Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hybridní Honda CR-Z (91 kW, 5,0 l/100 km) se představí v Ženevě, prodávat se začne v létě

Kombinaci kompaktní karoserie kupé, hybridního pohonu a manuální převodovky nabídne Honda CR-Z. Její evropská verze bude mít premiéru na autosalonu v Ženevě a do prodeje se dostane od poloviny roku.
Zpět na článek
9. 2. 2010 08:53
9. 2. 2010 10:14
9. 2. 2010 10:55
9. 2. 2010 22:57
neregistrovaný "misiak"
9. 2. 2010 11:26
9. 2. 2010 12:29
9. 2. 2010 12:53
9. 2. 2010 13:17
9. 2. 2010 13:32
9. 2. 2010 13:34
9. 2. 2010 14:26
9. 2. 2010 15:11
9. 2. 2010 15:20
10. 2. 2010 00:03
10. 2. 2010 08:45
9. 2. 2010 08:53
hmm
Moc si vazim Hondy, ze se neboji prichazet s necim radikalnim co zrovna nemusi prinest zadne ovoce.

Jenom k Exterieru bych dodal: Uz ted citim jak rychle tento design bude starnout!

Tomu to typu aut pro mlade by sluselo baravne zvyraznenni jako Ford udelal pro Svycary Ford RS. Vsichni moc dobre vime, tento typ auta neni vubec ani tak o vykonu pro mlade kluky, ale spise o pocitu.

Kdo mel v zivote hluboko do kapsy, a kupoval nove auto jako svobodny kluk moc dobre vi o cem mluvim.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
9. 2. 2010 10:14
Hezké
Tohle se mi líbí, je to takový návrat ke kořenům. Motoricky to sice nevypadá na žádný zázrak, ale ano, bude to o pocitech z jízdy spíš než o maximálce na dálnici.
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2010 10:55
Karikatura
Ten červený profil je teda brutální >:D 8-s

Nikomu to neberu... ale mně se tyhle nakoplý pseudosporťáky moc nelíbí. Taková rychlá rakvička ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misiak"
9. 2. 2010 22:57
Re: Karikatura
tiez si myslim, ze Octavii RS toto nesiaha ani po paty ;-)
Avatar - Blue Sun
9. 2. 2010 11:26
..
91 kW, bude to stačit? Mně by takové výkony asi dostačovaly, ale co místní přeplňovaní "mladí a neklidní"? Takoví, kterým slovo sport přichází na mysl až v hodnotách 150 a výše? To zase bude odsuzujících slov...
Já bych uvítal mrštnost dávného CRX, kterému se trošku toto Z snaží podobat. To auto nebyl žádný supersport, ale živoučké bylo více, než dost.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ricardo
9. 2. 2010 12:29
Re: ..
Jo chybí tomu výkonu jednička na začátku >:-[] >:D
Avatar - Dinar
9. 2. 2010 12:53
Co to je?
Sportovní značka, Honda, nám předhodila celých 91kw, žůů, nemluvě o tom v čem je to celé zabaleno. Pod slovy o "originálnosti" přístrojové desky resp. interieru je ukryt tvarový chaos v levném plastu, zvenku je opět patrné, že invence designérů Hondy byla vyčerpána už před lety, a že sportovní tvary znamenají obkreslit siluetu žehličky. Možná to auto bude stát třistatisíc, pak by se to všechno třeba dalo překousnout, spíše bude ale přes pět set, a pak omluvy není. HH třídy subkompaktů s vesměs mnohem vyšším výkonem tohle auto, bude-li za stejnou cenu, roznesou na kopytech. :-!
Rozbalit vlákno
9
9. 2. 2010 13:17
Re: Co to je?
Nechci se téhle oblůdky zastávat, ale třeba bude lehounká a na krátko zpřevodovaná. Na příměstký hraní myslim více než dostatečný.

Tady nedaleko ma jeden kšiltovkář Nissan 100SX, což je podobně mrňává řvoucí rakvička, a musim říct, že jsem měl jednou zatraceně velkou práci těch udávaných 66kW dohnat. 8-s ;-)
Avatar - Dinar
9. 2. 2010 13:32
Re: Co to je?
S těmi přirovnáními opatrně, podívej se kolik vážil nějaký HH z konce 80. let (třeba 205gti) a co teď, tehdy byl 90koňový třídveřák brko. Žádný hybrid není váhovým minimalistou, je to dost těžko možné, tohle auto bude mít dynamiku tak na úrovni subkompaktu s přeplňovanou 1,2kou, slušná motorizace, ale nás tu Honda, předchozími informacemi ke konceptu, chystala na sportovní hybridní pecku a předhodila nám auto s naprosto standardními výkony. Jak říkám, velmi zásadní roli v hodnocení bude hrát cena, ovšem z hlediska designu je to bída. ;-)
9. 2. 2010 13:34
Re: Co to je?
V podobném duchu jsem již psal o CZ-R v minulosti.. :yes: Ale radost z toho (z Hondy) nemám....
Avatar - 2,7 RS
9. 2. 2010 14:26
Re: Co to je?
Souhlas... Tohle auto bude mít 1232 kg, což je na tak malé auto opravdu hodně - v kombinaci s výkonem 124 koní opravdu žádný zázrak... Zmínka v článku o "lehkém sportovním kupé" tak na mě působí spíše ironicky, možná by se hodilo přeformulovat spíše na "lehce sportovní kupé"... ;-) Což je ovšem i smutná vizitka aktuálního pojetí sportovních modelů u Hondy... :-( Honda holt obětovala sportovnost svých modelů na oltář "ekologie", částečně jistě i v důsledku současného turbo-trendu, který se už bohužel přenáší i do B-segmentu, kde by naopak díky lehké váze měly mít točivé atmosféry největší šanci... Bohužel kupců stojících o podobně koncipované auto je už dnes asi čím dál méně a tak tu máme tento pro mě hořký příběh automobilky, která v 90.letech strkala do svých rodinných aut jedna šestky se 160 koni... Copak už nikdo o takovou pilu nestojí? Pořád se mi nechce věřit, že už tu nejsou jezdci, kteří by v podobném kupátku preferovali 1100 kg, 1,8 se 180 koni, 8 tisíc otáček, parádní zvuk a opravdu čistou puristickou zábavu... :yes:
9. 2. 2010 15:11
Re: Co to je?
Píšeš to dobře.
Na dnešním trhu bych si uměl představit CZ-R jako konkurenci k Fiatu 500, Mini, MiTu. Nemyslím teď přímou konkurenci jako model, ale konkurenci v podobě možnosti "ukrást" těmto modelům část zákazníků. Při zdařilém a dostatečně atraktivním kabátu si v CZ-R umím představit dobře situovanou řidičku, které pro zábavu o víkendu zabaví CZ-R její mužská polovička. V této souvislosti Dinar velmi trefně zmiňuje faktor ceny. Já bych přidal ještě jednu podmínku a tou je možnost pořídit výkonější, nehybridní verzi. Dejme tomu trochu "downgradovaná" podoba 2.0 z CTR na cca. 180HP, aby si CTR zachovalo status "nejsportovnějšího" vrcholu značky (bože, to je u Hondy opravdu tragická formulace).
Když si vezmu cenu Civicu hybrid, která by mohla trochu napovědět i směrem k CZ-R, tak mám obavu, že mé sny o menší alternativě k Scirrocu budou nenaplněny.
9. 2. 2010 15:20
Re: Co to je?
ad 2. Nemyslím, že by u Hondy muselo jít o nabídnutí "té nejtočivější atmosféry na trhu" (byť to je charakteristický znak Hondy). Dle mne by stačilo nabízet stále modely, které by nabízeli řidičsky a výkonově "to nejlepší", resp. to co nabízejí nejlepší na trhu. V podstatě to co Honda dělala i v minulosti. Velmi dobrá ovladatelnost a nadprůměrné motory.
Vrcholná verze Civicu mi stále (byť bez turba) přijde OK. Dovézt na EU trh Civic Si z USA a postavit ho proti Scirrocu. Šestiválec do Accordu + výborné SH-AWD. Vlastně Honda dnes vlastní jeden z nejpropracovanějších systémů 4x4 a vůbec toto nikde (marketinghově) nevyužívá. Přitom to mi přijde jako ta špičková technická součást sloganu Power of Dreams.
Avatar - Blue Sun
9. 2. 2010 21:39
Re: Co to je?
Přemýšlíš nad tím, zda někdo o taková auta stojí nebo nestojí a přitom je odpověď zcela jasná. Nestojí. Dnes je doba naftová a té padly za oběť lehkonohé šestnáctistovky. A těch pár nadšenců, kteří vzpomínají na doby CRX a Integry Type-R, nestojí ani za řeč. Pro ně se nový model dělat nevyplatí a o to tu jde především. Dnes si už žádná značka nedovolí dotovat ztrátový model něčím jiným.
Avatar - Choochoo
10. 2. 2010 00:03
Re: Co to je?
Doba naftova asi je, pac bazace-vrakace jsou plny tehto casovanych bomb, nalitano 100tis a uz jen cekaji na nove majitele s nabubrelou srajtofli. Dekuji, ale radsi novej atmosfer. benzin, a bezstarostnych 20 let provozu pred sebou.
10. 2. 2010 08:45
Re: Co to je?
Money talks... Jednoducý recept, vem Jazz, narvi do něj aktuální lowcost hybridní pohon z Insightu, přebouchej to do tvaru kupé, zahraj na téma: "honba za výkonem je na nic, důležité jsou zatáčky". Pak to vemeš na okruh, v půlce ti dojdou baterky a pak budeš rád, že vůbec dojedeš do depa. Nechápu smysl toho auta. Honda již není sportovní značka, díky bohu, že tu ještě máme BMW. Tohle vnímám, jak co nejednodušejí recyklovat vyvinuté technologie, tak, aby se alespoň zaplatily náklady na vývoj. Anebo se v Hondě zbláznili a rozhodli se, že tu automobilku přivedou ke krachu.