Novinky
0
I když mě nikdy ruské výtvarné "cítění" nebralo, ba naopak, tak tohle je docela povedený pokus. Objektivně nepřináší nic moc novýho, spíše jako by bral tuhle to, támhle zase ono (jak příznačné pro Rusko). Co mě na něm nejvíce vadí je to, že zadní třetina svou mohutností vůbec nesedí k přední části, což ještě umocňují překryty zadních kol, a zcela iritující je zužování se kabiny směrem vzad, zvláště na foto č. 1 je to jako kdyby se auto ztrácelo ještě před B sloupkem. Zase zadek jako takovej se mi líbí. No celkově je to jako směs Aston + Buggati + Batmobil ;-\ >😁 8-s 😄
0
Jo, je příjemný si to auto prohlížet, ale není to nic moc převratnýho. 😄
Předpověď na základě prvního čtvrtletí a minulých let: Základní model CTS nepatrný pokles v posledním kompletním roce výroby na zhruba 60 000. STS pokles na 26 000. SRX pokles na 17 000. XLR nepatrný pokles na 3400. DTS nejlepší prodeje od roku 2000, kdy se prodalo 106 000 kusů tenkrát nového modelu, který uvedl do série mimo jiné LED světla, noční vidění a head-up displej. Letos se prodá zhruba 100 000. Escalade nejlepší prodeje v historii modelu, zhruba 75 000. Celkově přes 276 000 oproti loňským 235 000. Cadillac tak předstihne ještě letos těsně Mercedes a nahradí ho na třetí příčce prodejů v USA. BMW předstihne až v následujích letech s uvedením BLS II a CTS II na trh. K poražení Lexusu by potřeboval nepoměrně úspěšnější SRX, které by se prodejně mohlo rovnat s Lexusem RX. Spíš myslím, že se to nepodaří.
Promiňte mi trochu poučování ale nepíše se "12ti válcové" ani "8-mi válec" natožpak "2-ou válec" či "1-no válec" nebo "kolika-ti" válec do čerta to je.
Dvanáctiválec se číslovou nahradí bez pomlček a nějakých divokých koncovek tj. 12válec, 30denní lhůta, 8násobná filtrace apod.
Kontrola je jednoduchá, řekněte si číslovku slovem dvanáct-ti válec?, osm-mi válec? fuj. Kdo nevěří, ať navštíví FAQ na www.ujc.cz
V poslední době se to píše špatně skoro všude, takže se obávám, že za pět let to bude v pravidlech českého pravopisu 😉
Dvanáctiválec se číslovou nahradí bez pomlček a nějakých divokých koncovek tj. 12válec, 30denní lhůta, 8násobná filtrace apod.
Kontrola je jednoduchá, řekněte si číslovku slovem dvanáct-ti válec?, osm-mi válec? fuj. Kdo nevěří, ať navštíví FAQ na www.ujc.cz
V poslední době se to píše špatně skoro všude, takže se obávám, že za pět let to bude v pravidlech českého pravopisu 😉
😄 :yes: A to jako už nesmím psát 911ka je dělo? 😄
Je to jako bys rek FordKa je delo.
Ale to víš, že můžeš, GTI. To víš, že jo... Hóóódnej, GTI... 😉
😄 Člověče... kdes byl? Půl roku pryč a ty nikde... 😉 :yes:
Sakra... udělat plaměňáka a vybavit ho kalhotama od Bugattiho... to vyžaduje opravdu mistra. No, jak vidím, není od věci mít vývojovou dílnu, co stojí pevně na zemi.... třeba VW... co? 😉
😄 :yes: je to dělo. :-! nejlepší volba ve své kategorii 😉
...myslis ze by nej volba mela mit falesny koncovky vyfuku???
no 😄 pokud se rozhoduješ podle koncovky výfuku, tak pro Tebe MPS nebude dobrá volba... 😄 😉
...jasne,ze je to blbost,ale prijde mi to smesny,ze auto se sportovni image ma falesny koncovky😄...jinak se mi ta kara libi,ten prolis navic na kufru vypada na aute zatracene dobre,na prvni pohled ho odlisi daleko lip nez nejaky kridla nebo prahy az k asfaltu
vidím to takto: MPS má tak silný charakter, že i kdyby jí na výfuku seděl kačer Donald, neohrozí to nic z její přitažlivosti. S Tvou poslední větou souhlasím :yes: 😉
Jo, klid... šest teda není rozhodně víc, než QUATTRO :yes: Také se nejedná o žádnou prémiovku... Oceňuji stupeň vizuální "civilnosti" toho auta a slušnej zátah motoru. Jinak mě pohledově bere víc varianta kombi v běžné produkci... a ve světlé barvě, víc ji totiž sluší ta uhlazenost. Ale tohle si volí každý sám... Velmi chválím cenu... ta je tou hlavní inspirací pro kupce... protože prémiovka ti skončí v garáži jen poté, co přihodíš pár set tisíc navrch... Dostaneš sice opravdu dokonalost... ale přiznejme si... musíš na ni mít... a takovejch moc není. P.S. Hlavně ať testík nečtou příznivci STi A EVO... no, to jsou debakly... ještě, že o tom občas jeden náš nejmenovaný kolega napíše do diskuze... 😉 BRAVO TEST :yes:
... debakl? A není to vlčí mlha? Tohle slovo se spíš podvědomě spojuje s New Beetle nebo Phaetonem. Tady Mazda naopak vhodně doplňuje škálu EVO, STi, 6 MPS, pak strašně dlouho nic, a až někde za horizontem Quattro... 😄
😄 :yes: já myslím, že 6 MPS si na prémiovku v pravém slova smyslu ani nehraje. Zmiňuješ Quattro 😄: Jasně Audi má nějaké jméno... Ale jsou tu lidi (třeba já), kteří by zvolili radši pořádné svezení na bedně s nitroglycerinem... 😉 Audi má i ve výkonnějších verzích takový ten charakter "pro důchodce": jedeš sice rychleji než kdykoliv před tím, ale neregistruješ to... Navíc s Audi jezdí kdejaká slota :no: MPS je opravdová individualita pro odvážné- za cenu základní A4ky. Hned jak to bude možné- půjdu ji prubnout 😄 :yes:
Jel jsem 120 s trabantem. Nikdy pred tim ani potom jsem rychlost neregistroval vic.
Počkej!! MPS bych rozhodně neházel do jednoho pytle s EVEM a STi!! MPS je tak tři světelné roky pozadu!! To není sporták!! TO není čistokrevné sportovní auto!! To je rychlý dopravní prostředek se kterým si neužiješ tolik legrace jako s EVEM, nebo STi..tot můj názor. 😄
..i když mám rád retro, tohle se podle mě hodně nepovedlo. Lesk a zlomy jsou prvoplánováé, profil "kabiny" je na tom všem nejhorší.
Prosim Vás ... mohl by mi někdo napsat, která byla ta předchozí senzace? >😁 Jinak mi to připomíná vizi lidí v 60. letech jak budou vypadat auta budoucnosti >😁 8-s