Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vyhledávací služba na Auto.cz

Na AUTO.CZ jsme spustili novou vyhledávací službu. Nyní můžete vyhledávat nejen v článcích, ale také ve videích, plakátech, autobazaru nebo v nové sekci zboží.
Zpět na článek
25. 4. 2006 15:16
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 4. 2006 15:26
neregistrovaný "Charger"
25. 4. 2006 15:50
neregistrovaný "MadPete"
25. 4. 2006 19:11
neregistrovaný "GP"
25. 4. 2006 19:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2006 21:23
neregistrovaný "Varadero"
26. 4. 2006 10:04
neregistrovaný "GP"
25. 4. 2006 19:26
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 4. 2006 19:28
neregistrovaný "Balet"
25. 4. 2006 15:51
neregistrovaný "Mirek"
25. 4. 2006 15:56
neregistrovaný "Ondore"
26. 4. 2006 11:23
neregistrovaný "Mirek (auto.cz)"
25. 4. 2006 18:18
neregistrovaný "Dab"
25. 4. 2006 19:27
25. 4. 2006 19:28
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 4. 2006 19:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2006 22:43
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 4. 2006 14:40
neregistrovaný "KompreTurbo"
25. 4. 2006 22:56
neregistrovaný "misoo"
26. 4. 2006 10:03
neregistrovaný "milo"
26. 4. 2006 16:02
neregistrovaný "GTI"
27. 4. 2006 09:18
neregistrovaný "manitou"
27. 4. 2006 13:48
neregistrovaný "GTI"
27. 4. 2006 12:16
neregistrovaný "Kyslik"
27. 4. 2006 13:19
neregistrovaný "xml"
27. 4. 2006 17:55
neregistrovaný "Johny.Rico"
9. 5. 2006 10:44
neregistrovaný "Michal Krutiš"
9. 5. 2006 14:41
neregistrovaný "Mirek (auto.cz)"
22. 6. 2006 10:08
neregistrovaný "Petr"
2. 7. 2006 22:37
neregistrovaný "Mirek (auto.cz)"
1. 8. 2006 12:07
neregistrovaný "Jirka"
30. 8. 2006 14:40
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
10. 8. 2006 22:06
neregistrovaný "zoro"
20. 8. 2006 20:53
neregistrovaný "jptkid"
7. 9. 2006 11:44
neregistrovaný "anonym"
23. 9. 2006 17:28
neregistrovaný "anonym"
15. 1. 2007 16:51
neregistrovaný "Velek12@seznam.cz"
12. 2. 2007 16:38
neregistrovaný "tox"
16. 5. 2007 10:59
neregistrovaný "ouda"
28. 8. 2007 18:54
neregistrovaný "Anonym"
18. 9. 2007 08:55
neregistrovaný "Mirek, auto.cz"
16. 1. 2010 11:47
neregistrovaný "Misc"
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 4. 2006 15:16
Malé OT - diskuse u testů
Nezbývá než pochválit...S dovolením bych měl ještě dotaz na redakci, který také souvisí s fungováním auto.cz (pokud jste již na obdobný dotaz odpovídali jinde, tak se omlouvám - občas člověku něco unikne ;-) ) - bylo by možné zařadit diskuse nejen k novinkám, ale i k redakčním testům? Myslím, že bych nebyl zdaleka jediný, kdo by tento krok uvítal... ;-) Díky za odpověď a ať se Vám v redakci daří i nadále! :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Charger"
25. 4. 2006 15:26
Re: Malé OT - diskuse u testů
Taky bych to uvítal.. :yes:
neregistrovaný "MadPete"
25. 4. 2006 15:50
Re: Malé OT - diskuse u testů
Jasně :yes: , pak je musíme probírat tady jako OT.
neregistrovaný "GP"
25. 4. 2006 19:11
Re: Malé OT - diskuse u testů
určitě se hlásím taky :yes:
25. 4. 2006 19:25
Re: Malé OT - diskuse u testů
K testům diskuze možná není. Tohle už odhalil Lones. Protože, pokud to vře pod články, tak u testů by to končilo mačetama >:D Já už asi sto let každé pondělí u nějakého neutrálního článku provokuju svým příspěvkem diskuzi k uveřejněným testům... a nic. Takže kupodivu - diskuze není žádaná. Sám bych diskuzi uvítal. Zejména takovej testík Apoštola v TDI by podle mého mohl vyvolat první světovou internetovou válku >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2006 19:29
Re: Malé OT - diskuse u testů
Ten masakr by byl vskutku strašný. :-) Museli bychom stanovit jasné mantinely. Například: 1)Nikdo nesmí reagovat na více jak jednoho přispěvatele. 2)Nikdo nesmí napsat více jak jednu větu. Jsou tu sice tací kabrňáci, kteří by psali pod různejma nickama, ale na ty už máme (díky redakci) IP adresy. 3)GTI smí napsat jen dvě slova (všichni víme na jaká dvě slova si ten limit vyplácá >:D )
25. 4. 2006 19:55
Re: Malé OT - diskuse u testů
>:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Varadero"
25. 4. 2006 21:23
Re: Malé OT - diskuse u testů
Neřekl bych že omezovat příspěvky podle IP adresy je správné řešení. Já jsem na sdílené IP a občas s tím mám problémy kvůli ostatním, kteří jsou připojeni se stejnou IP (je nás minimálně 15).
A pak já osobně si nemyslím, že diskuze pod testy jsou nutné. Pokud jde o zhodnecení vzhledu a případně i techniky tak na to je prostor u novinek a zejména vzhled je dost subjektivní. Další věcí je, že třeba u testu Alfy Romeo se najde dost těch, kteří budou tvrdit, že lepší je BMW a u něj zase bude pro mnoho lidí lepším Mercedes ... A co chcete psát pod testy novinek, když jste ve většině případů neměli možnost v tom autě ani sedět a už vůbec jet. Bude to stejné jako diskuze pod článkem novinky. Jistá výjimka by se třeba našla pod testem nové motorizace, jako např. Škoda Fabia 1.4 TDI.
neregistrovaný "GP"
26. 4. 2006 10:04
Re: Malé OT - diskuse u testů
>:D :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 4. 2006 19:26
Re: Malé OT - diskuse u testů
Myslím, že to tu už zaznělo, nicméně si nepamatuji, jaký byl výsledek. Já myslím, že stačí číst příspěvky u novinek. Jakmile je nějakej pěknej test, GTI tam založí thread a můžeš směle psát >:D ;-) :-)
25. 4. 2006 19:56
Re: Malé OT - diskuse u testů
:-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Balet"
25. 4. 2006 19:28
Re: Malé OT - diskuse u testů
Podle mě ten souběžnej článek s M6 byl takovej pokus, jak to budou lidi na diskuzi reagovat...
neregistrovaný "Mirek"
25. 4. 2006 15:51
bez titulku
Já to taky nedávno zmiňoval, napadlo mě to už mockrát, že tam ta diksuze chybí, ale teď jsem to pocítil, když jste do magazínu zařadili 3er coupé. Článek zůstal i v news, ale množství dalších novinek tuto zprávu odsunuly níže. Asi si to ale i tak hodně lidí vyhledalo, protože včera tam bylo cca 70 příspěvků. Jinak chválím, pořád jste lepší a lepší. A suverénně nejpřehlednější a nejobsáhlejší u nás.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ondore"
25. 4. 2006 15:56
Diskusie
A dali by sa do vyhľadávania zahrnúť aj diskusie? Niektoré hlášky stoja za to, aby sa k nim človek vrátil, ale nájsť to po čase je takmer nemožné :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mirek (auto.cz)"
26. 4. 2006 11:23
Re: Diskusie
Postupně zahrneme do vyhledávače celý obsah serveru, včetně diskusí, motorcafé a dalších sekcí...
neregistrovaný "Dab"
25. 4. 2006 18:18
Hurá
Sláva. Konečně vás to napadlo. :-!
Rozbalit vlákno
0
25. 4. 2006 19:27
BRAVO
Jo, BRAVO :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 4. 2006 19:28
Horňáci nebo dolňáci, ...
...všichni v redakci si zaslouží pochvalu. :-) >:D :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2006 19:44
Re: Horňáci nebo dolňáci, ...
Achjo. A já čekal nějakej lechtivej příspěvek. >:D Nebo anketu.
25. 4. 2006 19:57
Re: Horňáci nebo dolňáci, ...
>:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 4. 2006 22:43
Re: Horňáci nebo dolňáci, ...
>:D :yes:
neregistrovaný "KompreTurbo"
26. 4. 2006 14:40
Re: Horňáci nebo dolňáci, ...
:yes:
neregistrovaný "misoo"
25. 4. 2006 22:56
dalsie bravo redakcii !!!
to vyhladavanie je uplne super, diky moc :-) :yes: :yes: a diskusie pri testoch by som tiez uvital ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "milo"
26. 4. 2006 10:03
TEST & DISKUSIE
Diskusky pod testami by ale mali jednu obrovsku vyhodu...ak by sa ludia dako uvedomili a teda nerypali by, mohli by sme tam uverejnit dost dobre informacie ku konkretnym autam...ake su v dlhodobej praxi, co je dobre a zle atd...vzdy tu objavim konkretne infosky dost nahodou..napr pod tym ruskym strasiakom sa zistilo ze M6 ma zle halogenky...skratka, bolo by to dobre miesto na doplnujuce infosky ktore autori testov nemozu vediet kedze sa nestihnu prejavit...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2006 16:02
GURU BUDE
:-) Jo, je to tak. Nahoře pan redaktor sděluje, že ve vyhledávačí bude i diskuze. Hele, brácho, už předem tě upozorňuju, že GURU se píše jako GURU a Apoštol se píše jako Apoštol... Tak si to nezapomeň vyhledat. P.S. Jo... a ve slově IKONA, se na začátku píše měkké "I"... samozřejmě, že i ve zkratce GTI (tam ovšem na konci). Osobně jako první na vyhledání zadám sousloví - PROSTITUT TOUHY >:D >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "manitou"
27. 4. 2006 09:18
Re: GURU BUDE
To asi budeš hledat sebe >:-[] Já jsem zase zvědavej, jestli to něco najde na zadání "sekačky" >:-[]
neregistrovaný "GTI"
27. 4. 2006 13:48
Re: GURU BUDE
No, svý příspěvky teda hledat nebudu :-) >:D Možná něco na H... ;-)
neregistrovaný "Kyslik"
27. 4. 2006 12:16
Co tak "odporucanie clanku"?
Aloha Auto.cz - v poslednom case pribudli skvele novinky - Podcast, vyhladavanie... - dakujem :-) - co tak este prihodit moznost odporucat clanok znamemu priamo zo stranky Auto.cz - ked nie som na svojom PC je to jednoduchsie ako sa prihlasit do mailovej schraky, vytvorit mail a odoslat ho... diky :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "xml"
27. 4. 2006 13:19
Re: Co tak "odporucanie clanku"?
Myslim ze by to bol skvely napad :yes: ale aj s moznostou napisat poznamku do toho odporucania, aby som kamosovi mohol upresnit co ma zaujalo a mohlo zaujimat aj jeho... potom by nasiel do mailu poznamku a link alebo ukazku stranky... Inak auto.cz RESPECT! ;-) vase dobre napady vas posuvaju stale vyssie :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
27. 4. 2006 17:55
ANO diskuzím k testům redakčním.
:yes: Jakože jasné ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal Krutiš"
9. 5. 2006 10:44
labmo
Když dám vyhledat "lambo" [odkaz] zobrazí se správně lamborghiny, ale Tip říká, Tip:Souhrnný přehled článků a informací o vozech značky Audi.

Lamborginy - nenajde nic - [odkaz]
stejně jako lamborgini nemá moc úspěch. A lamborghiny (Y na konci) vůbec nic.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mirek (auto.cz)"
9. 5. 2006 14:41
Re: labmo
Dobry den,
"Tip: Souhrnny prehled ..." vychazi
1. z toho jak je ktera automobilka zastoupena ve vysledcich vyhledavace
2. souhrnny prehled nabizime JEN pro automobilky, ktere maji u nas oficialni zastoupeni, mame je v katalogu a mame k dispozici relevantni informace od mistniho zastoupeni.

Proto, bohuzel, neni v prehledu Lamborghini. Muzete pouzit v dotaze 'lambo*', ktere najde vsechny kombinace. Mimochodem, V menu vlevo je polozka "Prehled dle znacky", kde jsou uvedeny vsechny znacky ktere takto vedeme.
neregistrovaný "Petr"
22. 6. 2006 10:08
rss
Chtělo by tu vytvořit rss kanál :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mirek (auto.cz)"
2. 7. 2006 22:37
Re: rss
[odkaz]
neregistrovaný "Jirka"
1. 8. 2006 12:07
Vyhledávač je divný
Dělal jsem betatestera při vývoji vyhledávačů a tento je po prvním shlédnutí katastrofální. A o první shlédnutí jde především!

Na první pokusy jsem nevyhledal téměř nic. Po přečtení nápovědy byly výsledky lepší. Omezovač vyhledávání měl uvedené jednotky jen v bublině, byl jsem úplně mimo rozsah, neb jsem chtěl hledat 200.000 - 400.000 a hledalo to zřejmě v rozsahu 200.000.000 až 400.000.000.
Při stisknutí nového hledání se zruší filtr omezení hledání, tedy opět vypadnou i roky výroby, které nechci.
Při zapnutém filtru to píše, že našel 4 záznamy, ale nikde je nezobrazil, ani neřekl, za jakých podmínek a kde je najdu.
Když se kliká na kategorie, dělá to buď nic nebo je výsledek neočekávaný. Pokud by byl zájem o hlubší testování a nápravu ergonomie, jsem k dispozici.

Jirka.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
30. 8. 2006 14:40
Re: Vyhledávač je divný
Máme zájem - prosím o kontakt na tomas@auto.cz
neregistrovaný "zoro"
10. 8. 2006 22:06
V katalogu aut chybí Suzuki SX4 a Chevrolet Captiva !!
:-( :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jptkid"
20. 8. 2006 20:53
vyhledávací služba?
To si snad někdo dělá srandu? tohle má být nějaká vyhledávací služba? Větší *** jsem neviděl.Podívejte se jinam jak by měl vypadat vyhledávač podle nadefinovaných kriterií a ne aby si kazdou pitomost musel zadávat do jednoho řádku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
7. 9. 2006 11:44
vyhledávací služba?
suhlasím s kritikou uvedenou vyššie, predtým to bolo dobré, teray je to úplne yle
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
23. 9. 2006 17:28
bez titulku
automaticka prevodovka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Velek12@seznam.cz"
15. 1. 2007 16:51
prodám auto ford fiesta1.1
prodám ford fiestu 1.1 červená třídveř r.v-91 najeto 89000km cena-20000kc mozná sleva TP732772510
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tox"
12. 2. 2007 16:38
bmw X5
Kup X5,jeho osmiválec bude nirvána pro tvoje uši.530 je určitě super auto,ale X5 je víc-je cool.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ouda"
16. 5. 2007 10:59
xc90
koupim volvo xc90 7míst 6stupnovej automat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Anonym"
28. 8. 2007 18:54
Vyhledavani v diskusi
Mozna blba otazka, ale jak se vyhledava v diskusich?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mirek, auto.cz"
18. 9. 2007 08:55
Re: Vyhledavani v diskusi
vyhledavani v diskusich zatim pouze testujeme. V okamziku, kdy bude stabilni, bude zpristupneno verejnosti
6. 10. 2008 15:24
Re: Vyhledavani v diskusi
uz je rok od vtedy a nic?
20. 1. 2009 15:54
Re: Vyhledavani v diskusi
Rok a půl a nic....
neregistrovaný "Misc"
16. 1. 2010 11:47
Vyhledávání mi nefunguje- kde může být chyba?
Dobrý den, může mi prosím někdo poradit - nejde mi vyhledávat,do vyhledávání ať zadám v podstatě cokoliv (ford,mazda ...) vždy dostanu odpověď :
V této sekci nebyl nalezen žádný výsledek obsahující všechna vyhledávaná slova.

Na váš předmět vyhledávání - mazda - nebyl nalezen žádný odkaz.

Samozřejmě mám nastaveno heldání ve všech rubrikách. Návod na hledání jsem už taky přečetl.
Kdykoliv dříve jsem něco hledal vyhledávání fungovalo víceméně bezchybě a teď ani ťuk...Tak nevím jestli někde dělám chybu nebo je problémek někde jinde...
Díky
Rozbalit vlákno
0