Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Kupé i kabriolet Jaguar XK míří na český trh

105 komentářů

brácho, zase další auto, který si nemůžeš koupit... Ale neber to tragicky, takovejch je většina. Jinak XK si zaslouží důstojnou poctu. Tohle auto není sen klasickýho tunera. To je auto pro vyzrálou osobnost. Pro chlapa, co za to umí vzít. Pro chlapa, co ho tahle kára dokonale dotáhne :yes: Jo, BRAVO JAGUAR :yes:
Sorry za OT, je mi jasný, že tu asi vypuknou Jagovský orgie.. nechci rušit, ale tohle si fakt přečtěte.. první dojmy z jízdy s Lexusem GS450h.. brácho, tohle budoucnost, Lex to asi fakt dokázal.. zrychlení srovnávaj s M5!!! [odkaz] Lexus ruleZZ P.S. brácho, máš to za sebou.. teďka se můžes vrátit k diskusy a poklábosit o muzeálních kouscích konkurence >😒] 😉
Tohle musím charakterizovat jako cílenou protijaguarovskou provokaci... to snad, Tome, chápeš 😉 Ten přešlap můžeš odčinit větou - Jaguar XK je krásný.
Není to náhodou tak, že to srovnávají s předchozí M5?
Toť otázka.. jak bys přeložil slovíčko "last"? IMHO to jde interpretovat jako poslední, ale také jako předešlý.. stejně je to "relativně fuk".. důležitej je závěr: je to hybridní sedan s kombinovaným výkonem 339 koní.. zrychluje stejně rychle jako 911 s Tiptronicem a když dáš kickdown, tak si připadáš jak v M5.. přitom má o 80% nižší emise a o 30% nižší spotřebu než srovnatelná konkurence.. mám pocit, že tenhle popis stačí :-! 😉 P.S. jo a slogan maj moc pěknej 😉
Vzhledem k tomu, že v další větě je "last M5 WAS", předpokládám, že je to ta odvozená z E39. Každopádně nevěřím, že by typický zákazník M5, natož 911, dal přednost autu s motorem z cirkulárky 😉
To jsem psal já.
Máš pravdu! Musel sem si to znovu v klidu (!) přečíst.. to víš, článek o Lexovi mě vždycky rozhodí 😉 To bylo jenom přirovnání uvedené v článku.. dovolíš si to samé tvrdit i o typickém zákazníkovi 550, E500 a A6 4.2?
Proti tomu nic nenamitam. Ovsem zaklinat se M5 a 911 mi prijde lacine, priznejme si, na tahle auta Lex (zatim?) odpoved nema. Stejne jako nema BMW hybridy.
V tom článku to tak psali (zrychluje stejně rychle jako 911 s Tiptronicem a když dáš kickdown, tak si připadáš jak v M5) jako přirovnání a popsání pocitů s tím nemám problém.. zaměřením jsou ty auta samo jinde a Lex zatím (!) konkurenční model nenabízí.. jsem přesvědčen, že LF-A (přijde 200😄 bude dobrým konkurentem 911 a že se IS500 (2007?) bude moci měřit s M3
Uvidime. M5 ani 911 neni jen o zrychleni v primce, to by je strcilo do kapsy kdejake premotorovane AMG. Ja na bulvarni nadpisy typu "hybridni M5" nebo "dieselove Ferrari" moc nedam 😉
:yes:
😄 Velmi trefné :yes:
ale chlapi, ta anglictina...
last generation pochopitelne znamena e39, nebot soucasna by se rekla latest generation... >😒]
:yes: 😉
Tome, tak to je síla. Problém s překladem se už vyjasnil, ale přičítám to tomu, že redaktor netestoval novou M5. Jinak by psal o ní 😉 A navíc ty udávané hodnoty :yes: Lexus se zatraceně rozjel. Video je úchvatné. Tohle Japonci zvládli skvěle. Mohutně diktují tempo a mnoha lidem to zatím vůbec nedošlo. Nevídané :yes: :yes: LexuZZ ruleZZ >😒] :yes: 😉
GTI
Že ti to tvé programové paTOMlízalství prsty napíšou... >😒] :no:
Hale klid.. on na Tebe ZZ určitě nezapomene a brzo Ti zas něco pěkného napíše >😒]
mel jsem moznost se projet a mam jen slova chvaly :yes: Co ode me taky cekat, ze?😉 Ale vazne, Jaguar u me naplnil ocekavani a nove XK je dustojnym nastupcem dneska uz legendarniho puvodniho modelu. Takze se pripojim k BRAVO JAGUAR!!!! :yes: :yes:
je to supr kára! nejel jsem, jen seděl...ale stačilo to na můj názor...že je to bomba! A moc hezké auto!
Já ani nejel, ani neseděl... a názor mám stejnej 😄 :yes:
Mě tohle auto zaujalo už na fotkách z Goodwoodu, kde ho ještě maskované tovární maník vede v táhlym driftu a nechává se s vyceněnou protézou fotit. Nevim co na to marketing Jagu, ale mě to u velkýho GTčka dostalo.
:yes:
😄 😄 😄 Spokojený výraz na tváři mi vykouzlí vždycky, když vidím dosavadní XK. U toho novýho tomu nebude jinak. A prosím tímto všechny budoucí kupce, aby šli do dřeva. Nejlíp do tohohle: [odkaz] Letos sice frčí kov, ale XK není auto pro jeden rok. Mimochodem víte, že nejoblíbenějším autem Steve McQueena byl Jaguar XKSS '57? Pár fotek Steva a jeho kočky: [odkaz] | [odkaz]
:yes: :yes: Tak tos mě dojal :yes:
Víme 😉 😄
hm, ja vzdycky kdyz vidim novy XK, jdu se podivat na stary 😲[
GTI
😄 :yes:
Nevim proc, ale chce se mi napsat, ze Vladko Dobrovodsky sedla... Toyotu RAV >😒]
Možná se projevím jako kulturní barbar, ale jakou to má sakra souvislost s McQueenem, potažmo s kořenovým dřevem??
Nejak se mi to asociovalo pri pohledu na TTTomovo OT o Lexovi. To neres 😉
Já bych spíš řekl, že jak jsi viděl toho hustýho kovboje s bambitkou proklatě nízko a v předklonu, tak se ti asocioval film Brokeback Mountain a pak to bylo k Vladkovi, co by do Motola dohodil 😉
Co by mejdlo ve sprse doklouzalo 😉 Ale je fakt, ze ta bambitka mne zaujala, to zrovna natacel 7 statecnych ci co??
Co já vím. Zeptej se ňákýho upocenýho bejka :-! 😉
>😁 :yes:
GTI
>😁 Tvrdě to RAVka schatala v AUTO7...
Jó, XK je fajn kára... Kromě dřeva je nutno též neopomenout barvu British Racing Green (ó, jak vznešeně to zní), neboť proč se ztrácet v záplavě černých, tmavě modrých a hlavně stříbrných aut, když můžete mít legendu v legendárním hávu...
Tmavomodrou a vínovou bych toleroval. 😄
GTI
Klonil bych se k Lonesovi, tyhle tři barvy se myslím hodí všechny. Zelené auto... to je vždycky trochu problém... koneckonců, když klasika, tak zelená pastelová... bez perleti... a to bys možná ani nechtěl. U Ferrari to máme jednodušší 😄
Proč by měla být zelená problém? Kvůli traktoristický image? To my u Zetoru to máme jednoduší ; ) [odkaz]
GTI
Zelená, zejména pastelová má sklon k okoukatelnosti... karoserie nemá moc hran a měl bych obavu, že bys auťák jaksi očima nemohl řádně uchopit. Šel bych tedy do perleti a nejspíš vínové... P.S. Ten traktor cením 😄 :yes:
BRG je barva tmavá, proto nad ní vynikají chromované detaily (rámování oken, masky...). Ne, že tu samou službu by neudělala i černá, ale proč si nedopřát klasiku...
GTI
To ano, dá vyniknout chromu.
Chrom jak známo, jest kořením aut : )
U Ferrari to jistě jednoduché je, neboť žlutá a černá na nich vypadají... nechci říct ohavně, ale není to zkrátka ono. No a ještě jsem viděl jednou Ferrari modré (bylo to nějaké grand turismo s motorem vpředu) a taky nic moc (nicméně stále tu zářila aura vnitřku)...
GTI
:yes:
Jé, třetí odpověď ode mě na jeden příspěvek. Zelená pastelová... to je ta krásná a oslnivá jak se dává na fábie? [odkaz]
GTI
>😁 Skoro... ani... ne >😁 :yes:
ale to je přece hrášková zelená a ne BRG
BRG je samozrejme nemetalicka. Pokus chces metalickou, tak Jaguar Racing Green a rozhodne ma taky neco do sebe.
Musím přiznat, že naživo jsem zatím viděl černé a i tak bych ho bral (ani ty světla už mi nevadí) 😄
Asi tak, no... Bohužel je ovšem tahle diskuze jen čistě hypotetická...
Ja taky videl/ridil jen cerny XK. Ono tady totiz od importera ani jine neni😄 Taky k nemu nemam vaznejsich vyhrad, teda az na to ze mi nerika pane😉 Za rok bude situace lepsi. Jaguar rychle ztraci cenu a uz budou k dispozici lehce jeta auta za ponekud lepsi ceny.
Mám obavu, aby nebyla ta černá moc temná... Myslím, že nějaká dobrá předváděčka by mohla mít zajímavou cenu.
OT...S-type za 1,2 mega? Teď jsem to viděl na billbordu. To je docela láce, ne? Za takové kvalitní auto...
Je to šílené, ale tohle já od Jaguaru teda neberu... Držme palce ať ty své problémy rychle vyřeší a v Jaguárech zas jezděj jenom pracháči. Tak to ma byt (jak říkuj ve filmu Černí baroni 😄 ).
pro mě se ale jeví to, že dostaneš kvalitní auto za nižší cenu docela pozitivně,...ne? A image jagu je dost vysoká stejně
To neřeš. Je to jako házet perly sviním. Vlastně.. je to jako se bavit se sviní 😉
>😁 Konečně píšeš, co si myslíš. To cením :yes: To patolízalství směrem k Tomovi tě tu degradovalo na velkého zoufalce... Nezapomeň, že nepíšeš příspěvky jen pro mne >😒] ZZajíčku... 😉 :yes:
To, že seš VWfil.. to je všem jasné, ale že seš i chorobně žárlivá princeznička.. to je pro mě novinka :no: 😉
😄 Tome, každý, kdo to tu čte déle ví, že to je od ZZajíčka o TTT jen programové psaní. Kape z toho faleš až se ti protáčej mandle 😉 P.S. Jo, ty jsi zase TTTfil... a to je fajn, aspoň se můžem špičkovat, viď, ale motivace musí být vždy rámována charakterem... ty víš, že to mezi námi zajiskřilo i hodně, ale to je pryč, taď to má tu správnou šťávu, ne? Tak ho sleduj... ZZajíčka, nebo si přečti pár jeho příspěvků z loňska... Jeho aktuální postoje na auto.cz se odvíjí od poslední "pohubě" co ode mne dostal. ZZajíček poté takticky vyhodnotil, žes můj " úhlavní nepřítel" a tak od té doby... cca asi měsíc, píše oslavné články na TTT... bože, i tohle je umožněno díky svobodě projevu... 😉 Tak mu to nebašti... a nedej bože, abych se tu chytil s přívržencem Loganu... ZZajíček by pak musel začít vychvalovat Dacii >😒] :yes:
Nejsem nikoho úhlavní nepřítel ani se ho ze sebe neznažím dělat.. pouze jsem na sebe vzal tíhu nevděčného a namáhavého úkolu, těžšího něž je nosení nebeské klemby na ramenou.. mým úkolem je permanentní postupná léčba, otvíraní Tvých zaslepených očí a mysly.. mou snahou je ukázat Tobě a podobným, jak to v tom velkém světě doopravdy chodí, že se tento svět změnil, dále se mění a že již dávno neplatí to, co bylo dříve bráno skoro za samozřejmé.. prostředkem, kterým tento úkol plním jsou tvrdá fakta, která nejdou okecat ani tou nejvwfilnější esejí, ani těmy nejvwfilnějšími plky 😉 Jo, teďka to docela jde.. snaž se zůstat alespoň v současné poloze :yes: 😉
😄 Ta poloha záleží i na tobě 😄 😉 Jo, rád budu číst tvé pohledy. A pokud bys chtěl mrknout do historie ZZajíčkových názorů na TTT, stačí jen malá ukázka - [odkaz]
Nechci snikoho zastávat.. člověk se vyvíjí, každej může postupem času změnit názor.. uvidíme na jak dlouho 😉
Některé názory jsou neměnné 😉 [odkaz]
A někdo se zase nezměnil vůbec 😉
Jo, to jsem už taky psal. Voda je mokrá, nebo je modrý a starej vesnickej blbec zůstane starym vesnickym blbcem 😄 >😒]
Slusne receno, jsi se uz vysrath! To musis mit porad nekoho, koho planovite nenavidis? Nenapadlo te treba , za by ZZ mohl presedlat z Citrona na Lex? Nenapadlo, je mi to jasny. Ty se realitou nezabyvas😒
GTI
😄 Trochu jsem teď dva dny komplikoval ZZajíčkovi život. Nic proti němu nemám, upřímně - je mi ho i trochu až líto. Jen jsem sledoval jeho příspěvky... a reagoval na ně. Je to tak prosté - ZZajíček plivne a já mu odpovím... Nevšiml jsem si, že by to bylo obráceně. Jediný samostatný příspěvek o ZZajíčkovi jsem včera napsal pod Íránem, neboť tam se tedy již nezvládl, a když nás seznámil koho že to myšlenkové pochody chápe (Hitler), bylo nutno reagovat. Mě není 15 Matesi... a na týpky jako je ZZajíček jsem vysazenej 😄 P.S. Ty se také domníváš, že se minulej tejden ZZajíček zamiloval do TTT náhodou? 😄 Tak klid. Jestli je to tvůj nynější kamarád, vysvětli mu, že existuje něco, jako je morálka.
Jdi nekam se svyma anallizama. Jen takovy dotaz. Kdo je vetsi milovnik Toyoty? Ten kdo ma Lexus nebo ten kdo ma uz sestou Mazdu (coz mu chvalim)?
Na to, abych byl větší milovník jakéhokoliv auta jej nemusím vlastnit... Jo, a někam jdi se svejma analýzama ty.
Mě tam zaujalo spíš jak se mi vysmáli za Toyotu V8 OHV jezdící NASCAR. >😁 >😁 >😁 >😒] >😒] >😒] A teď se směju já. A hodně. Toyota a OHV neexistuje! Teda až letos. >😒] Pravda není to Yaris ale Camry ale i tak...
Co myslíš, vyhrajou už letos nebo až příští rok? 😉
NIKDY >😁
Nikdy neříkej nikdy >😁 😉 V případě Toyoty to platí dvojnásob.. nezapomínej "Nic není nemožné.. Ó lé, Toyota" >😁 😉
Pravda je, že vůbec nevím, kolik nasadili aut. Ale jestli jedno nebo dvě, tak vážně moc šancí nemají. To pole plný Chevroletů Monte Carlo...... 😄 Je to nefér bitva. ps: jak se mi nelíbí nová Camry, tak se mi začíná líbit nový ES. Rozhodně jako jediný z těch L-finesse.
Kdyby ještě obsadili NASCAR, tak by to Detroit už nerozdejchal.. jdou na to chytře, musej je nechat alespoň někde vyhrávat.. 😉 BTW Toyota vyrobila v USA už více než 12 mega aut a prodala přes 6.5 mega Camry.. neuvěřitelné :yes: Toyota v NASCAR: [odkaz] Toyotí motorsport: [odkaz] Nová Camry se mi nejdříve nelíbila, ale postupně si mě získává.. Lexus ES mě dostal na první pohled.. můj žebříček: GS, IS, LS, ES, RX, GX, RX
Co říkáš na FJ Cruiser? [odkaz] Nemůžu si pomoci, totálně mě dostává.. navíc, Land Cruiser se částečně postupně stává luxusní záležitostí, tohle off-road jako off-road :yes:
Pokud mám hodnotit čistě vzhled, tak FJ Cruiser je v mých očích šílená šeredka. 😄 Čtu, na tvém linku, že hnedle tři týmy NASCAR...no Toyota je pilnější než sem si myslel. 😐 Jinak k ES, bere mě ta americká placatost: [odkaz] :yes: Nový sedany IS, GS, LS jdou mimo mě. To radši SC430 v modrý metle, bílý kůži a žlutým dřevě. 😄 Ale Cadillac je Cadillac. 😄
FJ Cruiser není běžné produkční auto, je to stylovej pravověrnej off-road, je nezvyklej, ale mě se líbí.. a to, co dokáže v terénu :yes: K tý ES: v týhle modrý barvě + bílá kůže.. nepraktické, ale opravdu návykové, paráda :yes:
mates ma pravdu, predsedo ;-\
GTI
Často píše Mates výborně, ale teď pravdu nemá. Chyby dělá v této věci ZZajíček. Já vyznávám gradaci, střet a hotovo, jede se dál, jako by se nic nestalo. Zajíček je zoufalec, mstivý grázzlík. Měsíc jsem na něho nereagoval a čekal až se uklidní. Jak vidíš, neuklidnil se. Takže dělám jen to, že na jeho příspěvky reaguji. To snad smím.
Smis... ale nemusis 😉 Muj skromny nazor je, ze tady neni co vyhrat.
A on tu chce někdo něco vyhrát? Mě je ZZajíček ukradenej jak málo co, ovšem, jestliže jeho ustředním tématem je se otírat o mou osobu, velmi rád na tyto příspěvky reaguji 😄 😉
To nejde... oni teď podskakují až moc. Jaguar prostě nemůže prodávat auto tohoto kalibru za cenu vybaveného Superba... Tak to prostě na světě nechodí. Budou se z toho těžce hrabat...
Kopou si hrob.. to poslední co jim zbývá je image.. teďka si ho plánovitě ničí :no: :no:
Neznám, jak je to venku, ale ty reklamy tady v tisku - kup X-Type za 800... to je velmi smutné...
Jo, tohle je smutný.. ale ještě smutnější je fakt, že ani za těch 800 si pro ten Jag skoro nikdo nedojde - absolutní křeč ;-\ 😒 :no:
Jo, to máš pravdu.
Co to vy dva melete? Tyhle ceny nejsou zadna novinka. To je presne to s cim ma Jag problem. Nikdo se nepodiva do ceniku a automaticky vidi nehoraznou cenovku. Novy importer jen dela osvetu. Neni to zadna cenova prostituce. Jag byl vzdy stejne drahy nebo casto levnejsi nez D3. Ze si tu zakladni verzi nekdy tezko koupi je vec druha. Rozumny X-Type bude nekde na 1,2 a opravdu slusne auto tak za 1,5. To samy v realne vetsich cenach plati pro S-Type a XJ. Co vas vlastne zere? Kdyz tam da cenovku za top model, budete rvat, ze je to drahy a je to "jen Ford", kdyz tam da cenu zakladniho modelu, tak rvete, ze si kopou hrob. Tak co je vlastne spravne?
IMHO je to celý už dlouho a od začátku špatně.. Jag se nikdy neměl cpát do téhle třídy (nebo alespoň se způsobem, kterým to udělal).. X-type pro mě není ten pravý Jag, je to "jen" faceliftované Mondeo s kvalitnější kůží a obložením.. 800t Kč je sice cena odpovídací nabízené protihodnotě, jenže to auto samo IMHO neopovídá pojmu Jaguar.. Jag je pro mě Jag, tedy něco trochu nad holy trinity nebo Lexem.. inzerce typu Jag už od X Kč je podle mě tragédie, tohle prostě k Jagu nepatří, reklama na Jag by IMHO měla vypadat jinak :no:
Nazval jsem X-Type XJ vypranym na 90, ale faceliftovane Mondeo, to je z jeste tvrdsiho soudku >😁
>😁 Po technické stránce je to Mondeo, zbytek je XJ vyprané na 90 >😁 >😒]
Chudák mates... 😄
Bohužel to není žádný útok nebo pokus o flame.. je to můj názor na X-type
S nazorem na formu marketingu v podstate souhlasim. Nesouhlasim s pohledem na portfolio , ale respektuju tvuj nazor. Co ovsem nemuzu prijmout ,a je pro me za hranici bezneho vtipkovani,je to faceliftovane Mondeo. X-Type ma zopar shodnych dilu, ale to naprosto svebytne auto. Kdyz budes mit zajem, tak se nekoho zeptej nebo se stav u Fordu a Mondeo si poradne prohledni a projed. X-Type ti rad pujcim ja. A myslim to smrtelne vazne.
To vis, ceho se neproda milion rocne neni pro TTToma poradna kara 😉 Jinak veskrze souhlas, vc. prehnanosti a nepatricnosti toho srovnani s Mondeem.
Už párkrát sem tady psal, že dost podstatně rozlišuji mezi masovými auty, prémiovými auty a řekněme exklusivními auty! U masových aut je důležitá velikost prodejů, protože za tímhle účelem jsou tyhle auta navrhovány. Čím víc, tím "lepší" auto.. neplatí absolutně, ani vždy ani všude 😉 U prémiovek mi vadí, když se zabývaj výrobou modelů, které s premiovou značkou nemají nic společného.. třída A, třída B a především dodávky a nákladní vozy u Mercedesu :no: I v prémiovém segmentu je důležitá velikost prodejů, protože za tímhle účelem jsou i tyhle auta navrhovány.. velký prodeje = auto se povedlo.. zase neplatí absolutně, ani vždy ani všude 😉 U exklusivních značek to vnímám jinak.. Ferrari, Lamborghini, Bentley, Rolls-royce.. u nich je to o něčem jiném.. třeba souhlasim s tím, aby si Ferrari stanovilo podmínku, že nevyrobí víc jak 5000 (10,000) vozů ročně kvůli exklusivitě.. v týhle třídě IMHO absolutní velikost prodejů nehraje takovou roli
S tvym nazorem na portfolia premiovek nemohu souhlasit. Nejsem sice jejich zakaznik (kez by mi neskromnost dovolila vlozit slovo "zatim" 😄, ale opravdu nepozoruji, ze by statut M-B srazel Actross nebo Sprinter, nebo prodeje Volva S80 trpeli tim, ze Franta zavazi FHckem Lidl. Podle mne muze znacka pusobit i v nizsich tridach bez vaznejsiho snizovani sve hodnoty, bude-li produkt stale dostatecne "premiovy" a slucujici se se zamerenim znacky. Vim, ze 1. A-Klasse nenesla tricipou hvezdu prave se cti, nicmene u soucasne, detto Becka, uz problem neni. Vetsi strelbu mimo bych mozna videl u Cayenne- nevim, nakolik je dobre, ze oznameni "mam porsche" muze znamenat, ze je dotycny majitelem nafoukleho kombiku se 6valcem od Wlcihradskych.
Ohledne X-Type je muj nazor, uznavam, ze mozna nedostatecne fundovany, ze v danem segmentu mel byt radikalnejsi, jak designem tak mozna i typem karoserie, a za sebevedomou cenu, ktera by ho vice oddalila od nemecke trojky. Nejmenovany stastny majitel z tohoto fora sice vini hlavne marketing, ale ja si proste myslim, ze X-Type v soucasnem pojeti nemohl byt pro cilovou skupinu dostatecne atraktivni. Ohledne objemu prodeju/vyroby se shoduji, omezeny pocet je u nekterych znacek nenahraditelnym atributem.
Když sem o X-type psal, že je to "jen faceliftované Mondeo s kvalitnější kůží a obložením", tak to bylo myšleno určitou mírou nadsázky.. ale zas tak moc velkou ne.. nejsem žádným odborníkem na Jaguary, ale i čistě laický pohled prozradí, že něco není košer.. stačí zkouknout motory (benzínové i naftové), způsob uložení motoru, pohon kol.. nemá cenu se bavit o takovejch profláklejch věcech jako jsou velká černá tlačítka nebo ovladače půvedem ze starších Fordů, to jsou prkotiny, i když v autě za mega a půl?.. jezdim s M6, tak že sem i párkrát při různých příležitostech vyzkoušel i Mondeo.. díky za nabídku na svezení, vážim si toho, X-type sem měl možnost se svézt asi 20 km na zadních sedadlech.. jelikož mám 196 cm, tak sem si to zrovna moc neužil (k moři bych teda za obdobně velkým řidičem opravdu jet nechtěl).. samozřejmě jinak to bylo super svezení a auto jelo "pěkně".. nechci aby to vyznělo, že tady nějak programově haním X-type.. ale jak se již nahořejc psal, pro mě Jag byl, je a snad i bude trochu víc než německá trojka a z tohoto pohledu pro mě prostě X-type není tím pravým Jagem.. to je celý, nic víc, nic míň
GTI
Ježišmarjá, je snad jasný, že X-Type je svébytnej Jag. Jestli má páčky z Mondea je asi tak důležitý, jako, jestli nošíš tanga... (teda a nosíš? 😄 ) Mě prostě vadí, že Jag tu má reklamu - kup si X-Type nebo Octavii II ... tohle prostě ne.
Musis taky vedet co za ty prachy dostanes. Podle me to bude "hola" 2,5lV6 v manualu. Takze KLIIIID. Ty ceny tady byly vzdycky, jen se novy importer vic ozyva.
GTI
Jo, to je možný. Jasně, že to má Jag těžký... Já ho prostě chci mít v cenové kategorii nad 1,5 mega... Tak to ma být. :yes:
Tak to je opravdu blabol roku! :no:
Já zas za nesmysl považuji cenu Jaguara na úrovní Octavia TDI s koženejma židlema.