Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy photos: nový Ford Focus RS s pohonem všech kol

Na závěr zimní testovací sezony vyrazil na zamrzlé jezero ve Švédsku také nový Ford Focus RS. Na fotografiích sice vypadá podobně jako momentálně nejsilnější Focus ST, ale pod kabátem bude zřejmě ta nejlepší technika, jaká je v koncernu Ford k dispozici.
Zpět na článek
19. 4. 2006 17:46
neregistrovaný "Vitek"
20. 4. 2006 21:45
neregistrovaný "125S"
19. 4. 2006 17:52
neregistrovaný "RS"
19. 4. 2006 17:58
neregistrovaný "Vitek"
19. 4. 2006 18:01
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2006 18:02
neregistrovaný "petr"
19. 4. 2006 22:24
neregistrovaný "RS"
20. 4. 2006 09:30
neregistrovaný "manga"
20. 4. 2006 09:50
neregistrovaný "RS"
19. 4. 2006 18:01
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2006 18:16
neregistrovaný "GTI"
19. 4. 2006 18:23
neregistrovaný "anonym"
19. 4. 2006 18:32
neregistrovaný "Karizma"
19. 4. 2006 18:36
neregistrovaný "GTI"
19. 4. 2006 18:43
neregistrovaný "Karizma"
19. 4. 2006 19:41
neregistrovaný "misoo"
19. 4. 2006 21:13
neregistrovaný "Tom"
19. 4. 2006 22:19
neregistrovaný "misoo"
21. 4. 2006 08:20
neregistrovaný "petriik"
21. 4. 2006 20:01
neregistrovaný "taylor"
19. 4. 2006 19:20
neregistrovaný "Tom"
19. 4. 2006 21:56
neregistrovaný "Adam"
19. 4. 2006 23:51
neregistrovaný "Tom"
19. 4. 2006 22:19
neregistrovaný "sys"
20. 4. 2006 11:43
neregistrovaný "2,7 RS"
20. 4. 2006 13:29
neregistrovaný "Tom"
neregistrovaný "Vitek"
19. 4. 2006 17:46
Haldex
Vypadá to jako bomba. Ford oficiálně dementoval přípravu Focusu RS. Uvidíme.
Druhá věc je Haldex. Myslím, že v Golfu stačí, ale RS jde proti EVU a Impreze a v této válce jsou mezinápravové diferenciály s možnostní manuální změny poměru toč. momentu nevyhnutelnou zbraní. Snad si to Ford uvědomí a RS bude to co by si jako nástupce Escortu RS Cosworth zaslouží.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "125S"
20. 4. 2006 21:45
Re: Haldex
Poslední dobou se mi zdá, že si výrobci myslí, že zákazníci už nekoukají na techniku, ale jenom na desing. Například me sklamal vyhled motoru Focusu ST, kde bzl jenom v plastu vzraženej nápis.
neregistrovaný "RS"
19. 4. 2006 17:52
2.5
OMG 2,5litru na tak malý auto? Má to kromě profi využití vůbec nějaký smysl? Co bude příště... nová FabieRS s pětilitrem z Phaetona? :*)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Vitek"
19. 4. 2006 17:58
Re: 2.5
Máš pravdu, každý fyzik Ti potvrdí, že pro dosažení rychlostních limitů v ČR stačí běžnému autu cca 20 KW. Navrhuji cinknout SDA a tuzemským výrobcům, aby se podle toho chovali a nemrhali zbytečně výkonnými motory HTP a spol... >:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2006 18:01
Re: 2.5
Kolik litru objemu by na takovy auto (chapej sportovni) bylo akorat?
neregistrovaný "petr"
19. 4. 2006 18:02
Re: 2.5
vadilo by ti to hodně?..
neregistrovaný "RS"
19. 4. 2006 22:24
Re: 2.5
Čekal jsem, že se na mě sesypete ;-) Ťoť byl jen můj názor. Předchozí generace trhala asfalt "jen" s dvoulitrem, nyní to je o půl litru více... tak jsem zvědav co to bude příště?
neregistrovaný "manga"
20. 4. 2006 09:30
Re: 2.5
Ty jsi ale knedlik :-)
neregistrovaný "RS"
20. 4. 2006 09:50
Re: 2.5
:-)
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2006 18:01
RS jisteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Doufam ze bude a ze bude s jinym 4x4 nez je Haldex. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
19. 4. 2006 18:16
300 KONÍ V RUKSAKU
Posuzuj to, brácho, reálně. Ne abys tu vypisoval svý plákátový poluce... Takže především je nutno napsat, že Focus reprezentuje dokonalost nižší střední třídy. Pokud mi nevěříš, sedni do něho a zkus ho. Spolu s Golfem tvoří vrchol nabídky v tomto segmentu. Vybereš to, co se ti líbí víc. Golf končí na 250 koních. RS jde do 300. Slušnej nářez. Už jsi měl někdy v ruce 300 koní? Pokud jo, tak je ti jasný, že tohle bys asi na přední nápravu nedones´. Tady vidíš, jak to VW i FORD umí. Naduplý vrcholný káry jedou na 4x4. Tenhle FOCUS RS je pro mne už teď velká trefa. Ale bacha. Musíš to umět. Pokud předpokládáš, že tvoje noční masturbační praxe ti pomůže v ovládání RS... zapomeň na to. Tohle auto vyžaduje zkušenýho šoféra. Ovšem, umí-li, pak na něho opravdu nikdo nemá. Hlavně nesrovnávej RS s R32... pokud nechceš sklidit posměch. Dovolil bych si myšlénku - krásně nám to VW a FORD nachystali - GTI (200), ST (220), R32 (250) RS (300). Vybere si každej... teda, pokud tomu rozumí. BRAVO VW :yes: BRAVO FORD :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "anonym"
19. 4. 2006 18:23
Re: 300 KONÍ V RUKSAKU
Doufam ze to nebude haldex, ale stejnej system jako ma EVO 9 a nova IMPREZA 2.5 WRX STI.
Mel jsem moznost jezdit minulej tyden v SUBARU IMPREZA 2.5 WRX STI a ten uz ma nastavitelne diferencialy a proste bomba.
Pokud tento ford bude haldex tak EVO i WRX budou stale uplne jina liga ovsem pokud ford udela pohon 4*4 s aktivnima diferencialama tak to bude maso a primej konkurent v kompaktnim baleni.
neregistrovaný "Karizma"
19. 4. 2006 18:32
Re: 300 KONÍ V RUKSAKU
Na 99% to bude Haldex, ten je totiž pro Ford tou nejmémě nákladnou variantou.
neregistrovaný "GTI"
19. 4. 2006 18:36
Re: 300 KONÍ V RUKSAKU
To vypadá, jako bys systém Haldex házel do starýho železa. Já věřím, že to, co tam FORD zamontuje bude dokonalé.
neregistrovaný "Karizma"
19. 4. 2006 18:43
Re: 300 KONÍ V RUKSAKU
Já Haldex nehážu do starýho železa. Jen se dívám co používá sesterská S40 AWD a spojení platformy S40/Focus, motoru 2.5T a systému Haldex mi přijde jako nejlogičtější řešení.
neregistrovaný "misoo"
19. 4. 2006 19:41
Re: 300 KONÍ V RUKSAKU
mozem potvrdit - cez 300k to je uz o trenky... v normalnej premavke v meste nepouzitelne, obcas sice ano, ale potom tie brzdy... je to o hubu (dobra fyzicka kondicia je nutnost) a bavit to bavi tak hodinu... potom uz zostavaju len prazdne cesty, dialnica alebo okruhy, ale toho je jak safranu, takze podla mna je idealne realne pouzitelne auto tak niekde okolo 200, 250k maximalne... ;-)
neregistrovaný "Tom"
19. 4. 2006 21:13
Re: 300 KONÍ V RUKSAKU
Souhlas, ale ještě bych dodal, že je docela rozdíl jestli těch 300 koní máš ve velké limuzíně nebo v hot-hatchi ;-)
neregistrovaný "misoo"
19. 4. 2006 22:19
Re: 300 KONÍ V RUKSAKU
jasne, avsak vo velkych limuzinach bude toho iba o par gramov menej ako v hot-hatchoch... >:D :yes:
neregistrovaný "petriik"
21. 4. 2006 08:20
Re: 300 KONÍ V RUKSAKU
Psal ten prispevek ten samy clovek co zastava nazor ze jine auto s vykonem kolem 300 koni s pohonem 4x4 a trochu tvrdsim podvozkem, je v praxi naprosto k nicemu, neni s nim kde jezdit apod. ? :-)
neregistrovaný "taylor"
21. 4. 2006 20:01
Re: 300 KONÍ V RUKSAKU
jj, aj ja mam dosť čsto pocit, že GTI si až veľmi často serie tými kvetntými príspevkami do huby. Aj keď to štýlovo zabalí do toaletného papiera (niekedy, keď má slinu). Ale niekedy si od toho * riadne zabrendí ruky ;-)
neregistrovaný "Tom"
19. 4. 2006 19:20
Chce to klid a nohy v teple!
Pánové, mě je jasné, že spousta z Vás by si moc přála, aby se takovéhle auto dostalo do série, aby byl Focus RS tím nejlepší co je k dostání, aby pokořil EVO a STI.. i když si ho většina z nás nikdy nekoupí, byla by to pěkná dream kára :yes: Chce si to ovšem zachovat klidnou hlavu a trochu o tom bez emocí popřemýšlet. Abych se přiznal, tak trochu nechápu, kam by Ford chtěl s novým RS mířit, a proto nepodléhámm nadšení z toho, že to jde tutově do série.. nejsem o tom přesvědčen. RS podle mě reálně nemůže jít proti EVU nebo STI. Pokud bych opravdu chtělo jít proti těmhle ikonám, tak by muselo nabídnout obdobné nebo lepší technologie než mají soupeři - to by Ford bez problému dokázal, jenže nikdy, nikdy nedokáže nabídnout srovnatelné technologie za srovnatelnou cenu. RS s obdobníma technologiema, které nabízí EVO či STI, by vyšel +- minimálně ma mega a půl, možná spíš někam k dvěma mega. Ford totiž nedokáže (stejně jako zbytek Evropy a USA) vyvinout a vyrobit takovéto technologie za stejnou cenu jako japíci, nedokžeto, tomu věřte. Proto si myslím, že RS nikdy nemůže reálně konkurovat EVU či STI, a proto bohužel nechápu reálné opodstatní existence RS.. možná snad jedině jako konkurence R32, ovšem v tomto případě pochybuji o návratnosti takovéto investice..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Adam"
19. 4. 2006 21:56
Re: Chce to klid a nohy v teple!
docela bych i souhlasil, az na zaver, kde pises, ze to to nemuze vratit...v podstate naklady na vyvoj Focusu RS jsou minimalni. Vse uz existuje nekde jinde v koncernu, at uz motor, haldex, atd. Neco jinyho jsou cas a penize straveny testovanim... ja bych to videl jako logickej krok, Ford si proste nechce Golfem 3,2 nechat brat zakazniky ;-)
neregistrovaný "Tom"
19. 4. 2006 23:51
Re: Chce to klid a nohy v teple!
OK, možná máš pravdu.. v podstatě vezmou techniku z Volva 60R a daj to do Focusu, na vývoji dosti ušetří.. ze své pozice bohužel nedokážu přesně posoudit, na kolik by tohle přenesení nakonec vyšlo (nutné úpravy+testování+popagace) a taky nedokážu odhadnout, kolik RSek jsou schopný prodat.. každopádně o konkurenci či dokonce poražení EVA a STI si mohou příznicvi bohužel jen nechat zdát
neregistrovaný "sys"
19. 4. 2006 22:19
pekny...
..ale osobne pochybuju ze to bude mit tech 300 kobylek...podle me ford vykon stahne pod tuhle hranici...i kdyz bylo by to pekny :o)...yop a srovnavat s imprezou je trosku zcestny
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "2,7 RS"
20. 4. 2006 11:43
Umí, hoši, umí...
Myslím, že RS divize Fordu již dostatečně prokázala, že umí - takže pokud ho pošlou do prodeje, můžou se soupeři těšit asi jako kapr na Vánoce... :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
20. 4. 2006 13:29
Re: Umí, hoši, umí...
R32 se už klepe, EVO a STI jsou v klidu.. za 1.2-1.3 mega Ford konkureční auto nepostaví (leda že by ho dotoval, male to si zase moc dovolit nemůže, páč Ford má solidní problémy a musí šetřit kde se dá)