Píšem tu stále dokola. Jo, je mnoho aut... ale máš to vlastně jednoduchý. V daném segmentu je jedno, jestli jezdíš Francii, Česko nebo Itálii... když zavřeš oči, nepoznáš, co řídíš. Jinou dimenzi pocitů můžeš zažít až u premiovek. V cenově dostupné kategorii můžeš volit německou trojku, pak SAAB, Jaguar a VOLVO. Je potřeba zažít, například rozdíl mezi etalonem ve střední třídě a etalonem střední třídy v prémiovkách. Nebe... a dudy. Je to ovšem logické. Za premiovku samozřejmě musíš zaplatit... cca o 250tyček víc. Jestli seš sluchař, požitkář, miluješ preciznost a dotaženost... jdi do premiovek... je to dokonalé. A jestli chceš zažít pocity, sedět navíc na nejkvalitnějších sedadlech... bereš SAAB či VOLVO. VOLVO má ještě jeden klad, má nejčistší vzduch v interiéru. Vizualita premiovek bere dech. Možná, že jen Saab potřebuje nabrat dech, ale - upřímně - podívej se na 9-3... to je sportovní sedan, jakej skoro nenajdeš... A o kombi od VOLVO by se mohly psát romány... Jo, a mrkni do interieru VOLVO 40/50... to je chrám umění... (konfrontuj s Focusem úplně jiné pojetí), stejně tak v modelech 60/70... si připadáš jak v jiném, dokonalém světě... střední panel nové 80ky doufám registruješ... P.S. nahoře ti Volvo naděluje pár desítek tisíc... na co čekáš? BRAVOLVO :yes:
A copak copak? Najednou jsou slevy? A jak k tomu přijdou ti chudáčci, co si objednali Volvo "včera" a "dnes" strouhají mrkvičku? Někde je to "cenová prostituce" a někde to jsou pobídky ke koupi? Dvojí metr jako sviňa, hoši 8-s
Kdepak jsi koupil v těchto souvislostech pojem cenová prostituce? Jakej uplatňuje Volvo dvojí metr? Vždyť oni nabízí vybavení za desítky tisíc zdarma, jako pobídku ke koupi novejch aut a slevy na předváděčky. To není žádnej dvojí metr. Myslím, žes jedinej, kterému to vadí ;-\ :-) P.S. Vedle máš Subaru s obdobnou nabídkou...