Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Russo-Balt Impression: Další senzace z Ruska

47 komentářů

😄 >😁
Souhlasím, a právě proto jsem napsal škálu a nikoliv pytel. A řadil jsem to od sportu sestupně směrem ke kravatě. 😄 Akorát mi z toho nedopatřením vypadl Zdendův Tráboš. 😄
Lexus je nej a asi ještě dlouho zůstane :yes: Ale Caddy docela jede a evropanům to brzo natře.. ještě by to chtělo nějakej ten větší uspěch v Evropě.. že by BLS?
Brr, odporná představa 😉 Go Lexus Go
Počkej!! MPS bych rozhodně neházel do jednoho pytle s EVEM a STi!! MPS je tak tři světelné roky pozadu!! To není sporták!! TO není čistokrevné sportovní auto!! To je rychlý dopravní prostředek se kterým si neužiješ tolik legrace jako s EVEM, nebo STi..tot můj názor. 😄
Jo, to joo- když je v kategorii sama, tak je to pravda!!
Nesmíš?? Musíš!!!!! >😒]
Tie laufy, velka skoda, s ozajstnymi mi nemala chybu. Teda, jednu hej. Pametate si koncept? TO bolo auto. Obdlznikove koncovky a predne hmlovky...lepsie narazniky...myslim ale, ze ked sa toto auto ukaze ako dobre predajne, dovolia si aj odvaznejsie, a hlavne drahsie, modely ktore pojdu do vyroby
Prosim Vás ... mohl by mi někdo napsat, která byla ta předchozí senzace? >😁 Jinak mi to připomíná vizi lidí v 60. letech jak budou vypadat auta budoucnosti >😁 8-s
..i když mám rád retro, tohle se podle mě hodně nepovedlo. Lesk a zlomy jsou prvoplánováé, profil "kabiny" je na tom všem nejhorší.
mas uplnu pravdu, osobne sa mi audi velmi pacia, ale tato Mazda 6 MPS je fakt nadherna. produkty vw na nu dizajnovo (a myslim si ze ani kvalitativne ) nemaju.
obslehnutej Tatraplan
To je úžasný, to chci! >😁
GTI
I s tangama. Mejma >😁
GTI
Jirko... klid, jo 😉 😄 :yes:
GTI
V hlavě mám informaci, že tu bude jen omezený počet kusů... tak to asi nebude jen tak ji vykoušet. Na slotu kašli... za tu nemůže AUDI. P.S. Souhlas, že MPS si nehraje na prémiovku... já reagoval na odkaz sloganu v testu.
To Zdenda - Tak tady plati - to nejlepsi nakonec 😄 Bravo
To potom Tom sní kimono. >😁
Jel jsem 120 s trabantem. Nikdy pred tim ani potom jsem rychlost neregistroval vic.
vidím to takto: MPS má tak silný charakter, že i kdyby jí na výfuku seděl kačer Donald, neohrozí to nic z její přitažlivosti. S Tvou poslední větou souhlasím :yes: 😉
😄 :yes: já myslím, že 6 MPS si na prémiovku v pravém slova smyslu ani nehraje. Zmiňuješ Quattro 😄: Jasně Audi má nějaké jméno... Ale jsou tu lidi (třeba já), kteří by zvolili radši pořádné svezení na bedně s nitroglycerinem... 😉 Audi má i ve výkonnějších verzích takový ten charakter "pro důchodce": jedeš sice rychleji než kdykoliv před tím, ale neregistruješ to... Navíc s Audi jezdí kdejaká slota :no: MPS je opravdová individualita pro odvážné- za cenu základní A4ky. Hned jak to bude možné- půjdu ji prubnout 😄 :yes:
...jasne,ze je to blbost,ale prijde mi to smesny,ze auto se sportovni image ma falesny koncovky😄...jinak se mi ta kara libi,ten prolis navic na kufru vypada na aute zatracene dobre,na prvni pohled ho odlisi daleko lip nez nejaky kridla nebo prahy az k asfaltu
... debakl? A není to vlčí mlha? Tohle slovo se spíš podvědomě spojuje s New Beetle nebo Phaetonem. Tady Mazda naopak vhodně doplňuje škálu EVO, STi, 6 MPS, pak strašně dlouho nic, a až někde za horizontem Quattro... 😄
no 😄 pokud se rozhoduješ podle koncovky výfuku, tak pro Tebe MPS nebude dobrá volba... 😄 😉
Jo, klid... šest teda není rozhodně víc, než QUATTRO :yes: Také se nejedná o žádnou prémiovku... Oceňuji stupeň vizuální "civilnosti" toho auta a slušnej zátah motoru. Jinak mě pohledově bere víc varianta kombi v běžné produkci... a ve světlé barvě, víc ji totiž sluší ta uhlazenost. Ale tohle si volí každý sám... Velmi chválím cenu... ta je tou hlavní inspirací pro kupce... protože prémiovka ti skončí v garáži jen poté, co přihodíš pár set tisíc navrch... Dostaneš sice opravdu dokonalost... ale přiznejme si... musíš na ni mít... a takovejch moc není. P.S. Hlavně ať testík nečtou příznivci STi A EVO... no, to jsou debakly... ještě, že o tom občas jeden náš nejmenovaný kolega napíše do diskuze... 😉 BRAVO TEST :yes:
...myslis ze by nej volba mela mit falesny koncovky vyfuku???
😄 :yes: je to dělo. :-! nejlepší volba ve své kategorii 😉
Třeba jo... 😉
😄 :yes:
>😁
uz len v ruzovej farbe... >😁
mne to pripada skor ako nejaka motorova mys... 8-s
:yes:
Dojemné shledání... :yes: Vážím si toho. Pokusím se něco s tou svou absencí udělat, paníčelko :yes:
No, ale třeba mě jsi scházel :yes:
😄 No, Ford Ka dělo bylo. Přes Fordky ovšem se musíš zeptat Matese... dělá, že se mu líbí 😉 P.S. 911ka je prostě 911ka 😄
To víš, málo času. Jen tak jedním očkem jsem to sledoval z povzdálí. Šedá eminence. Zvládali jste to hezky, takže jsem nezasahoval... 😉
😄 Člověče... kdes byl? Půl roku pryč a ty nikde... 😉 :yes:
Ale to víš, že můžeš, GTI. To víš, že jo... Hóóódnej, GTI... 😉
Je to jako bys rek FordKa je delo.
Sakra... udělat plaměňáka a vybavit ho kalhotama od Bugattiho... to vyžaduje opravdu mistra. No, jak vidím, není od věci mít vývojovou dílnu, co stojí pevně na zemi.... třeba VW... co? 😉
😄 :yes: A to jako už nesmím psát 911ka je dělo? 😄
Máte pravdu, omlouvám se a opravuji do správné podoby.
Promiňte mi trochu poučování ale nepíše se "12ti válcové" ani "8-mi válec" natožpak "2-ou válec" či "1-no válec" nebo "kolika-ti" válec do čerta to je.
Dvanáctiválec se číslovou nahradí bez pomlček a nějakých divokých koncovek tj. 12válec, 30denní lhůta, 8násobná filtrace apod.
Kontrola je jednoduchá, řekněte si číslovku slovem dvanáct-ti válec?, osm-mi válec? fuj. Kdo nevěří, ať navštíví FAQ na www.ujc.cz
V poslední době se to píše špatně skoro všude, takže se obávám, že za pět let to bude v pravidlech českého pravopisu 😉
Jo, je příjemný si to auto prohlížet, ale není to nic moc převratnýho. 😄
Předpověď na základě prvního čtvrtletí a minulých let: Základní model CTS nepatrný pokles v posledním kompletním roce výroby na zhruba 60 000. STS pokles na 26 000. SRX pokles na 17 000. XLR nepatrný pokles na 3400. DTS nejlepší prodeje od roku 2000, kdy se prodalo 106 000 kusů tenkrát nového modelu, který uvedl do série mimo jiné LED světla, noční vidění a head-up displej. Letos se prodá zhruba 100 000. Escalade nejlepší prodeje v historii modelu, zhruba 75 000. Celkově přes 276 000 oproti loňským 235 000. Cadillac tak předstihne ještě letos těsně Mercedes a nahradí ho na třetí příčce prodejů v USA. BMW předstihne až v následujích letech s uvedením BLS II a CTS II na trh. K poražení Lexusu by potřeboval nepoměrně úspěšnější SRX, které by se prodejně mohlo rovnat s Lexusem RX. Spíš myslím, že se to nepodaří.
I když mě nikdy ruské výtvarné "cítění" nebralo, ba naopak, tak tohle je docela povedený pokus. Objektivně nepřináší nic moc novýho, spíše jako by bral tuhle to, támhle zase ono (jak příznačné pro Rusko). Co mě na něm nejvíce vadí je to, že zadní třetina svou mohutností vůbec nesedí k přední části, což ještě umocňují překryty zadních kol, a zcela iritující je zužování se kabiny směrem vzad, zvláště na foto č. 1 je to jako kdyby se auto ztrácelo ještě před B sloupkem. Zase zadek jako takovej se mi líbí. No celkově je to jako směs Aston + Buggati + Batmobil ;-\ >😁 8-s 😄