Novinky
0
Asi nevidíš, že jsem se dole opravil, co? Co ty jsi za chytráka? :no:
Přejít do diskuze
No to je hezký, zrovna ty toho o Infiniti víš asi hodně, když ani nevíš, že se píše na konci měkké "i"
1400 modifikací? A co tam chceš měnit? Murano se muselo změnit, protože mělo odpornej interiér, slabý tlumiče a bylo měký. Ale FX je už tak samo o sobě tvrdý, že bych to přirovnal k BMW X5; zeptej se majitelů X5, zda by to chtěli tvrdší! Jaká cestovná rxchlost? U US-Murana je omezovač, u FX není, jede 230 km/h a FX45 245 km/h! Co tam chceš zlepšovat? Běž se někam podívat jak FX vypadá a pak si dej 1400 facek! A až tady bude FX od oficiála, tak mně těch 1400 změn ukážeš na autě a já se budu hlasitě smát u každé provedené změny, páč bude mít jistě velmi velký vliv na pocity řidiče, že? Posílám ti velkou pusu na probuzení. :-!
FX nemusí častěji na výměnu, jezdím po 15.000 km, častěji se v USA jezdí pro to, že tam cpou minerál! Výměna mne u www.denker.cz stojí jen cenu plné syntetiky MOBIL 5W/40 a filtru a to je 2.500 Kč! Na co čekáš? Na 1400 změn? Kravina! Jen obchodní žvásty. Už teď to má podvozek dost tvrdej, tvrdší bych nechtěl a jede 230km/h a FX45 jede 245 km/h. Takže budíček!
Říkám, že Infiniti má lepší pověst mezi těmi kdo ho znají...vím že hodně lidí Infi nezná...je to jenom můj názor.. 😐
Rozdíl mezi Lexem a Infi jak to vidím já. Infi je tu známé JEN díky FX (mluvím o širším publiku). A to je také díky tomu, že je to "trendy" auto pro ostré hochy. Patří k tomu i aura: tohle se u nás oficiálně neprodává. Kdežto Lex (teď hlavně RX, ať zůstaneme v segmentu): máš rodinu, jsi šetrný k životnímu prostředí, chceš luxus, spolehlivost, špičkové technologie, bezpečnost... to je tvá volba. V jiných třídách u nás Infi NIC neznamená. A o Lexu víme své :yes:
Tak to se shodnem...Jestli ho tam nacpou, bude to bomba. To pak bude amerika v českém podání... :yes: Ne jako, jedině diesel.
GS je nej v tmavě černý metle + ty božská příplatková kola :yes: Na GS se chystám poptat Marka, třeba to nějak objasní.. IS půjde rychle vzhurů, cenová politika je až neuvěřitelná :yes: :yes: :yes: RX je na trhu dlouho a přitom prodeje rostou, neuvěřitelné :yes:
GS mě mrzí... Nechápu ty nízké prodeje. Předevčírem jsem jel za jedním v tmavě modré, k tomu ty nádherné loukotě :yes: Pán věděl, co je luxus 😉 IS bude stěžejní model. Tuhle jsem mluvil s majitelem jednoho z prvních kusů u nás. Spokojený chlapec. Po GS šel do funglovky IS. :yes: Když jsem byl na magistrátu na ODSA, tak tam byly 2! nový IS. A to je to auto novinka. RX: na to jak je dlouho v prodeji... klobouk dolů.
Psal sem to tam s úvozovkama "lidi".. tím sem myslel potenciálně "cílovou" skupinu zákazníků.. Jarda z Horní Dolní na to bude koukat jak tele na nový vrata >😁 😉
Jasně, nepsal sem to, páč vim, že víš 😉 nový LS to trochu změní, IS bude ještě lepší.. GS je problém a ví se o tom, sám si to nedokážu úplně vyvětlit ;-\ RX jede! Jinak souhlas, Lexové a Jagové jsou pro mě taky prémiovky jako prémiovky.. německá konkurence je pro mě luxusní konfekcí
Neboj, sledovat budu.. aby bylo jasno: Infiniti také fandím, patří mezi mé oblíbené značky, většina jejich modelů se mi líbí.. zkrátka s Infiniti nemám sebemenší problém.. navíc budu veice rád, že se ještě zvýší konkurence - vyšší konkurence, zákazník vyhrává >😁 :yes:
V porovnání s Lexem je každý více poruchový :-! 😉 Co se týče SUVček, tak s tou lepší image souhlasim.. taky souhlasim s tím, že "lidi" vědí, co je Infiniti.. přesto jsem přesvědčen, že to s úspěchem v sedanech budou mít dost těžké a bude jim to trvat, než se budou moc plně postavit německé trojce a Lexovi.. ale třeba coupe Infiniti by se mohlo chtnout hned
LS stará verze. To teď před uvedením nového už koupí málokdo. GS: čekal bych víc. IS: Dobrý výsledek. Je dobré vědět, že jezdíš skutečnou prémiovkou (jako Jagem) a ne autem, které potkáš na každém rohu 😉
Budem tu u toho... tak tu pak vypíšeš čísla, jo. Můj tip je, že Infi bude úspěšnější. Prosím sleduj.
To, cos napsal, myslíš vážně? Infinity má lepší pověst než Lexus? Tak se někoho zeptej, co je Infinity. Velmi doporučuji tento malý soukromý průzkum. Abys nebyl překvapen 😉 O budování povědomi značky toho asi taky moc nevíš, co? 😄
Lexus vs Jag v ČR 1-3/2006: LS: 1 vs XJ: 1; GS: 2 vs S-type: 3; IS: 7 vs X-type: 3; nezařazeno (???): Lexus: 9 vs Jag: 2; RX: 15..
Jo a jak víš, že Infiniti je tak poruchové?? Jinak myslím, že Infi má u nás už ted lepší image, než Lexus..a až se dostane do povědomí většiny motoristů a ti budou vědět o co jde, tak se jeho image ještě zlepší.. 😄
Vím vím, proto říkám, že se dostanou na úroveň sítě Jaguaru a budou rádi. Navíc tu není vybudovaná žádná pověst o té značce. Určitý trhák je FX, které je líbivé, ale u šedého importéra bude stopro levnější. Sedany tu nepofrčí. To se nebojím. Proto k těmhle prognózám přistupuji velmi shovívavě... Mimochodem, docela by mě zajímalo srovnání prodejů u nás Lexe a jiné neněmecké prémiovky. Nemáš nějaká čísla v šuplíku? 😉
Podle info od Marka se chce Renault posunout do subprémiového segmentu.. navíc dovezou prémiové Infiniti.. nevim, nevim.. mám pocit, že to nedokáží pořádně ošefovat, je to moc akcí najednou.. mám pocit, že to zavání velkým průe$rem..
Já mám oči všude.. ty žárlivá princezničko 😉 Infiniti a lepší prodeje než Lexus? Nebuď bláhový.. Infiniti je jinde (o dost pozadu) než Lexus, nemá takovou image, je více poruchové.. hlavně: za Lexusem stojí Toyota! Za Infiniti stojí Nissan ovládaný Renaultem! Dvakrát si to zopakuj a pak najdi jeden podstatný rozdíl 😉
To ovšem pláčeš na špatném hrobě. Jedna z verzí Golfu si to vysloužila předělané poříkadlo: "je jako osina v *" = "je jako GTI na auto.cz" 😉
neříkám, že to schvaluješ. ale zrovinka ten co se označuje jako jezdna z verzí golfu, se tu vyjadřuje o majitelích japonských aut jako o rejžových kovbojích a nechápe lidi co si korejský nebo japonský vůz koupí a píše články jako "buduj evropu". určitě bych jezdil jiným autem, kdybych měl cokoliv proti japonským autům... ne nečtu, jen ve vzácných chvílích volna občas mrknu a někoho zahtahám za nervy 😉
Ale nie s ich kvalitou resp. ergonomiou. Co sa tyka designu, to som hovoril ze to vyzeralo dost biedne.
Japonci že nikdy neměli problém s interiéry? Podívej se na 15 let stará auta. Je to k zblití. Až v posledních generacích vozů je to dobrý.
ty jsi mi ale mudrc, koukam, že řekne-li to někdo jiný, tak je to OK. Ostatně na něho to taky bylo políčeno 😉 Já osobně jsem pro jakékoliv kvalitní rozšíření trhu :yes:
Infi to tu roznosi v zuboch. Prinesie to co japikom v europe chybalo. Hlboky design ktory zabali techniku s ktorou japici nikdy nemali problem oproti europe. Interier zase vypolstruje ako sa patri, pretoze ani tam nikdy japonci nemali problem: ergonomia a kvalita boli vzdy super. Vela ludi si kupovala europanov aj kvoli chybajucej konkurencii zo strany japoncov...nemali dostatocne vykonne motory (dvojlitre tam kde nemci daju aj 3 litre a pod.) a interiery boli vzdy podriadene cene a funkcnosti. A samozrejme, japonsky obligatny predny nahod im tiez vstup do vyssich vstiev nepriniesol. A nakoniec...designove chutovecky ako zalomene zadne okna na g35 ...to nie je kopia bmw...to je len pocta druhej firme ktora vyzaruje rovnaku lasku k autam a hlavne, k ludom ktori ich jazdia :-! BRAVINFINITI...ci tak nejak >😁 :yes: :yes: :yes:
krasna esej ... az by som povedal, ze je to pokracovanie terminatora 9. k samotnemu fx sa tazko da nieco vytknut. ta medena farba je najpredavanejsia u tohto modelu. je namiesana fakt majstrovsky. teraz v nyc na autoshow bol vystaveny model 2007, ktory nema takmer ziadne zmeny, akurat na zadnych svetlach z led diod je zmenene podfarbenie a su pouzite nove odtiene koze v interieri. videl som este uplne nove v cervenej farbe, ktore malo cierne lemovane blatniky, tymi plastami. tak to bol dokonaly sportiak. podla mna sa za nim otoci aj slepy. auto vyzaruje nieco, co ta privadza kamsi, kde sme este neboli. :yes:
tvoj nevlastny brat je cierny, so znakom dolara na krku, co mu visi az po gule?? ak ano, kolesa si si vybral spravne. >😁 mne osobne sa nepacia, ale to nie je podstatne, hlavne, ze sa rychlo neokukaju.
Buben pračky křížený se struhadlem. Dlouho jsem vybíral, ale tyhle kola jen tak na jiným autě neuvidím. Viděl jsem ty pneumatiky, je to jak na parní válec. Dobrou noc...
Do ted Nissan tvrdil, ze podmínkou oficiálního prodeje Infiniti v Evrope (krome Ruska a Ukrajiny), je porádný diesel. Takze ho tam asi vrazí.
Prvním evropským trhem, na kterém se Infiniti zacne oficiálne prodávat, bude Rusko. Na podzim 2006 tam zacne prodej modelu FX a M, na jare 2007 se k tomu pridá nový G35 a potom dalsí modely.
FX je skutečně dospělý auto, krásný ze všech úhlů. Ale ještě se nehodí pro evropský střelce. Vím co dělá Murano. FX musí častěji na výměnu oleje než evropský Murano, výměna vyjde na 6500 Kč a to je to nejmenší. Toužím po něm, ale čekat se vyplatí. A tak si dělám menší kompenzaci- objednal jsem chromový disky dvacítky, připomínající buben od pračky, na to doporučují dokonce pneu 275/45/20! Foto je na www.superbuytires.com a kola se jmenují Velocity type 162. Co jim říkáte, nářez, co? >😁
Tom si toho všimne, neboj 😄 Ovšem tipuji, že zde Infi bude mít lepší prodeje než Lex. Už jen kvůlivá tomu nááádhernému názvu - INFINITI. To JE dokonalé.
Tak to jim držím palce, ať jim ta vize se samostatnou sítí vydrží. Podle mě to je utopistické (a už vůbec ne ekonomické) řešení... A Lexus se jim stejně nepodaří dohnat.
Jo přesně, Infiniti je designově úplně někde jinde, než Lexus...postav vedle sebe FX a RX a myslím, že RX se může jít zakopat.. >😒] 😄
:yes: Jo, přesně. Tak tohle se od 2008 asi změní. Dnes (znám mimo FX veškerá Infi tedy jen z fotek) mám názor, že mě Infi řádově víc designově oslovují než Lex. Cejtím z toho víc života...
:yes: :yes: :yes: Evropský Nissan zaspal. Živě vidím, jak v Kolbence funí skrz výlohu jejich šéf a zatrpkle sleduje ty proudy "šedých" FX. A Murano pořád stojí a stojí v showroomu.....
...to auto se mi opravdu nelíbí...ale takové QX, hmmm....Hele, co myslíte, vrazí tam diesel? Mohli by, že? Aspoň do té *** velké - QX. Žere ro jak nemocný osel, strašný hele! 😉 So WELCOME INTIFINI 😄
Cameron to vymyslel už dávno. Nastane doba, hodíš celej svůj život do kufru, naposledy se ohlídneš a vyrazíš z města. Z tvýho rodnýho města, soustavně decimovanýho hordama robotů... Tak na tohle buď pořád připravenej... Koneckonců na to myslej i u NISSAN motors... Kola 20 palců na 265/50. Neskutečně jistej posaz na silnici. Přebírám ho. Klíček, teda vlastně krabičku rvu do kapsy. Pár dravců už jsem viděl. I naživo. Poprvé ovšem mám možnost si na dravce sáhnout. Obcházím ho zvolna dokola a nepřestávám žasnout. Na ponton invazního vyprošťováka je naroubovaná takřka coupe střecha... kdo tohle dokáže, dokáže i zastavit ty roboty... doufám. Vizuální dojem je famózní, neskutečnej, definitivní. Jsem u vytržení. Tohle udělali snad podle mýho mozku. Je v barvě berilium - umět auto znamená umět i barvu. Barva je nepopsatelná a úchvatná - evokuje tmavou měď trubek z podzemí, tam, kde jsem spatřil tmu světa a třásl se z dunění železnejch bot... co k nám dolejhalo... 5 metrů pod zem... Jdu po detailech. Zpředu nekompromisně tvrdej, samostatnej, nepřemožitelnej. Záď je fantastická, zakusuje se do ní to coupe... a napříč ji protínaj blinkry. Tuhle porci potence, suverénosti a drzosti těžko rozdejchávám. Poodejdu 5 metrů a sjíždím ho přes pravej pření blatník - jo, tohle je dokonalé technicistní retro z doby, kterou jsme ještě neprožili. Vzpomínky na budoucnost... Hergot, ten Terminátor mi buší v hlavě. Jdu k němu a cítím to chvění, beru za chromovou kliku a vlezu dovnitř. Jsem jak zvíře... musím trochu orazit. Sedím na kůži, volant s kterým ukočíruješ i raketoplán... tlačítkem vpravo na sedadle se posouvám dozadu. Ideální klec, pro mejch 188. Je širokej. Místo klíčku ta identifikační krabička v kapse a na přístrojovce otočný vypínač, kterým zatočím - a vnímám tep šestiválce - 3.5 l, 280 koní. Ještě spí, v mžiku je probudím. Automat zcvakne jízdu vpřed, přidám a 280 koní držím v opratích. Tohle jsem mockrát v životě nezažil. Ženu ho proti slunci a proti času... Jedu jen kam chci. Sedí na silnici jak přibitej. Podvozek má sportovní úpravu a skutečně si dá říct podle mý chutě. Nic - jo, nic mu nemůžu vytknout. Jdu nadoraz, v mžiku podřadí a celý stádo mě žene rozkoši vstříc. Jde za plynem, v zatáčce žádný náklony, brzdy mě tlačej na volant... úchvatné. Nahoře nad středovým panelem obrazovka - ukazuje ti při couvání kam jedeš. Koukám na odkládací box (asi na brejle) na stropě mezi předníma a zadníma - sáhnu na to a vyjede obrazovka od DVD... Sedím oproti ostatním autům výš, ovšem štafle nepotřebuju. Tohle auto... na nic si nehraje... a ty si v něm můžeš hrát na co chceš. Já hodinu vozil Terminátora. Tak - I´ll be back pětatřicítko. I´ll be back!..
no šak efiksek tu už jezdí mnoho desítek ... a i qx jsou k vidění stejně jak gcoupe .... nojo komu se nelení tomu se zelení ... až tu bude ofiko on se zájem přesune zas jinam ...
Můžu ti potvrdit, že když ho vidíš denně 10x tak se celkem okouká 😉 Je pěkné, ale zase nic extra...
To si este ale pockame. Budu na nom musiet este spravit 1400 modifikacii aby bol vhodny na predaj v europe a nase vyssie cestovne rychlost. Potom nan este hodia par sto tisic a vsetci budeme zase radi 😄 >😁 >😁 >😁 Na druhej strane, ked sa bude oficialne dovazat aspon to nebude vyzerat ako vekslacky artikel.
Si děláte srandu nebo co? Tady jich jezdí hned několik a dokonce je tu i prodávají, pravda že v autosalonu Nissanu, ale koupit si Infinity neni žádný problém 😉 >😁