. Ale jinak v pohode. Osobne budu asi jeden z tech, co si Roomster koupi, ale az za 2 roky (moje Fabie je 6 mesicu stara, tak nema cenu kupovat neco noveho). Hodlam do toho dat neco kolem 400 tisic. Takze volba padne na Style 😄
rekord na matizu - 235km/h >😁
50 tis. sem 50 tis. tam. Kdo by nad tim dumal. At tak ci tak jsou to zcela nesmyslne vyhozene penize protoze za dva roky stejne nebudete mit co nalit do nadrze, leda by jste obetovali celorocni uspory a trochu te seperdrahe tekutiny - benzinu koupili. Mne osobne nepremluvi zadna automobilka, abych jim venoval svoje penize za nove auto, dokud nenabidnou motor pro smysluplne alternativni palivo - lih, rostlinny olej. Koupit dnes nove auto na ropne produkty je jedna z nejvetsich posetilosti a vyhozeni penez oknem, jake si dnes muzete doprat. Takze HTTP nebo TDI? Bezte k sipku s temi stroji minulosti.
Pro tebe by bylo nejvhodnější asi takový auto😘 do nádrže a jet."A mám to zadarmo".
Ano. I na bioplyn se da jezdit. Je to stejna technika jako auta na CNG. Nevim proc pises takovou reakci. Melo to byt vtipne? Hm. Nicmene pravda je takova, ze tu zastupy lidi resi zda je tam multifunkcni volan ci ne a to ze motory jsou absolutne bezperspektivy nezmini ani jeden. Dokud budeme takto zabedneni a manipulovani marketingem autovyrobcu, bude trvat i nase zavislost na Arabech.
nerozumiem dost dobre, preco prispievas do tejto diskusie...aby si vyvolal zbytocny flamewar? prehnane reakcie? myslim, ze mozem hovorit za vacsinu z nas, co chodia na auto.cz, ze citame tieto stranky preto, ze auta su nasou zalubou, vasnou, ze nas jednoducho bavia...cize ich neberieme len ako nejaky spotrebny tovar, nieco co kupim a pouzijem...tak, ako by som ja nechodil na stranky o polnohospodarskych plodinach, pretoze ma proste nezaujimaju, tak nerozumiem tomu, preco chodis ty na tieto...a rozdavas nam vsetkym svoje mudrosti plnymi hrstami...
Tyto stranky a podobne je misto kde se tvori "verejne mineni" a ktere nasledne ovlivnuje autovyrobce. Vsude ve svete je alternativa k rope "hot" tematem techto dnu i poslednich let. Jenom v CR jakoby o tom nikdo neslysel. Boha, alternativa k rope neni flame ale zasadni otazka automobilizmu. Jiz tyto roomstery, ktere dnes koupite budou za rok vystaveny konkurenci FFV aut (lih) a cena takovych ojetin, ktere FFV nebudou, pujde znatelne dolu. Z diskuzi na tomto serveru muzou autovyrobci usoudit, ze nikoho alternativni paliva nezajimaji a tomu take odpovida aktivita Skodovky na tomto poli - absolutni nic. Jestli Vas uspokojuje diskuze o tom zda HTTP nebo TDI tak mne ne. Uz je na case, aby se zacalo diskutovat o zasadnich otazkach, ne zastupnych problemech. A kde jinde nez u zbrusu noveho modelu, ktery by mel byt obraceny do budoucnosti. Mozna za to sliznu par nelichotivych reakci jako je tvoje ale to vzdy, kdyz se prosazuje neco noveho.
Kdybys cet diskuze tak zjistis ze zejmena lihu a vodiku tu hodne lidi fandi. Navic alternativni paliva nastoupi tak za 10 - 20 let,takze vyvolas akorat zbytecny rozruch
To je zasadni omyl. Par lidi tomu fandi vetsina o tom ma zkreslene informace. Vsetne tebe. Alternativni paliva jsou technicky hotove reseni a mohou zacit fungovat treba zitra. Jedine co tomu brani je statni byrokracie (system vyzaduje legislativni upravy) a necinnost automobilek. Proc by take neco delali, kdyz se automobilova verejnost hnipe neustale v elektrickych okynkach a jinych tematech. Proto bude tato verejnost odmenena stale rostouci cenou benzinu a poruzne se stridajicimi naftovymi krizemi. Ford a Saab ma lihova auta pripravena, Renault jich do 2 let chce vyrabet polovinu ze vsech benzinu, nastup do lihu v pristim roce ohlasila Toyota. Takze nikoliv za 20 let. Skoda ma s uvedenim noveho modelu jedinecnou sanci osvetlit svou budoucnost na tomto poli. Vsichni by jsme meli od Skody pozadovat konkretni reseni a to co nejdrive. Jde preci i o vasi penezenku a to v daleko vetsich castkach, nez jsou rozdily v prislusenstvi, o kterych se tu debatuje. Informovanost o tomto problemu, ktera jak dokazuje i tvuj prispevek, je mizerna. Jak je videt, je o tom treba psat dnes a denne.
Tak o alternativních palivech něco málo vím. Tedy líh. Tak to je technicky pohodička, tím spíš ve směsy s benzinem. Jenže, kde ten líh vzít. Ono to by se muselo osázet ploch aby bylo dost surovin. Že to dělá Brazílie, která je největší producent kukuřice na světě a má tomu odpovídající množství vhodné odpadu na biolíh, neznamená, že to půjde všude.
Vodík je také možnost. Stejně tak palivové články. Jenže kde vezmem vodík? Vyrobíme z vody. Jenže potřebujeme hodně elektřiny. Takže palivový článek je taková drahá vodíková baterie, která nám vyrábí proud a jedeme na něj na elektromor. Když pominu to velké množství energie, kterou bude potřeba na vyrobení dostatečného množství vodíku (můžem dělat elokogicky elektriku), tak je to větší problém. Membrány v palivových článcích jsou s velmi vzácných materiálů (kovů). Pokud si dobře pamatuji to co jsem četl, tak na zemi není potřebné množství oněch materiálů pro pokrytí potřeba automobilového průmyslu.
Auta na baterie taky asi nebudou to pravé. O tom se uvažuje již dávno a moc se s tím nehnulo. Jsou další a další možnosti, ale tak horké to rozhodně není. Nicméně si myslím, že od Škody by bylo velmi prozíravé přijít s lihovými modely. On minimálně u nás by se ve spolupráci s vládou mohla postavit dostatečná infrastruktura a všichni včetně ČR a Škody bychom byli hodně IN. A že u nás půdních ploch ladem je a zemědělci nemají odbyt!
Vodík je také možnost. Stejně tak palivové články. Jenže kde vezmem vodík? Vyrobíme z vody. Jenže potřebujeme hodně elektřiny. Takže palivový článek je taková drahá vodíková baterie, která nám vyrábí proud a jedeme na něj na elektromor. Když pominu to velké množství energie, kterou bude potřeba na vyrobení dostatečného množství vodíku (můžem dělat elokogicky elektriku), tak je to větší problém. Membrány v palivových článcích jsou s velmi vzácných materiálů (kovů). Pokud si dobře pamatuji to co jsem četl, tak na zemi není potřebné množství oněch materiálů pro pokrytí potřeba automobilového průmyslu.
Auta na baterie taky asi nebudou to pravé. O tom se uvažuje již dávno a moc se s tím nehnulo. Jsou další a další možnosti, ale tak horké to rozhodně není. Nicméně si myslím, že od Škody by bylo velmi prozíravé přijít s lihovými modely. On minimálně u nás by se ve spolupráci s vládou mohla postavit dostatečná infrastruktura a všichni včetně ČR a Škody bychom byli hodně IN. A že u nás půdních ploch ladem je a zemědělci nemají odbyt!
Lih je v pohode, myslim ze by se to dalo pestovat aby to pokrylo celosvetovou spotrebu, navic to bude obrovskej impuls pro celosvetovy zemedelstvi, v tomhle vidim svelou budoucnost. Vodik neni az tak v pohode, protoze je to v podstate jenom baterka a vodikovy auta jeste zdaleka nejsou na 100%zmakly, kazdopadne ropa jeste nedosla a ceny nejsou tak vysoky aby se vyplatilo prejit na alternativni paliva, to je vse. Kecy o tom ze nadnarodni korporace tutlaj veskery pokrok v tomhle oboru nesnasim. Vsechno je to o trhu, az se budou vyplacet alternativni pohony, uvidite je na kazdym kroku.
No slava. Tak jiz zaciname mluvit k veci, ale jak jsem psal. Stale se pohybujeme v oblasti mytu. Vyrobni cena lihu je jiz dnes minimalne stejna (ale u benzinu za 31 spise nizsi). Az nastoupi zeleni do vlady, s nejvetsi pravdepodobnosti zrusi spotrebni dan na ekopaliva a v tu ranu bude pres noc lih levnejsi o vice nez 10 korun. Potom kazdy kdo si koupil pred par mesici auto bez moznosti spalovat lih si bude rvat vlasy. Proto tvrdim, ze upravy pro spalovani lihu mohou byt v aute jiz dnes (protoze se v cene projevi asi jako elektricke stahovani oken) ale prinos takoveho vylepseni bude ve velmi blizke budoucnosti obrovsky. A ze lih prijde je dnes jiz tutovka. Automobilka, ktera ma aspirace souperit s renomovanymi znackami (a to Roomster ma) proste musi ohlasit jak to bude s alternativou a uvedeni noveho modelu je ktomu nejlepsi prilezitost. Ovsem pokud na ni zakaznici nebudou tlacit a dozadovat se takoveho reseni, muzeme cekat jeste 20 let a nedockame se niceho.
A ja znovu opakuju ze nei duvod aby to bylo zejtra, takze to taky nebude. Kdyz vlada zrusi spotrebni dan na lih a tim padem na to zacnou vsichni jezdit, ztrati se obrovsky castky ze statniho rozpoctu (Mormalne bych to uvital ale pri dnesni politice by z toho nemuselo vzejit nic dobryho a navic, oni to stejne neudelaj.) Jinak asi ste chtel rict ze trzni cena lihu je stejna jako benzinu, protoze dan vyrobni cenu moc neovlivni...
P.S.: Uprimne doufam ze Zeleni do vlady moc kecat nebudou.
P.S.: Uprimne doufam ze Zeleni do vlady moc kecat nebudou.
Podle smernice EU se na ekopaliva spotrebni dan neplati. Ekologickou danovou reformu jsme se zavazali prijmout pri vstupu do EU a pokud chceme v EU zustat musime to udelat. Toto je jeji soucasti, takze na 99% neco podobneho do roku 2008 musime prijmout, at uz se nam to libi nebo ne. Ja si auto nekupuju na zitra, ale na leta dopredu. Ze je obrovsky duvod abychom to prijali jiz dnes se presvedcite, az nastanou nejake komplikace kolem Iranu a benzin se pres noc zdrazi na dvojnasobek. Pri takto vznikle krizi vam bude auto stat v garazi a potom budete mit dostatek casu premyslet, proc jsme na alternativy nepresli, dokud na to byl cas. Zvlaste k zamysleni je fakt, ze jiz dnes je ona alternativa za stejne penize nebo levnejsi. Nejvetsi legrace na tom je, ze priprava na lih je tak nicotna uprava, ze muze byt v kazdem benzinovem motoru a nebude to stat vice nez treba zatmavena skla. Ja bych si tech par stovek priplatil, i kdyby se u nas v okamziku nakupu auta zadny lih nenabizel (ovsem jakmile budou auta, nabizet se bude). Protoze v dalsich letech mi to usetri desetitisice. Upresneni - vyrobni cena benzinu a lihu je zhruba stejna. Rozdily jsou ve zdaneni. Trzni cena se teprve ukaze az to bude na trhu v CR. Zaver - neni jediny duvod aby to automobilky nezacaly nabizet jiz dnes jako volitelne prislusenstvi, stejne jako stovky dalsich polozek. Nejdrive musi byt auta, potom teprve muze byt lih na cerpackach. Opacne to nejde.
Kdyz je to tak lehky, tak se to bude dat montovat do auta jako treba LPG ne?
Bohuzel. Lih je trochu korozivnejsi nez benzin a proto vyzaduje nasledujici upravy - jiny material ventilu a ventilovych sedel, jiny material palivoveho vedeni a nadrze. K tomu se pridava cidlo pomeru lih/benzin na jehoz zaklade se upravuji parametry spalovani (diky kteremu lze do nadrze lit libovolnou smes benzinu a lihu). Mnoho z toho by se dalo dodatecne montovat, ale ventilova sedla by asi sla vymenit obtizne.
[odkaz] si najet az na spodni cast stranky!
...nevim, zda se rozcilovat, nebo se smat???///[odkaz]
To nemá cenu komentovat. Další kvalitní německý blábol :no: ;-\
no jasne kdyz pred par lety adac vyhlasovala, ze japonske auta se min kazi tak to bylo vsechno v poradku, ted kdyz je to opacne je to blabol. co japonci umi clovek vidi v F1- toyota ma k dispozici vic penez jak renault z ferrari dohromady a stale jezdi na poslednich mistech, ty uzasne motory, prevodovky se jim uz 6roku stale kaslou.
Kdo jednou jezdil vporadnych autech jako audi, benz nebo bmw (v novych ne z bazaru)uz nikdy do aut pro liliputany nepresedne
Kdo jednou jezdil vporadnych autech jako audi, benz nebo bmw (v novych ne z bazaru)uz nikdy do aut pro liliputany nepresedne
Já osobně jezdím v lexusu GS300, mám 191cm a nedostatkem místa netrpím. Také musím říct, že mi to auto přijde lepší než předchozí 528i. A takový patrol mi jako auto pro liliputany nepřijde. Počítám, že to po silnicích mydlíš ve 100 "doutníku" jinak bys takovou zhovadilost nepustil do éteru...
OT: A spokojen panáček s Lexíkem? Jak dlouho ho máš, jestli se můžu zeptat. BTW já těch asijskejch aut řídil taky spousty a kromě Accenta a minulý Mazdy6 jsem se v nich cítil taky dobře. A postavu mám ideálně konfekční 😉 Ještě k Lexu. Znám člověka, co měl minulou 3 od BMW a pak IS. Také si Lexus pochvaloval ve všech směrech více :yes: 😉
já měl trabanta a zároveň skoro metrák na hmotnost a necelý 2m navejšku - takže klid. vejdeš se všude >😁
Shodou okolností jsem v Trabantu asi před půl rokem jel. Měl motor z Golfa a jelo to 140. Když jsme předjížděli auta na dálnici, tak nás všichni zdravili, ale to je jedno >😒] Byl jsem na místě spolujezdce a měl jsem pocit, že sedim v 911 >😁 Rameno na rameno, čelní skosené sklo těsně před nosem a kolena na přístrojovce 😄 Ale máš pravdu, vešli jsme se tam 😉
tak to muselo bejt dělo 😄 . můj trabant měl origo motor trabant, ale po GO. jel 130, motor jako pila, skoro jak honda. stodvacítky neměly šanci a předjížděl jsem i "zápaďácký" auta >😁 :-!
Kámoš měl svého času naprosto civilní šade 120L se 105kovym čelem, v bílý barvě, žádný spoilery, žádný elektrony, žádný rychlý pruhy, ale pod kapotou soutěžní 1,3 litrovej motor co točil 8500 ot. a výkon cca 100k. Měl v tom externí přístroje (tacho a otáčkoměr). Což o to, silnej motor má v šádovce dost lidí, ale právě ten civilní vzhled byl hlavní deviza. Na dálnici pak prďola v passatu čuměl, když při dvou kilech ta bílá šádovka jela furt před nim >😁 no a asi po 1500km se motor vylágroval i s převodovkou, ale ta prča za to stála >😒]
ADAC nic nevyhlasovala, pletes si to se statistikou TUV, pravdou je, ze asiati zakladajici si na preciznosti sve prace, ktera vyplyva jiz z jejich kultury v zasade nemohou byt predstizeni, maximalne dotazeni. Pokud mas par znamych, zeptej se jich jak jsou spokojeni s evropskymi a asijskymi vozy. Mozna Ti to otevre oci.
A propos, rad bych Te upozornil, ze v minulem rocniku F1 skoncila Toyota ctvrta a misto na bedne ji uniklo zrejme kvuli neucasti na VC USA. Tento rok napr. RSch dokoncil VC AUS na tretim miste. Jeste nejaky problem?
sorry, ale mne z toho porad vyuchazi, ze v ty F1 to stoji spis za prd; nic ve zlym, proti Japoncum nic nemam
No nezlobte se na me, ale auto za 340 tisic 3 valec, ktere nema ani central,okna se stahuji manualne,bez predni schranky...
Opravdu nevim nevim...
Ano na rozvoz zeleniny po meste to staci,ale pokud bych to mel brat jako rodinny auto tzn. dva dospeli,deti nabalenej kufr tak s tim jet nejakou delsi trasu no to musi byt zazitek.
Pak leda priplatit za lepsi motor lepsi vybavu a to se cenou dostavam uplne nekde jinde, kde jsou troufam si rict uz jina auta.
Uz by se mela Skodovka chytnout za nos, ale je to Skoda, takze ono se to prodavat bude ...
Opravdu nevim nevim...
Ano na rozvoz zeleniny po meste to staci,ale pokud bych to mel brat jako rodinny auto tzn. dva dospeli,deti nabalenej kufr tak s tim jet nejakou delsi trasu no to musi byt zazitek.
Pak leda priplatit za lepsi motor lepsi vybavu a to se cenou dostavam uplne nekde jinde, kde jsou troufam si rict uz jina auta.
Uz by se mela Skodovka chytnout za nos, ale je to Skoda, takze ono se to prodavat bude ...
Například která auta? Už se to tu řešilo 😒
nechápu co všichni máte proti Škodovce.Kdyby roomstera vyráběli japončíci tak ste všichni poděláný z toho jaký je to výborný auto s nádhernym dizajnem, jak má výborný motory atd. A ta 1.2 je dobrej motor každej nemá potřebu jet po vesnici stopadesát a machrovat, že má auto s 200 koňma...a se všim co řek GTI naprosto souhlasim myslim, že je to člověk kterej to má v hlavě trochu srovnaný...
Nevím proč se tady pořád dookola rozebírá základní motorizace. Asi by nebylo naŠKODU seznámit se ve výkladovém slovníku s pojmem základní. Pro mě Roomster začíná cenou 369 900 a s motorem 1,4FSi 16v 63kW. Naprosto ideální kombinace. Dobrá dynamika a skvělá spotřeba. Jedna se totiž o nejmodernější motor, který škoda teďka používá. A komu to je málo je tady i 16ventilová 1,6 77kW. Tyto motory jsou pro 3kodu novinkou a proto nechápu, co pořád vidíte na té základní 1,2. Je prostě základní. A 30táců za 1,4 je adekvátní cena v souvislosti s nárustem dynamiky a téměř zanedbatelným rozdílem ve spotřebě. Tak prostě pořád nekritizujte a napište něco normálního. Pište o autech a dívejte se na věc i z jiných hledisek. Je fakt trapné číst většinu kritických příspěvků na základní motor, který navíc není nejmladší, když je tady více než adekvátní benzínová náhrada. 😄 >😁 :yes:
Tohle jsou moje slova, psal jsem už nahoře, že ten motor 1.4 16V (63kW) bude pro Roomstera docela zajímavý motor - slušnej výkon, dobrá spotřeba a pro ty co jezdí menší vzdálenosti nebo převážně město je ideální... Jsem na něj zvědav, půjdu ho zkusit jak jede... :yes:
To je pravda. Ovsem 370t Kc uz je cenove o kousek jinde ve srovnani s konkurenci (Note, Meriva). Ty se stejnym motorem a podobnou vybavou zacinaji nekde na 350. (Skoda je vetsi. Ja to beru). Spise to chapu tak, ze lidem vadi ty marketingove hratky, kdy Skoda nejdrive 1/4 roku prezentuje auto v zakladu za 340, aby vsechny presvedcila, ze je levnejsi nez konkurence, ale kdyz pak mate moznost srovnat opravdu srovnatelne, vidite, ze je spise drazsi. Lidi citi, ze se s nimi nehraje uplne na rovinu, tak protestuji. Ale samozrejme takove ojeby nejsou jenom vysadou Skody. Delaji to vsichni.
optimum bude asi 1,4 benzin (priplatok za tdicka sa oplati firmam co veeela jazdia), vybava style ma vsetko co do takehoto auta treba, radio a farbu daju v zlave, takze za 400 mame moderne, pohodove, bezpecne avetko, co odvezie hajajaaaj veciiiii... svieza bledomodra s ciernymi doplnkami a interierom je pjeknoucka ! zacina sa mi pacit, bravo skoda !! :yes:
kupis si ju? :-! Alebo je to len poza?
Takže aby se Ti mohlo auto líbit, musíš si ho koupit - jinak je to jen póza...Zajímavej postoj... >😁
neviem, kedy som naposledy pred autom, ktore som videl nanajvys na autosalone vykrikol BRAVO! ;-\ Stalo sa mi len raz, ze po tom ako som sa v aute previezol, som podpisal objednavku. Ale kazdy sme iny, takze mozno vykrik bravo, a tak dalej sa hodi ku kazdemu autu, nie... >😁
Mám pocit, že Misoo prostě chtěl jen říct, že se mu to auto líbí - nesmíš hned každá "bravo" brát tak vážně, zvlášť ne na tomhle serveru... 😉 Takže bravo nadhled, bravo pátek a bravo oběd!!! 😉
keby som mal kupovat kazde na ktore poviem bravo tak neviem neviem... 😄 zatial mi staci moje jedno, ktoremu som povedal bravo v predajni... 😉
tak jsem sfouknul celou diskuzi... prispevky, ktere se navazeji do 1.2, uz skoro nectu. proste v tom ceniku je a proste jsou lidi, kteri si ji koupi. neresim, neprepinam. krom toho je tam ovsem vhodnejsi 1.4 a dokonce i 1.6 (verim, ze potesi vicero tech, kteri na tento objem cekali uz u fabie). a co se tyce ceny auta - 1.4 s vybavou style a cenou 400 kKc - slusny takticky tah s dobrou nadeji na uspech. za tohle O2 nekoupis a fabia combi je mensi.
Tak schvalne - kolki z Vas, ktori toho roomstra ospevujete ako sa vam paci, ako je skvely a pod. si ho kupite? Kolki z vas ho mate objednaneho? Nezaujimaju ma v tejto chvili argumenty, preco ste sa vam auto nehodi. :-! :-!
Tak ja si ho objednám jakmile to pújde, jenom doufám že na mě nějakej zústane, protože mám ověřené informace ze škody, že už teď se uvažuje o navýšení výroby z plán. 50 na 70 tis.KS na tenhle rok pro vysoký zájem, to jenom tak na okraj pro ty, kteřý si myslí že si ho nikdo nekoupí nebo koupí jenom pár jedincu. A 70 tis. jedincu je docela dost ne?
ak su to "overene" informacie o totalnej produkcii Roomstra (myslim tym aj iny ako Cesky/Slovensky trh), tak tych 70.000 ks nie je nic zasadne.
No ber to ale tak že to je produkce na tenhle rok, to máš 9 měsícu a vtom je 2 týdny celozávodní dovolená a nejede se ještě na plný výkon linky. Takže tak.
tiež neni normálne ked sa navážaš do auta ,ktoré sa ti nepáči.A kolký chválime ferrari aj tak si ho nekúpime
Pedro - skus citat, co pisem. Ohladne Roomstra som sa vyjadril, ze dane auto sa mi nepaci - a nekupim ho (resp. nedovolim ho kupit). Kde tam vidis nejake navazanie sa do auta? Kde je tam naznak "nenormalnost"? Pytal som sa - kolki ho maju objednane. Skus citat pozornejsie - a ak ides davat do suvislosti aj ine moje prispevky, tak nezavadzaj! ;-\ No a pokial ide o "chvalenie" Ferrari, ku ktoremu sa vyjadruju pisatelia, tiez by ma zaujimalo, co na aute typu Ferrari/Lamborghini/Porsche/atd chvalis? Jedine, co dokazem brat je nazor na dizajn, pretoze to ostatne bez vlastnej skusenosti tazko dokazes posudit. 😉 :-!
tohle je hodne demagogicka otazka, mel by jsi jit do politiky, tam by jsi s timhle uspel. Spis se zkus zeptat, kolik z tech, co Roomster pomlouvaji a vychvaluji konkurenci, tak kolik z tech si slo to konkurencni auto koupit 😄
myslim, ze v politike by si poradis aj bezo mna - na priamu otazku odpovedas protiotazkou a konstrukciou s konkurencnymi autami. >😁 Jediny sa "priznal" Picaso - ostatni akosi nemali odvahu sa priznat k vlastnym nazorom. Ja som sa pred casom vyjadril, ze dane auto nekupim, lebo sa mi absolutne nepaci.
Doufám, že s tou 1.2HTP nenabízejí i klimu. Nebo to fakt jde koupit dohromady? To bych pak doporučoval čidlo náklonu a pod kopcem klimu vždycky automaticky vypnout. Nebo přídavné šlapací pedály. Na druhou stranu kupovat dnes auto bez klimatizace? To není o rozežranosti, ale o nutnosti.
No musím povedať, že to autíčko čo sa dizajnu týka, nič moc. A dávať do toho tie zúfalé 3 valcové motory, neviem asi som moc náročný...
Drive, nez jsem koupil to, co mam, jezdil jsem s Octavii 4x4 s hrdosti, jake pekne auto umi ceske ruce vyrobit. Potom, co se objevila ta hnusna dodavka Romastar se zprasenou bocni linii jsem rad, ze uz se skodovkou nejezdim. Musel bych se totiz (zejmena v zahranici) propadnout hanbou.
já myslím, že ještě větší paskvil nová A6 :-!
:-!Ádo ,Ádo , ty jsi zralej na psychiatra, jsem rád , že tisíce lidí smýšlejí jinak.Škoda opět oproti loňsku zvýšila prodej a je na nejlepší cestě prodat hodně aut přes půl milionů a to není Rommster ještě ani v prodeji . zkus se zeptat ve škodováckým autosalonu , kolik je již závaznejch objednávek na tu tvoji designovou zrůdu. :-!
Tak to nekupuj a je to! Nevim, o co ti timto prispevkem jde. Delas ze sebe akorat hlupaka. Skodovka musi bejt priserne zklamana, ze prisla o zakaznika, jako jses ty.
Tak jsem si precetl vsechny clanky na diskuzi, dalo mi to zabrat. Jen se chci zeptat, co vam vadi na Skode. Motor? Nevim o tom, ze by nekoho nutili si zrovna 1.2 kupovat. Cena? Me se zda dobra, (samozrejme bych bral 1.6, nebo 1.9), jenze taky je potreba se divat na cenu nahradnich dilu. k cemu je mi, ze koupim o 50 tis levneji jine auto, kdyz v servise zaplatim za jakoukoliv opravu 2x vic. Ze je Skoda srot? Nevim, zpracovanim patri k nejlepsim v evrope. Ze ji maji Nemci? To mi sice vadi, ale bez nich by byla tam, kde je Polonez, Volha, Moskvich, Lada. To je vse. 😄
Fiat Doblo Cargo Combi 1,4 75 koní za 333 tisic (ve vybave rozdili - neco ma navic skodovka, neco zase Fiat), to same ale 1,9 JTD za 461 tisic (verze 1,9 JTD s bohatsi vybavou nez Skodovka).Nezlobte se na mne, ale ja rozhodne nezapadnu do skupiny nacionalista = blbec co neumi pocitat. Protoze ceny jsou srovnatelne, ale za ceskou znacku s horsi vybavou a horsimi motory a s drazsim servisem bych neplatil. Vzhled vozu a jak je vniman je veci kazdeho takze to rozebirat nebudu, fakta jsou cena a motory vcetne nakladu na dalsi roky a ty roky Vam Skodovka napocita snad i z datumem navic.
Do Fiatu bych nesel. Problemy s kvalitou, nic moc dilenske zpracovani. Je levny, protoze to neni zadna novinka na trhu (zvlast po slevach). ale na podnkani celkem spolehlive auto. Servis taky nepatri mezi nejlevnejsi. Ale jak rikas 100 lidi, 100 nazoru.
souhlas...ta cena je hlavne proto ze Roomster je novinka....jinak nesouhlasim s nazorem, ze ten kdo si to koupi je blbec...proste kazdej ma svy preference a podle tech se ridi...kdyby kazdej kupoval auto jen podle ceny tak jste ted jezdime ve S120
Tak to vezmem od počátku - kvalita. Přísloví, že Fiat rezne už v katalogu je z dob dávno minulých a co se týká dalšího dílenského zpracování, kdo k tomu píše komentáře? No přeci Němečtí novináři jezdící ve vozech vlastní provenience (nacinalismus aneb čí chleba jíž toho píseň zpívej). Ani Fiat si nemůže v současné době dovolit dělat šunty, takže bych to tak dramaticky neviděl. Servis - no nevím, kde jsi přišel na to, že třeba servis srovnatelných kombíků od Fiatu a od škodovky vyzní lépe pro škodu????? Dle ceníku za servis Octávie zaplatíš víc než za servis Stila MW - to jsou fakta.
Druhý příspěvek rozhodování dle ceny auta - já psal srovnatelná auta né jen cenu např. Matiz versus Golf. Takže v tomhle duchu, mám-li nabídku dvou značek, které nabízeji zhruba to samé a jedna mě vyjde dráž pak pokud nemám nějaké své důvody které se nedají vysvětlit, nevidím důvod z pohledu logického myšlení volit dražší variantu když to samé můžu mít za peníz menší.
Druhý příspěvek rozhodování dle ceny auta - já psal srovnatelná auta né jen cenu např. Matiz versus Golf. Takže v tomhle duchu, mám-li nabídku dvou značek, které nabízeji zhruba to samé a jedna mě vyjde dráž pak pokud nemám nějaké své důvody které se nedají vysvětlit, nevidím důvod z pohledu logického myšlení volit dražší variantu když to samé můžu mít za peníz menší.
Abych nebyl nařčen ze zaujatosti - měl jsem možnost zkusit staršího Fiata Ritmo a Uno - tam byla znát mizerie s kvalitou a pověstná koroze a starého Fiata bych doporučil jen svému nepříteli. naopak jsem jezdil ze škodou 110 R a byla celkem bezporuchová a můj miláček. Zklamán jsem byl loni po nákupu firemní Fabie, kdy byli stále nějaké problémy a servis z nás dělal blbce, proti tomu stálo konstrukčně letité Palio také nově zakoupené a bylo naprosto bez problémů. Takže myslím že co se kvality současných nových vozů týká je to tak vyrovnané a u každé značky se sem tam najde kus, který má pech že se nepovedl.
Teda v tomto je skodovka asi skutocne unikat... V zakladnej vybave nie je central, co pokladam za uplnu samozrejmost v tejto kategorii a uz tradicne na spolujazdca kuka velka diera namiesto odkladacej schranky, to by som chapal, keby bola mimoriadne nizka cena, co nie je. Co ma vsak uplne dostalo je, ze ked chcem mat central, tak musim zaroven platit za klimu (dalsi stupen vybavy, ktoru uz ma central ma sucastne aj klimu), cize nemozem si kupit auto, ktore ma take zakladne veci ako je central a uzatvaratelna schranka spolujazdca tak, aby som nemusel zaroven platit za klimatizaciu, palubni pocitac a podobne podla mna zbytocnosti...
Jak tak koukám na nabídku Škody, něco mi tam schází. O2 je oproti O1 určitě velký pokrok, dá se říci, že v některých ohledech už atakuje střední třídu. Může tím získat nové zákazníky, na druhou stranu prostor mezi fabkou a O2 se rozevírá a vzniklou "díru" s radostí obsadí konkurence. Octavia Tour už to nevytrhne. Něco může řešit právě Roomster, ale tahle kategorie aut neosloví každého. Proti hatchbackům typu Focus, Astra, Stillo, ..., o šikmookých nemluvě, nemá Škoda co nabídnout.
koukam jaka je tu vesela debata o 1,2HTP..mam fabii 1,2 htp/40 Kw..za 3 roky jsem s ni najezdil 115000 km a muzu s klidnym svedomim rict ze je to proste vpohode...nejezdim s autem zadne dalkove trasy a nikde nezavodim a co se tyce predjizdeni nemel jsem nikdy problem...leda zrychlit ve 150 km/h..ale to od tohoto motoru necekam😄..jinak se klidne da hadejte ale spatnej motor to rozhodne neni
Ja ten motor znam moc dobre z Fabie...
RómStár je nepochybne auto tezsi nez Fabie. Ma take asi o neco vyssi odpor vzduchu (vzhledem ke sve vysce). Starsi lide si budou kupovat MPV? Starsi nez Ty nebo ja nepochybne ano, ale tezko rict co si zrovna Ty predstavujes pod pojmem "starsi lide". ... 😉
Jinak pro me jizda s timhle motorem neni loudani, ale utrpeni... 8-s
Stejne tak kdyby tam byl koncernovy motor 4,2l a melo to na zadku napsane GDI tak z toho budes delat nove EVO 10.
tak jako do fabie 1.2HTP.
Ja s tim autem najezdil cca 50.000km, nicmene sluzebne, tudiz jsem na spotrebu nehledel. Prumerna spotreba 9,5 litru by mi doma za cenu tak mizerneho svezeni opravdu radost nedelala.
Měl jsem Fabii s 1.4 a i ta byla na mě (jezdím sám nebo vedvou) slabá. Dnes už prostě na vůz jako je Roomster je je 47kW hrozně málo! Min bych viděl tak 60-70kW.
Prodal jsem Fabii a koupil si loni na podzim novou Octavii a do ničeho slabšího než 75kW (102k) 1.6 by mě ani nenapadlo jít!!!!!!!!!!!!!
2. Na rozdil od tebe myslim stale - viz tve hrubky a sprosta slova.
3. Zkusil jsem i jine vozy nez VW Group a jde o velky rozdil..